Oon useamman vuoden jälkeen muuttamassa takas Kuusaalle ja kyselisin, vieläkö se kuntosali on "hengissä", joka aikoinaan oli siinä rakennuksessa mikä on S-marketin vieressä (jossa mm. pizzeria)???
Kuntosali KSNK
12
2630
Vastaukset
- +-+-+body+-+-+-
Ja eI kun sekaan vaan :)
- kokeile muuta
kalliosuoja,urheilutalo,uimahalli. UPM sali kaverin kanssa ei maksa mitään,hyvät laitteet ei tartte jonotella laitteisiin.
- Kunto-Mekka
kokeile muuta kirjoitti:
kalliosuoja,urheilutalo,uimahalli. UPM sali kaverin kanssa ei maksa mitään,hyvät laitteet ei tartte jonotella laitteisiin.
Kalliosuoja ja urheilutaloko? Juupajuu. Pikkupoikien punttisaleja, suurin osa löijää eikä tee mitään.
Rintahauispellejä löytyy enemmänkin. Useammalla tuntuu lisäksi olevan tärkeämpää jauhaa yksityisiä asioitaan julki, kuin treenata. Nuo paikat ovat vähän sellaisia egoilupaikkoja, jolla ei ole mitään tekemistä todellisen treenaamisen kanssa.
Ne, jotka maksaa sen kuntosalikortin hinnan, ne myös treenaa oikeasti. Eikä Kuusaalla kyllä ole mitään salia, missä täytyisi jonotella laitteisiin sen kummemmin. Eiköhän siinä välillä voi myös toinenkin tehdä sarjaa, aina voi kysyä. - uimahalli
Kunto-Mekka kirjoitti:
Kalliosuoja ja urheilutaloko? Juupajuu. Pikkupoikien punttisaleja, suurin osa löijää eikä tee mitään.
Rintahauispellejä löytyy enemmänkin. Useammalla tuntuu lisäksi olevan tärkeämpää jauhaa yksityisiä asioitaan julki, kuin treenata. Nuo paikat ovat vähän sellaisia egoilupaikkoja, jolla ei ole mitään tekemistä todellisen treenaamisen kanssa.
Ne, jotka maksaa sen kuntosalikortin hinnan, ne myös treenaa oikeasti. Eikä Kuusaalla kyllä ole mitään salia, missä täytyisi jonotella laitteisiin sen kummemmin. Eiköhän siinä välillä voi myös toinenkin tehdä sarjaa, aina voi kysyä.Uimahallin sali on pelkkä vipuvarsikoneilla täytetty huone. Repivät kyllä törkeää hintaa ahtaasta pienestä salista, jossa meinaa tukehtua hapenpuutteeseen ja pierunhajuun.
On muuten sen verran tukahduttava ilma, että vähän sama kuin saunassa treenaisi :D - MUUT SALIT
Kunto-Mekka kirjoitti:
Ne, jotka maksaa sen kuntosalikortin hinnan, ne myös treenaa oikeasti. Eikä Kuusaalla kyllä ole mitään salia, missä täytyisi jonotella laitteisiin sen kummemmin. Eiköhän siinä välillä voi myös toinenkin tehdä sarjaa, aina voi kysyä.no minkähän moinen karpaasi mahtaa olla kyseessä mikä kyselee salia? en mää ainakaan sitä tuosta kyselystä selvää saannut.jos se vaikka on ihan siima teidän kovien sali äijien keskelle kunnon salille?
tai se ei oo ,no antaa olle.
uimahalli no jaa,olet sitte saannut sellaset tuntemukset,muuten pierasitko ite ja jäi sitte pyörimään ylisuuriin sali housui ja vapautu sitten kaiken muun ominais hajun kera omaan nenään! - valinta on vapaa
MUUT SALIT kirjoitti:
no minkähän moinen karpaasi mahtaa olla kyseessä mikä kyselee salia? en mää ainakaan sitä tuosta kyselystä selvää saannut.jos se vaikka on ihan siima teidän kovien sali äijien keskelle kunnon salille?
tai se ei oo ,no antaa olle.
uimahalli no jaa,olet sitte saannut sellaset tuntemukset,muuten pierasitko ite ja jäi sitte pyörimään ylisuuriin sali housui ja vapautu sitten kaiken muun ominais hajun kera omaan nenään!Kaikki mahtuu mukaan, ei siitä ole kysymys.
Laatu-erojahan näissä saleissa kuitenkin on ja Kunto-Mekka on laadukkain.
Urheilutalolla käy paljon väkeä, joka ei maksa mitään. Punttisalilla notkuu myös
seuroja, eikä mukaan aina meinaa mahtua ne, jotka maksaakin jotain kaupungille,
tosin kaupunki ei panosta laitteisiin kunnolla.
Uimahallin salista sen verran, että se on tosiaankin se uimahallin ilma aika tunkkainen.
Huomaat itse kun treenaat siellä. Uimahallin sali on tarkoitettu vaan uimahallin väelle,
ei siellä kukaan pelkästään salin takia kävisi :) On sen verran pieni nimittäin. - TSP35
Kunto-Mekka kirjoitti:
Ne, jotka maksaa sen kuntosalikortin hinnan, ne myös treenaa oikeasti. Eikä Kuusaalla kyllä ole mitään salia, missä täytyisi jonotella laitteisiin sen kummemmin. Eiköhän siinä välillä voi myös toinenkin tehdä sarjaa, aina voi kysyä.Itse käyn siellä kolme kertaa viikossa, painoa yli 100kg. Penkki vajaa 200kg. Taidat olla melkoinen murjaani tai sitten vain finninaamainen trolli.
- moldova+
TSP35 kirjoitti:
Itse käyn siellä kolme kertaa viikossa, painoa yli 100kg. Penkki vajaa 200kg. Taidat olla melkoinen murjaani tai sitten vain finninaamainen trolli.
Itse taas olen käynyt siellä ja penkki tasan 200kg :) Perseaukisten paikka ja edelleen pikkupoikien valtaama. Täytyy tulla varmaan vierailemaan uudelleen jos siellä kerran treenarejakin käy, tosin sinua apinaa en tällä tarkoita :)
- treenari1
Jos kuusaan kuntosaleja vertaa niin eiköhän se kunto-mekka ylivoimaisesti sen voiton vie! Urheilutalo ja kalliosuoja on paskoja mestoja missä teinit käy puhumassa paskaa ja tekee välillä sarjan penkkiä, eli ei treenaamisen kanssa mitään tekemistä! Kuntomekasta itse ainakin olen pitänyt, ja siellä käy helvetin asiallista sakkia!!
- epäpuhtaasti hep!
kalliosuojassa ja urheilutalolla kukoistaa "runkkupenkki".
- Kuuusaaa
Kuntomekkaan kannattaa ilman muuta mennä, se on ainoa asiallinen paikka kuusaalla. Nuo yleiset "salit" ovat tosin halvempia joten jos rahaa ei ole, niin sitten voit vetää verkkarit persvakoon ja kainaloihin ja mennä sinne tekemään pelkkää penkkiä ja maastavetoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000597952724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1941613Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221361- 71970
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41907Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41772Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75672