fiksuhuuto/mr123.games

raato2

tämä firma valehtee ,ei pidä lupauksia.minulla on tavaraa tulossa fiksuhuudosta ne lupaa 5viikon sisällä olen odottanut jo 5kk ja meitä on PALJON.kun kysyy syytä ne aina keksii uusia tekosyitä
sitten on mr123games mikä kuuluu samaan firmaan ne ei ole maksanut minulle voittoja eikä vastaa kyselyihin.
tälle asialle pitää tehdä jotain, tiedotusvälineisiin juttua ja ehkä jotain joukkokannetta.

11

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hulluhönö99

tosi juttu.. ihan oikeesti, mä sanoin jo viimeks niille et ellei koht ala tuotteit näkymään ni kirjotan niille tosi vihasen kirjeen. vielkää ei oo tullu.

joukkokanne on hyvä. sit mä pääsen laittaa nimen alle siihen enkä kuitenkaan saa mitään.. kerran dallasissa jotkut sai.

• late...

>tämä firma valehtee ,ei pidä lupauksia.minulla on tavaraa tulossa fiksuhuudosta ne lupaa 5viikon sisällä olen odottanut jo 5kk ja meitä on PALJON.

Ei kukaan usko, että 5kk olisi tavaraa kanissa ja eivät vastaisi edes kysymyksiisi!
      Jokainen ajatteleva ihminen olisi jo kuukauden odottamisen jälkeen hälyyttänyt kuluttajaviranomaiset/poliisin.

Taitaa vaan olla niin, että fiksuhuudon vapauttava tuomio on karvas pala suolimuroille nieltäväksi ja siksi pitää levitellä paskaa, mutta eihän se tietenkään ole suolimuroille mitenkään poikkeavaa toimintaa, kuten ei valehteleminenkaan ja teitä on todella paljon.;)

• moikka moi

kohta alkaa toooodella pitkä ulosotto.

• capitahan täälä!
        moikka moi kirjoitti:

kohta alkaa toooodella pitkä ulosotto.

>kohta alkaa toooodella pitkä ulosotto.

Ei toooodellakaaaan ala, sillä ensin pitäisi olla edes syyte niskassa, mutta kun ei vain ole eikä tuu!:)

• voivoi.
        capitahan täälä! kirjoitti:

>kohta alkaa toooodella pitkä ulosotto.

Ei toooodellakaaaan ala, sillä ensin pitäisi olla edes syyte niskassa, mutta kun ei vain ole eikä tuu!:)

ja kukahan sinulle on sellaista luvannut ? onko juntu tai tosipitkä vannonut kautta kiven ja kannon että syytteitä ei tule, ja valuttamessias hannutiinamarco on verifioinut asian robootin kanssa.

• kokemusta on!
        voivoi. kirjoitti:

ja kukahan sinulle on sellaista luvannut ? onko juntu tai tosipitkä vannonut kautta kiven ja kannon että syytteitä ei tule, ja valuttamessias hannutiinamarco on verifioinut asian robootin kanssa.

Fiksuhuutoa ei ole oikeastaan ainakaan Mäntylän ja Siuruan nimisssä....Nykyisin Fiksuhuuto kuulemma Cabis Services Oy...Tämä näkyy aarre.fi kun katsoo...myös lukee toimialana " Laajan valikoiman postimyynti ja verkkokauppa" NIIN VARMAAN!!!! KOTISIVU SILTI FIKSUHUUTO.
        poistettu näköjään tämäkin firma 2010. ja nämä tekevät mukamas niin rehellistä liiketoimintaa.

• mosse dayan..
        voivoi. kirjoitti:

"ja kukahan sinulle on sellaista luvannut ? onko juntu tai tosipitkä vannonut kautta kiven ja kannon että syytteitä ei tule, ja valuttamessias hannutiinamarco on verifioinut asian robootin kanssa. "

No minäpä kerron sinulle, että olen käynyt kuulusteluissa ja poliisi kertoi, että minulle tuskin tulee asiasta mitään sanktioita ja sitten hän kysyi, että haluanko tehdä rikosilmoituksen, niin kerroin haluavani tehdä tutkintapyynnön siitä kuka aiheutti Wincapitan rahaliikenteen katkeamisen, siis ketkä kaikki siihen osallistuivat?
        sehän on ainut rikos mitä tässä on tapahtunut ja siksi jäsenet eivät nykyään saa kotiutuksiaan mitkä heille kuuluisivat.

• 10 + 14
        mosse dayan.. kirjoitti:

"ja kukahan sinulle on sellaista luvannut ? onko juntu tai tosipitkä vannonut kautta kiven ja kannon että syytteitä ei tule, ja valuttamessias hannutiinamarco on verifioinut asian robootin kanssa. "

No minäpä kerron sinulle, että olen käynyt kuulusteluissa ja poliisi kertoi, että minulle tuskin tulee asiasta mitään sanktioita ja sitten hän kysyi, että haluanko tehdä rikosilmoituksen, niin kerroin haluavani tehdä tutkintapyynnön siitä kuka aiheutti Wincapitan rahaliikenteen katkeamisen, siis ketkä kaikki siihen osallistuivat?
        sehän on ainut rikos mitä tässä on tapahtunut ja siksi jäsenet eivät nykyään saa kotiutuksiaan mitkä heille kuuluisivat.

lopuilaan, ei viranomaiset tutki näin kauaa tyhjää laplatusta, kyllä siellä on tulonpäälä monenlaista löytöä.

Heillä on päälä seuranta ja tuottovelvoite, ja nämä täyttyvät näissä jutuissa reilusti, OIKEIN HYVÄ.

• PERKULESTANA
        10 + 14 kirjoitti:

lopuilaan, ei viranomaiset tutki näin kauaa tyhjää laplatusta, kyllä siellä on tulonpäälä monenlaista löytöä.

Heillä on päälä seuranta ja tuottovelvoite, ja nämä täyttyvät näissä jutuissa reilusti, OIKEIN HYVÄ.

Netistä löytyy valmiita ohjelmia nettihuutokauppojen perustamiseen. Sisältävät botteja yms yms. Monet mainostavatkin ohjelmia, jotka sisältävät botteja. Fiksuhuuto eli Mr123 käyttää botteja, kuten Bluiex yms yms. Asiakaspalvelussa kusetetaan täysillä, jotta ihmiset sijoittaisivat enemmän rahaa ja hyvin tuntuvat tähän panostavan.
        Kuluttaja-asiamies on kädetön, sillä yhtiö ei toimi varsinaisesti suomessa ja se ei täytä kaupan tai arpajaisten kriteeriä. Poliisi on ainut vaihtoehto, mutta ainakin omasta rikosilmoituksesta ei juurikaan ollut hyötyä. Fiksuhuuto on poistettu suomen ennakkoperintärekisteristä 2010 alussa (YTJ). Firman konttori toimii kyproksella. Nerokas liikeidea perustuu uusien asiakkaiden hankintaan, tavaroita ei lähetetä sillä niiden perintä on yksityiselle lähes mahdotonta. Vanhat asiakkaat keskustelevat toimitusajoista ja huijauksista foorumeilla, uudet onnenonkijat huutavat sivustolla. Kauanko oravanpyörä pyörii?
        Olisimpa itse keksinyt idean niin makaisin thaimaassa ja hölmöt onnenonkijat maksaisivat laskuni.

Rikosilmoitus,boikotti,jättäkää laskut maksamatta ja toivokaa parasta. Fuskuhuutohan on taloussanomien protestilistalla. Perinnässä siis, ei maksanut askujaan.

Google: Fiksuhuuto huihausta, Fiksuhuuto toimitusajat, Fiksuhuuto protesti,mr123

• eventt
        PERKULESTANA kirjoitti:

Netistä löytyy valmiita ohjelmia nettihuutokauppojen perustamiseen. Sisältävät botteja yms yms. Monet mainostavatkin ohjelmia, jotka sisältävät botteja. Fiksuhuuto eli Mr123 käyttää botteja, kuten Bluiex yms yms. Asiakaspalvelussa kusetetaan täysillä, jotta ihmiset sijoittaisivat enemmän rahaa ja hyvin tuntuvat tähän panostavan.
        Kuluttaja-asiamies on kädetön, sillä yhtiö ei toimi varsinaisesti suomessa ja se ei täytä kaupan tai arpajaisten kriteeriä. Poliisi on ainut vaihtoehto, mutta ainakin omasta rikosilmoituksesta ei juurikaan ollut hyötyä. Fiksuhuuto on poistettu suomen ennakkoperintärekisteristä 2010 alussa (YTJ). Firman konttori toimii kyproksella. Nerokas liikeidea perustuu uusien asiakkaiden hankintaan, tavaroita ei lähetetä sillä niiden perintä on yksityiselle lähes mahdotonta. Vanhat asiakkaat keskustelevat toimitusajoista ja huijauksista foorumeilla, uudet onnenonkijat huutavat sivustolla. Kauanko oravanpyörä pyörii?
        Olisimpa itse keksinyt idean niin makaisin thaimaassa ja hölmöt onnenonkijat maksaisivat laskuni.

Rikosilmoitus,boikotti,jättäkää laskut maksamatta ja toivokaa parasta. Fuskuhuutohan on taloussanomien protestilistalla. Perinnässä siis, ei maksanut askujaan.

Google: Fiksuhuuto huihausta, Fiksuhuuto toimitusajat, Fiksuhuuto protesti,mr123

Tämähän tiedettin jo mutta miksi ihmiset ottavat osaa? En ymmärrä.
        Telkkarissa pyörii mainoksia kusetuksiin pilvin pimein.
        Joku mainostaa että lähetä tekstari ja voit voittaa Mini Cooperin.

Voihan vittu. Taitaa maksaa sen 40 euroa vastata kyssäreihin ja silti
        mainoksessa ( pienellä tekstillä ) sanotaan, että voittaja valitaan
        1.6.2010????
        Sama mainos vituttaa ja keskeyttää mun dokkarienkatselut EDELLEEN joka päivä.
        Eikö ne kusettajat jumalauta muista edes telkkarimainoksiaan päivittää?

• pepe8

Lestat on pahimpia,tässäki se taas nähtiin :-S -pepe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2956
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2442
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2411
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2111
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1653
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1648
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      428
      1536
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1492
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1479
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1289
    Aihe