Kantri Pub

Hapanta

Taitaa löytyä Kouvolan koppavimmat tarjoilijat Kantri Pubista, nimittäin ne kaksi nuorempaa naista. Ei hymy irtoa kummaltakaan ja ilme on muutenkin kuin sitruunan nielleellä. Muutaman kerran olen käynyt kyseisessä baarissa ja aina on vastassa yhtä yrmeät naamat. Uskottava on, että näiltä ei saa yställistä sanaa, saatikka hymyä. Ymmärrettävää on, että aina ei jaksa olla naama virneessä, mutta miksi käytös on niin koppavaa? Arvostan sitä, että ravintolassa saa ystävällistä palvelua, mutta Kantrissa näin ei ole. Onneksi on muita baareja.

20

1903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin metsä jne.....

Äläkä ole muutenkaan tollainen örvelö, saat juuri sellaista palvelua kuin itse ansaitset.Tarjoilijatkin ovat varmaan tyytyväisiä että sinulle on muita baareja, ehkä jopa käytöksellään haluavat ohjata sinut muualle.

• titaaaaaninyrkki

mäkitupaan ainiin mutta sehän on kiinni....muahahhhahaha.....mene sitten titan fistiin ....r0hmu tietää

• tkjdtuo
        titaaaaaninyrkki kirjoitti:

mäkitupaan ainiin mutta sehän on kiinni....muahahhhahaha.....mene sitten titan fistiin ....r0hmu tietää

Olipa vitun näppärä kommentti, oletko oikeasti olevinasi jotenkin tosi vitsikäs.

• 56565
        tkjdtuo kirjoitti:

Olipa vitun näppärä kommentti, oletko oikeasti olevinasi jotenkin tosi vitsikäs.

Tarjoilijat todellakin haluavat omalla käytöksellään ohjata asiakkaat muualle.

• muualla mukavampaa
        56565 kirjoitti:

Tarjoilijat todellakin haluavat omalla käytöksellään ohjata asiakkaat muualle.

paikassa pari kertaa käyneenä olen saman huomannut. Tuntuu olevan aika sisäsiittoista porukkaa tussa paikassa.

• KantriPubissa
        muualla mukavampaa kirjoitti:

paikassa pari kertaa käyneenä olen saman huomannut. Tuntuu olevan aika sisäsiittoista porukkaa tussa paikassa.

Itsekkin joskus tullut eksyttyä Kantri Pubiin. Ainakin yksi naismyyjä, jolla naama nurinpäin, ei sanan sanaa, ei edes tervehdi kun menee tiskille. Muuten ihan hyvää palvelua. Ruokakin on ihan hyvää ja edullista.

• minä228

Hyvä ku meni kiinni.ei ainakaa saman suvun tarvis avata niinku kylillä puhutaan

• minä22

Jee jee.ylpeys käy laskee usein edellä.ja joka toiselle kuoppaa kaivaa joka toiselle ei

• tumpelo87

he ovat löysäpilluja pillun löysyys masentaa eikä hymyä irtoa!!!

• byytton

Huh...taitaa sama tyyli jatkua ku samat tyypit jatkaa.konkast huolimatta on se niin väärin.entiset velat pois ja sit uusia bisnestä tekemään.mut muillakin onkia velkansa maksattaa.ei pitäs enää nokka pystyssä kävellä kylillä..hävettää yhtää?

• mude7

Semmosta se on yrittäjän arki. Välillä menee huonosti ja välillä oikein huonosti et Konkkaronkan tulee.kokemusta on mut ei konkkaa

• muhkut

joo huijareita koko sakki.toivottavasti konkurssi tutkitaan tarkkaan mihin rahat on menneet...etteivaan olis muhkut laittaneet liiveihinsä?

• byytton62

Kiva kun joku huomaa mis mennää.ja ketä kustantaa,

• mahdoton2

Asiakkaiden pitäs äänestää jaloillaan

• KantriCowboy

Eikös Anu ole siellä tarjoilijana?
      Aika tiukka likka hänkin...

• ErkkiMiminEn

Tostahan voisi tehdä leffan,
      'Kouvolan Koppavimmat'.
      Pääosaan Dj Vesku lunkina, koppava henkilökunta riasana..

Eli piti kysyy onks baari viel hengis?
      Vois poiketa piruuttaa joku päivä.

Jumankauta juu nääs.

• tule.rossoon

Ei sinne sitten kannata mennä jos ei palvelu miellytä? :)

• kiitoseikiittos

Aha. älä sinä siten menee sinne, pösillö!

• Näinon85

Jatkaja meni nurin kans... Viitakummun kantri tila konkursissa.

• Vierastan

Ylläri.....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      295
      2183
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      210
      2099
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      46
      1315
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1251
    5. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      101
      1193
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1191
    7. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      43
      1175
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1121
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1060
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      60
      954
    Aihe