leijonamikro.com

vvvviiiirus

Ajattelin viedä virusten ja ties minkä kaikkien asuttaman koneeni tuonne. Onko kokemuksia? Mainostaa lehdessä että täydellinen huolti sis. ohjelmat 49e. Aika edullista?

66

4815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ozzier

      Olen itse tyytyväinen kyseiseen firmaan. Suosittelen

      • teremos

        Hyvää palvelua saanut aina itsekin Leijonalta !


      • vvvviiiirus
        teremos kirjoitti:

        Hyvää palvelua saanut aina itsekin Leijonalta !

        Kiikutanpa koneeni sinne siis :D


      • takana piilossa

        märisemästä pikkusieluiset paikallaanpolkijat. luultavasti mitään tietämättä edes hehkulampuista lähette tänne solvaamaan yrittäjää, josta ittelläni negatiivista palautetta (leijonamikro) ei juuri löydy... ellei sit lähetä n******** pilkkua niinku on vissiin täällä tapana. =tilasin osat. rakensin koneen. poweri hajos n. 11kk jälkeen, heti tuli takuulle vastinetta. ei oo tarttenu sen jälkeen paljoo netistä tilailla. JA LAITA IHIMEESSÄ WANNAPII MAISTERI ILIMOOTUSTA KIELIOPPI/KIRIOOTUSVIRHEESTÄ. on tää sen sortin ihime kylä...


      • jaa-ah
        takana piilossa kirjoitti:

        märisemästä pikkusieluiset paikallaanpolkijat. luultavasti mitään tietämättä edes hehkulampuista lähette tänne solvaamaan yrittäjää, josta ittelläni negatiivista palautetta (leijonamikro) ei juuri löydy... ellei sit lähetä n******** pilkkua niinku on vissiin täällä tapana. =tilasin osat. rakensin koneen. poweri hajos n. 11kk jälkeen, heti tuli takuulle vastinetta. ei oo tarttenu sen jälkeen paljoo netistä tilailla. JA LAITA IHIMEESSÄ WANNAPII MAISTERI ILIMOOTUSTA KIELIOPPI/KIRIOOTUSVIRHEESTÄ. on tää sen sortin ihime kylä...

        Mitäs solvaamista se on, jos jokainen kertoo kokemuksiaan saamastaan palvelusta? Kokemuksia on varmasti laidasta laitaan ja jokainen saa tuoda omansa esille olipa ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Kukaan ei opi ikinä mistään asiasta, jos se negatiivinen palaute jää saamatta. Harmillisesti se positiivinen palaute jää usein kuulematta. Sinulla oli positiivinen kokemus ja kerroit siitä, hyvä niin.


      • Oink oink vaan
        takana piilossa kirjoitti:

        märisemästä pikkusieluiset paikallaanpolkijat. luultavasti mitään tietämättä edes hehkulampuista lähette tänne solvaamaan yrittäjää, josta ittelläni negatiivista palautetta (leijonamikro) ei juuri löydy... ellei sit lähetä n******** pilkkua niinku on vissiin täällä tapana. =tilasin osat. rakensin koneen. poweri hajos n. 11kk jälkeen, heti tuli takuulle vastinetta. ei oo tarttenu sen jälkeen paljoo netistä tilailla. JA LAITA IHIMEESSÄ WANNAPII MAISTERI ILIMOOTUSTA KIELIOPPI/KIRIOOTUSVIRHEESTÄ. on tää sen sortin ihime kylä...

        Kun lukee kaikki postaukset ennen kuin postaa, niin huomaa nopeasi onko joku haukkunut yhtään ketään. :D Kannattaa kokeilla, se toimii yllättävän hyvin useimmilla ihmisillä. Sillä lailla välttyy turhalta mielipahalta.


    • Asus 15.6" HD

      Leijonamikrossa ei röyhistellä vaan palvellaan asiakasta ja nopeasti.
      Itse hankin kannettavan liikkestä ja sain todella hyvää palvelua !

      • MMM995

        Olen ostanut sieltä erittäin usein komponentteja; hinnatkin on usein sopivia; ei tartte tilata verkkokaupoista; alennusta ei hevillä tipu. Leijonamikro voisi nostaa hieman hintoja, jotta niistä voisi sitten tinkiä. Asiakas lähtee taatusti tyytyväisenä, jos on saanut vähän alennusta ja ennen kaikkea hän tulee varmasti uudelleen liikkeeseen.


      • Sama kauppa
        MMM995 kirjoitti:

        Olen ostanut sieltä erittäin usein komponentteja; hinnatkin on usein sopivia; ei tartte tilata verkkokaupoista; alennusta ei hevillä tipu. Leijonamikro voisi nostaa hieman hintoja, jotta niistä voisi sitten tinkiä. Asiakas lähtee taatusti tyytyväisenä, jos on saanut vähän alennusta ja ennen kaikkea hän tulee varmasti uudelleen liikkeeseen.

        Onko tämä sama kauppa? http://www.verkkokaupat.org/kaupat/41.php


      • sama kauppa

      • eukko-okkeu
        sama kauppa kirjoitti:

        Taitaa hyvinkin olla sama liikkeenharjoittaja. Noh, jokohan Veikko olis oppinut kotiläksyt asiakaspalvelusta...

        Mistä te päättelette että kyseessä on sama henkilö? Itse sain mitä miellyttävintä palvelua!


      • minä vaan
        eukko-okkeu kirjoitti:

        Mistä te päättelette että kyseessä on sama henkilö? Itse sain mitä miellyttävintä palvelua!

        Sama mies, Veikko Vuorinen, pyöritti aikanaan Data Vuorinen -liikettä ja nyt Leijonamikroa. Hienoa, jos asiakaspalvelu pelaa nykyään, aiemmin oli moittimista.


      • a ryhmä
        minä vaan kirjoitti:

        Sama mies, Veikko Vuorinen, pyöritti aikanaan Data Vuorinen -liikettä ja nyt Leijonamikroa. Hienoa, jos asiakaspalvelu pelaa nykyään, aiemmin oli moittimista.

        A ryhmää ,tuli Oulusta äkki lähtö ,kun siellä ei kaikkia niellä.


      • reteriikki
        minä vaan kirjoitti:

        Sama mies, Veikko Vuorinen, pyöritti aikanaan Data Vuorinen -liikettä ja nyt Leijonamikroa. Hienoa, jos asiakaspalvelu pelaa nykyään, aiemmin oli moittimista.

        Kannattaako aina mustamaalata, voihan sitä virheistä oppiakin. Mahdoit moittia silloin, kun oli moittimista, ja tietenkin ihan suoraan Vuoriselle itselleen???


      • 12355
        sama kauppa kirjoitti:

        Taitaa hyvinkin olla sama liikkeenharjoittaja. Noh, jokohan Veikko olis oppinut kotiläksyt asiakaspalvelusta...

        suoraa tekstiä helveteillä ja perkeileillä höystettynä. "korjaa ite jos luulet osaavas paremmin" oli myös vähemmän kivasti sanottu. "vittu jos oisin tiennyt, millaista on kokkolassa, niin en olis ikinä tänne tullu". jne jne. olipahan kokemus. yksi kerta riitti.


      • nojoo-oh
        reteriikki kirjoitti:

        Kannattaako aina mustamaalata, voihan sitä virheistä oppiakin. Mahdoit moittia silloin, kun oli moittimista, ja tietenkin ihan suoraan Vuoriselle itselleen???

        hienoa JOS palvelu on todella parantunut. Että elä Veikko selittele... vaan toimi! ;-)


      • nojoo-oh
        12355 kirjoitti:

        suoraa tekstiä helveteillä ja perkeileillä höystettynä. "korjaa ite jos luulet osaavas paremmin" oli myös vähemmän kivasti sanottu. "vittu jos oisin tiennyt, millaista on kokkolassa, niin en olis ikinä tänne tullu". jne jne. olipahan kokemus. yksi kerta riitti.

        Veikon pitänyt sitten pysytellä Oulussa mutta vissiin alkoi maa polttaa jalkojen alla liikaa...


      • Pena83
        a ryhmä kirjoitti:

        A ryhmää ,tuli Oulusta äkki lähtö ,kun siellä ei kaikkia niellä.

