Kantri Pub

Hapanta

Taitaa löytyä Kouvolan koppavimmat tarjoilijat Kantri Pubista, nimittäin ne kaksi nuorempaa naista. Ei hymy irtoa kummaltakaan ja ilme on muutenkin kuin sitruunan nielleellä. Muutaman kerran olen käynyt kyseisessä baarissa ja aina on vastassa yhtä yrmeät naamat. Uskottava on, että näiltä ei saa yställistä sanaa, saatikka hymyä. Ymmärrettävää on, että aina ei jaksa olla naama virneessä, mutta miksi käytös on niin koppavaa? Arvostan sitä, että ravintolassa saa ystävällistä palvelua, mutta Kantrissa näin ei ole. Onneksi on muita baareja.

20

1797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin metsä jne.....

      Äläkä ole muutenkaan tollainen örvelö, saat juuri sellaista palvelua kuin itse ansaitset.Tarjoilijatkin ovat varmaan tyytyväisiä että sinulle on muita baareja, ehkä jopa käytöksellään haluavat ohjata sinut muualle.

      • titaaaaaninyrkki

        mäkitupaan ainiin mutta sehän on kiinni....muahahhhahaha.....mene sitten titan fistiin ....r0hmu tietää


      • tkjdtuo
        titaaaaaninyrkki kirjoitti:

        mäkitupaan ainiin mutta sehän on kiinni....muahahhhahaha.....mene sitten titan fistiin ....r0hmu tietää

        Olipa vitun näppärä kommentti, oletko oikeasti olevinasi jotenkin tosi vitsikäs.


      • 56565
        tkjdtuo kirjoitti:

        Olipa vitun näppärä kommentti, oletko oikeasti olevinasi jotenkin tosi vitsikäs.

        Tarjoilijat todellakin haluavat omalla käytöksellään ohjata asiakkaat muualle.


      • muualla mukavampaa
        56565 kirjoitti:

        Tarjoilijat todellakin haluavat omalla käytöksellään ohjata asiakkaat muualle.

        paikassa pari kertaa käyneenä olen saman huomannut. Tuntuu olevan aika sisäsiittoista porukkaa tussa paikassa.


      • KantriPubissa
        muualla mukavampaa kirjoitti:

        paikassa pari kertaa käyneenä olen saman huomannut. Tuntuu olevan aika sisäsiittoista porukkaa tussa paikassa.

        Itsekkin joskus tullut eksyttyä Kantri Pubiin. Ainakin yksi naismyyjä, jolla naama nurinpäin, ei sanan sanaa, ei edes tervehdi kun menee tiskille. Muuten ihan hyvää palvelua. Ruokakin on ihan hyvää ja edullista.


    • minä228

      Hyvä ku meni kiinni.ei ainakaa saman suvun tarvis avata niinku kylillä puhutaan

      • minä22

        Jee jee.ylpeys käy laskee usein edellä.ja joka toiselle kuoppaa kaivaa joka toiselle ei


    • tumpelo87

      he ovat löysäpilluja pillun löysyys masentaa eikä hymyä irtoa!!!

    • byytton

      Huh...taitaa sama tyyli jatkua ku samat tyypit jatkaa.konkast huolimatta on se niin väärin.entiset velat pois ja sit uusia bisnestä tekemään.mut muillakin onkia velkansa maksattaa.ei pitäs enää nokka pystyssä kävellä kylillä..hävettää yhtää?

    • mude7

      Semmosta se on yrittäjän arki. Välillä menee huonosti ja välillä oikein huonosti et Konkkaronkan tulee.kokemusta on mut ei konkkaa

      • muhkut

        joo huijareita koko sakki.toivottavasti konkurssi tutkitaan tarkkaan mihin rahat on menneet...etteivaan olis muhkut laittaneet liiveihinsä?


      • byytton62

        Kiva kun joku huomaa mis mennää.ja ketä kustantaa,


    • mahdoton2

      Asiakkaiden pitäs äänestää jaloillaan

    • KantriCowboy

      Eikös Anu ole siellä tarjoilijana?
      Aika tiukka likka hänkin...

    • ErkkiMiminEn

      Tostahan voisi tehdä leffan,
      'Kouvolan Koppavimmat'.
      Pääosaan Dj Vesku lunkina, koppava henkilökunta riasana..

      Eli piti kysyy onks baari viel hengis?
      Vois poiketa piruuttaa joku päivä.

      Jumankauta juu nääs.

    • tule.rossoon

      Ei sinne sitten kannata mennä jos ei palvelu miellytä? :)

    • kiitoseikiittos

      Aha. älä sinä siten menee sinne, pösillö!

    • Näinon85

      Jatkaja meni nurin kans... Viitakummun kantri tila konkursissa.

    • Vierastan

      Ylläri.....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe