Lentokyyti ja taksit

Finski kippari

Hesasta lentää Berliiniin 67 eurolla. Kaupungista ajaa Oulunsalon lentokentälle 40 eurolla. Kyllä taksit ovat hinnoitelleet itsensä niin arvokkaaksi kyydiksi että joutavat tekemään konkurssin elleivät hinnat muutu kohtuullisiksi.

14

1363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukkapoika...

      että enpä ole koskaan tuosta matkasta sellasta rahaa saanut... taitaa olla lähempänä 20e-25e ja tuota montako ihmistä mahtuu lentokoneeseen ja montako taksiin.. ja sitten kaupungista menee myös bussi oulunsaloon ja ei ole lähelläkään taksin hintoja. että jos meinaa rahat loppua niin kulje bussilla =) ja onhan se nyt reilua verrata lentoyhtiön hintoja. esim finnairin hinta päivälle 25.1 on meno-paluu lipulle 535 euroa.tokihan voi käyttää halpalento yhtiöitä ja toivoa että just sille päivälle sopii kun lentoa tarvit niin joku superhyvä tarjous ja että lento yleensä pääsee perille! esimerkki lasku torinrannasta lentokentälle on matkaa 15.5km ja taksien kilometrihinta on 1,33e/km ja lähtöhinta päivällä on 5.1e matka maksaa ilman viivytyksiä 25,715 euroa ja menköön parit liikennevalot samaan syssyyn eli laitetaan 27 euroa esimerkkisummaksi 1-2 henkilölle, taksi tienaa matkalla torinranta-lentokenttä n 1,75e /km ja finnair tienaa jos kyydissa on esim 150 matkustajaa (eli kone ei ole edes täynnä) 36,24e/km tosin kuluttaa enempi polttoainetta ja henkilöstökulut ovat kalliimmat mutta siinä on hieman esimerkkilaskuja. tosin näitä teidän provo viestejähän ei kyllä kannata edes tosissaan ottaa muuta laitoinpa nyt kuitenkin vähän. katos kuin paljon maksaa matka helsingistä berliiniin yksityiskoneella ettei siinä vieressä intu mitään sikatautista räkänokkaa köhimässä kuolemantautia päällesi ja saat matkustaa yksin omassa rauhassa. taitaa olla kalliimpi kuin 67e eli taksin palvelua ei voi verrata lähellekkään lentokoneen palvelua.molemmat on loistava tapa matkustaa jos löytyy tarpeeksi pätäkkää mut jos taas ei löydä nii sit pitää pysyä kotona ruikuttamassa kun kaikki maksaa nii paljo =)

    • daksimies...

      ajamaan taksia ja joskus taksi yrittäjäksi jos sillä niin kauheasti tienaa.

      • Likaiset autotkin

        Hanakasti nuo isännät aliavat puolustella "halpoja" taksihintoja jos joku uskaltaa sanoa tosiasioita.
        Sikakallista kyytiä.
        Jukkapojalle: kyllä niitä räkätautisia, sätkälle lemuavia risupartataksikuskeja sattuu aika usein kuskiksi vaikka kuinka tilaisi savuttoman ja hajuttoman auton.


      • jukkapoika...
        Likaiset autotkin kirjoitti:

        Hanakasti nuo isännät aliavat puolustella "halpoja" taksihintoja jos joku uskaltaa sanoa tosiasioita.
        Sikakallista kyytiä.
        Jukkapojalle: kyllä niitä räkätautisia, sätkälle lemuavia risupartataksikuskeja sattuu aika usein kuskiksi vaikka kuinka tilaisi savuttoman ja hajuttoman auton.

        ilmoittaa taksikeskukseen että ei tullu mitä luvattiin ja pyytää uusi. Puhutaan sikakalliista kyydistä mutta kyllä tämä suomen verotus on se joka tekee kaiken kalliiksi. joka asiasta maksat veroa.ei sillä taksi yrityksellä rikastu saatika sitten "renkinä" olemisella... mutta alkakaa yrittään jos se on kultakaivos. sinne vaan koittamaan kuinka sitä rahaa kääritään ja kultaa vuollaan. ja siihen sit joku laitapuolen kulkija joka kusee housuihinsa ja oksentaa penkit pilalle niin tuleehan niitä kuluja. ja ihan auton hinnatkin on ihan naurettavat suomessa. naapuri maista saa uusia autoja jopa kymmeniä tuhansia halvemmalla. mutta yritäppäs rekisteröidä tänne suomeen se.huomaat kuinka napsahtaa heti tonni tolkulla veroja päälle. useat valittavat kuinka paljon jokin tuote tai palvelu maksaa mutta kun ei sitten ole harmainta hajua mistä se hinta koostuu. miksi ihmiset kulkevat taksilla jos pitää vinkua siitä hinnasta.jos ei ole vara nii kulkekaa bussilla.tai sit omalla autolla kun sehän se halpaa on..ei tarvi maksaa kenenkään palkkoja niin säästää =) ja sit on ihan pakko mainita tuosta " Hanakasti nuo isännät aliavat puolustella "halpoja" taksihintoja jos joku uskaltaa sanoa tosiasioita." KUKA HELVETTI OLISI NIIN TYHMÄ YRITTÄJÄ ETTÄ MYÖNTÄISI ETTÄ HÄNEN HINTANSA OLISI IHAN HELVETIN KALLIIT??? kaikki yrittäjät puolustelevat jos menet heitä tai heidän hintojaan haukkumaan! luulis olevan päivän itsestään selvää. myönnän kyllä että taksi kyyti on kallista mutta se on kallista ihan syystä.Suomi on kallis maa. Siksi ajan omalla autolla ajoni enkä taksilla. ja saa ajella ihan rauhassa omassa pikku kipossa.


      • jukkapoika...
        Likaiset autotkin kirjoitti:

        Hanakasti nuo isännät aliavat puolustella "halpoja" taksihintoja jos joku uskaltaa sanoa tosiasioita.
        Sikakallista kyytiä.
        Jukkapojalle: kyllä niitä räkätautisia, sätkälle lemuavia risupartataksikuskeja sattuu aika usein kuskiksi vaikka kuinka tilaisi savuttoman ja hajuttoman auton.

        pitää mainita että miksi ihmiset tekevät töitä ja yrittävät. siksi että tekisivät rahaa.ei sen takia että te voisitte kulkea mahdollisimman halvasti paikasta toiseen.


      • jukkapoika...

        kauheasti jos on sattunut kirjoitus virheitä! mutta ettekö tosiaan keksi parempaa vastausta kun kommentoida niitä??? ja asiakaspalvelualttiutta kyllä löytyy mutta faktahan on että rahan takia ihmiset töitä tekevät ja yrityksiä perustavat. vai olenko väärässä? olen tavallaan nytkin asiakaspalvelu hommissa ja työni hoidan kyllä varmasti hyvin ja pidän asiakkaiden puolta ja pyydän nöyrimmästi anteeksi heitä joita olen kirjoitus ja pilkku virheilläni loukannut syvästi! on varmaan jäänyt pisteitäkin pois ja isoja kirjaimia. olen pahoillani. ehkä jopa muutama virhe painallus näppikseen...anteeksi! mutta oikeasti eikö parempia vastauksia tai väittelyä löydy??? ja pekkapoika! en ole taksimies =) olin jonkun vuoden mut ei tienannut tarpeeksi joten olen opiskellut myöhemmin hieman mukavampiin hommiin =) ja kyllä osaan lukea ja jotenkuten kirjoittaakkin ja kyllä virheitä tulee. älkää antako nimimerkin hämätä en ole lapsi enään =) Olen pahoillani jos ja kun tässäkin kirjoituksessani on kirjoitusvirheitä! mutta toivon että älykkyytenne riittää ymmärtämään tätäkin tekstiä ja toivon että pysytään asiassa! Hauskaa maanantai iltaa ja jos ei ole järkevää sanottavaa niin ei sithän vois olla kirjoittamatta vai mitä?


      • Rengi
        jukkapoika... kirjoitti:

        kauheasti jos on sattunut kirjoitus virheitä! mutta ettekö tosiaan keksi parempaa vastausta kun kommentoida niitä??? ja asiakaspalvelualttiutta kyllä löytyy mutta faktahan on että rahan takia ihmiset töitä tekevät ja yrityksiä perustavat. vai olenko väärässä? olen tavallaan nytkin asiakaspalvelu hommissa ja työni hoidan kyllä varmasti hyvin ja pidän asiakkaiden puolta ja pyydän nöyrimmästi anteeksi heitä joita olen kirjoitus ja pilkku virheilläni loukannut syvästi! on varmaan jäänyt pisteitäkin pois ja isoja kirjaimia. olen pahoillani. ehkä jopa muutama virhe painallus näppikseen...anteeksi! mutta oikeasti eikö parempia vastauksia tai väittelyä löydy??? ja pekkapoika! en ole taksimies =) olin jonkun vuoden mut ei tienannut tarpeeksi joten olen opiskellut myöhemmin hieman mukavampiin hommiin =) ja kyllä osaan lukea ja jotenkuten kirjoittaakkin ja kyllä virheitä tulee. älkää antako nimimerkin hämätä en ole lapsi enään =) Olen pahoillani jos ja kun tässäkin kirjoituksessani on kirjoitusvirheitä! mutta toivon että älykkyytenne riittää ymmärtämään tätäkin tekstiä ja toivon että pysytään asiassa! Hauskaa maanantai iltaa ja jos ei ole järkevää sanottavaa niin ei sithän vois olla kirjoittamatta vai mitä?

