Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai+katos+vaan,+siinä+onkin+joku+tyttö+kuolannut+hyvän+kaverini+Bicky+Royal+miehen+perään+ja+kuvaillut+melkeinpä+inhorealistisesti+mieltymyksensä+:)))))))))))))))))))))))))))))))+No+mut+tollasta+se+on+kun+tatuoitu+pinkeäkaluinen+penetraattori+oikein+jyystämällä+jyystää+:))))))))))))))))))))))))))))))))))+Ja+Bickyllä+on+millä+jyystää,+kun+hän+on+vuosikausia+käynyt+impparin+salilla+ja+pujottanut+levytangon+penikseensä+ja+nostellut+sitä,+tehnyt+alataljassa+peniskulmasoutua+selinmakuulla,+yms.+:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ja+ketju+näytti+olevan+niin+vanha+että+joku+on+noteerannut+jo+hänen+entisen+Dodge+Raminsa+mutta+kyllä+nyt+vasta+leuka+loksahtaisi+ja+pikkarit+pyörisi+housujen+alla+kun+näkisi+hänen+keulivan+Chevy+Silveradon+:)))))))))))))))))))))))+Bicky+kun+runttaa+liikennevaloissa+kaasun+pohjaan+niin+typpioksiduulin+aiheuttamat+vihreät+lieskat+syöksyy+pakoputkista+kuin+Tapen+lohikäärmeen+suusta+konsanaan+ja+25+metrin+keulimisen+jälkeen+kajareista+alkaa+soimaan+Crash+ykkösen+kentän+Hog+wild+taustamusiikki:+https://www.youtube.com/watch?v=UGdmWxLqw9Y+
+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ps.+Pärisee+ihan+hvetisti+🌿🍄🤗
11.11.2020 19:43
Miten+ihmeessä+peris+tähän+mukamas+liittyy,+muuten+kuin+että+Kasipätkää+on+korjattu+häneltä+ostetuilla+osilla?+Siinähän+kaverini+ja+pomoni+Bicky+mainosti+meidän+taksifirmaa,+eikä+peristä+ole+näkynyt+tässä+ketjussa+ollenkaan+:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
10.11.2020 10:38
Kapteeni+Roger+Penske+olisi+parempi+ja+osaavampi+Yhdysvaltain+presidentiksi+kuin+kumpikaan+ehdokkaista+😃
31.10.2020 08:22
Sun+mutsi+oli+kyllä+kiva+poikkeus+tossa+ikäluokassa,+sen+verran+mitä+mä+häntä+näin+silloin+kerran+siellä+pizzeriassa+ja+joskus+teillä+kun+ostin+850:n+osia.+Yleensä+eläkeläismummeleilta+saa+kuulla++sellaista+hiljaista+jupinaa+kerhomme+nahkaliivistä,+tatuoinneistani,+tai+siitä+että+olen+pysäköinyt+pari+metriä+leveän+GMC+Sierrani+jonkun+pienen+punaisen+Micran+viereen+kaupan+parkkipaikalla.
Eikä+susta+kyllä+huomaa+mitään+aspergeriä+ellet+olisi+asiasta+itse+kertonut.+Sulla+on+kuitenkin+hyvät+sosiaaliset+taidot,+käytöstavat,+huumorintajua+jne.+Eli+olet+just+tollanen+tavallista+elämää+elävä+as-henkilö+kenestä+ei+saa+väännettyä+mitään+fiktiivistä+karikatyyrihahmoa+mihinkään+tv-sarjaan+tai+leffaan.+Muutenkin+aika+ala-arvoista+pilkata+autisminkirjon+henkilöitä+vaikkapa+just+siinä+Rillit+Huurussa+ohjelmassa.+Todennäköisesti+koko+asiasta+vitsailu+kokee+ajan+saatossa+muutenkin+samanlaisen+inflaation+kuin+vaikkapa+seksuaalivähemmistöistä+tai+tummaihoisista+väännetyt+vitsit.
29.10.2020 15:30
On+kyllä+ollut+outo+meininki+palstalla+viime+aikoina.+Ensin+DarkFearin+koko+tunnus+bannattiin+ja+oletettavasti+rinnakkaisnikkikin+on+jäähyllä+kun+ainakaan+mä+en+ole+huomannut+hänen+kirjoituksiaan+palstalla+hetkeen.+
Eikä+siinä+kaikki,+muutama+turkulainenkin+joutui+sitten+jäähylle,+minä+mukaanlukien+🙄+Vissiin+periksen+kiinteä+nettiyhteys+sekä+Penetrators+MC:n+kerhotilojen+julkinen+pöytäkone+olivat+ainakin+muutaman+päivän+ajan+ip-bannissa.+Tossa+just+periksen+ja+Bickyn+kanssa+viestiteltiin+ja+naurettiin+että+mahtaa+modeilla+olla+voittajafiilis+kun+pääsevät+käyttämään+valtaa+palstalla+ja+laukeavat+housuihinsa+nopeammin+kuin+naisseurassa+jos+heillä+sellaista+olisi+😂
Syitä+en+äkkiseltään+keksi,+muuta+kuin+että+me+ollaan+tosiaan+keskusteltu+hieman+ohi+aiheen+esim.+autoista,+salireeneistä+jne.+Eikä+tietääkseni+JyystaXin+tai+Jyysterian+mainokset+ole+olleet+mitenkään+loukkaavia+eivätkä+ennenkaikkea+liity+perikseen+tai+Jormaan+yhtään+mitenkään+🙄
Josta+tulikin+mieleen...
-------------------
Kaupallinen+yhteistyö:
Jyysteriasta+pizzat,+kuukerinnellit+ja+muut+herkut+😊
Tässä+ruokalistamme:+https://aijaa.com/YlFVaJ
Myös+toimitus+kotipihaan+aina+luotettavasti+Toyota+Yariksella+meinaan.
Tarjoamme+kaikille+asiakkaillemme+aterian+yhteydessä+shotin+80%+vodkaa+coronaviruksen+leviämisen+ehkäisemiseksi.
Tervetuloa+herkuttelemaan+Varissuon+liikekeskukseen!
28.10.2020 11:53
Niin+no+ei+periksellä+ole+varsinaisesti+perheenjäseniä,+mutta+en+mä+nyt+silti+näkisi+että+hän+pitäisi+mua+tai+Liljalaakson+Timppaa+minään+perheenjäsenenä+🙄+Hyvä+kaveri+peris+kylläkin+on,+hauska+ja+reilu+jätkä.+Ja+on+aina+tervetullut+Penetratorsin+kerhotiloille+vaikka+hän+ei+kerhon+täysjäsen+olekaan+😊
22.10.2020 23:24
Täytyy+sanoa+että+onpa+hyvin+argumentoituja+keskusteluja+palstan+asiallisimmilta+kirjoittajilta+👍+
Itekin+nuorempana+kun+reenasin+kaikkein+haastavempia+ja+spesifimpiä+lihasryhmiä+niin+tuli+roinattua+kunnolla,+ei+muuta+kun+härskisti+piikki+farkkujen+läpi+salin+vessassa.+Ja+Bicky+Royal+miehen+kanssa+ollaan+vietetty+eräät+viikonloput+yksillä+silmillä+kun+vähän+puuteroitiin+nenää,+mut+niistäkin+tuli+loppujen+lopuksi+niin+hvetisti+sivuoireita+ja+refloja+että+jätin+ne+hommat+oikeastaan+samantien+kun+voitin+kenosta+sen+250k€.+Ajattelin+että+nyt+on+hyvä+hetki+aloittaa+uusi+elämä+ja+ostinkin+Lausteelta+60-neliöisen+kerrostalokaksion+ihan+kohtuulliseen+hintaan+ja+päivitin+auton+GMC+Sierra+jyystö-truckiin.+Ajattelin+että+ei+sitä+vielä+40+ikävuoden+tuntumassa+halua+hautaan+mennä+omien+typerien+valintojen+takia.+Nyt+vetelen+enää+80%+Saaremaa-vodkaa+ja+rivatrileja+rapulaan.
Ja+muakin+suoraan+sanottuna+ketuttaa+just+tuo+että+työntekijöitä+kuormitetaan+ihan+liikaa+ja+samaan+aikaan+on+paljon+työttömiä+aktiivisia+työnhakijoita+joita+uhkaa+syrjäytyminen+yms.+Sen+tiukkaan+vedetyn+henkilöstön+huomaa+ihan+perus+arjessa,+jonotat+sitten+pääsyä+hammaslääkäriin+tai+omaa+vuoroasi+kaupassa+jne.+Mutta+mitä+mäkin+olen+osakkaana+JyystaXissa+ja+Jyysteriassa,+niin+eipä+sitä+työntekijän+palkkaamista+ole+tehty+kovinkaan+helpoksi+yrityksillekään.+Olisi+meinaan+pitkät+jonot+taksitolpalla+ja+Jyysteriassa+jos+mekin+maksettaisiin+kaikkien+hängä-jäsenten+ja+ihanien+aasialaisneitokaisten+🤗+palkoista+kaikki+alvit,+lellit,+pallit+ja+vellit.+Mutta+joo+se+siitä+🤭
Itellä+on+nykyään+siinä+mielessä+ihan+talous+tasapainossa,+että+on+omistusasunto,+oma+auto,+esimiestyötä+kahdessa+yrityksessä,+ja+Daytona+ja+Indy+-kisojen+voitoista+saadut+palkintorahat+sijoitettu+varsin+maltillisen+riskin+rahastoihin+ja+osakkeisiin.+😊
20.10.2020 22:13
No+on+se+kumma+kun+ei+rehdin+suomalaisen+miehen+sanaa+meinata+uskoa.
No+tuossa+on+kuva+autosta+sellaisena+kun+me+se+ostettiin:
https://static.wikia.nocookie.net/forzamotorsport/images/7/7d/MOT_XB1_Ford_02_Riley.png/revision/latest/scale-to-width-down/816?cb=20191124142634
Ja+tuosta+voi+tarkistaa+vuoden+2015+kisan+tulokset:+https://en.wikipedia.org/wiki/2015_24_Hours_of_Daytona
Noin+isolla+ja+menestyvällä+tiimillä+se+oli+käytössä+vain+vuonna+2015+jonka+jälkeen+ostimme+sen+nettihuutokaupasta.+Paikkailimme+hiilikuiturungon+halkeamia+yms.+kemiallisella+metallilla+ja+päivitimme+esim.+just+turbon+välijäähdytintä+paremmaksi+kun+ostimme+P234:ltä+sellaisen+Hyundai+H1+pakusta.
Ja+tuossa+kyseinen+auto+on+teipattuna+meidän+tiimin+väreihin.+Ei+muuta+kun+nuolta+oikealle+niin+näkyy+pari+lisäkuvaa.+http://aijaa.com/5obQbe
Ja+tässä+videossa+tiimimme+kuljettaja+Javier+Escuella+tekee+viimeisellä+kierroksella+upeita+ohituksia+nousten+kisan+kärkeen+ja+ajaen+voittoon:+https://www.youtube.com/watch?v=9ZMwT0SjMCY
Voiko+tätä+enää+tän+uskottavammin+kertoa?+🙄
18.10.2020 18:13
Kuka+sanoi+että+me+oltaisiin+muka+jollain+periksen+peltoautolla+ajettu?+Kyseinen+kilpa-auto+ostettiin+käytettynä+Chip+Ganassi+Racingilta,+mutta+periksen+firman+kautta+hommasimme+komponentteja.+Esim.+vara-akkuja,+tulpanjohtoja,+välijäähdyttimiä+yms.+sälää.
18.10.2020 13:23
En+kyllä+tiedä+minäkään+mistä+tuo+juttu+on+lähtenyt+laukalle+että+olisin+muka+joku+periksen+keksimä+hahmo+tai+mielikuvitusystävä+🙄+Me+ollaan+kaksi+ihan+eri+henkilöä+ja+mitä+alkuperäiseen+aiheeseen+tulee+niin+mulla+on+pelkästään+hyvää+sanottavaa+hänen+firman+palveluista,+tuotteista+ja+yhteistyöstä.+Olen+mäkin+ostanut+häneltä+Volvon+osia+Jyystaxiin,+yhteistyö+pelasi+saumattomasti+Daytonassa+ja+Indyssä,+muutama+vuosi+sitten+ostin+häneltä+Vectran+vanteet+mitkä+kävi+mun+sen+hetkisen+Camaron+alle+jne.+Siihen+aikaan+myös+hänen+äitinsä+oli+vielä+välillä+mukana+auttamassa+autohommissa+yms.+ja+sillä+kerralla+juotiin+myös+pihakahvit+ja+syötiin+mustikkapiirakkaa+👌
Ja+nuo+höpinät+periksen+mt-ongelmista+on+ihan+liioiteltuja,+harvinaisen+täysjärkinen+kaveri+palstalla+ja+irl.+Olen+itekin+joskus+saanut+paniikkikohtauksia+esim+refloissa+ollessa+eikä+mua+aikuisena+terveellä+itsetunnolla+varustettuna+miehenä+hävetä+sitä+myöntää.+Kukapa+ei+joskus+vähän+flippaisi+mut+ei+sen+ympärille+ketään+kannata+määritellä.
18.10.2020 13:18
Kyllä+sulla+on+käynyt+viime+aikoina+käsittämättömän+huono+tuuri+että+millaisiin+naisiin+oot+tutustunut.+Tai+hyvillä+naisilla+huono+tuuri+kun+eivät+ole+tutustuneet+suhun.+Mut+pääasia+että+sulla+on+ilmeisesti+ihan+rauhallinen+ja+hyvä+fiilis,+ja+säilytit+kasvosi+ja+poistuit+voittajana+näyttämöltä+👍+Toista+se+olisi+olla+aisuri+joko+tietämättään+tai+hampaita+kiristellen.+Sellasiakin+tapauksia+on+ihan+omassa+tuttavapiirissä+ja+muistaakseni+myös+tällä+palstalla.
15.10.2020 18:43
Joo+annoin+perikselle+tosiaan+viisi+kankaista+kasvomaskia+ja+tämähän+kävi+ilmi+ketjussa,+jossa+myös+markkinoin+näitä+Penetratorsin+"support"+maskeja.+Tosiaan+mustaa+polyesteriä+oleva+kankainen+maski,+jonka+yläosassa+on+nenän+muotoja+mukaileva,+kaareva,+keltainen+teksti+"Penetrators+MC",+keskellä+on+kerhomme+tunnettu+logo,+ja+leuan+kohdalla+teksti+"1%+MC+Support".+Yksi+niistä+oli+sellainen,+joita+painatimme+yhteensä+vain+10+kappaletta+ja+siinä+on+tuo+leuassa+oleva+osuus+korvattu+tekstillä+"Daytona+Limeted+Edition"+ja+siihen+on+myös+painettu+kyseisen+radan+profiili+😊
Tuo+on+kyllä+hyvä+idea+tuo+Kuukerin+Nelli+-maski.+Periaatteessa+sellaisia+saisi+teetätettyä+samalla+tavalla+toteutettuna+kuin+nämä+normimaskit,+mutta+vain+eri+väritaustalla.+Ja+niihinkin+voisi+kehitellä+jonkun+"Limited+Edition"+jutun,+esimerkiksi+suuhunpäin+työntyvän+ihan+pienenpienen+tumman+jellyjortikan+😊😊😊😊😊
11.10.2020 14:02
Se+on+kyllä+luokattoman+hidasta+touhua+missä+aikataulussa+noita+opastauluja+päivitetään.+Täytyy+kyllä+joku+päivä+ottaa+asia+huoltoyhtiön+kanssa+puheeksi,+että+avaavat+lasioven+jonka+taakse+voidaankin+sitten+vaihtaa+ajan+tasalla+oleva+mainoskyltti.
Bickyn+OIKEA+appiukko+Näädän+Make+olisi+tietty+avannut+sen+heti,+silloin+kun+se+oli+vielä+vartijoiden+vastuulla.+Ja+onhan+hän+nyt+jo+eläkkeelläkin+ja+avaimet+palautettu+jne.
Lataa+laitteesi+äppikaupasta+Jyysteria-sovellus,+niin+sieltä+aukeaa+hyvä+ja+ajantasainen+opaskartta+kuinka+löydät+tänne+😊😊😊
11.10.2020 13:55
Voisiko+aloittaja+muuten+kopioida+ja+liittää+artikkelin+sisällön+tänne?+En+ole+viitsinyt+tilata+noita+Hesarin+maksullisia+palveluita+kun+artikkelit+on+lähes+aina+pelkkää+Trumpin+ja+Isä+Putinin+mollaamista.+Muutenkin+täytyy+vähän+katsoa+mihin+rahansa+laittaa+kun+koronakriisi+vaikuttaa+väistämättä+myös+mun+tuloihin+ja+kuitenkin+jo+tässä+vaiheessa+vuotta+kerätään+budjettia+esim.+Daytona+24h+kisaan+tammikuulle.+Eikä+ton+GMC+Sierra+jyystö-truckin+ylläpitokaan+ole+mitään+Hiasen+luokkaa+että+kerran+vuodessa+vaihdetaan+öljyt+ja+naftaa+kuluu+"vain"+sen+10+litraa+satasella.
11.10.2020 11:32
Eipä+ole+pahemmin+tullut+käytyä+baareissa+nyt+korona-aikaan,+eikä+JyystaXillakaan+ole+ollut+niin+paljon+matkustajia+yöaikaan+kuin+joskus+aiemmin,+että+tuskin+mä+liityn+tuohon+tartuntaketjuun+mitenkään.+Meillä+on+Penetratorsin+kerhotiloilla+usein+omat+bileet+missä+ei+tarvii+maksaa+ylihintaisesta+bissestä+vaan+voi+kiskoa+80%+Saaremaa-shotteja+huoletta.+Ja+porukka+saa+pukeutua+miten+haluaa,+eikä+kukaan+ajattele+siitä+mitään+negatiivista+jos+vaikka+mä+tai+Bicky+pidetään+taksikuskin+työasu+yllämme+eli+Tom+of+Finland+-henkinen+nahka-asu+ja+kaasunaamari+tai+koppalakki+😊😊😊
Tosin+on+sitä+välillä+tullut+käytyä+Varissuon+ja+Lausteen+alueen+paikallisissa+juottoloissa,+mut+nyt+kun+viimeaikaisia+koronauutisia+olen+lukenut+niin+varmaan+entistä+vähemmän+tulee+käytyä+noissakaan.
30.09.2020 09:40
Eihän+peris+liity+tähän+aloitukseen+yhtään+mitenkään,+sillä+Jorma+ja+Jere+kirjoittivat+omia+kokemuksiaan+ja+kuultuja+tornihuhuja+Toyotan+luotettavasta+laadusta+:))))))))))))))))))))))))))))))))))+Mäkin+olen+voittanut+Daytona500+Nascar-kisan+2019+ja+2020+Toyota+Camry+Nascar-autolla+eikä+meinaan+kummallakaan+kerralla+vikavalot+vilkkuneet+tai+moottori+lauennut+500+mailin+rääkissä+kaasu+pohjassa+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ja+onhan+Pääskyvuoren+Maan+Siirto+Virma+ihan+oikea+yritys,+eikä+mitään+spämmiä.+Kyseisen+firman+kanssa+tehtiin+ja+myytiin+paljon+aliurakoita+toinen+toisillemme+ja+muille+firmoille+silloin+kun+touhusin+rakennusalalla+:))))))))))))))))))))))+Kovin+tämä+Jorman+serkkukin+kehui+aina+Hiacejen,+Hiluxien+ja+Dynan+luotettavuutta+ja+manasi+alimpaan+koloon+VW+Transportterin+jonka+oli+erehtynyt+joskus+ostamaan+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
26.09.2020 10:45
Hyviä+pizzoja+sä+muuten+oot+pyöräyttänyt+siellä+👍+Noi+hängät+ja+prospectit+on+aina+välillä+tuoneet+kerhotalolle+laatikoittain+pizzoja.+Eikä+siinä+mitään,+pirun+hyvää+reenisafkaa+missä+on+makrojakaumat+kohdallaan+😎
04.09.2020 17:01
Harjoituksissa+pyritään+siihen+että+ajetaan+yhdellä+moottorilla+kaikki,+sitten+aika-ajossa+on+oma+hyvin+viritetty+moottorinsa+ja+kisaan+sitten+kolmas+mikä+on+optimoitu+500+mailin+ajoon+😊
No+tuolla+rungolla+Scott+Dixon+ajoi+Indy500-kisan+2018,+sitten+Penetratorsin+tiimin+kanssa+ostettiin+se+pois+viime+vuonna,+ja+mä+ajoin+Indyn+sekä+Laguna+Secan+kisat+enkä+pahemmin+kolaroinut+niin+hyvinhän+sillä+voi+vielä+ajaa.+Niinhän+se+Liljalaakson+Timppakin+sanoo+ettei+järvi+soutamalla+kulu+😆😆😆
07.08.2020 23:35
Ei+vaan+kyllä+se+on+ihan+rehellisesti+Penetrators+MC+Racing.+Autossakin+on+nuo+Penetrators+tarrat+😊+Unohtui+mainita+aloituksessa.+No+mut+tällasia+bugeja+voi+tapahtua+itse+kunkin+virallisessa+pressitilaisuudessa+😊
Jep+voihan+ravintola+Jyysteria+olla+aika+persoonallinen+paikka+turistille.+Erottuu+perus+pizzerioista+ja+pikaruokaketjuista+:)
07.08.2020 23:31
Kiitos+hei!+Mukavaa+viikonloppua+sullekin+🤗
07.08.2020 22:46
4 / 17