Nicholas Royal pidätettiin tänään ja hän istuu nyt

tutkintavankeudessa.

Poliisit kiinnostuivat Nicholas "Bicky" Royalin hommista palstalle kirjoitettujen juttujen sekä hänen ns. elämänkertateoksen perusteella. Mähän monta kertaa varoittelin häntä avautumasta liikaa, mutta tosiaan nyt kävi näin.

Ymmärrettävästi tällä hetkellä Bicky ei voi olla Penetrators MC:n Suomen Chapterin presidentti eikä Tatuoitukaluinen Penetraattori, mutta hän on kyllä ihan good stonding asemassa tällä hetkellä. Aika ikävä juttu tosin, että nyt Penetrators MC on poliisien silmissä rikollisjärjestö / laiton liivijengi vaikkakin me ollaan vain moottoripyöräkerho ja Nicholas sössi asiansa yksityishenkilönä.

Käsittääkseni häntä syytetään seuraavista jutuista:
-Törkeä huumausainerikos (kolmiolääkkeiden ja steroidien salakuljetusta ulkomailta Suomeen)
- Petos. Viime joulukuussa Penetrators MC jakoi kinkkuja ja kalkkunoita vähävaraisille Pernon koulun pihalla, mutta ilmeisesti Bicky jätti kinkut ja kalkkunat maksamatta maatalousyrittäjille.
-Törkeä verovelallisen epärehellisyys

Lisäksi kerhon sisällä on ollut hieman epäselvyyksiä kirjanpidossa ja tulojenjaossa. Kummasti jengi on jäänyt ilman liksaa, mutta Bickyllä on ollut varaa ostaa esim. Hummer itselleen ja kustantaa pojalleen ajopaikka MotoGP-sarjassa.

Mulla on omat jutut hoidettavana tällä Brysselissä, joten nimitin tänään Suomen Penetratorsille uuden presidentin määräaikaisella työsuhteella. Kalenterivuoden loppuun asti käytännön asioita Suomessa hoitaa Marco Porari alias Paksuniska-Make. Hänellä on tarpeeksi kokemusta ja voimaa olla väliaikaisesti kerhon pomo ja Tatuoitukaluinen Penetraattori. Kaikki riippuu paljolti siitä joutuuko Bicky lusimaan kakkua vai selviääkö hän pelkillä sakoilla (joita hän tuskin maksaa).

58

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olihan se aika diippiä shittiä kun kytät yhtäkkiä vei Bickyn kahvipöydästä.

      Tää tuskin on liian arkaluontoinen juttu, mutta mulla tuli tossa mieleen että mehän voitaisiin hommata joku Jyystö-Truck esim. Chevy Silverado tai Dodge Ram projektiksi ja tuunata siitä kunnon Monster Truck. Korotussarja, turvakaaret jne. Ja sitten mahdollisimman paljon VAG-konsernin farmariautoja esim. Skoda Octavioita ja VW Golfeja yms. riviin ja ajetaan hyppyjä niiden yli tai tarkoituksella niiden päälle. Kjäh häh hääää!!!! Ja ehkä myös yhtenä ohjelmanumerona penislihasreenaus :)))))))))))))))))))))))))))

      • Sä tiedät parhaiten mikä vetoaa suomalaiseen yleisöön, joten mikäs siinä.

        Mutta muista, tästä lähtien mä tsekkaan kerho ry:n kirjanpidon kerran kuussa. Toivotaan että sillä ei ole mitään ristiriitoja.


      • Onnittelut nyt vaan Makelle siitä ylennyksestä kerhon sisällä. Vaikka toivottavasti nyt Bicky kuitenkin selviäisi ehdollisella tai ainakin suhteellisen lyhyellä tuomiolla, mikäli ihan lusimaan asti joutuu.

        Mutta jos Bicky nyt ihan linnaan joutuu, niin eiköhän siellä käy varmasti vierailijoita kylässä harva se viikko. Varmasti hänen poikansa Bicky jr. käy oikeaa isäänsä säännöllisesti katsomassa ja voi olla myös Janica enemmän huolissaan ex-miehestään vankilassa, kun mitä Timpasta kotioloissa ja työpaineiden keskellä:))))))))))))))))))))))))


      • Eki-setä

        Peris, Toi läski-maken hahmo on aika hilpee. Tollasia urpoja oikeatkin mc-bodarit on :D


    • peristheatm

      Taisit saada lääkeannoksesi tänään?

      • Eikä Peris liity tähän asiaan yhtään mitenkään, kun tossahan Penetrators MC:n iso pomo oli tämän aiheen aloittanut ja Paksuniska-Make oli siihen omat kommenttinsa vaan antanut. Ei ollut edes itse Peris tätä asiaa vielä kommentoinut.


      • PalstaTrolli

        Plussasitko itseäsi?


      • peukuta_kaljua
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Plussasitko itseäsi?

        Darkkis plussaa aina itseään. Hänellä alkaa oikein kalju innosta punoittaa, kun saa yläpeukkuja viesteihinsä, vaikka sitten itseltään.


    • Wulw

      Peris, tuplalääkitys tänään ja huomennakin. Triplakaan ei liene liikaa.

      • Mitäs ihmettä Peris muka tähän liittyy? Eipä ole Peris tätä koko keskustelua edes kommentoinut, joten voisit jo jättää hyvätasoisen ja terveen kirjoittajan jatkuvan solvaamisen ja asioiden vääristelyn.


    • kaisanoasaa

      Kyllä on hämmästyttävän sujuvaa virheetöntä suomea umpibelgiltä, joka on Suomessa hädin tuskin käynyt:)))))))))))))))))))))))))))) Tyylikin kuin nimimerkki peris234:llä 8D

      • Ehkä hän on jossain oppinut suomen kielen, ehkä vanhempiensa kautta. Onhan suomalaisia muuttanut ulkomaille jo ainakin yli sadan vuoden ajan.

        Eipä sitä tiedä, jos vaikka Black Jaken isä tai isoisä olisi aikoinaan muuttanut varissuolta Belgiaan.

        Tiedä vaikka Jaken isä tai isoisä olisi ollut aikoinaan Turussa suomen ensimmäinen tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Eki-setä
        DarkFear kirjoitti:

        Ehkä hän on jossain oppinut suomen kielen, ehkä vanhempiensa kautta. Onhan suomalaisia muuttanut ulkomaille jo ainakin yli sadan vuoden ajan.

        Eipä sitä tiedä, jos vaikka Black Jaken isä tai isoisä olisi aikoinaan muuttanut varissuolta Belgiaan.

        Tiedä vaikka Jaken isä tai isoisä olisi ollut aikoinaan Turussa suomen ensimmäinen tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Taitaa on tää autistinen jankuttaja DF sun tallin "kirkkain" tähti, vai mitä peris? ;)))


      • himmein
        Eki-setä kirjoitti:

        Taitaa on tää autistinen jankuttaja DF sun tallin "kirkkain" tähti, vai mitä peris? ;)))

        Tällä hetkellä DarkFear on näistä hahmoista ylivoimaisesti tylsin. Hän ei tuo näihin tarinoihin mitään uutta, vaan komppailee vain vähämielisesti mukana. Sääli kyllä, että yksi Suomi24:n pitkäaikaisimmista trollihahmoista on taantunut tällaiseksi heikkolahjaista esittäväksi yhden tempun poniksi.


      • kaisanoasaa
        himmein kirjoitti:

        Tällä hetkellä DarkFear on näistä hahmoista ylivoimaisesti tylsin. Hän ei tuo näihin tarinoihin mitään uutta, vaan komppailee vain vähämielisesti mukana. Sääli kyllä, että yksi Suomi24:n pitkäaikaisimmista trollihahmoista on taantunut tällaiseksi heikkolahjaista esittäväksi yhden tempun poniksi.

        DarkFear-hahmo on näivettynyt autistiseksi jankkaajaksi. Olisi aika haudata jo.


    • peristänyrkilläpataan

      Peris hoi, itse Fobbako on lukenut palstan juttuja ja niiden perusteella poliisi on aloittanut operaationsa? :D:D:D:D:D:D:D

    • nihhhhhhhhhhh

      Onko Penetrators MC:llä muuten mitään bisneksiä kiven sisällä? Entä onko jengillä paljonkin vaikutusvaltaa vankiloissa? Toimivatko esim. vankilassa istuvien penetratorsien tyttöystävät "muuleina" kuljettamalla pilluihinsa piilotettuna huumeita vankilan sisälle vierailujen aikana?

      Jostain uutisista olen lukenut, että nuo järjestäytyneet rikollisliigat saattavat jopa periä toisilta vangeilta maksua siitä, että saavat istua jollain tietyllä osastolla jne.

      • HahmoteIma

        Kyllä periksen mielikuvitus tollasenkin kuvion pystyy kehittämään. Sillä kun ei ole ihan kaikki muulit tallissa.


      • HahmoteIma kirjoitti:

        Kyllä periksen mielikuvitus tollasenkin kuvion pystyy kehittämään. Sillä kun ei ole ihan kaikki muulit tallissa.

        Eikä siinä mitään Periksen mielikuvitusta tarvita, kun ei Peris liity mitenkään näihin Penetrators MC:n miehiin, sillä he kun ovat kaikki ihan eri tyyppejä. Olenhan mä sentään ihan itse heitä nähnyt Turussa eri paikoissa.

        Mutta ei mikään yllätys, jos Penetrators MC:n miehet hoitaisivat myös niitä bisneksiä tuolla vankilan muurien sisäpuolella. Timpan vaimo Janica saattaisi vaikka tuoda vankilaan tuliaisia Bickylle, kun tulisi ex-miestään sinne katsomaan:)))))))))))))))))))


    • Peris sitä ja Peris tätä. Aika ikävää että mut yhdistetään tollaseen hieman hämärään jengiin, sillä en ole edes hangaround-jäsen enkä haluaisi ollakaan. Pari kertaa ollaan Bickyn ja Maken kanssa vaihdettu pari sanaa ihan arkipäiväisistä jutuista, mut ihmisiä hekin vain on.

      Tuli kyllä melkoisena yllätyksenä tämä aloitus vastaan, ja oikeastaan jäi vähän paska maku suuhun tuosta että Bicky on jättänyt laskun maksamatta kinkkujen ja kalkkunoiden tuottajille.

      Mutta toi Maken idea jyystömonsterinäytöksestä kuulostaa ihan hauskalta. Ja jos hyppyrien alla on VAG-konsernin farmariautoja niin varmaan Timppa ja Eki ajattelevat koko lystistä vain negatiivista eivätkä vie perheitään katsomaan show:ta :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Ofra_Haza

        Täytynee taas kerrata oman kirjoituksesi muodossa kuka on Liljalaakson debiilihahmojen takana :)


      • Niin olihan se Bicky Royal-mieheltä ihan reilu teko jakaa niitä ilmaisia joulukinkkuja vähävaraisille varissuon ostarilla silloin viime jouluna, vaikka nyt sitten jättikin ne näköjään maksamatta sille itse tuottajalle.

        Ei varmaan Timppa ja Eki haluaisa viedä perheitään katsomaan tollaista monsteriautojen showta:)))))))))))))))))))))))))

        Mä muuten näin tässä muutama viikko sitten just tollaisen duunatun Silverado-MonsterTruckin, jota oltiin kuljettamassa johonkin lava-auton vetokärryssä. Tuli heti mieleen se, että olikohan siinä Penetrators MC:n miesten Monster-Truck:)))))))))))))))))))))))))))))))

        Aloitin silloin aiheesta keskustelun, mutta tietenkin palstan ylläpito katsoi sen niin kielletyksi puheenaiheeksi, että katsoi parhaaksi poistaa sen välittömästi.


      • Fina_toimittajasi
        DarkFear kirjoitti:

        Niin olihan se Bicky Royal-mieheltä ihan reilu teko jakaa niitä ilmaisia joulukinkkuja vähävaraisille varissuon ostarilla silloin viime jouluna, vaikka nyt sitten jättikin ne näköjään maksamatta sille itse tuottajalle.

        Ei varmaan Timppa ja Eki haluaisa viedä perheitään katsomaan tollaista monsteriautojen showta:)))))))))))))))))))))))))

        Mä muuten näin tässä muutama viikko sitten just tollaisen duunatun Silverado-MonsterTruckin, jota oltiin kuljettamassa johonkin lava-auton vetokärryssä. Tuli heti mieleen se, että olikohan siinä Penetrators MC:n miesten Monster-Truck:)))))))))))))))))))))))))))))))

        Aloitin silloin aiheesta keskustelun, mutta tietenkin palstan ylläpito katsoi sen niin kielletyksi puheenaiheeksi, että katsoi parhaaksi poistaa sen välittömästi.

        Periksen mielikuvitusystävien kuvitteelliset puuhat eivät kuulu tänne, vaan satupalstalle.


      • Fina_toimittajasi kirjoitti:

        Periksen mielikuvitusystävien kuvitteelliset puuhat eivät kuulu tänne, vaan satupalstalle.

        Kun ei ole ketään Periksen mielikuvitusystäviä, vaan ihan todellisia henklöitä. Olenhan mä sentään ihan itse nähnyt mm. Bicky Royal-miehen varissuon K-kaupassa, kun olin hänen kanssa juttusillakin.

        Tunnistin hänet Penis-logosta, joka oli hänen nahkaliivin selässä:)))))))))))))))))))))))

        Sitten oon nähnyt myös Timpan perheineen Prismassa, SUOMI-Maken vartijana Turun Hansa-keskuksessa ja Penetraattori-Peten Lahdessa.


      • läski-make
        DarkFear kirjoitti:

        Kun ei ole ketään Periksen mielikuvitusystäviä, vaan ihan todellisia henklöitä. Olenhan mä sentään ihan itse nähnyt mm. Bicky Royal-miehen varissuon K-kaupassa, kun olin hänen kanssa juttusillakin.

        Tunnistin hänet Penis-logosta, joka oli hänen nahkaliivin selässä:)))))))))))))))))))))))

        Sitten oon nähnyt myös Timpan perheineen Prismassa, SUOMI-Maken vartijana Turun Hansa-keskuksessa ja Penetraattori-Peten Lahdessa.

        Peris on monimielitautinen, joka tehtailee tarinoita bickyistä sun muista. Paras jälleen nostaa ylös hänen oma ilmoituksensa asiasta.


      • Ulpu_Lutkuttaja
        läski-make kirjoitti:

        Peris on monimielitautinen, joka tehtailee tarinoita bickyistä sun muista. Paras jälleen nostaa ylös hänen oma ilmoituksensa asiasta.

        Kiitoksia DarkÄtmiFearin puolesta, että hän voi itse lukea periksen faktat liljalaaksolaisista.


    • Pakko lisätä todistajanlausunto ja kertoa, että Bicky on todellinen henkilö.

      Näin Bicky Royal-miehen kesällä Turussa Hamburger Börsin baaritiskillä. Poistui käsi kädessä Maken(?) kanssa miesten vessaan. Olen epäillytkin, etteivät niin vakaumuksellisesti peniksiin orientoituneet jantterit voi mitenkään olla heteroita.

      • Wulw

        Lol :D Ei mikään yllätys, sillä ovathan peris ja DarkFearkin pariskunta.


    • Te ketkä jaksatte pohtia näitä juttuja keskellä yötä, kyseenalaistaa mun lääkityksen ja mielenterveyden yms, kehitellä salaliittoteorioita mun ja DarkFearin identiteeteistä jne. niin tarviiko kaikkea palstalle kirjoitettua ottaa niin haudanvakavasti? Tai jos Penetrators MC:n tyyppien tekemät aloitukset ärsyttää niin suunnattomasti, niin onko niitä ihan pakko avata ja lukea? Kyllä yleensä jo otsikon perusteella pystyy päättelemään mitä on luvassa.

      • DarkÄtmifear

        Miksi trollaat palstaa vuodesta toiseen noille puisevilla liljalaakso-latteuksilla? Se on oikea kysymys tässä kohtaa.


      • lihavatipunen
        DarkÄtmifear kirjoitti:

        Miksi trollaat palstaa vuodesta toiseen noille puisevilla liljalaakso-latteuksilla? Se on oikea kysymys tässä kohtaa.

        Peris on rakastunut omiin juttuihinsa eikä huomaa ettei ne kiinnosta yhtään ketään.


      • nettipoliisit.kiihottuu
        lihavatipunen kirjoitti:

        Peris on rakastunut omiin juttuihinsa eikä huomaa ettei ne kiinnosta yhtään ketään.

        Kyllä nettipoliiseja kiinnostaa, ne lukee näitäkin ketjuja varmaan kiihottuneina. Sitä en tiedä, että eteneekö niiden kiihottuminen laukeamiseen asti...


      • hmmmmmmmmm
        DarkÄtmifear kirjoitti:

        Miksi trollaat palstaa vuodesta toiseen noille puisevilla liljalaakso-latteuksilla? Se on oikea kysymys tässä kohtaa.

        Mitäpä se asia sulle kuuluu?


    • Oon tässä visioinut myös sellasta vaihtoehtoa, että Penetrators perustaisi oman kilpatiimin tällaiseen Stadium Super Trucks sarjaan. https://www.youtube.com/watch?v=PqIziuag21I Varmaan omasta porukasta löytyisi eteviä kuskeja ja osaamista sekä tietotaitoa jyystö-truckien suhteen.

      Pitää tässä olla yhteydessä ainakin Chevroletin sekä sarjan järjestäjän suuntaan ja pistää asiaa eteenpäin. Jos sattuisimme pärjäämään, niin palkintorahat olis varmasti parempia kuin pääsylipputulot yksityisistä jyystö-truck rymistelyistä ja penislihasreeni showsta. Tai oikeastaan voisimme saada mukavasti alkupääomaa juurikin näistä näytöstapahtumista Suomessa.

      Toistaiseksi Bicky Jr:n MotoGP-ura on katkolla kun itse Bicky Royal mies on tosiaan pidätettynä ja nyt on meneillään muutamia avoimia kysymyksiä Penetrators MotoGP Teamin budjetista yms.

      Noh katsotaan mihin suuntaan asiat kääntyy. Mikäs tässä on olla Tatuoitukaluisena Penetraattorina, tissutella 80% Saaremaa Vodkaa ja katsella pimenevää syysiltaa 8. kerroksessa yli 60 neliöisestä omistusasunnosta :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Mohammed_Liljalaakso

        Kyllä tuollaiset läskit trollihahmot kuin tuo periksen make pitäisi kieltää lailla.


      • Näin kerran Lahdessa just tollaisen duunatun Silveradon jyystö-Truckin, niin tuli heti mieleen, etä olikohan se mahdollisesti teidän kerhon tai jonkun toisen liivijengin auto noita kilpailuja varten.

        Teillä varmasti on paljon hyviä tulonlähteitä, jos järjestätte noita jyystö-Truckien ajoja ja niissä samoissa kisoissa myös niitä penistreeni-showta:)))))))))))))))))))))))))))

        Harmi tosiaan, jos nyt Bicky juniorin MotoGP-ura on katkolla.

        Mutta sulla onneksi on asiat hyvin, kun omistat nyt yli 60 neliön kaksion ja rahaakin on mukavasti ja penistatuoinnit tehtynä:))))))))))))))))))))))))))))))


      • Mohammed_Liljalaakso
        DarkFear kirjoitti:

        Näin kerran Lahdessa just tollaisen duunatun Silveradon jyystö-Truckin, niin tuli heti mieleen, etä olikohan se mahdollisesti teidän kerhon tai jonkun toisen liivijengin auto noita kilpailuja varten.

        Teillä varmasti on paljon hyviä tulonlähteitä, jos järjestätte noita jyystö-Truckien ajoja ja niissä samoissa kisoissa myös niitä penistreeni-showta:)))))))))))))))))))))))))))

        Harmi tosiaan, jos nyt Bicky juniorin MotoGP-ura on katkolla.

        Mutta sulla onneksi on asiat hyvin, kun omistat nyt yli 60 neliön kaksion ja rahaakin on mukavasti ja penistatuoinnit tehtynä:))))))))))))))))))))))))))))))

        Kumma ettei mistään löydy mitään tietoja Penetrators MotoGP-tallista, vaikka laji on iso ja laajasti seurattu:)))))))))))))))))))))))


      • Mohammed_Liljalaakso kirjoitti:

        Kumma ettei mistään löydy mitään tietoja Penetrators MotoGP-tallista, vaikka laji on iso ja laajasti seurattu:)))))))))))))))))))))))

        Sä et edes ole mikään oikea Liljanlaakson Mohammed, sillä kyllä se Timpan poika Mohammed tietää velipuolensa olevan mukana noissa MotoGP-jutuissa.

        Tai eipä kyllä se Timppa edes ole Mohammedin OIKEA isä, vaan enemmänkin vain pelkkä aisuri-isä:))))))))))))))))))))))))))))))

        Sitä en kyllä tiedä, että miksei tallista sitten ole löytynyt tietoja. En ole itse lajia niin seurannut, niin en ole kiinnittänyt siihen huomiota. Mutta sitä sun pitäisi kysyä itse Bicky Royal-mieheltä.


      • Mohammed_Liljalaakso
        DarkFear kirjoitti:

        Sä et edes ole mikään oikea Liljanlaakson Mohammed, sillä kyllä se Timpan poika Mohammed tietää velipuolensa olevan mukana noissa MotoGP-jutuissa.

        Tai eipä kyllä se Timppa edes ole Mohammedin OIKEA isä, vaan enemmänkin vain pelkkä aisuri-isä:))))))))))))))))))))))))))))))

        Sitä en kyllä tiedä, että miksei tallista sitten ole löytynyt tietoja. En ole itse lajia niin seurannut, niin en ole kiinnittänyt siihen huomiota. Mutta sitä sun pitäisi kysyä itse Bicky Royal-mieheltä.

        Ei löydy googlaamalla, ei MotoGP-sarjan sivuilta, ei mistään mitään. Todella outoa, vai olisiko taas kerran niin, että periksen faktat on pikkusen hakusessa:))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Janican_kampaaja
        Mohammed_Liljalaakso kirjoitti:

        Ei löydy googlaamalla, ei MotoGP-sarjan sivuilta, ei mistään mitään. Todella outoa, vai olisiko taas kerran niin, että periksen faktat on pikkusen hakusessa:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Faktat ei ole kouluja käymättömän hc-ätmi periksen vahvuusaluetta :)


      • Mohammed_Liljalaakso kirjoitti:

        Ei löydy googlaamalla, ei MotoGP-sarjan sivuilta, ei mistään mitään. Todella outoa, vai olisiko taas kerran niin, että periksen faktat on pikkusen hakusessa:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Vaikea sanoa sitä, että miksei löydy. Pitäisi kysyä asiaa itse Bicky Royal-mieheltä, kun hän on kuitenkin itse tallipäälikkö. Tosin nyt kun Bicky on toistaiseksi tutkintavankeudessa, niin ehkä Paksuniska-Make tai Bicky junior voivat kertoa jotain tähän asiaan, kun Bicky ei itse varmaan pääse ainakaan ihan lähiaikoina tänne palstalle kirjottamaan.

        Mutta ei Periksellä ole ainakaan mitään tekemistä näiden MotoGP-tallien kanssa, niin ei häntä kannata tähän asiaan nyt yhdistää.

        Harmi juttu kyllä tämä Bicky Royal-miehen pidätys, sillä tuolla poliisiputkassa ollessa hän ei varmaan pääse edes niitä penislihastrenejään tekemään:))))))))))))))))))))))

        Toivottavasti ei vaan pääse Bickyllä ne penislihakset löystymään:)))))))))))))))))))))))))))))

        Mutta eiköhän Bicky pääse taas treenejään jatkamaan, kun vapautuu tutkintavankeudesta tai jos oikein vankilaan joutuisi, niin eiköhän siellä vankiloissa ole ne punttisalit, joissa Bicky pääsee taas penislihastreenejä jatkamaan:)))))))))))))))))))))))))))

        Tulee vielä ulos sieltä entistä kovampana penetraattorina:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Janican_kampaaja kirjoitti:

        Faktat ei ole kouluja käymättömän hc-ätmi periksen vahvuusaluetta :)

        Eipä nämä jutut Perikseen mitenkään liity, kun tämänkin aiheen oli kirjoittanut täällä Penetrators MC:n iso kiho Belgiasta, eli itse Black Jake.


      • ätmiperis
        DarkFear kirjoitti:

        Vaikea sanoa sitä, että miksei löydy. Pitäisi kysyä asiaa itse Bicky Royal-mieheltä, kun hän on kuitenkin itse tallipäälikkö. Tosin nyt kun Bicky on toistaiseksi tutkintavankeudessa, niin ehkä Paksuniska-Make tai Bicky junior voivat kertoa jotain tähän asiaan, kun Bicky ei itse varmaan pääse ainakaan ihan lähiaikoina tänne palstalle kirjottamaan.

        Mutta ei Periksellä ole ainakaan mitään tekemistä näiden MotoGP-tallien kanssa, niin ei häntä kannata tähän asiaan nyt yhdistää.

        Harmi juttu kyllä tämä Bicky Royal-miehen pidätys, sillä tuolla poliisiputkassa ollessa hän ei varmaan pääse edes niitä penislihastrenejään tekemään:))))))))))))))))))))))

        Toivottavasti ei vaan pääse Bickyllä ne penislihakset löystymään:)))))))))))))))))))))))))))))

        Mutta eiköhän Bicky pääse taas treenejään jatkamaan, kun vapautuu tutkintavankeudesta tai jos oikein vankilaan joutuisi, niin eiköhän siellä vankiloissa ole ne punttisalit, joissa Bicky pääsee taas penislihastreenejä jatkamaan:)))))))))))))))))))))))))))

        Tulee vielä ulos sieltä entistä kovampana penetraattorina:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        "Vaikea sanoa sitä, että miksei löydy."

        Ei, arvoisa trolli, kyllä on ihan helppo sanoa. Siksi, että mielikuvitus-MotoGP-tallista ei voikaan löytyä yhtään mitään :D:D


      • ätmiperis kirjoitti:

        "Vaikea sanoa sitä, että miksei löydy."

        Ei, arvoisa trolli, kyllä on ihan helppo sanoa. Siksi, että mielikuvitus-MotoGP-tallista ei voikaan löytyä yhtään mitään :D:D

        Mikä ihmeen mielikuvitustalli???

        Et varmaan muista sitä, kun itse Bicky Royal-mies kertoi tässä perustamastaan MotoGP-tallista, jossa hänen poikansa on kuskina ja Bicky itse tallipäälikön roolissa.


      • ANavalnyi_sankari
        DarkFear kirjoitti:

        Mikä ihmeen mielikuvitustalli???

        Et varmaan muista sitä, kun itse Bicky Royal-mies kertoi tässä perustamastaan MotoGP-tallista, jossa hänen poikansa on kuskina ja Bicky itse tallipäälikön roolissa.

        Ei MotoGP-sarjassa ole belgialaisen hampurilaismainoksen näyttelijän kipparoimaa tallia eikä muutakaan, jonka nimi olisi Penetrators :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
        Faktat peris, ne faktat:)))


      • Iäski-make

        Fotoshoppausta voisi vielä opetella lisää, mutta muuten hieno :D


      • No niin, siinä se nähtiin Penetrators MC:n MotoGP-sarjan kilpapyörä.

        Timppakin saa nähdä siitä vielä jälleen kerran muistutuksena sen, että kuka oikein on "hänen" pojan tai enemmänkin hänen elättämänsä pojan OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eipä auta Timpan sanoa pyörä nähdessään muuta kun vaan, että oi-voi voi:)))))))))))))))))))))))))))))))


      • nyrkistätulee
        DarkFear kirjoitti:

        No niin, siinä se nähtiin Penetrators MC:n MotoGP-sarjan kilpapyörä.

        Timppakin saa nähdä siitä vielä jälleen kerran muistutuksena sen, että kuka oikein on "hänen" pojan tai enemmänkin hänen elättämänsä pojan OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eipä auta Timpan sanoa pyörä nähdessään muuta kun vaan, että oi-voi voi:)))))))))))))))))))))))))))))))

        Peris, pidä selvä päivä tuplalääkitys välillä ;))


      • nyrkistätulee kirjoitti:

        Peris, pidä selvä päivä tuplalääkitys välillä ;))

        Ihan selvänä mä olin eilen illalla, eikä näitä Rivoja, Temestoja ja Lyricoita kannata mitään tupla-annosta ottaa. Ei toki sillä ettenkö joskus olisi ottanut.

        Ja edelleenkin minä ja DarkFear ollaan kaksi eri henkilöä. Ei kukaan voi olla 24/7 hereillä ja kirjoittamassa palstalle keskellä yötä, aamukasilta, päivällä, illalla jne.

        Tai no tän palstan autistiset trollit ne kyllä jaksaa 24/7 pohtia ollaanko minä ja DarkFear toistemme alter egoja, ja pohtia yöllä kolmelta että mahtaakohan MotoGP-sarjassa ihan oikeasti olla joku suomalainen Penetrators-tiimi :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        No niin, siinä se nähtiin Penetrators MC:n MotoGP-sarjan kilpapyörä.

        Timppakin saa nähdä siitä vielä jälleen kerran muistutuksena sen, että kuka oikein on "hänen" pojan tai enemmänkin hänen elättämänsä pojan OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eipä auta Timpan sanoa pyörä nähdessään muuta kun vaan, että oi-voi voi:)))))))))))))))))))))))))))))))

        Poistetussa viestissä oli oletettavasti se kuva prätkästä, jonka alun perin itse Bicky Royal mies postasi muutama viikko sitten?

        Niin mitäpä Timppa voi tehdä muutakaan kuin huokaista "oivoi" kun miljoonat katsojat ympäri maailmaa näkevät Bicky Jr:n kisaamassa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Katsoikohan Timppa niitä tähänastisia kisoja 52" taulutelkkarista joka on ostettu periaatteella "osta nyt, maksa helmikuussa" vai päättikö Janica että heillä katsellaan Liv-kanavalta ohjelmaa jossa käsitellään seksuaaliterapeutin kanssa kipinän ja kemian hiipumista :))) Molemmissa tapauksissa Timpan reaktio on varmaan ollut "oivoi, voi.." :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • peris234 kirjoitti:

        Poistetussa viestissä oli oletettavasti se kuva prätkästä, jonka alun perin itse Bicky Royal mies postasi muutama viikko sitten?

        Niin mitäpä Timppa voi tehdä muutakaan kuin huokaista "oivoi" kun miljoonat katsojat ympäri maailmaa näkevät Bicky Jr:n kisaamassa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Katsoikohan Timppa niitä tähänastisia kisoja 52" taulutelkkarista joka on ostettu periaatteella "osta nyt, maksa helmikuussa" vai päättikö Janica että heillä katsellaan Liv-kanavalta ohjelmaa jossa käsitellään seksuaaliterapeutin kanssa kipinän ja kemian hiipumista :))) Molemmissa tapauksissa Timpan reaktio on varmaan ollut "oivoi, voi.." :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kyllä me koko perheen voimin katsottiin kisoja ja kannustettiin poikaa. Tai no minä lähinnä toivoin jotain teknisestä viasta johtuvaa keskeytystä ettei hän satuttaisi itseään. Eikä saisi tv-näkyvyyttä... Oivoi...

        No, ihan hyvä vaan että pojan harrastus on nyt tauolla. Ehdotin hänelle tänään aamiaispöydässä, että hän voisi harrastaa mieluummin kisailua RC-autoilla ja lupasin myös tukea häntä taloudellisesti ja teknisissä jutuissa. Sain kuulla muistutuksen että en ole hänen oikea isänsä ja että Perheleipurien viipaloitu sekaleipä sekä Valion Arki-jogurtti on täyttä paskaa. Oivoi.... No ainakin yritin.

        Itse menen noin tunnin päästä työpaikan ruokalaan lounastamaan. Tänään onkin jo torstai ja se tarkoittaa että tarjolla on hernekeittoa ja pannukakkua hintaan 9,90e.


      • tarraIenkkari
        peris234 kirjoitti:

        Poistetussa viestissä oli oletettavasti se kuva prätkästä, jonka alun perin itse Bicky Royal mies postasi muutama viikko sitten?

        Niin mitäpä Timppa voi tehdä muutakaan kuin huokaista "oivoi" kun miljoonat katsojat ympäri maailmaa näkevät Bicky Jr:n kisaamassa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Katsoikohan Timppa niitä tähänastisia kisoja 52" taulutelkkarista joka on ostettu periaatteella "osta nyt, maksa helmikuussa" vai päättikö Janica että heillä katsellaan Liv-kanavalta ohjelmaa jossa käsitellään seksuaaliterapeutin kanssa kipinän ja kemian hiipumista :))) Molemmissa tapauksissa Timpan reaktio on varmaan ollut "oivoi, voi.." :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ei kun siinä oli Mika Kallion pyörä, johon oli fotoshopattu, että Timppa ei ole mun oikea iskä ja peris on Suoli24 trollikuningas.


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Kyllä me koko perheen voimin katsottiin kisoja ja kannustettiin poikaa. Tai no minä lähinnä toivoin jotain teknisestä viasta johtuvaa keskeytystä ettei hän satuttaisi itseään. Eikä saisi tv-näkyvyyttä... Oivoi...

        No, ihan hyvä vaan että pojan harrastus on nyt tauolla. Ehdotin hänelle tänään aamiaispöydässä, että hän voisi harrastaa mieluummin kisailua RC-autoilla ja lupasin myös tukea häntä taloudellisesti ja teknisissä jutuissa. Sain kuulla muistutuksen että en ole hänen oikea isänsä ja että Perheleipurien viipaloitu sekaleipä sekä Valion Arki-jogurtti on täyttä paskaa. Oivoi.... No ainakin yritin.

        Itse menen noin tunnin päästä työpaikan ruokalaan lounastamaan. Tänään onkin jo torstai ja se tarkoittaa että tarjolla on hernekeittoa ja pannukakkua hintaan 9,90e.

        Oliko Penetrators MC:n miehet myös teillä tota kisaa katsomassa, vai katsoivatko he sitä kerhotiloilla isolta TV-Screeniltä?

        Niin varmaan se "sun" poika saa paremmat aamupalat siellä OIKEAN isänsä luona Penetrators MC:n kerhotiloilla:))))))))))))))))))))))

        Toivottavasti teillä oli siellä Amicalla hyvät lounasruoat hintaan 9,90euroa:))))))))))))))))))))))))))

        Mistäs sitä Timppa tietää, jos vaikka Bicky Royal-mies opettaisi jossain vaiheessa pojalleen myös ne penislihastreenien salat:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • peris234 kirjoitti:

        Poistetussa viestissä oli oletettavasti se kuva prätkästä, jonka alun perin itse Bicky Royal mies postasi muutama viikko sitten?

        Niin mitäpä Timppa voi tehdä muutakaan kuin huokaista "oivoi" kun miljoonat katsojat ympäri maailmaa näkevät Bicky Jr:n kisaamassa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Katsoikohan Timppa niitä tähänastisia kisoja 52" taulutelkkarista joka on ostettu periaatteella "osta nyt, maksa helmikuussa" vai päättikö Janica että heillä katsellaan Liv-kanavalta ohjelmaa jossa käsitellään seksuaaliterapeutin kanssa kipinän ja kemian hiipumista :))) Molemmissa tapauksissa Timpan reaktio on varmaan ollut "oivoi, voi.." :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Niin palstan ylläpito näköjään taas poistanut sen prätkän kuvan, jonka Bicky Royal-mies postasi tänne muutama viikko sitten.

        Eipä siinä tosiaan Timppa voi muuta, kun huokaista vaan, että oi-voi voi, kun hän näke Bicky juniorin prätkän, jossa pyörän kyljessä on pojan oikean isän kuva ja lukee vielä teksti, että "Timppa ei ole mun oikea faija":))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Varmasti Timppa on maksanut perheelle sen 52 tuuman taulutelkun, mutta varmaan sitten taas Janica päättää enemmän sen, että mitä siitä katsotaan:)))))))))))))))))))))))))))


    • Niin__

      Parasta tässä ketjussa on DarkFearin kehitysvammaisuus.

    • CannonballsMC

      Tää on suuri epäkohta ja vääryys Suomessa että yksityishenkilöiden väitetyt rikokset laitetaan viattoman kerhon syyksi!!!!!

    • Ehdonalaista napsahti, käväisin tossa Virossa pankkiiriliikkeessä hakemassa puuttuvat palkat kerhon jätkille ja korvauksen sikalan pitäjille. Kerhon palaverissa tultiin siihen tulokseen että Penetrators MC tarvii mua ja mun tietotaitoa ja suhteita, joten olen vuodenvaihteeseen asti eräänlainen neuvonantaja, non-executive director, ja sitten ensi vuodesta alkaen jälleen Tatuoitukaluinen Penetraattori. Olis tää paljon huonomminkin voinut mennä!

      Makoilen tässä juuri Liljalaakson Timpan sohvalla, kaivan munia ja juon kaljaa, ja kohta lähdetään pojan kanssa kerhon tiloille. Ei muuta kun Mötley Crüen Hooligan's Holiday pauhaamaan keulivan Silveradon kajareista!

      • Hyvä juttu, kun selvisit Bicky pelkällä ehdonalaisella. Olisihan se ollut varmasti Bicky juniorille harmi, jos hänen oikea isänsä olisi vankilaan joutunut. Eipä se aisuri-isä Timppa voisi mitenkään sua korvata pojalle, kun eipä Timppa edes ole pojan OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))

        Onkohan Timppa ollut eilen perheineen Turussa katsomassa Suomi vs. Turkki-futispeliä. Eilen vaan tuli mieleen, että kummankohan puolia Timpan perheessä on pidetty tossa pelissä:)))))))))))))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2268
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1569
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1495
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      126
      1302
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1199
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      924
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      294
      825
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      815
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      69
      744
    Aihe