Paras hieroja?

Kokovartalokipsi

Suositelkaa hierojaa joka murjoo niin et satavarmasti paikat aukeaa. Ja en ole kiinnostunut thaihieronnasta.

Kiitos jo etukäteen.

125

16342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chgmvjb

      yhtään hyvää mutta velottavat osaa.

      • vyöhyketerapiafani

        Ehkä kuitenkin kannattaisi kokeilla vyöhyketerapiaa. Itsekin hain hierojaa ensin, mutta sitten yksi hieroja, joka on myös psykologinen vyöhyketerapeutti, suositteli vyöhyketerapian ottamista. Suostuin ja huomasin sen uskomattoman etevyyden. Voin oikeasti suositella!


      • aromiterapiafani
        vyöhyketerapiafani kirjoitti:

        Ehkä kuitenkin kannattaisi kokeilla vyöhyketerapiaa. Itsekin hain hierojaa ensin, mutta sitten yksi hieroja, joka on myös psykologinen vyöhyketerapeutti, suositteli vyöhyketerapian ottamista. Suostuin ja huomasin sen uskomattoman etevyyden. Voin oikeasti suositella!

        olen kokeillut psykoottista aromiterapiaa, ja havainnut heti lompakkoni keventymisen
        joka on johtanut parempaan ryhtiin. Ohuempi lompakko perstaskussani voin myös kumartua paremmin.
        Uskomattoman etevää! Voin suositella muillekin, joilla paksu lompakko haittaa kehon taittumista
        vaativampiin asentoihin.


      • hoituriksi opiskelev
        vyöhyketerapiafani kirjoitti:

        Ehkä kuitenkin kannattaisi kokeilla vyöhyketerapiaa. Itsekin hain hierojaa ensin, mutta sitten yksi hieroja, joka on myös psykologinen vyöhyketerapeutti, suositteli vyöhyketerapian ottamista. Suostuin ja huomasin sen uskomattoman etevyyden. Voin oikeasti suositella!

        Siis tarkoitit kai koko kehon vyöhyketerapiaa:

        http://www.vyohyketerapeutit.fi/vyohyketerapia_esittely/


      • Dorka Eemeli
        aromiterapiafani kirjoitti:

        olen kokeillut psykoottista aromiterapiaa, ja havainnut heti lompakkoni keventymisen
        joka on johtanut parempaan ryhtiin. Ohuempi lompakko perstaskussani voin myös kumartua paremmin.
        Uskomattoman etevää! Voin suositella muillekin, joilla paksu lompakko haittaa kehon taittumista
        vaativampiin asentoihin.

        haksahdan näihin psyko somaattisiin terapioihin aina kun uutta tulee tarjolle.
        Viimeksi puiden halaus-ryhmässä meni 200 euroa pelkkiin kaarna suojuksiin.
        Mutta hyvää vastinetta on rahalle saanut, astraali jooga ja kivi hieronta ovat rentouttavia kokemuksia.
        Sitten voikin loppu kuun syödä näkki leipää.

        Mistä vyöhyke terapiaa saa ostaa, ja kait se maksaa tarpeeksi?


      • x.zone
        vyöhyketerapiafani kirjoitti:

        Ehkä kuitenkin kannattaisi kokeilla vyöhyketerapiaa. Itsekin hain hierojaa ensin, mutta sitten yksi hieroja, joka on myös psykologinen vyöhyketerapeutti, suositteli vyöhyketerapian ottamista. Suostuin ja huomasin sen uskomattoman etevyyden. Voin oikeasti suositella!

        Vyöhyketerapia, eli jalkapohjien lääppiminen ei kyllä paranna mitään vaivaa, mutta voi kyllä jonkun mielestä tuntua mukavalta.


      • Kobe Bryant

        Hyvä kysymys, mistä löytyisi Hml:ssa Hyvä, Ammattitaitoinen ja EDULLINEN urheiluhieroja. Nyt ei osata muuta kuin velottaa törkyhintoja ja itkemistä perään että "täytys noita hintojakin korottaa edelleen..."

        Pistäkää hierojakoulusta valmistuneet liike Hml:aan missä on EDULLISET hinnat, ja kunnollisia TARJOUKSIA! Nykyiset palvelujentarjoajat kun eivät ole edes ammattitaitoisia...paitsi ylihinnoittelussa.


      • Tyytyväinen
        Kobe Bryant kirjoitti:

        Hyvä kysymys, mistä löytyisi Hml:ssa Hyvä, Ammattitaitoinen ja EDULLINEN urheiluhieroja. Nyt ei osata muuta kuin velottaa törkyhintoja ja itkemistä perään että "täytys noita hintojakin korottaa edelleen..."

        Pistäkää hierojakoulusta valmistuneet liike Hml:aan missä on EDULLISET hinnat, ja kunnollisia TARJOUKSIA! Nykyiset palvelujentarjoajat kun eivät ole edes ammattitaitoisia...paitsi ylihinnoittelussa.

        Urheiluhieroja Risto Ketola kävelykatu Reskalla; hinta/laatu kohdallaan.


      • Anonyymi

        Hierontapalvelu Rento tuokio Torikadulla on elämäni paras ja edullisin hieroja, suosittelen!
        70-vuoden kokemus hieronnasta...


    • kankikipsissä

      Torikadulle, Rento tuokio vai mikä olikaan sen nimi.. hyvä hieroja!

      • rento tuokio

        Hyvä paikka


      • käynyt

        Tosihyvä, kannattaa mennä, jonoa tosin on mikä on merkki tasosta.


    • _+_

      Fysia/Suonio

      • oikein hyvä

        Ulla Hurme


    • Vapaa Jumi

      Ojoisilla, kivi- ja hanhensulkahierontaa.....poistaa kaikki jännitystilat ja murjoo noilla sulilla pahimmatkin lukot auki ja päälle vielä aidoilla timanteilla suoritettu "kivihieronta"...Huh Huh

      • Otan osaa

        Ei näköjään terapeuteilta työt lopu, häiriökäyttäytyviä sekoboltseja piisaa. Sääliksi käy.


      • On kokemusta +

      • hierottu42
        On kokemusta + kirjoitti:

        Kato täältä valaisevat esitykset:

        http://www.vyohyketerapeutit.fi/vyohyketerapia_esittely/

        olen tuon selkäni kanssa käynyt muutamilla ja tässä arviot:
        kuitunen: laiska, ottaa vastaaan kaksi asiakasta kerrallaan toinen tulee ensin ja sitten laitetaan selkään joku sähköhärveli ja samalla tulee uusi asiaka sermin taakse ei hyvä
        pietilä: on hyvä jos on tarvetta pelkälle fysioterapialle ei viitsi pajon ´hieroa

        suonio on mielestäni paras ainakin itselle
        - tekee hyvin hommia lämmittelee selän hieroo kunnolla ja lopuksi napsauttaa fasetit kohdalleen
        suosittelen


      • HurlumHeikki

        Ei viitsis mennä mihinkään alle satasen kerta maksavalle.
        Kuulin että jossain päin suomea on hieroja joka hieroo
        psyko somaattisesti henkilön auraa, eikä näin fyysinen keho vaurioidu lainkaan.
        Ennustajanikin ottaa 150 euroa, ja hyvää työtä tekee.
        Nytkin kesällä ennusti minulle hyvää lomaa, kun Veenus oli konjuktiossa
        Ison Garpaasin tähdistön kanssa.


      • Taavi Ankkanen
        HurlumHeikki kirjoitti:

        Ei viitsis mennä mihinkään alle satasen kerta maksavalle.
        Kuulin että jossain päin suomea on hieroja joka hieroo
        psyko somaattisesti henkilön auraa, eikä näin fyysinen keho vaurioidu lainkaan.
        Ennustajanikin ottaa 150 euroa, ja hyvää työtä tekee.
        Nytkin kesällä ennusti minulle hyvää lomaa, kun Veenus oli konjuktiossa
        Ison Garpaasin tähdistön kanssa.

        Älä Roope-ankka mussuta. Ole aivan hiljaa ja laske niitä kepulikonstein hankittuja rahojas vaan siellä.

        Äläkä vaan mee vyöhyketerapeutille, koska siell vois syttyy valo sun vintilles ja maailmas saattas mullistuu kokonans!


      • AsseriHimanen
        Taavi Ankkanen kirjoitti:

        Älä Roope-ankka mussuta. Ole aivan hiljaa ja laske niitä kepulikonstein hankittuja rahojas vaan siellä.

        Äläkä vaan mee vyöhyketerapeutille, koska siell vois syttyy valo sun vintilles ja maailmas saattas mullistuu kokonans!

        se on vastaus kaikkiin vaivoihin :D Kyllä suomessa on tyhmää porukkaa.


      • ToimiiSikaHyvin
        AsseriHimanen kirjoitti:

        se on vastaus kaikkiin vaivoihin :D Kyllä suomessa on tyhmää porukkaa.

        on Thaihieronta, siellä voi kaikki pussit saada tyhjäksi samaan hintaan, aaaahhhH!?


      • hinnastoa ?
        ToimiiSikaHyvin kirjoitti:

        on Thaihieronta, siellä voi kaikki pussit saada tyhjäksi samaan hintaan, aaaahhhH!?

        ridaus ? Suikkarit nesteet nieluun ? persnainti ?


    • SARPPA 67

      NIKANDERIN HANNU PALOKUNNANKATU-SOKEIDEN HIERONTAKESKUS TJS.

    • Japsi66
      • Tapsi99

      • niskajumitus

        Suosittelen kyllä lämpimästi! Ite oon käyny ja on kyllä hyvä. :)


      • niskajumitus 2
        niskajumitus kirjoitti:

        Suosittelen kyllä lämpimästi! Ite oon käyny ja on kyllä hyvä. :)

        homma toimii Musclefixissä


    • ikinä

      Juha sulin ja Petri Kemppainen,jos vaan saat jotekiajan varattua Hml:n parhaat "murjojat" tarvittaessa. Saavat isomatkin ijät avattua

      • parhaaat.......

        Nikander ja Väyrynen, Suonio, Sulin ja se Rento Tuokion nainen


      • kiitollinen äiti
        parhaaat....... kirjoitti:

        Nikander ja Väyrynen, Suonio, Sulin ja se Rento Tuokion nainen

        Olin itsekin aivan viimeaikoihin asti siinä uskossa, että hierojan kuuluu 'murjoa', että auttaisi.

        Nyt törmäsin vahingossa terapeuttiin, jolla on selvästi jonkin sortin parantavat kädet, joilla hän ilmeisesti vyöhyketerapiaa ja reikiä yhdistelemällä saa melko hellin ottein ihmeellisen syvävaikutuksen aikaan. Olen hänen avullaan päässyt selkä- ja niskakivuistani sekä puutuvista käsistäni, mikä on tuonut hyvin moninaista siunauksellisuutta elämääni. Olen hyvin kiitollinen tälle shamaanittarelle.

        Että tällainen kokemus mulla. Etsiikää ennakkoluuloitta, niin te löydätte kyllä.


      • Terapoitunut
        kiitollinen äiti kirjoitti:

        Olin itsekin aivan viimeaikoihin asti siinä uskossa, että hierojan kuuluu 'murjoa', että auttaisi.

        Nyt törmäsin vahingossa terapeuttiin, jolla on selvästi jonkin sortin parantavat kädet, joilla hän ilmeisesti vyöhyketerapiaa ja reikiä yhdistelemällä saa melko hellin ottein ihmeellisen syvävaikutuksen aikaan. Olen hänen avullaan päässyt selkä- ja niskakivuistani sekä puutuvista käsistäni, mikä on tuonut hyvin moninaista siunauksellisuutta elämääni. Olen hyvin kiitollinen tälle shamaanittarelle.

        Että tällainen kokemus mulla. Etsiikää ennakkoluuloitta, niin te löydätte kyllä.

        Samaa mieltä olen, kokemuksesta. Ettei vaan sattuisi oleen meillä sama terapeutti


      • kiitollinen äippä
        Terapoitunut kirjoitti:

        Samaa mieltä olen, kokemuksesta. Ettei vaan sattuisi oleen meillä sama terapeutti

        No mun on ainakin tää:

        http://www.anjansuvituuli.fi/


      • äippeliini
        kiitollinen äippä kirjoitti:

        No mun on ainakin tää:

        http://www.anjansuvituuli.fi/

        Minä ihastuin hänen hoitotyyliinsä, kun olimme tyttövauvamme kanssa pari kertaa koliikkihoidossa Anjan Suvituulessa. Sitä perua olen käynyt hänellä vyöhyketerapiassa


      • Pikku nakki

        ....mut Julli on vanha väsyny ja jo tilipussi kunnossa! Mimmeille ttietty Jullia voi ainakin suositella - jätti kapula =D


    • Dera

      Linnamedis Parolantiellä omasta mielestäni hyvä urheiluhieroja, ei liikaa säästele ja lihaksia ei enää kiristä sieltä lähtiessä.
      Aulangontiellä hätilässä pitäisi kanssa olla joku kuulemma hyvä, mutta nyt ei muista nimeä tai mitään. Nuo kannattaa kuitenkin googlata kun ei sen ihmeempiä tieoja nyt muistu mieleen.

      • että tämmöttistä

      • Kosketushoitaja


      • joogitar

      • Liisi P

      • Ei pelkää Paulaa

      • Lapista tääkin

      • TV2 5.10. (ti) 19.20

      • mari ka

      • vanha Lyyli

      • reflexologi
        vanha Lyyli kirjoitti:

        Tosi hienoja linkkejä ja ihkuja mietelmiä, kiitos!

        Nykytyyppinen reflexologia eli koko kehon vyöhyketerapia sai alkunsa 1920-luvulla Yhdysvalloissa. Lääkärit William Fitzgerald ja Edward Bowers kehittivät hoitomuodon, jossa keho jaettiin kymmeneen pitkittäiseen vyöhykkeeseen (zone). Tästä nimensä saanutta vyöhyketerapiaa (zonetherapy) käytettiin aluksi kivun poistoon ja puudutukseen kurkun, kaulan ja suun alueen ongelmissa kehittäjiensä ammatillisen erikoistumisen mukaisesti. Menetelmässä kohdistettiin varpaissa ja sormissa oleviin kipukohdan etäpisteisiin voimakasta staattista puristusta.

        Nykyisin vyöhyketerapiasta haetaan apua muun muassa tuki- ja liikuntaelinten vaivoihin, hormonaalisiin häiriöihin, aineenvaihdunnan ja suoliston toimintahäiriöihin, allergioihin, unihäiriöihin ja stressiin.

        Modernissa vyöhyketerapiassa (MVT®) hoidettavan keholta haetaan kipupisteitä ja vyöhykeradoilla olevia tukoksia, jotka hoitaja avaa. PVT® psykologisen vyöhyketerapian mukaan torjutut tunnekokemukset jäävät kehon tunnemuistiin, mikä ilmenee kehon ja mielen kipuina ja vaivoina. Psykologinen vyöhyketerapia auttaa näiden tunteiden tiedostamisessa ja sitä kautta parantumisessa. Näihin Suomessa kehitettyihin hoitomuotoihin liittyy myös ihmisen elämänkaareen liittyvää keskustelua.


      • Bsykosomaatti
        reflexologi kirjoitti:

        Nykytyyppinen reflexologia eli koko kehon vyöhyketerapia sai alkunsa 1920-luvulla Yhdysvalloissa. Lääkärit William Fitzgerald ja Edward Bowers kehittivät hoitomuodon, jossa keho jaettiin kymmeneen pitkittäiseen vyöhykkeeseen (zone). Tästä nimensä saanutta vyöhyketerapiaa (zonetherapy) käytettiin aluksi kivun poistoon ja puudutukseen kurkun, kaulan ja suun alueen ongelmissa kehittäjiensä ammatillisen erikoistumisen mukaisesti. Menetelmässä kohdistettiin varpaissa ja sormissa oleviin kipukohdan etäpisteisiin voimakasta staattista puristusta.

        Nykyisin vyöhyketerapiasta haetaan apua muun muassa tuki- ja liikuntaelinten vaivoihin, hormonaalisiin häiriöihin, aineenvaihdunnan ja suoliston toimintahäiriöihin, allergioihin, unihäiriöihin ja stressiin.

        Modernissa vyöhyketerapiassa (MVT®) hoidettavan keholta haetaan kipupisteitä ja vyöhykeradoilla olevia tukoksia, jotka hoitaja avaa. PVT® psykologisen vyöhyketerapian mukaan torjutut tunnekokemukset jäävät kehon tunnemuistiin, mikä ilmenee kehon ja mielen kipuina ja vaivoina. Psykologinen vyöhyketerapia auttaa näiden tunteiden tiedostamisessa ja sitä kautta parantumisessa. Näihin Suomessa kehitettyihin hoitomuotoihin liittyy myös ihmisen elämänkaareen liittyvää keskustelua.

        auttaa kokonaisvaltaisesti kehon tunnemuistiin ja muuhun.
        Se on vastaus kaikkeen. Itse olin täysin linkkuveitsi-asennossa ennen ja täysin juntturassa. Nyt olen toinen mies aivan, varpaiden hiplastelu on kääntänyt elämäni raiteet kohti uutta nousua!


      • Kokemusta on*
        reflexologi kirjoitti:

        Nykytyyppinen reflexologia eli koko kehon vyöhyketerapia sai alkunsa 1920-luvulla Yhdysvalloissa. Lääkärit William Fitzgerald ja Edward Bowers kehittivät hoitomuodon, jossa keho jaettiin kymmeneen pitkittäiseen vyöhykkeeseen (zone). Tästä nimensä saanutta vyöhyketerapiaa (zonetherapy) käytettiin aluksi kivun poistoon ja puudutukseen kurkun, kaulan ja suun alueen ongelmissa kehittäjiensä ammatillisen erikoistumisen mukaisesti. Menetelmässä kohdistettiin varpaissa ja sormissa oleviin kipukohdan etäpisteisiin voimakasta staattista puristusta.

        Nykyisin vyöhyketerapiasta haetaan apua muun muassa tuki- ja liikuntaelinten vaivoihin, hormonaalisiin häiriöihin, aineenvaihdunnan ja suoliston toimintahäiriöihin, allergioihin, unihäiriöihin ja stressiin.

        Modernissa vyöhyketerapiassa (MVT®) hoidettavan keholta haetaan kipupisteitä ja vyöhykeradoilla olevia tukoksia, jotka hoitaja avaa. PVT® psykologisen vyöhyketerapian mukaan torjutut tunnekokemukset jäävät kehon tunnemuistiin, mikä ilmenee kehon ja mielen kipuina ja vaivoina. Psykologinen vyöhyketerapia auttaa näiden tunteiden tiedostamisessa ja sitä kautta parantumisessa. Näihin Suomessa kehitettyihin hoitomuotoihin liittyy myös ihmisen elämänkaareen liittyvää keskustelua.

        "Vyöhyketerapia on yksi vaihtoehtoisen lääketieteen haara. Se perustuu anatomiaan, fysiologiaan, patologiaan ja immunologiaan."

        http://www.kauneus.com/2002/juttusivu.php?id=38&osasto=terveys


      • Hinkuintialainen
        Kokemusta on* kirjoitti:

        "Vyöhyketerapia on yksi vaihtoehtoisen lääketieteen haara. Se perustuu anatomiaan, fysiologiaan, patologiaan ja immunologiaan."

        http://www.kauneus.com/2002/juttusivu.php?id=38&osasto=terveys

        Intialainen päähieronta suorastaan räjäyttää stressit pois! Ootteko kokeillut, minä olen, kun sain työkavereilta lahjakortin. Menempä vielä uudestaankin, kun oli niin jymyjuttu.


      • *Asiantuntija*
        Hinkuintialainen kirjoitti:

        Intialainen päähieronta suorastaan räjäyttää stressit pois! Ootteko kokeillut, minä olen, kun sain työkavereilta lahjakortin. Menempä vielä uudestaankin, kun oli niin jymyjuttu.

        Intialainen päähieronta yhdistää loistavasti
        tuhatvuotisen pään hierontaperinteen sekä
        stressialttiin niska-hartiaseudun hieronnan.
        Menetelmää voisi kuvata ehkä osuvammin
        stressipesuksi sen nopeasti stressiä purkavan
        vaikutuksen perusteella.
        Eksoottisesta nimestä huolimatta kyse on siis
        länsimaiseen elämäntapaan sopivasta,
        yksinkertaisesta ja rauhoittavasta hieronnasta,
        joka laukaisee stressiä ja helpottaa sen
        aiheuttamia oireita
        Miten päähieronta vaikuttaa?
        Intialainen päähieronta vapauttaa verenkiertoa pään, niskan, hartioiden ja käsivarsienseudulla. Hapen ja ravinteiden vaikutus paranee ja kuona-aineiden poistuminentehostuu tällä stressin kuormittamalla kehon alueella. Lihas- ja hermokudostenrentoutuessa lihasjännitys pienenee ja liikkuvuus lisääntyy. Tämä voi helpottaaerilaisia kiputiloja kuten jännityspäänsärkyä. Vaikutukset esim. päänsäryn hoidossanäkyvätkin usein jo 1.–2. hoitokerran aikana. Yleisesti jännitystilojen purkamiseensuositellaan 4–7 kerran hoitosarjaa, alkuun viikon välein, myöhemmät hoitokerrat esim. 1–2 kuukauden välein.

        Pään hierominen vahvistaa hiuspohjan verenkiertoa nopeuttaen solujen uusiutumiskykyä ja edistäen tervettä hiustenkasvua. Silmien alueen verenkierron aktivoituminen puolestaan rentouttaa ja rauhoittaa silmien lihaksistoa kirkastaen katsetta ja vähentäen niiden väsymistä. Vilkastunut verenkierto kuljettaa aivoille happea. Se parantaa keskittymistä ja selkeyttää ajattelua sekä helpottaa henkistä väsymystä.
        Hoidosta ovat saaneet apua myös lukuisat migreenistä kärsivät, hoito tulee kuitenkin ajoittaa migreenikohtauksen jälkeiseen aikaan, ettei kohtauksen aikainen kipu lisäänny hieromisesta. Apua on saatu myös stressitinnitukseen, poskiontelotulehduksiin,
        kuukautisia edeltävään turvotukseen ja kireyteen. Moni mainitsee
        unen laadun parantuneen, lähes poikkeuksetta hoidon jälkeen hoidetut kuvaavatunen olleen rauhaisaa ja syvää.

        Intialainen päähieronta toimii kokonaisvaltaisesti vaikuttaen kehon ja mielen
        stressitilojen vähentymiseen. Rentoutuminen kasvattaa stressinsietokykyä, vähentää ahdistuneisuutta ja ärtyneisyyttä, eheyttää ja lisää itseluottamusta.
        Toki hoito sopii myös hemmotteluun!


      • Stressipesty boltsi
        *Asiantuntija* kirjoitti:

        Intialainen päähieronta yhdistää loistavasti
        tuhatvuotisen pään hierontaperinteen sekä
        stressialttiin niska-hartiaseudun hieronnan.
        Menetelmää voisi kuvata ehkä osuvammin
        stressipesuksi sen nopeasti stressiä purkavan
        vaikutuksen perusteella.
        Eksoottisesta nimestä huolimatta kyse on siis
        länsimaiseen elämäntapaan sopivasta,
        yksinkertaisesta ja rauhoittavasta hieronnasta,
        joka laukaisee stressiä ja helpottaa sen
        aiheuttamia oireita
        Miten päähieronta vaikuttaa?
        Intialainen päähieronta vapauttaa verenkiertoa pään, niskan, hartioiden ja käsivarsienseudulla. Hapen ja ravinteiden vaikutus paranee ja kuona-aineiden poistuminentehostuu tällä stressin kuormittamalla kehon alueella. Lihas- ja hermokudostenrentoutuessa lihasjännitys pienenee ja liikkuvuus lisääntyy. Tämä voi helpottaaerilaisia kiputiloja kuten jännityspäänsärkyä. Vaikutukset esim. päänsäryn hoidossanäkyvätkin usein jo 1.–2. hoitokerran aikana. Yleisesti jännitystilojen purkamiseensuositellaan 4–7 kerran hoitosarjaa, alkuun viikon välein, myöhemmät hoitokerrat esim. 1–2 kuukauden välein.

        Pään hierominen vahvistaa hiuspohjan verenkiertoa nopeuttaen solujen uusiutumiskykyä ja edistäen tervettä hiustenkasvua. Silmien alueen verenkierron aktivoituminen puolestaan rentouttaa ja rauhoittaa silmien lihaksistoa kirkastaen katsetta ja vähentäen niiden väsymistä. Vilkastunut verenkierto kuljettaa aivoille happea. Se parantaa keskittymistä ja selkeyttää ajattelua sekä helpottaa henkistä väsymystä.
        Hoidosta ovat saaneet apua myös lukuisat migreenistä kärsivät, hoito tulee kuitenkin ajoittaa migreenikohtauksen jälkeiseen aikaan, ettei kohtauksen aikainen kipu lisäänny hieromisesta. Apua on saatu myös stressitinnitukseen, poskiontelotulehduksiin,
        kuukautisia edeltävään turvotukseen ja kireyteen. Moni mainitsee
        unen laadun parantuneen, lähes poikkeuksetta hoidon jälkeen hoidetut kuvaavatunen olleen rauhaisaa ja syvää.

        Intialainen päähieronta toimii kokonaisvaltaisesti vaikuttaen kehon ja mielen
        stressitilojen vähentymiseen. Rentoutuminen kasvattaa stressinsietokykyä, vähentää ahdistuneisuutta ja ärtyneisyyttä, eheyttää ja lisää itseluottamusta.
        Toki hoito sopii myös hemmotteluun!

        Kävin täältä palstalta saamani kimmokkeen johdosta eilen intialaisessa päähieronnassa. Piti heti kertoa tänne, mutta en kertakaikkiaan saanut siltä käsittämättömältä hyvänolontunteelta aikaiseksi. Kaikki noi edellä olevat sepustukset toteutuivat ... siis potenssiin 10.

        Aivan tajuton juttu. Kyllä kannatti mennä. Menen uudestaan ensi tai seuraavalla viikolla. Kirkastamaan ajatukset ja pesemään stressit hiton kuuseen. Ehkä se oli vähän terapeutistakin kiinni.


      • kokemusta on
        Stressipesty boltsi kirjoitti:

        Kävin täältä palstalta saamani kimmokkeen johdosta eilen intialaisessa päähieronnassa. Piti heti kertoa tänne, mutta en kertakaikkiaan saanut siltä käsittämättömältä hyvänolontunteelta aikaiseksi. Kaikki noi edellä olevat sepustukset toteutuivat ... siis potenssiin 10.

        Aivan tajuton juttu. Kyllä kannatti mennä. Menen uudestaan ensi tai seuraavalla viikolla. Kirkastamaan ajatukset ja pesemään stressit hiton kuuseen. Ehkä se oli vähän terapeutistakin kiinni.

        Nyt näyttää siltä, että kaupungin ns. terävä pää voisi mennä intialaiseen päähierontaan, jos vähän siitä ajatus selkiintyisi.

        Ihan oikeesti, se aikalaillakin auttaisi, vaikkei hömömmät oikein uskokkaan.


      • stressitön muija
        kokemusta on kirjoitti:

        Nyt näyttää siltä, että kaupungin ns. terävä pää voisi mennä intialaiseen päähierontaan, jos vähän siitä ajatus selkiintyisi.

        Ihan oikeesti, se aikalaillakin auttaisi, vaikkei hömömmät oikein uskokkaan.

        Ikinä en oisi voinut kuvitella mihinkään terpiaan menoa, mutta tän palstan vinkin perusteella menin perjantaina intialaiseen päähierontaan.
        Ja oli sitte hyvä, en millään oisi voinut uskoa. Hartiat laukes ja kaikki stressit hävis huuthiiteen. Pakko mennä vielä ennen joulua, aattelin samalla ostaa muutamalle lahjakortit, kun eivät tunnu uskovan kun olen kehunut


      • markkinointi hoidett
        stressitön muija kirjoitti:

        Ikinä en oisi voinut kuvitella mihinkään terpiaan menoa, mutta tän palstan vinkin perusteella menin perjantaina intialaiseen päähierontaan.
        Ja oli sitte hyvä, en millään oisi voinut uskoa. Hartiat laukes ja kaikki stressit hävis huuthiiteen. Pakko mennä vielä ennen joulua, aattelin samalla ostaa muutamalle lahjakortit, kun eivät tunnu uskovan kun olen kehunut

        Ensin piti markkinoida vyöhyketerapia ja nyt vuorossa intialainen päähieronta. Eikös nuo ole vielä aikalailla samat terapeutit, jotka noita tekevät????


      • mainoksen uhri
        markkinointi hoidett kirjoitti:

        Ensin piti markkinoida vyöhyketerapia ja nyt vuorossa intialainen päähieronta. Eikös nuo ole vielä aikalailla samat terapeutit, jotka noita tekevät????

        Tätä kaameeta markkinointia oli löytynyt hiukan muualtakin:

        http://areena.yle.fi/player/index.php?clip=1438749&language=fi


      • Elämys-Eevi

      • Hemmottelufriikki

      • kuraeemeli
        Hemmottelufriikki kirjoitti:

        Aineeton hemmottelulahja on loistoidea!

        aiwan USKOMATON fiilis tuli siitä. Ja täysin ilmaiseksi, kyllä kannatti


      • McKnife
        kuraeemeli kirjoitti:

        aiwan USKOMATON fiilis tuli siitä. Ja täysin ilmaiseksi, kyllä kannatti

        Minä se marssin terveysasemalle, mistä passitettiin puukon saantoon. Ja nyt ei sitten olekaan asiat enään lainkaan hyvin.
        Voi kun olisit tuon konstin kertonut aikasemmin. Parempi ois olo varmaan nyt!


      • Kutta Perkka
        McKnife kirjoitti:

        Minä se marssin terveysasemalle, mistä passitettiin puukon saantoon. Ja nyt ei sitten olekaan asiat enään lainkaan hyvin.
        Voi kun olisit tuon konstin kertonut aikasemmin. Parempi ois olo varmaan nyt!

        Aineettomalle hemmottelulinjalle olen kyllä taipumassa, ett kiitti vinkistä.
        Äijälle vyöhyterapiaan ja aikuisille lapsille intialaiset päähieronnat. Siin se on!
        Ei rasiteta kaatopaikkaa kuttaperkalla!


      • Luonnonmukainen

      • Ihmeitä ennen

      • Ideaälli

      • hieroja-hanu
        Ideaälli kirjoitti:

        Terapeuttisen hemmotteluhoidon lahjakortti on paras mahdollinen lahjaidea, esineetön, luontoa rasittamaton!

        josko joku vähä-älyinen nappaisi onkeen, ja vaikka joululahjaksi
        tätä hömppää ostaisi. Täällä jo vesi kielellä rahoja odottelen vyöhyketerapian kirja käsissäni.


      • Tosityytyväinen
        hieroja-hanu kirjoitti:

        josko joku vähä-älyinen nappaisi onkeen, ja vaikka joululahjaksi
        tätä hömppää ostaisi. Täällä jo vesi kielellä rahoja odottelen vyöhyketerapian kirja käsissäni.

        No minä vähä-älyinen, joka olen jo vuosia ennaltaehkäisevässä intentiossa käynyt vyöhyketerapiassa, menin ja ostaa rätkäytin läheisilleni lahjakortit. Toivottavasti päivystävä pessimisti sieltä katkeruuden akustaan lataa taas totuuden sanoja meille joulumielen ylennykseksi.


      • Tee'isti
        Tosityytyväinen kirjoitti:

        No minä vähä-älyinen, joka olen jo vuosia ennaltaehkäisevässä intentiossa käynyt vyöhyketerapiassa, menin ja ostaa rätkäytin läheisilleni lahjakortit. Toivottavasti päivystävä pessimisti sieltä katkeruuden akustaan lataa taas totuuden sanoja meille joulumielen ylennykseksi.

        Luonnolla on yllättävä keino stressin torjuntaan


        Usein juuri ennen kesälomien alkua ja joulun alla työt tuntuvat kasautuvan päälle.
        Samalla stressitasot lähtevät nousuun, jolloin on vaikea nauttia alkavan
        kesän auringonpaisteesta ja lämmöstä.


        Stressin kaatamiseen on olemassa kuitenkin hyvin yksinkertainen ja halpa
        keino: pyhä basilika, HealthNews.com uutisoi. Tällä yrttikasvilla
        tiedetään olevan tulehduksia ehkäiseviä sekä antioksidanttisia
        ominaisuuksia. Yrttitarha.com -verkkosivuston mukaan basilikaa
        pidetäänkin sen kotimaassa Intiassa kaikista pyhimpänä kasvina. Pyhällä
        basilikalla voi myös torjua stressiä.


        Pyhä basilikalla on tosiaan monia hyviä ominaisuuksia. Stressiä vastaan
        basilika toimii siten, että kun stressi nostaa kortisolitasoja kehossa,
        jolloin COX-2-entsyymien tuotanto lisääntyy. Se puolestaan heilauttelee
        verensokeria ja lisää aineenvaihdunnan tulehduksia. Erinäisten
        tutkimusten mukaan tätä reaktiota vastaan toimii hyvin muun muassa
        ursolihappo, jota voidaan eristää myös pyhästä basilikasta.



        Yrttien kuningattareksi sanottu pyhä basilika auttaa siis stressin
        mahdollisesti aiheuttamaan verensokerin heittelyyn ja epätoivottujen
        entsyymien muodostumiseen ursolihapolla, jota siinä on runsaasti. Happoa
        voidaan eristää basilikasta ja käyttää tippoina esimerkiksi teen joukossa.


        Pyhä basilika on yksi basilikan laji ja se on voimakkaampi kuin
        tavallinen maustebasilika. Tosin myös niin sanotulla tavallisella
        basilikalla on lähes vastaavia terveyttä edistäviä ominaisuuksia.


      • Tee'isti
        Tee'isti kirjoitti:

        Luonnolla on yllättävä keino stressin torjuntaan


        Usein juuri ennen kesälomien alkua ja joulun alla työt tuntuvat kasautuvan päälle.
        Samalla stressitasot lähtevät nousuun, jolloin on vaikea nauttia alkavan
        kesän auringonpaisteesta ja lämmöstä.


        Stressin kaatamiseen on olemassa kuitenkin hyvin yksinkertainen ja halpa
        keino: pyhä basilika, HealthNews.com uutisoi. Tällä yrttikasvilla
        tiedetään olevan tulehduksia ehkäiseviä sekä antioksidanttisia
        ominaisuuksia. Yrttitarha.com -verkkosivuston mukaan basilikaa
        pidetäänkin sen kotimaassa Intiassa kaikista pyhimpänä kasvina. Pyhällä
        basilikalla voi myös torjua stressiä.


        Pyhä basilikalla on tosiaan monia hyviä ominaisuuksia. Stressiä vastaan
        basilika toimii siten, että kun stressi nostaa kortisolitasoja kehossa,
        jolloin COX-2-entsyymien tuotanto lisääntyy. Se puolestaan heilauttelee
        verensokeria ja lisää aineenvaihdunnan tulehduksia. Erinäisten
        tutkimusten mukaan tätä reaktiota vastaan toimii hyvin muun muassa
        ursolihappo, jota voidaan eristää myös pyhästä basilikasta.



        Yrttien kuningattareksi sanottu pyhä basilika auttaa siis stressin
        mahdollisesti aiheuttamaan verensokerin heittelyyn ja epätoivottujen
        entsyymien muodostumiseen ursolihapolla, jota siinä on runsaasti. Happoa
        voidaan eristää basilikasta ja käyttää tippoina esimerkiksi teen joukossa.


        Pyhä basilika on yksi basilikan laji ja se on voimakkaampi kuin
        tavallinen maustebasilika. Tosin myös niin sanotulla tavallisella
        basilikalla on lähes vastaavia terveyttä edistäviä ominaisuuksia.

        Löysinpä sittekin:

        http://www.miinos.fi/Suomeksi/OrganicLife/Tulsiluomuyrttijuomat/tabid/9662/Default.aspx


      • kalkkiaivo
        Luonnonmukainen kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/terveys/200610175219732_tr.shtml

        Tiededokumentti: Tappava kalsium

        YLE Teema To 27.01.2011 klo: 21.00

        Kalsium on elintärkeä alkuaine ihmiselle ja ongelmia syntyy vasta kun sitä kertyy väärään paikkaan. Millaisia sairauksia kalkkiutuminen aiheuttaa ja onko sen välttämiseksi tehtävissä mitään? Tuotanto: BR/ARTE, Saksa.


      • Miumau Mirri

      • skarppi karppaaja

      • urheilu hieroja

      • venice
        Ideaälli kirjoitti:

        Terapeuttisen hemmotteluhoidon lahjakortti on paras mahdollinen lahjaidea, esineetön, luontoa rasittamaton!

        Näin on olen itse myös kyllästynyt saamaan hajuvesiä lahjaksi,ennemmin hieronta lahjakortti


      • Typpioksidi!

      • Magnesium illalla!
        kalkkiaivo kirjoitti:

        Tiededokumentti: Tappava kalsium

        YLE Teema To 27.01.2011 klo: 21.00

        Kalsium on elintärkeä alkuaine ihmiselle ja ongelmia syntyy vasta kun sitä kertyy väärään paikkaan. Millaisia sairauksia kalkkiutuminen aiheuttaa ja onko sen välttämiseksi tehtävissä mitään? Tuotanto: BR/ARTE, Saksa.

        Magnesiumia illalla


      • Uskonko
        ******** kirjoitti:

        Tuon edellisen linkin

        noin kohdalta 5.50 alkaa Sirpa Pietikäisen luomujorinat

        ja sitten 37.40 kohdalta alkaen tulee kosketushoitoja koskeva osuus

        Voi kun vois uskoo


      • Argi Niini

      • Aamulla kalkkia!
        Magnesium illalla! kirjoitti:

        Magnesiumia illalla

        Kalkki otetaan aamulla!


      • proteiini

      • naturea

    • Vyöhyketerapian yst.

      Ja jos oikein kovasti haluu terapoitua ja saada hoidolla ennaltaehkäisevääkin vaikutusta, niin ehkä vyöhyketerapia olisi paikallaan.

      Että siis vyöhyketerapialahjakortti pukinkonttiin. Siitä saa pukki siten satavarmasti täydet pisteet, kun lahjansaaja on käynyt hoidossa. Ja tää vinkki tulee nimimerkiltä: "Kokemusta on"

    • Vyöhyketerapiasta
      • Ei psyyken vaivoja

        Olen itse tykännyt vyöhyketerapiasta kaikkialla muualla, mutta yllä mainitussa yrityksessä en!
        Hoitaja oli epäystävällinen, ivallinen ja kylmä ihminen.

        Lihasvaivoihini en ole saanut apua vyöhyketerapiasta, vaan tavalliselta hierojalta, kuntohoitajalta ja hermoratahierojalta.

        Hermoratahieronnan jälkeen olin niin rento, että edellisen kerran olin ollut siinä kunnossa syntyessäni. Nukuin syvää, lepuuttavaa unta ja pitkään seuraavana yönä.


    • hemmottelulahja

      Hah, hah, haa, sainkin liiketuttavalta joululahjaksi lahjakortin vyöhyketerapeutilta!

      Odotan sen toimivan paremmin kuin viimejouluinen viskipullo.

    • Kokkipuntti

      No ku yllytitte, hain äijälle ja anopille lahjakortit sitte. Katotaan, mitä ne sanoo, kun tulevat sieltä.

    • A-koti

      vedin kunnon kuurin psykoottista aromaterapiaa ja olen kuin uusi ihminen!
      eli- herbaa ja jägermaisteria niin kauan että vajoaa psykoosiin ja kun pääsee mainiemestä pois niin taas on hyvä lähteä nollilta kohti ihmisyyttä !

    • Ilkka Hakamäki, Linnan Klinikka

    • Meikämanta

      Joo, toi yllä oleva on hyvä. Suosittelen.

    • ihan ite kokeillu

      Laguuni Ojoisilla: on poweria ;)

    • Murjoja

      Uimahallilla on ihan uskomattoman hyvä hieroja.Kannattaa kokeilla!!!

      • missä ?

        Antoko römpsää ja paljon maksaa ? Millainen hieroja ?


    • lahtarit hieroo

      Odotahan kuntavaalien yli kun kokoomus saa värisuoran niin kyllä paikat aukeaa.

      • miten niin ?

        Ei tule saamaan ja mites tää on porvareista kiinni ?


    • Hoijoi joi..aah

      Lammille, Lammille. LaLaLaLaa...siellä me käydään kolotukset hoitamassa..??!!

      • sahti1

        juuri näin


      • sehän on huoraamo

        Siellä ei kohta käydä yhtään mitään, kun uusi laki tulee.


      • täh ?

        Mitä siell on ?


    • Urheiluh+ lymfat

      Hierontapalvelu T. Laakso
      (Hätilässä, apteekin takana.)

    • himotreenaaja

      Onko kellään kokemusta tästä paikasta: www.tiiru.fi ?
      Oon aika köriläs ja mietin onks mimmillä riittävästi voimaa otteissa päästä kipupisteisiin kunnolla kiinni ?

      • dilde1

        b b,mbmbm


    • edellinen

      no ei varmaan oo, kun avaa vasta viikon päästä :) Pitää ottaa puusilmä kauniiseen käteen ja mennä kokeileen.. on edullista ainakin tässä vaiheessa kautta. :)

      • weppilukko iski

        Tää tiiru näyttää olevan maksullisia naisia.


      • aikaa itsellew

        ota aikaa itsellesi


    • himotreenaaja

      Pakko tulla takas kehumaan.. tää Tiiru on ihan paras. Voimaa riitti meikäläisenkin lihasten pehmittämiseen. suosittelen.

      • treenaaja 32

        Tiiru on paras fysiassa hyvät otteet on hänellä.


    • kannattaa1

      Hei. Nyt on pakko laittaa tännekin, hämeenlinnassa on avattu uusi hierontapaikka; Aikaa Itselle kasarmikadulle ja on aivan mahtava paikka, mielettömät energiat ja hyvä hieroja. On avannut sivutkin ja löytyy hakusanalla aikaa itselle hämeenlinna.

    • MälliMauri

      Joo, otin itseni siell odotustilassa.mahtava paikka

    • Menossa ollaan1

      Puhutaanko nyt kansain väliset mitat täyttävästä hieronta paikasta?

    • Virman piikki

      Olen nyt siellä hieronnassa.

    • entinen romuroppa

      Ehdottomasti paras hieroja ja varmasti manipulaation keinoin saa vaivat kuntoon ja käytössä vielä hoidon lisäksi mahtava hierova tuoli. Eli itse monet paikat ja lääkärit läpikäyneenä, kipulääkkeistä puhumattakaan sain avun Musclefixistä hämeenlinnan kaurialassa!

    • Punakka Ganes

      Harakkamäessä on yks ihan huippu tyyppi. Nimeä en tiedä, mutta ajelee päivittäin fillarilla Idänpään S-Marketin/ALKON tienoilla musta Hurriganes-takki yllään. Kuulemma hyvä ottaan. Siltä kannattaa kysyä, jos saa vaan kiinni!!??

    • Bönde Jack

      Köpi hauholla aina mainostaa että naiset tykkää hänen hieronnasta, kannattaa kysellä kun näin mainostaa.

    • Anonyymi

      Hieronta ja hyvinvointipiste sanna Veuro tarjoaa tällä hetkelle erinomaista osaamista ja asiakaspalvelua. Hintakin varsin kilpailukykyinen. Kiitoksia hyvästä palveusta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1555
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      987
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      829
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      815
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe