Tosiasioita tatuoinneista

Iho

* Tatuoinnit ovat monen mielestä rumia. Monen nuoren mielestä ne ovat hienoja kun kerran niitä otetaan. En väitä että tämä nuori olisi tatuoinneista eri mieltä 20 v kuluttua, väitän vaan että hän EI VOI TIETÄÄ onko niistä eri mieltä silloin.

* Jos hän on eri eri mieltä silloin, niin sitten häntä kaduttaa raskaasti, sillä niitä ei saa enää pois.

* Moni ihminen maksaa suuria summia tatuointien laserpoistoista, sillä moni on oikeasti muuttanut mieltään. Sääli van että niitä ei saa kokonaan pois. Hekin olivat sitä mieltä tatuointia ottaessaan, että eivät muuta mieltään koskaan tässä asiassa. Muuttivat kumminkin.

* Monen ihmisen mielestä varsinkin pääkallot ja muut vastaavat ovat lapsellisia. Heidän mielestään niitä nahkaansa ottavat on jääneet he-man leluilla leikkivien tasolle.

* Tatuointi on lopullinen ratkaisu jota ei voi muuttaa vaikka mieli muuttuisi. Ihmiset ovat erilaisia, jopa samat ihmiset eri ikäkausina, vaikka kaikki eivät sitä tunnusta. Et pidä vuonna 2030 tämän päivän vaatteita, sillä ne eivät ole enää muodissa. Sen sijaan tämän päivän tatuoinnit istuvat kuin tauti.

* Monelle ihmiselle tatuoinnit tuovat mieleen alaluokkaisen ja paljon tupakoivan ihmisen, vaikka tatuoitu ihminen ei olisikaan sitä.

* Monen ihmisen silmissä tatuointi näyttää lähinnä ihosairaudelta, varsinkin kauempaa katsottuna. Mahdollinen tuleva työpaikkahaastattelija saattaa olla samaa mieltä, vaikka ei sanokaan sitä ääneen. Hän vaan jättää palkkaamatta kun ajattelee että kyseessä on joku hörhö.

* Sitten on joitakin tyhjää elämää eläviä keski-ikäisiä konttorirottia, jotka salaa ihailevat pääkalloilla tatuoituja "koviksia". Heillä ei ole rohkeutta ottaa koko naamaa tai selkää peittävää tatuointia, joten he ottavat jokin pienen trimbaalin tai oman horoskooppimerkkinsä nilkkaan, niskaan, olkapäälle tms.

Olen sitä mieltä, että jos jonkin asian tekee, niin tehtäköön se siten kunnolla eikä nössöillä puolitiessä jollain pikku trimbaalilla tms. Tällainen on pelkkää tavisten kapinointia omaa tavanomaisuuttaan vastaan.

Jos on hulluna tatuointeihin, niin suosittelen oma nahkasohvan tatuointia mieluummin kuin oman nahan tatuointia. Nahkasohvasta pääsee helpommin eroon kuin omasta nahasta kun kuvaan kyllästyy. Vai näyttääkö tatuoitu nahkasohva arvottomalta ja töherrellyltä... miksi oma nahka olisi poikkeus.

20

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alla Trudilutzkaja

... ja ongenkoukku alahuuleen roikkumaan. Kyllä tulee niin kansainvälinen olo että...

• . . .

Hyvin sanottu.
      Ihmettelen että miksi jotkin viisikymppisetkin ovat ottaneet pikku tatuointeja. Luulisi että tässä iässä on jo kypsä ja harkintakykyinen.

• ReRouted

olet harvinaisen oikeassa tässä tatuointi asiassa. moni ressukka vielä ottaa kuvia sen takia, että näyttäisi joltain, jota ei edes ole. kaikenmaailman tribaalit yms jotka ei edes merkitse mitään ovat monelle itseilmaisua, mutta todellisuudessa, korostavat sitä, että eivät ole mistään mitään mieltä, ja ottavat kuvan joka ei kerro tarinaa, eikä merkitse mitään.. but its their fuckin´ skin, their right to fuck it up. ja tuhrittua nahka sohvaa ei saa myytyä, omaa nahkaa ei ole tarkoituskaan myydä. pahimpia on nää mimmit jotka kerto tuntevansa vetoa tatuioituihin miehiin.. siitä joku raukka saa päähänsä tatuoittaa itteensä, että ehkä sais pillua.. ei terve..

• xxxxyyyyyyy

oksennusta

• xxxxyyyyyyy
        xxxxyyyyyyy kirjoitti:

oksennusta

Joku näköjään otti nokkiinsa kun lainasi mun kertakäyttöistä nimimerkkiä. Ei se mitään. Suotakoon se hänelle jos se tuo jotain tyydytystä.

Tiedoksi muille: Jos täällä vielä esiintyy nimimerkki xxxxyyyy, niin se ei ole enää minä, sillä tämä on viimeinen kirjoitus jossa käytän sitä.

• xxxxyyyyyy
        xxxxyyyyyyy kirjoitti:

Joku näköjään otti nokkiinsa kun lainasi mun kertakäyttöistä nimimerkkiä. Ei se mitään. Suotakoon se hänelle jos se tuo jotain tyydytystä.

Tiedoksi muille: Jos täällä vielä esiintyy nimimerkki xxxxyyyy, niin se ei ole enää minä, sillä tämä on viimeinen kirjoitus jossa käytän sitä.

mä sittenkin ehkä käyttää.

• pölkky-pää
        xxxxyyyyyyy kirjoitti:

oksennusta

Kertoisiko joku minua tietävämpi ystävällisesti, mitä nämä paljon puhutut reilut ovat, ja mistä nimitys on peräisin!

• pölkky-pää kirjoitti:

Kertoisiko joku minua tietävämpi ystävällisesti, mitä nämä paljon puhutut reilut ovat, ja mistä nimitys on peräisin!

Eipäs ole pitkään aikaan kuulunut reilukerholaisista, liekö vanhuus iskenyt, Yhteen aikaan aika räväkkää sakkia.

Kerholaiset kokoontuivat tai kokoontuvat omalla hiekkalaatikolla, eräällä toisella foorumilla. Johdossa on mies ja hänellä muutama eunukki ja haaremi hölmöläisiä.

Väliin he päättävät aloittaa palstojen valtauksia. Kerholaisia palkitaan sisäisillä kunniamaininnoilla, siten, että se joka ansioituu parhaaksi pölvästiksi valitaan viikon reiluksi.

Meillä vanhemmilla kirjoittajilla on kerholaisten nimimerkit muistissa ja silloin tällöin vaihdamme mielipiteitä ihan hyvässä yhteisymmärryksessä sillä reilujahan he ovat. Pitäähän aikuistenkin saada höperehtää. Eikö niin ; )

• .........
        xxxxyyyyyy kirjoitti:

mä sittenkin ehkä käyttää.

Arvasin että tuontyyppinen kommentti tulisi. Ei mee läpi sillä jokainen tietää että xxxxxyyyyyy lopetti jo tuon nimimerkin käytön. Taidat olla kovastikin tatuoitu kun otit nokkiisi niin paljon että otit sellaisen nimimerkin käyttöösi jonka kaikki puheenvuorot hävisivät silloin kun viivatiinan tappelu tästä aiheesta poistettiin.
        Voit aivan vapaasti käyttää tuota nimimerkkiä. Ole hyvä vaan!

• pölkky-pää
        korpikirjailija kirjoitti:

Eipäs ole pitkään aikaan kuulunut reilukerholaisista, liekö vanhuus iskenyt, Yhteen aikaan aika räväkkää sakkia.

Kerholaiset kokoontuivat tai kokoontuvat omalla hiekkalaatikolla, eräällä toisella foorumilla. Johdossa on mies ja hänellä muutama eunukki ja haaremi hölmöläisiä.

Väliin he päättävät aloittaa palstojen valtauksia. Kerholaisia palkitaan sisäisillä kunniamaininnoilla, siten, että se joka ansioituu parhaaksi pölvästiksi valitaan viikon reiluksi.

Meillä vanhemmilla kirjoittajilla on kerholaisten nimimerkit muistissa ja silloin tällöin vaihdamme mielipiteitä ihan hyvässä yhteisymmärryksessä sillä reilujahan he ovat. Pitäähän aikuistenkin saada höperehtää. Eikö niin ; )

infosta!

• RIMMIR

poikkeuksena. Siellä on tatuoitu jopa kasvotkin. Ja oli joku muukin kansanryhmä, mutta en muista mikä.

Entinen työkaveri, (nainen ) otti ensimäisen tatuointinsa yli 30 vuotiaana. Pienen pienen kukan nilkkaansa. Toisen tällä kertaa värillisen kukan toiselle olalle noin 35 vuotiaana.

Tunnen monta aivan tavallista kansalaista , naapureita, tuttuja, työkavereita, niin miestä kuin naistakin
      joilla on tatuointi jossakin kohtaa kehoaan , eivätkä he kukaan työskentele kadulla tai ole istuneet linnassa.

Monet naisethan tatueeraavat itselleen tummat "kulmakarvat" ettei niitä tarvitsisi jatkuvasti olla värjäämässä.

• uppoaa

kaikenlainen soopa, jos ne vaan lukee jostain, että tatuoinnit on in, niin kipin kapin hakkaamaan ihoon kiinalaista kirjoitusta, perhosta tai muunlaista paskaa. Älytöntä sanon minä.

• Sol57

kulmakarvojen lisäksi myös luomiin tehdään pysyvät linerit...ja huuliin pysyvät rajaukset...;))) Siis täällä useampi kauneussalonki näitä mainostaa;))) ei mitään uutta...sekään enää..

tsau:Friidu

• Sol57

oikein tiedä...minusta ne eivät ole kovin kauniita...mutta, jos joku haluaa itselleen ottaa. Niin ottaa. Jokaiselle suokoon tämä oma vapaus;))Aikanaan seurustelin miehen kanssa nuorena ( siis nuorihan sitä vieläkin;))) jolla oli tatulointia nimeenomaan käsivarsissa, ja vähän ehkä muuallakin puolen kehoa;)) johtuen siitä että, nuorena oli ollut merillä;)) Jotenkin yhdistän nämä tatuloinnit aina pelkästään merimiehille kuuluvaksi...koska olen vähän vanhan aikainen nainen;)) Tai sitten näitä tatulointia olen nähnyt myös vankilakundeilla...mutta aikahan on muuttunut eikä tuo tatulointi edes mikään uusi ilmiö enää?

Sellaista kyllä pysyvämpää kauneuspilkkua tuohon oman kasvoista poistetun syntymämerkin paikalle olen miettinyt että tatuloisin...... tämä luomi kun jouduttiin poistamaan..tai poistutin sen koska, alkoi kutisemaan tämä luomi ja myös kasvamaan.....varmuuden vuoksi...jotenkin siihen paikkaan kasvojani kuuluisi tämä luomi...;))) siis edelleen...

• Sol57

nyt vasta huomasin muut täällä puhuvat tatuoinnista...minä tatuloinnista...;))

• absailor

"...aina pelkästään merimiehille kuuluvaksi...olen nähnyt myös vankilakundeilla..."
        Sen kyllä erottaa onko kuva tehty "kivitalossa" vai salongissa.

Tulihan tuollainen itsellekkin otettua, 16 vuotiaana kaukana eksoottisessa Rotterdamissa.
        Olkavarressa purjelaiva. Ajattelin että purjeet pullistuu hauiksen mukana.
        Olisi pitänyt ottaa vatsaan se kuva:)

• Sol57
        absailor kirjoitti:

"...aina pelkästään merimiehille kuuluvaksi...olen nähnyt myös vankilakundeilla..."
        Sen kyllä erottaa onko kuva tehty "kivitalossa" vai salongissa.

Tulihan tuollainen itsellekkin otettua, 16 vuotiaana kaukana eksoottisessa Rotterdamissa.
        Olkavarressa purjelaiva. Ajattelin että purjeet pullistuu hauiksen mukana.
        Olisi pitänyt ottaa vatsaan se kuva:)

itse muista millään mitä oman merimieheni käsivarsiin tai vartaloon mitä kuvia hänellä oli joku sydän ja ankkuri taisi olla ellen väärin muista myös naisen pää ehkä..aivan varma en ole......, vaikka kuinka yritän nyt muistella;)) Ehkä siinä suhteessa se muu sitten oli tärkeämpää...;))) En tiedä...kova ikävä vaan toisinaan vieläkin iskee....menetin hänet, hän menehtyi täytettyään 40 v...joten näitä kuvia en voi enää nähdä...mutta hänen kosketuksena ja silmänsä muistan aina...

Tapasimme nuorena...;)) joten kyllä hän oli minun aito nuoruuteni rakkauteni...Eli itse uskon että, näillä kuvilla ei ollut sen kummoisempaa merkitystä....ainakaan minulle...;) Pääasia oli hän itse. Häntä rakastin, en hänen vartalossa olevia kuviaan;))

• Tyylinsä kullakin. En vastusta jos jonkun uskonto tai etninen viiteryhmä on niitä pakottanut ottamaan mutta en viitsi hankkia ystävikseni noita turhamaisuustatuointeja hankkineita.

Tyttären olen toistaiseksi saanut pidättymään noiden muotifritsujen hankkimisesta, on täysi-ikäinen ihminen ja päättää itse nahastaan, toivottavasti viisaasti.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8666
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4278
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3847
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2706
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2519
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2295
    Aihe