Autokorjaamo keuruulla????

Paavo .L

Hei
Olen juuri muuttanut keuruulle ja kiinnostaisi tietää onko täällä luotettavaa korjaamoa?
Juuri tällä hetkellä autossani palaa moottorin vikavalo ja käynti ontuu.
Autoni V70 -04.
Määräaikaishuolto kokemus kommentit korjaamoista kiinnostaa. yms.
Mitä korjaamoa suosittelette.??? Mitä ette.
Toinen automme on Opel Astra -99

26

5838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AK

      Suosittelisin Autokorjaamo Liimataista ja siellä Ari Liimatainen. Tai Sitten OK auto ja Hannu Rantanen. Jos eivät Itse osaaa tehdä, niin ainakin osaavat neuvoa. Mikä on paras mahdollinen paikka ratkaista asia. Molemmilla pitkän, mutta EI liian vanhan ajan kokemus auto huolloista ja monen merkin palveluksessa.

      • jarrusatula

        ....haluaa mustamaalata teidän avustuksellanne määrättyjä korjaamoita. Pysykää erossa moisesta kyselystä!!!


      • Paavo.L
        jarrusatula kirjoitti:

        ....haluaa mustamaalata teidän avustuksellanne määrättyjä korjaamoita. Pysykää erossa moisesta kyselystä!!!

        Olet väärässä en halua mustamaalata ketään.
        Vaan haluan tietää missä saisin autoni kuntoon ja ammattitaidolla.
        Millä korjaamolla on tarvittavat työkalut. tietokone yms mitä nykyauton vian etsimisessä tarvitaan.


      • cdi200
        Paavo.L kirjoitti:

        Olet väärässä en halua mustamaalata ketään.
        Vaan haluan tietää missä saisin autoni kuntoon ja ammattitaidolla.
        Millä korjaamolla on tarvittavat työkalut. tietokone yms mitä nykyauton vian etsimisessä tarvitaan.

        Jari Vakkuri ; suosittelen !


    • kittiä kans

      On Volvossa vika kannattaa ajaa Petäjävedelle Kovaselle tulee varmasti kuntoon.No liimatainen on niiden Fordien ja Ladojen kanssa pelannut tietää varmasti muisakin merkeistä.Tälläiset Vakkurit ja sun muut hakkurit kannattaa unohtaa tule,kuin enemmän vahinkoa!!!No Rantanen on pätevä oli OK-autossa tai omalla verstaallaan ja nämä vanhalla autotalolla olevat veijarit ovatkin jo sitten aivan oma lukunsa sellaista amis tason rassausta.Ps.Osta sinäkin MB ei tarvitse miettiä kuka korjaa ei nimittäin tarvitse.

      • CDI 200

        enkä moiti, mutta Jari Vakkuria suosittelen.


      • Jarille
        CDI 200 kirjoitti:

        enkä moiti, mutta Jari Vakkuria suosittelen.

        Vakkurin Jarin pajaa suosittelen kanssa. Hinnat ja palvelu kohallaan! Eikä tule valohoitotunteja! Pitkänlinjan autoasentaja, osaa uudet ja vanhat autot. T: toinen audisti


      • Auto ei Audi
        Jarille kirjoitti:

        Vakkurin Jarin pajaa suosittelen kanssa. Hinnat ja palvelu kohallaan! Eikä tule valohoitotunteja! Pitkänlinjan autoasentaja, osaa uudet ja vanhat autot. T: toinen audisti

        Vakkurille!!! Tulet huomaamaan;))))))Ihan niinkuin tässä joku jo kirjoitteli.


      • autoa huollattanut
        Jarille kirjoitti:

        Vakkurin Jarin pajaa suosittelen kanssa. Hinnat ja palvelu kohallaan! Eikä tule valohoitotunteja! Pitkänlinjan autoasentaja, osaa uudet ja vanhat autot. T: toinen audisti

        Vakkurin Jarin pajaa suosittelen minäkin,on pelkästään hyviä kokemuksia.Ei todellakaan tule valohoitotunteja.


      • järkyttyny
        Auto ei Audi kirjoitti:

        Vakkurille!!! Tulet huomaamaan;))))))Ihan niinkuin tässä joku jo kirjoitteli.

        Hyvä että olet kaikki tietävä kun osaat arvostaa ja haukkua toisia jokainen yrittää parhaansa auttaakseen toisia mutta kummaaa yksikään meistä ei ole täydellinen, toivottavasti osuus omaan nilkkaan toi toisten mustamaalaaaminen huom. yksi ihminen ei pysty kaikkeen et sinäkään! Suosittelen silti Vakkurin korjaamoa tekee sen mihin pystyy ei tee valohoitoa ja ohjaa eteen päin jos ei itse pysty korjaamaan!Tyytyväinen asiakas jo 25 vuotta!!!


    • autoon

      no tästä puuttuu tuo Santala Veikko, itse huollattanut talon molemmat autot tässä korjaamossa yli 15v ja mitää ongelmaa ei ole ollut. Soittaa aina jos jotain sellaista on mistä ei ole sovittu. Edellisellä autolla ajettiin 400000km ja kaikki toimi hienosti. Arvelisin että 15v aikaa talon molempiin autoihin tullut yhteensä kilometrejä n, 850000km (kahdeksansataaviisikymmentätuhatta). Kaikki huollot suoritettu Santalalla. Korjaamo on pieni ja ei niin siistin näköinen kuin ihan uudet korjaamot, mutta aina on kaikki mennyt hienosti. Samoin paikka on yksi edullisimmista jos ei edullisin rengas myymälä, itse ostanut myös autojen kaikki renkaat tästä korjaamosta. Renkaat olen myös kilpailuttanut, jolloin tiedä mitä olen joutunut todella maksamaan.
      Keuruulla on monta hyvää pientä korjaamoa. esmi, Haapamäellä oleva Jokisen korjaamon on saanut erityisen hyvää mainosta, sukulaisia käyttää tätä korjaamoa. Ainoa pieni hankaluus on että kun ovat pieniä korjaamoja, voi uuden asiakkaan vaikea saada autoaan huoltokiertoon ja listoille, on niin pitkälle aikaa myyty huolto aikoja.

      Asiakas itse päättää mihin autonsa vie, Keuruu siitä hyvä paikka että valinnan varaa on,, ps tuosta Volvosta kannattaisi kysyä Volvo expertiltä Vainikkala pojalta olikohan kari etu nimi, saattaisi tietää jo puhelimessa ongelman ratkaisun.

      • 16+8

        "ps tuosta Volvosta kannattaisi kysyä Volvo expertiltä Vainikkala pojalta olikohan kari etu nimi, saattaisi tietää jo puhelimessa ongelman ratkaisun."

        Johan on Kari kova jätkä jos puhelimessa lukee vikakoodit ja tekee diagnoosin...:)
        Uudempien autojen korjaamiseen tarvitaan nykyään useimmiten testeriä, jolla lukea vikakoodit ja dataa helpottaakseen korjausta. En väitä että AINA. Kalliiksi se tulee arvuutella komponentteja vaihtaen vikaa... vaikka onkin esim. johto katkos, vaikkakaan testeri ei osaa sanoa vikaa suoraan tietää ainakin mistä lähtee etsiin.
        Myös huoltovalojen nollaus ei välttämättä onnistu ilman testeriä.
        Enkä kritisoi Karia mitenkään kovajätkä se on autoja korjaan onnistuneesti.(myös sähkövikoja)
        Santalalla tietääkseni ei ole mitään testeriä, mutta hyvin se pärjää ilmankin vielä toistaiseksi.. vai käykö jossain muualla testauttaan? Positiivista olen hänestäkin ainoastaan kuullut.

        Keuruun autossa Jaska on pätevä asentaja , sekä mekaanisessa ja sähkövioissa.
        Keuruun autossa on myös nykyaikaiset testerit laitteet yms. sähkövikoihin kaikkiin auto merkkeihin.
        Heidän palveluita olen jo monta vuotta käyttänyt. Palvelu hyvää ja myös kohdallani on aina soitettu ja kysytty, jos huollossa on ollut ylimääräistä korjattavaa. Jos ei ole saatu puhelin yhteyttä ylimääräisiä ei ole tehty.


      • massi..
        16+8 kirjoitti:

        "ps tuosta Volvosta kannattaisi kysyä Volvo expertiltä Vainikkala pojalta olikohan kari etu nimi, saattaisi tietää jo puhelimessa ongelman ratkaisun."

        Johan on Kari kova jätkä jos puhelimessa lukee vikakoodit ja tekee diagnoosin...:)
        Uudempien autojen korjaamiseen tarvitaan nykyään useimmiten testeriä, jolla lukea vikakoodit ja dataa helpottaakseen korjausta. En väitä että AINA. Kalliiksi se tulee arvuutella komponentteja vaihtaen vikaa... vaikka onkin esim. johto katkos, vaikkakaan testeri ei osaa sanoa vikaa suoraan tietää ainakin mistä lähtee etsiin.
        Myös huoltovalojen nollaus ei välttämättä onnistu ilman testeriä.
        Enkä kritisoi Karia mitenkään kovajätkä se on autoja korjaan onnistuneesti.(myös sähkövikoja)
        Santalalla tietääkseni ei ole mitään testeriä, mutta hyvin se pärjää ilmankin vielä toistaiseksi.. vai käykö jossain muualla testauttaan? Positiivista olen hänestäkin ainoastaan kuullut.

        Keuruun autossa Jaska on pätevä asentaja , sekä mekaanisessa ja sähkövioissa.
        Keuruun autossa on myös nykyaikaiset testerit laitteet yms. sähkövikoihin kaikkiin auto merkkeihin.
        Heidän palveluita olen jo monta vuotta käyttänyt. Palvelu hyvää ja myös kohdallani on aina soitettu ja kysytty, jos huollossa on ollut ylimääräistä korjattavaa. Jos ei ole saatu puhelin yhteyttä ylimääräisiä ei ole tehty.

        Itse käytän Auto-Aheran palveluita.

        Osala varsinkin on pirun pätevä ja tietää sähkövioista kaiken.


    • TommiVol

      Jos haluat volvon korjattua/huollettua vie ihmeessä Karille saa ainakin kuntoon oli vika mikä tahansa.autoani on korjattu monessa paikassa sitä ennen ja laskuja lähetetty vaikkei vika lähteny.Vainikkala saa kuntoon heti kerrasta!!

      • kalervo12

        Kysy Volvo-Markkaselta sillä kokemusta.


    • dfdfdfdfdfdfdfdf

      huoltaa Saha ja Erä edullisesti. Alle 13mm remontit ammattitaidolla.

      • Osien ostaja

        Se asian on niin,että Kauppisen Mauria (Mikki)ei päihitä kukaan sellaisen korjaamisesta mikä moottorilla toimii ja vähän päälle.: )


      • eienää
        Osien ostaja kirjoitti:

        Se asian on niin,että Kauppisen Mauria (Mikki)ei päihitä kukaan sellaisen korjaamisesta mikä moottorilla toimii ja vähän päälle.: )

        hidas ja epäpätevä paikka. oman auton vika tuli korjattua mutta muut paikat jättivät repsottaan.


      • Tekijät erikseen!

        Kehutaan Kakkuria siis siitä,että osaa neuvoa oikealle korjaamolle.Vanha sanonta pitää tässäkin paikkansa 10e:n seppä tekee 100e:n vahingon.


      • ? ?
        Tekijät erikseen! kirjoitti:

        Kehutaan Kakkuria siis siitä,että osaa neuvoa oikealle korjaamolle.Vanha sanonta pitää tässäkin paikkansa 10e:n seppä tekee 100e:n vahingon.

        missäs toi tommonen kakkuri on????


      • j a a

        ..aijaa...aha!!


    • autoon

      keuruulla korjaamoita olekaan vain romuttamoja

    • perskärpänens

      pihlajavesi ja HI-SA huolto on paras!!!!!!! Kaupan takana.

      • valohoitoako

        Jos omistat vanhan Ladan on kyseinen korjaamo ehkä hyvä vaihtoehto.


    • YksLehtonen

      Älä valehtele! Ei kukaan muuta Keuruulle. Kaikki järkevät ainakin muuttaa sieltä pois.
      Ja jos oikeesti on noin vanhoja romuja, niin ne kantsii viedä romuttamolle eikä korjaamoon.

      • RomutaSeOmaRomus

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe