rutinoff

elikkäs onko jotain

tiettyä autoa joskus sanottu rutinoffiksi? vai onko se vaan juttu uunosta?

20

13713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AMG Rutinoff 4WD

Edelläni ajoi eilen aika sankasti savuttava hopeanvärinen mersu, tyyppimerkit poistettu. Takana oli amg merkkki lisätty.
      Voi olla, että se oli oikeasti Vito, tai joku uudempi maastomersu. Heikkokuntoinen moottori viittaa
      kuitenkin siihen, että se oli Rutinoff.

• kljöoklj

Elikkäs mielestäni Mossea kutsuttiin Rutinoffiksi. :)

• Rutinoffin kuski

Perinteisesti Rutinoffiksi on kutsuttu autoa, joka on jollain tapaa huono. Mossea, Ladaa yms. on kutsuttu Rutinoffiksi. Kuulemani perusteella nimi Rutinoff juontaisi aikaan ennen Uuno Turhapuron leffoja. Aikoinaan (50-luvulla?) joku pakinoitsija olisi käyttänyt sitä nimitystä jostain Renaultin mallista. Nimi Rutinoff oli aika unohduksissa vuonna 2003, eikä hakukoneet antaneet sille juuri osumia. Nykyisin Rutinoffin kuskin tarinoiden aikaan osumia tulee vaikka kuinka, mutta eivät valitettavasti valota historiaa yhtään enempää. Jos jollakin sattuu olemaan syntyperästä tarkempaa tietoa / faktaa, niin Rutinoffin kuskin sivujen kautta voi käydä laittamassa minulle sähköpostia.

• tohotori kimmel

• psa=rutinoffi

"Perinteisesti Rutinoffiksi on kutsuttu autoa, joka on jollain tapaa huono" kaikki ranskalaiset autot täyttää tuon em "vaatimuksen"

• Matikkakoiras

Rotinoff oli brittiläinen vetolaitevalmistaja 50-luvulla.

• eikö toyo käy????

"Perinteisesti Rutinoffiksi on kutsuttu autoa, joka on jollain tapaa huono"

Eli toyota ei käy...Se on kaikella tapaa huono!!!!
      Vanha tekniikka, muovinen ja epäergonominen sisältä, tehottomat moottorit, huonot ajo ominaisuudet.......eli KAIKKI!!!

• Tojopureeperseestä

Vittu kun mä ajan tällä vanhalla paskalla Tojoromulla, ja aina mun edessä tietä tukkii joku Volkkarikuski joka ajaa sen 20km alle sallitun. Niitä sitten pitää kokoajan ohitella.
        Ei siinä mitään että VAGina-firma itse on yhtä valhetta ja petosta, mutta pitääkö tuon kansallissosialismin suuren saavutuksen mainetta pilata vielä ajamalla kun jossain vaivaiskodin käytävillä rollaattorilla.

• Skooooota

Idän ihme ja lännen kauhu

• autoilija

eikö Rutinoff-sanan mielikuvatarkoituksena ollut kuvata autoa - siis Uunossa -, joka on iso ja mahtava rvt cadillac tai tsaika. Eli juuri selalinen lottovoittaja-auto.

• tavispentti

Rutinoffihan on nykyään Toyota, se tavispentin märkäuni.

• konelanentinenasentaja

rutinof on mosse.Se nimi onperäisin 1970 luvulta konelasta. ja käynistys kuuluu nikitanikita,purshow ja lopuksi kun käy presnef presnef.........

• I-iivana

" käynistys kuuluu nikitanikita,purshow"
        Ei vaan nikitanikita..hrutsevhrutsev tietenkin ;)

• tghjkl

Rutinoff = Skoda

• Japyh

Kyllä se on nykyää bemari. Vai onko se sähkövikanen auto vaan muotia tänäpänä?

• Rotinoffaaja

Venäläinen emigrantti Rotinoff perusti 50 luvulla Englantiin tehtaan ,joka valmisti erittäin järeitä pääasiallisesti 3 akselisia vetoautoja armeijoiden ja raskaan teollisuuden tarpeisiin. Rotinoff Super Atlantic cros wight 330 ton. Ymmärtääkseni autot eivät olleet huonoja, koska Austraaliassa on niitä vieläkin jokunen käytössä, vetäämässa "tiejunia".

• Entkonelalainen

Venäläisiä autoja sanotaan yleisesti rutinoffeiksi ja tcernopiileiksi.

• Anonyymi

Ei sellaista autoa ole olemassa oikeasti. Jotkut vain yrittää huijata, älkää uskoko!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      176
      1440
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      28
      1336
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1249
    4. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    5. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1163
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1162
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1153
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      988
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      892
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      174
      844
    Aihe