Mikä porttikielto täällä on elämään liittyvistä aiheista mitkä ei liity lapsiin. Tai seksismiin, rasismiin tai muihin törkeyksiin? Todella epäloogista mistä ilmoitetaan ja mitä poistetaan. Onko täällä oikeasti joku häiriköijä joka ilmoittaa kun itseään harmittaa jokin puheenaihe?
Miksi häviää aloituksia?
14
94
Vastaukset
En tiedä mitä on hävinnyt?
- Anonyymi
Työstä ja oikeasta elämästä ei mm. saa puhua mitään.
Monet törkeydet silti jätetään palstalle ja ihan vapaasti voi papat ihannoida nuoren lihan perään ja muuta sellaista iljetystä. Anonyymi kirjoitti:
Työstä ja oikeasta elämästä ei mm. saa puhua mitään.
Monet törkeydet silti jätetään palstalle ja ihan vapaasti voi papat ihannoida nuoren lihan perään ja muuta sellaista iljetystä.Se on hyvin ikävää.
” papat ihannoida nuoren lihan perään ja muuta sellaista iljetystä.”
Tuo on vielä inhottavampaa.
Kovin on vakava kysymys.
Täysin asialliset aloitukset poistetaan ja jäljelle jää vain kuona. Palsta räätälöidään käyttäjiensä näköiseksi :D
- Anonyymi
Ilmankos tänne tulee huonosti uusia palstalaisia.
- Anonyymi
Mikä ihme on joku Saban kuningatar?, kun isä lukee raamattua joskus, niin joo jossain 1. mooseksen kirja on mainittu tuosta hahmosas :D
Ei tietoa? Eiköhän tämä sivusto ole vaan tietoteknisesti yhtä hyvää laatua kuin italialaiset pikajunat...
https://youtu.be/oyuEZK-Wz4Y
Onks veeärrä ostanut suoli24;n ? 🤔- Anonyymi
Sitten tiedetään kun syyksi sanovat, että oli lehti raiteilla kun yllätti taas, että Suomessa on syksy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tiedetään kun syyksi sanovat, että oli lehti raiteilla kun yllätti taas, että Suomessa on syksy.
Sitä paitsi.. Eikö Tencent tai Google omista kaiken?
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi.. Eikö Tencent tai Google omista kaiken?
Guuggeli vois ostaakin suoli24;n niin vois toimiakin tsydemit. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tiedetään kun syyksi sanovat, että oli lehti raiteilla kun yllätti taas, että Suomessa on syksy.
No itseasiassa märät lehdet raiteilla vie tavarajunan veturilta pidot. 😬
Oon kuullut tornihuhun. 😀
- Anonyymi
Tämä on yritys, yrityksen ei kannata toimia tappiolla.
Mikä vetää lukijoita?
Palstariidat. Tavallinen pehmoelämä ei kiinnosta ketään, tunnevastuut ehkä muutamaa väliinputoajaa. On kyllä ollut outo meininki palstalla viime aikoina. Ensin DarkFearin koko tunnus bannattiin ja oletettavasti rinnakkaisnikkikin on jäähyllä kun ainakaan mä en ole huomannut hänen kirjoituksiaan palstalla hetkeen.
Eikä siinä kaikki, muutama turkulainenkin joutui sitten jäähylle, minä mukaanlukien 🙄 Vissiin periksen kiinteä nettiyhteys sekä Penetrators MC:n kerhotilojen julkinen pöytäkone olivat ainakin muutaman päivän ajan ip-bannissa. Tossa just periksen ja Bickyn kanssa viestiteltiin ja naurettiin että mahtaa modeilla olla voittajafiilis kun pääsevät käyttämään valtaa palstalla ja laukeavat housuihinsa nopeammin kuin naisseurassa jos heillä sellaista olisi 😂
Syitä en äkkiseltään keksi, muuta kuin että me ollaan tosiaan keskusteltu hieman ohi aiheen esim. autoista, salireeneistä jne. Eikä tietääkseni JyystaXin tai Jyysterian mainokset ole olleet mitenkään loukkaavia eivätkä ennenkaikkea liity perikseen tai Jormaan yhtään mitenkään 🙄
Josta tulikin mieleen...
-------------------
Kaupallinen yhteistyö:
Jyysteriasta pizzat, kuukerinnellit ja muut herkut 😊
Tässä ruokalistamme: https://aijaa.com/YlFVaJ
Myös toimitus kotipihaan aina luotettavasti Toyota Yariksella meinaan.
Tarjoamme kaikille asiakkaillemme aterian yhteydessä shotin 80% vodkaa coronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi.
Tervetuloa herkuttelemaan Varissuon liikekeskukseen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625