        äkkilähtö on yhdyssana


      • Veikko Vuorinen
        nojoo-oh kirjoitti:

        Veikon pitänyt sitten pysytellä Oulussa mutta vissiin alkoi maa polttaa jalkojen alla liikaa...

        En yleensä vaivaudu vastailemaan anonyymien nimimerkkien takaa peri suomalais-urgilaiseen tapaan heitettyihin epämääräisiin kommentteihin, kysyn silkasta uteliaisuudesta kuitenkin; minkähän yksilöidyn syyn/syytöksien takia minulla ns. polttaisi maa jalkojen alla?

        Hyvähän se on suoli24 palstalla heittää scheißea niskaan kun ei mistään mitään tiedä eikä tarvitse mistään vastata.

        Satun olemaan Kokkolasta kotoisin ja päätin palata ~14v jälkeen takaisin kotiseudulle mm. eläkkeellä olevien vanhempieni, kesämökin ja edullisempien asuntohintojen vuoksi.

        En ole ennenkään juossut yhtään mihinkään ja ennen lähden vastaan kuin pakitan. Kaikki jotka minut tuntevat tietävät että lähden viimeisten joukossa - jos silloinkaan. Hyvässä ja pahassa.

        Olisi mielenkiintoista tietää mistä nämä (netti)kaninkoloista heitetyt länkytykset oikein juontaa juurensa. Kateudesta? Katkeruudesta? Peloista? Siitä että sanon asiat suoraan? Patologisesta valehtelun tarpeesta?

        Tiedän varsin mainiosti että saatan toisinaan järkyttää sovinnaisiin sosiaalisiin maneereihin ja ehdollistettuihin käyttäytymismalleihin pilkuntarkasti turvautuvia kanssaihmisiä mutta uskoisin että kokonaisuuden kannalta arvosteltuna tämä koskee lähinnä keskivaikean ja sitä pahemman minäminähetiheti-uskonnon itselleen generoineita pikkusieluja.

        Ai niin, jos muutama asiakas tuhannesta pahastuu tai kokee/tuntee abstraktin välittämisen tunteen puuttumista niin olet paska jätkä anyway. Tiedäthän, sellainen huijari jolle voi sitten nimimerkin takaa aukoa päätään Tosimiehenä ® eri foorumeilla ja levitellä perättömiä valheita.

        Tällä hetkellä asu... anteeksi olen "piilossa" osoitteessa Mäntynäädänkatu 8 as 10 toinen kerros, nimi on ovessa. Muutin tähän asunt ... anteeksi piiloon heinäkuussa 2008 koska katsoin tarvitsevani puolustukseeni lisää syvyyttä 200km ?!? silti minulla on helposti selvitettäviä puhelinliittymiä. Olen tavattavissa kotonani arkisin ma-pe klo 20-22. Ota toki hyvä ystäväsi a ryhmä mukaan, lupaan huomioida reklamaationne ja kuunnella herkällä korvalla jakamianne neuvoja ja elämänkokemuksienne mukanaan tuomia viisauksia. Sen jälkeen lupaan toimia (tilanteen mukaisella) tavalla kuten tuossa ylempänä toivoit. En selittele.

        Muuten, olen sitä mieltä, jos ihminen ei voi/kykene/pysty esiintyä omalla nimellään tulisi harkita josko esiintyisi sitten ollenkaan.

        Veikko Vuorinen
        ---
        Data Vuorinen KY / Leijonamikro (aputoiminimi)
        Vastuunalainen yhtiömies
        Y: 1740504-7
        http://www.ytj.fi/


      • Veikko Vuorinen
        12355 kirjoitti:

        suoraa tekstiä helveteillä ja perkeileillä höystettynä. "korjaa ite jos luulet osaavas paremmin" oli myös vähemmän kivasti sanottu. "vittu jos oisin tiennyt, millaista on kokkolassa, niin en olis ikinä tänne tullu". jne jne. olipahan kokemus. yksi kerta riitti.

        Muistan tapauksesi erittäin hyvin ja omasta toiminnastasihan ei löydy huomautettavaa, eihän? Ei tietenkään ...

        Itseasiassa kysyin sinulta että miksi sitten tuot koneen meille korjattavaksi jos kerta tiedät meitä paremmin miten se tulisi tehdä? Saattoi siinä ja varmaan olikin tehosteena voimasanoja jotka tässä tapauksessa näemmä johtivat toivottuun lopputulokseen.

        Jos sinulla on kymmeniä asiakkaita, kaikkia ei voi ohittaa. Kolmen tunnin työtä ei voi tehdä viidessä minuutissa vaikka kaikki niin toivoisivat.

        Pidetään lupauksestasi kiinni. Et kuulunut valitsemaamme asiakaskohderyhmään, sille on jälkikäteen mahdotonta voida mitään millään foorumeilla. Jos asiakaspalautuksille haluaa tehoa kannattaa se osoittaa suoraan sähköpostiimme.

        Pahoittelut jos pahastuit, mutta kyllä sinä siitä toivut.


      • Veikko...
        Veikko Vuorinen kirjoitti:

        En yleensä vaivaudu vastailemaan anonyymien nimimerkkien takaa peri suomalais-urgilaiseen tapaan heitettyihin epämääräisiin kommentteihin, kysyn silkasta uteliaisuudesta kuitenkin; minkähän yksilöidyn syyn/syytöksien takia minulla ns. polttaisi maa jalkojen alla?

        Hyvähän se on suoli24 palstalla heittää scheißea niskaan kun ei mistään mitään tiedä eikä tarvitse mistään vastata.

        Satun olemaan Kokkolasta kotoisin ja päätin palata ~14v jälkeen takaisin kotiseudulle mm. eläkkeellä olevien vanhempieni, kesämökin ja edullisempien asuntohintojen vuoksi.

        En ole ennenkään juossut yhtään mihinkään ja ennen lähden vastaan kuin pakitan. Kaikki jotka minut tuntevat tietävät että lähden viimeisten joukossa - jos silloinkaan. Hyvässä ja pahassa.

        Olisi mielenkiintoista tietää mistä nämä (netti)kaninkoloista heitetyt länkytykset oikein juontaa juurensa. Kateudesta? Katkeruudesta? Peloista? Siitä että sanon asiat suoraan? Patologisesta valehtelun tarpeesta?

        Tiedän varsin mainiosti että saatan toisinaan järkyttää sovinnaisiin sosiaalisiin maneereihin ja ehdollistettuihin käyttäytymismalleihin pilkuntarkasti turvautuvia kanssaihmisiä mutta uskoisin että kokonaisuuden kannalta arvosteltuna tämä koskee lähinnä keskivaikean ja sitä pahemman minäminähetiheti-uskonnon itselleen generoineita pikkusieluja.

        Ai niin, jos muutama asiakas tuhannesta pahastuu tai kokee/tuntee abstraktin välittämisen tunteen puuttumista niin olet paska jätkä anyway. Tiedäthän, sellainen huijari jolle voi sitten nimimerkin takaa aukoa päätään Tosimiehenä ® eri foorumeilla ja levitellä perättömiä valheita.

        Tällä hetkellä asu... anteeksi olen "piilossa" osoitteessa Mäntynäädänkatu 8 as 10 toinen kerros, nimi on ovessa. Muutin tähän asunt ... anteeksi piiloon heinäkuussa 2008 koska katsoin tarvitsevani puolustukseeni lisää syvyyttä 200km ?!? silti minulla on helposti selvitettäviä puhelinliittymiä. Olen tavattavissa kotonani arkisin ma-pe klo 20-22. Ota toki hyvä ystäväsi a ryhmä mukaan, lupaan huomioida reklamaationne ja kuunnella herkällä korvalla jakamianne neuvoja ja elämänkokemuksienne mukanaan tuomia viisauksia. Sen jälkeen lupaan toimia (tilanteen mukaisella) tavalla kuten tuossa ylempänä toivoit. En selittele.

        Muuten, olen sitä mieltä, jos ihminen ei voi/kykene/pysty esiintyä omalla nimellään tulisi harkita josko esiintyisi sitten ollenkaan.

        Veikko Vuorinen
        ---
        Data Vuorinen KY / Leijonamikro (aputoiminimi)
        Vastuunalainen yhtiömies
        Y: 1740504-7
        http://www.ytj.fi/

        sä oot helppo... =D
        --> kyllä asioissa jotain perää on, jos tänne pitää pitkä ylimielinen vuodatus kirjoittaa.

