Missäs kuopiossa voisi nykyään vaihdattaa esim öljyt ihan edullisemmin? onko öljy jokeria muuten enää olemassa? hintoja kaipailisin?
Edullista autohuoltoa?
4
620
Vastaukset
- huoltelija
AM laatuhuolto Pihkainmäessä on edullinen... itse vaihdatin siellä muun pikkuhuollon ohella myös öljyt ja hinta ei ollut todellakaan paha. Ei paljoa päälle sen mitä öljy suodatin ois kaupasta maksanu.
Öljyjokeri taitanee nykyään olla neulamäessä, mutta ei lienee edullisimpia paikkoja? - semi ti-mies
Missä osataan laittaa autoon oikea määrä moottoriöljyä? Liika öljy saattaa vaurioittaa katalysaattoria esim.
Aina on mietityttänyt myös puhtaus, puhdistetaanko esim. öljynsuodattimen vaihdossa lohkon vastinpintoja varmasti puhtaalla rätillä ettei hiekkaa mene moottoriin, entä kun kaadetaan uudet öljyt koneeseen ettei hiekanmuruja tms. ylimääräistä paskaa mene moottorin sisään?
Itse olen pyrkinyt vaihtamaan moottoriöljyt ja suodattimen mutta aina ei vaihtovälin täyttyessä huvita pakkasessa esim. rueta siihen puuhaan itse. - öljyjokeri
Ei kannata missään nimessä mennä öljy Jokereille . Eivät osaa laittaa edes suodatinta kunnolla . Kävin pääsin 100 km ja kaikki öljyt pihalle. .. miettikää ne tekee duuniks sitä ja eivät osaa onneks kone ei hajonnut ja oli Kasko niin sain 500€ hinauksen perrin perseestä kaupungiin
- Vertailija
Tuomotors oli huokein kun soittokierroksen tein, kallein oma merkkihuolto, eli Laakkonen. 4,5l öljyä ja suodatin 170€????
Tuomotors tekee vaihtoja myös jos viet omat öljyt suodattimen, tällöin vaihto 25€. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954