Vapaa kuvaus

Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. Onneksi kyse ei olekaan minusta, vaan Jumalasta, Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä ja Raamatun sanan terveestä opista.

Aloituksia

1

Kommenttia

2424

1. Hyvä+näkökulma.+Onko+se+seksuaalista+hyväksikäyttöä+kun+lapsia+alistetaan+homopropagandalle.+yritetään+saada+omalle+homoudelle+tai+suvaitsevaisuudelle+lisää+kannattajia,+vaikka+suurin+osa+lapsista+on+heteroita+kuitenkin?+Minun+mielestäni+on.+Ei+ole+mitenkään+kohtuullista+alistaa+lapsia+homoseksuaalisuuden+hyväksynnälle+pienestä+pitäen.+Se+voi+vaikuttaa+negatiivisesti+heidän+omaan+seksuaaliseen+kehitykseensä.Opetuksessa+pitäisi+aina+antaa+myös+toinen+puoli+asiasta,+sanoa+että+toisaalta+jotkut+ihmiset+ovat+aivan+eri+mieltä,+että+homous+on+synti+ja+joutuu+helvettiin.+Ja+että+kukaan+ei+pidä+heteroseksiä+syntinä+tai+luonnottomana.+Silloin+se+on+tasapuolista+seksuaalista+hyväksikäyttöä.+Se+onkin+ainoa+vaihtoehto+sillä+lapsille+pitää+kuitenkin+kertoa+jotain.+Lapsille+pitäisi+tehdä+selväksi+myös+se,+että+vain+miehen+ja+naisen+seksistä+ja+liitosta+syntyy+lapsia.+Lasten+on+hyvä+ymmärtää+että+homoliitot+ovat+tässä+mielessä+vähempiarvoisia+eli+poikkeavat+oleelliselta+osalta+heteroliitoista.+Jos+lapsille+annetaan+kuva,+että+homoliitot+ovat+täysin+samanlaisia+kuin+heteroliitot,+se+hämmentää+lapsia+ja+antaa+heille+epärealistisen+kuvan+maailman+toiminnasta.+Koulussahan+pitäisi+oppia+miten+maailma+todellisuudessa+toimii,+ei+oppia+sitä+miten+se+joidenkin+harvojen+mielestä+pitäisi+toimia+jonkin+ideologisen+agendan+ahtaasta+näkökulmasta+katsottuna.+Siinä+mielessä+koulujen+homo-kasvatus-valistus+on+jonkinlaista+lasten+seksuaalista+hyväksi+käyttöä,+todellakin.
  2. Kiitos+kommentistasi.Sinä+väitit+minulle+osoitetussa+viestissä:"sinä+vastaat:+<<On+totta,+että+poikkeuksia+on,+enkä+heitä+tarkoitakaan.+On+sellaisia,+joilla+syntyessään+on+molemmat+sukuelimet.>>"mutta+minä+en+ole+näin+koskaan+kirjoittanut.+Nimimerkki+Yksi_usko+on+kirjoittanut+noin,+en+minä.+Minun+nimimerkkini+on+Yksi.uskis.+Toivottavasti+tämä+selventää+tilannetta.Ja+mitäpä+näistä.+:)