Katsastusasemat!

Uudisasukas,

Kumpi on parempi kokemusten perusteella ja minkä takia? A-katsastus vai K1. Vai onko parempi ajaa Turkuun katsastamaan auto, jos kuitenkin käy siellä Lidlissä samalla?

15

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös muuttaja

      Viime vuodet olen kåyttänyt K1 asemaa ja olen ollut tyytyväinen.

    • 7+4

      Et muuta aloitusta Lidlistä keksynyt?

      • Pieni aasinsilta,

        mutta Lidli on näistä kolmesta ainoa johon olen tyytyväinen, mutta sitähän ei Loimaalta löydy! A-katsastuksessa näyttää katsastusinssien tutut pääsevän jonon ohi ja K1 asemalla näytti olevan joku "aamun viisi ensimmäistä hylätään"- päivä? Vai onko tämä loimaalaisten mielestä ihan asiallista? Näyttää vaan siltä, että Loimaalla ei ole kunnon asiakaspalvelua tai kilpailua edes katsastustoiminnassa.


    • 13+19

      Minulla ei ole kummastakaan asemasta pahaa sanottavaa, nykyään. K1:ltä saa alennusta, joten käyn siellä. Mikäli auto on kunnossa, se menee varmasti läpi ja jos ei ole, niin ei ole syytäkään mennä läpi. Tuohon jonon ohi menemiseen on varmaan selitys, että on varannut ajan etukäteen, eikä aja odotusjonoon. Lidlistä ei juuri ole kovin positiivista sanottavaa, en myöskään hauku sitä.

      • jurkko56

        Ei taida olla sinullakaan kokemusta vanhasta hyvästä ajasta,
        kun katsastuskonttoria ei vielä tunnettu "asiakaspalvelupaikkana"
        Nykyään kaikki jo hymyilee. Ennen tuli vittuilut päin naamaa ja lähetettiin kotiin
        korjaamaan autoa, kun ensimmäinen vika löytyi. Sitten varattiin uusi aika
        ja jatkettiin siitä mihin jäätiin. Näin jatkettiin että auto oli lopulta katsatettu.
        Tuosta ajasta en kaipaa kun hinnoittelua:) Yks kaks hommat vapautuivat
        ja samat äijänpäät kehuivat palvelua, ystävällisyyttä, asiakasläheisyyttä........
        Ei tarvitse. En katsasta autoani Loimaalla, en koskaan. No enhän kyllä siellä muutenkaan enää juurikaan käy. Miksi edes kävisin? Ai nii passi pitää hakea
        Loimaalta, tai ainakin vielä toistaiseksi:)


    • jiiiiiii8

      Aikoinaan oli pakko käydä Loimaalla kuuntelemassa vuotuiset vittuilut. Tuli aika ku kehuivat että nyt saa palvelua. Pistivät oikein kylälle K1:n ja samoja naamoja oli siellä sitten "palvelemassa". Käyn kärryni katsastamas Turus ku muutenkin siellä liikun. Loimaan k-konttoreihin en ikinä enää mene.

      • alapallo

        Samat muistot. -80 luvulta. Ei tarvitse nimellä edes mainita, kyllä ne
        muutkin muistavat. K1 Raisio siinä nykyinen asema. Minun puolestani
        Loimaan katsastajat saavat pureksia kynsiä.


      • Raisio K1 on hyvä
        alapallo kirjoitti:

        Samat muistot. -80 luvulta. Ei tarvitse nimellä edes mainita, kyllä ne
        muutkin muistavat. K1 Raisio siinä nykyinen asema. Minun puolestani
        Loimaan katsastajat saavat pureksia kynsiä.

        ja Raisiossa on myös Lidl!


    • K1........

      K1. Ainakin minä olen saanut siellä ystävällisen ja asiallisen palvelun. Korjausmääräyksiäkin sain edelliselle vanhalle autolleni, kylläkin ihan aiheesta. Lidlin haluaisin tänne sotkemaan isojen markettien toimimatonta kilpailua. Nykyisin teen määrätyt hankinnat aina Forssassa käydessäni sikäläisestä Lidlistä ja ostan enempi kerralla kun käyn kuitenkin harvemmin siellä.

    • Mersukuski

      Loimaan vanhalle paloasemalle avataan Loimaan Lehden mukaan paikallinen katsastus.Onko tietoa , onko se jo avattu?

    • Aukion
    • vaipaikallinen

      Mikähän siitä tekee paikallisen, verrattuna muihin?

      • Leimattu-Subaru

        Ma ei tead mut leiman sieltä saa helposti


    • Takavalot

      Raisioon käy katsastustie, Loimaan katsastuksille näytän mersuni takavalot.

    • tohomi

      Ajat 140 kilsaa katsastuksen takia? Voi pyhä yksinkertaisuus. Kyllä täällä Loimaalla tulee leimaa ihan normaalisti. No, toisaalta mulla on aina ollut japseja, joten en tiiä, miten Mersuja leimaavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2055
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      170
      1489
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1455
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1189
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1159
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      894
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      765
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      277
      724
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe