Ajovalomuistilla toimii kuskin puolen valo, parkit ei toimi ja väännettäessä ajovalot päälle molemmat lähivalot palavat normaalisti. Lisäksi flekti pyörii koko ajan .Osaako joku kertoa missä vika? Olisko joku rele rikki / missä ko. rele sijaitsee?
Primera P12 valovikaa
6
2502
Vastaukset
- Jönni
Mulla 2004 mallin primera parkkivalo sulake paloi heti vika oli sulakerasian alla akun vieressä olevissa liittimissä . Merkkikorjaamo hoiti homman.
- antsahla
Minulla Primera 2,2 diesel 2005. Mulla oikeanpuoleinen ajovalo ei toimi päivävaloilla. Korjaamolla kerrottiin että vika on ns. päivävaloreleessä.
Ongelmana on että rele sisaitsee jossain kojetaulun alaosassa ja on siten hankala vaihtaa. Kustannusarvio oli 300 euroa. Olen jättänyt sen vaihtamatta ! - Ohittaja
Onko kellään tietoa kuinka tuon päivävaloreleen voi ohittaa?
- JMH75
Mulla oli sama vika. Huolsin ihan muuta yhdellä korjaamolla ja sanoin ajovaloista, niin korjaaja otti kuskin jalkatilan oikeasta alareunasta yhden muovin irti ja sieltä paljastui ajovalojen ohjausyksikkö. Korjaaja otti johdot irti boksista avasi sen ja näytti että yksi juotos oli irronnut. Juotti sen uudelleen ja taas pelaa. Eikä maksanut mitään
- leimalle???pitäs
Juuri nyt ilmeisesti tuo ohjausyksikkö kädessä äimistelen etä kuinka tuon mahdollisen irronneen juotoksen havaitsee. onhan minulla oikea yksikkö - sama kuin keskuslukituksen ohjaus?
- JMH75
leimalle???pitäs kirjoitti:
Juuri nyt ilmeisesti tuo ohjausyksikkö kädessä äimistelen etä kuinka tuon mahdollisen irronneen juotoksen havaitsee. onhan minulla oikea yksikkö - sama kuin keskuslukituksen ohjaus?
tulipahan sekoitettua oikea ja vasen. Eli se boksi on vasemalla puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303841Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1621138Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ78971Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲102904Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754