        Jos tuntuu, että ei haittaa jos muutama asiakas tuhannesta ei ole tyytyväinen, niin kannattaa muistaa se, että niiden äänihän se kauimmas kuuluu. Ja epäilen, että onko nykypäivänä varaa valikoida sitä asiakaskohderyhmäänsä, niinkuin väität. Mitä käyttäytymismalleihin tulee, niin luulisi olevan sanomattakin selvää, että asiakkaille ei pidä kiroilla eikä suututtaa heitä.


      • ????????
        Veikko Vuorinen kirjoitti:

        En yleensä vaivaudu vastailemaan anonyymien nimimerkkien takaa peri suomalais-urgilaiseen tapaan heitettyihin epämääräisiin kommentteihin, kysyn silkasta uteliaisuudesta kuitenkin; minkähän yksilöidyn syyn/syytöksien takia minulla ns. polttaisi maa jalkojen alla?

        Hyvähän se on suoli24 palstalla heittää scheißea niskaan kun ei mistään mitään tiedä eikä tarvitse mistään vastata.

        Satun olemaan Kokkolasta kotoisin ja päätin palata ~14v jälkeen takaisin kotiseudulle mm. eläkkeellä olevien vanhempieni, kesämökin ja edullisempien asuntohintojen vuoksi.

        En ole ennenkään juossut yhtään mihinkään ja ennen lähden vastaan kuin pakitan. Kaikki jotka minut tuntevat tietävät että lähden viimeisten joukossa - jos silloinkaan. Hyvässä ja pahassa.

        Olisi mielenkiintoista tietää mistä nämä (netti)kaninkoloista heitetyt länkytykset oikein juontaa juurensa. Kateudesta? Katkeruudesta? Peloista? Siitä että sanon asiat suoraan? Patologisesta valehtelun tarpeesta?

        Tiedän varsin mainiosti että saatan toisinaan järkyttää sovinnaisiin sosiaalisiin maneereihin ja ehdollistettuihin käyttäytymismalleihin pilkuntarkasti turvautuvia kanssaihmisiä mutta uskoisin että kokonaisuuden kannalta arvosteltuna tämä koskee lähinnä keskivaikean ja sitä pahemman minäminähetiheti-uskonnon itselleen generoineita pikkusieluja.

        Ai niin, jos muutama asiakas tuhannesta pahastuu tai kokee/tuntee abstraktin välittämisen tunteen puuttumista niin olet paska jätkä anyway. Tiedäthän, sellainen huijari jolle voi sitten nimimerkin takaa aukoa päätään Tosimiehenä ® eri foorumeilla ja levitellä perättömiä valheita.

        Tällä hetkellä asu... anteeksi olen "piilossa" osoitteessa Mäntynäädänkatu 8 as 10 toinen kerros, nimi on ovessa. Muutin tähän asunt ... anteeksi piiloon heinäkuussa 2008 koska katsoin tarvitsevani puolustukseeni lisää syvyyttä 200km ?!? silti minulla on helposti selvitettäviä puhelinliittymiä. Olen tavattavissa kotonani arkisin ma-pe klo 20-22. Ota toki hyvä ystäväsi a ryhmä mukaan, lupaan huomioida reklamaationne ja kuunnella herkällä korvalla jakamianne neuvoja ja elämänkokemuksienne mukanaan tuomia viisauksia. Sen jälkeen lupaan toimia (tilanteen mukaisella) tavalla kuten tuossa ylempänä toivoit. En selittele.

        Muuten, olen sitä mieltä, jos ihminen ei voi/kykene/pysty esiintyä omalla nimellään tulisi harkita josko esiintyisi sitten ollenkaan.

        Veikko Vuorinen
        ---
        Data Vuorinen KY / Leijonamikro (aputoiminimi)
        Vastuunalainen yhtiömies
        Y: 1740504-7
        http://www.ytj.fi/

        Jäin itse vain miettimään, että miksi paikkakunnan vaihdoksen myötä on pitänyt siirtyä aputoiminimen käyttöön? Liittyikö vanhaan nimeen negatiivisia mielleyhtymiä? Ja välillä liike toimi Oulussa myös nimellä Power Computer (PoCo)?


      • ...

      • hohhohhooh

      • Veikko Vuorinen
        ???????? kirjoitti:

        Jäin itse vain miettimään, että miksi paikkakunnan vaihdoksen myötä on pitänyt siirtyä aputoiminimen käyttöön? Liittyikö vanhaan nimeen negatiivisia mielleyhtymiä? Ja välillä liike toimi Oulussa myös nimellä Power Computer (PoCo)?

        Kuten YTJ:stä näkyy niin Leijonamikro on aputoiminimenä itseasiassa vanhempi.

        Miksi on pitänyt siirtyä, kysyy ????????? vastaan että aputoiminimen käyttöönottoon tai siirtymiseen ei ole sen kummempaa syytä, ehkä nyt vetävän näköinen ja kaikille tuttu logo on helpompi siirtää teipille (ensimmäiset Leijonat vetäistiin teipillä ikkunaan Maikkulassa jo loppuvuodesta 2004 mutta muutto keskustaan toi mukanaan lyhyen ja ytimekkään domainin poco, joka otettiin enemmän tai vähemmän silloisesta Power Color näytönohjaimesta. Vierasperäisen nimen käyttöönotto aiheutti heti alusta ongelmia, oli puhelut joissa tavoiteltiin Pokoa (poko records), lisäksi C kirjaimen eroittaminen puheasussa K:sta oli osalle ihmisistä ylivoimaista joten web domainin kirjoituksessa tuli virheitä ja sitä kyseltiin.

        Toisaaalta hyvän ystäväni Kajaanista kotoisin oleva isä puhui aina Pata Vuorisesta joten olinkin pitkään ja taidanpa olla Kainuussa vieläkin parhaiten tunnettu nimellä PATA ;)

        Itseasiassa nimen muuttaminen näyttää olevan nimimerkkien takana esiintyville henkilöille suurempi asia, en tiedä mistä sitten johtuu.

        Vanhaan nimeen ei liittynyt negatiivisia mielleyhtymiä ellei sellaisia ole jonkun toisen subjektiivissa mielipiteissä, seuraavaksi tietenkin siirrytään syyttämään vääristä mielipiteistä, mutta se on varmaan sitten toinen threadi.

        Aputoiminimien käyttö on erittäin yleistä ja useimmat ketjut esim Arctehno (verkkokauppa.com) käyttää lukuisia, samoin Kesko jne. syynä on helppous markkinoinnissa eikä tarvitse perustaa tervettä yritystä uudelleen samoilla tiedoilla, kaupparekisterissä taisi maksaa muutaman kympin nimen lisääminen

        Olemme toimineet myös Jyväskylän Kuokkalassa nimellä Perusmikro. Alunperin nimenä ollut Data Vuorinen KY toimi Maikkulan yrityskylässä Haaransuontie 12, 2001-2004 ensin toki perustettavan yhtiön lukuun koska ensimmäinen nimiehdotelma Star Computer ei mennyt läpi kaupparekisterissä (Star oli varattu jollekin venefirmalle), sitten Power Computerina Koulukatu 12 Oulun keskustan tuntumassa 2005-2007 ja loppuvuodesta 2007 Kokkolassa.

        Ajattelin vaihtaa nimeä muutaman vuoden päästä Perusmikroksi sen selkeyden takia sekä sen mielikuvan takia että se kuvaa parhaiten toimintaamme; teemme perushommia. Käytettävissä olisi myös Suomen IT-verkkokauppa mutta sehän ei varmaankaan taas jollekin sopisi.

        Lupaan järjestää asiasta äänestyksen lähempänä jotta jokainen jota nimenmuutos pelottaa/epäilyttää/whatever saa äänensä kuuluviin.


      • Veikko Vuorinen
        ... kirjoitti:

        paremmin selvää ekana. kyseessä ei todellakaan ole sama henkilö... --__--

        Johtuisikohan se siitä että vuosien varrella on töissä on ollut lukuisa joukko ihmisiä joita kaikkia ilmeisesti edustan yksin. Yksin Kokkolassa viisi miestä.


      • Veikko Vuorinen
        Veikko... kirjoitti:

        sä oot helppo... =D
        --> kyllä asioissa jotain perää on, jos tänne pitää pitkä ylimielinen vuodatus kirjoittaa.

        Jos tuntuu, että ei haittaa jos muutama asiakas tuhannesta ei ole tyytyväinen, niin kannattaa muistaa se, että niiden äänihän se kauimmas kuuluu. Ja epäilen, että onko nykypäivänä varaa valikoida sitä asiakaskohderyhmäänsä, niinkuin väität. Mitä käyttäytymismalleihin tulee, niin luulisi olevan sanomattakin selvää, että asiakkaille ei pidä kiroilla eikä suututtaa heitä.

        Mielipide se on tuokin, omasta mielestäni anonyyminä netissä perättömien älyttömyyksien esittäminen ilman mitään viittausta se vasta helppoa onkin. Olisipa oikeudessakin yhtä helppoa: syytetty puolustautuu tiedustelemalla mitähän asia mahtaa koskea, helppo tapaus - syyllinen mikä syyllinen. Kuulostaa vähän Kafkamaiselta.

        Pakko myöntää kyllä että tietty voittaja olo tulee kun tekstiäsi lukee, logiikkasi ei kestä lähempää tarkastelua sehän on kehäpäätelmä.

        Tottakai tyytymättömien ääni kuulu parhaiten, mutta näytä minulle mies joka ei ole koskaan tehnyt virheitä niin minä näytän sinulle miehen joka ei ole koskaan tehnyt mitään.

        Mitä asiakaskohderyhmätietoisuuteen tulee niin en ole nähnyt ensimmäistäkään bisnestä jossa ei olisi jonkinlaista segmentointia. Mutta epäillähän toki sopii. Siitä, "pysyttelystä" ja "maan jalkojen alla polttelusta" sinulla epäilemättä lienee olevan enemmän kokemusta kuin minulla.

        Käyttäytymismalleihin en ota mallia ainakaan sinusta, lisäksi spontaanin tunneilmaisun puute se vasta kaikista suurinta pahantahtoisuutta ja valehtelua ilmentää. Timo Rautiainen sen ilmaisi oivasti: "Tänään on hyvä päivä nähdä hymyjen taa. Tänään kaunis aurinko polttaa valehtelijat" Mutta ei se mitään, pidetään normistosta ja kulisseista kiinni niin on sitten parempi pötkötellä paripuoli kinttaina Maariassa - tosin sinulla on varmaan sielläkin tyhjä kivi.

        Mutta niin kuin Frank Zappa jo aikoinaan totesi, aivan sama mitä kirjoitetaan kunhan nimi on oikein.


      • minä vaan...
        Veikko Vuorinen kirjoitti:

        Mielipide se on tuokin, omasta mielestäni anonyyminä netissä perättömien älyttömyyksien esittäminen ilman mitään viittausta se vasta helppoa onkin. Olisipa oikeudessakin yhtä helppoa: syytetty puolustautuu tiedustelemalla mitähän asia mahtaa koskea, helppo tapaus - syyllinen mikä syyllinen. Kuulostaa vähän Kafkamaiselta.

        Pakko myöntää kyllä että tietty voittaja olo tulee kun tekstiäsi lukee, logiikkasi ei kestä lähempää tarkastelua sehän on kehäpäätelmä.

        Tottakai tyytymättömien ääni kuulu parhaiten, mutta näytä minulle mies joka ei ole koskaan tehnyt virheitä niin minä näytän sinulle miehen joka ei ole koskaan tehnyt mitään.

        Mitä asiakaskohderyhmätietoisuuteen tulee niin en ole nähnyt ensimmäistäkään bisnestä jossa ei olisi jonkinlaista segmentointia. Mutta epäillähän toki sopii. Siitä, "pysyttelystä" ja "maan jalkojen alla polttelusta" sinulla epäilemättä lienee olevan enemmän kokemusta kuin minulla.

        Käyttäytymismalleihin en ota mallia ainakaan sinusta, lisäksi spontaanin tunneilmaisun puute se vasta kaikista suurinta pahantahtoisuutta ja valehtelua ilmentää. Timo Rautiainen sen ilmaisi oivasti: "Tänään on hyvä päivä nähdä hymyjen taa. Tänään kaunis aurinko polttaa valehtelijat" Mutta ei se mitään, pidetään normistosta ja kulisseista kiinni niin on sitten parempi pötkötellä paripuoli kinttaina Maariassa - tosin sinulla on varmaan sielläkin tyhjä kivi.

        Mutta niin kuin Frank Zappa jo aikoinaan totesi, aivan sama mitä kirjoitetaan kunhan nimi on oikein.

        Jos yrityksellä on myynti/huolto (ns. "kivijalkakauppa"), johon kuka tahansa pulliainen voi kävellä sisään, niin silloinhan on tehty jo yksi valinta asiakaskohderyhmän suhteen ja tämän mukaan pitää sitten toimia asiakaspalvelussakin. Jokainen sisäänkävelevä henkilö on potentiaalinen maksava asiakas, joita kohdellaan samanarvoisesti.

        En kyllä ole ennen kuullut, että "kivijalkakaupassa" asiakkaita sitten vielä valittaisiin pärstäkertoimen mukaan tai sen mukaan missä kohtaa myyjän/huoltomiehen ns. vitutuskäyrä kulloinkin kulkee =)


      • Veikko Vuorinen
        a ryhmä kirjoitti:

        A ryhmää ,tuli Oulusta äkki lähtö ,kun siellä ei kaikkia niellä.

        Voimia ja jaksamista sisäisen todellisuuden tuottamien harhakuvitelmien todeksi luomiseen.


      • Veikko Vuorinen
        minä vaan... kirjoitti:

        Jos yrityksellä on myynti/huolto (ns. "kivijalkakauppa"), johon kuka tahansa pulliainen voi kävellä sisään, niin silloinhan on tehty jo yksi valinta asiakaskohderyhmän suhteen ja tämän mukaan pitää sitten toimia asiakaspalvelussakin. Jokainen sisäänkävelevä henkilö on potentiaalinen maksava asiakas, joita kohdellaan samanarvoisesti.

        En kyllä ole ennen kuullut, että "kivijalkakaupassa" asiakkaita sitten vielä valittaisiin pärstäkertoimen mukaan tai sen mukaan missä kohtaa myyjän/huoltomiehen ns. vitutuskäyrä kulloinkin kulkee =)

        Jokainen sisäänkävelevä henkilö on potentiaalinen maksava asiakas, joita kohdellaan samanarvoisesti.

        Sana painolla potentiaalinen. Asiakas voi olla täysin väärässä osoitteessa, varastella, noukkia ilmaispalveluita tai sitten yksinkertaisesti niin sekaisin ettei puheesta hyvällä tahdollakaan saa mitään selvää. Mitä itse tekisit? Tarjoaisit ryypyt, ehkä jopa Xanorit ja antaisit varastella, jäisit kuuntelemaan ihmeellisiä teorioita maailman toimintalogiikoista, sairaskertomuksia?

        Sitten nämä "minulla ei raha, sinä anta ilman, minulla nälkä, mina olla sinu kaveri, mina istu ja odotta mailma loppu" vahvistukset jotka saapuvat uudella Audilla ja jos sanot että sorry, ei pysty niin "sina olla paha rasisti mies".

        Vaikeimpia tapauksia ovat myös nämä aika-avaruuden käyryyden muuttamista vaativat henkilöt jotka tahtovat että kolmen tunnin homma tehdään kolmessa minuutissa, heti ja kaikki muut 50 asiakasta ohittaen, perjantaina pahimpaan ruuka-aikaan viimeisen tunnin aikana ennen viikonloppua. Samat tyypit menevät varmaan autoliikkeeseenkin kiertokanget ja männät kainalossa ja heittävät nokka-akselin tiskille saatteella "korjaa tämä heti tässä, minulla on kiire, hyvät alennukset sitten kanssa, olen maksava asiakas, ps.s en maksa yli 2 euroa"

        Miettikääpä ihan pikku hetki, jos sinulle sanotaan että "hei kaveri en pysty mitenkään tekemään tuota hommaa tuossa ajassa, tule ensi viikolla uudestaan jos antaa vielä aihetta" niin turha siinä on välttämättä alkaa inttämään, voi olla että puhuja tarkoittaa mitä sanoo eikä tee sitä kiusallaan. Esim. juuri jouluviikolla tullaan 15 min vaille sulkemis aika kasa papereita kädessä jotka on tulostettu 8 eri liikkeen valikoimista ja vaaditaan myymään nämä tuotteet tästä tähän ja tähän hintaan, pitää saada heti kun huomenna on jo joulu.

        Ei siinä mitään, myyjän vikahan se aina on, paska jätkä ja huijari kun sanoo suoraan miten asiat ovat. Pitäis vaan hymyillä korrektisti ja valehdella että kyllä toki, kyllä toki, odotappas kun supistan hieman aika-avaruutta.


      • hohooh
        Veikko Vuorinen kirjoitti:

        Voimia ja jaksamista sisäisen todellisuuden tuottamien harhakuvitelmien todeksi luomiseen.

        Voimia ja jaksamista mukahauskojen heittojen kehittelyyn.


      • hohhohhoo
        Veikko Vuorinen kirjoitti:

        Jokainen sisäänkävelevä henkilö on potentiaalinen maksava asiakas, joita kohdellaan samanarvoisesti.

        Sana painolla potentiaalinen. Asiakas voi olla täysin väärässä osoitteessa, varastella, noukkia ilmaispalveluita tai sitten yksinkertaisesti niin sekaisin ettei puheesta hyvällä tahdollakaan saa mitään selvää. Mitä itse tekisit? Tarjoaisit ryypyt, ehkä jopa Xanorit ja antaisit varastella, jäisit kuuntelemaan ihmeellisiä teorioita maailman toimintalogiikoista, sairaskertomuksia?

        Sitten nämä "minulla ei raha, sinä anta ilman, minulla nälkä, mina olla sinu kaveri, mina istu ja odotta mailma loppu" vahvistukset jotka saapuvat uudella Audilla ja jos sanot että sorry, ei pysty niin "sina olla paha rasisti mies".

        Vaikeimpia tapauksia ovat myös nämä aika-avaruuden käyryyden muuttamista vaativat henkilöt jotka tahtovat että kolmen tunnin homma tehdään kolmessa minuutissa, heti ja kaikki muut 50 asiakasta ohittaen, perjantaina pahimpaan ruuka-aikaan viimeisen tunnin aikana ennen viikonloppua. Samat tyypit menevät varmaan autoliikkeeseenkin kiertokanget ja männät kainalossa ja heittävät nokka-akselin tiskille saatteella "korjaa tämä heti tässä, minulla on kiire, hyvät alennukset sitten kanssa, olen maksava asiakas, ps.s en maksa yli 2 euroa"

        Miettikääpä ihan pikku hetki, jos sinulle sanotaan että "hei kaveri en pysty mitenkään tekemään tuota hommaa tuossa ajassa, tule ensi viikolla uudestaan jos antaa vielä aihetta" niin turha siinä on välttämättä alkaa inttämään, voi olla että puhuja tarkoittaa mitä sanoo eikä tee sitä kiusallaan. Esim. juuri jouluviikolla tullaan 15 min vaille sulkemis aika kasa papereita kädessä jotka on tulostettu 8 eri liikkeen valikoimista ja vaaditaan myymään nämä tuotteet tästä tähän ja tähän hintaan, pitää saada heti kun huomenna on jo joulu.

        Ei siinä mitään, myyjän vikahan se aina on, paska jätkä ja huijari kun sanoo suoraan miten asiat ovat. Pitäis vaan hymyillä korrektisti ja valehdella että kyllä toki, kyllä toki, odotappas kun supistan hieman aika-avaruutta.

        Nyt kärjistys meni jo yli äyräiden. Vai oletko tollanen magneetti, että vedät sisään jokaisen, joka ohi kulkee...

        Se paska jätkä leima napsahtaa välittömästi, jos myyjä dissaa tai veetuilee asiakkaalle, jolla toki on ne väärät odotukset toimitusnopeudesta ja hinnasta.


    • miestenmiess

      Kyseisen liikkeen palveluista en tiedä, mutta yleensäkin voin lähetä kommentoimaan tuota huoltoa. Eli huolto on varmasti hyvää ja valmista tulee niin tuolla kuin muuallakin, mutta tuo hinta on aivan naurettava siihen verrattuna miten paljon sen eteen täytyy tehdä. Jos sinulla on virus koneellasi saat sen itsekkin helposti poistettua lataamalla netistä viruksenpoisto ohjelmia... yleensä koko koneen huolto vie noin 1 - 2 tuntia, joten tuntipalkka lienee aivan valtava ja suurin osa siitä ajasta menee vain siihen, että ohjelma poistaa haittaohjelmat koneeltasi. Eli samanlaisia prosesseja voi olla käynnissä samaan aikaan montakin eli yhden jannerin tuntiansio lienee satoja euroja tunnissa, jos kaikilla vaan koneet simahtaa samaan aikaan.
      Itse voin tehdä saman homman helposti 20 eurosta, mutta ainoa ero siinä on ettei minulla ole linsenssejä tiettyihin ohjelmiin.

      • C.G.E.

        En minäkään ymmärrä minkä perusteella data-vuorinen on sama mies kuin leijonamirko. Jos äijällä on mannerheimin päiväkäsky seinällä, ei se voi olla huijari. Eipä tuo 49 euroo kovalta kuulosta, ite maksoin kaverille 40 (sii ei tälle) kun se pelasti mun koneen. Kerran piti ostaa leijonamikrosta käytetty kannettava ja lupas soittaa kun on tulossa parin päivän päästä kova kone, mutta eipä kuulunu.


      • Yritysrekisteri
        C.G.E. kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä minkä perusteella data-vuorinen on sama mies kuin leijonamirko. Jos äijällä on mannerheimin päiväkäsky seinällä, ei se voi olla huijari. Eipä tuo 49 euroo kovalta kuulosta, ite maksoin kaverille 40 (sii ei tälle) kun se pelasti mun koneen. Kerran piti ostaa leijonamikrosta käytetty kannettava ja lupas soittaa kun on tulossa parin päivän päästä kova kone, mutta eipä kuulunu.

        Yritysrekisteristä näkee omistussuhteet.


      • Veikko Vuorinen

        tuntipalkka lienee aivan valtava ja suurin osa siitä ajasta menee vain siihen, että ohjelma poistaa haittaohjelmat koneeltasi. Eli samanlaisia prosesseja voi olla käynnissä samaan aikaan montakin eli yhden jannerin tuntiansio lienee satoja euroja tunnissa

        Jos tuntipalkka olisi valtava, satoja euroja tunnissa, niin luuletko että asuisin Koivuhaassa -74 rakennetussa kaksiossa?

        8h työpäivä x 200e/t = 1600e päivässä (verojen jälkeen 800e) niin 20 työpäivällä saisin 32 000e/kk brutto ja vuodessa 384 000e brutto, netto puolet tuosta 192 000e

        Valitettavasti en kykene tuollaisiin ansioihin.


      • muahahahahaaaaaa!
        Veikko Vuorinen kirjoitti:

        tuntipalkka lienee aivan valtava ja suurin osa siitä ajasta menee vain siihen, että ohjelma poistaa haittaohjelmat koneeltasi. Eli samanlaisia prosesseja voi olla käynnissä samaan aikaan montakin eli yhden jannerin tuntiansio lienee satoja euroja tunnissa

        Jos tuntipalkka olisi valtava, satoja euroja tunnissa, niin luuletko että asuisin Koivuhaassa -74 rakennetussa kaksiossa?

        8h työpäivä x 200e/t = 1600e päivässä (verojen jälkeen 800e) niin 20 työpäivällä saisin 32 000e/kk brutto ja vuodessa 384 000e brutto, netto puolet tuosta 192 000e

        Valitettavasti en kykene tuollaisiin ansioihin.

        Tää oli mieletön vastaveto.. xD
        johan minäkin ryhtyisin alalle jos ois tuollaiset ansiot ja homma ois noin helppo xD


    • Avoid

      Asioin kyseisessä liikkeessä joulun tienoilla.Palvelu erittäin töykeätä ja ylimielistä. Piti asiakasta aivan idioottina, ei kuuntele ollenkaan mitä asiakkaalla on sanottavaa.
      Olen päättänyt että en asioi kyseisessä liikkeessä!
      Kannattaa katsoa itse kukin omalla tahollaan.

      • tuleva asiakas

        Mä aion mennä sinne ensi viikolla, puhelimessa ainakin kuulosti asialliselta. Voipi olla, että netitse löytää ohjelmia jolla itse puhdistaa kone, mutta en osaa niitä käyttää enkä tiedä mitä voi poistaa joten ennemmin vien asiantuntijalle etten tee mitää kamalaa tuhoa laitteelleni..


      • l7f30jr6
        tuleva asiakas kirjoitti:

        Mä aion mennä sinne ensi viikolla, puhelimessa ainakin kuulosti asialliselta. Voipi olla, että netitse löytää ohjelmia jolla itse puhdistaa kone, mutta en osaa niitä käyttää enkä tiedä mitä voi poistaa joten ennemmin vien asiantuntijalle etten tee mitää kamalaa tuhoa laitteelleni..

        Moi. Koitappa tätä ohjelmaa. Mene tälle sivulle http://onecare.live.com/site/fi-fi/default.htm valitse alalaidasta "täyden palvelun tarkistus" ja seuraa sitten vain ohjeita. Tosi helppoa, ei maksa mitään ja kaikki on suomen kielellä. Sivusto on windowsin oma joten se on taatusti turvallinen. Onnea matkaan :)


      • popopoppppp
        l7f30jr6 kirjoitti:

        Moi. Koitappa tätä ohjelmaa. Mene tälle sivulle http://onecare.live.com/site/fi-fi/default.htm valitse alalaidasta "täyden palvelun tarkistus" ja seuraa sitten vain ohjeita. Tosi helppoa, ei maksa mitään ja kaikki on suomen kielellä. Sivusto on windowsin oma joten se on taatusti turvallinen. Onnea matkaan :)

        katsoin tuon, se ei avaudu mun koneella.. =/


      • huolattaja
        tuleva asiakas kirjoitti:

        Mä aion mennä sinne ensi viikolla, puhelimessa ainakin kuulosti asialliselta. Voipi olla, että netitse löytää ohjelmia jolla itse puhdistaa kone, mutta en osaa niitä käyttää enkä tiedä mitä voi poistaa joten ennemmin vien asiantuntijalle etten tee mitää kamalaa tuhoa laitteelleni..

        Koneeni on nyt siellä huollossa, tähän mennessä kaikki hyvin. Palvelu on ollut asiallista tähän mennessä ja ilmoittavat kun saan hakea laitteen pois. En käsitä mitä täällä jotku vinkuu, en mä mene MIHINKÄÄN liikkeeseen ja ala NEUVOA henkilökuntaa. Saan itsekin joskus sellaisia asiakkaita ja tekisi kyllä mieli huomauttaa että ehkä tiedän silti VÄHÄN jotain enemmän. Ja jos joku tulisempiluonteinen siitä hiiltyy ja sanoo takaisin, niin en yhtään ihmettele, jos olisin siin asemassa, että voisin itsekin joskus sanoa niin varmaan sen tekisin!

        Useasta paikasta tässä kaupungissa olen paskaa palvelua saanut (pahin vuosia sitten eräs hana-liike), mutta en vielä Leijonamikrosta.


      • justiinsa jetsulleen
        huolattaja kirjoitti:

        Koneeni on nyt siellä huollossa, tähän mennessä kaikki hyvin. Palvelu on ollut asiallista tähän mennessä ja ilmoittavat kun saan hakea laitteen pois. En käsitä mitä täällä jotku vinkuu, en mä mene MIHINKÄÄN liikkeeseen ja ala NEUVOA henkilökuntaa. Saan itsekin joskus sellaisia asiakkaita ja tekisi kyllä mieli huomauttaa että ehkä tiedän silti VÄHÄN jotain enemmän. Ja jos joku tulisempiluonteinen siitä hiiltyy ja sanoo takaisin, niin en yhtään ihmettele, jos olisin siin asemassa, että voisin itsekin joskus sanoa niin varmaan sen tekisin!

        Useasta paikasta tässä kaupungissa olen paskaa palvelua saanut (pahin vuosia sitten eräs hana-liike), mutta en vielä Leijonamikrosta.

        Totta kai palvelu pelaa, kun Veikko on täältä käynyt lukemassa palautetta asiakaspalvelusta ja varta vasten tietää, että joku on vvviiruksia tulossa poistattamaan... =)
        (No, ihan hienoa, jos homma toimii!)

        En minäkään pidä hyvänä asiana, että asiakas haluaisi neuvoa myyjää/huoltoa mutta sellaiseenkin asiakkaaseen tulee suhtautua samalla tavalla kuin muihinkin asiakkaisiin, ei torjuvasti tai ylimielisesti. Ei pidä koskaan unohtaa, että asiakaskin voi tietää jotain, joten ei kannata ihan mitä tahansa puutaheinää yrittää syöttää. Sellaisesta kohtelusta tulee äkkiä sellainen kuva, että asiakasta pidetään ihan tyhmänä. Luottamus asiakkaan ja liikkeen välillä katoaa tällöin hyvin nopeasti.

        Näin niinkuin yleisesti todettuna, niin asiakaspalvelu ei vaan sovi kaikille ja siinä on helppo mokata mutta koskaan vaikea onnistua täydellisesti. Jos helposti kiihtyy ja herne vilahtaa nenään, niin ei varmasti sovi sinne tiskin taakse palvelemaan asiakkaita. Asiakaspalvelussa tarvitaan melkoisesti ihmissuhdetaitoa ja joustavuutta kaikenlaisten asiakkaiden käsittelyyn.


      • tony_dj
        justiinsa jetsulleen kirjoitti:

        Totta kai palvelu pelaa, kun Veikko on täältä käynyt lukemassa palautetta asiakaspalvelusta ja varta vasten tietää, että joku on vvviiruksia tulossa poistattamaan... =)
        (No, ihan hienoa, jos homma toimii!)

        En minäkään pidä hyvänä asiana, että asiakas haluaisi neuvoa myyjää/huoltoa mutta sellaiseenkin asiakkaaseen tulee suhtautua samalla tavalla kuin muihinkin asiakkaisiin, ei torjuvasti tai ylimielisesti. Ei pidä koskaan unohtaa, että asiakaskin voi tietää jotain, joten ei kannata ihan mitä tahansa puutaheinää yrittää syöttää. Sellaisesta kohtelusta tulee äkkiä sellainen kuva, että asiakasta pidetään ihan tyhmänä. Luottamus asiakkaan ja liikkeen välillä katoaa tällöin hyvin nopeasti.

        Näin niinkuin yleisesti todettuna, niin asiakaspalvelu ei vaan sovi kaikille ja siinä on helppo mokata mutta koskaan vaikea onnistua täydellisesti. Jos helposti kiihtyy ja herne vilahtaa nenään, niin ei varmasti sovi sinne tiskin taakse palvelemaan asiakkaita. Asiakaspalvelussa tarvitaan melkoisesti ihmissuhdetaitoa ja joustavuutta kaikenlaisten asiakkaiden käsittelyyn.

        oli.Vein 2 kertaa läppäriä korjattavaksi kun oli vanhakone.Sain korjattuna todella nopeasti ja maksoin vain 35€.
        Ja kerran vein läppärin kun luulin laturi oli rikki tarkisti ja sanoi laturi oli kunnossa vaan vika oli pesässä. Todella rehellinen kaveri, ainakin 50 egee jäi omaan taskuun.


      • Seppo665+1
        justiinsa jetsulleen kirjoitti:

        Totta kai palvelu pelaa, kun Veikko on täältä käynyt lukemassa palautetta asiakaspalvelusta ja varta vasten tietää, että joku on vvviiruksia tulossa poistattamaan... =)
        (No, ihan hienoa, jos homma toimii!)

        En minäkään pidä hyvänä asiana, että asiakas haluaisi neuvoa myyjää/huoltoa mutta sellaiseenkin asiakkaaseen tulee suhtautua samalla tavalla kuin muihinkin asiakkaisiin, ei torjuvasti tai ylimielisesti. Ei pidä koskaan unohtaa, että asiakaskin voi tietää jotain, joten ei kannata ihan mitä tahansa puutaheinää yrittää syöttää. Sellaisesta kohtelusta tulee äkkiä sellainen kuva, että asiakasta pidetään ihan tyhmänä. Luottamus asiakkaan ja liikkeen välillä katoaa tällöin hyvin nopeasti.

