Vapaa kuvaus

Olen tyylikäs ja seksikäs narttu läheltä pääkaupunkia. Elelen symbioosissa ja suhteellisen tasa-arvoisessa suhteessa eräänlaisen isännän kanssa.

Aloituksia

53

Kommenttia

2387

1. Sinun.+Näytäpäs+minulle+yksikin+jonka+elämäntapaetiikka+perustuu+evoluutioon+uskomiseen.+Purisin+sinua+jos+netin+kautta+pystyisin.
  2. "Evolutionistit+väittävät,+että+Jumalaa+ei+ole+tarvittu+minkään+luomiseen+ja+että+elämä+on+syntynyt+elottomasta+aineesta."Yksinkertaista+asioita+liikaa."Koska+evoluutiotiedemiehet+antavat+ymmärtää,+että+he+tietävät+luomisen+mekanismit+luonnontieteellisin+keinoin+ilman+Jumalaa..."Miksi+valehtelet?+"Pyytäisinkin+kaikkia+evoluutio-oppineita+valmistamaan+laboratoriossaan+luonnontieteellisin+menetelmin+elottomasta+aineesta+kanan,+joka+munii+munan,+josta+hautomalla+kuoriutuu+elävä+kananpoika."Vaadit+mahdottomia.+Ensimmäisen+kopioitumiskykyisen+molekyylin+ilmaantumiseen+kului+vuosia+ja+taas+vuosia+ja+lukemattomista+mahdollisuuksista+vain+yksi+pääsi+ns.+jatkoon.+Ensimmäisen+munivan+linnun+syntymiseen+kului+sen+jälkeen+miljoonia+ja+taas+miljoonia+vuosia.+Ja+sinä+tolvana+ilmeisesti+kuvittelet,+että+ihminen+olisi+noin+sadassa+vuodessa+pystynyt+tekemään+saman."Samalla+kysyn,+miksi+he+eivät+jo+tähän+mennessä+ole+tehneet+tätä+ja+näin+todistaneet,+että+Jumalaa+ei+tarvita+minkään+luomiseen?"Vaadit+mahdottomia.+Ensimmäisen+kopioitumiskykyisen+molekyylin+ilmaantumiseen+kului+vuosia+ja+taas+vuosia+ja+lukemattomista+mahdollisuuksista+vain+yksi+pääsi+ns.+jatkoon.+Ensimmäisen+munivan+linnun+syntymiseen+kului+sen+jälkeen+miljoonia+ja+taas+miljoonia+vuosia.+Ja+sinä+tolvana+ilmeisesti+kuvittelet,+että+ihminen+olisi+noin+sadassa+vuodessa+pystynyt+tekemään+saman.+Ei+ole+typeryydelläsi+mittaa+ei+määrää.Hanki+elämä+äläkä+luota+siihen+että+pääset+taivaaseen+ja+ikuiseen+elämään.+Muistaakseni+itse+Jumala+on+ilmoittanut+sinulle+aivan+näillä+palstoilla,+ettei+sinulla+ole+taivaaseen+tulemista.
  3. "Tietenkin+on+mahdollista+että+Jumala+on+luonut+toisia+ihmisiä+toisille+planeetoille+tai+toisiin+galakseihin,+mutta+sellaisen+mahdollisuuden+pohtiminen+on+varsin+tarkoituksetonta."Mainostat+ihmiskeskeisyyttäsi,+tiedonhaluttomuuttasi+sekä+rajallista+ajattelukykyäsi+kiitettävän+tehokkaasti.+Palataan+asiaan+kun+joku+sinua+korkeammalla+tiedon+tasolla+varustautunut+alieni+tulee+kylään.