Oletteko te saaneet Sametti Oy:ltä uhkailusoittoja lisensseihin liittyen?
Lähettelevät kirjeitä joissa tarjotaan "konsultointi palvelua" josta kieltäytyminen johtaa antipiracy syytteillä uhkailuun.
On varmaan ihan lain rajoissa hyväksyttävää toimintaa mutta ne yritykset joiden nimissä soittelevat kärsivät maineensa puolesta. Soittelin just yhdelle heidän "päämiehelle" ja eivät itse olleet edes tietoisia tällaisesta toiminnasta. Antoivat ymmärtää että kysessä on huijaussoitto.
Kannattaa kieltäytyä tarjotusta "palvelusta" ihan vaan varmuuden vuoksi.
SAMETTI OY:n uhkailusoitot
5
1098
Vastaukset
- Omat pesäpallomailat
Noi voi olla moottoripyäräjengii, varo niitä! Miäti vähän, kuka kilpailijost on voinnu sun ilmiantaa? Ja tee johtopäätökset!
- MopoAkka
Tää on oikeesti aivan loistava uusi business mopo-miehille ja miksei naisillekin!
On täysin laillista tarjota ilmaisia konsultointipalveluita. On myös täysin laillista ilmiantaa pontentiaalinen rikollinen vaikka sekä poliisille että bsa:lle jos kieltäytyy yhteistyöstä.
Wincapita on eilispäivänjuttu tän rinnalla :-) - Omat pesäpallomailat
MopoAkka kirjoitti:
Tää on oikeesti aivan loistava uusi business mopo-miehille ja miksei naisillekin!
On täysin laillista tarjota ilmaisia konsultointipalveluita. On myös täysin laillista ilmiantaa pontentiaalinen rikollinen vaikka sekä poliisille että bsa:lle jos kieltäytyy yhteistyöstä.
Wincapita on eilispäivänjuttu tän rinnalla :-)Joku sintti voi alottaa konsultoimaan äkt: n puolest ja lähettää emailii joka Jampol. Ja jos Jampot kieltäytyy yhteistyöst, sintti lähettää äkt: l ilmiantomailii laittomist kopioist. Sintist tulee yhdes yäs hai! Tätä ei tiätyt piirit kauaa kattele. Ne lähtee lujaa liikkeelle ja se ei tuu oleen mitään kuntohölkkää!
Kannattaa itse nyt tarkistaa ensi tilassa kaikkien talossa olevien koneiden lisenssit kuntoon ja varmistaa niiden pysyvän kunnossa myös jatkossa, sillä voivathan nuo kiristyspuheluiden soittelijat oikeasti ollakin niin kusipäisiä, että "palvelusta" kieltäytyneet ilmiannetaan BSA:lle, jotka nilkit ovat pahempia kuin poliisit: "Syyllinen kunnes toisin todistetaan!".
Kiristyksen edessä ei missään tapauksessa pidä taipua.- addasdsasasassa
http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1986723&kielikoodi=1&tarkiste=18CBC4C05C2C1B1A030E8171DB9D8E2ADFED6C94&path=1547;1631;1678
siinä tarkemmat tiedot YTJ.fi järjestelmästä...
Soita takaisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883244Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3232846Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401292Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621262Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924