Vieläkös Lohjan

pöydät nurin

tupakoitsija saarnaaja käy pitämässä sapatin saarnoja,tämä josta "miniairuessakin" ylistettiin että henkilöllä:"palaa Pyhän Hengen tuli sydämessä."
Ettei ollut taas kerran juuri toisinpäin sen sydämmessä olevan tulen kanssa.Taas kerran.
Miksi joissain srk:ssa tehdään kaikki asiat perä edellä puuhhun?"-tyyliin.

24

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parasta lohjalta

Saarnaaja on ilmeisesti "profetian EGW-hengen" vaikutuksen alla.

• pöydät nurin torilla

Hänen henkensä haisi tupakalta jo kauan sitten istuessään linja-autossa takanani.Eipä viinanlöyhkäkään ollut harvinaista.Ne oli hänen henkensä.
        Sattui nyt vaan olemaan niin että srkssa oli tyyppejä jotka kulkevat mustat silmälasit nenällä ja ovat menettäneet hajuaistinsa jo kauan sitten.
        Joutais tuo yksikin pakkaamaan jo tavaransa ja lähteä vaikka Nummelaan.

• Pysykööt siellä!!
        pöydät nurin torilla kirjoitti:

Hänen henkensä haisi tupakalta jo kauan sitten istuessään linja-autossa takanani.Eipä viinanlöyhkäkään ollut harvinaista.Ne oli hänen henkensä.
        Sattui nyt vaan olemaan niin että srkssa oli tyyppejä jotka kulkevat mustat silmälasit nenällä ja ovat menettäneet hajuaistinsa jo kauan sitten.
        Joutais tuo yksikin pakkaamaan jo tavaransa ja lähteä vaikka Nummelaan.

Jos tulee Nummelaan "hän" täältä lähtee takaisin lohjalle kakki ne,jotka ovat tulleet tänne"hänen" vuoksi ja myös moni muu.
        EI siis Nummelaan.

• terve menoa
        Pysykööt siellä!! kirjoitti:

Jos tulee Nummelaan "hän" täältä lähtee takaisin lohjalle kakki ne,jotka ovat tulleet tänne"hänen" vuoksi ja myös moni muu.
        EI siis Nummelaan.

Pääsee enää korkeintaan takariville kuuntelijaksi.

• Pysykööt siellä!! kirjoitti:

EI siis Nummelaan.

Tri Aimo Helminen Nummelan sykkivän sydämen pastori lukuisten luottamustehtäviensä
        lisäksi. Tämä Turun Adventtiseurakunnan ja media7 Raamattukoulun johtaja on hämmästyttävän
        energinen mies. Herra antakoon voimia ylhäältä! Sykkivä Sydän-srk on perustettu vuonna 2000

http://sykkivasydan.palvelee.fi/20

Vihdin Nummelassa on toinenkin adventtiseurakunta (vuodesta 1976) - HOPEANIEMEN ADVENTTISEURAKUNTA
        Hopeaniemi tunnetaan myös kuntoutuslomapaikkana - http://www.hopeaniemi.fi/?page=159

Joo siis, Hyvinkään Adventtiseurakunnan pastorikin Aimo näyttäisi olevan, mutta voi olla että
        Adventtikirkon yhteyssivusivusto on päivittämättä, sillä siellä mainitaan Sykkivän Sydämen
        pastorikin olevan vielä Kalle Venäläinen, vaikka Sykkivän Sydämen sivusto osoittaa Aimo Helmistä.
        En ole kysäissyt Aimolta, sillä mitäpä se minulle kuuluu, kuka missä milloin, minulle riittää, että
        Aimo on Turussa sekä media7:ssa. Kalle Venäläinen, jos joku ei vielä tiedä, toimitti suomeksi
        myyntimenestyksen "Kaksi todistajaa", ( http://kauppa.tv7.fi/Kaksi-todistajaa ). Kirja näyttää olevan
        loppuunmyyty Kirjatoimessa!

antti

• Olen jo kuukausia sitten luvannut käydä Lohjan Adventtiseurakunnassa ja tämän vuoden puolella vielä onnistuu.
      Kerron sitten mitä sinne kuuluu. En käsitä mitä tuolla tarkoitat:
      == tupakoitsija saarnaaja käy pitämässä sapatin saarnoja,
      tämä josta "miniairuessakin" ylistettiin että henkilöllä:"palaa Pyhän Hengen tuli sydämessä." ==

Tupakointi on sangen huono asia, minunkin kohdallani se on melkoinen ongelma.
      Mutta oletko sitä mieltä todellakin, että tupakointi estää Hengen täyteyden?
      Eikö silloin karamellin syöntikin?

• Mielenkiinto yllä

Ei onnistu, Jumala näkee kaiken. Vaikka meidät voitaisiinkin sumuttaa tietämättömyyden sumuun, Häntä ei voi.
      Loppu tulee aivan varmasti, sillä tuomio alkaa Jumalan huoneesta (=seurakunta).

• Valon Viesti

todistusaineistoa rötöksistään ja kavalluksistaan.
        Ei siinä mahorkkaa tarvita.

• Valon Viesti kirjoitti:

todistusaineistoa rötöksistään ja kavalluksistaan.
        Ei siinä mahorkkaa tarvita.

Siinä oikealla ylhäällä lukee viestisi lukuarvo, joten en vaivaudu kommentoimaan.

• Pässic

tupakan ja viinan vuhollinen kun tuollaista haastat?

• o l e n

olen

• o l e n kirjoitti:

olen

olen oikein ymmärtänyt on Lohjalle alkanut tulla JÄRJESTYSTÄ.
        Kiitettävä asia,mutta se ei saa minua sinne vielä astumaan.

• piiip!!!
        m.naat kirjoitti:

olen oikein ymmärtänyt on Lohjalle alkanut tulla JÄRJESTYSTÄ.
        Kiitettävä asia,mutta se ei saa minua sinne vielä astumaan.

että kukaan kaltaistasi antiadventistia sinne haluaakaan???

• piiip!!! kirjoitti:

että kukaan kaltaistasi antiadventistia sinne haluaakaan???

asia epäselväksi.
        Kyllä sain tuntea sen nahoissani niinä vuosina kun olin jäsen.
        Nyt on toisin.
        EN ole adventisti enkä sellaiseksi tule.
        Joten älä pelkää.En tule häiritsemään hiekkalaatikkoleikkejäsi.Ei minua tule siellä näkymään.Voitte rauhassa pitää omaa pientä "piiripienipyörii" -leikkiänne.

• tupla piip
        m.naat kirjoitti:

asia epäselväksi.
        Kyllä sain tuntea sen nahoissani niinä vuosina kun olin jäsen.
        Nyt on toisin.
        EN ole adventisti enkä sellaiseksi tule.
        Joten älä pelkää.En tule häiritsemään hiekkalaatikkoleikkejäsi.Ei minua tule siellä näkymään.Voitte rauhassa pitää omaa pientä "piiripienipyörii" -leikkiänne.

omituinen juttu.

Nimim."piip" antaa ymmärtää että jotkut ihmiset eivät kelpaa seurakuntaamme.
        Miten on mahdollista että joku kirjoittaa niin?

Mitä tämä nimim.m.naat on tehnyt sellaista että hänestä voitaisiin sanoa,ettei kukaan häntä kaipaa joukkoomme?
        Onko hän loukannut sanoillaan jotakuta,ehkä sinua nimim."piip"?

Käsittääkseni tämä nimim.m.naat ei ollut kauaa seurakunnassamme.Miksi? Mitä te teitte siellä Lohjalla hänen eteensä?Oliko hänellä,uudella esim. seurakunnassamme huoltaja? Jos ei,niin miksi ei? Jos oli,niin mitä hän teki nimim.m.naat hyväksi?

Jos m.naat on sanonut jotain, jostain asiasta tai henkilöstä,voitaisiinko ottaa huomioon,että se oli aiheellista?

Kun olen jonkin verran seurannut hänen kirjoituksiaan,minulla on Hengen johdattama tunne että hänen sanomisensa on saattanut olla Hengen johdattamaa,viestiä Herralta,mutta me emme ole kuunnelleet.Miksi?
        Onko syynä hänen taustansa?
        Miksi tausta on syy olla kuuntelematta?
        Miksi tausta on syy olla antamatta uudelle jäsenelle mahdollisimman paljon tukea? Eikö ole niin että tausta saa ensisijaisesti antaa erityishuomiota uuden hyväksi?

"Eikö joukossanne ole ketään viisasta?" sanoo sana.
        Pitääkö olla kaunopuhuja ja kirjoittaja ennen kuin kuuntelemme?

Valitettavasti tuo m.naat nimimerkin viittaus tittelistä on osittain totta.
        On myös muistettava profeettamme Ellen Whiten profetia, ajasta ennen Jeesuksen, meidän vapahtajamme paluuta ,maalikoista työn saattamisesta loppuun.Uudistushenkisiä maalikoita ei saa nuijia maanrakoon.Se voi olla suuri virhe.

• piip!
        tupla piip kirjoitti:

omituinen juttu.

Nimim."piip" antaa ymmärtää että jotkut ihmiset eivät kelpaa seurakuntaamme.
        Miten on mahdollista että joku kirjoittaa niin?

Mitä tämä nimim.m.naat on tehnyt sellaista että hänestä voitaisiin sanoa,ettei kukaan häntä kaipaa joukkoomme?
        Onko hän loukannut sanoillaan jotakuta,ehkä sinua nimim."piip"?

Käsittääkseni tämä nimim.m.naat ei ollut kauaa seurakunnassamme.Miksi? Mitä te teitte siellä Lohjalla hänen eteensä?Oliko hänellä,uudella esim. seurakunnassamme huoltaja? Jos ei,niin miksi ei? Jos oli,niin mitä hän teki nimim.m.naat hyväksi?

Jos m.naat on sanonut jotain, jostain asiasta tai henkilöstä,voitaisiinko ottaa huomioon,että se oli aiheellista?

Kun olen jonkin verran seurannut hänen kirjoituksiaan,minulla on Hengen johdattama tunne että hänen sanomisensa on saattanut olla Hengen johdattamaa,viestiä Herralta,mutta me emme ole kuunnelleet.Miksi?
        Onko syynä hänen taustansa?
        Miksi tausta on syy olla kuuntelematta?
        Miksi tausta on syy olla antamatta uudelle jäsenelle mahdollisimman paljon tukea? Eikö ole niin että tausta saa ensisijaisesti antaa erityishuomiota uuden hyväksi?

"Eikö joukossanne ole ketään viisasta?" sanoo sana.
        Pitääkö olla kaunopuhuja ja kirjoittaja ennen kuin kuuntelemme?

Valitettavasti tuo m.naat nimimerkin viittaus tittelistä on osittain totta.
        On myös muistettava profeettamme Ellen Whiten profetia, ajasta ennen Jeesuksen, meidän vapahtajamme paluuta ,maalikoista työn saattamisesta loppuun.Uudistushenkisiä maalikoita ei saa nuijia maanrakoon.Se voi olla suuri virhe.

mitä tämä m.naat kirjoittaa EGW:tä vastaan, kirkkoa vastaan ja uskovia vastaan, niin tiedät miksi sitä ei enää haluta nähdä.

• sivustaseuraaja
        piip! kirjoitti:

mitä tämä m.naat kirjoittaa EGW:tä vastaan, kirkkoa vastaan ja uskovia vastaan, niin tiedät miksi sitä ei enää haluta nähdä.

Viime aikoina mielestäni ihan maltillisia.
        Ja jos nuo hänen kirjoituksensa yhtään pitää paikkansa,niin en yhtään ihmettele vaikka jotain negatiivista kirjoitteleekin.Ihminenhän se hänkin vai on,vai onko väittänyt muuta?
        Ilmeisesti on sinua piip loukannut pahasti.Onko sanonut sulle suorat sävelet?
        Onko ollut aihettakin?

• tupla piip
        sivustaseuraaja kirjoitti:

Viime aikoina mielestäni ihan maltillisia.
        Ja jos nuo hänen kirjoituksensa yhtään pitää paikkansa,niin en yhtään ihmettele vaikka jotain negatiivista kirjoitteleekin.Ihminenhän se hänkin vai on,vai onko väittänyt muuta?
        Ilmeisesti on sinua piip loukannut pahasti.Onko sanonut sulle suorat sävelet?
        Onko ollut aihettakin?

Antti Kantola?
        Jos hänen kirjoituksiaan katsoo,niin nehän hurjia oli tässä vielä viime talvena.
        Mutta jo siunataan jäseneksemme.

• töttöröllöö!

piirikunta laittoi kyseisen hepun (mikäli kyse on samasta jota ajattelen) puhekieltoon siksi aikaa, että loppuu tuo tupakanpoltto. Ei sallita vierailujakaan muihin seurakuntiin. Näin kerrottiin.

• piip!

T. S. hepusta, niin joo, noin on. Mäkin sain tietää tosta.

• ensimmäisen kerran sanoin heti:"pysykää kaukana tuosta".
        Hän tulee häpäisemään itsensä ja koko petsamonrinteen juttujensa kanssa.Älkää päästäkö sitä lavalle.
        No,minulle ja vaimolleni naurettiin tai myhäiltiin.
        Siinäs nyt näitte.
        "Eihän me mitään tiedetä".
        No,onhan siellä vielä muitakin häpäisijöitä.Siellä ne istuu kuin p.... junttilan seinällä.
        Ai niin...onhan niillä titteli,ilmankos.

• piip!
        m.naat kirjoitti:

ensimmäisen kerran sanoin heti:"pysykää kaukana tuosta".
        Hän tulee häpäisemään itsensä ja koko petsamonrinteen juttujensa kanssa.Älkää päästäkö sitä lavalle.
        No,minulle ja vaimolleni naurettiin tai myhäiltiin.
        Siinäs nyt näitte.
        "Eihän me mitään tiedetä".
        No,onhan siellä vielä muitakin häpäisijöitä.Siellä ne istuu kuin p.... junttilan seinällä.
        Ai niin...onhan niillä titteli,ilmankos.

parempi.

• sivustaseuraaja
        piip! kirjoitti:

parempi.

joku titteli?
        Mikä titteli?
        Käsittääkseni ihan tavallinen duunari niinkuin vaimonsakin.

• sivustaseuraaja kirjoitti:

joku titteli?
        Mikä titteli?
        Käsittääkseni ihan tavallinen duunari niinkuin vaimonsakin.

Minua ei kiinnosta yhtään mitä minusta ajattelette.
        Kiitos vain myötätunnosta sinulle tuntematon.
        Minua ei kiinnosta Ellen White,eikä seurakunnat joissa on epäjärjestys.
        Olen jo oman paikkani löytänyt ja sillä siisti.
        Tehdään sellainen diili että te ette kirjoittele minusta ja minä en pane nenääni tänne enkä adventtikirkkoon.
        Sopiiko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      295
      2183
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      210
      2099
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      46
      1315
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1251
    5. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      101
      1193
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1191
    7. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      43
      1175
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1121
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1060
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      60
      954
    Aihe