Vapaa kuvaus

Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. Onneksi kyse ei olekaan minusta, vaan Jumalasta, Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä ja Raamatun sanan terveestä opista.

Aloituksia

1

Kommenttia

2424

1. Vai+on+synnynnäistä?+Mielenkiintoista+mutta+lopultakin+yhdentekevää.+Ja+tasa-arvon+nimissä+aivan+samoin+heterouden+kannalta.+Ei+Raamattu+lähde+siitä,+että+ihmisen+saa+tehdä+syntiä+niin+paljon+kuin+haluaa,+jos+vain+on+syntynyt+tietenlaiseksi.+Ei+suinkaan!+Kaikkia+ihmisiä+velvoittaa+Jumalan+sana.+Se+on+sitovaa+sanaa+ja+kuten+Jeesus+sanoo,+sen+sanan+pohjalta+ihmiset+tuomitaan.Ainoa+poikkeus+synnynnäisyyteen,+mikä+nyt+tulee+mieleen,+on+kun+Jeesus+puhuu+avioliittoon+kelpaamattomista+ja+mainitsee+ne,+jotka+ovat+"syntymästä+asti"+sellaisia.+Ehkä+tätä+voidaan+soveltaa+niihin,+jotka+pitävät+itseään+homoseksuaaleina,+mutta+yksi+sovellus+on+se,+että+he+ovat+avioliittoon+kelpaamattomia,+eivätkä+sen+takia+siis+saisi+mennä+naimisiin.
  2. "Tällaista+on+nimittäin+tapahtunut+ja+kas+kumma,+tai+ei+niin+kummaa,+se+suhtautuminen+seksuaalivähemmistöihin+muuttuukin+silloin+ainakin+vähemmän+vihamieliseksi."Vai+muuttuu+suhtautuminen+vähemmän+vihamieliseksi?+Oletan,+että+todellisuudessa+suhtautuminen+ei+ole+ollut+vihamielinen+ollenkaan,+vaan+rakastava+ja+armollinen+ja+että+aloittaja+on+vain+omaksunut+vihan.+Sitä+on+ollut+paljon+liikkeellä+tällä+palstalla.Samalla+on+hyvä+muistaa,+että+kristillinen+armo+ja+rakkaus+eivät+ole+ristiriidassa+totuuden+kanssa.+Ja+nykyaikana+ihmiset+tarvitsevat+totuutta+ja+aika+kipeästikin.+Eli+vanhempien+suhtautuminen+lasten+sateenkaariliittoon+tulisi+aina+olla,+kristinuskon+mukaan,+suuri+suru+ja+vaikkapa+pieni+kauhistus.+Onhan+lapsi+ikään+kuin+juuri+sanonut+pyrkivänsä+rakastamaan+syntiä+ja+olemaan+sille+uskollinen+koko+loppuelämänsä.+No+kyllä+siinä+vähemmästäkin+alkaa+vanhempien+leukaperät+vapisemaan+liikutuksesta.Jeesus+sanoi+:+"...joka+rakastaa+poikaansa+tai+tytärtään+enemmän+kuin+minua,+ei+ole+minulle+kelvollinen."+Totuudesta+ei+voi+tinkiä.+Vanhempien+tulee+olla+jatkaa+totuudessa+elämistä+ja+samalla+säilyttää+välit+lapseensa,+mutta+he+eivät+voi+osallistua+vihkitilaisuuteen+tai+muutenkaan+osoittaa+hyväksymistä+tällaiselle+liitolle.++Aina+voi+rukoilla.+En+nyt+ole+ihan+varma+oliko+se++Becket+Cook+vai+Christopher+Yuan,+mutta+kävi+siis+niin,+että+äiti+rukoili+homon+poikansa+puolesta+kymmenen+vuotta+ja+sitten+poika+tuli+uskoon+ja+hylkäsi+vanhan+elämäntapansa.+(+Katso+YouTube:+"There's+No+Such+Thing+as+a+Gay+Person"+R.+Butterfield+&+C.+Yuan+-+The+Becket+Cook+Show+Ep.+58+)+Vain+Jumalan+rakastamisen+kautta+opimme+rakastamaan+muita+oikealla+tavalla.
  3. Eihän+Raamatussa+sanota+itse+heteroseksuaalisuudestakaan+mitään+ja+silti+mainitaan+selvästi+monta+eri+tekoa,+jotka+ovat+kielletyt+miehen+ja+naisen+välisessä+seksissä.+Homoseksistä+minulle+tulee+vaikutelma,+että+se+on+kokonaan+kielletty+ja+vieläpä+niin+jyrkin+sanoin,+että+edes+minä+en+katso+aiheelliseksi+toistaa+niitä+ilmaisuja+sen+pelossa,+että+loukkaisin+ihmisiä.