Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noi+trollit+tuskin+vetävät+mitään+ES-juomaa+vahvempaa,+mutta+mun+edesmennyt+Reiska-eno+veti+viikon+ajan+piriä+ja+joutui+suljetulle+just+sen+takia+kun+valvominen+laukaisi+psykoosin.+Itekin+noudatan+suht+säännöllistä+vuorokausirytmiä+kun+kropan+pitää+aina+antaa+palautua+reenaamisen+jälkeen.
Harmi+ettei+tänään+tosiaan+ehditty+sen+pidempään+juttelemaan+siellä+Lidlin+parkkiksella+kun+duunit+kutsui+molemmilla.+Nytkin+pitää+jatkaa+höyläämistä,+kairaamista+yms.+Ja+tän+remppakohteen+perheen+16-vuotias+tytär+pörrää+tossa+koko+ajan+tyrkyttämässä+itseään.+Taitaa+olla+että+päivän+päätteeksi+höylääminen+ja+kairaaminen+jatkuu+mutta+vähän+eri+merkeissä.+Kjäh+häh+hää!
22.08.2017 14:26
Joo+kyllä+menee+yli+ymmärryksen,+munkin+eilinen+aloitus+on+hävinnyt+palstalta.+Porukka+kirjoittaa+ties+mitä+rasistisia+solvauksia+ja+niiden+annetaan+olla,+mutta+täysin+asialliset+keskustelut+poistetaan.
Kaipa+se+on+joillekin+trolleille+liian+kova+pala+purtavaksi+että+nuori+sinkkumies+voi+olla+menestynyt+elämässään+ja+sitä+katkeruutta+täytyy+sitten+purkaa+näillä+typerillä+ilmiannoilla.+Varmaan+tää+vainoaja+asuu+jossain+yksiössä,+tekee+jotain+paskaduunia+alle+12e+tuntipalkalla,+ajaa+polkupyörällä+tai+korkeintaan+jollain+90-luvun+Fiat+Puntolla+ja+on+todennäköisesti+joku+laiha+mikkihiiri+tai+täysi+läski.+
Mut+älkää+te+moderaattorit+lähtekö+mukaan+tän+trollin+aloittamaan+ajojahtiin.
19.08.2017 11:30
Ei+täällä+mitään+trolleja+ole,+tuskin+ainakaan+rekisteröityneenä+käyttäjänä.+Periksen+mä+näin+viime+viikolla+Shellillä+ohimennen+ja+aiemmin+kesällä+satuttiin+samaan+pizzeriaan+syömään.+DarkFearin+mä+näin+Varissuolla+joskus+2013+kun+hän+asui+Turussa+ja+mä+en+ollut+vielä+joutunut+poseen.+He+ovat+keskenään+kaksi+ihan+eri+tyyppiä+eikä+liity+esim.+Penetratorsiin+mitenkään.+Timpan+perheen+luona+Liljalaaksossa+oon+käynyt+muutaman+kerran+ja+esim.+Bicky+junioria+näen+täällä+kerholla+lähes+päivittäin.
15.08.2017 11:34
Enpä+oo+kysynyt+Bickyltä+tuleeko+hänelle+himaan+jotain+lehtiä,+mut+meidän+kerhotiloille+tulee+just+toi+V8+Magazine,+Bike-lehti,+MP-maailma,+sekä+Bodytreeni-lehti.
13.08.2017 19:16
No+eipä+ole+hurraamista+suomalaisen+KTM:n+arjessa.+Onneks+itellä+ei+ole+kakaroita+riesana+ja+Prismaan+pääsee+Ford+F350+Super+Dutyllä.+Tosin+tää+viikonloppu+menee+töissä+Tsekissä,+mut+onpahan+mielenkiintoisempaa+duunia+kuin+suunnitella+jotain+laivojen+ilmanvaihtojärjestelmiä.+Täällä+muuten+naiset+on+jotenkin+erilaisia+kuin+Suomessa.+Periaatteessa+tosi+ystävällisiä,+mut+en+ainakaan+eilen+illalla+onnistunut+kaatamaan+ketään+yöelämässä.+Tänään+illalla+yritetään+entistä+kovemmin,+josko+pääsisi+ähkimään+naisen+päälle+niin+että+karvainen+perse+se+vain+nousisi+ja+laskisi+ylös+alas+:)))
04.08.2017 09:06
Hienoa+Kid!+Just+tolleen+se+ysiluokan+jälkeinen+kesäloma+kuuluukin+viettää.+Duunijuttuihin+tutustumista,+mut+sen+vastapainoksi+uusia+kokemuksia+ja+hauskanpitoa!+Ei+siinä+mene+kuin+hetki+niin+säkin+olet+sun+faijan,+mun,+ja+Timpan+ikäinen+ja+elämä+pyörii+velvollisuuksien+ympärillä.+Tai+no,+jos+nyt+meitä+kolmea+ajattelee+niin+taitaa+Timpalla+olla+eniten+velvollisuuksia+ja+vieläpä+ihan+vapaaehtoisesti+hankittuja+:D+Elämä+on+täynnä+valintoja+:)
31.07.2017 19:43
Ja+Bickyn+kanssa+meillä+on+kaikki+ihan+ok.+Se+on+vain+tällä+hetkellä+käymässä+Tallinnassa+poikansa+kanssa+:)
31.07.2017 19:13
Ei+meidän+välillä+ole+mitään+poikarakkautta,+mut+SULLA+ITSELLÄ+SITÄ+VARMAAN+ONKIN+OLLUT+RYPPYJÄ+POIKIEN+VÄLISESSÄ+RAKKAUDESSA?+NIINKÖ?
31.07.2017 19:12
Niin+täähän+on+mennyt+aivan+naurettavaksi+viime+aikoina,+sen+takia+mäkään+en+ole+jaksanut+pahemmin+kirjoitella+mitään+palstalle,+kun+heti+ollaan+epäilemässä+mun+mielenterveyttä+tai+jopa+olemassaoloa.+Ainahan+sitä+parempaakin+tekemistä+keksii+illaksi+kuin+notkua+täällä.+Itekin+kattelin+kerhotiloilla+eilen+illalla+Game+of+Thronesia+ja+join+kaljaa,+kunnes+yks+mimmi+laittoi+viestiä+että+hänen+poikaystävänsä+lähti+Savonlinnaan+oopperajuhlille+joten+nyt+ois+kämppä+vapaa.+No+pakkohan+sitä+oli+lähteä+höyläämään+kun+oikein+kutsuttiin+:)))))
27.07.2017 08:53
Terve+mieheen!+Minähän+se+olin,+piti+saada+vähän+safkaa+salireenien+jälkeen+ettei+musta+tule+mitään+kynäniska-Makea.+
Nyt+illalla+vietän+aikaa+kerholla+ihan+työasioiden+parissa.
Joku+lantaperseaivo+poistatti+sun+eilisen+aloituksen+siitä+Chevy+Avalanchesta,+mutta+tosiaan+meidän+iso+pomo+on+käymässä+Suomessa+ja+kartoittaa+miten+Bicky+on+suoriutunut+Vice+Presidentin+virastaan,+käy+läpi+talouslaskelmia+jne.
12.07.2017 17:28
Kivaahan+se+on+ähistä+naisen+haaroissa+niin+että+karvainen+perse+se+vain+nousee+ja+laskee.+Siihen+kun+yhdistetään+vielä+pinkeä+virne+naamalla+ja+lihaksikkaaksi+bodattu+penis+niin+aisurille+on+pöytä+katettu.+Kjähäähäää+:D+Nuolkaa+perkele
05.07.2017 19:52
Minkäs+verran+se+Bicky+junnu+viettää+sun+kanssa+aikaa+ja+omaksuu+sulta+miehen+mallia?+
Eiköhän+poika+ole+saanut+miehen+mallia+eniten+OIKEALTA+isältään+Bicky+Royal+mieheltä+ja+varsinkin+nyt+tänä+kesänä+myös+muilta+Penetraattoreilta+kun+on+kesäduunissa+meidän+kerholla.+Eihän+siinä,+ahkera+poika+se+on+ja+varmasti+pääsee+täysjäseneksi+ennemmin+tai+myöhemmin.+
Tätä+Mohammedia+en+juurikaan+tunne,+mut+kuulin+että+se+pääsi+juhannuksena+petipuuhiin+12-vuotiaana.+Tuskin+ainakaan+sun+neuvoilla.
28.06.2017 19:52
Jos+oot++läski+tai+vanha+niin+forget+it.+
Bicky+ainakin+vissiin+kelpuuttaa+BBW-naisia+eli+suomeksi+sanottuna+läskejä,+ja+Luunmurskaaja-Kake+eli+Kari+Moukari+käy+moukaroimassa+Älvsby-omakotitalojen+seiniin+makkarin+kohdalle+aukon+ja+käy+panemassa+perheenäitejä.+
Jos+oot+16-30+ikäinen+fitness-mimmi+niin+pistetään+harkintaan!
15.06.2017 19:17
Enhän+mä+penisreenejä+ole+laiminlyönyt.+Välillä+maastavetoa,+välillä+levypainon+nostelua+ylös+alas,+ihan+kuten+mun+karvainen+perse+nousi+ja+laski+ylös+alas+eilen+:)))+Oon+reenannut+niin+kovaa,+että+eilen+kortsu+lensi+pois+paikaltaan+eikä+tyttö+oo+löytänyt+sitä+vieläkään+sisältään.+Menee+kuulemma+huomenna+gynekologille+poistattamaan+sen.+Hyvä+osoitus+siitä+että+aina+on+parempi+vedellä+paljaalla.
Ja+mites+sua+yhtäkkiä+noin+paljon+kiinnostaa+muiden+miesten+perseet?+Kuulostaa+kyl+harvinaisen+oudolta.+Jos+en+tietäis+että+sulla+on+ollut+kymmeniä+naisia,+niin+helposti+vois+luulla+homoksi.
25.05.2017 13:07
No+sanoppa+muuta+Arska.+Ja+toi+sun++Mussen+konekin+on+ihan+pelkkä+starttimoottori,+mun+F350+Super+Dutyssa+on+7,3+litranen+diesel.+On+muuten+woimaa!+Häh+häh+hää!
Eiköhän+illalla+nähdä+kerhotalolla+ja+korkata+bisset+ja+Saaremaa-lekat!+Itse+Bicky+Royal+mies+lupasi+käydä+iltapäivällä+Prismassa+ostamassa+naudan+sisäfilee-pihvejä,+ja+uuniperunoita+joita+joku+muija+saa+kokata+meille.+Niin+ja+tietty+naudan+paistijauhelihaa+koiralle.+
Mites+muuten+Timppa,+onko+tänään+maaliskuun+saantiperjantai+vai+onko+Jansku+antanut+kuukauden+kiintiöpanon+jo+aiemmin?
31.03.2017 11:19
Mulla+on+Ford+F350+Super+Duty.+Ja+siinä+on+muuten+Woimaa!+Sillähän+jyräisi+tollasen+Octavian+ihan+pannukakuksi.
20.02.2017 18:37
Oot+kyllä+aivan+väärässä.+Janica+on+omaa+sukua+Näätä+ja+sen+isä+on+SUOMI-Make+alias+Markku+Näätä.+Mä+ole+Marco+Porari+ja+kotoisin+ihan+eri+suunnalta+kuin+Näädän+suku.
03.02.2017 23:35
No+oivoi-voi+meidän+Timppaa.+Itse+Bicky+Royal-mies+soitti+äsken+ja+kertoi+että+siellä+Liljalaaksossa+saattaisi+olla+remonttikohde+tiedossa.+Tuun+huomenna+arvioimaan+kustannukset+ja+tarvittaessa+uusimaan+ikkunan+ennen+kun+sun+vaimo+tulee+kotiin.+See+ya!
03.02.2017 21:49
Itse+DarkFear+laittoi+mulle+eräänä+päivänä+yksityisviestiä,+että+hänellä+kuulemma+on+autisminkirjon+oireita,+eli+lähinnä+terminaalivaiheeseen+edennyt+aspergerin+syndrooma.
Onneksi+mulla+ja+itse+Bicky+Royal+miehellä+ei+ole+mitään+autisminkirjon+oireita+ja+siksi+me+saammekin+jatkuvasti+pillua+näin+kolmekymppisenä+vaikka+tukka+onkin+tippunut+päästä+ja+viimeisetkin+haivenet+on+ajeltu.
02.02.2017 23:26
Joo+me+oltiin+eilen+iltapäivällä+salilla+tekemässä+penisreeniä+ja+katottiin+ikkunasta+alas+uimahallin+puolelle+että+pyörittääkö+itse+periaatteen+mies+jotain+tyttöä+tuolla+:))))+Bicky+haki+omaa+absoluuttista+maksimiaan+maastavedossa,+mutta+mä+reenasin+kestävyyttä,+eli+sidoin+levypainon+penikseen+ja+nostelin+sitä+ylös+alas.+Vähän+jengi+katsoi+että+mitä+noi+kaksi+touhuaa,+mut+ei+kukaan+uskaltanut+sanoa+mitään.
28.01.2017 11:28
16 / 17