Siltalan varastomyynti?

Miten on?

Näyttää avaavan Siltalan varastomyynti tai joku muu "maahantuojan outlet" siihen Tokmannin viereen. Edellinen yrittäjä taisi olla siinä melkein kokonaisen vuoden ja siitäkin ajasta suurimman osaa luki ikkunassa, että LOPPUUNMYYNTI... Kuinkahan kauan tämä yrittäjä on paikalla, ja onko takana samat henkilöt?

42

4095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plussapallo...

      Halvan perssä niikun Sulo Vileen .. Ja ostaa vaikka paskaa kun halvalla saa..

      • Anonyymi

        Kiva kauppa Kotimaista IHANAA PYYKIN PESUAINETTA ja pehmosta tulee.
        Hyvä palvelu ja kassalla hinnat samat, toisin kuin naapurissa.


    • buuuuuuuuuu

      kilpailua. Ja muutamalle työttömällekin taas työpaikka. Ihmiset valittaa, kun ei ole tarpeeksi kauppoja ja sitten kun joku liike avataan, niin ensimmäisenä mietitään, jotta koska kyseinen kauppa menee nurin. Toivottavasti valikoima olisi monipuolinen ja henkilökunta ystävällistä. :)

      • hiekkamylly

        kauppiassuku osaa varmasti palvella ja ovat ystävällisiä ihmisiä. Ja mikä tärkein ominaisuus kaupassa
        niin hinta on kohdillaan. Ainut haittapuoli tällaisissa varastomyymälöissä on se, että tavaraa voi
        joissain tuoteryhmissä olla vain se erä ja seuraavalla viikolla osa tuotteista onkin vaihtunut. mielenkiintoinen kauppamuoto.


      • mymmy_
        hiekkamylly kirjoitti:

        kauppiassuku osaa varmasti palvella ja ovat ystävällisiä ihmisiä. Ja mikä tärkein ominaisuus kaupassa
        niin hinta on kohdillaan. Ainut haittapuoli tällaisissa varastomyymälöissä on se, että tavaraa voi
        joissain tuoteryhmissä olla vain se erä ja seuraavalla viikolla osa tuotteista onkin vaihtunut. mielenkiintoinen kauppamuoto.

        avaavat pian!


      • juuuuuuuuu
        mymmy_ kirjoitti:

        avaavat pian!

        halpakrääsää myyvä kauppa! samaa tavaraa joka kauppa pullollaan.


      • 5898

        ö


    • älymoi

      kertoo jo paljon.. outlet, ei kauaa tämä kauppa ole olemassa.

    • ,.,-

      lähteä muualle kun tälläinen liike tulee.

    • Käykää katsomassa

      Positiivinen yllätys oli. Kaikkea löytyy laidasta laitaan.

    • 666****

      eipä kummoinen ollut. valikoima aika suppea. ei vastannut odotuksia.

      • Dr. No

        Tokmanni seinän takana voittaa 6-0. Uusi nimikummituskauppa voisi sulkea saman tien.


      • Käyn toistekin
        Dr. No kirjoitti:

        Tokmanni seinän takana voittaa 6-0. Uusi nimikummituskauppa voisi sulkea saman tien.

        Nimikummitus? Siltalan Etu€uro. Eipä ole vaikea :D


      • on paljon
        Dr. No kirjoitti:

        Tokmanni seinän takana voittaa 6-0. Uusi nimikummituskauppa voisi sulkea saman tien.

        tavaraa, muttei lainkaan järjestystä. Johto puuttuu, samoin paikallaan olevat hintamerkinnät!


      • Jepou
        on paljon kirjoitti:

        tavaraa, muttei lainkaan järjestystä. Johto puuttuu, samoin paikallaan olevat hintamerkinnät!

        Olen muutaman kerran laittanut palautettakin puuttuvista hintamerkinnöistä Tokmannille... Viesti on mennyt perille, koska laittamiini esimerkkituotteisiin ilmestyi hinnat heti, mutta edelleenkin on paljon tuotteta, joiden hintaa ei voi kuin arvailla.


      • kukamitähä!
        Jepou kirjoitti:

        Olen muutaman kerran laittanut palautettakin puuttuvista hintamerkinnöistä Tokmannille... Viesti on mennyt perille, koska laittamiini esimerkkituotteisiin ilmestyi hinnat heti, mutta edelleenkin on paljon tuotteta, joiden hintaa ei voi kuin arvailla.

        vetää pitemmän korren. todella mukava asioida kyseisessä kaupassa. henkilökunta ystävällistä! =) ei tule uusi ETUEURO kauaa olemaan auki! loppuu yhtä nopeaa, kuin alkaa!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Dogmanni
        on paljon kirjoitti:

        tavaraa, muttei lainkaan järjestystä. Johto puuttuu, samoin paikallaan olevat hintamerkinnät!

        Tokmanni on muuten ihan jees, mutta ristus ku kyrsii ku aina siitä tuotteesta mitä oot ostamassa puuttuu hinta, ei oo itte tavaras tai hyllyn reunas, arvuuttele siinä sitten....


      • sepis
        Dogmanni kirjoitti:

        Tokmanni on muuten ihan jees, mutta ristus ku kyrsii ku aina siitä tuotteesta mitä oot ostamassa puuttuu hinta, ei oo itte tavaras tai hyllyn reunas, arvuuttele siinä sitten....

        hinnat ovat eri hyllyn reunassa ja kassajärjestelmässä. joten tarkkana saa olla!!! Eräällä tuotteella oli hintaeroa 2,5 e kassa vs. hylly!!


      • Kerta riitti
        Käyn toistekin kirjoitti:

        Nimikummitus? Siltalan Etu€uro. Eipä ole vaikea :D

        Nimikummituskaupan nimi kuuluu ääneen lausuttuna Eurotueurouro: Siinä jää Topi Feelgoodinkin euroilu toiseksi.


      • ooooooooooooooo
        sepis kirjoitti:

        hinnat ovat eri hyllyn reunassa ja kassajärjestelmässä. joten tarkkana saa olla!!! Eräällä tuotteella oli hintaeroa 2,5 e kassa vs. hylly!!

        Tokmannilla kun kukaan ei halua ostaa tuotetta minkä hinta ei oo esillä. liikevaihto kasvais varmaan 6% jos hinnat esillä! Hyvin on koulutettua henkilökuntaa johdossa???


      • RahaMies
        Dogmanni kirjoitti:

        Tokmanni on muuten ihan jees, mutta ristus ku kyrsii ku aina siitä tuotteesta mitä oot ostamassa puuttuu hinta, ei oo itte tavaras tai hyllyn reunas, arvuuttele siinä sitten....

        Minkä takia ne hinnat sitte pitää olla näkyvillä? Minä ainaki ku meen kauppaan niin ostan tuotteita mitä haluan eikä mua niiden hinnat kiinnosta! Jos jonku tuotteen haluaa niin ei se hinta siinä paljo ainakaa mua kiinnosta. Ehkä te ootte niin köyhiä että pitää hintoja syynätä!


      • hintamerkintäasetus,
        RahaMies kirjoitti:

        Minkä takia ne hinnat sitte pitää olla näkyvillä? Minä ainaki ku meen kauppaan niin ostan tuotteita mitä haluan eikä mua niiden hinnat kiinnosta! Jos jonku tuotteen haluaa niin ei se hinta siinä paljo ainakaa mua kiinnosta. Ehkä te ootte niin köyhiä että pitää hintoja syynätä!

        siis lakia alempi säännös. Siitä löytyy peruste hintojen merkitsemiseen. Ehkä RahaMies ei ole tietoinen lainsäädännön ja muun sellaisen olemassa olosta, kun on niin rikas?


      • mokkakik
        Kerta riitti kirjoitti:

        Nimikummituskaupan nimi kuuluu ääneen lausuttuna Eurotueurouro: Siinä jää Topi Feelgoodinkin euroilu toiseksi.

        Polttaa koko navetan sais


      • joo-pa joo
        Dr. No kirjoitti:

        Tokmanni seinän takana voittaa 6-0. Uusi nimikummituskauppa voisi sulkea saman tien.

        on vain vieläkin auki!!!


    • gekko_

      !

      • eurouros

        Pankaa paremmaksi nimi meinaan.


      • kuka koittaa seuraav
        eurouros kirjoitti:

        Pankaa paremmaksi nimi meinaan.

        Tuli mieleen Tiimari, kaikkea kiinankrääsää oli mutta ilmankin pärjää.


    • 1966+

      etueuroon avajaisiin!! hyviä tarjouksia! ja iso lehtijuttukin kauhajoen lehdessä

    • aaaaasiakas

      hyvinpä tuo kauppa näkyy käyvän yhä edelleen :) tykkään

    • Stanley...

      Hyvä lisä Kauhajoen kauppoihin. ostin sieltä itse hiljattain kotikäyttöön pienen kompressorin, joka oli huomattavasti halvempi kuin suuremmalla kilpailijalla. Oli vielä merkkilaitekin eikä mikään Kiinan halpatuontia.

    • 110 etu

      Etu Euru on paikkansa ansainnu .....Hyvä Meininki...tt. J%%%

      • tietämys

        Silepa Oy / Siltalan etueuro


    • Pääsiäinen

      Mä en ymmärrä koko kauppaa ? Siltalan euro - kauppaa

    • Majopa

      "ei tule kauaa olemaan", "pian lopettaa". Nyt on mennyt yli 8 vuotta ja liike pystyssä ja useamman vuoden Kristiinanakaupungissakin toinen liike.

      • kiinanlaatua

        on suoranainen ihme että kyseinen putiikki on vielä toiminnassa.Suurin osa tavarasta täyttä kuraa.Lähes joka kerta kun olen jotain sieltä hakenut,olen joutunut saman tuotteen ostamaan muualta kun on ollut käyttökelvotonta!! Asiakkaita varmaan kyllä kävisi jos tuotteet olis edes vähän laadukkaampia vaikka sitten vähän enemmän hintaa olisikin.. Toivottavasti kauppa siinä vielä pysyisi ja ottaisivat vähän parempaa tavaraa myyntii,muuten hyvä kauppa ja tosi hyvä palvelu!!


      • Eivalittamista

        Samaa krääsää kuin esim. Tokmannilla. Vain pienempi valikoima. Kivoja sisustustavaroita ym. Toisinaan halvempia ku Tokmannilla. Toivottavasti pärjäävät noiden isompien liikkeiden paineessa.


      • kljtt6r

        samaa krääsää mutta viä paljon huonompilaatuusta kun tokmannissa,myyvät muiden kauppojen hylkyyn mennyttä romua..


      • Kiitokset

        Mistä näitä länkyttäjiä riittää? olen saanut edullisesti etueurosta mitä olen tarvinnut ja ollut varsin tyytyväinen ostoksiini ja aina hyvää palvelua saanut.. kurikasssakin on liike kristiinankaupungin lisäksi.. kyllä siä ruikutetaan ihan turhaan.


      • Kiitoskunolette

        Kyllä pitää olla kiitollinen että joku edes pitää Koomajoella kauppaa. Monta tilaa on tyhjillään ja moni lopettanut. Nämä suuta aukovat voisivat antaa palautteensa suoraan kaupan pitäjille. Itse kiitän hyvistä hinnoista ja palvelusta..tuottivat tavaran toisesta myymälästä. Toivon kaikkea hyvää tälle kaupalle!


      • Peukkua
        Kiitoskunolette kirjoitti:

        Kyllä pitää olla kiitollinen että joku edes pitää Koomajoella kauppaa. Monta tilaa on tyhjillään ja moni lopettanut. Nämä suuta aukovat voisivat antaa palautteensa suoraan kaupan pitäjille. Itse kiitän hyvistä hinnoista ja palvelusta..tuottivat tavaran toisesta myymälästä. Toivon kaikkea hyvää tälle kaupalle!

        Samaa mieltä!


      • sieltäurkut

        Etueurossa Wyrthin uretaanivaahtopullo 5.95 € muualla 8.5-9 €


      • Anonyymi
        Peukkua kirjoitti:

        Samaa mieltä!

        Nyt pian kymmenen vuotta siinä ollut ja porskuttaa, aivan hyvä lisä tarjontaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1758
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1482
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      985
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      832
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      718
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      691
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      666
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe