...presidenttinä. Mutta kohta ei ole edes Humu-Pekka, vaan...
Ennen oli Ukko-Pekka...
9
53
Vastaukset
- Tieto korvaa uskon
Samu Sirkka?
- Tieto korvaa uskon
Toki, tämähän on saanut Jeesuksen suojeluksen, ja tätä mafiosoa päin sotiva saa syövän tai auton naamaansa kolarissa
Olisko venäläinen palkkamurhaaja hyvä vaihtoehto, kun Jumala halutaan tappaa pois? - Esko
Nykyinen presidentti toi vain kaksi homoa linnan juhliin. Homopresidentti voisi tuoda 50 homoparia linnan tansseihin. Olisi siinä kansalla ihmettelemistä.
"Vain kaksi"?
Pelkästään kansanedustajissakin on jo ainakin kymmenkunta homoa ja linnan juhliin kutsutuista vielä monta, monta lisää.
Miksi asia muuten kiinnostaa sinua niin jumalattoman paljon?UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
"Vain kaksi"?
Pelkästään kansanedustajissakin on jo ainakin kymmenkunta homoa ja linnan juhliin kutsutuista vielä monta, monta lisää.
Miksi asia muuten kiinnostaa sinua niin jumalattoman paljon?Kielletty hedelmä kiihottaa kreationisteja, he vain eivät uskalla haluta sitä ja yrittävät itsensä pettämiseksi kaikin keinoin vakuuttaa että inhoavat sitä. Ajattele nyt vaikka SamiA:ta.
- Eskolle puucee
Linnanjuhlat ovat vain yhden kerran vuodessa. Siellä on monenlaisia seksuaalisia ihmisiä. Et sinä tiedä mitä ihmiset makuuhuoneissa tekevät. Asia on yksityinen.
Vaikka Esko itse olet jo selibaatissa kauan silannut, ala ole tuollainen ryttynaama.
Ei ne nunnat ja munkitkaan mitään kivaa harrasta.
Vainio sen sanoi: "-Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta".
Ei sinun tarvitse homoseksuaaleja pelätä, olet niin ruma, eivät sinua iskeä yritä. - Esko
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
"Vain kaksi"?
Miksi asia muuten kiinnostaa sinua niin jumalattoman paljon?>>Pelkästään kansanedustajissakin on jo ainakin kymmenkunta homoa ja linnan juhliin kutsutuista vielä monta, monta lisää.
En tiennyt, että suomalaiset homot ovat niin tunnettuja. Nehän panee heterot pian ahtaalle.
Anteeksi, että en ole kiinnostunut takapuolestasi! - gvdcbv
Esko kirjoitti:
>>Pelkästään kansanedustajissakin on jo ainakin kymmenkunta homoa ja linnan juhliin kutsutuista vielä monta, monta lisää.
En tiennyt, että suomalaiset homot ovat niin tunnettuja. Nehän panee heterot pian ahtaalle.
Anteeksi, että en ole kiinnostunut takapuolestasi!Olethan sinä.
- sivuntäytettä
Ajattelepa mitkä itsenäisyyspäivänpileiden jatkot ne homokutsuvieraat järjestää presidentin virka-asunnossa...
Saa iltapäivälehdet sivuntäytettä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350