Vapaa kuvaus

Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. Onneksi kyse ei olekaan minusta, vaan Jumalasta, Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä ja Raamatun sanan terveestä opista.

Aloituksia

1

Kommenttia

2424

1. Olen+minä+muutamia+kertoja+torunut+Torrea+kiusaavia+kirjoittajia.+Tiedä+sitten+ovatko+he+kristittyjä+vai+mitä.+Hauskaa,+että+nyt+pitäisi+tuomita,+kun+liberaalit+ovat+jo+vuosia+nimenomaan+syyttäneet+kristittyjä+tuomitsemisesta,+"ettei+teitä+tuomittaisi".++:)
  2. Oikein+hyvin+sanottu.
  3. Taitaa+olla+new+age-ajattelua+tässä+aloituksen+taustalla.+Siis+ihan+perushindukauraa.+Ehkä+vähän+väärällä+palstalla+tämä+aloitus.+Kristinusko+lähtee+siitä,+että+ihmisellä+on+vain+yksi+elämä+ja+sen+aikana+tulisi+tehdä+niinkin+vaikea+valinta,+että+haluaako+taivaaseen+(=kiva+asia+)+vai+kadotukseen+(=ei+kiva).+Vaikka+ei+siinä+mitään,+kyllä+se+minultakin+kesti+kauan+aikaa+valita+oikein+ja+vastustus+oli+kovaa.+Vieläkin+rimpuilen+vastaan,+vaikka+koukku+on+jo+syvällä+kiduksissa.+Jeesuksen+kertomuksessa+rikkaasta+miehestä+ja+köyhästä+Lasaruksesta+rikas+mies+joutuu+kuoleman+jälkeen+paikkaan,+jossa+hänellä+on+"kova+tuska+tässä+liekeissä".+Köyhä+kurja+Lasarus,+hänet+"enkelit+vievät+taivaaseen",+jossa+"hän+saa+lohdutusta".+Tämän+perusteella+ei+vaikuta+siltä,+että+kumpikaan+voisivat+enää+tehdä+mitään+valintoja+maan+päälle+palaamisesta+jossain+toisessa+sukupuolessa+tai+suuntauksessa,+mutta+jos+joku+niin+haluaa+uskoa,+uskokoon+vain.+Kristillistä+se+ei+kuitenkaan+taida+olla.Ja+on+aloituksessa+sekin+outo+juttu,+että+se+ensin+väittää,+että+homoseksuaaliksi+syntyminen+on+oma+valinta,+mutta+sitten+kehoittaa+olemaan+tuomitsematta.+Onhan+sateenkaariväen+perustelu+tuomitsematta+jättämiselle+juuri+se,+että+homoseksuaali+ei+ole+valinnut+suuntaustaan.+Mutta+tämä+epäjohdonmukainen+ajattelu+on+pikkujuttu.+Sitä+tapahtuu+paljon+tällä+palstalla+ja+se+vain+kuuluu+asiaan.+Ei+näitä+asioita+järjellä+ole+alunperinkään+perusteltu,+vaan+puhtaasti+tunteen+ja+tahdon+voimalla.PS.+Olen+vahvasti+sitä+mieltä,+että+heteroiden+synnit+ovat+määrällisesti+isommat+kuin+homojen.+Kirkko+ei+saisi+vihkiä+uudestaan+eronneita,+sallia+seksiä+avioliiton+ulkopuolella,+avoliittoja,+naispappeutta+tai+kauppojen+sunnuntaiaukioloja.+Älä+tee+huorin.
  4. Kiitos+kommentistasi.+Minusta+on+hieman+epäasiallista+verrata+homoja+eläimiin,+mutta+ehkä+voimme+sen+sallia+asian+puolustajilta.+Kai+te+hyvää+tarkoitatte+kuitenkin.+Luonnossa+kaikki+lisääntyy.+Ja+Jumalakin+sanoi+eläimille:+"Lisääntykää+ja+täyttäkää+maa."+Joten+jos+eläimet+tekevät+jotain+sellaista,+mitä+kuvailit,+niin+se+on+mielestäni+luonnotonta,+ihan+samalla+tavalla+kuin+ihmisilläkin+ja+myös+Jumalan+luomistyön+vastaista.