Mulla on N97 ja 6220c. Molemmissa Nokian vitun hienot kartat. GPS vaan on niin onneton että paikantamiseen menee tuurista riipuen 1 minuutti - 48 tuntia. Onko kellään tietoa miksi nämä gepsit on niin syvältä?
Mutta google maps jostain syystä löytää kulloisenkin asemapaikkani n. nanosekunnissa. Miksi?
Mikä avuksi?
6
183
Vastaukset
- Päällä ?
Sulla on A-GPS toiminto päällä ? Sisätiloissa tietysti kestää, jos onnistuu ollenkaan ja ulkona oot koittanu ? Joissain malleissa on ollut häikkää ton gepsin kanssa, joten jos ei tokene niin pajaalle vaan korjattavaksi. Ja jos taas autossa ei onistu toi GPS yhteys, niin jotkut tuulilasit estää ton singnaalin, silloin tarvii olla ulkoinen antenni (Koskee noita Naveja TomTom, Garmin jne.)
- Anonyymi
löytää nopeasti nokia maps sovelluksessa gps singaalin, koska minulla on a-gps päällä. Mitään ulkoantenneja ei tarvitse käyttää, ellei navigoi sisällä.
- Käynnistys
Mulla ainakin auttaa , kun otan virrat kokonaan luurista pois ja käynnistän uudestaan. Alkaa sateliitit löytymään.
- Paikantaja
Jossain testissä N900:n GPS oli jopa parempi kuin sellainen ulkoinen lisävaruste GPS. Että ei kai niiden noin huonoja pitäisi olla.
Kännykän voi myös paikantaa tukiasemien avulla, jotkut käyttävät tätä hyväksi ja se on nopeaa. Ei kuitenkaan lähellekään niin tarkka kuin GPS. - ghjki
Katohhan ettei vaan ole zampzunkPinkPonk.
Mulla 30 sek maksimi mutta onko ohjelmisto päivitetty puhelimeen? - 16g
iPhone !!! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****524312- 852872
- 892151
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e111472Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1781344Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231276Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841224- 261109
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171099- 121099