kaikkea voi laittaa

Näin eilen jotain sellaista, mitä en ehkä olisi halunnut nähdä, ja kadun jälkeenpäin etten puuttunut tilanteeseen. En tosin tiedä edelleenkään mitä minun olisi pitänyt tehdä.

Tutustuin baarissa vähän yli 30v. sinkkunaiseen joka ei peitellyt sitä että hän etsii elämäänsä miestä. Nainen oli hivenen ylipainoinen mutta niin vähän että puhutaan "muodokkaasta" naisesta eikä lähellekään lihavasta. Kyseessä oli klassinen tapaus, korkeakoulututkinto ja vakityö, vain se elämänkumppani oli edelleen hakusessa.

Sanoisin että yhden illan baarihoidoksi nainen oli muodollisesti pätevä, ja kun katseemme ensi kerran kohtasivat, mietin että tulemme viettämään villin yön seksin merkeissä. Astellessani baaritiskille, nainen teki aloitteen ja iski kylkeen kiinni. Pääsimme tilanteessa nopeasti keskusteluyhteyteen, ja päädyimme hieromaan tuttavuutta samaan pöytään.

Myönnän että hurmaannuin naiseen hivenen, ja valmistauduin viettämään naisen seurassa kivan baari-illan jonka lopuksi yleensä tavataan siirtyä taksilla yhteiseen yön viettoon. Keskustelumme lähti kuitenkin heti erikoiseen suuntaan, nainen kertoi avoimesti omasta seurusteluhistoriastaan ja syistä sinkkuudelleen. Minulle ei jäänyt yhtään epäselväksi, että nainen haki elämäänsä romanttista suhdetta. Ymmärsin nopeasti että herrasmiehenä minun tulee päättää keskustelutuokio heti alkuunsa, minä olen elänyt jo sen elämänvaiheen jota nainen haki enkä minä enää haikaile parisuhteen perään. Nainen olisi minulle pelkkä pano, mutta hän haki elämäänsä merkityksellisempää suhdetta.

Vietin naisen miellyttävässä seurassa noin varttitunnin, ja ilmoitin naiselle että seurueeni odottaa minun palaavan pöytään ja toivotin hänelle hauskaa illanjatkoa. Jätin taktisista syistä kertomatta, että herrat joiden pöytään palasin, eivät odottaneet minun palaavan pöytään vaan lähtevän naisen kanssa jatkoille. Liityin takaisin herraseuraan ja pian unohdin koko daamin.

Käydessäni myöhemmin illalla miestenhuoneessa, satuin kuulemaan kahden miehen puhuvan nimeltä naisesta jonka nimen yhdistin aiemmin illalla tapaamaani naiseen. Naisella oli hyvin kaunis ja uniikki nimi, joten oletin automaattisesti että herrat puhuivat samasta daamista. Sävy ja keskustelun sisältö paljastivat nopeasti että herrat olivat kyseisen daamin entisiä koulukavereita ja olivat kouluaikaan osallistuneet naisen koulukiusaamiseen. Toinen herroista ilmoitti että hän yrittää päästä panemaan kyseistä daamia, ja kouluaikaan ennettu haukkumanimi oli se nimi jolla naisesta puhuttiin.

Siirtyessäni miestenhuoneesta pöytääni, seurasin katseellani mihin pöytään parivaljakko suuntasi. Ikävä aavistukseni osui oikeaan, herrat istuutuivat samaan pöytään aiemmin illalla tapaamani naisen kanssa. Tilanne oli hivenen absurdi, miehet puhuivat ivalliseen sävyyn naisesti jota toinen yritti päästä panemaan. Tilanne muuttui entistä kornimmaksi kun huomasin että nainen vietti aikaa parivaljakon seurassa ja olisi hyvin todennäköistä että tilanne johtaisi jatkoille.

En tunnista baareissa ihmisten tasoja, joten paha mennä sanomaan oliko kyseessä ätmit, ketmit vai ytmit, mutta henkinen taso oli hc-ätmi. Poistuin baarista ennen valomerkkiä ja minulle jäi epäselväksi pääsikö kyseinen hc-ätmi tavoitteeseensa. Nyt jälkeenpäin mietin että ehkä minun olisi kuulunut käydä kertomassa naiselle mitä herrat hänestä puhuivat.

Episodi sai minut miettimään, että se tyyli jolla palstaätmit puhuvat naisista, kuvaa oikeasti niitä tuntoja joita on näköjään oikeassakin elämässä. Osa miehistä ei omaa pienimmässäkään määrin inhimillisiä tunteita ja heille aidosti tuntemaan kykenevät naiset ovat pelkkiä spermarännejä. Ikävä kyllä.

89

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemuksesi ei yllätä sinkkunaista..siksi olemme sinkkuja..

• Aika raadollista jos tuo on ajan henki. Itse olen tottunut siihen että yhden yön hoidot on niitä jotka haluavat yhden yön suhteita.

• ÄtmiAlfaOmega

Äläpä palstamäki viitsi laittaa jänniä tai ytmejä ätmien kategoriaan millään tavalla. Ätmien ongelmat ovat muualla kuin virtsankatkuisessa luonteessa. Saavat ytmit ja jännät omia nuo kusipäät omaan ryhmäänsä, johon varmasti hyvin suuri osa ytmeistä ja jännistä muutenkin kuuluu.

Ätmit ovat naisille turhautuneita, koska naiset juuri menevät harrastamaan seksiä jopa sellaisten miesten kanssa jotka kiusasivat heitä koulussa kunhan ulkonäkö ja status on kohdillaan. Tästä tämä raivo näitä masturbaatiotelineitä kohtaan kumpuaa. Naiset eivät arvosta miesten sisäisiä ominaisuuksia ollenkaan. Mies saa olla minkälainen kusipää tahansa jos hänellä on ulkonäköä, statusta tai rahaa.

Palstamäki on näitä valkoritareita, jotka ovat aina naisia puolustamassa, vaikka miten typeräksi naisten käyttäytyminen menee. Eikö sillä naisellakin pitäisi olla joku vastuu omista tekemisistään?

• ÄtmiAlfaOmega kirjoitti:

Äläpä palstamäki viitsi laittaa jänniä tai ytmejä ätmien kategoriaan millään tavalla. Ätmien ongelmat ovat muualla kuin virtsankatkuisessa luonteessa. Saavat ytmit ja jännät omia nuo kusipäät omaan ryhmäänsä, johon varmasti hyvin suuri osa ytmeistä ja jännistä muutenkin kuuluu.

Ätmit ovat naisille turhautuneita, koska naiset juuri menevät harrastamaan seksiä jopa sellaisten miesten kanssa jotka kiusasivat heitä koulussa kunhan ulkonäkö ja status on kohdillaan. Tästä tämä raivo näitä masturbaatiotelineitä kohtaan kumpuaa. Naiset eivät arvosta miesten sisäisiä ominaisuuksia ollenkaan. Mies saa olla minkälainen kusipää tahansa jos hänellä on ulkonäköä, statusta tai rahaa.

Palstamäki on näitä valkoritareita, jotka ovat aina naisia puolustamassa, vaikka miten typeräksi naisten käyttäytyminen menee. Eikö sillä naisellakin pitäisi olla joku vastuu omista tekemisistään?

Kaveri ei ollut missään määrin ytmi tai edes jännä, vaan ihan selkeä hc-ätmi.

On myös mahdollista että daami jätti lopulta ätmin runkkailemaan itsekseen ja poistui yksin kotiinsa.

• ÄtmiAlfaOmega
        A.Palstamäki kirjoitti:

Kaveri ei ollut missään määrin ytmi tai edes jännä, vaan ihan selkeä hc-ätmi.

On myös mahdollista että daami jätti lopulta ätmin runkkailemaan itsekseen ja poistui yksin kotiinsa.

Älä palstamäki jauha paskaa.

Kuvailemasi skenaario on juuri tyypillinen jännämiesten ja ytmien baari-ilta, jossa seksin saaminenkin on vain leikkiä ja röhönaurujen aihe. Se on heille niin helppoa, että pitää kehitellä juuri tuollaisia sadistisia koulukiusaaja ja koulukiusattu fantasioita, että kykenee tuollaisen pullukan kanssa edes stondiksen saamaan.

Ätmit eivät mene baariin pitämään hauskaa vaan he menevät sinne töihin. Vielä vähemmän he loisivat itselleen tuollaisia extra haasteita, kun pelkän katseenkin saaminen naiselta tuo ätmille hien pintaan. Sydänkohtaus tulee viimeistään matkalla naisen luo, jos ei sitä ennen ole kompastunut omiin jalkoihinsa ja onnistunut halkaisemaan päätään.

En usko sekuntiakaan, että jännäytmi olisi jäänyt ilman reikää. Tuollainen pullukka on varmasti hyvin innoissaan, kun jännäytmi edes pieraisee hänen suuntaansa. Vaikka nainen tunnistaisi kiusaajansa, niin hän narsistisesti ajattelisi, että hänestä on nyt tullut kuumaa kamaa kun lapsuuteni statusmieskin on nyt minusta kiinnostunut.

Koulukiusaajahan (jännä) on naisen silmissä parempi status kuin koulukiusattu (ätmi).

Älä palstamäki jauha paskaa.

Kuvailemasi skenaario on juuri tyypillinen jännämiesten ja ytmien baari-ilta, jossa seksin saaminenkin on vain leikkiä ja röhönaurujen aihe. Se on heille niin helppoa, että pitää kehitellä juuri tuollaisia sadistisia koulukiusaaja ja koulukiusattu fantasioita, että kykenee tuollaisen pullukan kanssa edes stondiksen saamaan.

Ätmit eivät mene baariin pitämään hauskaa vaan he menevät sinne töihin. Vielä vähemmän he loisivat itselleen tuollaisia extra haasteita, kun pelkän katseenkin saaminen naiselta tuo ätmille hien pintaan. Sydänkohtaus tulee viimeistään matkalla naisen luo, jos ei sitä ennen ole kompastunut omiin jalkoihinsa ja onnistunut halkaisemaan päätään.

En usko sekuntiakaan, että jännäytmi olisi jäänyt ilman reikää. Tuollainen pullukka on varmasti hyvin innoissaan, kun jännäytmi edes pieraisee hänen suuntaansa. Vaikka nainen tunnistaisi kiusaajansa, niin hän narsistisesti ajattelisi, että hänestä on nyt tullut kuumaa kamaa kun lapsuuteni statusmieskin on nyt minusta kiinnostunut.

Koulukiusaajahan (jännä) on naisen silmissä parempi status kuin koulukiusattu (ätmi).

Keskustelutyyliltään miesten puhe vaikutti samankaltaiselta kuin sinun keskustelutyylisi, öykkärimäistä junttikieltä jolla yritetään peitellä omaa epävarmuutta.

Olen oppinut tunnistamaan ätmien puheen tällä palstalla, huomaan että taidosta on hyötyä myös oikeassa elämässä. Eilen kohtasin todellakin kaksi hc-ätmiä, siitä puhetavasta ei voi erehtyä. Olen alkanut vakuuttumaan siitä että tuo viehättävä daami oli päättänyt näpäyttää ätmiä ja jätti ätmin kiihottuneessa tilassa ravintolan pöytään poistuessaan taksitolpalle yksin.

• ÄtmiAlfaOmega
        A.Palstamäki kirjoitti:

Keskustelutyyliltään miesten puhe vaikutti samankaltaiselta kuin sinun keskustelutyylisi, öykkärimäistä junttikieltä jolla yritetään peitellä omaa epävarmuutta.

Olen oppinut tunnistamaan ätmien puheen tällä palstalla, huomaan että taidosta on hyötyä myös oikeassa elämässä. Eilen kohtasin todellakin kaksi hc-ätmiä, siitä puhetavasta ei voi erehtyä. Olen alkanut vakuuttumaan siitä että tuo viehättävä daami oli päättänyt näpäyttää ätmiä ja jätti ätmin kiihottuneessa tilassa ravintolan pöytään poistuessaan taksitolpalle yksin.

Anteeksi nyt vain palstamäki, mutta en ole lainkaan epävarma tässä asiassa.

Valkoritarina olet pakotettu etsimään vikoja miehistä riippumatta siitä miten typeriä naiset ovat. Tässä tapauksessa et voi syyttää jännämiehiä tai ytmejä, koska nainen on silmissäsi erehtymätön olento ja kyseiset erehtymättömät olennot tykkäävät paljon ytmeistä ja jännämiehistä. Tarinasi jännämiehet muuttuivatkin yhtäkkiä ätmeiksi, kun eihän nyt naista voi syyttää siitä, että antaa koulukiusaajalleen pillua.

Minä nostan täällä vain peilin naisten naamojen eteen ja pakotan heidät katsomaan itseään. Sinä palstamäki pyrit ruskealla kielelläsi tahrimaan tuon peilin samalla kun mielikuvallisesti sormetat palstalla naisia, jotta he eivät edes tuohon peiliin vilkaisisi.

Olet mieheksi kyllä harvinaisen säälittävä tapaus. Onkohan olemassa minkäänlaista tilannetta, jossa myöntäisit naisen typeryyden vai onko kaikki aina miesten syytä?

Valkoritarina olet pakotettu etsimään vikoja miehistä riippumatta siitä miten typeriä naiset ovat. Tässä tapauksessa et voi syyttää jännämiehiä tai ytmejä, koska nainen on silmissäsi erehtymätön olento ja kyseiset erehtymättömät olennot tykkäävät paljon ytmeistä ja jännämiehistä. Tarinasi jännämiehet muuttuivatkin yhtäkkiä ätmeiksi, kun eihän nyt naista voi syyttää siitä, että antaa koulukiusaajalleen pillua.

Minä nostan täällä vain peilin naisten naamojen eteen ja pakotan heidät katsomaan itseään. Sinä palstamäki pyrit ruskealla kielelläsi tahrimaan tuon peilin samalla kun mielikuvallisesti sormetat palstalla naisia, jotta he eivät edes tuohon peiliin vilkaisisi.

Olet mieheksi kyllä harvinaisen säälittävä tapaus. Onkohan olemassa minkäänlaista tilannetta, jossa myöntäisit naisen typeryyden vai onko kaikki aina miesten syytä?

Ätmejä on vain vähäinen määrä miehistä, ja heidän tuomitsemisensa on samaa kuin vihapuheen tuomitseminen.

• 9879879879879
        ÄtmiAlfaOmega kirjoitti:

Taas kerran palstalla on hyvä esimerkki siitä, kuinka HÄIRIINTYNEEKSI liika yksinäisyys tekee!

Pertsa ja Dissi -normaaleja miehiä, jotka tykkäävät jutustella -niitä näitä- naisten kanssa..

Mitä hiton laskelmointia niiden käytöksessä on??

Kantsii katsoa itse peiliin, jos muiden sosiaalisuus alkaa tuntua oudolta. (?)

Mielenterveyspalsta tämä toki on, ei sinkkupalsta. Se tuskin on kenellekään epäselvää.

• .. Noh, Sun olisi tietenkin pitänyt napata neitoa hieman hihasta sopivasta kohtaa ja kertoa hänelle asiasta.. Hän olisi sitten tehnyt sillä antamallasi informaatiolla jotain tai sitten olisi ollut tekemättä.. ;P

.. Se on katsos sitä LähimmäisistäVälittämistä.. ;P

.. Tosin silloin, jos/kun tiedän varmuudella molempien osapuolien olevan saman- tai vastaavakaltaisia, niin en kyllä pahemmin tunne huonoa omaatuntoa, jos en tilanteeseen millään tavalla "puutu", enkä halua sotkeutua sellaisten juttuihin muutenkaan.. ;P

• Toisaalta nainen tunsi varmasti historian paremmin kuin minä, eikä hän älykkäänä naisena varmasti ollut tietämätön miehen tavoitteistakaan.

Ehkä nainen vain lämmitteli entistä koulukiusaajaansa ja totesi illan päälle että mies oli hölmö kun panosti häneen illan eikä etsinyt potentiaalisempaa pantavaa.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Toisaalta nainen tunsi varmasti historian paremmin kuin minä, eikä hän älykkäänä naisena varmasti ollut tietämätön miehen tavoitteistakaan.

Ehkä nainen vain lämmitteli entistä koulukiusaajaansa ja totesi illan päälle että mies oli hölmö kun panosti häneen illan eikä etsinyt potentiaalisempaa pantavaa.

.. Noh, täytyy toivoa, että näin kävi.. Varsinkin, jos/kun nainen olisi ollut erillainen, kuin nää Jantterit.. ;P

.. Olen mää "pelastanut" enemmän tai vähemmän erillaisiakin.. Mulla käy vain niin sääliksi yms. näit naissii, kun höpsöilevät ja sekoilevat jne.. ;D.. Mut eipä siitä sen enempiä.. ;P

• Ikävä juttuhan tuollainen toki on mutta kertomasi perusteella:

"Sävy ja keskustelun sisältö paljastivat nopeasti että herrat olivat kyseisen daamin entisiä koulukavereita ja olivat kouluaikaan osallistuneet naisen koulukiusaamiseen. Toinen herroista ilmoitti että hän yrittää päästä panemaan kyseistä daamia, ja kouluaikaan ennettu haukkumanimi oli se nimi jolla naisesta puhuttiin."

"En tunnista baareissa ihmisten tasoja, joten paha mennä sanomaan oliko kyseessä ätmit, ketmit vai ytmit, mutta henkinen taso oli hc-ätmi."

Nuo nyt selvästikin olivat niitä palstalla paljon puhuttuja jännämiehiä, nehän usein juurikin ovat tuollaisia koulukiusaajia ja heikompien alistajia jotka ei juurikaan muutu luonteeltaan vaikka ikää tulisikin lisää.

Erityisen ikäväksi jutun tekee se että se on niin kliseemöinen, naiset eivät koskaan opi vaan nuo jännämiehet vetää niitä puoleensa magneetin lailla vaikka mitä pahaa olisivat naiselle tehneet, nainen antaa aina vain uudestaan jännämiehellle anteeksi ja kaipaa sen hyväksyntää. Vaikka tuolla baaarissa olisi kaikki muut miehet olleet kilttejä & kunnollisia miehiä olisi tuo jännämies lopulta vienyt voiton ja pannut kyseistä daamia, niin se vaan toimii. Oikeastaan sinun ei tarvitse harmitella sitä' kun et mennyt väliin, jos olisit mennyt ja kertonut nainen olisi vain ajatellut että olet mustasukkainen p..nen joka yrittää tulla hänen ja ihanan jännän väliin.

• Kaveri vain ei ollut jännämies, vaan tossu. Todennäköisesti koulukiusaamisen syykin oli viedä huomio omasta nössöydestä ihan toisaalle ja tuo naisparka sattui vain kouluaikaan olemaan väärässä paikassa väärään aikaan.

• Wwuu
        A.Palstamäki kirjoitti:

Kaveri vain ei ollut jännämies, vaan tossu. Todennäköisesti koulukiusaamisen syykin oli viedä huomio omasta nössöydestä ihan toisaalle ja tuo naisparka sattui vain kouluaikaan olemaan väärässä paikassa väärään aikaan.

Muistan omasta kouluajoistani sen verran, että poika, jota muut pojat kiusasivat potki ja haukkui minun ystävääni, siis tyttöä.
        Toisaalta, sitä samaahan nämä täällä palstallakin tekevät..

• Wwuu kirjoitti:

Muistan omasta kouluajoistani sen verran, että poika, jota muut pojat kiusasivat potki ja haukkui minun ystävääni, siis tyttöä.

Niinpä, pistetään vahinko kiertämään.

Itselle oli hivenen yllätys että se sama asennevamma mikä palstaätmejä vaivaa, on ainakin jossakin mittakaavassa ihan arkielämässä. Hc-ätmiyttä on luonteessa, ikävä kyllä.

Kaveri vain ei ollut jännämies, vaan tossu. Todennäköisesti koulukiusaamisen syykin oli viedä huomio omasta nössöydestä ihan toisaalle ja tuo naisparka sattui vain kouluaikaan olemaan väärässä paikassa väärään aikaan.

Hetken jo ehdin kuvitella että olet päässyt ätmivihastasi mutta et näköjään kun ketjussa kommentointi todistaa toista. Väen väkisin pitää koettaa leimata "ätmejä" pahoiksi vaikka kyseessä ilmiselvät ytmit/jännämiehet. ehkä sinua ketuttaa että todellisuudessa se nainen antoi sulle pakit ja suli niiden jännämiesten edessä niin yrität nyt sitten antaa paskan valua alaspäin mutta joo, myönnä vaan totuus kun olisihan se aikamoinen häpeä jäädä toiseksi ätmeille pillumetsällä.

• Mulle tulee mieleen, että voisivat olla ns. Wannabe jänniä. Lapsellisia, kakaramaisia pojan kloppeja, joilla on tyyliin kaljaa koneeseen, pippeli kouraan ja naisia iskemään hähää läpälää paskan mussuttajia. Ja ollaa olevinaan niin rentoa ja reteetä poikaa ainakin kaveripiirille esittäen.

Tyyliin teinielokuvat, kukahan saa pikkuhousut tytöltä kotibileissä ja pääsee leveilemään kavereille.

Voihan ne olla esiaste jännikselle...musta ne on vaan pari astetta kevyempää sarjaa, kun jännä konnat.

• Wwuu
        Wwuu kirjoitti:

Eikö se vanhan kaavan mukaan mene muutenkin niin, että pomo haukkuu miehen, mies lyö vaimoaan, vaimo lastaan ja lapsi potkaisee koiraa, joka sitten paskoo pomon etuovelle.

• Harmaaritari kirjoitti:

Hetken jo ehdin kuvitella että olet päässyt ätmivihastasi mutta et näköjään kun ketjussa kommentointi todistaa toista. Väen väkisin pitää koettaa leimata "ätmejä" pahoiksi vaikka kyseessä ilmiselvät ytmit/jännämiehet. ehkä sinua ketuttaa että todellisuudessa se nainen antoi sulle pakit ja suli niiden jännämiesten edessä niin yrität nyt sitten antaa paskan valua alaspäin mutta joo, myönnä vaan totuus kun olisihan se aikamoinen häpeä jäädä toiseksi ätmeille pillumetsällä.

Ätmiys on vihapuhetta, ja sitä perustellaan sananvapaudella.

En minä ätmejä varsinaisesti vihaa, mutta pohdin tietenkin vakavissani voiko siihen sairastuneen ihmisen parantaa.

• muhkee_muhku kirjoitti:

Mulle tulee mieleen, että voisivat olla ns. Wannabe jänniä. Lapsellisia, kakaramaisia pojan kloppeja, joilla on tyyliin kaljaa koneeseen, pippeli kouraan ja naisia iskemään hähää läpälää paskan mussuttajia. Ja ollaa olevinaan niin rentoa ja reteetä poikaa ainakin kaveripiirille esittäen.

Tyyliin teinielokuvat, kukahan saa pikkuhousut tytöltä kotibileissä ja pääsee leveilemään kavereille.

Voihan ne olla esiaste jännikselle...musta ne on vaan pari astetta kevyempää sarjaa, kun jännä konnat.

Hyvin sanottu, olen samaa mieltä asiasta.

Mulle tulee mieleen, että voisivat olla ns. Wannabe jänniä. Lapsellisia, kakaramaisia pojan kloppeja, joilla on tyyliin kaljaa koneeseen, pippeli kouraan ja naisia iskemään hähää läpälää paskan mussuttajia. Ja ollaa olevinaan niin rentoa ja reteetä poikaa ainakin kaveripiirille esittäen.

No joo, voi olla ettei ole ihan jännistä jännimpiä mutta kyllä koulukiusaajatausta ja nuo keskinäiset puheet jo kertoo että jonkilaista jännyyttä ja menestystä naismaailmassa on taustalla. sehän se jännää onkin että täällä palstalla varsinkin naiset syyttää ätmejä vihapuheista ja samalla kuvitelevat etteivät ytmit ja jännät niihin syyllistyisi vaikka oikeasti ne on pahempia. Itse kun olen erilaisissa miesporukoissa kuitenkin jonkin verran naisistakin jutellut niin eipä äkkiä tule mielen yhtään "ätmiä" joka olisi halveksivaan sävyyn naisista ja panoista puhunut, sensijaan ns. ytmeille se on hyvin tyypillistä.

No joo, voi olla ettei ole ihan jännistä jännimpiä mutta kyllä koulukiusaajatausta ja nuo keskinäiset puheet jo kertoo että jonkilaista jännyyttä ja menestystä naismaailmassa on taustalla. sehän se jännää onkin että täällä palstalla varsinkin naiset syyttää ätmejä vihapuheista ja samalla kuvitelevat etteivät ytmit ja jännät niihin syyllistyisi vaikka oikeasti ne on pahempia. Itse kun olen erilaisissa miesporukoissa kuitenkin jonkin verran naisistakin jutellut niin eipä äkkiä tule mielen yhtään "ätmiä" joka olisi halveksivaan sävyyn naisista ja panoista puhunut, sensijaan ns. ytmeille se on hyvin tyypillistä.

Luepa Harmis palstaa, niin huomaat että vihapuhe on yhtä kuin ätmipuhe.

Jokainen joka keskustelee normaalisti, saa ätmeiltä valkoritarin leiman.

Luepa Harmis palstaa, niin huomaat että vihapuhe on yhtä kuin ätmipuhe.

Jokainen joka keskustelee normaalisti, saa ätmeiltä valkoritarin leiman.

"Luepa Harmis palstaa, niin huomaat että vihapuhe on yhtä kuin ätmipuhe.

Jokainen joka keskustelee normaalisti, saa ätmeiltä valkoritarin leiman. "

Heh, laskepa huviksesi montako ätmittelyä olet tähänkin ketjuun laittanut? Minä en jaksa laskea mutta aika monta niitä on.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihotus_kansanryhmää_vastaan

"Kiihotus kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää."

Jos toi sun harjoittama ei ole kiihotusta kansanryhmää vastaan niin mikä sitten on?

Juu, nämä on varmaan niitä tyyppejä jotka kuoriutuvat ns.ätminahastaan ja ryhtyvät orastaviksi jännäpojiksi. Eli hiuksenhieno ero putoaako ätmiksi vai ryhtyykö örveltämään. Kiusaaminen kyllä joo kertoo, että taustalla on jo ilkeyttä ja vahvoja taipumuksia jännäilyyn.

Noilla se on tota naisten kiusaamis ja kusetus hihittely luokkaa, kun jännillä isolla J:llä kuka vaan on kohde jota voudaan riepottaa mutenkä päin vaan. Noi pojat on taas niitä, että ne pissaa housuun jos joku kovapäinen ukko nousee vastaan ja läppää korville.

Tyttöjä ne kyllä osaa kiusata ja räkättää päälle. Mutta ei ne oikeen jännille uskalla puhua mitään, saati miehille uskalla varmasti juuri kun porukassa aukoa suutaan, kunnes kolahtaa ja sit mennää itkee kotiin, apua.

Heh, laskepa huviksesi montako ätmittelyä olet tähänkin ketjuun laittanut? Minä en jaksa laskea mutta aika monta niitä on.

"Kiihotus kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää."

Jos toi sun harjoittama ei ole kiihotusta kansanryhmää vastaan niin mikä sitten on?

Käsittääkaeni ätmit ovat itse tuoneet ätmipuheen palstalle...siitähän me keskustellaan.

Juu, nämä on varmaan niitä tyyppejä jotka kuoriutuvat ns.ätminahastaan ja ryhtyvät orastaviksi jännäpojiksi. Eli hiuksenhieno ero putoaako ätmiksi vai ryhtyykö örveltämään. Kiusaaminen kyllä joo kertoo, että taustalla on jo ilkeyttä ja vahvoja taipumuksia jännäilyyn.

Noilla se on tota naisten kiusaamis ja kusetus hihittely luokkaa, kun jännillä isolla J:llä kuka vaan on kohde jota voudaan riepottaa mutenkä päin vaan. Noi pojat on taas niitä, että ne pissaa housuun jos joku kovapäinen ukko nousee vastaan ja läppää korville.

Tyttöjä ne kyllä osaa kiusata ja räkättää päälle. Mutta ei ne oikeen jännille uskalla puhua mitään, saati miehille uskalla varmasti juuri kun porukassa aukoa suutaan, kunnes kolahtaa ja sit mennää itkee kotiin, apua.

Nää ei siis ole niitä pikkukakkosen kertomia sulavaliikkeisiä James Bond tyypoisiä charmantteja naistenkaatajia ja heartbrokereita, ilkeitä pentuja vaan. Joista voi jopa ehkä kasvaa miehiäkin, jos järki ja kusi vaihtavat paikkaa.

Jopa ihan katuvaisia ja tolloilujaan häpeäviä yksilöitäkin löytyy. Se kyllä vatii seuranvaihtoa, itsetunnon kasvattamista tai sitä että joku joskus rikkoo tyypin illuusiot fiksuudestaan. Jopa särkee sen sydämen.

Nää ei siis ole niitä pikkukakkosen kertomia sulavaliikkeisiä James Bond tyypoisiä charmantteja naistenkaatajia ja heartbrokereita, ilkeitä pentuja vaan. Joista voi jopa ehkä kasvaa miehiäkin, jos järki ja kusi vaihtavat paikkaa.

Jopa ihan katuvaisia ja tolloilujaan häpeäviä yksilöitäkin löytyy. Se kyllä vatii seuranvaihtoa, itsetunnon kasvattamista tai sitä että joku joskus rikkoo tyypin illuusiot fiksuudestaan. Jopa särkee sen sydämen.

Joo voi se toki olla noinkin mutta pitää muistaa että me tunnetaan vain pertin versio tarinasta, minusta siinä on vähän epäloogisuuksia. Tuossa Pertin versiossahan Pertti on se sulavaliikkeinen James Bond ja lutkan lailla käyttäytyvä nainen okin ykskaks viehkeä bond-tyttö joka ei kuitenkaan harrasta irtosuhteilua, jokin tuossa mättää kun ei mätsää oikein. Nainen iskeytyy baarissa kiinni Perttiin -> Nainen etsiikin tosirakkautta -> Pertti herrasmiehenä jättää etsimään. Kaikki puhuttiin selväksi noiden kahden välillä vain varttitunnissa. sitten kuvan astuivat ilkeät menninkäiset (ätmit). Ei kovin uskottavaa ihan noin kuin Pertti kertoi.

Joo voi se toki olla noinkin mutta pitää muistaa että me tunnetaan vain pertin versio tarinasta, minusta siinä on vähän epäloogisuuksia. Tuossa Pertin versiossahan Pertti on se sulavaliikkeinen James Bond ja lutkan lailla käyttäytyvä nainen okin ykskaks viehkeä bond-tyttö joka ei kuitenkaan harrasta irtosuhteilua, jokin tuossa mättää kun ei mätsää oikein. Nainen iskeytyy baarissa kiinni Perttiin -> Nainen etsiikin tosirakkautta -> Pertti herrasmiehenä jättää etsimään. Kaikki puhuttiin selväksi noiden kahden välillä vain varttitunnissa. sitten kuvan astuivat ilkeät menninkäiset (ätmit). Ei kovin uskottavaa ihan noin kuin Pertti kertoi.

Harmista harmittaa se, että tarinasta on vain mun versio. Minähän olin paikalla ja kerroin tapahtuneesta, eikä yksikään vänkäävä palstaätmi muuta kirjoituksillaan tapahtuneita, ei edes kyseenalaista niitä.

Tuo lutkan lailla käyttäytyvä bond-tyttö on aika tyypillinen baarituttavuus, naisethan ne miehet oikeasti iskevät. Eikä tuossa naisen käytöksessä ollut mitään ristiriitaista, hyvin moni parisuhdehan käynnistyy baarisäädöstä.

Sellaista tuokin bond-tyttö oli vailla.

Juu, en tiedä tarinan todenperää mutta heti tunnistin tyypin, josta puhutaan. Ei mitään komistuksia, statuksekkaita tms.valtteja omaavaa mitä Ytmin tai edes Ketmin ominaisuuksiin laskisi.

Ketmejä ehkä, kun saavat naista ainakin ehkä satunnaisesti. Mutta noin muuten kohteet on yleensä naivisti hyvää uskovia ja aikovia tyttöjä/naisia kuten mä olen ollut.

Mut joo Donnat ja Belladonnat ei näitä tyyppejä nää, ne näkee Bondin. 🤣

Mut Bond sen sijaan voi naista halutessaan laskea rimaakin, kun nuo ko.tyypit ei voi sitä nostaa. On otettava ne kiltit tytöt, helpot uhrit.

Harmista harmittaa se, että tarinasta on vain mun versio. Minähän olin paikalla ja kerroin tapahtuneesta, eikä yksikään vänkäävä palstaätmi muuta kirjoituksillaan tapahtuneita, ei edes kyseenalaista niitä.

Tuo lutkan lailla käyttäytyvä bond-tyttö on aika tyypillinen baarituttavuus, naisethan ne miehet oikeasti iskevät. Eikä tuossa naisen käytöksessä ollut mitään ristiriitaista, hyvin moni parisuhdehan käynnistyy baarisäädöstä.

Sellaista tuokin bond-tyttö oli vailla.

Tottakai olisi hyvä saada kuulla muidenkin versiot tapahtumista.

Niin mutta kyllähän sun kokeneena pelimiehenä olisi luullut tajuavan lutkan tarinat romanttisen rakkauden etsinnästä pelkäksi teattteriksi ("Mä en oo mikään lutka", vaikka onkin) ja olisit toiminut sen mukaan. Ja jos et niin loppuhuipennuskeskustelun kuultuasi kunnon valkoritarina jokatapauksessa olisit mennyt pelastamaan naisen paremman miehen (itsesi) mukaan.

Tottakai olisi hyvä saada kuulla muidenkin versiot tapahtumista.

Niin mutta kyllähän sun kokeneena pelimiehenä olisi luullut tajuavan lutkan tarinat romanttisen rakkauden etsinnästä pelkäksi teattteriksi ("Mä en oo mikään lutka", vaikka onkin) ja olisit toiminut sen mukaan. Ja jos et niin loppuhuipennuskeskustelun kuultuasi kunnon valkoritarina jokatapauksessa olisit mennyt pelastamaan naisen paremman miehen (itsesi) mukaan.

Mikään daamin käytöksessä ei viitannut teatteriin, hän oli hyvin asiallinen nainen mutta ehkä hivenen liian avoin.

• dilleille
        Harmaaritari kirjoitti:

Samalla periaatteellahan teitä ätmejä voi syyttää vihapuheistanne tälläkin palstalla naisia kohtaan, se on yhtälailla sitä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Vai mitä.

• totuuss

Ätmit on just tuollaisia paskoja.

• Nyt oli niin hieno tarina, että tuolla pitäisi jo saada pillua palkaksi joltakulta.

• Ätmilogiikalla asian luulisi olevan noin, mutta silloin kun puhutaan käytöstavoista, niin ätmeilyn tuomitsemisesta ei tarvitse saada palkintoa.

Ätmeily on vihapuhetta, ja se pitää tuomita.

Ätmilogiikalla asian luulisi olevan noin, mutta silloin kun puhutaan käytöstavoista, niin ätmeilyn tuomitsemisesta ei tarvitse saada palkintoa.

Ätmeily on vihapuhetta, ja se pitää tuomita.

Voihan siitä palkinnosta sitten kieltäytyä siinä vaiheessa, jos sitä tarjotaan.

Ankara tuomio vihapuheelle!

• scrg kirjoitti:

Voihan siitä palkinnosta sitten kieltäytyä siinä vaiheessa, jos sitä tarjotaan.

Ankara tuomio vihapuheelle!

"Ankara tuomio vihapuheelle!"

Tuohon on helppo yhtyä.

• ovatkoedesmiehiä

Outoa että miehet puhuvat tuollein "miestenhuoneessa" :D

• Olivat ätmejä, ja heille miestenhuone oli paskahuussi.

• Mjoo, semmosia miehiä olis hyvä vältellä, joilla henkinen maailma on vaan muiden kiusaamusta ja/tai hyväksikäyttöä. Ne on ihan turhia jätkiä koko poppoo. Kyllä niitä tuolla näkee ja kuulee ihan päiväsaikaankin, kun on herkät silmät ja korvat ja vainu.

Saisko niihin jonkun noitamerkin A tyyppisen leiman otsaan, niin kaikki ongelmia kaipaamattomat naiset osaisi kiertää ne kaukaa hyvissä ajoin?

• Ei ne veijarit kyllä mitään casanovia olleet, ja daami saattoi istua seurassa vain siksi että tunsi koijarit entuudestaan.

Toivottavasti järki pelasi ja lemmenkaipuu ei sumentanut sitä.

Ei ne veijarit kyllä mitään casanovia olleet, ja daami saattoi istua seurassa vain siksi että tunsi koijarit entuudestaan.

Toivottavasti järki pelasi ja lemmenkaipuu ei sumentanut sitä.

Ne on sitten just näitä, mitä itsekin teininä valitettavasti tuli tavattua muutama. Wannabe naistenmiehiä...ei mitään casanovia, eikä jänniäkään vaan kakaroita pippelillä ja alkoholilla leikkimässä.

Ne on sitten just näitä, mitä itsekin teininä valitettavasti tuli tavattua muutama. Wannabe naistenmiehiä...ei mitään casanovia, eikä jänniäkään vaan kakaroita pippelillä ja alkoholilla leikkimässä.

Beavis ja Butthead tyyppistä hörinää?

Just tätä sarjaa, päälle kolmekymppisiä vanhojapoikia känniörveltämässä baarissa.

Onnistui hyvin. Juuri tuota miestyyppiä olivat nuo baariätmit.

Joo, kuten huomaat tunnen tyypin. Valitettavasti, ne on just näitä mitä olen parista exästä kertonut. Tyttöjen kiusaaminen, pokailu ja satuttaminen onnistuu, muuten ne ei sitten jänniksi lukeudukaan.

Heikompia ja haavoittuvia kohtaan uskalletaan sikailla, mut miesten huomio muesten seurassa ollaa ihan muuta poikaa, ei uhoa ei kiusaamista miehiä kohtaan. Voi olla kusi sukassakin vieraiden seurassa, omassa porukassa täys ääliöitä.

Joo, kuten huomaat tunnen tyypin. Valitettavasti, ne on just näitä mitä olen parista exästä kertonut. Tyttöjen kiusaaminen, pokailu ja satuttaminen onnistuu, muuten ne ei sitten jänniksi lukeudukaan.

Heikompia ja haavoittuvia kohtaan uskalletaan sikailla, mut miesten huomio muesten seurassa ollaa ihan muuta poikaa, ei uhoa ei kiusaamista miehiä kohtaan. Voi olla kusi sukassakin vieraiden seurassa, omassa porukassa täys ääliöitä.

Minä en eiliseen mennessä ollut tutustunut tuollaiseen ihmistyyppiin, ja oikeastaan yllätyin siitä että heidän puheensa oli yksi yhteen ätmipuheen kanssa.

• Nicitönnä
        A.Palstamäki kirjoitti:

Minä en eiliseen mennessä ollut tutustunut tuollaiseen ihmistyyppiin, ja oikeastaan yllätyin siitä että heidän puheensa oli yksi yhteen ätmipuheen kanssa.

Niin nää on niitä kuten sanottu, metamorfoosin kokeneita ätmejä. Sillä erotuksella, että näiden ilkeys saa konkreettisen muodon kuten eilen näit. Kun taas ätmi purkaa kiukkunsa palstalla, eikä konkreettisesti välttämättä tee pahaa, vaikka ajattelee.

Nää saa voimaa toisistaan nää eiliset tyypit. Voishan täältäkin jokunen samanlainen löytyä, jos löytys kaveri jonka kanssa lähteä toteuttamaan angstiaan.

Mutta mä luulen, että ätmit (on erilaisia) mielummin murisee täällä, ketkä murisee. Ei kaikki ätmit ole ilkeitä ja lähde muuntumaan huonoon suuntaan. Jotkut voikin tehä noin, porukassa purkaa henkisiä paineitaan naisiin, jos vaan saa tilaisuuden. Nimenomaan halventamalla naista. Jos naisia ei saa, kulutetaan kamujen kanssa aikaa puhuen naisista ainakin paskaa.

Rauhan ätmejä sanottakoon kunnollisiksi miehiksi, joita naiset ei vain näe syystä tai toisesta. Heistä on helppoa pitää ja oikeasti harmittaakin heidän yksin jääminen.

• Nicitönnä kirjoitti:

Niin nää on niitä kuten sanottu, metamorfoosin kokeneita ätmejä. Sillä erotuksella, että näiden ilkeys saa konkreettisen muodon kuten eilen näit. Kun taas ätmi purkaa kiukkunsa palstalla, eikä konkreettisesti välttämättä tee pahaa, vaikka ajattelee.

Nää saa voimaa toisistaan nää eiliset tyypit. Voishan täältäkin jokunen samanlainen löytyä, jos löytys kaveri jonka kanssa lähteä toteuttamaan angstiaan.

Mutta mä luulen, että ätmit (on erilaisia) mielummin murisee täällä, ketkä murisee. Ei kaikki ätmit ole ilkeitä ja lähde muuntumaan huonoon suuntaan. Jotkut voikin tehä noin, porukassa purkaa henkisiä paineitaan naisiin, jos vaan saa tilaisuuden. Nimenomaan halventamalla naista. Jos naisia ei saa, kulutetaan kamujen kanssa aikaa puhuen naisista ainakin paskaa.

Rauhan ätmejä sanottakoon kunnollisiksi miehiksi, joita naiset ei vain näe syystä tai toisesta. Heistä on helppoa pitää ja oikeasti harmittaakin heidän yksin jääminen.

Mun kirjoituksen perimmäinen syy oli kertoa siitä, että tuo palstalla rehottava ätmipuhe on olemassa oikeassa elämässäkin.

Se on aika järkyttävää.

Mun kirjoituksen perimmäinen syy oli kertoa siitä, että tuo palstalla rehottava ätmipuhe on olemassa oikeassa elämässäkin.

Se on aika järkyttävää.

Onhan se sama katkeruus kaikkialla, missä ihmiset katkerina kulkee.

Mielummin tosiaan purkaa kirjoittaen, kun konkreettisesti satuttaen.

Nyt tajuan miksi olit heti tietoinen miestyypistä, sulla on kokemuksia heistä.

Ikävää että tuollaisia on olemassa, heihin pitäisi todellakin laittaa polttomerkki otsaan kuten jossain toisessa kommentissasi ehdotitkin.

Onhan se sama katkeruus kaikkialla, missä ihmiset katkerina kulkee.

Mielummin tosiaan purkaa kirjoittaen, kun konkreettisesti satuttaen.

Niinpä, kirjoittaminen on kaikille parempi ratkaisu.

Ovatko he sitten kilttejä ja kunnollisia? Ei sentään.

Nyt tajuan miksi olit heti tietoinen miestyypistä, sulla on kokemuksia heistä.

Ikävää että tuollaisia on olemassa, heihin pitäisi todellakin laittaa polttomerkki otsaan kuten jossain toisessa kommentissasi ehdotitkin.

Niinpä, siksi en ole ostanut pikkukakkosen tarjouksia siitä, että olisin seurustellut jännien kanssa, kun en pidä ko.kaltaisia jänninä. Pelkästään paskahousuina, jotka kiusaa heikompiaan eikä kokoisiaan miehiä, jolta vois saada vastustakin.

Ainakin pari kasvattavaa sanaa.

Jännä on kovempi konna, mun asteikolla. Se ei kumartele sukupuolia tai auktoriteettejä ellei ole kyse jengihierarkiasta. Ja pomo on alfa.

Niinpä, siksi en ole ostanut pikkukakkosen tarjouksia siitä, että olisin seurustellut jännien kanssa, kun en pidä ko.kaltaisia jänninä. Pelkästään paskahousuina, jotka kiusaa heikompiaan eikä kokoisiaan miehiä, jolta vois saada vastustakin.

Ainakin pari kasvattavaa sanaa.

Jännä on kovempi konna, mun asteikolla. Se ei kumartele sukupuolia tai auktoriteettejä ellei ole kyse jengihierarkiasta. Ja pomo on alfa.

Tässä asiassa olemme täysin samaa mieltä, tuollaiset paskahousut on pohjasakkaa.

Niinpä, kirjoittaminen on kaikille parempi ratkaisu.

Ovatko he sitten kilttejä ja kunnollisia? Ei sentään.

Ehkä voisi olla, jos jään sulattais joku. Niinkun näkyy mulla on edelleen tarve ja halu uskoa toisesta hyvää, jos vähänkään on toivoa sen olemassaolosta.🤣

Ehkä voisi olla, jos jään sulattais joku. Niinkun näkyy mulla on edelleen tarve ja halu uskoa toisesta hyvää, jos vähänkään on toivoa sen olemassaolosta.🤣

Onkai se hyvä asia että haluaa uskoa hyvän olemassaoloon, mutta pitää varoa ettei tule huijatuksi.

Onkai se hyvä asia että haluaa uskoa hyvän olemassaoloon, mutta pitää varoa ettei tule huijatuksi.

Juu, kyllä mä taidan nykyään jo osata valita seurani oikein ja haistaa huijarit. Ainakin enimmäkseen. Enkä laske liian lähelle ilman, että olen valpas. 😏

Mul on pienet piirit sattuneesta syystä, ne on helpompi hallita. Öitä. 😇

Juu, kyllä mä taidan nykyään jo osata valita seurani oikein ja haistaa huijarit. Ainakin enimmäkseen. Enkä laske liian lähelle ilman, että olen valpas. 😏

Mul on pienet piirit sattuneesta syystä, ne on helpompi hallita. Öitä. 😇

Elämä opettaa, valitettavasti ja onneksi.

Öitä sullekin.

• sotaisa.ätmi
        Nicitönnä kirjoitti:

Sen minkä palstaätmi sanoo palstalla, sitä "rauhan ätmi" mielessään ajattelee.

• sotaisa.ätmi kirjoitti:

Sen minkä palstaätmi sanoo palstalla, sitä "rauhan ätmi" mielessään ajattelee.

No salaa toivon, ettei asia olisi ihan noin mustavalkoista. Että jossain on edes yksi ns. ätmi, joka ei ole ihmisvihamielinen, vaikka siihen voisi olla perusteltua aihettakin. Jokaista meitä potkii elämä enemmän ja vähemmän päähän. Osa ei siitä kierteestä pääse koskaan yli eikä ali. Uskon silti, että osa pääsee.

Eikä ne ole huonompi ketkä ei pääse, heille elämä vaan on huomattavasti karvaampaa.

Mä en usko, että ätmi termi sisältää vain kyynisyyttä ja vihaa. Voin olla väärässä, mutta mieluusti olisin oikeassa. :)

• Tarinan naisella täytyy olla hyvin poikkeava tapa ajatella, jos kerran on baarissa etsimässä pitkäaikaista ihmissuhdetta ja ajautuu kahden mieshenkilön seuraan, jotka ovat häntä aikoinaan koulussa kiusanneet.

Ovatkohan kiusaajat vuorollaan kertoneet naiselle halustaan vakiintua ja perustaa perhe juuri tämän aiemmin kiusaamansa naisen kanssa? Nainen on sitten ajatellut, että onpa elämä ihmeellistä. Aiemmin nämä molemmat kiusasivat minua koulussa, ja nyt istuvat tuossa kilpailemassa, että kumpi heistä saa viedä minut vihille.

Luultavimmin nainen luopui toivostaan löytää itselleen aviomies ja päätti sen sijaan tarttua helppoon seksiin. Tässä tapauksessa helpoin ja suorituskykyisin seksi oli saatavissa itsensä ikäisiltä ja luultavasti hyväkuntoisilta miehiltä, jotka nainen tunsi jo kouluajoiltaan.

Voi tietysti olla, ettei nainen oikeasti halunnut perustaa perhettä ketjun aloittajan kanssa. Hän vain kertoi tälle tarinan, jolla teki kohteliaasti selväksi, että haluaa tältä muutakin kuin pelkkää seksiä. Tarina on omiaan herättämään halun tarjota naiselle alkoholia, jotta tämä unohtaisi toiveensa ja suostuisi helppoon seksiin. Toisin sanoen nainen vain yritti vedättää aloittajaa, koska ajatteli tarinansa toimivan. Seuraava valinta osui ilmeisesti paremmin maaliin, tosin kukaan ei tiedä millaisen tarinan hän entisille kiusaajilleen kertoi.

• Onko tuo ihmeellistä? Minusta tuo on hyvin inhimillistä, eikä tilanne välttämättä johtanut esileikkiä pidemmälle varsinkaan jos kiusaajat olivat olleet aikoinaan huolellisia kiusatessaan.

• sullaonrumasilmä

Vätysmäen pakkomielle vihapuheeseen, ja johtopäätösten epäloogisuus viittaa, että hän on suvakkimedian toimittaja.

• Vai toimittajaksi minua epäillään?

Minun on myönnettävä että koulutustaustaani nähden (peruskoulu) tuo on suuri kunnia.

• se.ja.sama

Kerro Rosalle terveisiä :)

• pummitpummit

Vätys! :D

90% palstan miehistä ei tee muuta kuin makaa sohvalla ja katsoo pornoa. Naisia pitäis kiinnostaa?

• Pillujen--asiantuntija

Kyllä ne koulukiusaaja jännämiehet pääsi sitä naista panemaan. NAisia ei haitataa että mies on rikollinen kiusaaja.

• Ätmilöisiähän nuo oli.

• Pillujen--asiantuntija

Ei ätmi pääse naisten kanssa puhumaan eikä nainen päästä ätmiä samaan pöytään. Ethän ollut itsekkään varma mitä miehiä olivat joten olettaisin että olivat kokeneita jännämiehiä kun kun ne meni suoraan naisen pöytään.

• Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

Ei ätmi pääse naisten kanssa puhumaan eikä nainen päästä ätmiä samaan pöytään. Ethän ollut itsekkään varma mitä miehiä olivat joten olettaisin että olivat kokeneita jännämiehiä kun kun ne meni suoraan naisen pöytään.

Puhe oli ätmipuhetta, siitä tunnistin miekkoset ätmeiksi.

• Normimies38

Miehenä en puhu panemisesta muille meihille jos on aikomus naista iskeä. Naista lähestyvään vaivihkaa oikealta ja kysytään että saako istua pöytään. Ilmeisesti jännämiehet ei lupia kysele koska niillä ei ole herrasmiestapoja.

• totuus.pökäle.silmästä
        A.Palstamäki kirjoitti:

Puhe oli ätmipuhetta, siitä tunnistin miekkoset ätmeiksi.

Palstamäki ei vaan halua myöntää, että on valehteleva sadisti-jännämies ja nuo "koulukiusaajat" olivat hänen parhaita kavereitaan.

• totuus.pökäle.silmästä kirjoitti:

Palstamäki ei vaan halua myöntää, että on valehteleva sadisti-jännämies ja nuo "koulukiusaajat" olivat hänen parhaita kavereitaan.

Joo, tuollaista en halua myöntää. Eniten siksi ettei tuo ole tottakaan.

• Kartelli

Olisit kertonut vaan ja sana kiertämään niin että muutkin saa tietää miekkosten suuret ajatukset. Ei välttämättä niin äkkiä kukaan erehtyisi enää petikaveriksi ja sitten aateringin ruodittavaksi.

• Ehkä sellaisessa tilanteessa jossa ihmiset olisivat tunteneet toisensa, tuo olisi ollut hyvä vaihtoehto.

Eikä nuo miehet vaikuttaneet muutenkaan naistenkaatajilta, en ymmärrä edes sitä että yritetään päästä epätoivoisesti panemaan naista jota on kiusanneet.

• hienoahienoa

Jopas on kummat diagnoosit. Kiusaaja ja ätmi samalla? Ei mahdollista! Mä tiedän sellaisia muijia, joita on kiusattu koulussa ja jotka myöhemmässä elämässä sitten ovat jotenkin onnistuneet aina valitsemaan juuri niitä naistenhakkaajia yms. Eivät ole siis oppineet yhtään mitään virheistään. Nämä eivät sitten ole kaikista fiksuimpia yksilöitä. Kiusaajamiehet ovat joko ketmi- tai ytmi-jännämiehiä, mutteivät missään nimessä ätmejä. Kyllä mäkin saatan puhua välillä kavereiden kanssa jotain pientä sovinistiläppää naisista tai jotain yleistä settiä siitä, miten kieroja yms. naiset ovat. Mutta ei kyllä tulisi mieleenikään alkaa jotain "höhöhöö, panen tota ja sit jätän sen"-settiä. Usein olenkin yrittänyt saada jotain jatkosetttiä aikaiseksi, mutta naisille ei ole kelvannut sen panon jälkeen. Ja suurin osa panoistani on ollut kilttityttöjä niinsanotusti. Jos siis ei ole syntynyt jännämieheksi/ytmiksi, niin yksin jää varmasti. Mutta tuossa AP:n tapauksessa ne miehet olivat kusipäitä ja nainen oli sinisilmäinen, kuten suurin osa naisista vaikuttaisi olevan ainakin länsimaisissa yhteiskunnissa.

• Ainakin muhkee_muhku tunnisti heti miestyypin ja kertoi kokemuksistaan noista.

Hänen kertomuksensa aiheesta on hämmästyttävän identtinen sen kuvan kanssa joka minulle syntyi noista "sankareista". Ja kuin varmemmaksi vakuudeksi, tunnistin tyypit ätmeiksi juuri tuon ätmipuheen perusteella.

• Tulipa muuten mieleeni Harmaaritarin jutut noista treffipanoistaan, muistaakseni naiset eivät saaneet harmikselta koviakaan tyylipisteitä. Olisiko jopa huoritellut, ainakin ikävään sävyyn on asiaa ruotinut palstalla.

Olisikohan harmiskin tuollainen "jännä-ätmi?

• Hahah, Pertsa jatkaa katkeralla linjalla. Mitkä harmaaritarin jutut treffipanoista? niitä juttuja ei juurikaan ole levitelty, jotain olen joskus maininnut että nettireffailevat naiset on "helppoja", niin kuin ne minun hyvin vähäisen kokemuksen mukaan ovat. Mutta voithan sä jotain mielikuvitustarinoita tuolta pohjalta alkaa kehittämään :D

Hahah, Pertsa jatkaa katkeralla linjalla. Mitkä harmaaritarin jutut treffipanoista? niitä juttuja ei juurikaan ole levitelty, jotain olen joskus maininnut että nettireffailevat naiset on "helppoja", niin kuin ne minun hyvin vähäisen kokemuksen mukaan ovat. Mutta voithan sä jotain mielikuvitustarinoita tuolta pohjalta alkaa kehittämään :D

Eipä tarvinnut mitään keksiä, myönsit itsekin kommenttini pitävän kutinsa.

Eipä tarvinnut mitään keksiä, myönsit itsekin kommenttini pitävän kutinsa.

Älähän nyt pelihousujas revi, en oo "panojani" täällä(kään) huoritellut.

Etpä sinä naisia tunnetusta kehu, ja olen joskus sattunut törmäämään kommentteihin joissa olet perustellut sitä sillä että naiset ovat antaneet sullekin eka treffeillä.

Ehkä se on moraalittomuutta jos sulle antaa, mulle antaminen on laupeudentyötä.

• 987987987989
        Harmaaritari kirjoitti:

Mitä nyt olet ainakin 5v huoritellut täällä kaikkia naisia PANTUASI sitä 10v vanhempaa naista, koska et ole ikäisiäsi koskaan saanut. Nuoremmista puhumattakaan.

Mitä vikaa sussa on?? Miksi aina yksin?

Viina? Olet pelkkä komennusmies??

• No noita naisia riittää. Kuule ihan sama mikä ytmiätmi on mies, niin eikun sänkyyn. Kyllä ne mielestään ovat niin romantiikka mielessä tosisuhdetta rakentamassa, mutta tosiasiassa vaan muna mielessä. Minäkin tiedän monta sellaista töistä. Maanantaina on ensimmäisenä aamupalaverissa vaan läpikäynnissä viikonlopun miehet...vielä vertailevat keskenään niitä ja nauravat, vaikka pitäis jo töihin lähteä. Minua kuvottaa sellaiset. Ja kyllä minua kuvottaa kaltaisesi lipevät kravattipelletkin, mutta olet sentään täällä rehellinen, noinkohan olisit baarissa tai treffipalvelussa? Kunnon miehiä ei enää ole olemassa. Isänikin oli jo hullu ja teki itsarin. Ukki oli viimeisiä kunnon miehiä. Otti syliin ja lauloi, mummo oli vaan hullu akka ja sen takia siltä petti sydän, kokoajan räkytti sille kaikesta.

• totuuss

Mummot on just pahimpia, ne on niitä huorien kantaäitejä.

• totuuss kirjoitti:

Mummot on just pahimpia, ne on niitä huorien kantaäitejä.

No minusta ei ainakaan huoraa saa tekemälläkään. Noita lutkia kyllä riittää...kolmetoista löytyy tusinasta. Niitä näkee kaikkialla ja tietenkin miehet on vaan niiden perässä ja vaikka ois omakin nainen, niin eikun vaan flirtataan näitten munahaukkojen kanssa. Silmät kiiluu ja sitten kun sanoo, että siitä ota vaan tuollainen munahaukka itelles, niin alkaa se "en minä tuollaisista tykkää"-juttu...no kovimpa se silmä vaan seuraa niitä.

• TerveetKädet

Onhan se perinkummallista että ne jotka eivät mitään suhdetta oikeesti tahdokkaan, etsii nopeeta panoseuraa. Ite tässä ätm, sinkku ollut monta vuotta. Realistisesti sanoisin ettei liikene ajatusta, ei aikaa, ei rahaa, ei mitään joten en ole markkinoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8470
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2378
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1822
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1717
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      20
      1138
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe