Minä luen omakotitalossamme Nunnauunin äärellä XO-lasi kädessäni joka ilta lapsillemme seuraavan K. Kunnaan lorun:
Rikas etana
Muistatko rikasta etanaa,
joka söi vain smetanaa,
hummeria haisteli
ja lohenpalaa maisteli
Piippukin oli merenvahaa
ja taskut täynnä rahaa!
Toki sellainen elellä jaksaa,
jonka ei tarvitse vuokria maksaa!
Näin varmistamme, että lapsistammekin kasvaa kunnollisia omistusasujia!
Rikas etana
OmistusAstuja
2
148
Vastaukset
- Äskoo
kantaan!
loistava valinta. - ok-asukas
Loistava kerta kaikkiaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi454506Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se63063- 981863
En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???581459- 591416
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso491244- 591050
Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h21035Laaja törkeä petos- ym. kokonaisuus Kajaanissa
Että semmoista. https://www.kaleva.fi/poliisi-paljasti-valtavan-rikosvyyhdin-kajaanissa/11404894391022Mikä viikonlopussa on parasta?
Hän? Haave hänestä? Lapset? Ystävät? Vapaa-aika? Lepo? Harrastukset? Kerro mikä sinusta parasta viikonlopussa!961005