Vapaa kuvaus

Schrödingerin kissan sukuinen felinisti joka asustaa saman katon alla kuin Hiski K. Harjasusi.

Aloituksia

228

Kommenttia

3656

1. "Pankkeja ei enään tarvita säilyttämään rahaa, koska rahan voi tallentaa maksukortille. Pankit tarjoavat nykyään maksupalveluja. Laskun voi maksaa pankin kautta tietkoneella sijaitsevan tilin kautta. Nykyään laskun voi lähettää suoraan asiakkaalle ilman pankkia ja asiakas maksaa laskun omasta muistitikusta suoraan yrityksen tietokoneelle. Pankissa on enään ainoastaan velkasitoumuksia joita ihmiset ovat sopineet pankin kanssa."

Ja asiakas tekee itse ja maksaa itse kaiken sen, minkä vielä 1980-luvulla ammattitaitoiset pankkivirkailijat hoitivat pankkikonttorin tiskillä ilman lisämaksuja.
  2. (Helkkari tätä miniläppärin näppäimistöä. Täytyy tilata kissantassuille suunniteltu malli.)

> Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa: homot pelastavat lapsen biologisilta
    > vanhemmiltaan. Homot ovat sankareita, joiden vanhemmuudessa
    > ei ole moitteen sijaa…

Hiski ja minä emme puhuneet homoista mitään.

> Huostaanottokynnys on aivan liian matala. Ei tarvitse olla narkomaani,
    > juoppo tai väkivaltainen. Riittää, että ilmoittaa viranomaisille
    > olevansa väsynyt.

Todista tuo.

> Mitä toisaalta tulee väitteesi motiiveihin, niin homovanhempien
    > kasvattilapsilla ei ole sukulaisia tai potentiaaliset sukulaiset eivät
    > välttämättä ole lapselle mitään sukua. Kyse on enneminkin siitä,
    > että sosiaalinen sukulaisuus häivyttää biologisen sukulaisuuden.
    > Tämä varmasti on homoille mieleen ja palvelee hyvin aikuisten
    > homojen etua.

Minkä ihmeen väitteen mistä? Hiski ja minä emme puhuneet homoista mitään. Itse aloit homoista höpöttää, ja samalla vahvistat monelta taholta tulleet arvelut siitä että tarvitset homofobiasi kanssa lääkärin apua.

[Onko lapsilla oikeus myös väkivaltaisiin narkomaani- ja alkoholistivanhempiin?]

> Vanhemmuus ei ole oikeuskysymys. Vanhemmaksi pääsee
    > lisääntymällä, eikä harrastamalla oikeustaistelua.

Tällä vastauksella puolustat itse asiassa väkivaltaisten narkomaani- ja alkoholistivanhempien oikeuksia ja unohdat heidän lastensa oikeudet. Ainahan sinä olet päättömiä höpöttänyt, mutta nyt olet kadottanut todellisen maailman aivan kokonaan. Tattis ja tasaraha.
  3. Vasta kun laki vaatii.
  4. Enemmistön äänin.
  5. 125 / 183