Miksi häviää aloituksia?

Anonyymi

Mikä porttikielto täällä on elämään liittyvistä aiheista mitkä ei liity lapsiin. Tai seksismiin, rasismiin tai muihin törkeyksiin? Todella epäloogista mistä ilmoitetaan ja mitä poistetaan. Onko täällä oikeasti joku häiriköijä joka ilmoittaa kun itseään harmittaa jokin puheenaihe?

14

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä mitä on hävinnyt?

      • Anonyymi

        Työstä ja oikeasta elämästä ei mm. saa puhua mitään.
        Monet törkeydet silti jätetään palstalle ja ihan vapaasti voi papat ihannoida nuoren lihan perään ja muuta sellaista iljetystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työstä ja oikeasta elämästä ei mm. saa puhua mitään.
        Monet törkeydet silti jätetään palstalle ja ihan vapaasti voi papat ihannoida nuoren lihan perään ja muuta sellaista iljetystä.

        Se on hyvin ikävää.

        ” papat ihannoida nuoren lihan perään ja muuta sellaista iljetystä.”
        Tuo on vielä inhottavampaa.


    • Kovin on vakava kysymys.

    • Täysin asialliset aloitukset poistetaan ja jäljelle jää vain kuona. Palsta räätälöidään käyttäjiensä näköiseksi :D

      • Anonyymi

        Ilmankos tänne tulee huonosti uusia palstalaisia.


    • Anonyymi

      Mikä ihme on joku Saban kuningatar?, kun isä lukee raamattua joskus, niin joo jossain 1. mooseksen kirja on mainittu tuosta hahmosas :D

    • Ei tietoa? Eiköhän tämä sivusto ole vaan tietoteknisesti yhtä hyvää laatua kuin italialaiset pikajunat...

      https://youtu.be/oyuEZK-Wz4Y

      Onks veeärrä ostanut suoli24;n ? 🤔

      • Anonyymi

        Sitten tiedetään kun syyksi sanovat, että oli lehti raiteilla kun yllätti taas, että Suomessa on syksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tiedetään kun syyksi sanovat, että oli lehti raiteilla kun yllätti taas, että Suomessa on syksy.

        Sitä paitsi.. Eikö Tencent tai Google omista kaiken?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä paitsi.. Eikö Tencent tai Google omista kaiken?

        Guuggeli vois ostaakin suoli24;n niin vois toimiakin tsydemit. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tiedetään kun syyksi sanovat, että oli lehti raiteilla kun yllätti taas, että Suomessa on syksy.

        No itseasiassa märät lehdet raiteilla vie tavarajunan veturilta pidot. 😬

        Oon kuullut tornihuhun. 😀


    • Anonyymi

      Tämä on yritys, yrityksen ei kannata toimia tappiolla.
      Mikä vetää lukijoita?
      Palstariidat. Tavallinen pehmoelämä ei kiinnosta ketään, tunnevastuut ehkä muutamaa väliinputoajaa.

    • On kyllä ollut outo meininki palstalla viime aikoina. Ensin DarkFearin koko tunnus bannattiin ja oletettavasti rinnakkaisnikkikin on jäähyllä kun ainakaan mä en ole huomannut hänen kirjoituksiaan palstalla hetkeen.

      Eikä siinä kaikki, muutama turkulainenkin joutui sitten jäähylle, minä mukaanlukien 🙄 Vissiin periksen kiinteä nettiyhteys sekä Penetrators MC:n kerhotilojen julkinen pöytäkone olivat ainakin muutaman päivän ajan ip-bannissa. Tossa just periksen ja Bickyn kanssa viestiteltiin ja naurettiin että mahtaa modeilla olla voittajafiilis kun pääsevät käyttämään valtaa palstalla ja laukeavat housuihinsa nopeammin kuin naisseurassa jos heillä sellaista olisi 😂

      Syitä en äkkiseltään keksi, muuta kuin että me ollaan tosiaan keskusteltu hieman ohi aiheen esim. autoista, salireeneistä jne. Eikä tietääkseni JyystaXin tai Jyysterian mainokset ole olleet mitenkään loukkaavia eivätkä ennenkaikkea liity perikseen tai Jormaan yhtään mitenkään 🙄

      Josta tulikin mieleen...

      -------------------

      Kaupallinen yhteistyö:

      Jyysteriasta pizzat, kuukerinnellit ja muut herkut 😊
      Tässä ruokalistamme: https://aijaa.com/YlFVaJ

      Myös toimitus kotipihaan aina luotettavasti Toyota Yariksella meinaan.

      Tarjoamme kaikille asiakkaillemme aterian yhteydessä shotin 80% vodkaa coronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi.

      Tervetuloa herkuttelemaan Varissuon liikekeskukseen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe