Edullista autohuoltoa?

öljyä autoon

Missäs kuopiossa voisi nykyään vaihdattaa esim öljyt ihan edullisemmin? onko öljy jokeria muuten enää olemassa? hintoja kaipailisin?

4

620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoltelija

AM laatuhuolto Pihkainmäessä on edullinen... itse vaihdatin siellä muun pikkuhuollon ohella myös öljyt ja hinta ei ollut todellakaan paha. Ei paljoa päälle sen mitä öljy suodatin ois kaupasta maksanu.

Öljyjokeri taitanee nykyään olla neulamäessä, mutta ei lienee edullisimpia paikkoja?

• semi ti-mies

Missä osataan laittaa autoon oikea määrä moottoriöljyä? Liika öljy saattaa vaurioittaa katalysaattoria esim.
      Aina on mietityttänyt myös puhtaus, puhdistetaanko esim. öljynsuodattimen vaihdossa lohkon vastinpintoja varmasti puhtaalla rätillä ettei hiekkaa mene moottoriin, entä kun kaadetaan uudet öljyt koneeseen ettei hiekanmuruja tms. ylimääräistä paskaa mene moottorin sisään?
      Itse olen pyrkinyt vaihtamaan moottoriöljyt ja suodattimen mutta aina ei vaihtovälin täyttyessä huvita pakkasessa esim. rueta siihen puuhaan itse.

• öljyjokeri

Ei kannata missään nimessä mennä öljy Jokereille . Eivät osaa laittaa edes suodatinta kunnolla . Kävin pääsin 100 km ja kaikki öljyt pihalle. .. miettikää ne tekee duuniks sitä ja eivät osaa onneks kone ei hajonnut ja oli Kasko niin sain 500€ hinauksen perrin perseestä kaupungiin

• Vertailija

Tuomotors oli huokein kun soittokierroksen tein, kallein oma merkkihuolto, eli Laakkonen. 4,5l öljyä ja suodatin 170€????

Tuomotors tekee vaihtoja myös jos viet omat öljyt suodattimen, tällöin vaihto 25€. Suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      295
      2183
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      210
      2099
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      46
      1315
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1251
    5. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      101
      1193
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1191
    7. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      43
      1175
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1121
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1060
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      60
      954
    Aihe