        Huonoiten liikenteessä käyttäytyviä on Daxi-suharit. Vitun aatelisiksi itsensä ylentävät, mutta kehnointa on 'sopuisuus likenteessä' ,kuten Enska sanoisi.Ja Karpokin. Ei se teidän kilsamäärä mitää etuoikeuksia anna, ja luulisi noilla kilsoilla jo oppineen , mutta ei kun hermoheikkoja kaikki.

        Jokunen vanha Herrasmies vielä , mutta kaikki alta 60-v. , on täysin liikenneyhteistyökyvyttömiä, vaikka muuta väittävät. Huonoiten liikenteessä käyttäytyviä ovat Taksisuharit ja Dösäkuskit.
        Yhteispelillä se sujuu................... ei : minä minä minä ensin kun mulla poka,VITTU samat säännöt, on sitä muillakin jengiä takapenkillä,saatanan urpoanterot ...


      • taxari
        Rengi kirjoitti:

        Huonoiten liikenteessä käyttäytyviä on Daxi-suharit. Vitun aatelisiksi itsensä ylentävät, mutta kehnointa on 'sopuisuus likenteessä' ,kuten Enska sanoisi.Ja Karpokin. Ei se teidän kilsamäärä mitää etuoikeuksia anna, ja luulisi noilla kilsoilla jo oppineen , mutta ei kun hermoheikkoja kaikki.

        Jokunen vanha Herrasmies vielä , mutta kaikki alta 60-v. , on täysin liikenneyhteistyökyvyttömiä, vaikka muuta väittävät. Huonoiten liikenteessä käyttäytyviä ovat Taksisuharit ja Dösäkuskit.
        Yhteispelillä se sujuu................... ei : minä minä minä ensin kun mulla poka,VITTU samat säännöt, on sitä muillakin jengiä takapenkillä,saatanan urpoanterot ...

        ..meillä. Kyllä ne pärjää.. Turhaa ruikkutusta. Jos niin hiton kannatamatonta, miks sitte ovat tolpalla. Myykööt pirssin pois ja jne. Vaimo ajamaan ja ite pimeisiin hommiin. Rengit hoitelee yötyöt! Aivan turhaa höpöttämistä. Jos olisi huono pisnis, heittäisivät koko homman pois. Piemät tulot kattaa tappiot.


      • Missä palvelualttius
        taxari kirjoitti:

        ..meillä. Kyllä ne pärjää.. Turhaa ruikkutusta. Jos niin hiton kannatamatonta, miks sitte ovat tolpalla. Myykööt pirssin pois ja jne. Vaimo ajamaan ja ite pimeisiin hommiin. Rengit hoitelee yötyöt! Aivan turhaa höpöttämistä. Jos olisi huono pisnis, heittäisivät koko homman pois. Piemät tulot kattaa tappiot.

        Jopa 2-3 euron tuntipalkalla raataa rengit kun isännät nukkuu ja näkee unia uusista hintojen korotuksista. Tämä on fakta.


      • pelokas kyytiläinen
        Missä palvelualttius kirjoitti:

        Jopa 2-3 euron tuntipalkalla raataa rengit kun isännät nukkuu ja näkee unia uusista hintojen korotuksista. Tämä on fakta.

        ...ylinopeutta,kiilaamista,nyrkin heilutusta,kiroilua,liikenteen jakajan väärältäpuolta ajelua,punaisia ei noudateta,äänimerrkeilyä tarpeettomasti, etc.


      • Heta12
        pelokas kyytiläinen kirjoitti:

        ...ylinopeutta,kiilaamista,nyrkin heilutusta,kiroilua,liikenteen jakajan väärältäpuolta ajelua,punaisia ei noudateta,äänimerrkeilyä tarpeettomasti, etc.

        Ylen on hurrijaa joukkoo


      • duunari eetu
        Heta12 kirjoitti:

        Ylen on hurrijaa joukkoo

        käyn taxilla kaupassa 2kertaa viikko saan astua lämpimään autoon kotiovelta
        ei ole vakuutus maksuja ei veroja ei katsastuksia ei huoltokuluja saati pankin lyhennyksiä
        todella vielä halpaa


      • Usko , Rusko
        duunari eetu kirjoitti:

        käyn taxilla kaupassa 2kertaa viikko saan astua lämpimään autoon kotiovelta
        ei ole vakuutus maksuja ei veroja ei katsastuksia ei huoltokuluja saati pankin lyhennyksiä
        todella vielä halpaa

        ei oo duunari eikä käytä taksia koskaan , valehtelija oot.Häpiä.


      • ent as.
        Usko , Rusko kirjoitti:

        ei oo duunari eikä käytä taksia koskaan , valehtelija oot.Häpiä.

        kuulemma. kävelin , oli . Vittu pitäkkää takapenkkinnä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      287
      19637
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      3959
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2316
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2021
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1920
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      304
      1750
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1432
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1425
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1217
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      254
      1143
    Aihe