Veneenkuljetusfirmoja Suomessa?

Gulf

Mitä firmoja on? Onko kokemuksia tai hintatietoja?
Kyseessä olisi vajaa 10 metrinen purjevene. Mitä suosittelette? Sen mitä itse olen löytänyt niin eipäs ole kovin montaa vaihtoehtoa jos ammattilaista etsii. Helsingissä 1 ja Turussa 1 vai olenko aivan väärässä?

16

9614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu

      haetkohan meri- vai maakuljetusta?

    • Put Put

      Ajatin kesällä 2001 moottoriveneen (9,00 × 2,85 m, paino n. 3 tonnia) Tampereelta Helsinkiin. K-autossa oli veneiden kuljetukseen tarkoitettu erikoisrakenteinen perävaunu (purjeveneen kölille oli oma lokeronsa ja vaunu oli mitoitettu tuntuvasti omaani isommillekin veneille sopivaksi). Vetoautossa oli järeä "hiioppi", jonka nostokyky riitti arvioni mukaan ainakin 10-tonnisten veneiden nosteluun (edellyttäen, ettei nostovartta tarvitse venyttää kovin pitkäksi). Kuljetus hoitui ammattitaidolla.

      Firma oli Tampereen tuntumasta:

      Järvinen Sini Ky
      Viljakkalantie 585
      34110 LAKIALA
      Puh. 03 - 231451
      Faksi 03 - 3441664

    • Mää

      Löytyy mm. Kuljetusliike Pekka Jokinen , kokemusta on ja on rauhallinen ja tarkka kaveri

      • hmm

        Yacht transport Eilola,porvoo.


    • Juha

      Paraisilla on EV-Kuljetus Oy, joka on siirrellyt veneitä parikymmentä vuotta. Lavetilla kulkee isommatkin veneet...

      Kuski todella kokenut ja tarkka, ei ota turhia riskejä...

    • KW1

      Kuljettajien ammattitaito on varmaankin kohdallaan, niinkuin tässä esitetyt kokemukset todistaa, mutta onko hintatasosta jotain tietoa?

    • skip

      Reffellä (Sipoo) on nykyään järeä hiiappi sekä lavetti, jossa purjevenetuet. 0400-451662

      • Gulf

        riippuulle: Kerro mahdollisuuksista meriteitse.


      • Gulf

        riippuulle: Kerro mahdollisuuksista meriteitse.


      • mistä minne
        Gulf kirjoitti:

        riippuulle: Kerro mahdollisuuksista meriteitse.

        meritse-kuljettamisessa ei tarvita kallista kalustoa, vaan siirron voi hoitaa kuka tahansa luotettava ja kokenut henkilö (itse asiassa kaksi henkilöä olisi matkan 24h/vrk etenemisen kannalta parempi).
        Minkälaisesta siirrosta olisi kyse ? Pari erittäin kokenutta kipparia voisivat olla kiinnostuneita nimellistä (lähinnä kulujen) korvausta vastaan


    • maksaa

      Paljonko maksaa veneen kuljetus?? esim 2000kg ja matka 300km??

      • xxx

        Itse maksoin 1500kg:n veneen kuljetuksesta v.2001 200 euroa / 100km ja laskettiin suoraan kaivarista mereen perillä.


      • Jussi
        xxx kirjoitti:

        Itse maksoin 1500kg:n veneen kuljetuksesta v.2001 200 euroa / 100km ja laskettiin suoraan kaivarista mereen perillä.

        Eräs nimekäs pääkaupunkiseudulla toimiva yrittäjä kuljetti n. 3 tonnin painoisen moottoriveneeni v. 2001 syksyllä Larusta Pohjois-Helsinkiin pihalleni. Maksoi 300 €. Sama toisinpäin keväällä toisen yrittäjän kanssa 110€ ilman kuittia ja paremmin.


      • Osku

      • ewew

    • donziv8

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1406
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1233
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1160
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      156
      1016
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      915
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      866
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      776
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      642
    Aihe