Epäreilua väittelyä

T7

Evokit vs kretut väittely on epäreilu. Kretut ainoastaan pystyvät tulemaan kuoleman jälkeen (jos ovat oikeassa) sanomaan että "mitäs minä sanoin". Evokeilla ei tätä mahdollisuutta ole. He eivät myöskään voi todistamalla Jumalaa olemattomaksi, eli voittamaan väittelyä, koska kretut eivät usko mitään todistuksia.

Mielestäni raamattukreationistien pitäisi esittää sellainen asia jonka todistaminen vastapuolelta saisi kretun myöntämään tappionsa. Eli mikä on se todiste jonka te uskoisitte?

16

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaD

"if jesus returns, kill him again"

• 987989798797877

Kretut on jo hävinneet kinastelun yli sata v. sitten.

Hidasjärkisinä eivät ole vielä huomanneet sitä.

• toispualjokke

Jos maailmanhistoria ei olisi kulkenut Raamatun ennustamalla tavalla, luominenkaan ei olisi uskottavaa!
      Mutta koko tunnettu ihmiskunnan kirjoitettu historia kulkeee täsmälleen Raamatun ennustamalla tavalla.
      Usko nimittäin perustuu tosiasioihin ja ENSISIJAISESTI NYKYAIKAAN JONKA TOSIASIAT VOIMME TÄSMÄLLISESTI ITSE HAVAITA.

• asianharrastaja

Huomaatko mitään omituista jutuissasi:

"Mutta koko tunnettu ihmiskunnan kirjoitettu historia kulkeee täsmälleen Raamatun ennustamalla tavalla."
        "Usko nimittäin perustuu tosiasioihin ja ENSISIJAISESTI NYKYAIKAAN JONKA TOSIASIAT VOIMME TÄSMÄLLISESTI ITSE HAVAITA."

Mistä siis on peräisin uskosi siihen, että kirjoitettu historia on totta? En edes viitsi kysyä, mistä johtuu uskosi maailmanhistorian kulkuun Raamatun ennustamalla tavalla.

• > Mutta koko tunnettu ihmiskunnan kirjoitettu historia kulkeee
      > täsmälleen Raamatun ennustamalla tavalla.

No mitä Raamatun mukaan tapahtuu seuraavaksi?

• Vastausta saanemme odottaa tuomiopäivään saakka. Uskovaiset ovat pirun hyviä ennustamaan Raamatulla menneisyyttä, mutta tulevaisuudesta he osaavat sanoa vain sen saman jota ovat hokeneet jo kohta 2000 vuotta: Jeesus tulee pian.

• Jospa Möttöskä alias Anni Huttila ottaisi nyt päivänokoset ja kertoisi sen tulevaisuuden tuolla enneuni-ketjussa.

• toispuoltjokke

Seuraavaksi tapahtuu se, että amerikan mahti romahtaa ja Eurooppa jää sen tilalle. Ei kuitenkaan pitkäksi aikaa. Muutamaksi vuodeksi vainen.
        Lähi-itään syttyy ennustettu lopunajan viimeinen sota johon kaikki kynnelle kykenevät lähtevät mukaan. Ja sinne mentyään ne alkavatkin tapella keskenään.
        Mutta vielä sekään ei ole loppu!
        Salaliittolaisetkin ovat sikäli väärässä, ettei se salaliitto tule toimimaan (NWO), vaikka se onkin valmiiksi suunniteltu. Lukisivat Raamattunsa!

Näinollen maailmanloppua ennustavat ovat väärässä kun ennustavat täystuhoa tai tempoiluja!

• Sandy Bridge

"No mitä Raamatun mukaan tapahtuu seuraavaksi?"

Raamatun mukaan mä menen kohta nukkumaan ja alan aamulla leikkimään uusilla vesileluillani. Se on kiintoisa projekti, tulee kuulkaas komia mylly.

• asdfasdfadfe

Nälänhätää, sotia, vatikaanivaltion tuhoaminen yhdessä tunnissa, biotekninen ihon alle(Otsaan tai käteen) asennettava tunniste, jota ilman et voi ostaa etkä myydä.

Sotia, nälänhätää yms, antikristillisen maailmanjärjestyksen syntyminen.

Myös sitä että V valloittaa osan Suomea on ennustettu ahkerasti, tosin ei Raamatussa, karttakin löytyy Jouko Pihon sivuilta.

• " Eli mikä on se todiste jonka te uskoisitte?"

Joo, kun ei mikään todiste riitä. Vaikka väittävät muuta. Tälläkin palstalla on nähty vaikka kuinka moneen otteeseen kuinka kreationistit pyytävät todisteita ja sitten kun ne heille esitetään vaativatkin jotain muuta. Ja sama jatkuu. Lopulta tullaan taas takaisin siihen alkuperäiseen todisteeseen jota kreationisti ei enää muista saaneensa ja sama rumba jatkuu.

Psykologinen tarve näinkin älyvapaalle käyttäytymiselle on jäänyt minulta täysin pimentoon. Uskonto on muutenkin tarkoitettu henkisen masturbaation apuvälineeksi joten kai siihen jotain tuommoista ylläpitävää funktiota liittyy. Siis että saadaan ajatella itseään jotenkin enemmän tiedostavina ja avoimina yksilöinä vaikka todellisuudessa aivot on laitettu kiinni jo aikapäivää sitten ja tulpaksi työnnetty raamatut molempiin korviin jotta viimeinenkin älyllisen heräämisen kokemus jää varmasti tapahtumatta.

• ei voi olla TOSI

Väitätkö Suomi24 palstalla olevan viestin päteväksi todisteeksi?
        Anna mun kaikki kestää.....

• asianharrastaja
        ei voi olla TOSI kirjoitti:

Väitätkö Suomi24 palstalla olevan viestin päteväksi todisteeksi?
        Anna mun kaikki kestää.....

Ei tuota kukaan väitä. Viesti palstalla voi toki kertoa pätevästä todisteesta tai viitata siihen. Tai sitten ei.

• Jokunen roti

Onhan se kieltämättä hieman epäreilu tää väittely kun toisilla on hyllykilometreittäin tutkittua tietoa biologiasta, geologiasta, historiasta, tähtitieteestä ja vaikka mistä, mutta toiset onnettomat joutuvat tyytymään yhteen satukirjaan.

• oikea pugilisti

Kreationisti on kuin nyrkkeilijä, joka tyrmätyksi tultuaan ja voittajan ja yleisön jo poistuttua paikalta puolipökkeröissään horjuu ylös huitomaan ympärilleen huutamaan: mä voitin, mä voitin!

• T7

Kautta historian on ihmiselle selittämättömät asiat selitetty uskonnolla. Auringon noususta kirousten aiheuttamiin sairauksiin. Tiede on kehittynyt ja korvannut uskomukset tiedolla. Ihmiset käsittävät yleissivistyksen lisääntyessä asioiden todellisen olemuksen.
      Tiede pystyy selittämään reaaliajassa tapahtuvat asiat. Uskonto on paennut menneisyyteen. Sitä kun ei reaaliajassa voi tutkia. Nykypäivään menneisyydestä jääneet jäljet maankerrostumista fossiileihin , niitä voidaan tulkita taas monella tapaa. Lentävä spagettihirviö luomistöineen jättää yhtä monta todistetta itsestään kuin Raamatun Jumala.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6804
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4572
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3768
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      63
      3081
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1646
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1187
    Aihe