Kuvassa ympyröitynä näkyy selvästi hupulliseen kaapuun pukeutunut, istuvassa asennossa oleva hahmo, kädet koholla, aivan kuin paavilla kansaa siunatessaan. Kasvot ovat varjossa eikä näy.
http://www.nasa.gov/images/content/616803main_pia15260-circle.jpg
Nyt se on tapahtunut tosiasia. Jumalasta on havainto!
Halleluja!
Jumala luomistyössään! Havainto!
6
97
Vastaukset
- Apo-Calypso
Hmm... Mielestäni tuo näyttää enemmän abortoidulta laiskiaisen sikiöltä...
- jes jes
Joo-o. Ei se atte-evokki usko millään vaikka näyttäis;-(
jes jes kirjoitti:
Joo-o. Ei se atte-evokki usko millään vaikka näyttäis;-(
En usko, että Jumala on pilvimuodostelma. Ei sellainen kykenisi mihinkään mainittavaan.
- asianharrastaja
Ainakin on havainto ihmisen kyvystä nähdä ihmishahmoja joka paikassa, missä on vähänkin tilaisuus.
- ΔTT∃ ΣVVK
Oli miten oli, tuota parempaa todistusaineistoa Jumalasta kreationisteilla ei yksinkertaisesti ole. Eikä muuten tieteellisen kreationismin saavutuksilla suollaistakaan kuvaa olisi voitu edes ottaa.
Oikealla ylhäällä on ilmiselvästi istuva sininen hominidi (eri asia kuin humanoidi), jolla on hohtava sauva poikittain käsissään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350