31 vuotias tatuoitu hoikahko rämäpäinen nainen etsii itselleen motoristimiestä joka ei kavahda elämässä eteentulevia tilanteita, ei pelkäisi vauhtia tai pokkuroisi mitään turhaan muutenkaan.
Sellaista joka elää ehkä muuta kun kahdeksasta neljään elämää..
Tykkään eläimistä, mut en vasikoista.
Mistä löytäisin sinut mies, yhteiselle matkalle ja katsomaan miten pahasti rytisee metsään?
Mistä löytäisin 30-40v motoristimies?
44
168
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ja kun päättää alkaa trollaamaan ei kannattaisi ihan noin ilmeinen olla, kannattaisi varmaan ikäänkuin pikkuhiljaa avautua. Ei jatkoon.
-harmiseikirj-Kollimaattori kirjoitti:
Onko tämä joku periksen uusi mielikuvituskaveri? ; )
Ei ole uusi kun ei ole yhtään entuudestaankaan.
Mutta toivottavasti vaikkapa Porarin Marco huomaa tämän ketjun ja jättää yhteystietonsa aloittajalle, täytyykin laittaa Makelle viestiä snäpchatissa ja vinkata 😊😊😊😊😊peris234 kirjoitti:
Ei ole uusi kun ei ole yhtään entuudestaankaan.
Mutta toivottavasti vaikkapa Porarin Marco huomaa tämän ketjun ja jättää yhteystietonsa aloittajalle, täytyykin laittaa Makelle viestiä snäpchatissa ja vinkata 😊😊😊😊😊Hei kiitti peris, oot sä reilu jätkä!
Mutta joo, mä olen tällainen neljänkympin tuntumassa oleva tatuoitu jämäkkäniskainen, -kätinen ja -kaluinen jyystärikarju. Oon tosiaan Penetrators MC:n Vice President, arkiajot hoidetaan GMC Sierralla ja harrastuksena mulla on ollut osallistua yksittäisiin arvokisoihin autourheilun saralla. Oon voittanut esim. Indianapolis500 kisan vuonna 2019, Daytona500 kisan 2019 & 2020, Daytona 24h kisan 2019 & 2020, ja monessa kisassa olen ollut siinä top-viidessä jos ei ole voittoon asti riittänyt vauhti. Harrastan salilla myös penislihasten bodaamista 😊😊😊😊😊
Mun varsinainen duuni on toimia vuoropäällikkönä ravintola Jyysteriassa sekä JyystaXi-taksifirmassa. Eli käytännössä teen ihan käytännön töitä, mutta toimin samalla myös esimiehenä ja katson että kaikki sujuu kuten kuuluukin. Tää ei ole mikään ylpeilynaihe, mutta oon ollut muutama vuosi sitten ulkomaillakin jonkin aikaa, Sarajevossa nimittäin. Mut se on taaksejäänyttä elämää.
Laita sähköpostia mulle osoitteeseen [email protected] niin tutustutaan :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- Anonyymi
paksuniska-make kirjoitti:
Hei kiitti peris, oot sä reilu jätkä!
Mutta joo, mä olen tällainen neljänkympin tuntumassa oleva tatuoitu jämäkkäniskainen, -kätinen ja -kaluinen jyystärikarju. Oon tosiaan Penetrators MC:n Vice President, arkiajot hoidetaan GMC Sierralla ja harrastuksena mulla on ollut osallistua yksittäisiin arvokisoihin autourheilun saralla. Oon voittanut esim. Indianapolis500 kisan vuonna 2019, Daytona500 kisan 2019 & 2020, Daytona 24h kisan 2019 & 2020, ja monessa kisassa olen ollut siinä top-viidessä jos ei ole voittoon asti riittänyt vauhti. Harrastan salilla myös penislihasten bodaamista 😊😊😊😊😊
Mun varsinainen duuni on toimia vuoropäällikkönä ravintola Jyysteriassa sekä JyystaXi-taksifirmassa. Eli käytännössä teen ihan käytännön töitä, mutta toimin samalla myös esimiehenä ja katson että kaikki sujuu kuten kuuluukin. Tää ei ole mikään ylpeilynaihe, mutta oon ollut muutama vuosi sitten ulkomaillakin jonkin aikaa, Sarajevossa nimittäin. Mut se on taaksejäänyttä elämää.
Laita sähköpostia mulle osoitteeseen [email protected] niin tutustutaan :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Pääsee koronalinkoon
- Anonyymi
paksuniska-make kirjoitti:
Hei kiitti peris, oot sä reilu jätkä!
Laita sähköpostia mulle osoitteeseen [email protected] niin tutustutaan :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Omakehu, paras kehu
Eikö ne enään huoli sua tallille kun oot niin vanha?
😉😄Iik.
Jännänainen😱- Anonyymi
Ajoaika alkaa huhtikuussa ja päättyy marraskuun lopussa. Metsään ei ole tullut ajettua toistaiseksi. Perusasia on että motoristeissa on niitä jotka ovat kaatuneet moottoripyörillä, ja niitä jotka eivät vielä ole kaatuneet. Itse kuulun niihin jotka eivät vielä ole kaatuneet.
Ikä menee yli aloituksen ikähaarukan. Toki ulkonäkö on asia joka jää jokaisen itsensä makuasiaksi. - Anonyymi
No mene lähimpään joko helvetin enkeleiden bandidos tai mitä niitä on niin niiden tallille ja sanot kikkelii tekköö mieli niin pääset jengiin ja löydät elämäsi miehen
Huh... onneks oon haaruksn ulkopuolella. 😂👌
- Anonyymi
Et olisi sanonut sitä.
Anonyymi kirjoitti:
Et olisi sanonut sitä.
No nyt se käy puolustuksesta, jos ruvetaan haarukkaa muuttelemaan, mäkin voi sit heittää vastakriteerejä. Toi vaaranhakuisuus ei oikeen nappase. Tapasin jo herra hirven syksyllä ja se riitti. 😀
Vähän nahkeesti tuppi kääntyi sen jälkeen. 😁- Anonyymi
vaikka ootkin haaruksen ulkopuolella (vielä), niin tulitpa kuitenkin ilmoittautumaan. hyvä niin.
J-76 kirjoitti:
Kohta se sanoo, että ei haittaa kunhan pysyt lautasella. ;)
No saatan olla turhan liukas kaveri..✌️😄✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikka ootkin haaruksen ulkopuolella (vielä), niin tulitpa kuitenkin ilmoittautumaan. hyvä niin.
Huomasin saman, disse on tarjoamassa heti itseään vaikka ei seuraa haekaan hahhah.
Ei taida kelvata vanhan japsipyörän omistaja kuitenkaan. Anonyymi kirjoitti:
Huomasin saman, disse on tarjoamassa heti itseään vaikka ei seuraa haekaan hahhah.
Ei taida kelvata vanhan japsipyörän omistaja kuitenkaan.Tarjoamassa? Onkohan sinulla lukihäiriö? 😁
Tälläisiin provoiluihin on vaan hauska heittää vettä myllyyn. 😁- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tarjoamassa? Onkohan sinulla lukihäiriö? 😁
Tälläisiin provoiluihin on vaan hauska heittää vettä myllyyn. 😁Hahaa, älä yritä. Teeskentelet vieläpä vaikeasti tavoiteltavaa...
Anonyymi kirjoitti:
Hahaa, älä yritä. Teeskentelet vieläpä vaikeasti tavoiteltavaa...
No oikeasti enhän ole edes mikään motoristi. Sellainen fiilisajelija vaan.
Ja kyllä täällä kannattaa olla vaikeasti tavoitettava. Sellaisia hörhöjä taitaa olla taustalla, että oksat pois. 😁Disse kirjoitti:
No saatan olla turhan liukas kaveri..✌️😄✌️
Noo P12 raekoon santapaperia lautaselle ennen lastausta. ;)
Jop pysyy.Disse kirjoitti:
No oikeasti enhän ole edes mikään motoristi. Sellainen fiilisajelija vaan.
Ja kyllä täällä kannattaa olla vaikeasti tavoitettava. Sellaisia hörhöjä taitaa olla taustalla, että oksat pois. 😁Mjoo, eihän miehenkään tartte olla helpponakki. Mokomat ei sitä snaijaa.
J-76 kirjoitti:
Noo P12 raekoon santapaperia lautaselle ennen lastausta. ;)
Jop pysyy.Aika harvassa on kivet siinä paparissa. 😜
J-76 kirjoitti:
Mjoo, eihän miehenkään tartte olla helpponakki. Mokomat ei sitä snaijaa.
No ei, mutta lähinnä huvittaa nämä tälläiset aloitukset. Näitä Janica Näätä-juttuja. 😂
Disse kirjoitti:
Aika harvassa on kivet siinä paparissa. 😜
Meinaat, että jos kuitenkin pääsisi harvuuden ansiosta välistä liukenemaan? :D
Disse kirjoitti:
No ei, mutta lähinnä huvittaa nämä tälläiset aloitukset. Näitä Janica Näätä-juttuja. 😂
Huumorilla nämä kannattaakin ottaa. Mullakin on aina pieni pilke silmäkulmassa, ei tästä muuten tule mitään. :D
J-76 kirjoitti:
Meinaat, että jos kuitenkin pääsisi harvuuden ansiosta välistä liukenemaan? :D
Savolaisella kieroudella sit luikertelis kivien väkistä liukkaasti. 😬👌
Teen tässä taas jumboannosta lasagnee. Neiti tulee kylään ja myös sen kaveri illalla. Huomenillalla käydään porukalla keilaamassa. 😊
Pitäis tulla mukava viikonloppu. 😊Disse kirjoitti:
Savolaisella kieroudella sit luikertelis kivien väkistä liukkaasti. 😬👌
Teen tässä taas jumboannosta lasagnee. Neiti tulee kylään ja myös sen kaveri illalla. Huomenillalla käydään porukalla keilaamassa. 😊
Pitäis tulla mukava viikonloppu. 😊No se. Savolaiset puutkin myydään maailmalla erikoisuuksina kieroutensa vuoksi. ;D
Meinaatte vetää ensi lasaöverit ja sitten bailata eiku keilata ittenne kuitiksi? Kuulostaa mainiolta suunnitelmalta. :)J-76 kirjoitti:
Huumorilla nämä kannattaakin ottaa. Mullakin on aina pieni pilke silmäkulmassa, ei tästä muuten tule mitään. :D
Jep.. hauskoja sinäänsä. 😀👌
Ei mutta on se lähdettävä latomaan vuokaan kastikkeet ja levyt. Sit sapusta uuniin. 😋
Ei ookaan lasagnee ollut toviin.Disse kirjoitti:
Jep.. hauskoja sinäänsä. 😀👌
Ei mutta on se lähdettävä latomaan vuokaan kastikkeet ja levyt. Sit sapusta uuniin. 😋
Ei ookaan lasagnee ollut toviin.Jep. No meehän, ettei nälkä jää. :)
J-76 kirjoitti:
Jep. No meehän, ettei nälkä jää. :)
No ei siinä putkään mennyt... soosit oli jo valmiina. Nyt saa olla 50 min uunissa. Poitsu saa ottaa sen uunista, kun mä käyn neidin. 😊
- Anonyymi
Motor-Mies ja Roottori-Reety... siinä hyvä uusi sankaripari ohjelmistoon.
Ystävällisin terveisin,
Computer Security Experts Group
and
Philips Von Braun.
PS. Philips sanoo että takatukkaa vielä pitää hiemän OJENTAA.- Anonyymi
Haluan persumiestä.....
- Anonyymi
Haluan motorin V-6 Forsd
- Anonyymi
Eiköhän ne ole kuolleet liikenneonnettomuuksissa
- Anonyymi
Tatuoinnit rumentavat naista
- Anonyymi
Kelpaak tummaihoinen ja räjähtäväkaluinen?
- Anonyymi
eikös kaikki moottori-PYÖRÄILIJÄT ole yli 60-vuotiaita harmaapartyoja
- Anonyymi
niin... 2-pyörä, halvempi kuin 4-pyöräinen kulkuneuvo.
mutta hauska näprätä joskus pyöriäkin koska niin yksinke4rtaisia - Anonyymi
Hmmm... Taitavat olla linnassa kaikki?
Sinne vain portille vonkaamaan. Jonon jatkoksi. Täältä taitaa olla turha hakea muuta, kuin viiskymppisiä eroneita taikka ikisinkkuja pulleita köriläitä.
- Anonyymi
Monenko miehen käyttämä olet?
- Anonyymi
Kun muut ovat oppineet syy/seuraus mentaliteetin, niin toiset jatkaa samalla teini polulla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086