Asunto Puertosta?

Kaipaan puertoon.

Onko asuntoja myynnissä Puerto de la Cruzissa?

Kuulin, että nyt olisi paha lama ja asuntoja pilkkahintaan myynnissä jopa rantahotelleista!

Onko Bel Airista myynnissä asuntoja?

15

1733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50+

      ja vuokrattavana paljon asuntoja. Kun käyskentelin Puertossa viime joulukuussa, niin tosi monissa ikkunoissa oli myytävänä ja vuokrattavana kylttejä. Pitäisi vaan olla paikan päällä, että pääsisi itse tsekkailemaan.
      Eli matka sinne, ja ei muuta kun valkkaamaan.

    • puerton asukki

      Puertossa on paljon vuokrattavana ja myytävänä asuntoja mutta hintataso ei ole
      laskenut aikaisemmasta. Mutta katsele inmobiliaria optima, tenerife tai muita kiinteistö-
      välittäjien sivuja, saat hyvän käsityksen hintatasosta. jos aiot ostaa paras käyttää välittäjää
      sillä kanarialla on aivan erillainen käytäntö kaupasta syntyvien paperien ja kulujen käsittelystä
      kuin suomessa.

      • tyttösavosta

        asunto Puertossa, vuokrasellainen eikä alkuun 2kk pitempää aikaa, mutta voi olla hankalaa. Pitäisi tosiaan tehdä ensin tiedustelureissu tai jos olisi jonkinlainen suhde siellä asuvaan.


      • 6

        Miten voi olla mahdollista, että hintataso ei ole laskenut, vaikka tarjonta ylittää kysynnän? Kohta alkaa romahdus varmaankin.


      • asuntoja Puertossa
        tyttösavosta kirjoitti:

        asunto Puertossa, vuokrasellainen eikä alkuun 2kk pitempää aikaa, mutta voi olla hankalaa. Pitäisi tosiaan tehdä ensin tiedustelureissu tai jos olisi jonkinlainen suhde siellä asuvaan.

        Hei, mikäli kaipailet vuokra-asuntoa Puertosta, ota yhteyttä;
        [email protected]


      • tyttösavosta
        asuntoja Puertossa kirjoitti:

        Hei, mikäli kaipailet vuokra-asuntoa Puertosta, ota yhteyttä;
        [email protected]

        lähinnä ensi syksy, aikavälillä marras-helmikuu.


      • puerton asunnot
        tyttösavosta kirjoitti:

        lähinnä ensi syksy, aikavälillä marras-helmikuu.

        järjestyy, ota yhteyttä;
        [email protected]


      • rissman
        6 kirjoitti:

        Miten voi olla mahdollista, että hintataso ei ole laskenut, vaikka tarjonta ylittää kysynnän? Kohta alkaa romahdus varmaankin.

        taitaa vuokrattavia kohteita suurelta osin omistaa oikeesti rikkaat joille muutama vuoraeuron menetys on kuin hyttysen kusi atlantilla...


      • tyttösavosta
        puerton asunnot kirjoitti:

        järjestyy, ota yhteyttä;
        [email protected]

        taidan olla, kun hiukan hirvittää ottaa tuosta vaan yhteyttä. Näiltäkin sivuilta olen lueskellut kaikenlaisia huijausjuttuja.En nyt kyllä tarkoita,että sinä heihin kuuluisit.


      • Katja H
        tyttösavosta kirjoitti:

        taidan olla, kun hiukan hirvittää ottaa tuosta vaan yhteyttä. Näiltäkin sivuilta olen lueskellut kaikenlaisia huijausjuttuja.En nyt kyllä tarkoita,että sinä heihin kuuluisit.

        Hei, jos haluat tarkistaa taustojani voit ottaa yhteyttä esim sähköpostitse Tenerife-Suomi kerhoon. Olen kerhon jäsen ja teen saarella näitä hommia, terveisin Katja Hämäläinen


      • tyttösavosta kirjoitti:

        taidan olla, kun hiukan hirvittää ottaa tuosta vaan yhteyttä. Näiltäkin sivuilta olen lueskellut kaikenlaisia huijausjuttuja.En nyt kyllä tarkoita,että sinä heihin kuuluisit.

        Katja on erittäin miellyttävä ja olen hänestä kuullut Puertossa asuessani pelkkää positiivista. Varmasti ensimmäinen ihminen, johon otan yhteyttä, kun vuokra-asunnon tarve tulee ajankohtaiseksi.


      • tyttösavosta
        Katja H kirjoitti:

        Hei, jos haluat tarkistaa taustojani voit ottaa yhteyttä esim sähköpostitse Tenerife-Suomi kerhoon. Olen kerhon jäsen ja teen saarella näitä hommia, terveisin Katja Hämäläinen

        ja hei Katja. Nyt kuulostaa ihan luotettavalta ja kun vielä vakikirjoittaja sotavento suositteli.Käyn suomi-kerhon sivuilla. terv.


      • tyttösavosta
        Sotavento kirjoitti:

        Katja on erittäin miellyttävä ja olen hänestä kuullut Puertossa asuessani pelkkää positiivista. Varmasti ensimmäinen ihminen, johon otan yhteyttä, kun vuokra-asunnon tarve tulee ajankohtaiseksi.

        ja luotan arvioosi, sen verran olen juttujasi lukenut.Olet kokenut matkailija näillä seuduilla.terv.


    • MARILYNCOZ

      Hei, olen Marilyn, haluatko vuokrata asunnon Valle Luzista.-
      Minulla on asunto vuokrattavana 13 kerrosksessa.-
      Näkymä asunnosta keskustaan päin.-
      Vuokra alle 3 kk. 500 euroa ja pidempi aika 480 euroa, sisättäen sähkön ja veden.-
      [email protected]

    • korpisari

      Oletko vielä etsimässä BelAirista asuntoa?

      Minulla on sieltä yksiö myytävänä...

      Ota yhteyttä: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1362
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      848
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      794
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      793
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe