Multitrolli boikottiin!

palstasiivousta

Jätetään tämä Peris/DarkFear/Liljalaaksolaiset yms. keskustelemaan ihan itsekseen. Ei vastata näihin trolliviesteihin eikä edes lueta niitä ja jos trolli yrittää osallistua muihin keskusteluihin sivuutetaan trollin viestit lukematta,

Eiköhän sitkeinkin trolli kyllästy, jos joutuu keskustelenaan vain itsensä kanssa,

10

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei täällä mitään trolleja ole, tuskin ainakaan rekisteröityneenä käyttäjänä. Periksen mä näin viime viikolla Shellillä ohimennen ja aiemmin kesällä satuttiin samaan pizzeriaan syömään. DarkFearin mä näin Varissuolla joskus 2013 kun hän asui Turussa ja mä en ollut vielä joutunut poseen. He ovat keskenään kaksi ihan eri tyyppiä eikä liity esim. Penetratorsiin mitenkään. Timpan perheen luona Liljalaaksossa oon käynyt muutaman kerran ja esim. Bicky junioria näen täällä kerholla lähes päivittäin.

• imeparsaa

Hah, ei kukaan näitä trollihahmoja usko.

• Niin eipä tällä onneksi edes ole mitään trollihahmoja, vaan ihan todellisia ja oikeita henkilöitä.

Mä muistan myös nähneeni joskus paksuniska-Maken varissuolla, mutta sitten en vähän aikaan miestä enää nähnyt, kun oli kuulemma joutunut vankilaan jostain kumman syystä:)

Sen sijaan Bicky Royal-miestä ja muita Penetrators MC:n miehiä näin useamminkin Turussa ja varissuolla eri paikoissa. Timpan näin myös usein perheineen Prismassa.

• Kkjjg
        DarkFear kirjoitti:

Niin eipä tällä onneksi edes ole mitään trollihahmoja, vaan ihan todellisia ja oikeita henkilöitä.

Mä muistan myös nähneeni joskus paksuniska-Maken varissuolla, mutta sitten en vähän aikaan miestä enää nähnyt, kun oli kuulemma joutunut vankilaan jostain kumman syystä:)

Sen sijaan Bicky Royal-miestä ja muita Penetrators MC:n miehiä näin useamminkin Turussa ja varissuolla eri paikoissa. Timpan näin myös usein perheineen Prismassa.

Huomenta. Sitä on taas nukuttu pää selväksi tummelipökkyrästä?

• kaisaasanoa
        DarkFear kirjoitti:

Niin eipä tällä onneksi edes ole mitään trollihahmoja, vaan ihan todellisia ja oikeita henkilöitä.

Autisti-vajakki DarkFear on pahin trollihahmo, "onnea" vaan perikselle.

• kalju_kiiltää
        kaisaasanoa kirjoitti:

Autisti-vajakki DarkFear on pahin trollihahmo, "onnea" vaan perikselle.

DarkFear on vajaa nelikymppinen neitsytsetä Turusta

• Älynhaamu

Tulin takaisin palstalle kummittelemaan.. me ollaan ihan eri henkilö Periksen ja DarkFearin kanssa, juon minttuviina, he taas eivät.

• Janican_kampaaja

Niinhän se on jo pitkälle ollutkin. Luonnollisista syistä, periksen trollien jutut on umpitylsiä.

• palstan_parhaat

Trollijahtaajat poikottiin. On mukava lukea DarkFearin juttuja. Samoin Totuus2017:n , Suomi-Maken, Bickyn ja Liljalaakson Timpan kirjoituksia

• Mohammed_Liljalaakso

Periksellä on rekattuja hahmoja kaksi per mielisairaus eli yhteensä 14.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      4781
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3203
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3145
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      2264
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      236
      1392
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1151
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1118
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1028
    Aihe