Goodshave, Good Shave tai vastaava puhelinmyyntiyritys

paulo-p

Eipä löytynyt mitään googlella tästä, joten piti sitten itse tuottaa tämäkin sisältö mukavaan internettiimme. Erittäin tehokas puhelinmyyjä soitti tänään ja halusi kaupitella näytekappaletta partahöylästä, jos oikein käsitin. En välittänyt niinkään tuotteesta, piti aika kovasti keskittyä siihen millä ehdoilla oikein ollaan tyrkyttämässä, sen verran intensiivinen ja nopea se selostus oli.

Mutta väittivät joka tapauksessa, että näytekappalepaketin päällä on selkeä selostus siitä mitä pitää tehdä, jos haluaa näytekappaleen saamisen jälkeen peruuttaa automaattisesti alkavan maksullisen tilauksen. Hyväksyin sitten sen näytekappaleen lähettämisen postiosoitteeseeni.

Tämän viestin tarkoitus on selvittää, ovatko jotkut jo onnistuneesti peruuttaneet ko. tilauksen vai syntyykö ongelmia. Ja että minkälainen maine ko. firmalla on. No, tällä hetkellä ei tuolla nimellä (GoodShave tms.) näköjään minkäänlainen, kun google ei tuntenut. Äänikuittaukset sun muut olivat kyllä äärimmäisen aggressiivisia, ja sen puolesta voisi jo kutsua firmaa hyvin epämiellyttäväksi. Mutta katsellaan nyt mitä roinaa sieltä tulee.

316

26845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku mies

      Minullekin firmasta soitettiin kahtena päivänä salaisesta numerosta, ja kun vastasin niin "tehokas" voisi tosiaan olla hyvä sana kuvailemaan myyjää. Kun kerran tarjosivat täysin ilmaista näytepakkausta niin mikäs siinä, onpa ainakin vaihtelua tyypillisiin "täysin veloituksetta tai oikeasti puoleen hintaan"-huijauksiin verrattuna. Keskeyttämisilmoituksen voi tehdä sähköpostilla, joten mikä voisi mennä pieleen?

      Olisi ehkä pitänyt kysyä, mistä ovat saaneet yhteystietoni.

      • kellopeli

        Se meni pieleen,että ainakaan minä en löydä tälle firmalle minkäänlaista sähköpostiosoitetta. Puhelinnumero on 0700 ...jotain ja minulla on esto sellaisiin numeroihin. Tässä sitä ollaan uuden höylän kanssa. Uusi tuote lähetetään automaattisesti joka toinen kuukausi. Palautusoikeus tietenkin on, mutta käykö tässä niin kuin 45 minuuttia-ohjelmassa, ettei palautukset mene oikeastaan minnekään. Kuitenkin laskuja odottelen jatkossa tulevaksi. Firman postiosoite tässäkin on pelkkä postilokero. Tässä sitä nyt höylätään ja viilataan!!


      • NV
        kellopeli kirjoitti:

        Se meni pieleen,että ainakaan minä en löydä tälle firmalle minkäänlaista sähköpostiosoitetta. Puhelinnumero on 0700 ...jotain ja minulla on esto sellaisiin numeroihin. Tässä sitä ollaan uuden höylän kanssa. Uusi tuote lähetetään automaattisesti joka toinen kuukausi. Palautusoikeus tietenkin on, mutta käykö tässä niin kuin 45 minuuttia-ohjelmassa, ettei palautukset mene oikeastaan minnekään. Kuitenkin laskuja odottelen jatkossa tulevaksi. Firman postiosoite tässäkin on pelkkä postilokero. Tässä sitä nyt höylätään ja viilataan!!

        Minäkin tässä etsin sitä sähköposti osoitetta joka ohjeen mukaan on laskussa ... mutta eipä löydy ja jos en löydä lähetän koko paketin takaisin ja perun koko liittymisen


      • Jenny
        kellopeli kirjoitti:

        Se meni pieleen,että ainakaan minä en löydä tälle firmalle minkäänlaista sähköpostiosoitetta. Puhelinnumero on 0700 ...jotain ja minulla on esto sellaisiin numeroihin. Tässä sitä ollaan uuden höylän kanssa. Uusi tuote lähetetään automaattisesti joka toinen kuukausi. Palautusoikeus tietenkin on, mutta käykö tässä niin kuin 45 minuuttia-ohjelmassa, ettei palautukset mene oikeastaan minnekään. Kuitenkin laskuja odottelen jatkossa tulevaksi. Firman postiosoite tässäkin on pelkkä postilokero. Tässä sitä nyt höylätään ja viilataan!!

        Mulle antovat puhelinnumeronkin, joka 0932961445... Just äsken soittivat ja nyt ootellaan sitten höylää.. heti kyllä piti tulla googlettammaan että mikäköhän juttu tää nyt on...


      • ttttttttt5
        kellopeli kirjoitti:

        Se meni pieleen,että ainakaan minä en löydä tälle firmalle minkäänlaista sähköpostiosoitetta. Puhelinnumero on 0700 ...jotain ja minulla on esto sellaisiin numeroihin. Tässä sitä ollaan uuden höylän kanssa. Uusi tuote lähetetään automaattisesti joka toinen kuukausi. Palautusoikeus tietenkin on, mutta käykö tässä niin kuin 45 minuuttia-ohjelmassa, ettei palautukset mene oikeastaan minnekään. Kuitenkin laskuja odottelen jatkossa tulevaksi. Firman postiosoite tässäkin on pelkkä postilokero. Tässä sitä nyt höylätään ja viilataan!!

        http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/kuluttajaneuvoja/


      • nimimerkki1
        kellopeli kirjoitti:

        Se meni pieleen,että ainakaan minä en löydä tälle firmalle minkäänlaista sähköpostiosoitetta. Puhelinnumero on 0700 ...jotain ja minulla on esto sellaisiin numeroihin. Tässä sitä ollaan uuden höylän kanssa. Uusi tuote lähetetään automaattisesti joka toinen kuukausi. Palautusoikeus tietenkin on, mutta käykö tässä niin kuin 45 minuuttia-ohjelmassa, ettei palautukset mene oikeastaan minnekään. Kuitenkin laskuja odottelen jatkossa tulevaksi. Firman postiosoite tässäkin on pelkkä postilokero. Tässä sitä nyt höylätään ja viilataan!!

        Saan kanssa kokoajan näitä good shave vaihtoteriä kun olen joskus luottotietoja pilatessani suostunut vastaanottamaan ilmaisen tuotteen. etin sähköpostia mutta ei löydy ja haluaisin peruuttaa nämä. en ikinä saa luottotietoja kuntoon jos kokoajan tulee 30e vaihtoteriä postissa. numeroonkaan en viitti soittaa jos se maksaa miljoonan kun siihen soittaa. ärsyttävää.


      • Hämmentynyt_1

        Suostuin samanlaiseen ilmaistarjoukseen, kun kaupiteltiin teriä ja villasukkia. On varmaankin jo kuukausi kulunut, mutta pakettia ei ole näkynyt.


    • jokuvaa586

      Joo sama juttu, muutama viikko menny jo eikä mitään kuulunu joten vähä alkaa mietityttää.

    • tanperelainen

      Itselleni tuli myös soitto samasta paikasta. Onko teidän paketit saapuneet ja oletteko pystyneet purkamaan toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen?

      • Kohta pari viikkoa mennyt, ei mitään tullut postitse. Koitan raportoida kun jotain tapahtuu..


      • Nainnne
        paulo-p kirjoitti:

        Kohta pari viikkoa mennyt, ei mitään tullut postitse. Koitan raportoida kun jotain tapahtuu..

        Mulle tuli paketti, iihan jees näköisiä naisille tarkoitettuja höyliä. Ilmaisia olivat mut nyt yritän peruuttaa seuraavan tilauksen ja erota... vaikeaa. Ei mitään sähköpostia tai nettisivuja. Todella hämärää touhua.. Katotaa kui käy.


      • Puhelimella
        Nainnne kirjoitti:

        Mulle tuli paketti, iihan jees näköisiä naisille tarkoitettuja höyliä. Ilmaisia olivat mut nyt yritän peruuttaa seuraavan tilauksen ja erota... vaikeaa. Ei mitään sähköpostia tai nettisivuja. Todella hämärää touhua.. Katotaa kui käy.

        Erota voi vaan 09 alkuisesta numerosta joka kirjeessä mukana ja peruutus menee 0-0700 700 143 numerosta. Juuri soitin ja erosin ja sain roikkua linjoilla ensin melkein 15 minuuttia.


      • puhelinlasku paisuu
        Puhelimella kirjoitti:

        Erota voi vaan 09 alkuisesta numerosta joka kirjeessä mukana ja peruutus menee 0-0700 700 143 numerosta. Juuri soitin ja erosin ja sain roikkua linjoilla ensin melkein 15 minuuttia.

        Jos joudut soittamaan peruutuksen, vilkaiseppa seuraavasta puhelinlaskusta, paljonko puhelu maksoi. Ilmaisia lounaita ei ole, rahat kerätään maksullisen peruutusnumeron avulla.


    • Tanperelainen

      Hyvä! Laitan myös viestiä jos jotain tapahtuu. Hieman epäilyttävältä vaikuttaa jos pari viikkoa kulunut jo.

      • Jenny

        Sanovat että kolmisen viikko voi mennä... Aika jännä että pystyyvät lähettämmään noin vaan ilmaseks tuotteita :D


    • jokuvaa586

      Ei oo ketään vieläkää saanu mitään sieltä? kohta noin 3 viikkoo siitä soitosta eikä mitään kuulunu. Varmaa tulee sit samaan aikaan maksuliset terät ja höylä.

    • Tanperelainen

      Mulle tuli vasta tänä maanantaina soitto eikä siis mitään tapahtunu vielä. Jännä nähä mikä kusetus tässä on jos kolmekin viikkoa sulla jo kulunut. Pistetään heti viestiä kun jotain tapahtuu.

    • harrih

      29.4. soitettiin tännekin. Vielä ei ilmaista näytepakettia ole näkynyt, eli kaksi viikkoa nyt kulunut. Annoin myyjälle luvan lähettää tutustumispaketin sen jälkeen kun olin useaan kertaan tentannut myyjältä, että siitä ei tosiaankaan peritä mitään piilokuluja. Ja että kahden viikon tutustumisaika alkaa sitten siitä kun se ilmainen höylä postissa tulee, eikä puhelun ajankohdasta. Tämähän tosin pätee kaikessa etämyynnissä, mutta kaikenlaista nuo firmat saattavat yrittää. Kirjasin ylös puhelun ajankohdan sekä yrityksen ja myyjän nimen. Myyjä ei muuten suostunut kertomaan sukunimeään puhelimessa!

      Mielenkiinnolla odotan itsekin, että mitähän vedätystä tässä yritetään.
      Mieleen tuli esim. sellainen vaihtoehto, että ilmaista pakettia ei ikinä tule, vaan viikon-parin päästä kolahtaa postiin se maksullinen paketti ja ilmaisen näytteen kerrotaan "todennäköisesti kadonneen postissa" tms ja koska heille ei peruutusta ole kuulunut, alkaa maksullinen tilaus :)

    • sänkinaama

      Ei sviddu, onko joku saanut höyliä? Itsehän otin myös kyseisen tutustumispaketin. Pitäkää ketjua yllä niin tehdään ryhmäkanne, jos toi harrih:n ehdottama kusetus on kysymyksessä xD

      • Kurimash

        Sama juttu täällä. Katotaan mitä tulee. "Ihmeellisintä" ettei löydy tietoa yrityksestä netissä. Voi olla myös tiedonkalastusta? Tarjottiinko teille myös "Oho! Meinasin unohtaa" menetelmällä vielä sukkia? Jätin ne väliin.

        Paska tapa taas myydä. Sanotaan ettei olla myymässä mitään. Myydäänhän siinä jos tehdään sitova sopimus joka on voimassa kunnes asiakas irtisanoo sen!l Onhan myynti tapahtunut vaikkakin lasku tulee vasta myöhemmin. Milläs todistat ettei paketti ole saapunut, kun tulee suoraan kotiin? Toisaalta tarviiko, vai onko se lähettäjän vastuulla? Pitäisi mielestäni olla. Onko näistä ennekkotapauksia?

        Katotaan mitä tulee. Todennäköisesti lasku ilman tavaraa


      • sänkinaama
        Kurimash kirjoitti:

        Sama juttu täällä. Katotaan mitä tulee. "Ihmeellisintä" ettei löydy tietoa yrityksestä netissä. Voi olla myös tiedonkalastusta? Tarjottiinko teille myös "Oho! Meinasin unohtaa" menetelmällä vielä sukkia? Jätin ne väliin.

        Paska tapa taas myydä. Sanotaan ettei olla myymässä mitään. Myydäänhän siinä jos tehdään sitova sopimus joka on voimassa kunnes asiakas irtisanoo sen!l Onhan myynti tapahtunut vaikkakin lasku tulee vasta myöhemmin. Milläs todistat ettei paketti ole saapunut, kun tulee suoraan kotiin? Toisaalta tarviiko, vai onko se lähettäjän vastuulla? Pitäisi mielestäni olla. Onko näistä ennekkotapauksia?

        Katotaan mitä tulee. Todennäköisesti lasku ilman tavaraa

        Juu sukkia tarjos kun oli saanut myytyä höylät. Ensin sanoin et laita vaan mutta tajusin kun se kaveri alkoi sanella niistäkin sopimusta, että sukkaparejakin alkaa satamaan postiluukusta. Jätin ottamatta ilmaisetkin sukat :D
        Höyliä odotellessa..


      • jake110

        Itse sain höylän ja terän noin 2.5 viikon jälkeen suoraan postiluukusta kotiin.
        Vaikuttaa ihan laatu peliltä.


      • uikuli

        Kyllä höylä tuli postissa.
        Mutta perutusta ei saa tehtyä ja puhelinumerosta sanotaan että juuri nyt ei saada yhteyttä, olen koittanut monena päivänä mutta en saa yhteyttä.
        Myöskää sähköpostiosoitetta ei löytynyt paketin mukana.


      • Kokeilunhaluinen 2

        On höylä tullut, mutta ei ole höylätty. Huvittuneena kokeiluna olin hyväksynyt näytteen lähetyksen. Olisin peruuttanut koko homman meilillä, mutta osoitetta todellakaan ei löydy. Laskussa on numero 09-32961446, mutta en ole vielä kokeillut, vastataanko siihen. Lisäksi on maksullinen 0-700 -numero. Höylä on mitääntekemätön lelu.
        Minulle kävi, kuten ihmisille odoteaankin käyvän, unohdin ajoissa yrittääkään peruuttaa uutta tilausta, alle kympin sukkia, joten sen paketin joudun varmaan maksamaan, jos se tulee.
        Jos en saa yhteyttä peruttaakseni "jäsenyyden", teen rikosilmoituksen. Yhtään laskua en maksa noiden 8,95 euron sukkien jälkeen.Tehkää muut samoin.
        .


      • Voisitteko ystävällisesti perustaa uuden ketjun mikäli haluatte vielä jauhaa näistä tai suunnitella ryhmäkannetta tai vastaavaa. :) Tämä ketju on törkeän pitkä ja samoja asioita jauhetaan - tässä kun ei saa mitenkään peruutettua ilmoituksia viestiin vastaamisesta. Niitä ilmoituksia nimittäin on tullut "muutama"..


      • goodshave

        sheiveri tuli mutta nyt haluan lopettaa ettei tuu muita tilauksia. senkin piti käydä helpolla netin kautta mut ei oo ees mitään netti osotetta nyt yritän tässä soitella koko mestaan....


      • Peruttuon
        goodshave kirjoitti:

        sheiveri tuli mutta nyt haluan lopettaa ettei tuu muita tilauksia. senkin piti käydä helpolla netin kautta mut ei oo ees mitään netti osotetta nyt yritän tässä soitella koko mestaan....

        http://shaveservice.com/


      • Toinen peruja

      • yksilmaseksottanu
        Peruttuon kirjoitti:

        http://shaveservice.com/

        kiitos tästä! Laitoin irtisanomis viestin, sivuilla ei kyllä sanallakaan mainittu good shave- nimestä, mut osoite ja puhelin oli sama. Toivotaan et onnistuu, ettei tarvi soitella, jos linjoilla kerran joutuu roikkuun...


      • ep
        Peruttuon kirjoitti:

        http://shaveservice.com/

        Peruuttaminen, ehkä onnistuu tästä. Saa nähdä. Vastata pitää oikein, että saa peruutuksen lähtemään. Keskeytä jos et saa kerralla kuntoon ja alota peruutus uudestaan.


    • harrih

      Eipä ole vieläkään kuulunut höylää. Harmittaa etten ymmärtänyt kysyä yrityksen osoitetta tai Y-tunnusta. "Good Shave" tai "Goodshave" -nimisiä yrityksiä ei nimittäin YTJ:stä löydy. Liekö suomalainen yritys ensinkään. Myyjä nimittäin mainitsi että terät tulevat Sveitsistä.

      Kurimash: Kyllähän tuo todistustaakka on myyvällä yrityksellä mikäli väittävät että ilmaisnäyte on tullut eikä sitä todellisuudessa ole näkynyt.
      Sukkia ei tarjottu ainakaan minulle :)

      • parturj

        Goodshave höylät postitetaan Hollannista,lähettäjän selvittäminen on vaikeampaa.


      • Hermiina

        Yrityksen nimi on Westerfield International AG tai ainakin paketin mukana tulleen paketin mukaan.


    • Voorti80

      Vai Sveitsistä... Mulle sano että Saksalainen, jätin kuitenkin tilauksen tekemättä kun ei oikein muuta tietoa suostunut antamaankaan ja on huonot kokemukset tuosta viime vuotisesta Matador-kampanjasta. Testeissä voittanut gillettenki mutta vastausta en saanu että missä testissä.

      Semmonen muuten löytyy kuin QSHAVE mutta kotisivut ei toimi
      http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:RViSAOOfZLAJ:qshave.com/ qshave&cd=5&hl=fi&ct=clnk&gl=fi&client=firefox-a&source=www.google.fi tämän linkin löysin Googlen välimuistista

      • Voorti80

        Eli tää good shave oli siis sama Shaveservice hollannista joka vuosi sitte kauppas tota Matadorin höylää. Saapa nähä minkä merkkisellä kampanjalla liikkuvat ens vuonna...


      • Päivi 60

        EI TOIMI TÄMÄKÄÄN LINKKI SITTEN ENÄÄ:(


    • JÖÖTI

      Just! 10min. sitten lankesin tuohon Good shave ansaan, ensin yritti maksattaa postikulut, mut sitte kuitenki lupas ilman lähettää... samalla kaavalle yritti vielä sukkia, että oikein kestotilaus... kiitos ei! Ja nyt tulin itkemään kohtaloani tänne... näköjään muutki ovat saaneet tuta....

    • goodshave wtf?

      Hehe :) Juuri lankesin ottamaan terät ilman postimaksua.. Onko kukaan saanut tuolta vielä mitään? Hieman jäi sellainen maku, että oilisivatko kalastemassa jotain tiettyä määrää tilaajia ennen kuin edes alkavat mitään lähettämään...

    • Pr0tagonisti

      Hieman vilpillinen maku jäi tuosta puhelusta. Perinteisessä tapauksessa myyjä yhteystietoineen pyrkii pysymään näkymättömänä asiakkaalle loppuun asti. ( oho, eikö ilmaisnäyte tullut? , unohdin lapun päältä, maksatte kummiskin terät ja lähetetyt laskut.)

      Tai vielä parempaa. Käyttää "sopimusta" jota ei itse ajatellutkaan noudattaa valttina myydä täysin mielivaltaisia laskuja perintäfirmoille.

      Valitettavasti kohderyhmänä partaansa ajavat miehet eivät kumarra helpoiten kaiken maailman kusetuksiin, vaan pitävät kiinni oikeuksistaan.

    • leiska_87

      Jaah täällä on muillakin sama ongelma..Pari viikkoa tuli itseasiassa tänään täyteen kun tyttö soitti ja tarjos ilmaisia höyliä kokeiluun ja mikäli ei kiinnosta niin voi peruuttaa sähköpostilla tai soitolla seuraavat lähetykset...Yleensä en tilaa mitään puhelimen kautta mutta kun on köyhä opiskelija ja tarjous kuulosti hyvältä niin mikä ettei..Ja tenttasin tyttöä monta kertaa että ne varmasti tulevat ja voin peruuttaa sen vaikka heti sitten, vastaus oli aina sama: Tottakai voit ja pystyt...Se voikin pitää paikkansa jos nyt vaan eka tulis ne hemmetin höylät :D Niin ja onko muilla sitä että lopuksi vielä tilaus vahvistettiin ja nauhoitettiin? Siinä rupesi vähän hälytyskellot soimaan vaikka samat asiat käytiin läpi mitä jo oltiin puhuttu. No joo, taitaa tulla lasku vaan eikä muuta :D

    • Pieksämäkeläinen

      Minäkin tilasin mutta vasta kun kysyin kuinka kauan menee ennekuin tuote tulee postissa kotiin. Lähden nimittäin Heinäkuussa 2:kk:n ulkomaanmatkalle ja siellä tarvitsen hyvän höylän ku en tiedä sähkön saannista. Ja n 3 viikkoa saa kuulemma odotella mutta se kannattaa, mikäli tuote on yhtä hyvä kun myyjä väittää. Halpa se ainakin on, laskin että 50senttiä/lisäterä kun Gilleten vastaava maksaa yli 4 egeä/kpl. Katson ekaks millainen höylä ja sit teen päätöksen jatkosta. Heidän asiakaspalveluun pääsee kuulemma myös hyvin läpi....

    • wertmbfklfk

      Yrittivät mulle samaa huijausta. Löi se puhelinmyyjä luurin korvaan kun aloin kyselemään syytä salaiseen puhelinnumeroon =)

    • harrih

      Lyhyt tilannekatsaus: Huomenna tulee kuukausi tosiaan soitosta, eikä vielä ole höylää näkynyt.

      • harrih

        Korjataan sen verran että ylihuomenna, eli 29.5, tulee se kuukausi.


    • Iippazki

      Jep. itsekkin ihmetelly jo varmasti kuukauden verran ettei näy testi pakettia. Saas nähdä mitä sieltä tulee jos tulee. Itekkin tenttasin että onko joku kerhojuttu taas mistä ei pääse kirveelläkään irti ja kehu justiinsa et aspaan pääsee hyvin soittamalla ja internetinkautta pystyy kanssa perumaan tai sähköpostilla. No niin no eipä löydy minkään näköstä nettiosoitetta tms... Itse asiassa sieltä soitti paripäivää sitten joku uudestaan ja alko saman litanjan uudestaan. Sanoin et kun tulis se ensimmäinenkin... "Ai jaa, ootkin siis tilannu jo. Hyvää päivän jatkoa.tuut tuut tuut" oli vastaus ja puhelu loppu kun seinään. Sen takia rupesin netistä ettimään kyseistä firmaa ja tänne päädyin. Noh, nyt tämänkin verran kun porukalla kokemuksia on ja kukaan ei ilmeisesti oo saanu vielä sieltä yhtään mitään, niin voisin sanoa et kusetukselta haiskahtaa. Ja kyllä munkin tilaus tosiaan ns. nauhoitettiin uudestaan... Millasen sodanhan sitä viel saa käydä taas, kohta kun sieltä rupee laskuu pukkaamaan...

    • sänkinaama

      Sama täällä, ei ole näkynyt partahöylää ei.
      Noh, pitänee käydä ostamassa kaupasta, alkaa olla terät finaalissa.
      Ihme puhelinhäirikkö, ja vielä ihmeellisempää et tilasin siltä xD

    • närk

      Liityn joukkoon.. tilasin yli 3 viikkoa sitten. Höyliä ei näy. Voihan olla, että eivät lähetä ennen kuin ovat saaneet tietyn määrän tilaajia kasaan, jolloin yritys tilaa esim. kiinasta höyliä tukkumäärän ja ilmaisten höylien kustannukset katetaan riittävällä joukolla ihmisiä jotka unohtavat perua tilauksen tai jäävät tilaamaan. Yrityksen kannalta hölmöä olisi ostaa kasa höyliä ja sitoa rahojaan niihin, jos ei ole ketään kenelle lähettää tai lähetellä niitä yksi kerrallaan.

    • puhhuhh

      Hei, tiedoksi että höylät tuli juuri kotiin "alotuspaketissa" katsoin kauhulla lasku nimistä paperia mutta kyllä se 0 euroa sanoo.
      puh numero ja sähköposti lukee paperissa eli varmaan ihan normisti voin nyt sanoa irti tämän.
      Eli ei ainakaan tarvitse pelätä pahinta, kyllä tämä suht normaalilta toiminnalta näyttää.

      • lkjlöl

        Sain aloitus paketin neljän kuukauden odottelun jälkeen. Jatkotilauksen irtisanominen sujui mutkattomasti. Terän laadusta en osaa vielä sanoa, kun en ole ehtinyt kokeilla.


      • höylän saanut

        Mikähän se sähköposti osoite on? En löydä sellaista omista papereistani...


      • heiiii

        Mikäs se meili osoite on kun mun paketissa sitä ei lue ollenkaan,vaikka lukee että voi ottaa yhteyttä myös s.postitse?


      • kokeilunhaluinen 2

        puhhuh: Minä en löydä mitää sähköpostiosoitetta. Voisitko laittaa tänne. Sain siis sen lelun, mutta yritän peruuttaa muut.


      • goodshave

        itse en nähnyt sähköpostia mutta sen kautta voi siis sanoia irti?


    • hommahanskassa

      MOI!!! kajaaniin paketti tulee kahdessa viikossa, ja hommat tuntuu olevan hanskassa...

    • höylämestari

      Minulle tuli tällainen myös tänään. Ja varmaan kuukausi sitten tuli tehtyä "kaupat". Sinänsä kaikki kuten pitääkin, nollalasku ja peruutusaikaakin on näemmä kesäkuun puoleenväliin.

      Kovin vaan näyttää tusina kertakäyttöterälaadulta tämä, mutta en vielä ole kokeillut. Kovasti kehui testituloksia ja muuta, että on parempi kuin kilpailijansa. No, päätin antaa tälle mahdollisuuden. Itse olen ainakin todennut, että naamaansa on ollut turha raapia juuri muilla kuin Gilletten tuotteilla. Mikähän tuo testin suorittanut "tunnettu ruotsalainen tutkimus-instituutti"? kun sen nimeä ei voi mainita? :)

    • Iippazki

      JuuTänään tuli mullekkin tuo paketti ja nollalasku. Pitänee testailla tuo höylä mutta jos tollasta ensi tuntumaa, niin vaikuttaa muuten ihan ok jutulta mutta hieman jäykähkösti on kiinnitetty tuo terä. Ei jousta silleen niinkun gileten mach 3. No mut toisaalta mitä voi ilmaiskoneelta vaatia. Katotaan kun jossain vaiheessa kerkee koklata tota.

      • JAH88

        Mullekin tuli paketti tänään. Tilauksesta oli sen verta monta viikkoa aikaa, että olin jo unohtanut tuon. Ajattelin suoraan perua tuon ja sitä kautta tänne eksyin kun ei nettisivuja löytyny. Soitin just sinne ja melko nopeasti ne vastas, varmaan vajaa 20s jouduin kuuntelemaan odotus musiikkia. Kysyi vaan lopettamisen syytä ja vielä mainosti terien halpuutta ja kysyi haluanko varmasti lopettaa tilauksen. En halunnut eikä se sen enempää tyrkyttänytkään niitä.


    • Nauris337

      Minullekin pamahti postista tänään höylä ja sukat, jotka myyjä lopuksi sattumalta vielä muisti minulle kaupata.

      Laskussa, joka on 0€ lukee saajana Shaveservice...(numerot)... The Netherlands.

      Mitään nettiosoitetta ei laskussa ole, mutta google kertoo shaveservisellä olevan nettisivut http://shaveservice.com/ -Onnistuin itse peruuttamaan höylätilauksen tuolta, tai ainakin siltä vaikutti.

      Sukkien mukana saajan kohdalla oli "Wearus", mutta heiltä ei suorilta löytynyt nettisivuja googlesta. Olikohan tässä se "juju", että asiakkaat ei tajuaisi peruuttaa sukkatilausta erikseen. ?

      • JJ

        Kyllä wearus.ch on olemassa. Itse sain informaation sivuilta vain ruotsiksi.


      • sukkajukka
        JJ kirjoitti:

        Kyllä wearus.ch on olemassa. Itse sain informaation sivuilta vain ruotsiksi.

        Joo, ja ainakin näytti siltä, että jäsenyyden saa peruttuakin niiltä sivuilta, täytyy vaan osata hieman ruotsia tai käyttää Google kääntäjää. Sukat tuli, höyliä ei, tilauksesta useampi viikko.


      • OnePiece

        Kiitos! Antamasi osoite toimi myös naisten höyliin. Katsotaan miten meni. Ainakin irtisanomisesta tuli s.postiin vahvistus.


      • jonna P.

        tuosta linkistä sain peruttua jäsenyyteni.
        KIITOS sinulle ku laitoit sen tälle sivulle


    • JJ

      Partahöylä tuli muutamassa päivässä veloituksetta. Jäsenyyden jatkumisesta/perumisesta ei vielä kokemuksia...

    • 219

      TIlasinpa itsekin tuollaisen, kun kerta ilmaista tarjottiin. Tarkalleen en muista myyjän soittoajankohtaa, mutta taitaa siitä jo kuukausi olla. Paketti tuli tänään ja ensitöikseni soitin asiakaspalveluun peruuttaakseni tilauksen. Kaikki ainakin vaikutti sujuvan ok, naisääni sanoi, että "pistetään poikki tästä päivästä alkaen". Pari minutttia kyllä piti jonottaa - lieneeköhän muitakin peruuttajia liikkeellä?

    • pineli

      minulle tuli paketti.. laskua ei joten iha luotettava firma varmaan.. laskuu ootellessa

    • harrih

      Noniin, tännekin tuli paketti ja kuukausi meni puhelinmyyjän soitosta. Paketin mukana tuli lasku, joka suuruudeltaan 0€. Laskussa oli puhelinnumero 09-32961446, jossa maksulliset tilaukset voi peruuttaa. Tein sen heti, ettei unohdu. Höylä on hieman rimpulan oloinen ja pikaisesti kuivalla iholla testatessa Gillette Mach3 on parempi.

      Pari mielenkiintoista huomiota:
      1. Laskussa puhutaan että myös kotisivujen kautta voi ottaa yhteyttä, mutta osoitetta ei lue missään. Sähköpostiosoite on [email protected] ja Westerfield-nimellä puhelimeen vastattiin aspassa. Kysyessäni tuosta, aspa kertoi että heillä ei ole suomenkielisiä sivuja.

      2. Laskussa mainitaan että jos paketin palauttaa, joutuu itse maksamaan palautuksesta aiheutuvat kulut. Kuluttajasuojalaki kuitenkin sanoo etämyynnistä että kulut on korvattava kuluttajalle. Tähän aspa selitti jotain ympäripyöreää että kun ne pitää palauttaa Hollantiin niin joutuu 2€ maksamaan. Väitti että tämä olisi ihan lain mukaista, koska on mainittu sopimusehdoissa mutta vähän epäilyttää. Ei sopimus voi kuitenkaan lakia ohittaa. Tätä ilmaishöylää ei toki tarvitse mihinkään palauttaa.

    • julle_8844
      • höyläritoope

        KIITOS!


    • jokuvaa586

      joo sama täällä paketti tuli ja peruutus onnistus helposti soittamallakin! hyvä näin!

    • Koiran omistaja

      Jeps höylä tuli ja dogi pureskeli sen palasiks :D heh eipä tarvinnu ilmais höylää koittaa, no mut peruutus onnistu nettisivujen kautta (toivon mukaan)

    • AsSKEr

      Good shave paketti tuli tänään. toimitus kesti ainakin kuukauden. tämän linkin http://shaveservice.com kautta tilausta ei ainakaan voinut perua. soitin myös laskussa olleeseen numeroon. ei vastausta. pelkkää odotus musaa. ehkä soitin liian myöhään,kun puhelu alkoi 16.25 vaikka laskussa lukee,että asiakaspalvelu avoinna 9.30-16.30. huomenna uusi soitto. saas nähdä että löytyykö silloin vastausta.

      • Joo ei sekoiteta shaveservicea nyt tähän. Eli minä aloitin ketjun n. 1kk sitten ja tosiaan tännekin tipahti tänään Good Shave -paketti. Hirveän suurella jännityksellä odotan aamuista sheivausta. Tuleeko unelmatulos vai ambulanssireissu. Mutta valitettavasti lähtee tilaus peruutukseen, koska hökötyksen viimeistely on vähän liian ankeaa tasoa. Kai sen voi tuohon laskussa näkyvään sähköpostiosoitteeseen suomeksi sitten perua.

        Otetaan tähän nyt vielä kilpaileva firma: http://www.ilmainen.tv/erikoispartahoyla/ -- minulla ei aavistustakaan tuon luotettavuudesta tai laadusta, mutta jos joku on näitä vertaillut, niin voipi kommentoida.

        Jos aamulla käy niin onnekkaasti, että tuo Good-vempele tekeekin uskomattoman hyvää jälkeä, niin siinä tapauksessa tulen vielä takaisin kehumaan sitä.


      • paulo-p kirjoitti:

        Joo ei sekoiteta shaveservicea nyt tähän. Eli minä aloitin ketjun n. 1kk sitten ja tosiaan tännekin tipahti tänään Good Shave -paketti. Hirveän suurella jännityksellä odotan aamuista sheivausta. Tuleeko unelmatulos vai ambulanssireissu. Mutta valitettavasti lähtee tilaus peruutukseen, koska hökötyksen viimeistely on vähän liian ankeaa tasoa. Kai sen voi tuohon laskussa näkyvään sähköpostiosoitteeseen suomeksi sitten perua.

        Otetaan tähän nyt vielä kilpaileva firma: http://www.ilmainen.tv/erikoispartahoyla/ -- minulla ei aavistustakaan tuon luotettavuudesta tai laadusta, mutta jos joku on näitä vertaillut, niin voipi kommentoida.

        Jos aamulla käy niin onnekkaasti, että tuo Good-vempele tekeekin uskomattoman hyvää jälkeä, niin siinä tapauksessa tulen vielä takaisin kehumaan sitä.

        Noniin, GoodShavelle tein peruutuksen pelkästään netissä ja pitkän ajan jälkeen sieltä tosiaan tuli vahvistus peruutukseen. Mutta pistin myös tuohon 30.5.2011 mainitsemaani paikkaan näytetilauksen. Sieltä tuli paketti ja pääsin testaamaan sitä vehjettä.

        Kyseessä on Wilkinson Sword Quattro Titanium. Paketissa oli keskikokoinen partavaahtopullo, muoviständi höylälle ja höylä yhdellä ekstraterällä. Siinä missä GoodShave (Matrix3) on säälittävä viritys, niin tuo Wilkinson on, sanotaanko samassa kategoriassa Gilletten kanssa. Itselläni on nyt käytössä Gillette Mach3, Fusion sekä pari geneeristä rimpulaa (joista toinen Matrix3). Tämä Quattro saattaa olla myös parempi kuin Gillette, mutta en voi yhden kerran perusteella sanoa. Kaiketi paras on se höylä, jota pitkässä juoksussa eniten tulen käyttäneeksi.

        Tuossa Quattrossa on erittäin hyvä laatu kaikin puolin ja sivuterä vaikutti ok:lta (vaikea sanoa vielä). Kaikkiaan suosittelen kyllä tuota Wilkinsonin kokeilupakettia (hinta 4,90e jos sen jälkeen peruuttaa tilauksen) jos haluaa kokeilla ja etsiä parasta mitä löytyy. En siis tiedä onko tämä parasta mitä löytyy, mutta ainakin laatumerkistä mielestäni kyse.

        Oma etsintäni parhaan höylän löytymiseen jatkuu edelleen. Myös vaahdoissa on eroa (esim. jotkut vaahdot vaativat enemmän hieromista että vaahtoontuu kunnolla). On tuskallisen vaikeaa höylätä naamaa niin, että rumaa sänkeä ei jäisi, mutta samalla kuitenkaan ei aiheuttaisi punaisia näppyjä ja kärsinyttä ihoa. Minun pitää ainakin vedellä myös vastakarvaan jos haluan sängetöntä jälkeä ja siitä iho ei tykkää (vaikka yritän vasta viimeistelyvaiheessa ja hyvän lämmittämisen/kostuttamisen jälkeen). Ikuinen dilemma! Vain tarpeeksi pitkän saunan jälkeen tulee täydellistä jälkeä.

        Safety razoria en ole koskaan varsinaisesti käyttänyt, joten kovin suurta otantaa parranajoaiheesta minulla ei ole. http://www.youtube.com/shavetutor#p/u/0/xjhIy9rgWQU


    • hv

      Toi goodshave ja matrix3 ovat eri tuotteet.Tota ämmällä alkavaa saa marketeista eri nimellä mutta saman näköisenä...

    • shave

      Peruutin oman tilaukseni tuon shaveservice linkin kautta ja vahvistus tuli sähköpostilla, vaikutti ainakin toimivan, saas nähdä..... Hieman ontto maku jäi kyllä tuosta markkinointi tavasta...

    • nuuuudeli

      Eipä antanut irtisanoa tilausta nettisivujen kautta, kun on 00-alkuinen postinumero. Lähetysvaiheessa tulee ilmoitus virheellisestä postinumerosta kun järjestelmä automaattisesti poistaa "turhat" nollat ja tulkitsee postinumeron liian lyhyeksi.

      Noh, huomenna luuri käteen ja puhelua aspaan jos onnistuisi.

    • Kurimash

      Minäkin sain paketin kotiin vajaan kahden viikon odottelun jälkeen.

      Yrityksen nimi ei todellakaan (kuten myyjä väitti puhelimessa) Good Shave vaan Shaveservice. Teidän tiedon perusteella löysin myös nettisivut. Yrityksen osoite oli toki sama, mutta siihen loppuikin yhtäläisyydet. Eihän tuo höylä edes näytä samalta kuin kuvassa. Netin kautta ( http://shaveservice.com ) kävin irtisanomassa. Lisäksi lähetin sähköpostin laskusta löytyneeseen osoitteeseen. Sain kyllä vahvistuksen sähköpostitse, muttei irtisanoutumisesta vaan vastaanotosta. Eli että ottavat asian käsittelyyn mahd. pian.

      harrih: Mulla sivut oli kyllä suomenkieliset!

      Nyt jännittää mikä vedätys on. Viittaavatko siihen, että sopimus on tehty eri nimisen yrityksen kanssa? Onko kenellekkään jo puhelun aikana viitattu Shaveservice-nimeen vai aina vain Good Shave?

      Nyt on niin paska maku koko hommasta ettei ole väliä vaikka höylä olisi maailman paras... :-(

      • Ai niinpä muuten onkin sama yritys. Nimittäin puhelinnumero, PO Box ja osoite ovat yhtäläiset. Good Shave = shaveservice.com (suomenkielinen) ja sikäli tämän höylähärpäkkeen nimi täytyy olla Matrix 3. Kirjoitin tuossa yllä tänään klo 22:13 siis väärin että ei muka pidä sekoittaa shaveservice.comia tähän.


      • paulo-p kirjoitti:

        Ai niinpä muuten onkin sama yritys. Nimittäin puhelinnumero, PO Box ja osoite ovat yhtäläiset. Good Shave = shaveservice.com (suomenkielinen) ja sikäli tämän höylähärpäkkeen nimi täytyy olla Matrix 3. Kirjoitin tuossa yllä tänään klo 22:13 siis väärin että ei muka pidä sekoittaa shaveservice.comia tähän.

        Tuli huomattua, että tällä höylällä täytyy vedellä hitaasti ja vain hipaisten, muuten tulee pipi.

        Pistin shaveservice.com:iin pari päivää sitten irtisanomisen, mutta ei ole tullut sähköpostitse mitään vahvistusta tai viestiä.


      • paulo-p kirjoitti:

        Tuli huomattua, että tällä höylällä täytyy vedellä hitaasti ja vain hipaisten, muuten tulee pipi.

        Pistin shaveservice.com:iin pari päivää sitten irtisanomisen, mutta ei ole tullut sähköpostitse mitään vahvistusta tai viestiä.

        Sori ylimääräinen viesti, mutta tuli sanottua väärin; automaattinen vahvistus tuli kyllä heti, mutta nyt neljässä päivässä ei ole vielä tullut kuittausta asian käsittelystä. Automaattisessa viestissä mainitaan, että käsittelyn jälkeen lähettävät uuden sähköpostin.


      • sisäpiiriläinen

        Tosiaan kuten joku aiemmin sanoi, GoodShave ja Matrix ovat eri firmat. Jos olette GoodShavea tilanneet, soittakaa mieluummin siihen asiakaspalvelun numeroon, se on maksuton ja kotimainen ja sieltä vastataan nopeasti. Ja mikäli olette kuunnelleet puhelimessa, on myyjä teille sanonut tuotteen saapuvan kolmen viikon sisään. Ja muistakaa, jos jotain saa ilmaiseksi ette voi sen olettaa olevan maailman laadukkain :)


      • Simoteus
        sisäpiiriläinen kirjoitti:

        Tosiaan kuten joku aiemmin sanoi, GoodShave ja Matrix ovat eri firmat. Jos olette GoodShavea tilanneet, soittakaa mieluummin siihen asiakaspalvelun numeroon, se on maksuton ja kotimainen ja sieltä vastataan nopeasti. Ja mikäli olette kuunnelleet puhelimessa, on myyjä teille sanonut tuotteen saapuvan kolmen viikon sisään. Ja muistakaa, jos jotain saa ilmaiseksi ette voi sen olettaa olevan maailman laadukkain :)

        Olen soittanut nyt 4 kertaa tuohon kotimaan numeroon ja sanoo aina että on varattu, eikä laita edes jonoon. Epäilen numeron päässä edes ovelan ketään vastaajan lisäksi....


    • dudeeed

      Eli jos soittaa tohon numeroon, niin vastataako siellä good shave = shaveservice vai matrixin asiakaspalvelu?

      Aloin kelaamaan tota mitä mitä "Kurimasha" puhui:

      "Viittaavatko siihen, että sopimus on tehty eri nimisen yrityksen kanssa?"

    • HöyläSoikkeli

      Morsh.
      Ite sain aloituspaketin eilen ja sitä pussia availlessa se höylä tipahti lattialle ja toinen teränpidin (se härpäkeklipsu) meni poikki. Että se siitä laadusta. Tänään soitto heti 9.30 ja peruutan tilauksen syystä, että kyllä höyläkammen täytyy yks lattialle tipahdus kestää. Jokseenkin muutenkin vaikutti vähän rimpulalta koko paketti verrattuna Giletteen.

    • sukat on

      eilen tuli good shave paketti, tänään peruin tilauksen, 2min jonotus puhelimeen. Peruutus sujui helposti. Pakettia en ole vielä edes avannu joten en laadusta tiedä mitään..
      Seuraavaksi odotan uuden tuotten kauppaajan soittoa, damn..

    • Mohiss

      Joo, oli kyllä aika epäilyttävä yritys. Itsekin tilasin kyseisen ilmaisen paketin.
      Jäsenyyden irtisanoutumisosio löytyi Shaveservice.com, mutta saapa nähdä pääseekö ko. firmasta noin helpolla eroon.. :)

      • Oppag

        Peruutus puhelimitse vaivatonta,minuutin odottamisen jälkeen tosi ystävällistä asiakaspalvelua


    • Illupaha
    • Kossu Lahest

      Tänään tuli minullekin paketti ja juuri testasin. Eipä ainakaan minun turvalleni ole niin hellävarainen kuin nykyiset käytössäni olevat. Aika raaka höylähän se tuntui olevan ja vertakin tuli raapaistua esille, mitä ei ole tapahtunut käyttämilläni höylillä.
      Nyt ei muuta kuin katkoa tekemään! Näyttäähän tuossa olevan meili-osoitekin, johon voi peruutuksen tehdä. Saa nähdä pelittääkö. Ei muuta kuin odottelemaan tuleeko seuraava soitto miten pian?

    • heinolan risuparta

      Itse peruin lähetyksen tänään, surkea oli höylä. http://shaveservice.com/ sivun kautta peruin. Pistellääs tänne sit viestejä että oletteko muut päässeet peruukusen jälkeen helpolla vai yrittääkö kyseinen firma huijata ja lähettää paketteja edelleen. Asialliselta näytti kuitenkin tuo peruutus.

    • Höylän-saanut

      Työpaikalle soitti myös joku mies henkilö ja kertoi nauhoittavansa puhelun. Kertoi kyllä tosi selkeästi mitkä ovat ehdot ja mitä myy. Tämä ilmainen näytepakkaus tuli tänään kuukauden myöhässä puhelun jälkeen - mitä ihmettä?? Aikas kauan kesti. Nyt kun paketti tuli, niin mitään tietoa ei ole, mistä voin perua jatko lähetykset. Nyt ollaan tutussa tilanteessa, kun pitäisi alkaa soittelemaan asiakaspalveluihin ja perumaan tilauksia.

      • Höylän-saanut

        Niin ja tosiaan en ole vielä kokeillut parran ajoa, mutta kohta lähtee sekin. Palaan vielä kommentoimaan. Toivottavasti purku onnistuu ongelmitta


    • millonvahvistus

      Kertokaas milloin tulee irtisanomisesta vahvistus teille. itelle ei oo vielä, lähetin tuonne shaveservice osoitteeseen mikä löyty laskusta (0€)

    • Sameli_81

      Irtisanoutuminen vaikutti onnistuvan edellä mainitussa osoitteessa, mutta EN KYLLÄ ANNA HENKILÖTUNNUSTANI jota irtisanomiskaavakkeessa pyydetään, varsinkaan kun se ei ole pakolliseksi merkitty tieto, mitä lie sillä tekevät.

      • pettynyt 2

        tein tuossa juuri irtisanomisen ja se näytti onnistuvan,odotellaan vahvistusta.
        teristä ei kyllä ollut mihinkään.


    • Rempulaattori

      Tarviiko tossa puhelin irtisanomisessa jotain asiakasnumeroja tietää? Kun laput jäi kotiin ja tässä töissä olisi hyvää aikaa soitella.

    • REmpulaattori

      Itse itselleni vastaten. Eli laskusta löytyvän asiakasnumeron vaatii.
      Kauheen nuivan tuntunut oli naisihminen siellä. Voi olla et on tullut muutama muukin puhelu.

    • m61t

      Sain postissa yhden näyteterän ja paketissa oli asiakaspalvelun puhelinnumero sekä sähköpostiosoite. Itse sanoin jäsenyyteni irti sähköpostilla ja jo seuraavana päivänä tuli ilmoitus, että jäsenyys on irtisanottu eli asia meni niin kuin pitikin.

    • vielä 1 testannut

      Näyteterä tuli alkuviikosta ja tänään sitten testasin terää: Pari pientä nirhaisua tuli, vaikka ajoin ihan normaalisti (Gilletten Mach3:lla ei tule naarmuja käyttämättömällä terällä, eli ei ole tekniikasta kiinni). Jotenkin myös terien 'joustoliike' varressa tuntui kovin jäykältä ja ajoasento oli outo (tämä varmaan vähän vaikuttanut noihin nirhaisuihin). Lisäksi esitelapussa luki, että terä olisi helppo huuhdella, mutta minulla ainakin jäi terien väliin todella paljon partakarvanpätkiä ja ajogeeliä, eikä niitä meinannut saada millään pois. Kovin vakuuttava ei siis ollut tämä ensimmäinen testi. Saa nähdä annanko terälle vielä toisen mahdollisuuden.

    • Tulihan koitettua

      Sain varren ja yhden terän kolmen viikon päästä tilauksesta. Varsi on varsin laadukas mutta terä tuntuu repivän sängen ja parran ajaminen on varsin kivuliasta. Irtisanoin tilauksen helposti osoitteesta http://shaveservice.com/.

    • Iippazki

      No juu ei tosiaan oo hääppönen kapistus. Samalla tavalla saa naamansa verille bicin kertakäyttöterilläkin jos haluaa. Puhelimitse irtisanoin ilman ongelmia.

    • vielä 1 testannut

      Päätin sitten vielä antaa terälle toisen mahdollisuuden, kun kuitenkin erittäin halpoja nuo olisivat (eikös se ahneus ollut yksi ihmisen perussynneistä?). No, tällä kerralla tuli verinaarmuja vieläkin enemmän, samaa luokkaa kuin aikoinaan ekoja kertoja höylätessä kun ei vielä ollut tekniikka hallussa. Se on sitä myöten tilauksen irtisanominen edessä enkä suosittele tätä kapistusta muuta kuin pahimmille vihamiehille.

    • vielä 1 testannut

      Tuolla nettisivulla http://shaveservice.com/ minäkin irtisanomiseni tein, ja samantien tuli sähköposti, että viesti vastaanotettu. Vielä pitäisi ilmeisesti tulla uusi vahvistus kun ovat käsitelleet asian.

      Kyynisesti voisi vielä sanoa, että odotellaan kuinka monelle tilauksen irtisanoneelle kuitenkin tuo ensimmäinen maksullinen teräpaketti tulee postissa...

      • vielä 1 testannut

        Eipä tässä viikon aikana tullut sitä vahvistusviestiä, että asiani olisi käsitelty. Soitin sitten tänään firmaan tarkistaakseni asian, ja kyllä se irtisanominen netin kautta oli mennyt perille. Jostain syystä vain tätä vahvistussähköpostia asian käsittelystä ei tullut.


      • vielä 1 testannut
        vielä 1 testannut kirjoitti:

        Eipä tässä viikon aikana tullut sitä vahvistusviestiä, että asiani olisi käsitelty. Soitin sitten tänään firmaan tarkistaakseni asian, ja kyllä se irtisanominen netin kautta oli mennyt perille. Jostain syystä vain tätä vahvistussähköpostia asian käsittelystä ei tullut.

        Eilen iltapäivällä oli tullut sähköpostiin tuo viesti irtisanomiseni käsittelystä. Eipä siihen kulunutkaan kuin 25 päivää. Tosin jäsenyys oli siis jo katkennut heti irtisanomisen tehtyäni, mutta jännä että lähettivät sen viestin vielä näin paljon myöhemmin.


    • :)

      Minä hyväskyin ilmaisen näytteen shaverista ja tuli pikaisesti (vk) postissa, lisäterien peruutus kävi kätevästi soittamalla asiakaspalvelunumeroon, joka löytyy laskusta.. Eikä ole lisäteriä näkynyt :) Mies myöskin myöntyi ottamaan ilmaisen näytteen höylästä ja sekin tuli about viikossa.. toivottavasti peruutus käy yhtä helposti, kuin aikaisemmin mun shaverin kanssa. Ihan rehelliseltä vaikuttaa meidän mielestä ja positiivinen kuva jäi kokemuksesta, sekä myöskin yrityksen asiakaspalvelusta, jossa oltiin iloisia ja kohteliaita. :)

    • tukossa on

      Höylä tuli odottelun jälkeen, ja villasukkamainos myös. Ei sen kummempi kuin maitokauppojen vehkeet, elikkä jos on vähän pitempi sänki niin se on tukossa heti.

    • Harri Höylä Soikkeli

      Aivan yhtä laadukas kuin nämä kertakäyttö häylät mitä saa maitokaupoista. Kesken parran ajon piti vaihtaa gillette takas kun tuntu menevän aika nopesti tylsäksi ja aika kolhon tuntunen.

    • Nausea

      Tere,

      Höylä ja sukat on ihan laadukkaita. Pari viikkoa män, että ilmestyivät.

      Tällä hetkellä mietityttää, että eikai vain käy niin, että kun lähetät sähköpostia ja yrität peruutta tilauksen niin ilmestyy vaihtoterä postiin ja mukana 10e lasku..

      Onko muut _onnistuneesti_ pystyneet irtisanomaan sopimuksensa?

      Hyväkun laskussa neuvotaan nettisivuille, mutta sellatteisia ei löydy...

    • Haili

      Juuri soitin asiakaspalveluun.

      Kerroin saaneeni näytekappaleen, mutta haluaisin kumminkin perua asiakkuuteni. Sen kummempia kyselemättä tyttö puhelimen toisessa päässä halusi tietää asiakasnumeroni, sen annettuani hän kertoi peruneensa asiakkuuteni eikä minulle enää lähetetä tuotteita. Vähän tietenkin kummastuttaa, ettei tuota asiakkuuden perumispuhelua sitten nauhoitettu vaikka asiakkuuden solmiminen nauhoitettiin. ;)

    • höynäytetty

      Peruin myös, mutta Shaveservice nettisivuilla, joka on myös saaja tuossa laskussa.

      Otin näyttökuvan sivuista että näin olen tehnyt...mac atl-shift-4...pc ctrl-shift-4

    • sänkinaama

      Mä en perunu, miks oisin.
      Sain tosiaan paketin hieman viiveellä, mutta nyt testasin teriä. Ei voi todellakaan verrata markettien kertakäyttökamoihin. Jos tähän hintaan saan jatkossa naamaan sileeks ni kyllä sopii.
      Aikaisemmin aina kiroillut gileten terien hintoja, ihan vitusta. Siis ne on hyviä mut camoon karvojen katkaisuun...mielummin ostan sillä rahalla tulevaisuudessa bissee :)
      Eli olen käyttäny gileten vibravartta Hahaha, ja mach3 teriä about 6 vuotta ehkä, en tehnyt päiväkirjamerkintää.
      Koneellinen parranajo saa mun naaman kukkimaan pientä näppyä AINA, ihan sama mikä geelikusivehe.
      Itselläkin ollut pelko näitä puhelinmyyntejä kohtaan, mut tää on asiaa, ajan Goodshavella, toki pesun ja geelin kera, mut lopputulos on ihan jees.
      Ja jos joku miettii, ei mun naamakarva ei todellakaan ole mitään haiventa, vaan sellaista pajun uus kasvua xD
      Mulle kelpas,

      Kiittää ja kuittaa,
      Sänkinaama

    • 666MINÄ

      itse sain puhelun 2 viikkoa sitten, ja vaikutti kyllä hieman epämääräiseltä yritykseltä. päätin kuitenkin ottaa tuotteen vastaan, tuli tänään posti luukusta ja ko.fiman osoite löytyy hollannista. soitin asiakaspalveluun, siellä vastasi jopa mukava suomalais mies, ilmoitin halukkuuteni purkaa jäsenyyden. pyysi vain asiakas numeroa ja ilmoitti että teille ei enää kyseistä tuotetta jatkossa lähetetä.

    • I HATE puhelinmyynti

      Jep, höylät tuli. Peruutin jäsenyyteni http://shaveservice.com/ osoitteessa. Nyt nähdään kuinka paljon tulee laskuja ja tavaraa vaikka jäsenyys on peruttu. Samaan kertaan peruutin Blacksocks jäsenyyteni wear us -yhtiöstä, joka ylläri ylläri oli sama *****paikka josta tulee sukkia, kalsareita, partateriä yms. **** **** **** .

      Oma vika osittain, kun oli hyvä päivä menossa ja lupauduin ottamaan ilmaisnäytteitä lipevältä puhelinmyyjältä.

      Laitonta joka tapauksessa jos edelleen yrittävät laskuja laittaa ja tavaraa lähettää.

      Onko joku jo tehnyt valituksen kuluttajavirastolle?

    • Diizei_

      Minkä takia pitää tehdä valitus, jos ei ole mitään valitettavaa? Höylät tuli todella pitkällä viiveellä postissa, mutta tuli kuitenkin. Vielä en ole testannut, naama kyllä näyttää nyt siltä että tarvetta olisi. Mutta tosiaan toistaiseksi ei ole maksullista erää kuulunut.

    • Höyläten

      Good Shave -höylä terät ovat sama tuote kuin muutama vuosi sitten ostamani Pirkka-partakone. Siis aivan identtinen vehje. Nykyinen Pirkka-masiina lienee eri laite.

    • keke32

      olipa muuten kohtuu paska toi höylä :D

      Heitin samantien mailia tonne shaveserviceen ja sitten tonne [email protected]
      Onko joku saanut vastausta?

      Entä pitikö noi sukat peruuttaa? Ei tullut mulla ainakaan mitään lappuja tuon paketin mukana??

    • Pikku-Oskari

      Höylä tuli, mutta ei ole giletten voittanutta. Peruutin juuri tulevan tilauksen ja sanoin jäsenyyteni irti sähköpostilla ([email protected]) soitan vielä huomenna asiakaspalveluun (09-32961446) ja irtisanon jäsenyyteni.

      • keke32

        Pikku-Oskari saitko jotain paluupostia ? Mulle ei ainakaan tullut mitään, MUTTA tänään tuli taas puhelu jossa tarjottiin taas sukkia :D Firman nimi ei jäänyt mieleen, mutta ei ollut kyllä sama mikä viimekerralla.


    • hosu

      Siis, tämä höylä on todella syvältä! Ei tätä voi suositella kenellekkään. Kuukauden vanha gileten mach3 teräkin on parempi ja terävämpi.
      Peruutin juuri tilauksen, ja välittömästi tuli vahvistus emailiin

      "Asiaasi käsitellään niin nopeasti kuin mahdollista. Lähetämme sähköpostin kun olemme käsitellyt asianne.

      Allaolevat tiedot olemme saaneet teiltä:

      Nimi: xx xxx
      Henkilönumero:
      Asiakasnumero: xxx
      Puhelin:
      Sähköpostiosoite: [email protected]
      Osoite: xx
      Postinumero: 34xxx
      Paikkakunta: xxxx

      Kiitämme luottamuksestanne. Toivomme myös vastaisuudessa voivamme tarjota teille laatutuotteita edulliseen hintaan.

      Terveisin,
      ShaveService "

    • onnistuihelposti

      PERUUTUSOHJE: 09-32961446, eikä tarvi muistaa asiakasnumeroa.
      mulla oli nimittäin hävinny laput ja onnistui hyvin peruuttaa ilman numeroita.
      Jonotusaika n.15 s!

    • Tilaaja85

      Tilasin tuossa keväällä matrix3 -höyliä aloituspaketin ja annoin tulla seuraavan 10kpl:een paketin ja ajattelin, että nyt riittää hetkeksi ja lopetin tilauksen. Meni vajaa kuuakusi, niin soittivat Goodshavesta ja pistin tilaukseen. Ilmainen aloituspakkaus tuli mutta taidan taas ottaa 10kpl:een maksullisen paketin ja lopettaa tilauksen, niin sitten ei tarvi höyliä hetkeen ostella. Ensimmäisessä peruutus ainakin onnistui helposti. Ihmettelen vaan, kun niin pienellä aikaa soittivat toisesta firmasta lopetuksen jälkeen. Saivatkohan edellisestä tietoni vai ovatko jopa samaa firmaa?

    • HyväSheivi71

      Mielestäni vaikuttaa luotettavalta touhulta.Mukava nuorehko opiskelikjatyttö soitteli viimeviikolla ja otin sitten ilmaisen näytepaketin vastaan koska ehdot kuulostivat luotettavilta, asiakaspalvelu on maksuton ja kotimainen(puh.), sekä itse tuote vaikutti lupaavalta. Sanoi että ihan 'lakisääteinen' 14päivää ilmoittaa tilauksen katkaisemisesta.

      Ihmettelin kovasti kun myyjä sitten kertoi nauhoittavansa äänikuitin,alkoi kuulostaa todella omituiselta, mutta näin sain vastaukseksi ->

      - Tilausvahvistus, ettei varmasti jää epäselvyyksiä
      - Menevät kuunneltavaksi nauhoituksen jälkeen, ettei myyjä voi huijata asiakasta
      - Jos asiakas on sattumoisin humalassa, ja hän on hyväksynyt ehdot, se ei ole firman syytä jos paketin saavuttua unohtaa peruutuksen tehdä, koska äänikuitti on tallessa ja asiakas saa halutessaan sen kuunnella.

      no eikun pakettia odotellessa, toivottavasti asiakaspalvelussa ollaan yhtä asiallisia mitä myyjä lupaili!

      • dhfjdhf

        Jos myyjä huomaa selvästi, että kyseessä on "vanhuudenhöperö", humalassa oleva henkilö tai henkilöllä on mahdollisesti olemassa jonkilainen vamma, joka vaatii edunvalvojan, EI saa tuotetta edes ryhtyä kauppaamaan, saatikka sitten mitään äänikuitteja nauhoittamaan!


    • oululainnne

      jeps, tännään tuli mullekki sekä höylä että sukat, en tosin oo testaillu mutta perruin shavesercive:ssä ja sukat myös.. Täytyy kyllä myöntää että hyvä oli puhelinmyyjä.. :D

    • Punaparran suti

      Sain höylän noin puolentoista viikon odottamisen jälkeen. Tuollainen tavallinen Giletten halpiskopio vaikutti olevan.

      Mukana tuli reklaamia, jonka lukeminen kävi oivasta viihteestä.

      Siinä kerrottiin mm. tuotteen voittaneen "Tunnetun ruotsalaisen tutkimusinstituutin partahöylätestin" - Eli taitaa olla sellainen yhdenmiehen epävirallinen instituutti.

      Terässä on kuulemma myös edistyksellinen "kolmen terän rakenne", missä ensimmäinen terä nostaa karvan pystyyn, toinen leikkaa puoleenväliin ja kolmas ajaa ihoa myöten. On se siis aika kummallinen se ensimmäinen terä, jos sen tarkoituskaan ei ole leikata. Miksiköhän siihen edes terä laitettu jääköön itse kunkin pohdittavaksi.

      Lisäksi höylässä on terien edessä sellainen lisäosa kuin "MicroMatrix", joka esitteen mukaan hoitaa ihoa E-vitamiinilla ja aloeveralla. Kummallista kyllä, tämä vaikutti aivan samalta kuin muiden partahöylien etupehmuste. Minkäänlaista aloeveran tuoksua eikä muutakaan kemiallista komponenttia siinä ei ollut ainakaan normaaliaistein havaittavissa, vaikka aloeveran pitäisi jonkin verran tuoksua. Mainittakoon lisäksi että MicroMatrix on kyllä rekisteröity tavaramerkki, mutta ei tälle yritykselle, eikä yhteydessä joka liittyisi millään tavalla parranajoon.

      Otin myös ne sukat ja havaitsin liittyneeni samalla Blackstone-jäseneksi. Tämä tarkoittaa että saan säännöllisesti neljä paria hiostavan tuntuisia halpissukkia hintaan 17,95. Kokeiltuani sukkia totesin että taidan kantaa tuonkin summan mieluummin Dressmaniin. Enemmän vastinetta rahoille.

      Sukkien mukana tuli myös muiden saumattomien boxereiden mainoksia,. Materiaali oli "edistyksellistä" tekokuitua, mikä suomeksi sanottuna tarkoittaa pallien hiostumisen nousua uusiin korkeuksiin.

      Good Shaven ja Blackstonen lähetykset tulivat eri paketeissa ja ilman mitään maksua, vaikka muistini mukaan olin suostunut maksamaan vajaan vitosen postimaksun. Hassua oli myös laittaa (nollasumma)laskut vierekkäin. Yritysten nimet olivat eri, mutta samalla fontilla ja ilmiselvästi samasta printteristä lähtöisin. Sähköpostiosoitteet yrityksille olivat erilliset, mutta jopa asiakaspalvelun puhelinnumero sama.

      Ei oikein houkuttanut jatkaa kumpaakaan jäsenyyttä, joten lähetin irtisanomisviestin kumpaakin sähköpostiosoitteeseen. Lienee tarpeetonta sanoa että käytin kakkossähköpostiosoitettani ja arkistoin kummankin dokumentin. En kuitenkaan usko että tässä on kyseessä mikään varsinainen huijaus, vaan enemmänkin moderni versio entisaikojen markkinoiden helppoheikeistä. Kun halpaa myy, niin voi halvalla myydä. Katteet on todennäköisesti pienet, mutta eipä näillä sankareilla operatiivisia kulujakaan taida pahemmin olla.

    • goodshave wtf?

      Terät tulivat noin 4 viikon odottelun jälkeen. Aika normaalin oloisia peruspartateriä nuo kyllä vaikuttavat olevan. Jäsenyyden peruutin puhelimitse ja oisko siihen mennyt noin minuutti. Jäi ihan hyvä vaku tosta asiakaspalvelusta, vaikka itse tuote ei kyllä mitenkään erikoinen ole.

    • palvelukunnossa

      Terät tulivat pitkän odottelun jälkeen, ja mukana lasku 8,95. Soitto asiakaspalveluun, ja olivat näköjään möhlineet osoitteen, jolloin toukokuussa lähetetty ilmainen näytepaketti ei ollut tullut perille. Mitätöivät sitten laskun, sain pitää tämän nyt tulleen paketin ja jäsenyyskin peruutettiin. Aikaa meni pari minuuttia, eli loistavaa palvelua, ei siinä mitään.

    • Karvakasschi

      Kyllä tällä paskalla pallit ja likkakaverin pillun ajelee. Naamaani en koske.

    • tättäräää

      :DDDD ai että hajosin näi aamutuimaa duunis Karvakasschi kommentilles =D tullu unta viiko aikana max 20h nii alkaa vähä väsy painaa

    • tkv

      puhelimella sai peruttua /irtisanottua jäsenyyden

      09 32961446

    • JP

      tänään tuli kone 1 terä!... soitto numeroon 09-32961446... vastas n 5 sek.... ilmoitin että perun tilauksen, pyysi asiakasnumeron..... ja sano että "tämä tällä selvä"

    • good shave

      juu terä tuli kun jakso odotella, ja sähköpostitse peruin, sanoin että en halua lähetyksiä ja ilmotin as.numeron ja vataus oli. Jäsenyys eruttu 1.7. lähtien.

    • FlexiFront

      Pari vuotta sitten tilasin ilmaisen höylän nimellä Flexi Front. Lähes sama höylä kuin GoodShave, ainakin terät ovat samoja. Myös lasku muistaakseni samanlainen, varmasti sama firmakin.

      Btw, S-Marketin omassa "Rainbow" höylässä on samat keskinkertaiset terät kuin GoodShavessa. Tarvittaessa saat lisäteriä lähi S-Marketista.

    • Jari Isometsä

      Terä oli ihan ok ja ajattelin että sama se on noilla raastaa vaikka porkkanoita kun on kuitenki aika halpoja enkä jaksa katella jos muijalla karvat roikkuu lahkeesta.

      Tyttöystävä onnistui nakkaamaan kaikki laput roskiin paitsi tämän ekan laskun jossa summa 0euroa. Osaako kukaan sanoa kuinka useasti ja kuinka paljon teriä nyt sinkoilee postiluukusta?

      • -L-

        Hei, saako niiden terien ja sukkien irtisanomisen tehtyä siitä samasta puhelinnumerosta? Ilmeisesti eri mailiosotteet oli kumpaakin.


    • Hmm......

      Näytekappale tuli muutaman viikon kuluttua. Siitä kuukausi tuli 10 lisäterää ja hinta 8.95 e yhteensä. Oletuksena lähettävät 3 kk välein uuden, mutta vaihdoin itse puhelimitse tuon 6 kk välein. Vastattiin 10 sek jonotuksen jälkeen eikä ongelmia.

      Minusta terä on kohtuulaatua. Partani on sellaista teräsvillaa, että irti repiminen saa naaman verille. Gillette kuluu saman tien, eikä viitsisi vaihdella jatkuvasti hinnan vuoksi. Minulle tämä siis voisi olla fiksumpi ratkaisu - toki jokin muu kaupan halpaterä voisi olla yhtä hyvä.

    • ei_nappaa

      Tuli 2,5vk tilauksen jälkeen.. "Tilauksen" kun kyseessä sama superinnokas myyjä mikä joillekin muillekin myynyt ilmaisen starttipaketin. Ymmärsin myyjän soitosta, että peruutusohjeet olisivat olleet tarkemmat mitä ne ovat. Höylän mukana tulleessa 0€ laskussa ei ole minkäänlaisia peruutusohjeita. Omasta mielestä laatu ei tyydytä joten peruin saman tien. Soitin laskussa olevaan asiakaspalvelunumeroon, joka vastasi heti ja tilauksen sai puhelimessa lopetettua mutkattomasti.

      Saas nähdä loppuuko todella..

    • kivipuro

      kyllä irtisanominen partakoneesta onnistuu www.shaveservice.com laskussa oleva ei toimi peruin juuri ja asiaa käsitellään, ainakin ilmoitti että viesti on tullut. joku kysy sukista se on sitten taas eri firma

    • kivipuro

      näyttä toimivan sähköpostiini oli tullut viesti että asiaa käsitellään asiakas numeron perusteella . siinä kaavakkeessa kysyttiin henkilötietoja sekä henkilötunnusta älkää vaan laittako sossua siinä kohtaa ei ollut kylläkään tähteä pakollisista ilmoitettaviin tietoihin.miksi lie kysyvätkään tällaisessa tapauksessa tuommoinen alkaa epäilyttään onko puhtaat jauhot pussissa .

    • keleeeee

      Yrittää peruuttaa ShaveService:n sivuilta niin ei meikäläisen anna täyttää postinumero kenttää... >:/

    • höhlöä

      Tänään tuli sukat ja höylä, kyllä siinä viikkoja kesti tosin paketti tuli hollannista asti.

      Missään ei mainittu kotisivuja, sähköposti ja asiakaspalvelu numero löytyivät.

      Peruin tilauksen kun sattumalta katsoin tiliotettani.

      Sivuilta peruutus "onnistui", tai ainakin tuli kuittaus että asia on otettu käsiteltäväksi. Saa nähdä...

      Höylää en ole vielä kokeillut mutta sukat häviää socksformenin vastaaville.

    • Ja peruutetaan

      Tänään tuli paketti, terä helisi paketissa erillään ja näyttäisi että muovinen klipsi teränpidikkeessä on murtunut. Sukat tuli myös, ihan ok, mutta en usko montaa pesua kestävän, sen verran harvaa neuletta. Huomenna pistän molemmat peruutukseen.

      Kolmisen viikkoa taisi kestää paketin tulo. Eikä tosiaan mitään www-yhteyttä kummassakaan kunnolla mainittu, vaikka lisäesitteessä kehotetaan mm. yhteydenottoon kotisivun kautta. Molemmat lappuset Westerfield Internationalin tiedoilla, vaikka sukkien toimittajaksi mainitaan Wearus.

      • Jakke83

        Terät & sukat saapuivat kolmessa viikossa. Soitin irtisanomiseni saman tien numeroon 09-32961446. Vastasivat noin viidessä sekunnissa, ja asiallisen oloinen nuorimies kysyi vain asiakasnumerot ja homma oli sillä selvä. Harvinaisen asiallista ja ripeää puhelinpalvelua.


    • Lirs

      Tilasin itse kyseisen Good Shave -testipaketin ja terät tulivat perille parissa viikossa. Vähän aikaa pyörittelin ja kääntelin terää (ei muuten ole kovin häävi). Tämän jälkeen soitin asiakaspalvelunumeroon joka ehti hälyttää ehkä 2 kertaa ja sitte siellä jo oliki pirtsakka tyttö puhelimen toisessa päässä:) Tilauksen voi helposti perua laskussa olevaa asiakasnumeroa käyttämällä.

      Eli ei voi ainakaan tässä firmassa asiakaspalvelua moittia :)

    • Peruja

      Minulle tuli näytekappale ja peruin sen saman tien.Laskun mukana oli sähköpostiosite ja meilasin sinne ja peruutus onnistui heti. Osoite on [email protected]. Muista panna oma jäsenyys numerosi niin onnistuu.

    • leukaveressä

      Kyllähän tuo jo jotain kertoo jos saunan jälkeen yrittää raapia tuolla vasta paketista avatulla raapalla niin veri tirisee sieltä täältä ja fiilis kuin vetelis kuukauden vanhalla terällä,roskiin meni ja peruutus lähti. Onnistui kait kun paluuviestissä luvattiin käsitellä mahd. pian ,sukkien peruutuksesta en tiedä kun laitoin e-mailin laskussa olevaan osoitteeseen.

    • Juki69

      Samaan vipuun näköjään yx jos toinenkin on mennyt. Itse joskus taannoin sain höyläpaketin Flexi Front-nimiseltä firmalta. Nyt sitten good shavelta... Löysin vanhan setin kaapin pohjilta. Terät ovat täysin identtiset näiden kahden testivoittajan kesken. Kahvan laatu/näppituntuma oli selkeästi huonompi tässä nykypainoksessa. Niinkö taas EU-tuilla laitettiin uusi puulaaki pystyyn ja myydään vanhan persiilleen menneen firman varasto pois...? Ainahan joku unohtaa peruuttaa tilauksensa ja saadaan muutama paketti oikeastikin kaupattua :D

    • JuGe89

      Perkele, ku ne soittelee lauantaiaamuna klo 9 aikaa ja krapuloisaan pöhölö menin tilaamaan good shave paketin. Oli kyllä supliikki myyjä, kun sai suostuteltua ja yleensä en tilaa mitään keneltäkään puhelinmyyjältä. No paketti tuli kahen ja puolen viikon päästä sitten postilaatikkoon niin perusin heti tilauksen! kivuttomasti se kyllä kävi. Ainut vaan, että joutu jonottaan parisenkymmentä minuuttia. No sainpahan ilmaisen partahöylän ja terät siihen päälle. Ei vaan partahöylän laatu vastannu ihan sen myyjän kehuja ja kaunisteluita. Muka joku testivoittaja ja silleen...

    • haituva

      Sukat ja höylä terä tuli 2,5 viikossa. sukka toimitukset perusin sähköpostilla, ja ilman ongelmia, vahvistivat sähköpostilla perumisen. Taidan ottaa ainakin yhden teräpaketin kun vaikuttaa ihan hyvältä peliltä.

    • merdy

      Tänne tuli pelkät terät :D Mihin mää kiinnitän noi, kun se höylävarsi puuttuu??

    • kuistu

      On toimiva firma, tilasin höylän, mikä ei kyl vastannut odotuksia niiden myyntipuheiden jälkeen. Mutta sain peruttua jatkotilaukset helposi puhelimitse.

    • leukaveressä

      16.7 peruin jäsenyyden sähköpostilla,luvattiin käsitellä mahd.pian .

      Tänään 5.8. tuli ihmisen kirjoittama vahvistus peruutuksesta.

    • Eirekki

      Aiemmin mainituilta
      http://shaveservice.com/
      -sivuilta löytyvä Matrix 3 on asiakaspalvelun mukaan ruotsalainen juttu tjsp, eikä sinne ilmeisesti kannata perua mitään. Voi selittää sen, ettei luvattua "toista sähköpostiviestiä" kuulu.

      Eli jos oikein käsitin, se (nolla)laskussa oleva asiakaspalvelun puhelinnumero lienee varmin tapa hoitaa homma.

    • EpäilevätKuusikkoon

      Elikkäs arvoiset miehet!
      Kun nyt säikähditte osa esimerkiksis tuota äänikuittia, niin onko teille älykääipöille tullut mieleen, että ehkäpä se on tehty ihan teitä varten, että jos on jotain epäselvää tai kysyttävää, niin kaikki asiat voidaan sitten tarvittaessa tarkistaa tuolta äänikuitilta?
      Huomaa kyllä, että on aika ennakkoluuloisia ihmisiä!!!

    • -toiselta puolelta-

      Hauskinta näissä viestiketjuissa ovat lapsellisesti halpaan menneet (eli ne, jotka kertovat sen täällä tapaan, jonka luulisi pakottavan kirjoittajan tuntemaan itsensä aika idiootiksi. Ja ovathan hekin korvaamaton lisänsä, jotka eivät silloinkaan tajua asemaansa ).

      Myös oman firmansa / oman firmansa asiakkaan puolesta "salaa" hyvää puhuvat ovat hyvää viihdettä. Muutama esimerkki löytyy päiväyksellä 30/5.

      Puhelinmyynti on ihan oma maailmansa, molemmin puolin. Moni täällä on kokenut vain pintahipaisun. Ajattelu kannattaa, mutta turhat ennakkoluulot muodostavat pidemmän päälle raskaista aitoja vapaan mielen ympärille. Kyllä siellä hyviäkin tarjouksia pyörii, pari pahaa leimaa kiltit kaltaisiksiin. Pitää vain olla tarkkana, soitot vaan tuntuvat lisääntyvät.

      Niin ja... Kannattaa olla pokkaa sanoa ettei kiinnosta ellei kiinnosta (vitut ennakkoluuloista). "Ei ole aikaa / huono hetki" eivät tarkoita, että pyyhkisivät sinut listoiltaan...

      Kun "he" soittavat, vastaa rohkeasti, avoimin mielin ja oma arvostelukyky kuninkaan paikalla.

    • JOUNI NIEMELÄ

      MOI

      MINÄ SANON ITSENI IRTI, PARTAKONEEN TERIÄ. ASIKASNUERO
      1194123

      [email protected]

      JOUNI NIEMELÄ

      • Kiinnnostunut

        No nyt jäi kovasti kiinnostamaan, onnistuiko peruutus tämän palstan kautta, vai otatko kuluttaja-asiamieheen yhteyttä? (Valitus kannattanee kirjoittaa vaikka oman vessan seinään.)

        ROFLMAO!


    • Karppine

      Mitä vittua?

      Tänään tuli lasku, joka on itseasiassa jo maksumuistutus! En ole tilannut mitään ja en ole saanut mitään pakettia! Tämmöset asiakaspalvelu tiedot on laskussa:

      puh nro. 09-32961446
      email [email protected]
      Osoite: PO Box 205, 6670 AE Zetten The Netherlands

      Saajaksi on merkitty Westerfield International AG samalla osoitteella.

      Tietääkö joku asiasta enemmän?

      • Velsku

        Tänään 16.12.2011 Tuli perintälasku ALEKTUM perintätoimistolta > velkojana
        Westerfield International AG ??? pääoma 8,95 >perintäkulut>21,00>muut kulut 21,00
        yhteensä 51,10 muistutusmaksut 0
        Näytelähetys vastaanotettu, mutta sähköpostilla irtisanottu, ja postissa tullut lähetys
        palautettu heti postissa. Yrtyksistä huolimatta sopimusta ei saatu katkaistua, siispä herää kysymys onko tämä pakko-ostoa.
        Sähköpostissa on talletettu lähetetty viesti katkaista toimitukset.
        Seuraavaksi otan yhteyttä kuluttajaneuvontaan.
        Perintäkirjeen tiedot,
        pl 15, 00101 Helsinki
        puh.09-23134850
        y-tunnus/FO-nummer:1561814-5
        perintälupa nro:OKH435A
        Nordea 120030-17111 siis onko tämä huijaus yritys ????


      • Velsku
        Velsku kirjoitti:

        Tänään 16.12.2011 Tuli perintälasku ALEKTUM perintätoimistolta > velkojana
        Westerfield International AG ??? pääoma 8,95 >perintäkulut>21,00>muut kulut 21,00
        yhteensä 51,10 muistutusmaksut 0
        Näytelähetys vastaanotettu, mutta sähköpostilla irtisanottu, ja postissa tullut lähetys
        palautettu heti postissa. Yrtyksistä huolimatta sopimusta ei saatu katkaistua, siispä herää kysymys onko tämä pakko-ostoa.
        Sähköpostissa on talletettu lähetetty viesti katkaista toimitukset.
        Seuraavaksi otan yhteyttä kuluttajaneuvontaan.
        Perintäkirjeen tiedot,
        pl 15, 00101 Helsinki
        puh.09-23134850
        y-tunnus/FO-nummer:1561814-5
        perintälupa nro:OKH435A
        Nordea 120030-17111 siis onko tämä huijaus yritys ????

        Vielä tuohon edelliseen perintäjuttuun.
        Kirjeessä lukee,
        UUSI VELKOJA

        Alektum Perintä Oy on ostanut Westerfield Intrrnational AG:lle olevan eräntyneen velkanne, ja se voidaan maksaa AINOASTAAN yllä mainitulle perintätoimistolle
        jne....


    • Varokaa Westerfield huijariyritystä!

      Tilasin ilmaisen partaterän samasta syystä kuin muutkin kirjoittajat yllä. Terää sain odotta muutaman viikon mutta kestin sen, koska halusin nähdä minkälainen huijaus tähän liittyy. Terät kuitenkin tulivat ja laadun tarkistuksen jälkeen peruin asiakkuuteni sähköpostilla. Tähän asti kaikki meni siis aivan niin kuin liukaskielinen myyjä oli antanut ymmärtää.

      Vähän ajan kuluttua posti toi toisen paketin. Vein paketin avaamattomana postiin...mutta kas kummaa: posti ei voinut ottaa palautuksia vastaan, koska heillä ei ollut sopimusta kyseisen yrityksen kanssa. Kotona avasin paketin ja löysin sieltä sukat, jotka oli lähetetty partateräfirmasta ja edelleen 0 €:n hintaan. Sukista ei sopimuksessamme ollut mitään puhetta.

      Tässä se huijaus sitten oli ajattelin, mutta en lähtenyt enää kyselemään perään, olinhan peruuttanut jäsenyyteni ja saanut siitä vahvistuksen (tarkistin vielä, että kyseessä oli sama yritys)...mutta kuinkas sitten kävikään. Muutaman viion kuluttua posti toi 4 sukkaparia lisää ja 17,94 €:n lasku.

      Soitin firmaan ja opiskelijatyttö tarkisti peruutukseni. Hänen mukaansa jäsenyyteni kyväksyttiin vain partakoneterästä, mutta ei sukista. Tällaiset ohjeet oli pomo antanut! Minulla oli siis samassa firmassa useita jäsenyyksiä ja se olisi pitänyt hoksata erilaisista jäsennumeroista. Myyjä ei millään tahtonut ymmärtää kysymystäni, että miten samalla henkilöllä voi olla useita jäsenyyksiä yhdessä firmassa? Kun huomautin, että en ollut tilannut myöskään "sukanäytettä" vaan partakoneenterän, hän lupasi vielä tarkistaa asian nauhalta.

      Tyttö soitti parin tunnin kuluttua ja kertoi, että nauhoituksen mukaan olin tilannut sukatkin! Mikä lie sitten myyntimiehen liukkaassa kielessä kohta, johon sukkatilaus oli piilotettu, vaikka oman muistini mukaan puhuttiin vain partahöylästä. Asia ei minulle selvinnyt, eikä minulle myöskään nauhaa annettu kuunneltavaksi.

      Tässä kohtaa minulta paloi pinna ja kyselin tytöltä, että miten hän jaksaa olla töissä tällaisessa huijarifirmassa, yrityksessä jolla ei ole pienintäkään aikomusta palvella asiakasta. Asiakastyytyväisyyden ensimmäinen käsky on: ÄLÄ KOSKAAN AJA OMAA ETUASI ENNEN ASIAKKAAN ETUA!

      Tyttö alkoi änkyttää ja lupasi mitätöidä laskun. Kun pyysin vielä vahvistusta sopimuksestamme sähköpostilla, hän sanoi, että ei voi sitä tehdä, koska hänellä ei ole lupaa siihen. Sovimme, että pistän sukat takaisin postiin omalla kustannuksellani ja hän unohtaa laskun. Yritys ei nimittäin ota vastaan asiakaspalautuksia...ETTÄ SELLAINEN YRITYS TÄMÄ WESTERFIELD INTERNATIONAL / GOODSHAWE / BLACKSTONE

    • Karppine

      Joo ihan uskomatonta! Tosiaan, mulla oli menny vanhaan osoitteeseen ilmaispaketti ja samoin myös seuraava paketti. Itellan päässä vissiin ollu vika mun casessa kun eivät ole kääntäneet postia tai sitten goodshave ei ollut lähettänyt niitä priority leimalla... Posti välittää paketit edelleen yhden kuukauden ajan, mutta eikö paketteja joissa on lasku mukana tule välittää myös sen jälkeenkin. Miten muuten voin tietää laskun tulleen ja ilmoittaa firmalle osoitteen muutoksesta?

      Maksan edellä olevan laskun mukisematta vaikka en ole kumpaakaan pakettia saanut ja vihaan puhelinmyyjiä loppuelämäni!

    • ei parta pah. kasva

      Juuri näin, yritin myös perua jatkotilauksen. Tällaisiin kuluttaja-asiamiehen pitäisi puuttua ja puhelinmyyjäyhtiöiden yhteystiedot pitäisi olla pakollisia.

      [email protected], tämmönen oli laskun osoite, mutta ei mene mihinkään.
      Liekö Tsekkiläistä alkuperää???

    • no jopas

      Aika epäilyttävältä firmalta tuo vaikuttaa jo siitä syystä miten he markkinoivat tuotteitaan. Ja sitten herää kysymys jos yhteystietoja ei näy missään, että onko mitään laskutusoikeutta omaava firmaa edes olemassa. Oliko laskuissa mainintaa alv-velvollisuudesta ym. perusjutuista?
      Ottakaa kaikki kaltoin kohdellut yhteyttä vähintään kuluttajaneuvontaan.

      http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/kuluttajaneuvoja/

      Jos keksittyjä laskuja tulee enemmän, niin se kai alkaa olemaan jo rikosilmoituksen paikka.

      Pienellä kuluttajien aktiivisuudella huijaamisesta tulee paljon vaikeampaa.

    • Vahinkoja sattuu

      Joopa joo. Kusetusta on. Minulle ilmoitettiin vasta muutaman edestakaisen sähköpostiviestin jälkeen, että irtisanoutua ei voi nettisivun kautta, vaikka ko. sivulla annetaan näin ymmärtää ja vahvistusviestinkin sain sähköpostiini. Seuraavaksi saankin sitten muistutusmaksun tällätavoin väkisin jatkuneen jäsenyyden vuoksi lähetetystä maksullisesta uudesta teräpaketista. Aivan häikäilemätöntä vedätystä. Ei kannata suostua mihinkään tällaisiin systeemeihin!

    • Ville Erp

      http://www2.lappeenranta.fi/lehtitietokanta/artikkeli.php?id=12222

      Lukekaa tuo artikkelin loppu. Jon Leander-Engström vaihtelevine yrityksineen ja tuotenimineen on ilmeisesti koko homman takana. Tuotenimet vaihtuu tiuhaan tahtiin, Yrityksen nimet hieman harvemmin.

      Eli kaverilta on seuraavien yritysten takana:
      Talking People AB - www.talkingpeople.se - www.talkingpeople.fi

      Centurion International AB

      Westerfield International AG

      Kornhausstrasse 3, 9000 St.Gallen, Schweiz


      Ruotsalaisessa mediassa kaverista on puhuttu enemmänkin. Muistaakseni oli jotain perintätoimisto hommaa jonka luvat oli peruttu. Sellainen Uppsalan ekönöömi.

      Kertokaa lisää tietoa jos löytyy.

      • flexifrothuijaus

    • huijattu

      Itse sain noin kuukausi soitosta tuon höylän ja peruin jäsenyyden netissä heti. No tänään tuli 10 irtoterää ja lasku. Soitin heti laskussa olevaan numeroon ja siellä tyttö sanoi että ei voi netissä perua. En muistanut osoitetta minkä sain täältä keskustelupalstalta mutta jos muilla sama homma niin perukaa puhelimella että ei tule ongelmia.
      Tyttö sanoi että voi palauttaa takaisin ja rupesi antamaan asiakaspalautusnumeroa eli palautus olisi ollut ilmainen, mutta sanoin että en jaksa palauttaa ja maksan tämän kerran.

    • timojl

      Heippa firman nimi on :Westerfield, siis se joka on laskussa saaja.

      Peruutus onnistui puolessa minuutissa soittamalla 09-32961446

    • KapsuXXX

      Tilasin tän GoodShave -ilmaishöylän, ja se myös toimitettiin ihan odotetusti.
      Peruutin jatkotilauksen puhelimitse. Onnistui ripeästi.
      Itse höylä tuntui menettävänsä teränsä (heh) aika nopeasti.

    • SCK

      Surkea kauppa sukkai saa kaikkialta melkein ilais hintaa ostettua kaupasta miski pitäisi maksaa noin18 e sukista ja höylistä 9 euroa mitkä eivät toimi, ilmais näytteet rikkinäisiä. EI mitään ideaa verrata giletteen kuin olisi tylstä tesä mikä hetken päästä on niin jumissa ettei voi käyttää edes.

      peruutin ostokseni ja kun en muistanut lähettä ajoissa paketit sinne en saanut paketteja takaisin vaikak maksoin. Ja nytten rahaa meni ja mulle ei jäänyt mitään, kun en halunut tuotteita vaikka palautin ne myöhässä eivät hyväksyneet sitä vaan laskutuli tai jos ei maksa menee ulosottomiehelle.

      sellaista peliä.

      Älkää ryhtökö tälläiseen.


      en suositttele.

      Onko joku onnistunut saamaaan rahoja tai sukkia takaisin jos on maksanut ne, asiakspalvelu oli ihan hanurista, sanoivat jaa noin on vaan käynyt.

      Elikä rahaa meni mutta mitään en saanut kun lähetin tuotteet myöhässä takaisin.

      • Tarkka yllytyshullu

        Olen otse tilannut sukkis (Blackstone), höyliä (Goodshave) ja paitoja(Tono),
        on ollut about kuranttia tavaraa, mutta automaattinen toimitus on liian tiheä
        ja tietysti preuminen unohtuu helposti. Eroaminen on tehty hankalaksi. En lankea näihin enää.


    • Kohta lätisee

      Tämän firman toiminta on täysin huijausta alusta loppuun asti. Puhelinmyynnissä kaupataan ilmaista pakettia, josta pitäisi maksaa ainoastaan postikulut. Kukaan ei missään vaiheessa mainitse mistään jäsenyydestä mitään ja puhelinmyynnissäkin viittasivat "testiin" jossa tuomme markkinoille uuden Giletten kilpailijan, joka on kuitenkin 1/3 sen hinnasta ja haluamme nyt siitä kokemuksia testipaketin kautta.

      Eli kyseessä on totaalisen harhaanjohtava markkinointi, jossa lähes mikään ei pidä paikkansa. Ilmeisesti tuon postikulun maksaminen on jollain tavalla mietitty siten, että asiakas on näin osoittanut hyväksyvänsä maksullisen toimituksen ja lunastaa tällä "jäsenyyden" josta ei kukaan mainitse mitään puhelun aikana.

      Itsellä meni niin hermo tähän hommaan, että tulisena kaverina laitoin sellaisen viestin heidän verkkosivujen kautta, että olen tulossa käymään Kirkkonummella ja myynnissä itsekin työskentelevänä haluan henkilökohtaisesti näyttää miten niskaperseote toimii myynnissä paremmin kuin tyhjät puheet. Saan varmasti kohta uhkauksesta syytteen koska Suomessahan kuluttajaa saa kyllä kusettaa mutta pientä yrittäjää ei saa uhkailla.

      Tää firma on tosiaankin jotain uskomattoman paskaa, joten olkaa varovaisia. Itse tein suoraan kuluttajasuojan sivulla valituksen firmasta ja toivon että mahdollisimman moni tekee samoin, sillä se on ainoa tapa saada tämä loppumaan ja asianomaiset vastuuseen. Tekis mieli tosiaankin käydä siellä hieman vääntämässä kättä, mutta raukat saatanan mulkut vaan eivät kestät katsoa totuutta silmiin.

      • pl

        Tiedoksi vaan että nyt kauppaavat alushousuja! Älkää menkö "halpaan"!


    • Milla

      Olen yrittänyt peruuttaa ko.tuotetta ja "jäsenyyttä"-tuloksetta! Puhelinpalveluun ei pääse läpi...Täyttä huiputusta!

      • väärät höylät :S

        eipä tullut mieleeni puhelimessa myyjältä kysyä, että ovatko nämä PARTAhöyliä vai naisille tarkoitettuja höyliä... no, pitää huomenna soittaa ja perua kun ei satu partaa olemaan :D toivottavasti vastaavat...


    • lillasyster

      Mulle tuli n. kk sitten soitto kyseisestä firmasta, juurikin tästä ilmaisesta näytehöylästä. No eilen sit tipahti postiluukusta, ja tänään soitin asiakaspalveluun, että perun jäsenyyteni. Alle 30 sekunissa pääsi läpi ja jäsenyyden peruminen sujui mutkattomasti, eli kaikki pitäis olla nyt ok...

    • saramay

      Mulle soitettiin myös viime kuussa good shaven ilmaisesta näytteestä, ja vaikka yleensä en koskaan lähde mukaan tällaisiin juttuihin, jostain syystä nyt suostuin. Näytehöylä saapui tällä viikolla, ja jo ulkonäkö oli melko luotaantyöntävä. Koko homma vaikutti niin epäilyttävältä ja hankalalta että päätin heti lopettaa jäsenyyteni alkuunsa. Esim. mukana tulleessa kirjeessä ei mainittu lainkaan paljonko teriä kerralla lähetetään, mitä ne maksavat, nettiosoitetta jossa voi tehdä muutoksia tilaukseen tms. Tällainen tietojen pimitys on minusta käsittämätöntä enkä voi hyväksyä sitä lainkaan, joten jo pelkästään sen takia halusin lopettaa jäsenyyteni, oli itse terä kuinka hyvä tahansa.

      Soitin siis äsken puhelinpalveluun ja pääsin läpi melkein heti, annoin jäsennumeroni ja nainen puhelimessa sanoi että enempää lähetyksiä ei enää tule. Todella toivon että näin on ja pääsin helpolla eroon tästä. Vähän kyllä epäilyttää että kolahtaako kohta postiluukusta lisää höyliä kera laskun...

      • tiva

        Olen usein tilannut puhelinmyynnistä näytetuotteita, -lehtiä ym. Aina olen pystynyt ne peruuttamaan, jos en ole halunnut jatkaa tilausta. Mitään ongelmia ei ole syntynyt. Jos ei s-postiosoitetta löydy olen soittanut ja asia on hoitunut ok. Älä ihmeessä tilaa jos tilanne tuntuu epämielyttävältä. Puhelinmyynnillekin voi sanoa ei, jos haluaa. Jos et normaalia myyntipuhetta ymmärrä niin älä vastaa myyntipuheluihin.


    • Heints

      Minullekin soitti jokunen viikko sitten tuntemattomasta numerosta Good shave -kauppias ja käsittääkseni jo tuntemattoman numeron käyttö puhelinmyynnissä on nykyisin kiellettyä. Noh, ei minulla mitään ole ilmaisia tuotteita vastaan, joten kun pitkällisen sepostuksen jälkeen selvisi, että on mahdollista saada näyte oikeasti ilmaiseksi ja perua jäsenyys helposti, suostuin tarjoukseen. Paketti tuli pari päivää sitten, laskukirjeessä (0e) on puhe partahöylistä ja irtoesitteessä taas naisten sheiveristä, mutta eipä silläkään minulle väliä kumpi tuo on, sillä ennenkin on karvat irronneet yhtä hyvin miesten kuin naistenkin höylillä ;) Ja hyvin tuo tuntui toimivan, mutta en silti noin paljoa maksaisi höylistäni, joten en siitäkään syystä jatkaisi tilausta.
      Jäsenyys pitäisi voida helposti lopettaa sähköpostilla, mutta kappas missään näissä papereissa ei sitä sanota, ainoastaan (maksullinen) puhelinnumero ja Hollannissa oleva postiosoite. Pitääpä kokeilla joko tässä keskustelussa mainittua mailiosoitetta, josko se vielä toimisi tai sitten soittaa tuohon numeroon pitkin hampain...

      • Heints

        Okei, no ei tuo nyt niin paha ollut, soitin suosiolla numeroon ja ihan perus suomalainen asiakaspalvelu sieltä vastasi, kysyi asiakasnumeron, mielipiteen tuotteesta ja lupasi peruuttaa jäsenyyden/jatkotilaukset. Puhelu hoitui vajaassa minuutissa. :)


      • Vedätetty
        Heints kirjoitti:

        Okei, no ei tuo nyt niin paha ollut, soitin suosiolla numeroon ja ihan perus suomalainen asiakaspalvelu sieltä vastasi, kysyi asiakasnumeron, mielipiteen tuotteesta ja lupasi peruuttaa jäsenyyden/jatkotilaukset. Puhelu hoitui vajaassa minuutissa. :)

        Onko kukaan katsonut mitä puhelu tuli maksamaan? Onko kyseessä ollut normaali puhelumaksu vai kallis palvelumaksu?


    • Lebba

      Mulle soiteltiin äsken myös. Puhelun aluksi mies selittää nopeasti peruslässytykset, että ei maksa mitään tai sido mihinkään, laitetaanko tulemaan? Vastasin, että nyt ei ole tarvetta, kiitos vaan. Myyjä vastaa: "Okei, minä laitan tulemaan!" Ja löi luurin korvaan.

      Tämä kaveri taitaakin olla aikamoinen provikkahai. Jään mielenkiinnolla odottamaan tuleeko niitä hemmetin höyliä nyt sitten ihan oikeasti..

      • Ex-LuurinKuluttaja

        Siellä on ollu jannu hakemassa nopeeta tiliä ja ilmapalloja myyny. Eli pommittaa randomilla ja peruutukset pidätetään palkasta, jos ylittävät tietyn prosentin. Tuurilla saattaa joku maksaa ja voi tulla helpostikin yksi iso tili ja sitten potkut. Jokainen taaplaa tyylillään.. Näitä jannuja ei kyllä edes limanuljaskapiireissä kertaa pitempään katella.


    • TYYTYVÄINEN ASIAKAS

      Jooo otin paketin itselleni ja se kyllä tuli siinä 3 viikon sisällä niinkuin myyjä sanoi. Kokeilin höylää ja oli erittäin hyvä ainakin nyt ekalla kerralla ja jatkossaki vaihtoterät on tosi halpoja vähän yli euron kpl että soitin sitte asiakaspalveluun sinne pääsi myös helposti linjoille kesti noin 20 sekuntia ja tosi mukavaa palvelua, laitoin lähetusvälin 2 kertaa puolessa vuodessa ja olen tosi tyytyväinen! Good Shavestä oli myös kyse !

      • vaikeeta on

        peruuttaminen ei onnistu sähköpostin kautta. Soitin sinne juuri ja mainitsin että olin peruuttanut jäsenyyden nettisivujen kautta helmikuussa ja silti tuli nyt maaliskuun puolivälissä vielä uusi lähetys. Asiakaspalveluhenkilö sanoi että peruuttaminen ei onnistu sähköpostin kautta koska papereissa ei sitä lue, eli vaikka nettisivujen kautta peruutuksen voi tehdä ja siitä tulee vahvistus niin se ei ole pätevä. Kuulostaa tosi reilulta eikö :)


    • Gillette is the best

      Minä erehdyin myös tilaamaan agressiiviselta mies myyjältä kyseisesen "good shave" setin, joka ei vastannut mielikuvaani Sveitsiläisestä laadusta. Itse tuotteesta tai pakkauksesta ei löydy mitään merkintää alkuperämaasta, on vain myyjän sana. Toimituskin kesti yli kuukauden, joten on mahdollista että tuote tulee kauempaakin kuin Euroopasta... Höylä on pakattu ovelasti siniseen läpinäkymättömään muovipakkaukseen, joten jos haluat nähdä tuoteen, niin avattavahan se on, minkä jälkeen sitä ei enään avattuna voi palauttaa hygienia syistä! (avamattoman palautusoikeus ilmaiseksi 14 vrk. puhelin/nettikaupassa). Ja pitihän se sitten vielä testata ja todeta että terä on karkea kuin riivinrauta, eikä vedä läheskään vertoja Gillettelle, jonka ko. tuote on tullut haastamaan Suomen markkinoille. (tämä pätee mielestäni kaikkeen; muotoilu, väri, käyttömukavuus), Kaiken kaikkiaan ko. yritys ei toimi hyvän kauppatavan mukaisesti; myyjät soittavat tuntemattomista numeroista, tyyli on agressiivisen nopea, myös asiakaspalvelunumerossa, jossa "sentraali-santra" tosin sai otettua peruutuksen vastaan, mutta tuli vain mieleen että tulikohan kalliskin puhelu, sekin pitänee seurata laskusta! Lisäksi myyjä oli kiinnostunut syntymäajastani?!, ja ärsyyntyi kun kysyin miksi sellaisia kyselee.
      Mutta tyhmyydestä sakotetaan, kait se 2,95 pitää maksaa, kun tuli avattua se pakkaus ja vastaisuudessa viisastua vahingosta!

    • jenni555

      Minullekin tuli tänään paketti postissa (noin 1 kk puhelusta). Ihmettelin myös tätä "äänikuittia" jonka myyjä otti puhelun lopuksi, mutta oletin, että näin kaikki puhelinmyyjät tekevät. Ajattelin, että sitä vain ei aina kerrota, mutta kertaavat kuitenkin aina lopuksi mitä on sovittu..

      Minulle ei kaupattu muuta kuin höylää ja höylän sain, toki laskussa puhutaan myös joistain sukista joita he kauppaavat.

      Irtisanoin tilaukseni äsken netissä, mutta kai se on pakko soittaa huomenna, jos tuo nettiperuminen ei toimi.? perseestä tällainen touhu...

    • snbrn

      Itse tilasin good shaveltä terät. Tuli lupaassa 3-4 viikossa ja myyjä tosiaan toisti kahteen kertaan että pitää SOITTAA asiakaspalveluun, ei sähköpostitse. Postimaksu oli vain 2.95 ja paketissa tuli 2 vaihtoterää mukana (ilmaiseksi).

      Peruutin paketin soitolla ja pääsi nopeasti linjalle. (Ihmetelen miten jotkut panikoi täällä ettei pakettia kuulu, myyjä tosiaan sanoin mulle että lähetyksessä kestää kolmisen viikkoa.)

      • snbrn

        Lupaamassa siis. myyjä kävi läpi tiedot että mihin sitoudun eikä siin ollut mitään epäselvää. Painotti myös tosin pari kertaa että tosiaan maksaa postikulut vain 2.95 ja irtisanon heti kun paketti saapuu ettei tule lisäteristä maksua parin kk päästä.


    • perhanan höylät

      Täällä juuri metsästän sähköpostiosotetta, ei vaan meinaa löytyä. Miten tästäkin pääsee eroon, helvetti että kaikkeen pitää kiireessä sortua.

    • zhiq

      en kyllä enää koskaan mitään tälläsiä ota kun jostain helvetin indokiinasta nääkin terät lähetetään ja on niin vaikeeta...

      • heiiii

        Vai että tällasta paskaa, paketti tuli tosiaan tänään kuukausi tilauksen jälkeen. Laskussa ei sähköposti osoitetta saati firman nimeä, vain asiakaspalvelunumero. Parempi siis soittaa siihen huomenna ja perua koko roska ennenkuin unohtuu.


    • pikkumyy

      Tänään tuli eka paketti ja heti peruin seuraavat eli puh.nro 09 32961446 jonkin aikaa odotin mutta ei kuiteskaan minuutteja ja asia hoitui heti asiaksnro:lla.

    • kokeilija

      sp-osoitetta en löytänyt kirjeestä, mutta laskussa on asiakaspalvelunumero josta mukavasti vastattiin ainakin mulle, ja katkaistiin tilaus.
      Pelottavan tehokas myyjä ja meiliosoitteen puuttumine olivat miinuksia, mutta asiakaspalvelu plussaa!

    • T

      kamalaa, näin sitä vaan minäkin menin retkuun. Asiakaspalvelu ei vastaa, sanoo vaan että kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina, palvelemme teitä mahd.pian. Eikä muita yhteystietoja tietty olekaan. Nyt laitoin kuluttajaneuvontaan kyselyn, mitä tehdä. Kauhu olo!

    • exostaja

      Retkuun menin minäkin. Sain tutustumislähetyksen 16.5.2012, jonka 0-lasku oli kirjoitettu jo 3.5.2012. Huomasin, että papereista ei ole firman Y-numeroa, toimipaikan osoitetta (vain postilaatikko), sähköpostiosoitetta eikä nettisivuja. Siis peruutuksia ym. pitäisi hoitaa puhelimella. - Siis kyseessä on jotain epämääräistä yritystä.

      Vaikka mukana tulleessa lapussa sanotaan, että tuotteen voi palauttaa 14 päivän kuluessa veloituksetta, erään nettiviestin mukaan palautukset tulisi lähettää omalla kustannuksella postilaatikkoon. Lisäksi herää epäilys siitä, mistä päivästä tuo 14 päivää lasketaan, kun minullekin lähetys tuli 13 päivää laskun päiväyksen jälkeen.

      Lapussa sanotaan myös, että yhteyttä voi ottaa sähköpostitse tai puhelimitse paikallisverkkomaksun hinnalla. Missään ei ole kuitenkaan kerrottu sähköpostiosoitetta ja tummennetulla pyydetään soittamaan numeroon, jonka veloitus on 0,717 €/min. Tosin alaviitteessä on pienellä myös suomalainen numero. Ilmeisesti tuo puhelinrahastus on ihan tuottoisaa, varsinkin jos puheluja venytetään.

      Koska tuote ei ollut mikään erityinen enkä tarvitse niin paljon ja niin kalliita teriä enkä muitakaan "Ex tempore"-tuotteita, peruutin koko jäsenyyden. Tämä onnistui nettikommentista saadulla osoitteella. Koska siitä aukeava sivu ei ollut erityisen opastava, niin kerronpa, että näin se menee:
      1. mene osoitteeseen http://shaveservice.com
      2. Valitse kuvake Mystique for woman
      3. valitse Asiakaspalvelumme
      4. Täytä tiedot ja valitse Asia-valikosta "Irtisanominen".
      5. Jos olet antanut sähköpostiosoitteesi, saat lähettämisen jälkeen nopeasti vahvistuken tästä.

      Saapa nähdä, onnistuuko! Jos paketteja tulee vien ne takaisin postiin palautettavaksi, kunhan tulee muutakin asiaa postiin.

    • T

      Laitoin nyt tuonne ilmoituksen, vastaus tuli s-postiin että asia on jonossa. Tuo puhelinnumero ei vastaa. Kuluttajaneuvonnasta vastattiin minulle ja pyydettiin soittamaan heti euroopan kuluttajaneuvontaan puh. 010194676. Eli olisi hyvä että te kaikki ilmoittaisitte asiasta sinne niin asia menisi eteenpäin! Muuten nuo huijaukset vaan jatkuvat. http://www.ecc.fi/fi-FI/yhteystiedot/ Sanoi kyllä että ei kannata kaikkeen tällaiseen myyntiin ottaa osaa...

      • RT

        Oletteko peruuttaneet lähetyksenne tuosta 09-32961446 numerosta vai maksullisesta 0700700143? Olen tuohon ensimäiseen soittanut jo useita kertoja, mutta koskaan ei kukaan vastaa, pisin yritys kesti 10minuuttia.


      • ja
        RT kirjoitti:

        Oletteko peruuttaneet lähetyksenne tuosta 09-32961446 numerosta vai maksullisesta 0700700143? Olen tuohon ensimäiseen soittanut jo useita kertoja, mutta koskaan ei kukaan vastaa, pisin yritys kesti 10minuuttia.

        Hei, itse yritin peruuttaa ensin 0700-numeron kautta, mutta ei onnistunut, koska eivät hyväksyneet jäsennumeroani eikä postinumeroani, jota nauhalla oleva nainen tiedusteli.
        Jonotin sen jälkeen hyvän tovin 09-numeroon ja sitä kautta peruuttaminen onnistui. Voisin veikata, että jonottamiseen meni yli 10min, mutta alle 20min


    • hyvauskoinen

      Juupajuu, tänään soitti mullekin samasta asiasta. PERKELE kun oon niin tyhmä. Heti tajusin että huono juttu mutta silti menin ja tilasin. Nyt sain sitten tietää että intuitio toimii ja nyt ootellaan pakettia että voin sitten alkaa taistelemaan niitten kanssa myös tästä. Pitää ottaa toi numero kuluttajavirastosta ylös jo valmiiks.

    • vo ei :(

      Tänään tuli soitto tänneki, ja jostai kumman syystä suostuin.

      Puhelussa luvattiin täysin ilmanen näytepaketti, ei siis ees mitään postikuluja. Sukista tai muusta vastaavasta ei luojan kiitos ollu puhetta.

      Paketti kuulemma saapuu kolmen viikon kuluessa, jonka jälkeen voin perua seuraavat tilaukset helposti puhelimitse (maksuton 09-alkunen numero).

      Toivottavasti tosiaan on noin helppoo...

    • th

      Oletteko peruuttaessanne antaneet sos nron loppuosan ??
      Irtisanomista ei hyväksytä ilman sitä??

      • th

        Kappas vaan - hyväksyttiin! Tieto ei ollut pakollinen. Katsotaan mitä tapahtuu.

        Ekan paketin karhu tuli ja maksoin sen. Ilmeisesti toinen paketti vielä tulossa ja sen jälkeen asiakassuhde varmaankin katkeaa.


    • ja

      Hei,
      sain höylät 2-3 viikossa.
      Peruuttaminen kei onnistunut automaattisessa asiakaspalvelussa, koska eivät hyväksyneet jäsennumeroani(laskussa vain asiakasnumero) eikä postinumeroani, jota nauhalla puhuva nainen tiedusteli.
      Soitin asiakaspalvelunumeroon, johon jonotin kauan..mutta kuinka ollakaan, peruuttaminen sitä kautta kyllä onnistui käden kääntessä(kun sieltä vastasi joku).
      Kysyivät vain asiakasnumeroani, jonka jälkeen nimellä vahvistin olevani minä (sotun loppuosaa ei tarvinnut antaa), eikä pakettaja pitäisi enää tulla.

      Nyt jään odottamaan ettei sieltä enää tule paketteja

    • abjuuu

      Edelliselle kirjottajalle: voisitko tulla tänne kertomaan sitten jonku ajan kuluttua, onko niitä paketteja kuulunu? Helpottais kummasti omaa oloo! :D

    • Joskos Kokeiltas

      Sain saman puhelun ja tarjouksen. Ajattelin kokeilla mitä tapahtuu ja miten vaikeaa jäsenyyden peruminen on.
      Paketin saatuani tutkin peruuttamisohjeet. Tuo samainen puhelinnumero loisti yhteydenottokanavana. Laskulla oli sitten toinen numero, 09-alkuinen, johon äsken juuri soitin. Jonoa oli - tai jonottamaan laittoivat maksullisuuden vuoksi? - mutta noin kolmen minuutin jälkeen sain ystävällisen vastauksen ja jäsenyyteni peruttua. Siis no problem siltä osin. Olin varautunut ties millaiseen taisteluun ja asian viemiseen ylempiin asteisiin :D

      Höylän mukana tulleessa paperimateriaalissa oli maininta, että yhteyttä voi ottaa puhelimitse tai kotisivun kautta. Missään ei mainita kotisivun osoitetta.
      Kysyn tätä sitten samalta asiakaspalvelijalta ja hän vastasi, että tieto on vanhentunut ja, että suomenkielisiä kotisivuja ei olekaan. On ollut ruotsinkieliset sivut, mutta niiden kanssa on ollut ongelmia. Siksi poistettu käytöstä.

      Asiakaspalvelu oli ystävällistä ja asiallista. Toivottavasti jäsenyyden lopetus toimii yhtä hyvin, eli loppuu tähän.

    • Nippis

      Olipa onni, että tällanen keskustelu löytyi, neuvoilla sain oman jäsenyyteni irtisanottua näppärästi (tai ainakin toivon, että sähköpostivahvistus vielä tulee). Pakettia en ole edes avannut. Mietin vain, miksi tuossa peruutuslomakkeessa kalastellaan henkilötunnusta. En kuitenkaan omaani antanut. :D

    • Nippis

      Tänään soitin asiakanpalveluun ja kertoivat, ettei firmalla ole eden käytössä netti-irtisanomista. Onneksi soitin! Heti vastattiin.

    • huijattu

      Karttakaa tätä firmaa kuin ruttoa! Tänne tuli lasku 2,95€.peruutus tehtiin laskussa olleeseen numeroon. HUOM!! Tästä numerosta välitetään puhelu automaattisesti toiseen numeroon joka puheluerittelyn mukaan maksoi 16,9€ vaikka puhelu kesti 22 sekuntia!!!

    • tyytyväinen nyt

      itselle tuli tuolta efi.fi tuo partahöylä, wilkinson quatro titanium,ja todella huippu,paras höylä mitä eläissäni olen käyttänyt,50V
      nuo mach3 ja muut onkin leluja ja romuja tuon rinnalla.eivät edes saa ihoa noin sileäksi karvoista ikinä.ja kokeillut jos mitäkin merkkiä ja mallia,jopa aitoa partaveistä.noo sitä ei voita mikään mutta hankalampi käyttöinen on.

      mutta firma arveluttaa,mistä ja miten nuo toimitukset poikki ja turhat mainokset loppumaan.

    • aikku

      Siis tää tyttö ei jaksanut lukea ketjua kun puoleen väliin mutta helkkarisoikoon oliko ne siis partateriä?! Itse lupasin myös että saavat tarjouspaketin lähettää kun kerta ilmanen oli, kun luulin että naisten sheveri sieltä sit tulis. Taas tuli näköjään ajateltua loppuun asti tääkin homma! Toisaalta onko ne miesten ajovälineet sen kummallisempia? Mene ja tiedä mutta alkopa tosiaan nyt taas jälkiviisaus koputtelemaan että mitä sitä taas tuli nyt tehtyä. Ehkä nyt luen vielä muutaman viestin ja katon ootteko te muut selvinny nyt voittajina tässä vai mitä. Ja tosiaan syntymäaika piti antaa että varmistu iästä? Ei kuitenkaan koko sotua. Mikäköhän järki siinäkin oli. Voi että että että sentään...

    • 6+14

      Minä sain terän eilen, näyttää ihan miesten terältä eikä se nyt mikään erityinen ollut. Mutta "ilmaiseksi" sain niin annoin tulla.

      Peruutin nyt tilauksen ihan joka tuutista, laitoin sähköpostia (vaikka laskussa ei sähköpostia ollut), peruutin nettisivulta (vaikka laskussa ei ollut nettisivua näkyvillä) ja lisäksi soitin asiakaspalvelunumeroon ja kesti kyllä epäilyttävän vähän aikaa tuo irtisanoutuminen :D Varmaan ehkä puolen minuutin puhelu oli jossa tympeän kuuloinen tyttö sanoi ettei enää lähetellä paketteja mutta otas nyt sitten tuostakin selvää.

      Olis pitänyt itse nauhoittaa se peruutuspuhelu :)

    • khuiuiyfdutuio9

      6 14, tulehan tänne sitten kertomaan paljonko maksoi puhelu tuohon nroon... T. Yksi hairahtunut

    • suivaantunut

      Jotain Good Shave tms. vastaavia naisten teriä mullekin tänään "ilmaiseksi" tuntemattomasta numerosta kaupattiin. Mainospuhe oli kyllä lipevää ja tehokkaan kuuloista ja tyttö vakuuti kaiken olevan ilmaista ja sitoumuksetonta. Piti tulla vain ilmainen ihokarvojenajelutuote postissa, eikä minkäänlaisia sitoumuksia. (Myyjän omin sanoin: "naimisiin meidän kanssamme ei joudu.") Annoin kaikki normaalit tiedot (nimi, osoite ja syntymäaika [ei kuitenkaan sotua tietysti.]) Noh, sitten hän sanoi, että tehdäänpä äänikuitti tilauksestasi ja jossain vaiheessa koko homma alkoi vähän epäilyttämään. Viimeinen kohta kuului nimittäin, että "..saat jatkossa kolmen kuukauden välein vaihtoteriä hintaan 18,90, mutta voit peruuttaa ne kätevästi soittamalla asiakaspalveluun 2 vkon kuluessa ilmaisen näytepakkauksen vastaanottamisesta.." Siinä vaiheessa sanoin, että alussa ei ollut kyllä puhetta mistään jatkolähetyksistä, jotka täytyy puhelimitse perua ja sanoin tässä vaiheessa puhelua, etten näin ollen haluakaan pakettia.

      No, tyttö kysyi yhä ystävälliseen sävyyn jäikö jotain epäselväksi, ja sanoin, että mielestäni kauppaamisen tapa ei ole reilu, kun täydellisistä ehdoista kerrotaan asiakkaalle vasta kuittausvaiheessa. Sanoin, että tällaisten yritysten kanssa olen monesti kuullut olleen ongelmia ja googlettelen yritystä vielä, enkä nyt sitten otakkaan sitä pakettia. Eiköhän lyönyt myyjä luurin korvaani sanomatta enää mitään! Nyt sitten kauhulla odottelen, pukkaako sieltä silti kohta jotain keskinkertaisia karvanhöyläysteriä ja laskuja tulemaan, kun myyjälle jäi kaikki mun tiedot, enkä tarkkaan tiedä, missä vaiheessa mun paasaustani myyjä lopetti puhelun, ehtikö siihen "äänikuittiin" siis tallentua tarpeeksi selväsanaisesti se, etten haluakaan ko. tuotetta.

      Jos näin käy, niin soitan kuluttajansuojaviranomaiselle, enkä takuulla maksa ko. firmalle yhtään mitään, ja jos lähetyksiä ja laskuja alkaa tulla, teen tarvittaessa vaikka rikosilmoituksen.

      Jos asiakaspalvelusta ei vastata kohtuullisessa ajassa ja muutaman soittoyrityksen jälkeen, eikä "jäsenyyden" peruminen muutenkaan onnistu, kehotan kaikkia muitakin tekemään samoin. Näin saadaan parhaiten laitettua kapuloita rattaisiin tällaisille huijarifirmoille, joista ei löydy mitään tietoa yritysrekisteristä, ei y-tunnusta, nettisivuja, sähköpostia ja osoitekin on vain postilokero. Kertoo minusta aika paljon, ettei yrityksellä ole ihan puhtaat jauhot pussissaan, kun sanon googlettavani yrityksen nimen, niin katkaisevat puhelun sanomatta sanaakaan.

    • mäjokapäivätöitäteen

      Muutama sananen vain. :)

      - äänikuitti tehdään molempien turvaksi: asiakasta ei sidota mihinkään muuhun kuin mitä ollaan sovittu. Kuitissa tapahtuu tiivistys/kertaus. Myyjissä on sellaisiakin tomppeleita jotka "vahingossa" jättävät asioita myyntispiikistään kertomatta (yleensä kokemattomuuttaan, haluavat lyhentää spiikkiä ja jättävät oleellisimmat asiat kertomatta, ja asiakas sitten suivaantuu kun kuitissa tulee asiat ilmi), mutta joskus vika on myös asiakkaassa: eivät aina kuuntele mitä myyjä kertoo, sanovat vaan että "laita vaan tulemaan!" sen pitempään kuuntelematta, ja sitten peruukin kesken kuitin karjuen "ei mistään tilauksesta ollut puhe!!! EN OTA MITÄÄN!!! tämä lähtee kuluttaja-asiamiehelle!!!"
      Asiakkaan tulee vastata selkeästi KYLLÄ kaikkiin myyjän "kysymyksiin" (olivatko tiedot oikein/ käykö tämä/ sopiiko näin?), epäselvät tapaukset katsotaan kieltäytyneeksi asiakasturvallisuussyistä.

      -Ko. asiakaspalvelunumero toimii ilman palvelumaksuja, eli käytännössä ilmainen numero. Vastataan max. parin minuutin sisällä.

      -Olkaa, jookoskookos, ystävällisiä niille jotka teille soittelee... Pliis. joku opiskelija soittelee 200 puhelua 6h työpäivän aikana, ja joka toinen puhelu on luuria ja joka toinen haistattelua.. Ko. firman palkka on puhelinmyyntityölle hyvä, mutta proviikoilla hekin pääasiassa pelaavat. Tuetaan noita nuoria ihmisiä tekemään sitä työtä jota he saavat. puhelimessa kuulee usein: "hanki kunnon työ!" mitä jos muuta työtä ei esim.16-vuotias yks.kert. saa!? tuetaan mieluummin sitä että ylipäätään on töissä, ja vaikkei mitään haluattaiskaan tilata niin kuunnellaan mitä sillä on sanottavana ja kieltäydytään kohteliaasti. Joo sieltä voi tulla "käännytystyötä" mut ei se oikeuta ketään asiattomuuksia laukomaan työtään tekevälle ihmiselle.

      - Jos yksinkertaisesti et voi sietää puhelinmyyjiä, hanki suoramarkkinointikielto. Myyjä ei todellakaan pysty vaikuttamaan siihen mihin numeroon soittaa. Samoin kun avaatte lapsille liittymiä joihin ei haluta suoramarkkinointia: pistäkää niihin kielto. Ei vaadi HIRVEÄSTI vaivaa aikuisilta ihmisiltä eikö niin?

      - Jos et voi sietää tuntemattomasta numerosta tulevia puheluita: älä vastaa. Myyjä _EI VOI_ vaikuttaa siihen näkyykö numero vaiko ei, joten pään aukominen myyjälle heti alkuunsa tyyliin: "kuka olet mistä soitat en jatka keskustelua koska soitat tuntemattomasta numerosta...." Älä sitten edes vastaa. ;)

      - Puhelimenvälityksellä tekemänne kauppa on sinun ja tuotteen valmistajan välinen sopimus, EI sinun ja puhelinmyyjän välinen sopimus. Puhelinmyyjä ei siis ole velvollinen kertomaan sinulle koko nimeään, ja sen takia on ihan turha lähteä sitä tenttaamaan. Tod näk. tulee Essi Esimerkkiä tai Maija Meikäläistä vastauksena. ;) eikä myyjä saa kertoa yritystä josta soittaa, joten myös sitä on turha tonkia.

      - En nyt mitenkään halua erityisesti painostaa ottamaan puhelinmyyjältä mitään vastaan, mutta kannattaahan sitä miettiä kun ilmaiseks on sulle tuotetta laittamassa ja sulta vaaditaan ainoastaan se yks puoli-ilmanen soitto jatkotilausten peruutukseen... Toi firma maksaa niille myyjille oikeasti rahaa jokaisesta "myydystä" tuotteesta. Ja minkä ikäset ihmiset tekee puhelinmyyntiä? Pääasiassa opiskelijat läpikulkumatkallaan. Ne tarvii oikeasti elämiseensä joka sentin, joten "hyväntekeväisyyttä" teet sillä että otat sen tuotteen vastaan ja sitten yhellä puhelulla perut jatkotilaukset (eli saat ilmaisen tuotteen). Sillälailla kannat konkreettisesti kortesi kekoon sen eteen että tässä valtiossa on opiskelijoilla varaa syödä koulussa ja maksaa katto pään päälle jne.

      - Ja kuten tossa sanoin, äänikuitti on nauhotettu ja tallennettu, ja siinä luvataan yhden ilmoituksen asiakaspalveluun riittävän jos et enempää tuotteita halua. Se äänikuitti on yhtä virallinen ku teksti mustana valkosella, eli jos siinä luvataan et yks ilmotus riittää, niin se kans riittää. Sen jälkeen jos jotain paketteja postiin tulee, niin sinä et niistä todellakaan mitään maksa. :)

      - Hyvää kesää kaikille! :)

      • Päivi 60

        Sain höylän ja sain lopetettua asiakas suhteenkin kun soitin numeroon 0932961446, annoin soida niin kauan että vastasivat taisi siinä mennä 5min kun vastasivat.. :)


      • Huijauksen uhri
        Päivi 60 kirjoitti:

        Sain höylän ja sain lopetettua asiakas suhteenkin kun soitin numeroon 0932961446, annoin soida niin kauan että vastasivat taisi siinä mennä 5min kun vastasivat.. :)

        Tämä viestiketju on hyödyllinen. Soitin tuohon numeroon ja sain peruttua kaikki seuraavat tilaukset kerralla!


      • paivivi

        "-Olkaa, jookoskookos, ystävällisiä niille jotka teille soittelee... Pliis. joku opiskelija soittelee 200 puhelua 6h työpäivän aikana, ja joka toinen puhelu on luuria ja joka toinen haistattelua.. Ko. firman palkka on puhelinmyyntityölle hyvä, mutta proviikoilla hekin pääasiassa pelaavat. Tuetaan noita nuoria ihmisiä tekemään sitä työtä jota he saavat. puhelimessa kuulee usein: "hanki kunnon työ!" mitä jos muuta työtä ei esim.16-vuotias yks.kert. saa!? tuetaan mieluummin sitä että ylipäätään on töissä, ja vaikkei mitään haluattaiskaan tilata niin kuunnellaan mitä sillä on sanottavana ja kieltäydytään kohteliaasti. Joo sieltä voi tulla "käännytystyötä" mut ei se oikeuta ketään asiattomuuksia laukomaan työtään tekevälle ihmiselle."

        Tänään tuli kyseisestä firmasta puhelu. Kun hän kysyi, laitetaanko minulle kyseiset paketit tulemaan, vastain ystävällisesti, että ei kiitos (olen itsekin asiakapalvelualalla), ja pyysin laittamaan heidän tietoihin, mekinnän, että minulle ei tarvitse enää soittaa. Neitonen tokaisi: "No en varmaan laita!", ja löi luurin korvaani!
        Että sellaista asiakapalvelua...


        "- Jos yksinkertaisesti et voi sietää puhelinmyyjiä, hanki suoramarkkinointikielto. Myyjä ei todellakaan pysty vaikuttamaan siihen mihin numeroon soittaa. Samoin kun avaatte lapsille liittymiä joihin ei haluta suoramarkkinointia: pistäkää niihin kielto. Ei vaadi HIRVEÄSTI vaivaa aikuisilta ihmisiltä eikö niin?"

        Minulla on voimassa oleva Robinson-puhelinmarkkinointiesto, mutta siitä huolimatta sain tämän puhelun.


    • Kaduttaaaaaa

      Moikka!
      Tuli tänään puhelu i phoneeni, jossa numeron sijasta luki "estetty".

      No tämä mies henkilö oli oikein mukva ja toisti nimeäni ainakin 10-15 kertaa puhelun aikana. No hän sanoi että saisin ilmatteeksi naisten höylän kotiin, ei maksa mitään eikä tule postituskuluja. No menin "lankaan" ja annoin sitten nimeni, syntymäaikani ja osoitteeni.

      Tämän jälkeen mies sanoi äänittävänsä puhelun ja laittavan jonkun nauhan päälle? Siinä sitten hän kertasi että ilmatteeksi tuotteen lähettää ja pakkauksen mukana ensimmäisenä tulee heidän puhelinnumeronsa johon soitto ei maksa mitään...ja sieltä sitten pystyy peruttamaan seuraavat tulevat tilaukset.. ja ne seuraavat tilaukset maksaa jotain 18 euroa?

      Hyväksyin sitten nämä ehdot ja nyt kyllä kaduttaa jo. Lupasit että noin 3 viikon aikana tulee ilmaispaketti kotiin.

      Tuli katuma päälle ja haluaisin jo nyt peruttaa tilauksen. Mutta eihän minulle jäänyt siitä numeroa eikä tietoa että mikä firma tuo nyt sitten oli!

      Olisiko joillakin enemmän infoa tuosta firmasta/spostia/puhelinnumeroa joka toimisi ja saisi yhteyden.

      • mäjokapäivätöitäteen

        Älä suotta haaskaa kaunista kesäpäivääsi katuen.. :) Eli kun se paketti kolahtaa luukusta, soita saman tien siihen paketissa mainittuun 09-alkuiseen numeroon. :) 9:30-16:30 on aspahenkilöt vastaamassa puheluihin. Tuote tosiaan jää sulle ilmaseks vaikka haluatkin peruuttaa koko höskän, niinhän sinä äänikuitissa sovit. :) Eli peruutuksen jälkeen sun ei tarvi pelätä että mitään joutusit maksamaan = et joudu.
        Aspasta sanon sen verran että heti auettua (klo 10 aikaan) kannattaa rimpautella, silloin on vähiten soittajia. Jonotus yms. ei sinulle tietenkään mitään maksa, enkä olisi kuullut että kukaan olisi hirvittävän pitkää aikaa edes joutunut jonottamaan. Tilaston mukaan 90%:iin puheluista vastataan alle kahdessa minuutissa.


      • Huijarifirma!
        mäjokapäivätöitäteen kirjoitti:

        Älä suotta haaskaa kaunista kesäpäivääsi katuen.. :) Eli kun se paketti kolahtaa luukusta, soita saman tien siihen paketissa mainittuun 09-alkuiseen numeroon. :) 9:30-16:30 on aspahenkilöt vastaamassa puheluihin. Tuote tosiaan jää sulle ilmaseks vaikka haluatkin peruuttaa koko höskän, niinhän sinä äänikuitissa sovit. :) Eli peruutuksen jälkeen sun ei tarvi pelätä että mitään joutusit maksamaan = et joudu.
        Aspasta sanon sen verran että heti auettua (klo 10 aikaan) kannattaa rimpautella, silloin on vähiten soittajia. Jonotus yms. ei sinulle tietenkään mitään maksa, enkä olisi kuullut että kukaan olisi hirvittävän pitkää aikaa edes joutunut jonottamaan. Tilaston mukaan 90%:iin puheluista vastataan alle kahdessa minuutissa.

        Eipäs valehdella mutta sehän kuuluu toimenkuvaasi. Yritin soittaa 25.6. kymmeniä kertoja, muutaman kerran odotin useita minuutteja. Kyllä se jonotus vaan maksaa sillä aluksi vastaa vastaaja joka kertoo että kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja, odota hetki.

        Kun sitten soitin maksulliseen 0700 numeroon oli äänenlaatu niin surkea ettei peruminen onnistunut, puheesta ei saanut selvää. Otin yhteyttä kuluttajaviranomaiseen ja he saivat jäsenyyden peruttua.

        Firma on huijarifirma ja kaikki jotka siinä tavalla tai toiselle toimivat ovat moraalisesti vastuussa tästä huijauksesta. Näin se vain on, mustaa ei voi selittää valkoiseksi. Kehoitan jokaista joka saa matador partahöylätarjouksen iskemään luurin heidän korvaansa. Minä aion tästä lähtien kuunnella heidän huijausviestinsä ja kun alkavat puhelua nauhoittamaan ehdottomasti kieltäytyä. Pari tarkkaan valittua kirosanaa tekee selväksi etten ole tilaamassa!


    • irmeliina

      Onks joku oikeesti saanut irtisanottua jäsenyyden shaveservicen linkin kautta?? mulle tuli vaan kans se vahvistus siitä et,et käsittelevät asian mahd.pian... haluisin jo ton pois mielestä koko homman. Ja ikinä en vastaa enää tuntemattomaan numeroon... :( kyllä sitä voikin ihminen olla helppo ja tyhmä!

      • mäjokapäivätöitäteen

        Soita siihen 09-alkuiseen numeroon, netin kautta sitä ei voi perua. Myyjä varmasti kertoi että peruminen tapahtuu _soittamalla_.


      • Huijarifirma!
        mäjokapäivätöitäteen kirjoitti:

        Soita siihen 09-alkuiseen numeroon, netin kautta sitä ei voi perua. Myyjä varmasti kertoi että peruminen tapahtuu _soittamalla_.

        Eipäs valehdella mutta sehän kuuluu toimenkuvaasi. Yritin soittaa 25.6. kymmeniä kertoja, muutaman kerran odotin useita minuutteja. Kyllä se jonotus vaan maksaa sillä aluksi vastaa vastaaja joka kertoo että kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja, odota hetki.

        Kun sitten soitin maksulliseen 0700 numeroon oli äänenlaatu niin surkea ettei peruminen onnistunut, puheesta ei saanut selvää. Otin yhteyttä kuluttajaviranomaiseen ja he saivat jäsenyyden peruttua.

        Firma on huijarifirma ja kaikki jotka siinä tavalla tai toiselle toimivat ovat moraalisesti vastuussa tästä huijauksesta. Näin se vain on, mustaa ei voi selittää valkoiseksi. Kehoitan jokaista joka saa matador partahöylätarjouksen iskemään luurin heidän korvaansa. Minä aion tästä lähtien kuunnella heidän huijausviestinsä ja kun alkavat puhelua nauhoittamaan ehdottomasti kieltäytyä. Pari tarkkaan valittua kirosanaa tekee selväksi etten ole tilaamassa


    • irmeliina

      myyjä sanoi,että sähköpostitse tai puhelimitse. täytyypä huomenna soitella siis.... eihän se voi maltaita maksaa kun numero on 09-alkuinen?

    • keiraf

      EI VOI PERUA SÄHKÖPOSTITSE! Eli myyjä antanut sulle virheellistä tietoa.
      09-alkuiseen numeroon soitat paikallispuhelun hinnalla, eli se ihan normaali puhelumaksu, ei tuu parin minuutin puhelusta ku se 10snt laskua jos sitäkään. :)

    • -

      Itse sain onnistuneesti peruttua tilauksen, pitää vain muistaa perua ennen päivämäärää x ennen kuin lähettää täydennys pakkauksia, ja höylä on sitten täys paska, tyydyn mielummin perinteisiin oransseihin bic höyliin jos pakko valita. Mutta onneksi minulle on jo ehditty lähettämään teriä niin pääsen kuluttamaan noikin loppuun ja maksamaan 19e.

    • Sopisiko, että ei enää kirjoiteta tähän ketjuun. Tämä on paisunut liian pitkäksi ja samoja juttuja toistetaan. Aloittakaa uusi ketju jos on jotakin uutta hyödyllistä sanottavaa. Kiitos. (Pyydän, koska tässä ei saa laitettua pois päältä vastausilmoituksia.)

    • Huijauksen uhri

      ENSIMMÄINEN JA TOINENKIN PAKETTI TULIVAT. NYT VAIN PITÄISI SAADA LOPPUMAAN TÄMÄ POSTI. 16,95 OLI TOISEN POSTIN MAKSU JA SE ON PALJON ELÄKELÄISELLE :( TULI VARMAAN MAKSETTUA TÄSSÄ SE "ILMAINEN" MYÖS :(

    • ana

      Voi käydä tekemässä peruutuksen/irtisanomisen osoitteessa www.shAveservice.com

    • tyytyväinen

      Vaikka kuinka moni täällä niin väittääkin, ei jatkotilausta voi perua sähköisesti. Se on puhelimitse tai ei ollenkaan. Ja näin myyjä sulle siellä puhelimessa myös on velvollinen sanomaan ja sanookin. Pitää olla todella tyhmä, jos ei sitä tajua.

    • Sinikki

      Itse lankesin samaan ansaan, ja tilasin ilmaiseksi höylän, joka saapui minulle monta viikkoa puhelun jälkeen. No, mieheni painostuksesta soitin heti irtisanoakseni itseni, odotin onnekseni linjalla vain 4-5 minuuttia kunnes minulle vastattiin.Kerrottuani asiakasnumeroni asiakaspalvelija kertoi asian olevan kunnossa ja että olin irtisanoutunut... Nyt toivotaan ettei uutta pakettia tule!!

    • goodshave

      Hei, minulle sanottiin myös että näytekappaleen jälkeen jos ei halua tilata tuotetta on helppo lopettaa tilaus netin kautta... no paketti tuli ja en tiedä miten saan peruutettua ettei muita paketteja enään tulisi... pitää varmaankin soittaa firmalle ja selittää ettei enää halua muita paketteja.. todella ärsyttävää jatkossa taidan sanoa ei kaikille ilmais näytteille. lisäksi missään lappusessa ei lukenut mitään netti osoitetta mitä kautta voisin peruuttaa muut pakeitit tai ettei uusia tulisi enään..

      • goodshave

        Hei, kun olin saanut goodshave ilmaisnpakeitn (sveiverin) niin soitin asiakaspalveluun josta vestattiin melkein heti (09 32961446). Pyysit asiakas numeron joka löytyy laskusta. ei muuta. :) helpotti että asian sai hoidettua eikä lähtenyt mikään lasku kierre käyntiin :)


    • Kaduttaaaaaa

      Heips!
      Laitoin tähän viestiä 14.6.2012 17:06.

      Sain postiluukusta ke 4.7.12 paketin jossa oli onneton goodshave women-höylä joka kyllä näyttää ihan miesten höylältä. Paketin mukana tuli siis lasku joka on 0 euroa, lisäksi on 2 kpl esitteitä ja heidän "sääntölappusensa".

      Samana päivänä soitin asiakaspalveluun noin kello 14.34, puhnro. 09- 329 61 446 ja peruin tilaukseni/jäsennyyden. Vastasivat puheluun noin 30 - 60 sekunnin kuluessa, ystävällinen nainen vastasi.
      Yritin saada asiakaspalvelusta jotain irtisanomisvahvistusta muttei antanut,heillä ei ole resursseja siihen.

      Tänään 6.7.2012 sitten varmuuden vuoksi vielä menin tuonne heidän netti -sivuille http://www.shaveservice.com/ ja sieltä "asiakaspalveluumme" ja asia kohtaan "irtisanominen". Olen sen verran skeptinen tuohon niin otin vielä Print scrn kuvan ennen kun lähetin viestiä heille ja sitten vielä lähetyksenkin jälkeen.
      (Toivon että nyt olen tehnyt irtisanomisen nytten tarpeeksi selvästi ja minulta myös löytyy siitä todiste jos jossain vaiheessa tästä tulee jotain).

      Shaveserviceltä tuli myös sposti viesti jossa kerrotaan että viesti on heille mennyt perille ja he palaavat asiaan mahd.pian kun ovat käsitelleet asiani.

      Ei muuta kuin hyvää kesää kaikille!

    • puhelinmyyjä

      Voi hyvänen aika kun ihmiset on niin epätoivoisia... Varmaan jo kymmenesti tässä ketjussa sanottu että peruuttaminen tapahtuu SOITTAMALLA asiakaspalveluun.
      On ihan turha ruikuttaa siitä jos peruuttaminen ei netin kautta onnistu, kun se on selkeällä suomen kielellä sanottu että SOITTAMALLA. Jos se on vaikea ymmärtää niin suomennan: ota puhelin käteesi. Näppäile paketista löytämäsi puhelinnumero. Paina soitto-nappia. Odota kunnes vastataan. Anna asiakaspalvelijan tehdä peruutus.
      Jos et ohjeiden mukaan toimi, ruikuta sitten itseksesi muta älä lähde valheellista tietoa levittämään siitä että puhelinmyynti olisi huijausta tms. EI OLE. 98% "ongelmsita" lähtee siitä kun asiakas ei ymmärrä Suomen kieltä, tai ei vain halua toimia ohjeiden mukaan.
      Kiitos.

    • MEL

      Olipas tosi asiallinen firma, ihan todella. Soittivat ja kauppasivat höylää ilmaiseksi, sain höylän parin viikon sisällä postista, soitin kirjeen mukana tulleeseen numeroon, puhelu poimittiin heti ja nyt on mun jäsenyys irtisanottu. Kaikki meni just eikä melkeen niin kuin kuulukin. Ihan turhaa haukkumista tässä ketjussa.

    • parempiakin höyliä

      Vähän outoa kyllä ettei tuotteesta löydy netistä mitään tietoa. Soitin juuri asiakaspalveluun peruuttaakseni tilauksen. Vastasivat nopeasti, annoin asiakasnroni ja reipas ääni sanoi "tilaus on peruutettu". Helppoa oli eikä tarvinnut selitellä miksi lopettaa tilauksen :)

    • ihan hyvä mutta ruma

      Löysin nettisivun irtisanomista varten tästä ketjusta, joten kiitos siitä. Tietenkin olisin voinut soittaa, mutta asioin mieluummin netin kautta. Joku oli varmaan lukenut lähetyksen mukana tulleet esitteet minua tarkemmin. Olen samaa mieltä siitä, että useimmiten asioiden toimimattomuus on ihan itsestä kiinni - ainakin minun kohdallani asia on niin.

    • -_-

      KYLLÄ YKS RUNKKUNAAMA HUIJAUSJUTTU TÄMÄKIN TAAS. Ikinä en enää mitään tilaa. Sanottiin ettei mihinkään tarvi liittyä ja sitten tulee tervetulotoivotus asiakkaaksi liittymisestä, MELKOISEN LOOGISTA mun mielestä. Onneks peruutuksen sai tehtyä helposti puhelimen välityksellä, toivotaan ettei ne nyt enää mitään lähettele, näin ainakin sanoivat.

    • arvaakuka!?

      Onpa kauniisti puhuttu 15-20 -vuotiaasta ihmisestä joka tekee työtä JA MAKSAA SIITÄ VEROA IHAN YHTÄ LAILLA KUN LÄÄKÄRI TAI POLIISI.
      Eiköhän se vika ole ihan siellä omassa korvavälissäsi kun tuohon sävyyn puhut.
      Onko se jäsenyys niin huisduudelis kauhea asia jos se kerran irtisanoutuu peruutuksen yhteydessä? Kun nimenomaan tilaamiseenhan se heidän "hyväntahtoisuus lähettää ilmanen paketti" perustuu. Mutta kyseisessä firmassa ollaan luotu asiakkaalle mahdollisuus hyödyntää AINOASTAAN tämä ilmainen paketti. Esim naapurimaan myyntitaktiikka tälle samalle tuotteelle: saat näytepaketin veloituksessa JOS sitoudut tilaamaan tuotetta vähintään 6kk. Muussa tapauksessa maksat näytepaketista täyden hinnan postimaksuineen, 15€.
      Ja yksi järjen jättiläinen täällä sitten avautuu siitä kun hellasduudelis hänelle oli ongelma liittyä jäseneksi jonka saa irtisanottua automaattisesti peruutuksen yhteydessä..

    • Good save

      Eipä tätä sivua kyllä helpolla löydy -> http://shaveservice.com/ Mutta sen kautta nyt laitoin peruutuksen koska siellä oli sellainen vaihtoehto ja toivottavasti se oli siinä, kun eihän se höylä joka minulle tuli niin ainakaan mikään Mystique naisten höylä ainakaan ollut, kun joku ihan pilipali ja rumakin kaikenlisäksi, aivan eri kuin tuolla nettisivuilla mainitaan. Mutta firma on sama koska kaikki puhelinnumerot ja osoitteet on samat. No harvemmin sitä saa halpaa ja hyvää.

    • Monsku51

      Meille tuli ilmainen höylä reilu kuukausi sitten, samana päivänä soitettiin asiakaspalveluun ja peruttiin jäsenyys. Piti olla ok. Ja kappas, mikäs se eilen odottikaan postilaatikossa? Niinpä. Höyläpaketti, ja lasku. Samoin kävi vuosia aiemmin erään alusasufirman kanssa, jäsenyyttä ei irtisanottu ennenkuin laitettiin sinne viestiä että voitte laittaa paketteja mutta senttiäkään niistä ei makseta kun eroaminen ei näytä onnistuvan vaikka kymmenen kertaa sinnekin piti asiasta ilmoittaa.
      Tänään yritetty koko päivän, tunnin välein, soittaa Good Shaven asiakaspalveluun eikä sieltä vastaa kukaan. Ilmoittaa että kaikki linjat varattuja.

      • Näin on

        Huijarifirma, jokainen joka tuollaisessa työskentelee on moraalisesti vastuussa. Seuraavan kerran kun puhelinmyyjä soittaa annan heidän jaaritella ja sen jälkeen tarkkaan valittujen kirosanojen kera teen selväksi mitä heistä ajattelen. Paskasakkia, se heille pitää tehdä selväksi!


    • stellar

      moi!

      höylät tullu ihan ajallaan, mutta peruutusta kans yritän.. mut läpi ei pääse. en usko ton netin kautta peruutuksen toimivan, vaikka sama firma onkin kyseessä. Eri terät ja "kerho" kuiteskin.. vituttaa!

    • Kakeliini

      Mutkin ylipuhuttiin ottamaan vastaan tämä ilmainen terä. Puhelun alussa myyjä selitti, että ilmaista on ja irtisanoutua voi vaivattomasta kahden viikon sisällä siitä kun terät ovat kolahtaneet postiluukusta.

      Eniten mua ihmetytti ja ärsytti se, että kun myyjän pyynnöstä "tilaus" käytiin läpi vielä nauhalle, vasta siinä kohtaa muistettiin mainita se, että tilaus jatkuu automaattisesti ja että postittavat tavaraa parin kuukauden välein siihen ja siihen hintaan. Eli nauhalle ei siis otettu sitä, miten asia alunperin esitettiin. Harmittaa jälkikäteen, etten siinä kohtaa pysäyttänyt myyjää ja sanonut sinne nauhalle, että tuota et maininnutkaan äsken. No, äsken soitin 09-alkuiseen asiakaspalveluun ja onnistuin irtisanomaan itseni kaikesta. Mitähän lisää siitä tulee puhelinlaskuun...

      Hyvin hyvin kummallista, että papereissa sanottiin, että irtisanoutua voi myös kotisivujen kautta. Kotisivuja (tai edes sähköpostiosoitetta) kun ei löydy papereista sen kummemmin kuin netistä googlaamallakaan.. Ampuvat kyllä itseään pahasti jalkaan tällä markkinoinnilla, ellei tarkoituksena sitten ole kerätä ropoja höynäyttämällä ihmisiä.

      • eijaksatätävalitusta

        Tai sitten olet yksi niistä jotka kuulevat ainoastaan sen minkä haluavat kuulla, ja kytkevät kuulohermonsa päälle vasta siinä nauhoituksessa. Sitten on mukamas NIIIN kusetusta jos ei mennytkään niin kuin itse halusit kuulla.


    • failminä

      Tänään tuli puhelu ja päädyin tilaamaan ilmaisen näytepaketin. Toivottavasti jatkotilauksen peruminen onnistuu ongelmitta, kunhan paketti aikoinaan tulee perille.

      • failminä - jatkoa

        Kolmen viikon jälkeen paketti tuli perille, ja samana päivänä soitin kirjeessä olevaan asiakaspalvelunumeroon. ~5 minuutin odottelun jälkeen vastasivat, sanoin haluavani lopettaa jatkotilauksen ja annoin asiakasnumeron. Asiakaspalvelijan mukaan ei tule enää jatkossa paketteja.

        gg


    • Monsku51

      Lopulta kun pääsin asiakaspalveluun läpi niin sieltä sanottiin että ei näy se heti näyteterien saannin jälkeen tehty irtisanominen. Ja selvästi silloinkin puhelimessa naisääni sanoi että tämän jälkeen ei enää paketteja tule. No, jospa nyt toisella kerralla onnistuisi tuo irtipääseminen.

    • ...

      Oletteko miettineet MITÄ MAKSAA puhelu, kun irtisanotte sopimuksenne Good Shaven kanssa. Laki sanoo, että puhelun hinta pitää ilmoittaa, mutta he eivät ilmoita mitään. Lisäksi on outoa, ettei sähköpostiosoitetta löydy mistään, saati firman nettisivuja tai muuta tietoa firmasta-

      • -.-

        Äly-hoi-älä-jätä...

        09..

        Hmmm...

        09?

        HMMMM...

        Oisko pk-seudun (Helsingin alueen) suuntanumero?

        Voisko mitenkään olla mainitsematta hinta koska se on normaali puheluhinta alias operaattorista liittyen pari senttiä minuutilta...

        Ei, ei se voi noin olla.. Puhelinmyyjäthän on ammattikusettajia joten näin helppoa se ei voi olla, eihän.. ei tietenkään..


    • Positiivinen

      Itse kajosin tähän keskellä työpäivän kiireitä, olin vähän stressaantunut ja tuli vaan vastattua ja sanottua "joo" kaikkeen :D noh, höylä tuli kuten luvattiin, ilmaiseksi, ja parin päivän päästä muistin soittaa peruttaakseni liittymisen. Mukava tyttö vastasi ja vaikka olin hukannut laskun (köhköh) niin pystyi nimellä ja osoitteella etsimään jäsentunnuksen ja peruuttamaan koko hoidon. Puheli oli ohi nopeasti ja helposti, ja nyt on parit hätähöylät jos ei muuta ole saatavilla.
      Ei oikeastaan pahaa sanomista! Olishan siinä ekassa puhelussa voinut selkeästi ilmoittaa, että sun pitää sitten itse perua näiden tuleminen, mutta hoituihan se näinkin.

    • Testailija

      Tilasin höylän ja yhden paketin niitä varateriä annoin myös tulla, sitten soitin tuohon laskussa mainittuun 09--32961446-numeroon. Sieltä vastattiin melkein heti ja päätettiin tilaus osaltani. Tyttö sieltä kysyi vielä lyhyesti tilauksen lopettamisen syytä ja mainitsi, että viimeisin lasku kannattaa maksaa, ettei ehdi mennä perintään.

      Halusin lähettää viimeisimmän teräpaketin takaisin ja tyttö antoi ohjeet myös tähän, Westerfieldin asiakaspalautusnumero postissa on kuulemma 632318, näin pitäis siis saada ilmainen asiakaspalautus järjestymään.

      Ei muuta huonoa sanottavaa kuin se, että teriä voi mielestäni käyttää liian vähän aikaa, kun niihin ei ole suunniteltu tilaa ajelluille ihokarvoille päästä huuhtoutumaan pois. Siis tukkeutuvat äkkiä ja sen takia niitä kuluisikin paljon (paketteja sais olla ostamassa koko ajan). Mutta mitään epäilyttävää en tässä ole huomannu ja palvelu puhelimitse toimi hyvin.

    • Testattu

      Tilasin itsekin noita höyliä ja ihan olemattomia ovat. Juuri äsken soitin laskussa mainittuun 09-alkuiseen numeroon, josta kyllä vastattiin heti. Peruutus on tehty.

    • okoss

      Minäkin peruutin paketin ja ongelmia ei ollut, tänään oli kuitenkin tullut uusi paketti ja tervetulotoivotus uudeksi jäseneksi MAKSULLISEN laskun kera. Muille käynyt näin, miten olette hoitaneet? Huomenna soitan kyllä kuluttajaneuvojalle

    • MR

      Hei, älkää missään tapauksessa laittako http://shaveservice.com/ sivuilla omaa henkilötunnusta, tiedä mihin tarvitsevat. itse yritin vahingossa laittaa mutta väittivät onneksi että tunnuksesta puuttuu numeroita. sivuilla henkilötunnuksen laittaminen ei ole pakollinen.
      Saas nähdä tuleeko pakettejä enää kun peruutin. Spostiin tuli vahvistus.

    • ettäsemmosta

      Moikka!

      En jaksa lukea koko ketjua läpi, mutta mä oon saanut firmalta hyvät höylät tosiaan halvalla, puh.numerosta 0932961446 vastasi (hetken odottelun jälkeen) suomalainen asiakaspalvelija. Sanoin haluavani purkaa jäsenyyden tms. kysyi vain asiakasnumeroani joka näkyy laskussa. Sen kerrottuani kysyi mitä pidin tuotteesta, sanoin kantani ja hän lupasi että eivät enää lähetä minulle mitään. Mysteeriksi jäi, mistä olivat saaneet tietoni!

    • huijattu

      Minullekin kävi samoin, ILMAINEN näyttekappale piti tulla, tulikin, mutta nyt sitten tuli seuraavaksi myös uusi kuukauden tilaus, vaikka en mielestäni ole sitoutunut mihinkään, ja laskuhan on jo melkein 20 euroa!! Kallista tällaisesta! en tiedä, miten pääsen tästä yrityksestä nyt irti, kokemuksia??? Kalliiksi tulee joka kuukausi peruutella noita pakkauksiakin...

    • Ihan____hyv

      Ihan ok teriä ja helposti sai peruttua 09-numerosta jäsenyyden. Ystävällistä ja sujuvaa palvelua sain numerosta.

      • tj

        Hintatakuu on kova lupaus, mutta ei loppuun asti toimi. Paperilla lupaavat myydä 10% löytämäsi halvimman vastaavan laatuisen terän hinnan alle, mutta kun vastaan lyödään dx.com verkkokaupan 7.90USD / 4 terää toimitettuna hinta (Gillette Fusion) tulevat vastaan vain 12.95EUR / 6 terää hintaan asti.

        En nyt ihan hirveästi ihmettele etteivät pysy lupauksessaan, mutta tyhmää heiltä painaa paperille noin rajua lupausta.


    • Ei löydy nettisivuja eikä s.posti osoitetta. Huono palvelu, mutta terät on ihan hyviä :D

    • mamma H

      laskusta löytyy asiakaspalvelunro 09-32961446. Taidanpa kokeilla sitä...

    • Postijone

      Ei muutakun POSTIIN! Yritys on WESTERFIELD INTERNATIONAL ja sanotte vaan postin tiskillä, että asiakaspalautus ja toi kyseinen yritys, pyydätte kuitin, joka kyllä nykyisin annetaan jo automaattisesti. T: Postin työntekijä

      • Postijone

        Eikä noita "ILMAISIA" tai "NÄYTEPAKKAUKSIA" kannata koskaan ottaa vastaan muutenkaan, jos tarvitte partahöyliä, niin menkää kauppaan ja ostakaa. Noi puhelinmyynti hommat menee aina siihen, että niitä sitten tulee vähänväliä ja irti pääseminen käy vaikeaksi.


    • ...

      Puhelinmyynti pitäisi kyllä kieltää... Täällä yksi, joka joskus perjantai-iltapäivällä/illalla vastannut aika kännissä puhelimeen ja suostunut vastaanottamaan "ilmaisen näytepakkauksen"... No, nyt olen sitten saanut noin puolen vuoden sisällä neljä lähetystä, joista yhdessäkään ei ole ollut mitään tilausehtoja, palautusohjeita tms. En ole höylää enkä teriä käyttänyt, muttei minulla myöskään ole ollut varaa maksaa niitä enkä kyllä suostu maksamaankaan sellaisesta mitä en ole tilannut! Ja vaikken ole yhtään laskua maksanut, niin viimeksi TÄNÄÄN tuli taas lähetys... Ei löydy nettisivuja eikä sähköpostiosoitetta, vain postiosoite: PO Box 205, 6670 AE Zetten The Netherlands. Niin no, lukeehan tuossa laskussa, että soita meille: 0-700 700... Ja sitten löytyy 09-alkuinen asiakaspalvelunumero, en ole soittanut, tiedä mitä sekin maksaisi ja onnistuisiko peruutus edes. Luulisi terien tulon joskus loppuvan... Sama juttu oli joskus joidenkin värillisten piilolinssien kanssa, niitäkään en ollut varsinaisesti edes tilannut enkä onnistunut peruuttamaan tilausta millään, lähetin monta kertaa piilarit takaisin, yritin soittaa ja perua, lähetin sähköpostia ja lopulta vielä ihan käsin kirjoitetun kirjeen, mutta aina vaan tuli uusi pakkaus piilareita... Sen jälkeen en ole enää jaksanut välittää, perinnässä on jo valtavat määrät kaikkea älytöntä mitä en ole tilannut, mutta olkoon...

      • paivivi

        Miten niin et ole tilannut???


    • Nelle

      Yhden linkin kautta 2.10. irtisanoin sopimukseni, mutta silti tuli uusi setti höyliä postilaatikosta, enkä ole saanut sähköpostiin vahvistusta irtisanomisesta, vaikka lupasivat hoitaa asian nopeasti. :/ Täytyy soittaa tänään asiakaspalveluun ja lähettää terät takaisin.

    • yks teriin erehtynyt

      Miten pääsee eroon teristä ja saa lopetutua tilauksen. Ei ole hyviä teriä.

    • Nainen7

      Sain terät (naisten) heti kun oli soitettu. Tosi hyvät ja asiakaspalvelun kautta voi peruuttaa seuraavaa lähetystä. Helppoa kun tulee suoraan postilaattikkon eikä tartte muistella ostaa kaupassa :)

    • kokemusta löytyy...

      Minulle soitettiin eilen ilmeisesti kyseisestä firmasta ja tyrkytettiin ilmaista shaveria.
      Olin tietoinen mitä suostumisesta seuraa ja olinkin tästä myyjälle sanomassa, että tiedän kyllä mihin tässä sitoudutaan, vaikka ette sitä suoraan kerro.
      Myyjän äänensävy muuttui iloisesta tylyksi ja kesken lauseeni hän sanoi "kiitos, näkemiin" ja löi luurin korvaani.

      Kannattaa siis olla tiukkana. Toivottavasti eivät soittele enää :)

      • paivivi

        Mä olen tilannut kyseisestä firmasta höyliä ja sain peruttua tilauksen (en muista enää miten, ilmeisesti puhelimitse).

        Tänään sieltä tuli taas puhelu. Kun tyttö sitten kysyi, laitetaanko ilmaiset paketit tulemaan (höyliä ja sukkia), sanoin kohteliaasti, että ei kiitos, ja pyysin laittamaan tietoihinsa, että minulle ei saa enää soittaa. Tyttö tokaisi, että "No en varmaan laita!", ja löi luurin korvaan...

        Että sellaista asiakaspalvelua...


    • Varoitusmerkki

      Varokaa! Tämä Goodshaven p*skapulju yritti vaatia sukulaistani maksamaan partaterät, joita hän ei ollut tilannut. Lähettivät niitä surkeita lelujaan useamman paketin, joista kaikki asianosainen palautti postissa. Siitä huolimatta Goodshavelta tuli aina uusia laskuja ja vaativia puhelinsoittoja, väittivät nauhoittaneensa äänikuitin tästä väitetystä tilauksesta. Eivät suostuneet kuunteluttamaan äänikuittia asianosaiselle.

      Noh, sitten alkoi tulla kirjeitä perintätoimistolta (Alektum perintä Oy), mutta onneksi sukulaiseni ei antanut periksi vaan lähetti firmalle terveiset asianajajan välityksellä. Kuinka ollakaan, Alektumilta vastattiin että olivat mukamas kuunnelleet väitetyn äänikuitin ja se oli ollut virheellinen. joten perintä lopetetaan aiheettomana. Shit's berries, niillä mitään äänikuittia ollut olemassakaan, kusetusta kaikki alusta loppuun saakka.

    • hermot!!!!

      APUA! MIten tästä pääsee eroon ?!?! Mulle tuli ILMAINEN näytepakkaus..sen jälkeen tullu MONET terät , eroaisin jos vain pystyisin. Asiakaspalvelu ei vastaa,nettisivuja ei löydä....Missä yhteystiedot? Mulle tulee Alektumilta perintälaskuja..enkä voi alkuperäistä laskua maksaa poiskaan kun ei kuulemma tilinumero ole käytössä,näin ilmoittaa verkkopankki. Alkaa todella palaa hermo. Ja missä on palautusohjeet?

      • Hermot täälläkin

        Itellä vähän samanlainen ongelma, jossakin keskustelupalstalla oli sähköposti [email protected] jota kautta vois kuulemma perua


    • Kana kusoo

      Kele ja sitten on tämä joku Blackstone ja osoite PO Box 65 Hollantiin (Netherland) pahvipaketteja ei mitään tarkempia yhteystietoja löydy eikä palautusosoitetta tai -oikeutta. Huijausta. Mitä lie paketit sisältää mutta kun ei ole tilattu niin roskiin menee. Saavat ootella maksuja jos niin luulevat. Huijausyritys eikä suomalainen. Kummallista jos näihin ei kuluttajaviranomaiset jo puutu.

      Seuraavan kerran kun menen Hollantiin otan osoitteen talteen ja menen varmasti noiden huijareiden puheille. Näkevät ja kokevat mitä on kun härmäläinen miäs suuttuu on meinaten kättä pirempääkin silloon mukaana. Loppu lähettelyt.

    • Infinityn?

      Tänään soitettiin minullekkin. "infinity" oli firman nimi. Ensimmäinen asia mitä myyjä sanoi oli että "mitään en ole sinulle myymässä" joten jäin kuuntelemaan mitä asiaa myyjällä oli. Kertoi että saisin ilmasia näytteitä ja jos tykkään niin saan jatkaa tilausta, vasta kun alkoi tallentamaan ääni kuittia tuli ilmi että tilaus pitää päättää jos ei halua lisää tuotteita, vastasinkin sitten että mieleni vaihtui enkä haluakkaan tuotteita koska alkoi kuulostaa niin sekavalta hommalta. Jäi kyllä kans ihmetyttämään että mistä oli saanut tietoni. Toivottavasti meni perille että en tuotteita halua eivätkä alaa lähettämään mitään.

    • J E Uolevi

      Onnistuin tänään peruuttamaan partahöylätilauksen tuntien soiton jälkeen. Partahöylä oli kaiken lisäksi naisten säärikarvojen poistoon tarkoitettu joten parranajohan sillä ei onnistunut. Firman nimi on Westerfield International AG. "Asikaspalvelu" puhelin numero on 09-32961446. Ilmeisesti liikeidea perustuu tilauksen peruuttamisen vaikeuteen.

    • Oipat

      Itse onnistuin pari vuotta sitten perumaan jäsenyyteni osoitteesta: [email protected] -en tiedä toimiiko enää.

    • Turpahöylä
    • 35-49

      sain juurikin samanlaisen hyökkäyssoiton. sama spede tarjosi myös sukkia.
      kokonumeroa ei kysellyt.

    • Infinity II

      Noin kuukausi sitten soittivat minullekkin tuosta "Infinitystä". Kuuntelin tytön selitystä ja sain käsityksen että tuotteen tilaus ei sido minua mihinkään ja samalla tavalla vasta lopussa nauhoitetun keskustelun aikana minullekkin valkeni että soittaja aikoi lisätä minut jatkuvaksi jäseneksi ja jäsenyys olisi itse pitänyt perua. Selkeästi sanoin tytölle että siinä tapauksessa minulle ei tarvitse laittaa mitään pakettia. Jopa aviomieskin muistaa tapauksen kun hanakasti kieltäydyin...
      MUTTA!
      Eilen tipahti kaikesta huolimatta Infinityn paketti postilaatikosta ja siitä lähtien olen roikkunut puhelinjonossa. Saa nähdä millainen rumba tästä tulee....

    • hankalaa1

      Lupauduin ottamaan vastaan ilmaiset terät ja sukat, mutta asiakkuuden peruminen ei todellakaan ollut yhtä helppoa, kuin annettiin ymmärtää. Kolme päivää jonotin puhelin linjalla pääsemättä läpi ja sitten meni hermot.

      Toisesta viestiketjusta löysin suomalaisen asiakaspalvelun sähköpostiosoitteen:[email protected]. Täältä tuli päivän päästä vastaus, että asiakkuuteni on peruttu. Toivon, että myös on.

      HUOM. Sukissa ja terissä oli eri asiakasnumerot, joten olkaa tarkkana, että kaikki tulee peruutettua.

    • Voi ihme

      näin meitä huijataan.Koukutettaan vanhuksia ja muutenkin puolustuskyvyttömiä kansalaisia! Vaikka kuinka yrittää perua puhelimella ropotti vastaa ,on ruuhkaa.
      Saisi uhrin ymmärtämään että nämä ole ulosotto kelpoisia eikä mene luottokelpoisuus. Tosiaan jos tänä päivänä tehdään kauppaa niin pitää tulla rehellisesti esiin myös sähköisen viestinnän kautta.
      Missä moraali?

    • Huoh.

      Voi ihmiset kuulkaas, ottakaa se järki käteen. Jos ette jaksa alkaa peruuttelemaan tuotteita, älkää niiden tilaamiseen suostuko. Täältä Suomi24sta löytyy tismalleen samanlainen keskustelu, jossa monta sähköpostiosoitetta sekä puhelinnumeroa, josta peruutuksen voi hoitaa. Turhaa haukkua muita ja mustamaalata 'huijariyritykseksi' jos mitään huijausta ei ole tapahtunutkaan.

      • mummo vaan

        On huijausta, koska lakia ei noudateta. Samat pelisäännöt koskevat kaikkia yrityksiä ja ei mene kauaa, kun tuomioita jaellaan.

        Kuluttajasuojalaki 2 luku 6§
        Markkinoinnissa ei saa tarjota kulutushyödykkeitä toimittamalla niitä kuluttajille ilman nimenomaista tilausta ja edellyttämällä kuluttajalta maksua, hyödykkeen palauttamista tai säilyttämistä taikka muuta toimenpidettä!

        Yrittäjän tai tämän asiamiehen on kotimyynnissä tai etämyynnissä lähetettävä kuluttajalle kotimyyntiasiakirja, joka on päivättävä ja josta on käytävä ilmi elinkeinonharjoittajan nimi ja osoite, kulutushyödyke ja sen hinta sekä muut sopimusehdot. Kotimyyntiasiakirjan on oltava kauppa- ja teollisuusministeriön vahvistaman kaavan mukainen.

        Centurion on puhelinmyyntiyhtiö, joka on joutunut Ruotsin kuluttajaviranomaisten hampaisiin. Yrityksen markkinoinnista tehtiin esim. vuosina 2006-2007 lukuisia valituksia. Valituksia tuli aiheettomien tavaralähetysten ja laskujen vuoksi. Centurion lupasi toimittaa asiakkaalle ilmaiseksi sukkia tai partahöyliä. Kun asiakas suostui tähän, tavaraa ja laskuja tuli huolimatta siitä, että asiakas oli asianmukaisesti peruuttanut jatkotilaukset.

        Leander-Engström esiintyi viime maaliskuun alussa Ruotsin yleisradioyhtiön SVT:n ajankohtaisohjelmassa puolustautumassa edelleen jatkuvia kuluttajien syytöksiä vastaan. Tuolloin hän esiintyi sveitsiläisen Westerfield International -yhtiön edustajana. Leander-Engström on yhtiön omistaja. Televisio-ohjelmassa kävi ilmi, että Westerfield oli ottanut yhteyttä kuluttajiin Ruotsin puhelinmarkkinointia koskevien eettisten ohjeiden vastaisesti.
        Ongelmana oli myös se, että asiakkaat olivat saaneet alushousuja, Omega-pillereitä ja partahöyliä sekä laskuja tuotteista tilaamatta niitä ja saamatta yhteyttä yritykseen voidakseen selvittää sotkut.


      • Tyhmä numero nnn

        Hyvä nimimerkki Huoh. Olet varmaan niin viisas, ettet ole sortunut vastaanottamaan "ilmaista näytettä". Ohan toki noita puhelinnumeroita ja osoitteita, ja kaikkiin niihin olen yrittänyt ottaa yhteytta. Kokonaisen päivän käytin soittamiseen, ei vastausta. Nettisivua ei löydy. Kaikkiin kolmeen näiltä palstoilta saamiini sähköpostiosoitteisiin olen viestiä lähettänyt, Kahteen niistä ei posti lähde ollenkaan ja kolmas ei koskaan ole vastannut. Ja paketteja senkun tulee!! Tosin palautan ne avaamattomina samana päivänä. Neuvohan sinä viisas, miten tässä tapauksessa toimitaan!


    • hannaaaaa1

      Mites nytten sitten kun sain sen hemmetin höylän pari kuukautta sitten ja soitin heti 09 alkuseen numeroon ja peruin jäsenyyteni ja kaikki sujui ok. Paketteja ei pitäisi enään sadella..

      Tänään sitten tipahti postilaatikosta vaihtoteriä ja lasku... Soitin uudelleen ja selitin että olen perunu jäsenyyteni aikaa sitten että mites nytten. Puhelimeen vastannut mies sitten perui nytten OIKEASTII (tai mistä sitä tietää) jäsenyyteni ja vissin se sitten pitää maksaa nuo höylänterät ku ei tiedä uskaltaako nuita alkaa lähettelemään takasin, ties minne joutavat ja sitten pukkaa laskua korkojen kera.
      Eli maksanko nyt tämän ja toivon että olen päässyt eroon tästä?
      Ja äännitin tämän minun peruuttamis puhelun myös talteen että jos sataa pakettia vielä niin on jotakin näyttöä..

      • VITUTTAA!"#

        Paljonko nää laskut on?


    • Etämyyntiä

      Kuluttajan ja yrittäjän välinen kauppa on kuluttajansuojalain 6 luvun 3 §:ssä tarkoitettua kotimyyntiä, mikäli se tapahtuu muualla kuin elinkeinonharjoittajan tai yrityksen liiketiloissa.
      Kuluttajalla on oikeus saada etämyyntikaupasta vahvistus. Vahvistuksen on oltava jossakin pysyvässä muodossa, esimerkiksi postitse lähetettynä kirjeenä tai tietokoneelle tallennettavassa muodossa. Vahvistuksessa on oltava tieto kaupan keskeisistä sopimusehdoista.
      Jos vahvistus ei sisällä kaikkia tarvittavia tietoja, oikeutesi peruuttaa kauppa pitenee normaalista 14 päivästä kolmeen kuukauteen. Jos et saa lainkaan vahvistusta, sopimus ei ole sitova ja voit perua kaupan.
      Tilaamatta lähetetyt tuotteet:
      Yrityksellä on näyttövelvollisuus siitä, että tilaus on tehty ja sen sisältö vastaa sovittua, esim. puhelinmyyjän myyntipuheita. Voit peruuttaa kaupan, jos yritys ei pysty näyttämään toteen, että tilaus on tehty ja se vastaa sovittua.
      Tilaamatta toimitettuja tavaroita ei tarvitse maksaa, palauttaa tai edes säilyttää. Käytännössä kannattaa heti ottaa yhteyttä yrityksen asiakaspalveluun, jos yritys lähettää tavaran tai tilausvahvistuksen tuotteesta, jota ei ole tilattu. Näin vältyt laskutukselta ja muilta jälkitoimilta.
      Kuluttajalle tapahtuvasta koti- ja etämyynnistä säädetään kuluttajasuolain (38/1978) 6 luvussa. Kuluttaja-asiamies on vahvistanut ohjeet kotimyynnistä. Kotimyynnissä ostajalle tulee antaa kauppa- ja teollisuusministeriön vahvistaman kaavan (KTM:n asetus 406/2001) mukainen kotimyyntiasiakirja

    • terttuliinu3

      Matador nimelle nytten esittelivät puhelimessa yrityksen ja gileten tasoista partahöylää ja luonnonvillaa vastaavia sukkia tarjosivat täysin ilmaiseksi eikä edes postikuluja tarvitse maksaa.

      noh kuuklettelin puhulen ohessa ja tämä eteen tuli mikä hyvä oli antamaan paljon vinkkejä mitä kysyä ja tiedustella...

      soittaja ei suostunut koko nimeään kertomaan eikä edes esimiehensä nimeä...

      myöskään ei numeroa suostunut antamaan koska se mukamas löytyy lähetyksestä...

      numeron maksullisuudesta kysyin niin ei tähänkään suostunut vastausta suuntaan eikä toiseen antanut...

      nettisivuja ei kuulemma juuri nyt ole ylhäällä kun "eino-myrsky" oli sähköt katkaissu palveluntarjoajan serverihuoneesta ja sitä kautta sivujen muistilevyt tuhoutuneet :D

      kommenttiin että suomessa salaisesta numerosta soittaminen kaupittelu, ilmaistarjous, keräys asioissa jnejne on lailla kielletty tokasi että ei kiinnosta häntä tuommoiset höpöhöpöt :O

      jätin suosiolla väliin koko paskan matadorin

      • VITUTTAA!"#

        Vittukun olis ite tajunnu googlata samalla, eikä vasta soiton jälkeen. Tässä sitä nyt vittu odotellaan partateriä ja sukkia. SAATANA.

        Ei tässä voi kun melkein omaa tyhmyyttänsä enää syyttää.


    • JJJJ

      Taas näitä Matador höyliä yritetään huijata. Sanoin heti ei kiitos ja luuri korvaan.

    • Villefin1990

      Itselle soitettiin kyseisestä yrityksestä eilen aamulla. Unenpöpperössäni vastasin myöntävästi kun kuulin että on ilmasta. Sitten kuitenkin puhelimeni akku loppui kesken puhelun ja myyjälle en onneksi ehtinyt sanoa osoitettani. Mitenkähän tässä nyt oikein käy, alkaakohan sitä romua saapumaan tänne?

      Mitäs arvelette? Kokemuksia?

      Mitenkäs tuo peruutus? Pitääkö perua kummatkin tilaukset jatkossa sekä siihen päälle jäsenyys?

    • höylääjä

      olen saanut kahdesta firmasta ko. tarjouksia myös ja tilannutkin. Toisen asiakkaana olin jonkun aikaa, mutta lopetin, kun en ehtinyt käyttää teriä tarpeeksi usein, jolloin niitä alkoi kasaantua. Peruutukset ja lopettamiset ovat sujuneet ongelmitta molemmissa tapauksissa.

    • Auttaisikohan tämä

      Ilmaispakettia ei ole syytä lähettää takaisin. Pelkkä jäsenyyden peruutus riittää. Kannattaa soittaa peruutusnumeroon (09-alkuiseen), mutta mahdollisia jatkotoimia silmällä pitäen kannattaa lähettää jonkinlainen jälkeenpäin todennettava viesti, jotta kuluttajan voidaan katsoa pyrkineen perumaan kaupan. Säästäkää kaikki asiaan liittyvä materiaali. Itse sain vain laskun ja markkinointimateriaalia.

      Läh: [email protected],
      [email protected],
      [email protected],
      [email protected],
      [email protected]

      Sain teiltä paketin. Se ei sisältänyt lain vaatimaa vahvistusta kaupasta, eikä vastannut puhelinkeskustelussa sovittua.

      Olkaa hyvä ja peruttakaa jäsenyyteni sekä kaikki jäsenyydet mitkä katsotte sovituksi puhelinkeskustelun perusteella. Ainoa laskusta löytymäni jäsennumero on: xxx. Olkaa hyvä ja lähettäkää minulle sähköpostitse vahvistus jäsenyyden peruuttamisesta.

      I got your package. It didn't include the documentation required by Finnish law. It also did not respect what was agreed by phone.

      Please cancel my memberships you consider I have based on the phone call. The only membership number I found from the bill is: xxx. Please send me the confirmation by email.

      • höyläytetty?

        hyvää infoa, taidanpa lähettää sähköpostin soiton päälle


    • Tilannutdorka

      Mitenköhän kauan nuilla kestääpi tulla kun 37 päivää menny jo kyseisestä soitosta. Mikä on paras tapa saada joku vedenpitävä todiste kaupan purusta kun peruuttaapi puhelimitse

    • höynäytetty
    • Itse tyhmänä heräsin soittoon n. 04.12. 2013 iltapäivänä tinkasin aikani tosi hienon myyntihenkilön kans . tulin selätytteksi. 19. 02.2014 tuli sukkapari ja partahöylä. Ei tosiaan yhteystietoja Muuta kuin edellä mainutit numerot. Nettihaulla löysin Sähköpostiosoitteen [email protected]
      Sinne kerroiun jäsenyyden purkamiseni lähettäen molemmat jäsennumerot. Seuraavana päivänä eli tänää vastaus kaikki irtisanottu. Tossa vielä sähköposti:[email protected]

    • huolimaton pösilö

      Hei. ite oon ollu rahasampona perintäyrityksille ton firman takia. Ilmeisesti hollantilainen yritys, en oo onnistunu peruun jäsenyyttä. laskuja tulee ja heitin maksamisen ja nyt on menny ulosottoon. paketteja tulee vaik ei maksa. kannattaa maksaa ja yrittää saada ittensä siit irti. minä yritin toist kautta ja oon maksanu ulosottoon näitä pelkkiä kuluja jo 890 egee.

    • pena6

      Soittivat tänään ja tarjosivat ilmasta höylää ja puuvillasukkia, kieltäydyin kohteliaasti ja luuri korvaan

    • Vähä ottaa kyl päähä

      Soitti mulle tänään ja rupes tarjoomaa sukkii ja höylää, rupes nyt tuntuu pahalta ku luen näit kommentteja et mite ihmisii on huijjattu jne... No olkoo tää oppina jos en saa peruttuu ni haastan noi oikeutee, ei paljoo pelota

    • Jälkiviisas

      Itsekkin menin hölmönä tilaamaan westerfieldiltä ilmaisen parta höylän ja sukat.~
      ~3kk päästä paketit olivat tulleet postiluukusta. Seuraavana päivänä soitin laskussa olevaan numeroon (09-32961446) jonotin noin 20min. Sieltä sitten viimein vastattiin ja lopetin molempien tuotteiden tilauksen (matador ja blackstone).

      Näitä viestejä lukiessani aika helposti omalla kohdallini sain tämän homman päätökseen.
      Molempien tuotteiden mukana tulleet laskut olen säilyttänyt. kaiken varalta.

      Kevät kesä aika on jo kaks kertaa soitettu jostain firmasta ja tarjottu ilmaisia höyliä, siihen oon sanonu aina et ei tällä kertaa.

    • habas4

      juupajuu ;) höylät tuli tänään ! soitin peruutuksen jonotusaika n.15min kyseltiin kovaste miten höylä toimi ! gilette näyttää olvan paras ! kallishan se on mut taitaa tulla kalleemaks toi matrix kun lukee näitä viestejä ! hyvää kesää kaikille lukijoille !p.s sukat jäi tulematta ! peruutin myös sen jatkotilauksen !

    • paulaa

      kaksipäivää yrittänyt soittaa ja perua ,lupasivat ettei ole jonoa n yritän kirjeellä perua,,en ole juuri mitään näyte tai muutakaan ottanut ,,no tässä tulos miten ihmeessä sinne pääsee puhelimitse,,,lievästi sanottuna ottaa päähän

      • Sappi kiuhuu

        Tämä partateriä ja sukkia väkisin myyvä Westerfied-firma on törkee; meniskö
        rikoksen puolelle. Minäkin lupasin lähettää ilmaisen partahöylän ja sanoin: tulkoon, mutta mitään en maksa. Nyt kuulemma olen vakioasiakas. Sain paketin sukkia ja partateriä.Palautin ne ja panin mukaan kirjeen, jossa sanoin, että en ole
        tilannut teiltä mitään, enkä koskaan tilaa.Ihme firma: laskutus on Hollannissa, sähköposti Sveitsissä ja paketit palautuu Maarianhaminaan. E-mailiin:
        [email protected] lähetin viestin, jossa sanoin, että ole ollut koskaan ollut
        asiakkaanne ja jos joku on minut on sinne kirjannut ; perun sen nyt. Sieltä tuli vielä viesti, jossa kysyttin asiakasnumeroni tai osoitetta.Vastasi: ei minulla ole teidän asiakasnumeroa ja osoitteen tiedätte, kun osasitte lähettää paketit, ja lisäsin: kysykää siltä puhelinmyyjältä.


    • vit****aa

      Halvemmalla saa, kun ostaa muualta vaikka ruokakakupasta nuo tuotteet.
      Kamala työ etsiä osoitetta, mistä tuotteet voi perua, koska näitten tuotteitten tilaajan oli aika iäkäs ihminen, joka ei ymmärrä yhtään miten voi ne perua, eikä edes niitä tarvitse.

    • höynäytetty

      Hei, olen tosiaan yrittänyt saada yhteyttä ko.firmaan, mutta siellä tuntuu olevan "nauha päällä", mikä toitottaa, että on ruuhkaa linjoilla ( ilmoitettu ainoastaan yksi puh.nro 09- alk.) ja kiitetään kärsivällisyydestä. Nyt 4,95 hintaisen tarjoushöylän hinta kasvaa melkoisesti, kun yrität monena pvnä ja ´monta kertaa turhaan "jonottaa" pääsyä puheille. Ei ole onnistunut ja viim. ns. peruutuspvä on 28.8. ! En maksa centtiäkään mahd. tulevasta "uusista teristä), koska peruuttaa ei voi ja nettiyhteyksiä ei ole!
      Eipä kannata tarttua näihin tarjouksiin ikinä enää kenenkään!

    • "Vittu mikä ämmä"

      Mulle soitettiin äsken.
      En huolinut mitään näytteitä ja toivotin mukavaa päivän jatkoa.
      Sain toivotuksen takaisin ja juuri ennen kuin myyjätär sulki luurin kuului lause työkaverille: "Vittu mikä ämmä."

      Että sellainen myyjätär. Oikea asiakaspalvelun helmi :'D

    • Vihdoin!

      Itse sain peruttua todella sujuvasti sähköpostilla! Ensin yritin jonottaa puhelimitse n. 20min, mutta kun kukaan ei vastannut, lähetin s-postia [email protected] ja sieltä vastattiin noin kolmessa minuutissa, että asiakkuuden irtisanominen onnistui! Toivotettiin vielä hyvää päivänjatkoakin!

    • vesku06

      joo tuo westerfield firma on perseestä ja minä en saa myös peruttua tilausta eli en maksa saamiani sukkia ja partahöyliä. on sika yritys ja kukaan ei vastaa puhelimeen ja ootellessasi puhelimessa maksat koko ajan lisää laskua

    • kyllästynytusein

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe