Vapaa kuvaus

Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. Onneksi kyse ei olekaan minusta, vaan Jumalasta, Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä ja Raamatun sanan terveestä opista.

Aloituksia

1

Kommenttia

2424

1. Esität+varsin+hyviä+ja+oivaltavia+kysymyksiä.+Kiitos+niistä.+Koulustakin+voidaan+erottaa,+jos+oppilas+häiritsee+tai+käyttäytyy+sopimattomasti+eikä+kunnioita+sääntöjä+ja+periaatteita.+Kun+Raamatussa+aivan+selvästi+tuomitaan+homoseksuaaliset+teot,+on+varsin+kummallista+että+yksikään+pappi,+joka+ilmoittaa+julkisesti+olevansa+valmis+vihkimään+homopareja,+saa+vielä+olla+kirkon+jäsen.+Saati+sitten+kirkkoherra.+Jokainen+näin+toimiva+kirkon+työntekijä+olisi+pitänyt+irtisanoa+ja+sen+lisäksi+vielä+erottaa+kirkosta+ja+kauan+aikaa+sitten.+Sanotaanhan+Raamatussakin+että+hävittäkää+paha+keskuudestanne.+Ja+sitähän+synnin+hyväksyvät+ja+siihen+kannustavat+kirkon+opettaja+juuri+tekevät.+He+toimivat+Jumalan+"sääntöjä"+vastaan+eivätkä+osoita+minkäänlaista+kunnioitusta+korkeimpaa+kohtaan.+Sen+sijaan+homot+ja+lesbot+ihmiset+itse+ovat+tervetulleita+kirkkoon+ja+seurakuntaan.+Jos+he+tulevat+sinne+syntisinä+ihmisinä,+homoseksuaalisia+tekojaan+syvästi+katuvina+kurjina+ihmisraukkoina,+niin+kirkon+velvollisuus+on+ottaa+heidät+vastaan+ja+auttaa+heitä+löytämään+todellinen+ihmisyytensä+Jumalan+tahdon+mukaisesti.+Sanoihan+Jeesuskin+että+jokainen+joka+tulee+hänen+luokseen+häntä+ei+Jeesus+heitä+pois.+Mutta+jos+homo+tai+lesbo+toimii+kirkkoa+vastaan,+esim.+vaatimalla+kirkkohäitä,+hänet+tulee+myös+erottaa+heti+kirkosta.+Kukapa+kyytä+povellaan+elättäisi?+Paitsi+tietysti+tämä+Kallion+kirkkoherra+Riikka.
  2. "+Jonkun+toisen+määrittelemään+kontrolliin+tai+"rakkauteen"+alistuminen+ei+ole+oikein+eikä+ole+kestävää.+"Et+ehkä+tajua+että+myös+sinun+käsityksesi+rakkaudesta+saattaa+olla+alunperin+joidenkin+toisten+määrittelemää.+Heidän+määrittelynsä+vain+sopii+sinulle.+Ehkä+siksi,+että+sellainen+määritelmä+sallii+sinun+tehdä+täysin+oman+tahtosi+mukaan+ja+vastoin+Jumalan+tahtoa.+Tälläinen+Jumalan+tahdon+vastainen+toiminta+on+kuitenkin+valitettavasti+syntiä.+Jos+otat+vieläpä+tästä+synnin+tekemisestä+elämäntavan,+on+tie+kadotukseen+apposen+auki.+Jos+sen+lisäksi+vielä+menet+toisen+homon+kanssa+naimisiin,+on+synnin+tekemisestä+tullut+sinulle+niin+itsestäänselvää,+että+kohta+ei+enää+Jeesuskaan+voi+sinua+pelastaa+helvetin+tulelta.Aivan+kuten+Pietari+kirjoitti+Roomalaiskirjeessään,+homous+on+myös+jo+rangaistus+itsessään+Jumalan+hylkäämisestä."+Homo+on+homo.+On+suuri+parannus,+että+laki+on+homon+puolella.+Se+on+homolle+ainoa+oikea,+rakkaudellinen+asenne."Homo+ei+ole+homo.+Ei+edes+ole+olemassa+sellaista+asiaa+kuin+homo.+Se+ei+ole+minkäänlaista+todellisuutta.+Yksikään+itsensä+homoksi+tai+lesboksi+tunteva+tai+kokeva+ihminen+ei+voi+päästä+taivaan+valtakuntaan.+Sinne+pääsee+vain+syntiset+ihmiset,+jotka+tutkiskelevat+omaa+olemustaan+Raamatussa+ilmaistun+Jumalan+sanan+valossa.+Ja+sen+valossa+on+sanottava+että+homous+on+synti.+Ja+synnin+palkka+on+kuolema.+Maallinen+laki+voi+olla+puolellasi,+mutta+sinun+hengellistä+parasta+se+ei+ajattele+pätkääkään.+Sinun+logiikkasi+mukaisesti+voidaan+sanoa,+että+kuolemantuomion+palauttaminen+Suomen+lakiin+on+osoitus+"rakkaudellisesta+aseenteesta".
  3. Kiitos+kommentistasi.+Etkö+nyt+tee+hiuk-ka-sen+vääryyttä+varsinaisille+uskonnoille,+kun+määrittelet+kommunismin+(+ja+ehkä+Hitlerin+kansallissosialismin+)+uskonnon+kaltaiseksi+ideologiaksi?+Kuten+Inhottava+Realisti+tekee+vääryyttä+tosiasioille+kääntämällä+kristinuskon+uskovaiset+ihmiset,+jotka+vain+haluavat+elää+kaikkien+kanssa+sovussa,+jos+se+on+heistä+kiinni,+jonkinlaisiksi+ihmishirviöiksi,+kun+eivät+estäneet+kaikkia+maailmanhistorian+sotia.Montakos+sotaa+olette+itse+estäneet?+Minä+olen+aina+ollut+pasifisti+ja+olin+sivarikin.+Perusteet+löytyy+Raamatusta+helposti+Jeeusksen+opetuksista.+Samoin+kuin+syyt+sodille+ja+monelle+pahalle+asialle:+nimittäin+ihmisen+syntinen+olemus.+Käsityksesi+"humanismin"+kaikkivoipaisesta+täydellisyydestä+on+harhainen+ja+typerä+yksipuolisuudessaan.Kirjassaan+“Encyclopedia+of+Wars,”+(2013)+Charles+Phillips+ja+Alan+Axelrod+listaa+1763+sotaa.+Niistä+vain+123+on+uskontoon+liittyviä.+Eli+vähemmän+kuin+7+prosenttia+kaikista+sodista+ja+vähemmän+kuin+2+prosenttia+sodassa+kuolleista+ihmisistä+liittyi+uskontoon.Siis+jos+kerran+ihan+aikuisten+oikeasti+kaikissa+maailman+sodissa+on+kuollut+vain+2+vaivaista+prosenttia+uskonsodissa,+niin+sinun+väitteesi+että+uskonto+olisi+se+kaikkein+suurin+pahis+on+järjettömän+typerä.+Esimerkiksi+Ristiretkissä+kuoli+eri+arvioiden+mukaan+yhdestä+kolmeen+miljoonaa+ihmistä+ja+invisitio+tappoi+3+000+ihmistä.+Ja+sitten+ensimmäisessä+maailmansodassa,+joka+oli+täysin+maallinen+sota,+kuoli+semmoset+35+miljoonaa+sotilasta+ja+siviiliä.+Uskonto+vaikuttaakin+äkkiä+ihan+suhteellisen+rauhanomaiselta+ideologialta,+eikö+totta.Olisi+ihan+kiva+juttu+jos+sinä+ja+nimimerkki+Inhottava+Realisti+ottaisitte+ensin+selvää+asioista.+Faktat+haltuun+pojat!+Ei+kannata+tulla+tänne+julkisesti+nolaamaan+itseään+esittämällä+omien+ennakkoluulojen+mukaisia+mutu-tuntemuksia,+koska+niitä+voi+keksiä+kuka+vaan.+Minullakin+on+paljon+parempaa+tekemistä+kuin+opettaa+teille+maailmanhistoriaa.+Opetelkaa+itse+faktat+älkääkä+tulko+tänne+valehtelemaan+omianne.
  4. Kiitos+kommentistasi+ja+mielipiteestäsi.+Luulen+vähän+että+olisi+järkevämpää+ja+vastuullisempaa+ensin+välttää+se++"kännipano".++Eli+että+ei+ajateltaisi+että+omalla+ruumiillaan+saa+automaattisesti+tehdä+mitä+vaan+ilman+seurauksia.+Siis+sama+koskee+myös+miehiä.+Ei+se+kovin+kristillistä+touhua+ole+juoda+itseään+humalaan+ja+sitten+harrastaa+irtoseksiä.+Kyllä+irtoseksiä+varten+kannattaa+aina+olla+ihan+selvä.+Noh,+vitsi+vitsi.+:)Mutta+noin+muuten+toit+hyvin+esille+naisena+olemisen+monipuolisuuden+ja+ihanuuden.+Juuri+raskaus+ja+lasten+saaminen+on+ainakin+minulle+se+yksi+ominaisuus+joita+naisissa+kadehdin.+Kuinka+valtavan+ihana+kokemus+se+kaikesta+vaivasta+ja+tuskasta+huolimatta+voikaan+olla.+Lapsen+saamisessa+on+jotain+syvästi+pyhää.+Miehet+voivat+vain+kuvitella+miltä+tuntuu+kasvattaa+uutta+elämää+omassa+kehossaan.Ja+kohta+saunaan.
  5. "+Yhteiskunnallinen+keskustelu+ei+ole+mielestäni+sitä,+että+kerrotaan+toisten+ihmisten+motiiveja+johonkin+tekoon,+jos+niitä+motiiveja+ei+tunne.+"Sosiaaliset+syyt+on+edelleen+kuitenkin+se+yleisin+syy+abortille.+Ei+siis+esimerkiksi+lääketieteelliset+syyt.+Jos+syy+aborttiin+on+se,+että+raskaana+oleva+nainen+voi+kuolla+kesken+raskauden+niin+aikaisessa+vaiheessa+raskautta+että+lapsikaan+ei+voi+elää,+abortti+voi+olla+aiheellinen.+Tälläinen+tilanne+tuskin+on+toivottava+kenellekään,+mutta+silti+siihen+ei+välttämättä+se+nainen+voi+vaikuttaa+mitenkään.+Sosiaaliset+syyt+taas+kuulostavat+siltä,+että+niihin+voivat+naiset+vaikuttaa.+Ja+miehet+tietenkin+myös.+"Varmasti+se+on+ristiriidassa+sinun+totuutesi+kanssa."Vastustan+ajatusta,+että+totuuksia+olisi+monta,+jokaisella+omansa.+Se+ei+ole+edes+loogista.+Jos+jokin+on+totta,+se+on+totta+kaikille.+"Juuri+niin,+sinäpä+sen+sanoit.+Lapsi+ei+ole+miehen+lapsi."Näin+en+väittänyt,+vaan+väitin+että+lapsi+on+sekä+miehen+ja+naisen+lapsi.+Katsos+munasolu+ja+siittiö+kun+kohtaavat..."+Moni+asia+on+sinulle+selkeä+ja+todistettu+....meille+kaikille+asia+ei+taida+olla+ihan+niin.+Voiko+evoluutiotieteitä+käyttää+naisen+vatsarasvan+muodostumisen+tarkoituksen+tutkimisen+ohella+myös+esim.+maailman+ja+ihmisen+luomiseen?+"Totuus+voi+toisinaan+olla+selkeä+ja+todistettu.+Syytön+minä+siihen+olen+jos+se+muille+ei+ole+selvä.+Evoluutiotieteiden+laajempi+selityskenttä+voi+ehkä+olla+vähän+liian+iso+poikkeama+aiheesta.+Sille+kun+on+vieläpä+ihan+oma+palstansakin.+En+kuitenkaan+välttämättä+näe+mitään+mitään+ristiriitaa+siinä+että,+kuten+Raamattussakin+lukee,+että+Jumala+on+luonut+maailman+ja+ihmisen+ja+myös+naisen+rasvoineen+siinä+sivussa.++:)