Taitaa löytyä Kouvolan koppavimmat tarjoilijat Kantri Pubista, nimittäin ne kaksi nuorempaa naista. Ei hymy irtoa kummaltakaan ja ilme on muutenkin kuin sitruunan nielleellä. Muutaman kerran olen käynyt kyseisessä baarissa ja aina on vastassa yhtä yrmeät naamat. Uskottava on, että näiltä ei saa yställistä sanaa, saatikka hymyä. Ymmärrettävää on, että aina ei jaksa olla naama virneessä, mutta miksi käytös on niin koppavaa? Arvostan sitä, että ravintolassa saa ystävällistä palvelua, mutta Kantrissa näin ei ole. Onneksi on muita baareja.
Kantri Pub
20
1903
Vastaukset
- Niin metsä jne.....
Äläkä ole muutenkaan tollainen örvelö, saat juuri sellaista palvelua kuin itse ansaitset.Tarjoilijatkin ovat varmaan tyytyväisiä että sinulle on muita baareja, ehkä jopa käytöksellään haluavat ohjata sinut muualle.
- titaaaaaninyrkki
mäkitupaan ainiin mutta sehän on kiinni....muahahhhahaha.....mene sitten titan fistiin ....r0hmu tietää
- tkjdtuo
titaaaaaninyrkki kirjoitti:
mäkitupaan ainiin mutta sehän on kiinni....muahahhhahaha.....mene sitten titan fistiin ....r0hmu tietää
Olipa vitun näppärä kommentti, oletko oikeasti olevinasi jotenkin tosi vitsikäs.
- 56565
tkjdtuo kirjoitti:
Olipa vitun näppärä kommentti, oletko oikeasti olevinasi jotenkin tosi vitsikäs.
Tarjoilijat todellakin haluavat omalla käytöksellään ohjata asiakkaat muualle.
- muualla mukavampaa
56565 kirjoitti:
Tarjoilijat todellakin haluavat omalla käytöksellään ohjata asiakkaat muualle.
paikassa pari kertaa käyneenä olen saman huomannut. Tuntuu olevan aika sisäsiittoista porukkaa tussa paikassa.
- KantriPubissa
muualla mukavampaa kirjoitti:
paikassa pari kertaa käyneenä olen saman huomannut. Tuntuu olevan aika sisäsiittoista porukkaa tussa paikassa.
Itsekkin joskus tullut eksyttyä Kantri Pubiin. Ainakin yksi naismyyjä, jolla naama nurinpäin, ei sanan sanaa, ei edes tervehdi kun menee tiskille. Muuten ihan hyvää palvelua. Ruokakin on ihan hyvää ja edullista.
- minä228
Hyvä ku meni kiinni.ei ainakaa saman suvun tarvis avata niinku kylillä puhutaan
- minä22
Jee jee.ylpeys käy laskee usein edellä.ja joka toiselle kuoppaa kaivaa joka toiselle ei
- tumpelo87
he ovat löysäpilluja pillun löysyys masentaa eikä hymyä irtoa!!!
- byytton
Huh...taitaa sama tyyli jatkua ku samat tyypit jatkaa.konkast huolimatta on se niin väärin.entiset velat pois ja sit uusia bisnestä tekemään.mut muillakin onkia velkansa maksattaa.ei pitäs enää nokka pystyssä kävellä kylillä..hävettää yhtää?
- mude7
Semmosta se on yrittäjän arki. Välillä menee huonosti ja välillä oikein huonosti et Konkkaronkan tulee.kokemusta on mut ei konkkaa
- muhkut
joo huijareita koko sakki.toivottavasti konkurssi tutkitaan tarkkaan mihin rahat on menneet...etteivaan olis muhkut laittaneet liiveihinsä?
- byytton62
Kiva kun joku huomaa mis mennää.ja ketä kustantaa,
- mahdoton2
Asiakkaiden pitäs äänestää jaloillaan
- KantriCowboy
Eikös Anu ole siellä tarjoilijana?
Aika tiukka likka hänkin... - ErkkiMiminEn
Tostahan voisi tehdä leffan,
'Kouvolan Koppavimmat'.
Pääosaan Dj Vesku lunkina, koppava henkilökunta riasana..
Eli piti kysyy onks baari viel hengis?
Vois poiketa piruuttaa joku päivä.
Jumankauta juu nääs. - tule.rossoon
Ei sinne sitten kannata mennä jos ei palvelu miellytä? :)
- kiitoseikiittos
Aha. älä sinä siten menee sinne, pösillö!
- Näinon85
Jatkaja meni nurin kans... Viitakummun kantri tila konkursissa.
- Vierastan
Ylläri.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954