Turengin taksinkuljettaja kuljetti juovuksissa asiakkaita!
6
860
Vastaukset
- perhe turengista
tavallisia ihmisiähän hekin
- rtyty
Mistä tiedät, että oli juuri Turengin taksi?
- Asiakas12
Oli kyllä turengin taksi mutta ei itse isäntä ratissa, vaan renki. Eikä auta yleistää kaikkia taksi kuskeja.
- vaan
Asiakas12 kirjoitti:
Oli kyllä turengin taksi mutta ei itse isäntä ratissa, vaan renki. Eikä auta yleistää kaikkia taksi kuskeja.
No, eihän tossa sitten mitään. Mitäs edes uutisoivat moista. Niin pieni ylinopeuskin vielä.
- Simatsuussa
vaan kirjoitti:
No, eihän tossa sitten mitään. Mitäs edes uutisoivat moista. Niin pieni ylinopeuskin vielä.
Sehän on täällä paikallinen tapa, että ajetaan pikku hiivassa. Eihän tätä tuppukylää kestä selvinpäin.
- muurarinpoekka
Simatsuussa kirjoitti:
Sehän on täällä paikallinen tapa, että ajetaan pikku hiivassa. Eihän tätä tuppukylää kestä selvinpäin.
asennetta viestissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954