        Näin niinkuin yleisesti todettuna, niin asiakaspalvelu ei vaan sovi kaikille ja siinä on helppo mokata mutta koskaan vaikea onnistua täydellisesti. Jos helposti kiihtyy ja herne vilahtaa nenään, niin ei varmasti sovi sinne tiskin taakse palvelemaan asiakkaita. Asiakaspalvelussa tarvitaan melkoisesti ihmissuhdetaitoa ja joustavuutta kaikenlaisten asiakkaiden käsittelyyn.

        Asiakkaalla ei valitettavan usein ole minkään sortin suhteellisuudentajua koskien haluamaansa palvelua, saatavuutta ja hintaa.

        http://www.aasiakas.net/


      • Ei vielä nörtti
        Seppo665+1 kirjoitti:

        Asiakkaalla ei valitettavan usein ole minkään sortin suhteellisuudentajua koskien haluamaansa palvelua, saatavuutta ja hintaa.

        http://www.aasiakas.net/

        Vierailin Leijonamikrossa viimeviikolla ensimmäistä kertaa. Tarvitsin muistipiirejä, näytönohjaimen sun muuta. Kaikki löytyi hyllystä ja on nyt paikalleen asennetuna ja toimii.
        Itse olen värkänny koneita vuosia, mutta liikeessä minua palvellut henkilö tiesi rautatason asiat
        huomattavasti minua paremmin. Antoi opastusta ja infoo asennukseen. Aijon käyttää kyseisen liikkeen palveluja tulevaisuudessakin.


    • toinen asiakaspalvel

      mie oon kahesti käyttäny kompuutterini ko. liikkeessä huollossa, ja vien kyllä jatkossakin jos tarvetta ilmenee!!! Hinta kohillaan ja kone tuli kuntoon ja hyvät "kotihoidon" ohjeet vielä kaupan päälle. Olen suositellut myös ystävilleni!

      No, okei, asiakaspalvelutyyli oli hieman "persoonallista", mutta SO WHAT?! Tarviiko sen pipon aina niin saamarin kiriällä olla?

      t. itsekin asiakaspalvelija....

      • yrittelijäs

        olipa jakomielitautinen viesti.ensin savvoo sitten kovvoo.


      • vaan veikko,

        kyllä Veikko oot ihan asialla, kyllä välillä asiakkaalle voi sanoo miten asiat on. Ei yrittäjä/asiakas palvelija oo mikää roskalaatikko eikä paskakaivo. Ja kyl ajan kanssa normaalit ihmiset (asiakkaat) käyttää sun palveluja vaikka kuinka tollaset "hetimullehalvalla,samallakupyllistänsulle" mustamaalaa sua nimettömänä.
        Oothan sä pikkasen persoona, muttet mikää tyhmä. Ja muista että jos alkaa liikaa kiristämään, laita ittes pakkolomalle, vaikka pekkaspäiville...:)
        Piä puoles.


      • Pertti Tiainen
        vaan veikko, kirjoitti:

        kyllä Veikko oot ihan asialla, kyllä välillä asiakkaalle voi sanoo miten asiat on. Ei yrittäjä/asiakas palvelija oo mikää roskalaatikko eikä paskakaivo. Ja kyl ajan kanssa normaalit ihmiset (asiakkaat) käyttää sun palveluja vaikka kuinka tollaset "hetimullehalvalla,samallakupyllistänsulle" mustamaalaa sua nimettömänä.
        Oothan sä pikkasen persoona, muttet mikää tyhmä. Ja muista että jos alkaa liikaa kiristämään, laita ittes pakkolomalle, vaikka pekkaspäiville...:)
        Piä puoles.

        Kyllä Veikko hyvää palvelua tarjoaa, myyjä on persoonallinen, eikä samanlainen tiukkapipo kun kaikki muut. Helppo teidän on täällä itkeä nimettömänä. Veikko sentään seisoo sanojensa takana!


      • Fariseus evp.
        Pertti Tiainen kirjoitti:

        Kyllä Veikko hyvää palvelua tarjoaa, myyjä on persoonallinen, eikä samanlainen tiukkapipo kun kaikki muut. Helppo teidän on täällä itkeä nimettömänä. Veikko sentään seisoo sanojensa takana!

        Eipä ole valittamista. Pöytäkoneeni palautti taannoin toimintakuntoon hetkessä. Hinta 0 e.


      • .................
        Fariseus evp. kirjoitti:

        Eipä ole valittamista. Pöytäkoneeni palautti taannoin toimintakuntoon hetkessä. Hinta 0 e.

        Veikko laittaa omat viestit tänne, jokainen tietää että veikko on täys kusipää.


      • jeeeeeeeeeeeeeeeee
        ................. kirjoitti:

        Veikko laittaa omat viestit tänne, jokainen tietää että veikko on täys kusipää.

        ILMAISNEUVOJA ei anneta (niin sä sanoit) saati sitten koneen kuntoon laittamisia.... HEH...
        ÄLÄ VEIKKO VIITSI. Menee netin kautta nuo osat, taas hävisit asiakkaan...


      • Veikko Vuorinen
        jeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        ILMAISNEUVOJA ei anneta (niin sä sanoit) saati sitten koneen kuntoon laittamisia.... HEH...
        ÄLÄ VEIKKO VIITSI. Menee netin kautta nuo osat, taas hävisit asiakkaan...

        Kas kas, Ajurintien oraakkeliko siellä taas avautuu.

        Ei kai sitä kukaan elä ilmaiseksi ohjeita jakamalla, olettaisin että kyseessä on jonkinsorttinen takuu jollon asiakas on maksanut aiemmin jotain.

        Mielenkiintoista että kaksi edellistä viestiä laittanut henkilö on hakenut kolmesti töihin samaan firmaan tämän jälkeen. Tätä taustaa vasten sanoisin että ennuste on heikko.

        Tosiaan laitan omat viestit tänne, sen tunnistaa tuosta nimestä tuossa yllä.


    • HARMITTAAAAAA!!!!!!

      mutta itse tuossa taannoin vein läppärini sinne huollettavaksi ku oli jo aikansa elänyt. ainoana toiveena että kaikki kuvat olisi sieltä saanut napattua talteen kun en niitä ollut tajunnut muualle tallentaa... no lupauksesta huolimatta kuvat oli pyyhkiytyny tuhka tuuleen, ja sanottiin vaan että kyllä ne olis ollu pelastettavissa, mutta joku oli ne onnistunut deletoimaan... no tiedän että oli itessäkin vika ku en ollu kopioinu kuvia muualle, mutta harmittaa niiiiiiiiiiiiiiin perkeleesti ku kaikki muistot hävis monen vuoden ajalta, että en oo sitte sen jälkeen kyseiseen puljuun menny.

      • Mee ittees.....

        Todistit jo kirjallisella ilmaisullasi tyhmyytesi, miksi vingut täällä kuin sika ja nolaat itsesi historian kirjoihin ?


      • Uneton Kokkolassa
        Mee ittees..... kirjoitti:

        Todistit jo kirjallisella ilmaisullasi tyhmyytesi, miksi vingut täällä kuin sika ja nolaat itsesi historian kirjoihin ?

        Itse vein läppärini korjattavaksi lokakuussa kyseiseen yritykseen. Yrittäjä kertoi heti vian, antoi arvion korjauksesta ja koneen noutopäivän. Asia meni niinkuin piti. Ei mitään valittamista. Persoonallinen myyjä ja liike, so what ? Mielestäni tämän viestiketjun kirjeet ovat ala-arvoisia,koska vastaajalla ei ole mitään mahdollisuuksia puolustautua nimimerkkejä kohtaan. Ja koska hän on niin yrittänyt tehdä, niin siitäkin tulee jurputuksia. Jos jollakin on negatiivisia kokemuksia palvelusta, niin menköön sanomaan suoraan yrittäjälle. Turha häntä on täällä mustamaalata!
        Luin yrittäjän tekstit suurella mielenkiinnolla ja minusta hän osasi laittaa jauhot suuhun valittajille todella hyvin! Olen itse työskennellyt asiakaspalvelussa vuosia ja tiedän millaista se on. Monenlaisia tallaajia niitä ovesta lappaa ja välillä täytyy käydä takahuoneessa rauhoittumassa, että malttaisi pitää suunsa kiinni. Olen kuitenkin toisen palveluksessa töissä. Itsenäisenä yrittäjänä toiminen ei ole helppoa. Kaikki pitäisi tehdä melkein ilmaiseksi, eikä mikään saisi maksaa mitään. Lisäksi ihmettelen niitä, jotka kertovat suureen ääneen, että sieltä ja sieltä saisi niin ja niin halvalla. Miksi he eivät sitten osta sieltä?
        Ja sitten se ainainen tinkiminen ja alennusten vaatiminen... Itse en tingi toreilla, enkä yrityksissä. Maksan sen hinnan mikä minulle sanotaan. Me suomalaiset olemme ihme porukkaa... Jokaisesta ostoksesta pitäisi saada vielä jokin "kylkiäinen" ...olkoon se vaikka viime viikkoinen viineri , avaimenperä tai neulottu patalappu.. ihan sama kunhan jotain romua, jolla ei todellisuudessa tee mitään...

        Suomessa yrittäminen ei ole helppoa. Kyllä se toimeentulo on niin tiukassa, että eipä käy kateeksi. Helpommalla pääsee, kun on toisen palveluksessa työssä. Työajan jälkeen ei tarvitse ajatuksiaan töihin uhrata ja palkkakin tulee ainakin kerran kuukaudessa, mutta yrittäjälle nämäkään asiat eivät ole itsestään selvyyksiä.
        Kadehtijoita silti riittää ja pelätään sitä, että jos joku pieni yksityisyrittäjä vahingossa pääsee "rikastumaan" yrityksellään, niin voi kauhistus... Olisihan se aivan hirveää...


      • huollettiin.
        Uneton Kokkolassa kirjoitti:

        Itse vein läppärini korjattavaksi lokakuussa kyseiseen yritykseen. Yrittäjä kertoi heti vian, antoi arvion korjauksesta ja koneen noutopäivän. Asia meni niinkuin piti. Ei mitään valittamista. Persoonallinen myyjä ja liike, so what ? Mielestäni tämän viestiketjun kirjeet ovat ala-arvoisia,koska vastaajalla ei ole mitään mahdollisuuksia puolustautua nimimerkkejä kohtaan. Ja koska hän on niin yrittänyt tehdä, niin siitäkin tulee jurputuksia. Jos jollakin on negatiivisia kokemuksia palvelusta, niin menköön sanomaan suoraan yrittäjälle. Turha häntä on täällä mustamaalata!
        Luin yrittäjän tekstit suurella mielenkiinnolla ja minusta hän osasi laittaa jauhot suuhun valittajille todella hyvin! Olen itse työskennellyt asiakaspalvelussa vuosia ja tiedän millaista se on. Monenlaisia tallaajia niitä ovesta lappaa ja välillä täytyy käydä takahuoneessa rauhoittumassa, että malttaisi pitää suunsa kiinni. Olen kuitenkin toisen palveluksessa töissä. Itsenäisenä yrittäjänä toiminen ei ole helppoa. Kaikki pitäisi tehdä melkein ilmaiseksi, eikä mikään saisi maksaa mitään. Lisäksi ihmettelen niitä, jotka kertovat suureen ääneen, että sieltä ja sieltä saisi niin ja niin halvalla. Miksi he eivät sitten osta sieltä?
        Ja sitten se ainainen tinkiminen ja alennusten vaatiminen... Itse en tingi toreilla, enkä yrityksissä. Maksan sen hinnan mikä minulle sanotaan. Me suomalaiset olemme ihme porukkaa... Jokaisesta ostoksesta pitäisi saada vielä jokin "kylkiäinen" ...olkoon se vaikka viime viikkoinen viineri , avaimenperä tai neulottu patalappu.. ihan sama kunhan jotain romua, jolla ei todellisuudessa tee mitään...

        Suomessa yrittäminen ei ole helppoa. Kyllä se toimeentulo on niin tiukassa, että eipä käy kateeksi. Helpommalla pääsee, kun on toisen palveluksessa työssä. Työajan jälkeen ei tarvitse ajatuksiaan töihin uhrata ja palkkakin tulee ainakin kerran kuukaudessa, mutta yrittäjälle nämäkään asiat eivät ole itsestään selvyyksiä.
        Kadehtijoita silti riittää ja pelätään sitä, että jos joku pieni yksityisyrittäjä vahingossa pääsee "rikastumaan" yrityksellään, niin voi kauhistus... Olisihan se aivan hirveää...

        Vein toosani huoltoon em.yritykseen koska olin näpelöinnyt sen paskaksi.Homma hoitu parissa tunnissa,yrittäjä soitti mulle niinkuin oli sovittu,hinta oli mielestäni halpa.

        Mitä vielä pitäis vaatia ? Kokkola on täynnä köyhiä ja kateellisia toisten kyttääjiä.

        Viekää toosanne seuraavaks toholammille huoltoon Saatana.

        Kiitos leijonamikrolle,homma toimii ja hinta on halpa.


    • 20

      Näin muutamaan otteeseen rahani liikkeeseen kantaneena voin todeta olleeni aina tyytyväinen. Setä liikkeessä on ihminen, ei sellainen nöyräksi ruoskittu kone kuin monessa muussa putiikissa Kokkolassa. Monet kerrat on auttanut ja nähnyt vaivaa. Pahaa sanaa en keksi, paitsi ehkä sen, että pelkään aina tiputtavani jotain liikkeessä kun koen joskus itseni isoksi ja kömpelöksi.

      Olisihan sitä tietysti voinut ahdistua siitä, että joku tietää koneista enemmän kuin itse tiedän ja että mitähän tuo mies ajattelee kun en osaa.

      Kiitoksia ja terveiset nyypältä, joka sai kovalevynsä niin juntturaan ettei pystynyt sitä omin neuvoin tyhjäämään saatikka asentamaan käyttistä uudelleen. Toimii taas! :)

    • amilo 2528

      katsotaan miten fujitsun kovalevyn kassa käy :D

    • Osaatko avata uuden?

      Kuka saatanan tollo täällä vetää vanhoja juttuja esiin????

      • Merta edemmäs kalaan

        Kokkola on yhtä tyhjä tietokoneosaamisesta, kuin Palman edusta paistoahvenista. Tyrkyllå on pelkkiä kolmipiikkejä
        Kaikki saavat läppärin purettua, mutta osa tekee sen särkemällä ja repimällä.
        Kukaan ei osaa kasata täysin purettua konetta ehyeksi.

        Huoltona meille tarjotaan kiintolevyn eheytystä, valohoitoa ja muuta tirkistelyä sekä turhaa tarkastelua. Windowsin uudelleenasennuksesta kukaan ei puhu mitään. Katso vaikka Leijonamikron "huoltoselite" 49 euron kyninnälle.

        Uuskonemyynti on kuin Venäjältä, Petroskoin torilta. Jopa 4- vuotiaita AMD rutkuja ja tekniikaltaan vanhoja Inteleitä löydät mm. Leijonamikron "uusien" kannettavien koneiden myyntilistalta.

        Vanhan puistokemistin koulutus ei nykytietokoneille enää riitä.
        Kannattaa kysellä paikka, jossa läppärin näytön tai näyttöpaneelin vaihto tapahtuu 15- 20 minuuttiin, ja emolevyn vaihto ohjelmineen 1,5 tuntiin. Niitäkin löytyy 150 kilometrin säteeltä. Itse olen jo vuosia sitten lähtenyt merta edemmäs kalaan. Se on tuottanut minulle tonnien säästön Petroskoin torikauppiaisiin verrattuna.


    • Firma on kaiketi

      yhä sama. Miksei siis juttukin?

    • Mikähän ATK huolto?

      Siinä Prestintalossa vanhan Kanta-apteekin entisissä tiloissahan on avattu
      upouusi tietokonehuolto, siellä oli niin nätti thai ikkunanpesijäkin, että eiköhän
      olisi jo aika unohtaa vanhat ja keskustella uusimmasta UUDESTA.

      • uusi usi

        Niin, siellä uudessa oli viime kuussa lappu ikkunassa, että tietokonehuollot 20€
        mitäkäköhän muuhalla maksaa ?


    • 172

      olin ja olen tyytyväinen leijonmikronpalveluun..suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1720
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1349
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1278
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      184
      1198
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1053
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1051
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      902
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      876
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      794
    Aihe