Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
adibas
profiilit
adibas
adibas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itselläni+on+uikkarifetissi+ja+olen+haaveillut+siitä,+että+joskus+pääsisi+ottamaan+leikkimielisen+painimatsin+toisen+uikkarijätkän+kanssa.
25.01.2020 17:04
Itsellä+on+myös+sama+mieltymys,+että+tykkään+kun+päälläni+istutaan.+Toki+siihen+liittyy+toinenkin+fetissi,+joka+on+urheiluvaatteet,+eli+verkkarit,+collarit,+urheilushortsit+ja+uikkarit.+Nautin+siitä+kun+kaverilla+on+jalassa+jotkin+noista+em.+jalassa+ja+leikkimielisessä+painimatsissa+hän+selättää+minut+istumalla+koko+painollaan+päälläni+:D
03.11.2019 14:51
Kamppailulajeista+voi+kyl+olla+hyötyä.+Mutta+siis+omat+kokemukset+on+olleet+sellaisia,+että+ollaan+ihan+leikkimielisesti+painittu+voimia+mitellen+ja+siinä+samassa+olen+kaveria+kutittanut+esim+kainalosta+jos+tilaisuus+on+ollut+:D
03.07.2019 10:16
Minulla+on+painifetissi+ja+tykkään+olla+alistettuna+ja+myös+alistaa+toista.+Myöskin+minulla+on+fetissi+urheiluvaatteisiin,+etenkin+verkkareihin,+joihinkin+urheilushortseihin+sekä+uikkareihin.+Olisi+kiva+joskus+päästä+painimaan+sellasen+jätkän+kans,+jolla+myös+olisi+samankaltaiset+mieltymykset
04.05.2019 12:31
Minulla+on+jonkinlainen+kutitusfetissi.+Etenkin+yhdistettynä+leikkimieliseen+painimatsiin.+Siinä+on+hyvä+ottaa+kaveri+otteeseen+ja+alkaa+kutittamaan+:D
24.02.2019 20:59
Ikä?+vähän+yli+30v
Asuinpaikka?+Etelä-Pohjanmaa
Siviilisääty?+Sinkku
Avoimuus?+Kaapissa
Koska+tiesit+olevasi+homo?+Myönsin+tämän+itselleni+vasta+muutama+vuosi+sitten,+kun+tajusin+ettei+naiset+enää+paljoa+aiheuta+seksuaalisia+tuntemuksia,+sitä+ennen+ajattelin+olevani+vähintään+bi.+Varmaan+teinivuosieni+alussa+aloin+ensimmäistä+kertaa+fantasioimaan+toisen+pojan+kanssa+olemisesta.
Oletko+top,+vers+vai+btm?+En+osaa+sanoa
Omistatko+seksileluja?+Kyllä,+tosin+vähälle+käytölle+on+jäänyt+kun+suurin+fetissini+liittyy+joihinkin+urheiluvaatteisiin
Seksikumppanien+määrä?+2+(Molemmat+olivat+naispuolisia,+joiden+kanssa+yritin+seurustella+nuorempana.+Miesten+kanssa+ei+ole+kokemusta)
Pidätkö+suutelemisesta?+Kyllä
Seksi+fantasia?+Toisen+miespuolisen+kanssa+"touhuaminen"+verkkareissa,+collareissa,+urheilushortseissa+tai+uikkareissa+:D
Ammatti?+Opiskelija
Harrastukset?+Mahdollisimman+monipuolisesti+liikkuminen+ja+penkkiurheilu
25.12.2018 18:02
Se+on+kyl+tosi+mahtavaa+:)
07.10.2018 20:50
Addun+verkkareissa+tulee+oltua+tosi+usein+kotona+ja+urheillessa.+Kyllähän+ne+hyvältä+näyttää.+Harmi+ettei+kaveripiirissäni+kukaan+muu+tunnu+omaavan+mieltymystä+verkkareihin+:D
31.07.2018 18:24
Itsellä+kans+on+fetissinä+vaatteista+verkkarit,+collarit,+uikkarit+ja+urheilushortsit,+etenkin+niistä+ne+80-+ja+90-luvun+kiiltävät+mallit
20.05.2018 10:32
Eilen+erään+kaverin+kanssa+tuli+otettua+leikkimielinen+painimatsi+adduissa.+Kaverillani+oli+uuden+malliset+mustavalkoiset+condivot+jalassa+ja+itselläni+sinivalkoiset+tiro+15+-malliset.+Annoin+kaverini+enimmäkseen+dominoida+minua,+sillä+itse+nautin+olla+alistettuna+kun+kaveri+istuu+päälläni+tai+rutistaa+jaloillaan.+Sain+toki+itsekin+pari+kertaa+kaverin+hallintaan.+Toivottavasti+pääsisi+mahdollisimman+pian+ottamaan+kaverin+kanssa+revanssin+:D
Onko+muilla+kokemuksia+kaverin+kanssa+painimisesta+addut+jalassa?
15.04.2018 10:31
Mä+tykkään+myös+näistä+uusista+adidas-verkkareista.+Ja+verkkareista+ylipäätään+olen+tykännyt+pienestä+asti.+Olis+kivaa+painia+toisen+jätkän+kanssa+ja+meillä+kummallakin+ois+verkkarit+jalassa+:D
19.12.2017 21:48
Joku.randomilla+on+melkein+samat+fetissit+kuin+mulla,+paitsi+etten+ite+piittaa+lasketteluvaatteista.
Olen+aiemminkin+maininnut+täällä,+että+itselläni+myös+on+fetisseinä+verkkarit,+eli+addut+ja+myös+muutkin+merkit,+collarit,+uikkarit+ja+jotkut+urheilushortsit.+Ja+myös+painiminen+on+mukavaa+jos+"vastustajani"+olisi+myös+pukeutunut+johonkin+noista+edellämainituista+:D
19.10.2017 20:46
Tiro+15-+mallin+verkkarit+on+tosi+hyvät!+Mulla+on+mustavalkoiset+ja+kokonaan+mustat+tirot.+Mieli+tekis+ostaa+vielä+muunkin+värisiä,+mutta+toisaalta+rahalle+olisi+muutakin+käyttöä+:D
20.04.2017 20:51
1 / 1