Paljonko yli 30v kokemattomia

Minkä verran

Mitenhän paljon löytyy yli 30 tai peräti yli 40v henkilöitä joilla ei ole ollut minkäänlaista seksisuhdetta. Jokainen näistä tietysti tuntee olevansa todellinen kummajainen, mutta luulen että heitä on paljon enemmän kuin yleensä luullaan. En muista että aihetta olisi koskaan käsitelty missään lehdissä, radiossa, TV:ssä tai edes netissä ainakaan asiallisesti. Se taitaa olla yhteiskunnan viimeisiä tabuja. Ja varmasti melkoinen henkinen rasite yliseksuaalisessa yhteiskunnassa.

92

5704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gftrwww

      Täältä ilmoittautuu yksi 32-vuotias mies, jolla ei ole laisinkaan seksikokemuksia. En ole ollut naisten kanssa kovin läheisesti koskaa tekemisissä, en ole seurustellut, enkä harrastanut seksiä. Ja olen ihan hetero, normaalipainoinen ja pituinen, enkä ole mikään kovin rumakaa. En kärsi seksin puutteesta, eikä minulla ole paineita hakeutua parisuhteeseen.

      • olipa kerran tälläin

        Normaali kroppa, keski pituus, ehkä tuota kroppa karvaa on enemmän mitä muilla yleensä. Ei mitään intiimiä kokemusta naisen kanssa. Alakerran pituus yli normin, helposti.

        Suurin vikani onkin se että perinteinen parisuhde ei tunnu oman elämän ainoalta asialta mitä pitäisi tavoitella tai on muuten "luuseri". Ei se ole "rasite" seksi kiinnostaisi paljonkin, mutta koska sen saanti on osoittautunut niin vaikeaksi, monesti vain antaa asian olla. Toki jos joku nainen varta vasten haluisi aloitteellisesti mut niin ei tarviisi toista kertaa pyytää. Mutta eihän homma näin pelaa joten bye bye.
        Tosin ikää on "vain" 29 vee.


      • 11+19

        37-vee, heteromies, aito sinkku.


    • ----

      30v on sellainen viimeinen raja, jonka jälkeen antaa vaan mennä. Täysin sopeutunut sinkkuuteen eikä oikeasti enää kiinnosta. Syntymäpäivän aikoihin ajattelee, että vois käydä maksullisen luona mut antaa olla... Ensi syksyn Thaimaan reissulla on varmaan vaikea välttää. Ainakin niin olen kuullu että siellä saa vähän huonompikin mies.

      • p08up09u

        No kyllä sä varmasti Suomessakin maksulliselta saat.


    • Statisti

      Täällä on 33-vuotias nainen, jolla ei ole ollut minkäänlaista seksisuhdetta. Suudellutkin olen joskus teininä. Olen ulkonäöltäni ihan normaali, sympaattiseksi sanottu. Nuorena olin todella ujo, nykyään vain ujo. Toivoisin kyllä sellaisen hyvän ystävän löytäväni, vaikka todennäköisyys voi olla aika heikko. Olen huono tuomaan itsenäi esille, olen enempi sellainen tarkkailija ja tuttujen kanssa avoin.

      Valitettavasti kokemattomuuteni on peikko takaraivossa. Häpeän sitä, että mies arvaisi kaltaiseni aikuisen naisen olevan niinkin kokematon kuin olen. Järjellä ajatellen, se tuskin päälle päin näkyy?

      • Vauhdilla ATM:mässä

        Suosittelen, että otat suvaitsevaisen nuoren miehen tai jonkun muun jonka kanssa tunnet olevasi samalla tasolla. Minä en pistäisi pahakseni jos luokseni tulisi sympaattinen yli 30-vuotias nainen, joka on neitsyt. Sinun ei todellakaan kannata ajatella, että olisit jotenkin arvottomampi kuin joku monen miehen nussima nainen. Sinä olet todellinen aarre jollekin onnekkaalle miehelle löydettäväksi, koska et ole mennyt massan ja median mukana tuhoamaan arvokkuuttasi eli neitsyyttäsi.


      • Statisti
        Vauhdilla ATM:mässä kirjoitti:

        Suosittelen, että otat suvaitsevaisen nuoren miehen tai jonkun muun jonka kanssa tunnet olevasi samalla tasolla. Minä en pistäisi pahakseni jos luokseni tulisi sympaattinen yli 30-vuotias nainen, joka on neitsyt. Sinun ei todellakaan kannata ajatella, että olisit jotenkin arvottomampi kuin joku monen miehen nussima nainen. Sinä olet todellinen aarre jollekin onnekkaalle miehelle löydettäväksi, koska et ole mennyt massan ja median mukana tuhoamaan arvokkuuttasi eli neitsyyttäsi.

        viestistäsi.

        Herkällä alueella liikutaan. Todellisuudessa ymmärrän kyllä, että en ole kokemattomuuteni vuoksi arvottomampi kuin kokeneena olisin.

        "Miehen ottaminen" onkin sitten luku sinsänsä. Nytkin olen eräästä miehestä hyvin kiinnostunut, mutta en ujouttani saa mitän aikaiseksi. Mietin liikaa. Mm. sitä, mitä mies minusta ajattelee ja mahtaako olla varattu.


      • Oki

        Hoitelisin sinut koska vaan...
        Kokemattomuutesi kiihottaa nuorempaa miestä (25v.).


      • jt

        Ootko oikeasti tuommonen vai ootko näitä nettikusettajia niinku suurin osa on?


      • jt

        Miksi oot niin pävarma? Jos saa kysyä.


      • avavvavav
        Vauhdilla ATM:mässä kirjoitti:

        Suosittelen, että otat suvaitsevaisen nuoren miehen tai jonkun muun jonka kanssa tunnet olevasi samalla tasolla. Minä en pistäisi pahakseni jos luokseni tulisi sympaattinen yli 30-vuotias nainen, joka on neitsyt. Sinun ei todellakaan kannata ajatella, että olisit jotenkin arvottomampi kuin joku monen miehen nussima nainen. Sinä olet todellinen aarre jollekin onnekkaalle miehelle löydettäväksi, koska et ole mennyt massan ja median mukana tuhoamaan arvokkuuttasi eli neitsyyttäsi.

        "Suosittelen, että otat suvaitsevaisen nuoren miehen tai jonkun muun jonka kanssa tunnet olevasi samalla tasolla. Minä en pistäisi pahakseni jos luokseni tulisi sympaattinen yli 30-vuotias nainen, joka on neitsyt."

        Sukupuolten ero onkin tuossa, että yleisesti ottaen miehiä ei haittaa yhtään yli 30-vuotias neitsytnainen, mutta 99,9 prosenttia naisista kiertäisi kaukaa kokemattoman yli 30-vuotiaan neitsytmiehen.


      • Statisti
        jt kirjoitti:

        Ootko oikeasti tuommonen vai ootko näitä nettikusettajia niinku suurin osa on?

        .... tuommonen olen ja edelleen.


    • ----

      Kyllä minäkin olen yli 30-vuotias mies jolla ei ole koskaan ollut minkäänlaista seksisuhdetta. Lähimmäksi intiimiä kanssakäyntiä naisen kanssa olen päässyt kun pari kertaa on baarissa tullut nainen minua pussaamaan. Kerran kyseessä oli minua 20 vuotta vanhempi, umpihumalainen nainen, joka yritti epätoivoisesti iskeä edes jonkun miehen. Toisen kerran nainen yritti tarjota maksullista seksiä.
      Syy varsinaisten suhteiden täydelliseen puuttumiseen on varmasti, etten ole koskaan oppinut tekemään minkäänlaisia aloitteita naisille. Jutustelu ihan muuten vain, kuten kenelle tahansa muullekin, sujuu joten kuten, mutta jos haluaisin elätellä mitään toivoa edes kahdenkeskisestä tapaamisesta naisen kanssa, ei siitä tule mitään. Jännitän asiaa ihan liikaa.

      • erakoitunut

        Olen miespuolinen ja yli 40-vuotias. Seksikokemuksia ei ole. Olen kai vanhanaikainen, kun en halua satunnaista seksiä. Lisäksi olen ujo. Pariutua haluaisin kovasti. Arvostan kokemattomia naisia.


      • jt

        Itsevarmuutta jätkä :)


    • Ei minkäänlaista seurustelua, ei seksiä. Tuskin tuleekaan koskaan olemaan.

      Hankalaa on ollut edes yrittää mitään. Ei oikein ole ollut tilaisuutta, en tunne juurikaan ihmisiä, enkä ole muutenkaan niitä ominaisuuksia saanut, joilla naiset hurmataan. Mitä ne sitten ovatkin.

    • Itsekin yli 30v...

      Katsoin vuosia sitten Ruotsin tv:stä ohjelman joka käsitteli tätä aika vähän julkisuudessa ollutta aihetta. Yhtenä keskustelijana oli päälle 30-vuotias pitkä ja komea mies. Hän oli juuri alkanut seurustella ensimmäisen tyttöystävänsä kanssa ja tuore tapaus oli myös miehen ensimmäinen seksikokemus. Tyylikäs ja fiksu mies kertoi olleensa kovin ujo. Muistaakseni mies sanoi että varmasti moni tuttu tai puolittu yllättyy kun näkee hänet televisiossa juttelemassa kokemattomuudestaan. Siinä ohjelmassa oli myös muita seksikokemattomia, kuten esimerkiksi eläkeikää lähestyvä nainen.

    • 29

      Joo itsekin olen jo 31v mies ja kokematon. Sinällään en pidä itseäni mitenkään ujona mutta nuorempana naiset eivät juurikaan olleet kiinnostuneita. Nyt vanhempana taasen en enää itse ole kiinnostunut joten voi olla että ikisinkuksi jään. Seksin puute ei ole koskaan haitannut.

    • Löytyy, löytyy

      Täällä 33v mies

    • löytyy juu

      Olen 36 vuotias nainen enkä ole vielä edes suudelmaa saanut...

      • eräs m

        Mistä sinunlaisen naisen löytää .
        Eipä taida ikinä kohdata , lotto
        voittokin on todennäköisempi.

        hieman vanhempi poika ..


    • neitsyyslähti18v

      Hienoa kun pystytte myöntämään.. Veikkaanpa että kaikki vielä löytää sen kumppaninkin. Yks juttu: tehkää nyt ihmeessä vaikka se profiili tuonne treffipalstalle, mitään ei siinä häviä. Kerrotte vaikka suoraan kokemattomuudesta! Onpahan mahdollista, että yhtä kokemattomat vaikka löytää toisensa sitten! :)

      • Nähty on ja koettu

        Joopa joo, jos lehmät lentäis ja mummon vaunuissa olisi pyörät...

        Kyllä se on kuule nähty, mitä tuo nettideitti tarjoaa. Ei mitään konkreettista ainakaan miehelle.


    • tahdon kai liikaa

      En ole yli 30 vielä pariin kuukauteen, mutta viittaanpa silti. Koskaan ei ole päässyt jakamaan edes läheisyyttä naisen kanssa, aloitteita on kyllä tehty jotain 50:n ja sadan väliltä (vaikea arvioida tarkasti enää). Koskaan ei ole nainen osoittanut kiinnostustaan (muutaman kerran oon kuvitellut, mutta erehdyin). Ihan tavallinen töitä tekevä mies olen.

      En tiedä sitten kuinka paljon vaikuttaa se, etten edes ole pelkän seksin perään metsästämässä. Tahdon enemmän: Haluan läheisyyttä, rakkautta, vastavuoroisuutta, molemminpuolista kunnioitusta. Vahvaa suhdetta, jossa kummankaan ei tarvitse olla täydellinen. Hieman romantikko, ja samaa toivoisin myös naiselta.

      Joskus kun juteltiin, eräs tuttavapariskunta kommentoi lehtijuttua neitsyydestä/poikuudesta tyyliin, että ei he ainakaan ketään yli kakskymppistä "saamatonta" ihmistä tunne. En viitsinyt korjata, kivalta tuntui ajatus ettei sitä ehkä oo munkaan otsaan kirjoitettu että "kokematon".

      • Mirjami 33v

        Näyttäis et tänne pitäis perustaa aikamiespoikien ja vanhojen piikojen treffipalsta. Kuka sen tekis? Miekin voisin liittyä jäseneksi.


      • tahdon kai liikaa
        Mirjami 33v kirjoitti:

        Näyttäis et tänne pitäis perustaa aikamiespoikien ja vanhojen piikojen treffipalsta. Kuka sen tekis? Miekin voisin liittyä jäseneksi.

        Pitäis olla joku, jolla on teknistä osaamista siltä alalta :)

        Tuota edellistä viestiä kirjoitellessa tuli jotenkin helpottunut olo, tuntui että tunteista kirjoittaminen voisi olla hyvää terapiaa silloin, kun paine rintakehässä tuntuu kasvavan ja tekee mieli vain huutaa keuhkot tyhjäksi (mutta kerrostalossa ei oikein viitsi, ettei naapurit huolestu :) ). Pitäisköhän munkin ryhtyä blogaamaan, takoa tunteet sanoiksi ja vapauttaa luontoon...


      • Kirppis
        Mirjami 33v kirjoitti:

        Näyttäis et tänne pitäis perustaa aikamiespoikien ja vanhojen piikojen treffipalsta. Kuka sen tekis? Miekin voisin liittyä jäseneksi.

        Vanhojen poikien sekä ehta iitojen palsta kyllä tarvitaan täällä. Miks ei kukaan o keksiny tommosta halit mahtavasta ideasta:)


      • justus vanhempi
        Mirjami 33v kirjoitti:

        Näyttäis et tänne pitäis perustaa aikamiespoikien ja vanhojen piikojen treffipalsta. Kuka sen tekis? Miekin voisin liittyä jäseneksi.

        Pitäis mutta kun kaikki " sekopäät " tulis myös sinne
        niin se olis sitten että kukaan todella sitä palvelua
        tarvitseva ei siellä kauvaa viihdy vaan toteaa meni
        taas pieleen . On vaan tullut kokeoltua noita erilaisia
        palstoja mutta paljon on täysin sekopäisiä viestejä
        tullut että se siitä . .


    • 20 vuotta sitten

      "Vuonna 1992 yli 30-vuotiaista 2 % ilmoitti, että he eivät ole koskaan olleet yhdynnässä. Viimeisen viiden vuoden aikana vähintään puolen vuoden jaksoja ilman sukupuoliyhdyntöjä on ollut viidesosa 30-50 -vuotiaista naisista ja noin 15 % samanikäisistä miehistä. Alla 25-vuotiailla tällaisia jaksoja on ollut joka toisella."

      Lähde: Suomalainen seksi, toim. O. Kontula ja E. Haavio-Mannila, WSOY, 1993.

    • KylmäNainen

      N. 2% yli 30-vuotiasta on Suomessa kokemattomia. Ilman yhdyntäkokemusta kuolee vajaa prosentti.

      Lähde on Väestöliitto.

      • Ekkes

        Mielestäni tuo on vajaa tutkimustieto.

        Muutama yhdyntäkokemus eivät kerro kuinka paljon on lähes kokemattomia miehiä esimerkiksi.
        Sanoisin että niitä varmasti on jotain 5% vähintään.


      • KylmäNainen
        Ekkes kirjoitti:

        Mielestäni tuo on vajaa tutkimustieto.

        Muutama yhdyntäkokemus eivät kerro kuinka paljon on lähes kokemattomia miehiä esimerkiksi.
        Sanoisin että niitä varmasti on jotain 5% vähintään.

        perustat tuon? Kyllähän meillä on Väestöliiton keräämät tilastot siitä kuinka suurella osalla miehistä on esim. 1 seksikumppani vain ollut. Heitä ei paljon ole.

        Ja voit arvata, että siinä porukassa on paljon uskovaisia ja muita vastaavia.


      • Ekkes
        KylmäNainen kirjoitti:

        perustat tuon? Kyllähän meillä on Väestöliiton keräämät tilastot siitä kuinka suurella osalla miehistä on esim. 1 seksikumppani vain ollut. Heitä ei paljon ole.

        Ja voit arvata, että siinä porukassa on paljon uskovaisia ja muita vastaavia.

        "Kyllähän meillä on Väestöliiton keräämät tilastot siitä kuinka suurella osalla miehistä on esim. 1 seksikumppani vain ollut. Heitä ei paljon ole.

        Ja voit arvata, että siinä porukassa on paljon uskovaisia ja muita vastaavia. "

        Et tajunnut nähtävästi koko asiaa mitä hain.

        Poistaako pari kännistä panoa teini-iässä tai nuorena täysin "kokemattomuuden"?

        Tiedän vain niin monta lähes täysin kokematonta miestä joilla on vain vähän seksikokemuksia että ihmettelisin jos se todellinen "kokemattomien" joukko ei olisi suurempi jos siis määrittelemme kokemattomuuden joksikin muuksi kuin neitsyyden menetykseksi tai täydelliseksi kokemattomuudeksi.


      • KylmäNainen
        Ekkes kirjoitti:

        "Kyllähän meillä on Väestöliiton keräämät tilastot siitä kuinka suurella osalla miehistä on esim. 1 seksikumppani vain ollut. Heitä ei paljon ole.

        Ja voit arvata, että siinä porukassa on paljon uskovaisia ja muita vastaavia. "

        Et tajunnut nähtävästi koko asiaa mitä hain.

        Poistaako pari kännistä panoa teini-iässä tai nuorena täysin "kokemattomuuden"?

        Tiedän vain niin monta lähes täysin kokematonta miestä joilla on vain vähän seksikokemuksia että ihmettelisin jos se todellinen "kokemattomien" joukko ei olisi suurempi jos siis määrittelemme kokemattomuuden joksikin muuksi kuin neitsyyden menetykseksi tai täydelliseksi kokemattomuudeksi.

        Kyllä yksikin pano poistaa kokemattomuuden, sen jälkeen ihminen ei ole enää seksuaalisesti kokematon.

        Ja onhan sitäkin tutkittu, paljonko ihmisillä on keskimäärin kumppaneita. Ei se luku ole 1 tai 0.


      • muutama pano
        KylmäNainen kirjoitti:

        Kyllä yksikin pano poistaa kokemattomuuden, sen jälkeen ihminen ei ole enää seksuaalisesti kokematon.

        Ja onhan sitäkin tutkittu, paljonko ihmisillä on keskimäärin kumppaneita. Ei se luku ole 1 tai 0.

        juurikaan lisää seksuaalista kokeneisuutta, varsinkaan silloin kun ne ovat jotain puoliväkisin tehtyjä juttuja.


        "Kyllä yksikin pano poistaa kokemattomuuden, sen jälkeen ihminen ei ole enää seksuaalisesti kokematon."

        No kyllä minä pidän itseäni ainakin nykystandardein seksuaalisesti täysin kokemattomana vaikka sellaiset 6-7 vuotta tapailain 3-kymppisenä yhtä vähän itseäni vanhempaa naista lähinnä viikonloppuina ja joskus vähän muutakin hänen kanssaan oli kuin pelkkää ryyppäämistä.
        Lisäksi minulla on pari nuoruuden aikaista viikonloppuina seurustelutapausta joissa toisessa ei kyllä ollut varsinaista nusimista lainkaan eikä toisessakaan montaa kertaa. Toisin kuin tämän 3-kymppisenä seurassani olleen naisen kanssa näihin nuoruuden aikaisiin naiskavereihini kyllä tunsin vetoakin ja se veto oli siis molemminpuolista.

        No siitä on jo 10 vuotta kun viimeksi tuon 3-kymppisenä tapailemani naiskaverin näin, hän kyllä löysi vielä miesseuraa joka ilmeisesti harrasati hänen kanssaan myös seksiä eikä pelkästään ryyppyseurana ollut. Minustahan ei hänen seksiseurakseen juuri ollut kun en tuntenut riittävästi vetoa häneen vaikka hänestä muuten kyllä pidin paljonkin eikä hän nyt mikään rumankaan näköinen ollut.
        No tämä nainen on varmasti jo kuollut sillä hän alkoi siinä jossain vaiheessa kun hän vielä joskus minuakin tapailemassa kävi harrastaa todella rajua ryyppäämistä ja pitkäaikaisen työpaikkansakin hän siinä jätti.


      • KylmäNainen
        muutama pano kirjoitti:

        juurikaan lisää seksuaalista kokeneisuutta, varsinkaan silloin kun ne ovat jotain puoliväkisin tehtyjä juttuja.


        "Kyllä yksikin pano poistaa kokemattomuuden, sen jälkeen ihminen ei ole enää seksuaalisesti kokematon."

        No kyllä minä pidän itseäni ainakin nykystandardein seksuaalisesti täysin kokemattomana vaikka sellaiset 6-7 vuotta tapailain 3-kymppisenä yhtä vähän itseäni vanhempaa naista lähinnä viikonloppuina ja joskus vähän muutakin hänen kanssaan oli kuin pelkkää ryyppäämistä.
        Lisäksi minulla on pari nuoruuden aikaista viikonloppuina seurustelutapausta joissa toisessa ei kyllä ollut varsinaista nusimista lainkaan eikä toisessakaan montaa kertaa. Toisin kuin tämän 3-kymppisenä seurassani olleen naisen kanssa näihin nuoruuden aikaisiin naiskavereihini kyllä tunsin vetoakin ja se veto oli siis molemminpuolista.

        No siitä on jo 10 vuotta kun viimeksi tuon 3-kymppisenä tapailemani naiskaverin näin, hän kyllä löysi vielä miesseuraa joka ilmeisesti harrasati hänen kanssaan myös seksiä eikä pelkästään ryyppyseurana ollut. Minustahan ei hänen seksiseurakseen juuri ollut kun en tuntenut riittävästi vetoa häneen vaikka hänestä muuten kyllä pidin paljonkin eikä hän nyt mikään rumankaan näköinen ollut.
        No tämä nainen on varmasti jo kuollut sillä hän alkoi siinä jossain vaiheessa kun hän vielä joskus minuakin tapailemassa kävi harrastaa todella rajua ryyppäämistä ja pitkäaikaisen työpaikkansakin hän siinä jätti.

        Siis kyllä yksikin seksikokemus tarkoittaa jo sitä, ettei enää ole seksuaalisesti täysin kokematon. Se, milloin on todella taitava rakastaja tai milloin on tyytyväinen seksielämäänsä on aivan eri juttu. Suomessa on varmasti paljon hyvinkin säännöllisesti seksiä harrastavia ihmisiä, jotka eivät ole seksielämään tyytyväisiä. Ja toisaalta ihmisiä, jotka harrastavat seksiä hyvin vähän ja ovat siihen täysin tyytyväisiä.

        Jos sinulla on ollut kolme seksisuhdetta, et ole enää kokematon vaikka voit olla seksielämääsi hyvin tyytymätön.

        Ei näitä kahta asiaa pidä sekoittaa keskenään. Sinä olet tyytymätön seksielämääsi ja seksuaalihistoriaasi, mutta kokematon et enää ole.


      • niin----
        Ekkes kirjoitti:

        Mielestäni tuo on vajaa tutkimustieto.

        Muutama yhdyntäkokemus eivät kerro kuinka paljon on lähes kokemattomia miehiä esimerkiksi.
        Sanoisin että niitä varmasti on jotain 5% vähintään.

        Pikemminkin pitäisi kysyä sitä että onko koskaan ollut sllaista seksi-seuraa jonka olisi kokenut jotain antavankin itselleen, tai sitten joku ikäraja ainakin pitäisi kyselyssä olla mihin mennessä näitä kokemuksia kysyttäisiin.
        Lisäksi moet ihmiset ilmeisesti valehtelevat omaaaavansa seksikokemuksia vaikka heillä ei sellaisia olisikaan, siksi kun nykyoloissa seksuaalinen kokemattomuus koetaan vähintäänkin noloksi asiaksi. Tästä kokemattomuudesta onkin nykyoloissa tullut se seksuaalisuuteen liittyvä asia jota katsotaan kieroon,ja juuri seksuaalisesti kokemattomia ihmisiä nykyään halveksitaan ja demonisoidaankin. Tämä asia näkyy hyvin tälläkin palstalla. Seksuaalisesti kokemattomilla ei ole puolesta puhujaa missään julkisuudessa, ja ei juuri kenenkään kantti edes kestäisi mennä julkisuuteen ja ilmoittaa olevansa seksuaalisesti kokematon. Seksuaalisesti kokematon henkilö leimautuu kulttuurissamme täydelliseksi luuseriksi ja elämässään epäonnistujaksi. Tämän vuoksi uskoisin suurimman osan seksuaalisesti kokemattomista valehtelevan omaavansa ainakin jonkin verran kokemusta.
        Täysin seksuaalisesti kokemattomia ei naisissamme varmasti ole juuri lainkaan, mutta miehissä heitä on varmasti paljon enemmän kuin tuo ilmoitettu 1%. 2% prosenttia tulee kyllä miehille jo tämänkin mukaan kun naisissa ei kokemattomia ole lainkaan.


      • M30+
        KylmäNainen kirjoitti:

        perustat tuon? Kyllähän meillä on Väestöliiton keräämät tilastot siitä kuinka suurella osalla miehistä on esim. 1 seksikumppani vain ollut. Heitä ei paljon ole.

        Ja voit arvata, että siinä porukassa on paljon uskovaisia ja muita vastaavia.

        "Ja voit arvata, että siinä porukassa on paljon uskovaisia ja muita vastaavia."

        Se on jännää, kuinka uskonto sekoitetaan joka asiaan. Itse en ole uskovainen, tai no tapakristitty, mutta siitä huolimatta ei ole kokemuksia. Maksullisia ja baarihoitoja en harrasta jo ihan periaatteesta tautiriskien yms. pelossa. Muita tilaisuuksia ei ole ollut.


      • Ei noin
        niin---- kirjoitti:

        Pikemminkin pitäisi kysyä sitä että onko koskaan ollut sllaista seksi-seuraa jonka olisi kokenut jotain antavankin itselleen, tai sitten joku ikäraja ainakin pitäisi kyselyssä olla mihin mennessä näitä kokemuksia kysyttäisiin.
        Lisäksi moet ihmiset ilmeisesti valehtelevat omaaaavansa seksikokemuksia vaikka heillä ei sellaisia olisikaan, siksi kun nykyoloissa seksuaalinen kokemattomuus koetaan vähintäänkin noloksi asiaksi. Tästä kokemattomuudesta onkin nykyoloissa tullut se seksuaalisuuteen liittyvä asia jota katsotaan kieroon,ja juuri seksuaalisesti kokemattomia ihmisiä nykyään halveksitaan ja demonisoidaankin. Tämä asia näkyy hyvin tälläkin palstalla. Seksuaalisesti kokemattomilla ei ole puolesta puhujaa missään julkisuudessa, ja ei juuri kenenkään kantti edes kestäisi mennä julkisuuteen ja ilmoittaa olevansa seksuaalisesti kokematon. Seksuaalisesti kokematon henkilö leimautuu kulttuurissamme täydelliseksi luuseriksi ja elämässään epäonnistujaksi. Tämän vuoksi uskoisin suurimman osan seksuaalisesti kokemattomista valehtelevan omaavansa ainakin jonkin verran kokemusta.
        Täysin seksuaalisesti kokemattomia ei naisissamme varmasti ole juuri lainkaan, mutta miehissä heitä on varmasti paljon enemmän kuin tuo ilmoitettu 1%. 2% prosenttia tulee kyllä miehille jo tämänkin mukaan kun naisissa ei kokemattomia ole lainkaan.

        Niissä naisissakin ole kokemattomia. Joskus tultua psykiatrisella tavattua sellaisia naisia etteivät varmasti ole miehen kanssa olleet. Siis potilaan roolissa, toisia potilaita. Oli mulla kerran kyllä yksi psykologikin joka ei varmasti ole saanut seksiä koskaan. Se nainen oli ihan saatanan vaikeana kun selittelin maniassa tulevista hervottomista panetuskohtauksista ja seksikokemuksistani. Mistä innostuin oikein provosoimaan.


    • gdgdfgfdgdfgdfgdf

      urheilullinenen ja rikas mies. juoksen coopperin 2800m ja mulla on rahaa kuin roskaa. Minulla on tummat hiukset. Harrastan filosofiaa ja olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista. En ole koskaan ollut missään tekemisissä naisen kanssa.

      • Ihmettelijanaikkone

        Miten voi ihminen olla 30 vuotias eikä ole koskaan ollut suhteessa taikka harrastanut seksiä??
        Siinä täytyy olla kyllä joka pahasti vikana. Ujous taikka se, ettei käy missään. Itsellä ystävä 22 vuotias eikä koskaan harrastanut seksiä, juuri sellainen todella ujo kotihiiri joka baareissakin menee piiloon jos nainen tulee juttelemaan. "HUOH"! sori, mutta ei mee jakeluun. Kyllähän niitä kontakteja tulee elämässä vaikkei niitä hakisikaan. Vai????


      • on mahdollista
        Ihmettelijanaikkone kirjoitti:

        Miten voi ihminen olla 30 vuotias eikä ole koskaan ollut suhteessa taikka harrastanut seksiä??
        Siinä täytyy olla kyllä joka pahasti vikana. Ujous taikka se, ettei käy missään. Itsellä ystävä 22 vuotias eikä koskaan harrastanut seksiä, juuri sellainen todella ujo kotihiiri joka baareissakin menee piiloon jos nainen tulee juttelemaan. "HUOH"! sori, mutta ei mee jakeluun. Kyllähän niitä kontakteja tulee elämässä vaikkei niitä hakisikaan. Vai????

        Kyllä kokemattomalla kontakteja voi olla vaikka kuinka paljon. Ne kontaktit vain eivät ikinä johda suhteeseen saati seksiin.


      • mies olen
        on mahdollista kirjoitti:

        Kyllä kokemattomalla kontakteja voi olla vaikka kuinka paljon. Ne kontaktit vain eivät ikinä johda suhteeseen saati seksiin.

        jälkimmäinen fraasi kuuluu toisin päin: "johda seksiin saati suhteeseen". :-D


      • ..............
        Ihmettelijanaikkone kirjoitti:

        Miten voi ihminen olla 30 vuotias eikä ole koskaan ollut suhteessa taikka harrastanut seksiä??
        Siinä täytyy olla kyllä joka pahasti vikana. Ujous taikka se, ettei käy missään. Itsellä ystävä 22 vuotias eikä koskaan harrastanut seksiä, juuri sellainen todella ujo kotihiiri joka baareissakin menee piiloon jos nainen tulee juttelemaan. "HUOH"! sori, mutta ei mee jakeluun. Kyllähän niitä kontakteja tulee elämässä vaikkei niitä hakisikaan. Vai????

        "Miten voi ihminen olla 30 vuotias eikä ole koskaan ollut suhteessa taikka harrastanut seksiä??"

        Helposti. Jos olet tietyntyyppinen ihminen (introvertti) ja mies, niin "Olet vain oma itsesi!" :)

        "Siinä täytyy olla kyllä joka pahasti vikana."

        Tätä varmasti monet on jo kelailleet aika paljon itsekseen...

        " Ujous taikka se, ettei käy missään. Itsellä ystävä 22 vuotias eikä koskaan harrastanut seksiä, juuri sellainen todella ujo kotihiiri joka baareissakin menee piiloon jos nainen tulee juttelemaan. "HUOH"! sori, mutta ei mee jakeluun. Kyllähän niitä kontakteja tulee elämässä vaikkei niitä hakisikaan. Vai????"

        No naisille tulee mahdollisuuksia kun menee ovesta ulos. Mutta ei niitä miehelle tule. Tosin sen verran myönnän, että tuossa 17-22 vuotiaana tilaisuuksia saattaa tulla jopa miehelle itsestään, koska sen ikäiset tytöt ovat niin aktiivisia seksi- ja seurustelumielessä. Ei kylläkään niin paljon kuin naiselle. Mutta ei enää sen jälkeen. Sen jälkeen mies on täysin omillaan. Ei tarvitse kuin antaa ajan kulua ja jää ikuisesti kokemattomaksi, vaikka olisikin sosiaalinen ja puhelias. Itse olin ujo, mutta otin 24-vuotiaana ohjat käsiini ja pääsin kokemattomuudestani ja olin muutaman naisen kanssa. Sekin vaati ihan helvetisti työtä.


      • sillä
        mies olen kirjoitti:

        jälkimmäinen fraasi kuuluu toisin päin: "johda seksiin saati suhteeseen". :-D

        alempitasoinen mies voi myöhemmällä iällä päätyä vaikka naimisiin, mutta ei siksi, että kukaan nainen pitäisi häntä seksuaalisesti haluttavana vaan siksi että tarvitsee seuraa ja elättäjän. Voihan siitä seksiäkin seurata, mutta se on naisen mielestä toisarvoista.


      • ----
        Ihmettelijanaikkone kirjoitti:

        Miten voi ihminen olla 30 vuotias eikä ole koskaan ollut suhteessa taikka harrastanut seksiä??
        Siinä täytyy olla kyllä joka pahasti vikana. Ujous taikka se, ettei käy missään. Itsellä ystävä 22 vuotias eikä koskaan harrastanut seksiä, juuri sellainen todella ujo kotihiiri joka baareissakin menee piiloon jos nainen tulee juttelemaan. "HUOH"! sori, mutta ei mee jakeluun. Kyllähän niitä kontakteja tulee elämässä vaikkei niitä hakisikaan. Vai????

        Juuri tuollaisten viestien vuoksi kokemattomille ihmisille on vaikea myöntää olevansa kokemattomia, koska pelkäävät joutuvansa naurunalaisiksi.
        Kuten tässä ketjussa on aiemminkin sanottu, kyllä kokemattomillakin ihmisillä on sosiaalisia kontakteja. Siitä on vain todella pitkä matka minkäänlaiseen parisuhteeseen tai seksiin. En minäkään nyhjää ihan kaikkea vapaa-aikaani yksin kotona, vaan varsinkin viikonloppuisin käyn eri tapahtumissa, jota kautta olen tutustunut ihmisiin. Se tutustuminen ei vain mitenkään automaattisesti johda saman tien seksiin, toisin kuin joku saattaa ehkä kuvitella.


      • ...---...
        Ihmettelijanaikkone kirjoitti:

        Miten voi ihminen olla 30 vuotias eikä ole koskaan ollut suhteessa taikka harrastanut seksiä??
        Siinä täytyy olla kyllä joka pahasti vikana. Ujous taikka se, ettei käy missään. Itsellä ystävä 22 vuotias eikä koskaan harrastanut seksiä, juuri sellainen todella ujo kotihiiri joka baareissakin menee piiloon jos nainen tulee juttelemaan. "HUOH"! sori, mutta ei mee jakeluun. Kyllähän niitä kontakteja tulee elämässä vaikkei niitä hakisikaan. Vai????

        Reilun kolmenkymmenen vuoden kokemuksella (tai siis kokemattomuudella) voin todeta, että näin voi käydä liiankin helposti...

        En todellakaan ole mikään psykopaatti, erakko, kaappihomo tai edes uskovainen. Silti vastakkaisen sukupuolen lämpöä ja läheisyyttä ei ole herunut. Opiskeluvuosina tuli jopa yliopiston bileissä pyörittyä melko aktiivisesti, mutta kokemattomuudesta en päässyt eroon. Muutenkin olen aina viettänyt ihan normaalia ja aktiivista elämää, nuorempana opiskelun ja nyt työn sekä harrastusten parissa.

        Jossakin vaiheeessa (n. 25-30 v) kokemattomuudesta tuli niin valtava taakka, ettei asialle enää mitään mahda. Tässä iässä olisi aivan liian noloa myöntää oma kokemattomuus tai altistaa itsensä tilanteeseen, missä se voisi paljastua. Tällä hetkellä odotan vain sitä päivää, jolloin pystyisin tuon puutteeni hyväksymään ja jatkamaan elämääni ilman, että kokisin olevani jotenkin "viallinen".


      • KaleviPP
        ...---... kirjoitti:

        Reilun kolmenkymmenen vuoden kokemuksella (tai siis kokemattomuudella) voin todeta, että näin voi käydä liiankin helposti...

        En todellakaan ole mikään psykopaatti, erakko, kaappihomo tai edes uskovainen. Silti vastakkaisen sukupuolen lämpöä ja läheisyyttä ei ole herunut. Opiskeluvuosina tuli jopa yliopiston bileissä pyörittyä melko aktiivisesti, mutta kokemattomuudesta en päässyt eroon. Muutenkin olen aina viettänyt ihan normaalia ja aktiivista elämää, nuorempana opiskelun ja nyt työn sekä harrastusten parissa.

        Jossakin vaiheeessa (n. 25-30 v) kokemattomuudesta tuli niin valtava taakka, ettei asialle enää mitään mahda. Tässä iässä olisi aivan liian noloa myöntää oma kokemattomuus tai altistaa itsensä tilanteeseen, missä se voisi paljastua. Tällä hetkellä odotan vain sitä päivää, jolloin pystyisin tuon puutteeni hyväksymään ja jatkamaan elämääni ilman, että kokisin olevani jotenkin "viallinen".

        Itsellä ikää 46 v. Eikä seksikokemuksia, paitis yksi yritys taannoin, mutta huomasion olevani impotentti, joten se siitä.


      • Ikuinen impotentti
        KaleviPP kirjoitti:

        Itsellä ikää 46 v. Eikä seksikokemuksia, paitis yksi yritys taannoin, mutta huomasion olevani impotentti, joten se siitä.

        Ikää tullunna vähän yli kolmekyt ja on niitä tilaisuuksia muutama ollu mutta kun ei seiso niin ei seiso. Eletään sitte näin helvetti vieköön.


      • Eli olet siis

        homo?


    • Miekkone69

      Ittellä jo neljäkymppii mittarissa, eikä ainuttakaan intiimiä kokemusta naisten kanssa. Muutamaan vuoteen en ole enää jaksanut edes haaveilla moisesta. Tässä vaiheessa sitä kai väkisinkin sopeutuu olosuhteisiin ja yksin jääminen tuntuu itsestäänselvyydeltä myös tulevaisuudessa.

    • -N34-

      olis joku edes joskus pitänyt kädestä...

      • minä vaan

        Voisin tulla jos vaan uskaltaisin .


      • her-manni

        tyttö on kyseessä, jos hoidetaan sinut ihmisten kirjoihin.


      • dh
        her-manni kirjoitti:

        tyttö on kyseessä, jos hoidetaan sinut ihmisten kirjoihin.

        niin pirullista kun jätkille vaan vittuillaan kokemattomuudesta mutta naisille ollaan tarjoamassa heti auttavaa kättä. Kyllä naisetkin vaan osaa olla lapsellisia,menkää ny vähä itteenne.


      • -N34-
        dh kirjoitti:

        niin pirullista kun jätkille vaan vittuillaan kokemattomuudesta mutta naisille ollaan tarjoamassa heti auttavaa kättä. Kyllä naisetkin vaan osaa olla lapsellisia,menkää ny vähä itteenne.

        oikeen innostu noista auttavista käsistä. Haluan, että mut nähdään ensisijaisesti ihmisenä eikä pelkkänä reikänä. Ja siltä mieheltä pitäisi löytyä aivot myös yläpäästä.


      • arohg
        -N34- kirjoitti:

        oikeen innostu noista auttavista käsistä. Haluan, että mut nähdään ensisijaisesti ihmisenä eikä pelkkänä reikänä. Ja siltä mieheltä pitäisi löytyä aivot myös yläpäästä.

        on turha haaveilla kädestäpitämisestä jos ei kerran nussiminen kiinosta, nämäkin kaksi kaveria ovat takuulla enemmän ihmisen näköisiä kuin sinä ja varmasti myöskin älykkäämpiä. Sulla ei hirveesti kannattais enään esittää tuolla ikää mitään ylimielistä prinsessaa. TUO NAISTEN KIITTÄMÄTÖN ASENNE ON NIIN PERSEESTÄ KUIN OLLA JA VOI, et varmasti ole kenenkään miehen unelmapano, mahdollisesti arka pillu jota pitää varoa etkä muutakaan osaa, mutta silti he halusivat sua auttaa ja mitä sinä teet, vittuilet,,,, hei kuule haista paska.


      • -N34-
        arohg kirjoitti:

        on turha haaveilla kädestäpitämisestä jos ei kerran nussiminen kiinosta, nämäkin kaksi kaveria ovat takuulla enemmän ihmisen näköisiä kuin sinä ja varmasti myöskin älykkäämpiä. Sulla ei hirveesti kannattais enään esittää tuolla ikää mitään ylimielistä prinsessaa. TUO NAISTEN KIITTÄMÄTÖN ASENNE ON NIIN PERSEESTÄ KUIN OLLA JA VOI, et varmasti ole kenenkään miehen unelmapano, mahdollisesti arka pillu jota pitää varoa etkä muutakaan osaa, mutta silti he halusivat sua auttaa ja mitä sinä teet, vittuilet,,,, hei kuule haista paska.

        sanoinko jossakin mikä kiinnostaa? Mua ei vaan satu kiinnostamaan eritteiden vaihto henkilön kanssa, jota en tunne millään tavalla. Jos pelkkä eritteiden vaihto kiinnostaisi, siihen olisi kyllä ollut tilaisuuksia, valitettavasti vaan tarjokkaat ovat enemmän tai vähemmän kummallisia. Enkä myöskään hae uutta isää itselleni, se minulla jo on. Eikä kyse ole myöskään siitä, etteikö niitä miehiä pyöri joka päivä siinä ympärillä.

        Enkä mielestäni missään kohtaa arvostellut kyseisten henkilöiden ulkonäköä tai älykkyyttä, se oli vain yleinen toteamus, että siltä mieheltäkin ne aivot pitäisi löytyä. Mä kun haluan niistä myös muuta kuin sänkyseuraa.

        Ja jos sinä olet edelleen ilman naista, se johtuu pelkästään tuosta sun asenteestasi. Jos sun käytökses on täällä tuollaista, millaista se sitten on tosielämässä?


      • arohg
        -N34- kirjoitti:

        sanoinko jossakin mikä kiinnostaa? Mua ei vaan satu kiinnostamaan eritteiden vaihto henkilön kanssa, jota en tunne millään tavalla. Jos pelkkä eritteiden vaihto kiinnostaisi, siihen olisi kyllä ollut tilaisuuksia, valitettavasti vaan tarjokkaat ovat enemmän tai vähemmän kummallisia. Enkä myöskään hae uutta isää itselleni, se minulla jo on. Eikä kyse ole myöskään siitä, etteikö niitä miehiä pyöri joka päivä siinä ympärillä.

        Enkä mielestäni missään kohtaa arvostellut kyseisten henkilöiden ulkonäköä tai älykkyyttä, se oli vain yleinen toteamus, että siltä mieheltäkin ne aivot pitäisi löytyä. Mä kun haluan niistä myös muuta kuin sänkyseuraa.

        Ja jos sinä olet edelleen ilman naista, se johtuu pelkästään tuosta sun asenteestasi. Jos sun käytökses on täällä tuollaista, millaista se sitten on tosielämässä?

        olet miss suomi.
        Myöskin sinun miehen puutteesi johtuu asenteestasi.
        Kun jotain tarjotaan niin olisi edes kohteliasta sanoa että ei kiitos, mutta kiitos kysymästä.


      • -N34-
        arohg kirjoitti:

        olet miss suomi.
        Myöskin sinun miehen puutteesi johtuu asenteestasi.
        Kun jotain tarjotaan niin olisi edes kohteliasta sanoa että ei kiitos, mutta kiitos kysymästä.

        sun mielipitees. Tuskin olet ollut paikalla todistamassa tilanteita, joissa mulle olis jotain tarjottu. Nimettömänä netissä tehdyt voi joka tapauksessa jättää omaan arvoonsa. Mun ulkonäköäkin sun on paha arvostella näkemättä sitä. Tällä kertaa voit kuvitella mut ihan haluamasi näköiseksi.

        Sun mielestäsi minulla on siis asennevamma, kun en kelpuuta seuraani esim. miehiä:

        -jotka yrittävät saman illan aikana kaikkia paikalla olevia naisia
        -jotka ikänsä puolesta kävisivät isäkseni
        -joiden alkoholin käytön katkaisee vain pakollinen visiitti työelämän parissa
        -jotka puhuvat pelkästään navanalusjuttuja ja käyvät käsiksi intiimeihin paikkoihin (tai yrittävät käydä) pyytämättä. Samat tyypit yleensä lähettävät pyytämättä pornoklippejä tai tiedustelevat ensi näkemältä (ennen kuin ehtivät edes nimeään kertoa) kuinka usein tai millä tavalla hoitelet itseäsi
        -jotka pitävät minua omaisuutenaan, vaikka olisin vaihtanut heidän kanssaan vain pari ystävällistä sanaa. En oleta (enkä edes halua), miehen välittömästi muuttavan sisään ensi tapaamisen jälkeen.
        -joille ystävällisyys, avuliaisuus ja toisen huomioon ottaminen ovat täysin tuntemattomia asioita. Minä minä minä ja minä ensin aina ihmiset eivät kelpaa.


      • jt
        -N34- kirjoitti:

        oikeen innostu noista auttavista käsistä. Haluan, että mut nähdään ensisijaisesti ihmisenä eikä pelkkänä reikänä. Ja siltä mieheltä pitäisi löytyä aivot myös yläpäästä.

        ei kaikki jätkät oo samanlaisia


      • jt
        -N34- kirjoitti:

        sun mielipitees. Tuskin olet ollut paikalla todistamassa tilanteita, joissa mulle olis jotain tarjottu. Nimettömänä netissä tehdyt voi joka tapauksessa jättää omaan arvoonsa. Mun ulkonäköäkin sun on paha arvostella näkemättä sitä. Tällä kertaa voit kuvitella mut ihan haluamasi näköiseksi.

        Sun mielestäsi minulla on siis asennevamma, kun en kelpuuta seuraani esim. miehiä:

        -jotka yrittävät saman illan aikana kaikkia paikalla olevia naisia
        -jotka ikänsä puolesta kävisivät isäkseni
        -joiden alkoholin käytön katkaisee vain pakollinen visiitti työelämän parissa
        -jotka puhuvat pelkästään navanalusjuttuja ja käyvät käsiksi intiimeihin paikkoihin (tai yrittävät käydä) pyytämättä. Samat tyypit yleensä lähettävät pyytämättä pornoklippejä tai tiedustelevat ensi näkemältä (ennen kuin ehtivät edes nimeään kertoa) kuinka usein tai millä tavalla hoitelet itseäsi
        -jotka pitävät minua omaisuutenaan, vaikka olisin vaihtanut heidän kanssaan vain pari ystävällistä sanaa. En oleta (enkä edes halua), miehen välittömästi muuttavan sisään ensi tapaamisen jälkeen.
        -joille ystävällisyys, avuliaisuus ja toisen huomioon ottaminen ovat täysin tuntemattomia asioita. Minä minä minä ja minä ensin aina ihmiset eivät kelpaa.

        en oo mikää kusettaja jätkä


    • mies 30 v.

      Tutulta kuulostavia tarinoita. Olen 30 -vuotias mies, ja seksuaalisesti kokematon, mikäli mittarina käytetään yhdyntää. Mahdollisuus siihen tarjoutui ikävuosien 21 - 25 vaiheilla useampaan otteeseen, neljän eri naisen kanssa, mutta joka kerralla suoritus jäi toteutumatta huonon potenssini vuoksi (alkoholi, jännitys). Kahdesti oli nainenkin neitsyt, ja jännitti varmaan yhtä paljon. Viimeiseen viiteen vuoteen kontaktini naisiin ovat rajoittuneet normaaliin kanssakäymiseen arkielämässä. Edellisten kirjoittajien tapaan tunnen aloitekynnyksen nousseen vuosien karttuessa.

      Luonnollisesti olen miettinyt paljon sitä, miksi en ole tähän ikään mennessä päässyt elämään sukupuolisuhteessa kenenkään kanssa, tai miksi harvat nuoruuden seurustelusuhteeni jäivät pariin kuukauteen. Syitä on monia, joista vähäisin ei ole kymmenisen vuotta kestänyt alkoholiongelma, jonka taustalta löytyy ahdistuneisuushäiriötä. Murrosiässä olin auttamattoman ujo, ensimmäisen kerran suutelin naista ollessani lähes 18 v.

      Noin muuten en pitäisi itseäni ollenkaan rumana, epäsiistinä, epäsosiaalisena tai muuten toivittomana tapauksena. Päinvastoin, olen työssä ihmiskeskeisellä alalla ja satun olemaan myös (testatusti) keskimääräistä älykkäämpi, kiinnostuinut tieteestä, luonnosta, filosofiasta jne. Minusta vain puuttuu se ominaisuus, jolla naisen saa - tai sitten en ole tiedostanut, mistä "iskemisessä" on kyse. Ehkä älyllistän ja kyseenalaistankin asioita liikaa, mene tiedä, en ehkä osaa heittäytyä tunteen vietäväksi. Biologian kannaltahan kyse ei ole ihmisenkään kohdalla muusta kuin lajin säilymisen varmistamisesta, mikä maapallon tila huomioiden ei ole uhattuna vaikka oma panokseni jäisi piippuun.

      Loppujen lopuksi, en kärsi sukupuolielämäni olemattomuudesta kovin paljoa, maailma on varsin kiinnostava paikka ilman seksiäkin. Eniten mietinkin sitä, muuttuisinko ihmisenä ja mihin suuntaan, jos poikuuteni päättyisi? Voisiko se muutaman minuutin ähellys olla niin mullistava juttu?

      • -

        Omalla kohdallani sanon itselleni, että ohjat täytyy ottaa omiin käsiin, vaikka työtä se vaatii. En aio jäädä yksin ja ilman miestä koko loppuelämäksi. Harjoitus tekee mestarin, sitten, kun sen aika koittaa, mutta siihen täytyy alkaa jo valmistautua, sillä koskaan ei tiedä mistä nurkan takaa sopivia kandidaatteja ilmaantuu. Rohkeesti vaan ohjat omiin käsiin, jokainen on oman onnensa seppä !


      • koskematon mies
        - kirjoitti:

        Omalla kohdallani sanon itselleni, että ohjat täytyy ottaa omiin käsiin, vaikka työtä se vaatii. En aio jäädä yksin ja ilman miestä koko loppuelämäksi. Harjoitus tekee mestarin, sitten, kun sen aika koittaa, mutta siihen täytyy alkaa jo valmistautua, sillä koskaan ei tiedä mistä nurkan takaa sopivia kandidaatteja ilmaantuu. Rohkeesti vaan ohjat omiin käsiin, jokainen on oman onnensa seppä !

        olen jo 40 vuotias ja minulla ei ole minkäänlaista kokemusta seksistä.
        Naisia olisin saanut nuoruus vuosinani, mutta ujouteni esti minua tekemästä lähempää
        tuttavuutta naisten kanssa.
        En minä nussimattomana aio kuolla-jos en kohtaa aivan lähivuosina sellaista naista jonka
        kanssa alan seurustella, niin sitten aion ostaa maksulliselta naiselta palvelun eli
        POIKUUDEN POISTON.


      • Nainen49
        koskematon mies kirjoitti:

        olen jo 40 vuotias ja minulla ei ole minkäänlaista kokemusta seksistä.
        Naisia olisin saanut nuoruus vuosinani, mutta ujouteni esti minua tekemästä lähempää
        tuttavuutta naisten kanssa.
        En minä nussimattomana aio kuolla-jos en kohtaa aivan lähivuosina sellaista naista jonka
        kanssa alan seurustella, niin sitten aion ostaa maksulliselta naiselta palvelun eli
        POIKUUDEN POISTON.

        vaan olen jopa kahden ihanan lapsen äiti. Seksi on aina liittynyt rakkaudentunteeseen ja näinollen seksikokemukseni ovat nuoruuden seikkailuaikaisia lyhyitä rakkauksia ja 15 v yhdessä lasten isän kanssa, tosin erosimme 7 v sitten.
        Kun palasin sinkkuelämään uudestaan voi sanoa että järkytyin siitä miten löyhästi seksiin suhtaudutaan, kukaan juuri missään ei liitä siihen mitään henkisen puolen tuntemuksia... vaan sumeilematta syöksytään kenen kanssa tahansa, humalassa ja lainkaan tuntematta... kauheaa.

        Kokemattomille sanoisin, olette omalla tavallanne tämän aikakauden anti-sankareita. Olisi hienoa saada tuntea sellainen, oppia tuntemaan ajan kanssa, rauhassa ja sen jälkeen osoittaa miten kaunista ja upeaa seksi voi olla kun olet siinä mukana kokonaisena - ajattelusi, arvostuksesi kummania kohtaan, rakkaus ja muut hyvät tuntemukset. Automaattisesti teet toisella hyvää, olitpa kokenut tai et.

        Yksin ei ole helppoa, mutta en myöskään halua miestä joka on valmis kenen kanssa vaan ja mihin vaan, tuhansien sänkyjen kautta. Yäk. Joten yksin taidan jäädäkin....


      • SoNice.smile
        Nainen49 kirjoitti:

        vaan olen jopa kahden ihanan lapsen äiti. Seksi on aina liittynyt rakkaudentunteeseen ja näinollen seksikokemukseni ovat nuoruuden seikkailuaikaisia lyhyitä rakkauksia ja 15 v yhdessä lasten isän kanssa, tosin erosimme 7 v sitten.
        Kun palasin sinkkuelämään uudestaan voi sanoa että järkytyin siitä miten löyhästi seksiin suhtaudutaan, kukaan juuri missään ei liitä siihen mitään henkisen puolen tuntemuksia... vaan sumeilematta syöksytään kenen kanssa tahansa, humalassa ja lainkaan tuntematta... kauheaa.

        Kokemattomille sanoisin, olette omalla tavallanne tämän aikakauden anti-sankareita. Olisi hienoa saada tuntea sellainen, oppia tuntemaan ajan kanssa, rauhassa ja sen jälkeen osoittaa miten kaunista ja upeaa seksi voi olla kun olet siinä mukana kokonaisena - ajattelusi, arvostuksesi kummania kohtaan, rakkaus ja muut hyvät tuntemukset. Automaattisesti teet toisella hyvää, olitpa kokenut tai et.

        Yksin ei ole helppoa, mutta en myöskään halua miestä joka on valmis kenen kanssa vaan ja mihin vaan, tuhansien sänkyjen kautta. Yäk. Joten yksin taidan jäädäkin....

        Hieno kirjoitus sinulta:)

        Hetkittäin tulee tunne, että aivan kaikkia tämä nykytrendi ei ole onnistunut manipuloimaan.
        Ja tämä oli ajatelma mieheltä 40v))


      • Nainen49edelleen
        SoNice.smile kirjoitti:

        Hieno kirjoitus sinulta:)

        Hetkittäin tulee tunne, että aivan kaikkia tämä nykytrendi ei ole onnistunut manipuloimaan.
        Ja tämä oli ajatelma mieheltä 40v))

        kommentistasi. Sielussani tiedän, olen oikeassa. Seksuaalisesti vahvat voivat olla hyvin tunneköyhiä ja sellaista miestä en halua joka on käynyt jokaisen anteliaan hameen alla. No mistä sen tunnistaa, jaa-a olisiko kuudes aisti tai jotain? Poikkeuksetta se näkyy käytöksessä....

        Mutta mistä löytää näitä samoin ajattelevia? Joilla olisi kärsivällisyyttä oppia tuntemaan ensin, ja siitä luonnollisesti aloittaen matkaa läheisyyden ihmeelliseen maailmaan?


      • SoNice.smile
        Nainen49edelleen kirjoitti:

        kommentistasi. Sielussani tiedän, olen oikeassa. Seksuaalisesti vahvat voivat olla hyvin tunneköyhiä ja sellaista miestä en halua joka on käynyt jokaisen anteliaan hameen alla. No mistä sen tunnistaa, jaa-a olisiko kuudes aisti tai jotain? Poikkeuksetta se näkyy käytöksessä....

        Mutta mistä löytää näitä samoin ajattelevia? Joilla olisi kärsivällisyyttä oppia tuntemaan ensin, ja siitä luonnollisesti aloittaen matkaa läheisyyden ihmeelliseen maailmaan?

        Hämmästyen huomaan että kirjoitat ja ajattelet, kuten toivoisin useimpien naisten toimivan.

        Nykyinen `trendi`ei vain puolla tuollaista.
        Hirmuinen kiire riiva; ihmissuhteet alkaa ja päättyy....seksuaalisin perustein.
        Toisaalta luulisi sopivan niin miehen kuin naisenkin logiikaan, että mitä intohimosemmin startataan -
        sitä vähemmän on tunteita on matkassa.

        Intohimoinen alkulataus posahtaa pannukakuksi kuin suutari. Varoen kehittyvät tunteet saattavat parantua
        ja syventyä kuin viini vanhetessaan....ja pintaan alkaa nousemaan aina vain enemmän mystisiä ja
        mielenkiintoisia intohimon kuplia.

        Oikein maistuvaa - kypsää ja turvallista - punaviiniä itsekunkin Jouluun.
        Josko sieltä lasin pohjalta nousisi hieman poikkeuksellisesti...jotain kuplivaa:)


      • Nainen49edelleen..
        SoNice.smile kirjoitti:

        Hämmästyen huomaan että kirjoitat ja ajattelet, kuten toivoisin useimpien naisten toimivan.

        Nykyinen `trendi`ei vain puolla tuollaista.
        Hirmuinen kiire riiva; ihmissuhteet alkaa ja päättyy....seksuaalisin perustein.
        Toisaalta luulisi sopivan niin miehen kuin naisenkin logiikaan, että mitä intohimosemmin startataan -
        sitä vähemmän on tunteita on matkassa.

        Intohimoinen alkulataus posahtaa pannukakuksi kuin suutari. Varoen kehittyvät tunteet saattavat parantua
        ja syventyä kuin viini vanhetessaan....ja pintaan alkaa nousemaan aina vain enemmän mystisiä ja
        mielenkiintoisia intohimon kuplia.

        Oikein maistuvaa - kypsää ja turvallista - punaviiniä itsekunkin Jouluun.
        Josko sieltä lasin pohjalta nousisi hieman poikkeuksellisesti...jotain kuplivaa:)

        kommentistasi, oletpa harvinaislaatuinen mies : ) Ja kyllä allekirjoitan kaiken ja vielä tuplaviivalla : ))
        Ihmissuhteetkin ovat suorittamista, kokemusta kerätään hampaat irvessä ja lasketaan pituuksia, kertoja, Viagran kestoa. Peitetään se oma epävarmuus tekniikkaan ja toisaalta ollaan mustasukkaisia kumppanin samansuuntaisista harrasteista. Höh. Siitähän ei hyvää voi mitenkään seurata.

        Jos kokonaisen suklaakakunkin syö yhdellä istumalla maistuvat viimeiset palat jo pahalta. Kun taas pala kerrallaan hitaasti maistellen ... voi nam, mitä herkkua se onkaan!

        Ja hm, viini ja suklaa sopivat yllättävän hyvin yhteen : )


    • AtM33

      Mulla oli tuo 30v aika lähellä mennä rikki. Mutta 29-vuotiaana seurustelin lyhyesti erään naisen kanssa ja tuli harrastettua seksiä. Tosin seksikokemukset ovat vain tämän yhden naisen kanssa ja ehkä 4 kertaa ja jokainen kerta oli aikamoista sähläystä suoraan sanottina. Ei ollut mitään todellisia tunteita jne..ei onnistunut. Mutta teknisesti siis en ole enää neitsyt mutta henkisesti kylläkin. Siltä tuntuu ainakin.

      Nyt olen 33v ja näiden 4 vuoden aikana olen elänyt yksin ja selibaatissa. Ei suhteita. Seuraavan kerran seksiä vasta rakkaudellisessa parisuhteessa tai avioliitossa. Tai sitten ei koskaan. Välillä masentaa, mutta en ole heittänyt toivoa vielä.

      AtM33

      • Nainen49jatkaa

        Kirjoituksesi osui aivan naulan kantaan... ja sopii hyvin nuoremman, kokemattoman kommentiksi omani jatkoksi - eli vahvistaa teorian siitä, että TUNNETTA pitää olla. Seksistä puhutaan täällä suorittamisena, on pituutta, kertoja/pvä/vko/vuosi, kumppanien määrää ja monenlaista ahdistusta ja epävarmuutta liittyen pettämiseen, omaan viehätysvoimaan ja yksinkertaistettu ajatus siitä että kumppani voisi olla millainen tahansa kunhan seksiä saa "tarpeeksi".
        Käytit ilmaisua "henkinen neitsyt" ja sekin on enemmän totta kuin arvaatkaan. Kertomasi kaltainen sählääminen ei yksinkertaisesti voi toteutua silloin kun tunnetta on molemminpuolin mukana - voin vakuuttaa, kaikki sujuu hyvin ja harmoniassa. Pakottamalla itsensä vain suorittamaan jättää pois tunteet jotka juuri ohjaavat tekemään asiat yhdessä oikein...

        Älä luovuta, voit olla aarre oikealle naiselle! Koeta löytää itsesi ja sitten etsiytyä löytämään juuri sinulle se oikea joka nimenomaan arvostaa sitä, että et ole kaikkien lakanoiden mutkissa pyörinyt!


      • Ei noin

        ihan normaalia. Ite laukesin ennen kun sain vehjettä naisen sisälle. Menin ihan paniikkiin ja olin varma että nainen lähtee pois. Ei lähtenyt. Alettiin uudestaan hommiin, mutta siinä vaiheessa oli sen verran kovat päänsisäiset paineet että sain vain puoliheijarin. Ei meinannut kovettua kunnolla millään. Onneksi kumppani oli kärsivällinen ja tiesi mitä tehdä suullaan. Lopulta oltiin kyljellään sängyllä ja nainen ohjasi sen siitä sisään, vaikkei se ihan täydessä tanassa ollutkaan. Eikä sitten enää kyllä kestänyt kauaa kun oli.

        Kolmas kerta sujui jo aika helposti.


    • tällainen tapaus

      28 vuotta, ei seurustelu- eikä seksikokemusta.

      Olen introvertti, ja sosiaalisten taitojen opettelu jäi vähän myöhäiseen. Vasta joskus 25-vuotiaana olin sillä tasolla, että olisin ollut valmis seurustelemaan.

      Olen edelleen introvertti, siitähän ei pääse eroon, enkä haluaisikaan, mutta sosiaalisia taitoja on tullut ja supliikkia on luonnostaan sen verran, että uskallan väittää, että voisin alkaa pelimieheksi ja iskeä seuraa, jos moraalini antaisi myöten. Ei, en ole uskovainen, mutta en halua seksiä vain seksin vuoksi. Kaveri-naisia riittää, ja heidän kanssaan tulen hyvin toimeen, eli ujoudesta tämä ei ole kiinni.

      Jonkun kerran on tullut nainen iskemään baarissa, mutta ei ole kolahtanut riittävästi, ja toisaalta itse olen lähestynyt muutamaa harrastuksissa, mutta ovat paljastuneet varatuiksi.

      Kaipaan kyllä naista elämääni jakamaan ja seksiäkin, mutta minulla on elämä omastakin takaa, joten jatkan eteenpäin, luottaen siihen että vielä joskus löytyy se oikea vapaana.

      • jt

        jaa jaksaako kukaa mesessä höpöttää?


      • Fifi6
        jt kirjoitti:

        jaa jaksaako kukaa mesessä höpöttää?

        Olen 28 v kauniiksi kehuttu nainen. En ole seurustellut tai ollut yhdynnöissä. Mua on aina jollain tapaa ällöttänyt miehet. Olen toki treffeillä ollut ja suudellutkin mutta en tiedä haluanko mennä siitä pidemmälle. Jossain vaiheessa olen miettinyt että olisinko lesbo mutta ei naiset minua seksuaalisesti kiinnosta mutta ovat toki viehättävämpiä kuin miehet.
        Olisinko ehkä aseksuaali?
        Tottakai sitä kuitenkin toivoo että tapais miehen jolle ei seksi niin tärkeää ole tai ainakaan haluais hommiin samantien. Ei sitä yksin ole kiva olla. Mulle kelpais mies ihan kaveriksi


      • ------------
        Fifi6 kirjoitti:

        Olen 28 v kauniiksi kehuttu nainen. En ole seurustellut tai ollut yhdynnöissä. Mua on aina jollain tapaa ällöttänyt miehet. Olen toki treffeillä ollut ja suudellutkin mutta en tiedä haluanko mennä siitä pidemmälle. Jossain vaiheessa olen miettinyt että olisinko lesbo mutta ei naiset minua seksuaalisesti kiinnosta mutta ovat toki viehättävämpiä kuin miehet.
        Olisinko ehkä aseksuaali?
        Tottakai sitä kuitenkin toivoo että tapais miehen jolle ei seksi niin tärkeää ole tai ainakaan haluais hommiin samantien. Ei sitä yksin ole kiva olla. Mulle kelpais mies ihan kaveriksi

        "Mulle kelpais mies ihan kaveriksi "

        Olet siis aseksuaali tai lesbo.


    • Mullahan on ikää vasta 29v, mutta en usko, että tilanne tästä olennaisesti muuttuu 30v, saati 40v mennessä, joten uskallan jo ilmoittaa itseni mukaan!
      Kosketukseni vastakkaiseen sukupuoleen on nopeasti käyty läpi. Ne kaikki sijoittuvat hurjille nuoruusvuosilleni: Tanssitunnit ala- ja yläasteella, sekä rippileirin päätteeksi halasin isosina toimineet tytöt, koska tällainen tapa silloin oli. Näitä elämäni tähtihetkiä tosin hieman latistaa se, että vastapuolelle homma oli aina jonkin sortin pakkopullaa.
      Näistä nuoruuden kokemuksista ammennetulla itseluottamuksella on sitten kahlattu elämässä eteenpäin ja menestys on ollut, jos mahdollista, vieläkin olemattomampaa.

    • nöösi_poika

      Täällä yksi yli 30-vuotias, jolal ei ole koskaan ollut seksisuhdetta.

      • joooo6767676

        Saattaa olla, että tälläkin palstalla on enemmän tai vähemmän aseksuaaleja. Aseksuaali on henkilö, joka ei koe seksuaalista vetovoimaa muihiin ihmisiin. Noin prosentti ihmisistä on aseksuaaleja, ja itse olen yksi heistä.


      • nöösi_poika
        joooo6767676 kirjoitti:

        Saattaa olla, että tälläkin palstalla on enemmän tai vähemmän aseksuaaleja. Aseksuaali on henkilö, joka ei koe seksuaalista vetovoimaa muihiin ihmisiin. Noin prosentti ihmisistä on aseksuaaleja, ja itse olen yksi heistä.

        Ei TODELLAKAAN pidä paikkaansa!

        Tunne vetovoimaa naisia kohtaan. Miten muuten aseksuaalin masturbointi? Tekeekö aseksuaali sitä lähes päivittäin?


    • m33.

      Täällä yksi kokematon ilmottautuu

    • N29

      Itse ainakin tunnen olevani todella kokematon, vaikka kokemuksia muutama löytyykin. Olen 29-vee nainen, pussailua ja pientä hyväilyä on muutaman miehen kanssa tapahtunut, lähinnä silloin kun tämän ikävuosikymmenen aloitin. Yhden miehen kanssa mentiin pidemmälle, eli neitsyeksi en voi itseäni sanoa vaikka mies ei juuri muuta ehtinyt kuin kerran tökkäistä. Kävi niin pirun kipeää ja verta alkoi tulla niin älyttömästi (hah, vähän inhorealismia keskiviikkoiltaan...), että pistin pelin poikki ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan.
      Miehen fyysistä läheisyyttä kaipaa joskus todella paljon, vaikka itse yhdyntää en tuon huonon kokemuksen vuoksi. Olen onnistunut aina ennen hautaamaan tuon kaipuun jonnekin syvälle mielen sopukoihin, mutta lieneekö lähestyvä kolmenkympin kriisi vai mikä, kun en enää saa sitä kaipuuta haudattua. Eli kokematon, juu, mutta en mitenkään valmis luovuttamaan...Saas nähdä kun sen maagisen kolmenkympin yli pääsee, tajuaako sitä sitten luopua kaikista haaveista tämän asian suhteen...

    • ATM31v

      Meitä on paljon

      • Täällä netissä ehkä

        mutta ei "oikeassa elämässä". Sellainen mies joka viettää normaalia sosiaalista elämää, eikä ole ihan mykkä, ei ole kokematon vielä kolmikymppisenä.


      • 11+14
        Täällä netissä ehkä kirjoitti:

        mutta ei "oikeassa elämässä". Sellainen mies joka viettää normaalia sosiaalista elämää, eikä ole ihan mykkä, ei ole kokematon vielä kolmikymppisenä.

        Kaikki eivät vietä normaalia sosiaalista elämää.


    • kokematon.mies

      Paljon. ainakin 300000 suomessa

    • Old_school_man

      Arviolta 2 %.

    • Anonyymi

      Ihan kokemattomia pyydän ja jaan... tyydyn vapaaseen. Ja vnne käyräpäähän lajiteltuna! Kokonaan isosti kallen laitan isosti esiin, laitan kyllä..

    • Anonyymi

      Ihan siskon petissä oon laakereillani, en suostu yhdyntään olllenkaan! Mutta kuvia on kiva katsella...

    • Vanha alotus ja onkos BOTTI taas nostanu. mutta tilanne on muuttunu. Nykyään jo kolmannnes tietyn ikäsistä miehistä on lapsettomia ja arviolta puolet niistä kokemattomia. Eli me kokemattomat ollaan hitaasti, mutta varmasti luisumassa kohti enemmistöä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe