Dial Media Oy

rdfhfd

onko kenelläkään kokemusta onko minkälainen paikka? Ite oon ajetellu et hakisin tääl Joensuussa sinne töihin. Mut vähän kyl mietityttää et minkälainen pulju se oikeesti on? Luvataan kyl tuntipalkka et ei sen puoleen pahalta kuulosta. En kyl millään pelkällä provisiolla menisikäänkään töihin. Mutta kiitos vastaneille jo etukäteen!!

10

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nooname1123

      Oon ollu pari kuukautta itse ja on tullu miulle aina palkat ajallaan. Ihan ok paikka.

      • roihu-vaara

        mitä yritys myy?


    • Joensuu!

      Mene vain Liisa Vanhalalle, itse olen töissä täällä ja homma pelaa

    • takuupalkat pois

      jos et ole valmis työskentelemään provisiolla kannattaa mennä kaupan kassalle tai siivoojaksi.

      Tuolla asenteella olet jo kerran päättänyt olevasi luuseri niin turhaan myyntityötä edes harkitset

      • ^mjötöööö

        mikähän purkaus tuo nyt oikeen oli


    • rtyuiopå¨äöl

      Pysy pois. Ei tuntipalkkakerjäläisiä kaivata. Häiritset ammattilaisia.

      • sepe19

        Huijari yritys,veronkiertoa ja jne,samat omistajat pyörittävät puljua vuodesta toiseen,käyttävät nuoria hyväkseen maksamalla surkeaa palkaa,myyt liittymän,saat 5€-vero,puhut puhelimessa 6-tuntia päivässä ja kusetat asiakkaita vaihtamaan liittymää valehtelemalla päin kasvoja,ex satama center!Ei nuoren paras työpaikka,pakko mennä kun pitää elää:)


      • Hessu19
        sepe19 kirjoitti:

        Huijari yritys,veronkiertoa ja jne,samat omistajat pyörittävät puljua vuodesta toiseen,käyttävät nuoria hyväkseen maksamalla surkeaa palkaa,myyt liittymän,saat 5€-vero,puhut puhelimessa 6-tuntia päivässä ja kusetat asiakkaita vaihtamaan liittymää valehtelemalla päin kasvoja,ex satama center!Ei nuoren paras työpaikka,pakko mennä kun pitää elää:)

        Axon Invest Oy-satama center-dial media-clio-doneto...mitä viellä...sama yritys kai?veronkiertoa vuodesta toiseen ja maksamattomia palkkoja!


      • öööäää
        Hessu19 kirjoitti:

        Axon Invest Oy-satama center-dial media-clio-doneto...mitä viellä...sama yritys kai?veronkiertoa vuodesta toiseen ja maksamattomia palkkoja!

        Sivusta seuranneena ainakin Joensuussa johtaminen on aivan hukassa ja meininki on että jos et ole joka päivä toimiston paras ni potkut tiedossa.


      • öööäää
        öööäää kirjoitti:

        Sivusta seuranneena ainakin Joensuussa johtaminen on aivan hukassa ja meininki on että jos et ole joka päivä toimiston paras ni potkut tiedossa.

        Aluksi annetaan ymmärtää että kaikki provikat saat pohjapalkan päälle mut maksavat vaan tuntipalkan ylittävän provikkaosuuden eli pitäs myydä ihan tuhottomasti että provikoita saat euroakaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2184
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      156
      1419
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe