Penetrators MC:n jätkiä kävi tänään kahvilla

Totuus2017Official

Orikedon Shellillä :)))))))

Olin Shellillä ottamassa pari riviä Kenoa ja huomasin, että kahvipöydässä istui Penetrators MC:n väkeä. He olivat oikeastaan juuri lähdössä ja kävelimme peräkkäin ulos. Bicky Royal mies, Paksuniska-Make ja SUOMI-Make olivat kukin liikkeellä Harrikalla, ja mustaan Dodge Ram jyystö-truckiin meni kolme muuta miestä, joilla tosin ei ollut kerhon liivejä päällä. Olivat varmaan jotain Bickyn liikekumppaneita tai uusia ehdokkaita kerhoon :))))))

Hetkeä aiemmin Länsikeskuksessa näin keski-ikäisen miehen pyöräilemässä, ja pyörän takana oli sellainen lastenkuljetusperäkärry. Miehellä oli lyhythihainen vihreä kauluspaita, beiget shortsit, kypärä päässä ja silmillä ruskeansävyiset, suorakulmion muotoiset, korkeussuunnassa matalat aurinkolasit. Tuli väistämättä mieleen että olikohan mies insinööri tai kenties jopa Timpan ja Ekin tuttuja :))))))))) Varmaan huokaisi aina välillä että "oivoi-voi" kun joutui polkemaan auringonpaahteessa eikä kyydissä ollut lapsikaan ollut välttämättä edes oma :)))))))))))

30

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raus_raus_

Ylläpito sais poistaa noi sun Totuus2017 nikillä julkaistut oksennukset siinä missä DarkFear-nikillä julkaistut vastaavat oksennuksetkin poistetaan

• Mikä syy näitä olisi poistaa? Mä kun hallitsen yläluokkaisen kielenkäytön enkä käytä termejä, jotka loukkaisivat esim. seksuaalivähemmistöön kuuluvia tai tummaihoisia ihmisiä.

• Xpp
        Totuus2017Official kirjoitti:

Mikä syy näitä olisi poistaa? Mä kun hallitsen yläluokkaisen kielenkäytön enkä käytä termejä, jotka loukkaisivat esim. seksuaalivähemmistöön kuuluvia tai tummaihoisia ihmisiä.

No kyllä sunkin teksti on välillä sen näköistä että on kirjoitettu afrikkalaismiehen peniksen ollessa suussa samaan aikaan.

• VolkkeVest

MC Prostata?

• Ai Penetrators MC:n miehet olikin tänään harrikoilla liikkeellä. Varmaan ne Dodge Ramilla tulleet tyypit olivat jotain Bickyn kavereita tai ehkä uusia jäsenehdokkaita kerhoon.

Olikohan heillä myös tatuoituja peniksiä ja karvaisia perseitä:)))))))))))))))))))))

Jos se polkupyörällä Prismaan mennyt mies oli vaikka se Timpan työkaveri Jarmo, jolla on ollut hybridi-Prius korjaamolla:)))))))))))))))))

Se on vaan sitten oi-voi voi, jos tulee korjaamolta kallis lasku:)))))))))))))))))))))))

No onneksi sellainen Toyota Prius ei vie läheskään niin paljon bensaa, kun mitä joku Dodge Ramin tai Chevy Silveradon kaltainen jyystöauto:)))))))))))))))))))))))))))))

• Eipä tullut ehdotettua että mennään miesten vessaan penis ja perstarkastukseen :D

Mutta eiköhän kaikilla jyystärikarjuilla ole syntymälahjana varsin karvainen perse ja varmasti ovat ottaneet leimaa kaluihinsa :)))))))

• kaikysyäsaa
        Totuus2017Official kirjoitti:

Eipä tullut ehdotettua että mennään miesten vessaan penis ja perstarkastukseen :D

Mutta eiköhän kaikilla jyystärikarjuilla ole syntymälahjana varsin karvainen perse ja varmasti ovat ottaneet leimaa kaluihinsa :)))))))

Homon leiman?

• kerro-

Milloin sairastuit?

• kerro- kirjoitti:

Milloin sairastuit?

Mitä sairastuin?

En mä ole mitään sairastunut, sillä mä voin henkisesti ja fyysisesti oikein hyvin.

• mene.hoitoon
        DarkFear kirjoitti:

Mitä sairastuin?

En mä ole mitään sairastunut, sillä mä voin henkisesti ja fyysisesti oikein hyvin.

Sinä DarkFear olet mielisairas ilman sairaudentuntoa, eli siis aika toivoton tapaus.

• mene.hoitoon kirjoitti:

Sinä DarkFear olet mielisairas ilman sairaudentuntoa, eli siis aika toivoton tapaus.

Kun ei ole mitään tarvetta mihinkään hoitoon mennä, niin mitäs sitä turhan takia lääkäreiden resursseja kuluttamaan.

• Kansansyvätrivit

Nää on hyvän skitsoo huumoria! Miehet ajaa moottoripyörillä ja muilla maskuliinisilla peleillä. Karvasia ja äkäsennäköisiä jyystäjiä. Polkupyöräkypärissään kiltit miehet hoitaa heidän jälkikasvuaan. Naiset on nautoja ja pillunkantotelineitä näille penetraatiosta voimansa ammentaville urhoille.

Päälle vielä italialaisen rasvatukkagigoloksi kuvitteleva hörhö laitetaan uskomaan tuo shaiba.

Koko kansan inho saadaan pakettiin ja huomio kokonaiselta Suomelta...onhan tämä kokokansan suomi24 sinkutpalsta! Wuuu kuuletteko kun kansa kohahtaa... hyihyi.. sekoa... seiskapäivää ja mattinykänen, mervitapola ja vesakeskinen... hyi mut ai...

• Niin Turussakin Timppa ja Eki hoitavat siellä noiden Penetrators MC:n tyyppien lapsia:))))))))))) Tai tosin Ekin pojat kyllä pitäisi olla ihan Ekin omia poikia:)))))))))))))

• Totuuslöytyypalstalta

Tällä viikolla saimme lukea aisurista, joka käytti kymmeniä tuhansia uusioperheeseensä, kunnes huomasi olevansa vain maksuautomaatti. Tarinaan liittyi myös lapsen "oikea iskä", jota nainen edelleen rakasti. Tänään saamme kuulla uutisen MC Penetratorsin Saksan jaoston pieleen menneestä penistreenauksesta.

https://www.rt.com/news/403603-penis-stuck-iron-weight/

Tämä todistaa ettei palstatotuudet ole mitään omasta päästä keksittyjä juttuja.

• Siinä on varmasti joku Penetrators MC:n Saksan jäsen ollut tekemässä penislihastrenejä, kun iso ja paksu kalu onkin jäänyt jumiin tonne puntteihin:))))))))))))))))))))))))

• Niin eipä ne penislihasreenit ole mitään huuhaa-touhua vaikka jotkut täällä haluavatkin niin uskoa. Itse asiassa tunnen ton tyypin joka sortui tuohon aloittelijan mokaan ihan kuten mäkin aikoinani, mut onneksi sain sentään irroitettua painon itse. Muistakaa käyttää aina jonkinlaista vyötä tai taljaa kun reenaatte penislihaksia levypainolla! Ehtiihän sitä penistä työntämään muihinkin reikiin ihan tarpeeksi. Kjäh häh hää!

• paksuniska-make kirjoitti:

Niin eipä ne penislihasreenit ole mitään huuhaa-touhua vaikka jotkut täällä haluavatkin niin uskoa. Itse asiassa tunnen ton tyypin joka sortui tuohon aloittelijan mokaan ihan kuten mäkin aikoinani, mut onneksi sain sentään irroitettua painon itse. Muistakaa käyttää aina jonkinlaista vyötä tai taljaa kun reenaatte penislihaksia levypainolla! Ehtiihän sitä penistä työntämään muihinkin reikiin ihan tarpeeksi. Kjäh häh hää!

Niin varmaan toi Saksan tyyppi oli vielä aloittelija tossa lajissa ja näköjään unohtanut pistää jonkun vyön siihen painoon kiinni, jolla sitä sitten peniksellä nostetaan:)))))))))))))))))

Niin kyllähän Penetrators MC:n miehet ehtivät työntämään niitä isoja kalujaan muihinkin reikiin, ettei niitä suinkaan tarvitse työntää mihinkään rautoihin:))))))))))))))))))))))

• hohhoijjaaa

Nämä periksen bickyt ja muut hahmot on kyllä sairaan tylsiä.

• Ei ne ole mitään Periksen hahmoja, kun oon itsekin nähnyt Turussa varisuolla Bicky Royal-miehen ja muita Penetrators MC:n liivijengiläisiä, oli muuten hienot ja isot penis-logot heidän kerholiivinsä selässä:))))))))))))))))))))))

• Niin eipä Peris liity mitenkään Penetratorsiin eikä hän ole myöskään mikään Liljalaaksossa asuva aisuri. Mitä nyt kerran muutaman sanan vaihdoin Periksen kanssa yhessä pizzeriassa sekä kerran Lidlin pihalla. Vissiin joskus Bicky Royal mies oli myös esitellyt keulivaa Silveradoaan Perikselle Myllyn parkkihallissa, mut siihen se yhteys sitten jääkin.

• Janican_gynekologi
        paksuniska-make kirjoitti:

Niin eipä Peris liity mitenkään Penetratorsiin eikä hän ole myöskään mikään Liljalaaksossa asuva aisuri. Mitä nyt kerran muutaman sanan vaihdoin Periksen kanssa yhessä pizzeriassa sekä kerran Lidlin pihalla. Vissiin joskus Bicky Royal mies oli myös esitellyt keulivaa Silveradoaan Perikselle Myllyn parkkihallissa, mut siihen se yhteys sitten jääkin.

Peris-hyvä, edes mitään Penetrators MC:tä ei ole olemassa. Ei vaikka läski-make tai mulatti-bickynä kirjoottaisit :) Jopa mielikuvitusystäväsi Timpan työpaikkaravintola on väärin. (Sodexho, ei Amica).

• paksuniska-make kirjoitti:

Niin eipä Peris liity mitenkään Penetratorsiin eikä hän ole myöskään mikään Liljalaaksossa asuva aisuri. Mitä nyt kerran muutaman sanan vaihdoin Periksen kanssa yhessä pizzeriassa sekä kerran Lidlin pihalla. Vissiin joskus Bicky Royal mies oli myös esitellyt keulivaa Silveradoaan Perikselle Myllyn parkkihallissa, mut siihen se yhteys sitten jääkin.

Niin eipä Peris tosiaan ole mikään Liljanlaaksossa asuva aisuri, niin eihän hänellä ole mitään tekemistä Timpan tai teidän kerhon miesten kanssa.

Olenhan mä itsekin nähnyt Timpan perheineen Prismassa ostoksilla.

• Janican_gynekologi kirjoitti:

Peris-hyvä, edes mitään Penetrators MC:tä ei ole olemassa. Ei vaikka läski-make tai mulatti-bickynä kirjoottaisit :) Jopa mielikuvitusystäväsi Timpan työpaikkaravintola on väärin. (Sodexho, ei Amica).

Kyllä se Penetrators MC:n moottoripyöräkerho on vaan olemassa, kun oon ihan itse Turussa nähnyt heidän kerhotilat varissuolla. Usein näin siellä myös näitä liivijengiläisiä, joilla oli isot penis-logot liivien selässä.

Eikä ole Timppakaan mikään Periksen mielikuvitushahmo, kun oon myös hänet Turussa nähnyt. Oli kerrankin Prismaan tullut farmarimallisella Octaviallaan.

• HimmIer
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä se Penetrators MC:n moottoripyöräkerho on vaan olemassa, kun oon ihan itse Turussa nähnyt heidän kerhotilat varissuolla. Usein näin siellä myös näitä liivijengiläisiä, joilla oli isot penis-logot liivien selässä.

Eikä ole Timppakaan mikään Periksen mielikuvitushahmo, kun oon myös hänet Turussa nähnyt. Oli kerrankin Prismaan tullut farmarimallisella Octaviallaan.

Autistivajakki-kummajainen DarkFear voi kirjoittaa vaikka miljoona kertaa noi samat tuubat, ei muuta todellisuutta miksikään.

• HimmIer kirjoitti:

Autistivajakki-kummajainen DarkFear voi kirjoittaa vaikka miljoona kertaa noi samat tuubat, ei muuta todellisuutta miksikään.

Pakkohan täällä on näitä samoja juttuja kirjoittaa, kun aina jotkut typerykset väittävät täällä mm. Penetrators MC:n miehiä joksikin Periksen luomiksi trollihahmoiksi, vaikka todellisuudessa Periksellä ei ole mitään tekemistä heidän kanssa, kuten ei ole myös erään Liljanlaaksossa asuvan aisurimiehen kanssa. Vaikka onhan Peris myös kertonut Timpan joskus Prismassa nähneensä.

• Anonyymi
        paksuniska-make kirjoitti:

Hienoa että miesten välinen ystävyytenne on tästä syventynyt ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että miesten välinen ystävyytenne on tästä syventynyt ❤️

Oleetteko jo kokeilleet miesseksiä?

• mies_86__

Hehehehehe ihan hulvaton ketju :))))))))))

• Niin ja mikä parasta, että kyseessä on ihan tositarina.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Niin ja mikä parasta, että kyseessä on ihan tositarina.

Ihan yhtä tosi kuin se, että sulla on tuuhea tukka ; )

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6148
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe