Mieliviini

Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia3 aloitusta · 155 kommenttia
- Höh...ihmekös tuo...niitähän vilisee täällä jokapuolella...riivattuja tyrkkyjä....yök.
- Lihaa ja lihaa... tuollaiset itseään saaliina pitävät äijänrutjakkeet on säälittäviä naukujia. Kohta kiskot kaljaa mukinalus otsaan liimaantuneena ja kenkiä et saa jalkaan kuin kenkälusikalla. Yrität puristella perseitä baarissa mutta lennät ulos kun ne kannikat on portsarin....niiiin nähty jo. Yök.
- Just... minä jo ajattelinkin, että varmasti oli jotain säpinää munkin selän takana. Mutta onneks tein sen majavanhäntäkullin olon epämukavaks jo varuilta. Ei juossut mun aikaan kun keksin vaikka mitä remonttia. Ja ennenkuin kerkes sisään, menin jo ulko-ovesta samalla autoon ja jätin vahtimaan muksuja. Ei kerennyt keksiä mitään "hommia pihalla". Varmaan oli halkopinon välissä puteli. Mä kyllä puhuin siitä tytöille...eivät uskoneet....
- No ei tarvii sit sunkaan miettiä talletuskorkoja...just niin...näitä riittää...yök.
- Niin mistä? Ai siitä että maailmassa on lumppuja ja umpitorveloita muna pystyssä vonkaavia uuveloita? Eeen. Kyllä maailma on sit niin....yök.
- Miksi mun pitäis muuttua, ne miehethän ei tunnu tajuavan mitä nainen tarvitsee...vielä tässä muuttumaan pitäis ruveta...pöh. ennemmin otan koiran...ei allergisoivan.
- Repee se mullakin polla näitten urveloiden kanssa...
- Ai? No eipä ois uutta. Varmaan toivoo julkisesti, että tulis nainen ja ottas...just. yök. En halua kuulla...
- No ihan torvelo jätkä olikin. Ois heti sanonut mitä on tyyppijään...nyt kai paneskelee kaikki kaksjalkaset tikapuista potkukelkkoihin...ei paljon nappaa....yök.
- Ihan outo viinimerkki? Dissident...kuulostaa joltain hammastahnalta ennemmin..yök.
- Hyi helkatti tuota ällöä petriä...yök. häviä...katoa..
- Ja sen sanoo mulle joku supersankari....onko ihan sukkahousut ja viitta päällä. Just...kannattasko vilasta peiliin? Kato....Kaveris Batman vilahti tuossa, menehän poju sen perässä siitä.
- Vai niin... eipä yllätä, että tuollanen keikari on saanut monoa..yök.
- No kyllä niitä havukoita on, mille kelpaa millainen rutjake vaan. Vaikka mullakaan ei töitä ollut silloin, niin en mä mikään kotirobotti ole. Samalla ois piristynyt siinä kuin ois ulkona käynyt. Aina jakso marista pitkistä työpäivistä. No ihan yhtäpitkään minä siellä kämpillä olin... ja vielä muksut pyöri jaloissa...heti koulun jälkeen...jouti mennä. Mitä iloa tuosta oli. Jätti sohvaan vaan kuopan,..yök.
- Ai että palkintona ois sit seksistä joku super-motogrossmies....jus pie tunkkis. Yök.
- No kyllä tunnun miehiä vaan kiinnostavan. Mutta minulle pitää tarjota muutakin kuin ruuat ja puska ruusuja...sinäkin olevinas joku super... mikä lie. Mutta seksiä vonkaat vaan kuitenkin....yök.
- No mä en tuolle pellelle mitään enää kirjoittele. Ihme keikari...yök. öitä.
- No elä muuta sano. Ensin tuodaan vaikka kuu taivaalta ja kohta ei voi viedä roskapussia mennessään. Aikani kun yhdelle kuuppajumille siitä rankutin se vei ne roskat...ja on viemässä niitä vissiin vieläkin...
- Mikäs ihmeen dille sinäkin luulet olevas? Ihan hauska vai? Tyhjännaurattajatkin tiedän....yök.
- No en odotellut. Varsinkin kun seuraavana päivänä kuului vaan luurista, että numero ei ole enää käytössä..hitto mikä äijä. Vastuunpakenia. Yök.