Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+vähän+samaa+väriteemaa+on+kuin+Häkkisen+McLarenissa+joskus+1994+😊+Haimme+inspiraatiota+myös+Team+Pensken+legendaarisesta+PC-23+autosta.+
Niin+pitäähän+sitä+mainostaa+myös+näitä+kotimaisia+pienyrityksiä+joiden+toimitusjohtaja+Bicky+Royal+mies+on,+eli+ravintola+Jyysteria+josta+saa+Kuukerin+Nellin+pikaiseen+mustanhimoon+https://aijaa.com/YlFVaJ+sekä+JyystaXi+joka+tarjoaa+aina+kunnon+kyydit+joustavin+maksutavoin+https://aijaa.com/j34gd1+😊+Ja+jos+haluatte+asioida+ajoneuvo-+ja+kuljetustekniikan+komponenttien+kansainvälisen+markkinoinnin+dynaamisen+ammattilaisen+kanssa,+niin+voin+suositella+palstan+peristä👍+😊
Ja+eihän+tuo+auto+olisi+mitään+ilman+tuota+kohtisuoraan+eteenpäin+penetroituvaa+tatuoitua+kalua+🥰🥰🥰
07.08.2020 22:43
Eipä+ole+ollut+kysyntää,+enkä+ollut+tervetullut+asiantuntija-kommentaattoriksi+kun+joskus+laitoin+sähköpostia+viime+vuonna.+Epäilen,+että+se+kulminoituu+jälleen+kerran+siihen+kysymykseen,+että+onko+Penetrators+mukamas+joku+laiton+moottoripyöräjengi,+vaiko+moottoripyöräharrastajien+kerho+jonka+jäsenet+rassaavat+prätkiä,+kilpa-autoja,+jyystö-truckeja+ja+jakavat+keskenään+kokemuksia+esim.+salireeneistä.+Yritykset+ovat+tänä+päivänä+niin+kauhean+tarkkoja+imagostaan+ja+ainakin+Maikkari+näköjään+pitää+hanakasti+kiinni+hieman+sisäsiittoisesta+studioporukastaan.
Ylimääräistä+ressiä+on+aiheuttanut+myös+pieni+erimielisyys+verottajan+kanssa.+Mun+ansio-+ja+pääomatulot+kun+kilahtaa+virolaisen+yksityisen+pankkiiriliikkeen+tilille+ja+nyt+mun+on+pitänyt+todistella+että+olen+viettänyt+tarpeeksi+aikaa+Suomenlahden+toisella+puolella.+
Nyt+elokuussa+lähestyy+Indianapolis+500,+johon+mulla+on+budjetti+kunnossa+ja+lähiaikoina+esittelen+kilpurini+ja+pidän+pressitilaisuuden+tällä+palstalla.+
Joo+kahtena+vuonna+peräkkäin+olen+voittanut+Daytona500+Nascar-kisan+Toyota+Camrylla.+Se+kun+ajetaan+500+mailia+kaasu+pohjassa+340+km/h+taulussa,+niin+luotettavuus+on+erittäin+tärkeä+juttu+meinaan.+😊+Kummallakaan+kerralla+ei+taulussa+vilkkuneet+mitkään+varoitusvalot+eikä+kisainsinööri+sanonut+radion+kautta+mitään+mikä+aiheuttaisi+kylmää+pershikeä+että+kestääkö+auto+maaliin+asti.
31.07.2020 12:55
Näinpä+juuri.+Ei+ainakaan+mulla+ole+mitään+hahmoja+palstalla+tai+pääkopassa,+enkä+itse+ole+mikään+hahmo+vaan+tavallinen+turkulainen+mies+kenellä+nyt+vähän+sattuu+olemaan+tuota+massaa+niin+särähti+tuo+otsikko+silmiin.+
Perikseen+en+liity+mitenkään+muuten+kuin+että+tunnen+hänet+myös+palstan+ulkopuolella+ja+meillä+on+ollut+yhteistyöprojekteja+kilpa-autoiluharrastuksen+parissa,+mutta+ei+kai+se+Turun+kokoisessa+kaupungissa+ole+mitenkään+poikkeuksellista.+Ei+tää+nyt+mikään+miljoonakaupunki+kuitenkaan+ole.
31.07.2020 10:37
On+se+kumma,+että+palstalla+saa+vapaasti+kommentoida+naisten+ulkonäköä+törkeään+sävyyn,+vaikka+julkisuuden+henkilö+onkin,+mutta+menepä+kirjoittamaan+jotain+vaikkapa+salireeneistä,+taksikuskin+duunista+tai+Nascarista+niin+sensuurin+luuta+viuhuaa+kyllä+🙄
30.07.2020 15:59
Tollaset+ruuhkavuosia+elävät+kireät+yhärit+on+joskus+hankalia.+Pidät+peris+nyt+vaan+silmät+auki+niin+kyllä+sitä+naisseuraa+sitten+taas+löytyy!+👍+Sulla+kun+on+kuitenkin+iso+omakotitalo,+hyvänlaatuinen+tukka+päässä,+sun+firma+on+tosi+pro+ja+oot+muutenkin+hyvä+tyyppi+bro!
18.07.2020 13:53
Luusalmi+pääsi+terassioluelle+raikkaanviileän+Volvo+850:n+kyydissä+ja+samalla+jäin+itsekin+tähän+kaljalle+kun+on+näin+nätti+ilma+😎+Itse+asiassa+muuten+pari+viikkoa+sitten+kasipätkän+ilmastoinnin+lauhdutin+alkoi+vuotamaan,+mutta+Paattisten+suunnalta+löytyi+järkihintaan+käytetty+hyväkuntoinen+lauhdutin,+ja+nyt+kelpaa+ajella+kesäkeleillä.
Myös+firmamme+Cadillac+Escalade+luksusmaasturi+ja+11+hengen+GMC+pikkubussi+tarjoavat+kunnon+herraskaiset+kyydit+aina+joustavin+maksutavoin+🤗
12.06.2020 16:33
Indycarissa,+Nascarissa+ja+kestävyyskisoissa+mitä+olen+ajanut,+noi+painorajat+ovat+vähän+väljemmät,+mutta+kyllä+mä+silti+lähes+poikkeuksetta+annan+hieman+tasoitusta+tän+lihasmassan+takia.+Mutta+eipä+se+menoa+ole+pahemmin+haitannut.+Monta+kertaa+tatuoitu+kalu+-logoa+ylväästi+kantanut+Chevy+tai+Toyota+numerolla+#69+on+ylittänyt+ruutulipun+ekana+😊
19.05.2020 23:01
Onhan+täällä+jo+pidempään+ollut+aivan+häiriintynyt+meininki.🤦♂️+
Jotkut+incel-miehet+ja+itseään+hc-ätmiksi+tituleeraavat+luuserit+spämmäävät+ties+mitä+naisvihaa,+ihmisten+nimiä,+rasismia+yms.+palstalle.+Varmaan+se+itse+aiheutettu+naisettomuus+ottaa+päähän,+eivätkä+nämä+tyypit+ole+sen+oman+ahdasmielisyytensä+takia+voineet+syödä+niitä+Lyricoita+tai+Rivoja+mitkä+helpottaa+oloa.
17.05.2020 23:13
Hyvät+esimerkit+peris+laittoi.+Onhan+Maisa+ihan+pirun+kuuman+näköinen,+ja+noi+"vaakakapina"-naiset+aika+oudon+näköisiä+yksisarvisia.+Kyllä+sitä+jokaisen+pitäisi+aina+välillä+käydä+vaa'alla+ja+vähän+miettiä+mitä+syö,+ettei+käy+kuten+noilla+naisilla.
09.04.2020 21:21
No+mun+oli+tarkoitus+käydä+9kk+armeijaa+mut+se+lyhennettiin+puoleen+vuoteen+kun+vedin+piriä+ja+olin+psykoosissa.+Että+ihan+tavallinen+sotamies+mä+olen.+Näädän+Make+kylläkin+on+käynyt+reserviupseerikoulun.+
Tossa+just+mietin+että+mun+serkku+isäukon+kautta+Kake+Porari+on+alikessu,+niin+ehkä+kyseessä+on+ollut+hän.+Tai+sitten+joku+ihan+muu,+onhan+Porareita+Suomessa+aika+paljonkin+🤷♂️
29.03.2020 22:22
En+tiedä+sun+ikää,+mut+oletko+autisti?
T.+Make+Porari
29.03.2020 00:23
Joo+ihan+hyvin+kauppa+on+käynyt,+varsinkin+Varissuon+ja+Lausteen+alueen+PAWG-tytöt+tykkäävät+noista+Kuukerin+Nelleistä+ja+pizzoja+menee+tälleen+viikonloppuisin+perheiden+leffaherkuksi.+Meillä+on+Penetratrosin+kerhotilalla+ihan+kivenheiton+päässä+otsonointilaitteistot,+että+saa+sisätilat+desinfioitua.+
Mut+on+myöskin+vapaa-aikaa+laitella+autoja+tallilla.+Vielä+on+vähän+epävarmaa+ajetaanko+Le+Mans+24h+kesäkuussa,+mutta+milloin+se+sitten+ajetaankin,+niin+mun,+Bickyn+ja+englantilaisen+Micah+Bellin+autoa+tässä+ollaan+rassattu+😊+P234:n+kautta+ollaan+saatu+paljon+hyviä+osia+projektiin+😊
28.03.2020 23:29
Tosi+hieno+ele+kyllä+Venäjältä,+vaikka+näiden+typerien+pakotteiden+takia+maan+talous+ei+ole+parhaimmalla+mahdollisella+tolalla.+Mutta+mites+se+vanha+sanonta+menikään...+"hyvä+antaa+vähästään,+paha+ei+paljostakaan".+👍+
Heillä+kun+on+omassa+maassa+tilanne+hallinnassa+kun+ovat+älynneet+pistää+rajat+kiinni+jo+hyvissä+ajoin,+niin+miksipä+eivät+auttaisi+kriisimaata.
22.03.2020 20:54
Tällaisena+persujunttina+täytyy+sanoa+että+yllättävän+hyvin+tämä+tyttöhallitus+on+toiminut+tän+kriisin+keskellä.+Mut+väistämättä+kaljussa+takaraivossa+kummittelee+ajatus+että+paljonkohan+on+konsultoitu+Niinistöä+ja+Rinnettä,+tai+paljonko+on+tullut+suoranaisia+määräyksiä+heidän+suunnalta+kulisseissa.
21.03.2020 21:30
Kyllä+meillä+asiakkaita+on+riittänyt,+ehkä+just+toi+ilmainen+viinashotti+toimii+hyvänä+houkuttimena.
Toi+on+totta,+että+moni+urheilusarja+on+siirtänyt+pelien+tai+kilpailujen+ajankohtia+eteenpäin,+niin+noilla+kanavilla+pyörii+lähinnä+dokumentteja+lajeista.+Änäri-legendoista,+mystisestä+suomalaisesta+(meikäläinen)+joka+on+voittanut+noita+kilpa-autoilun+kruununjalokiviä+jne.+
Mutta+muistetaan+hyvä+käsihygienia+ja+kaadetaan+shotti+raakaa+viinaa+ennen+ruokailua,+niin+eiköhän+tämä+tästä+🤗
18.03.2020 00:57
No+meikäläinen,+Näädän+Make+ja+Bicky+kutsuttiin+tilaisuuteen,+mutta+kun+me+kaikki++ollaan+ajettu+taksia+lentokentältä+eri+kohteisiin+niin+tehtiin+ihan+tietoinen+päätös+tän+viruksen+takia+että+emme+osallistuneet.
Toki+välitimme+P234:lle+osanotot+heti+helmikuussa+kun+hän+kertoi+asiasta+kasvotusten.
15.03.2020 23:28
Eihän+nuo+mitään+Maisan+näköisiä+naisia+ole,+mut+on+sitä+itsekin+tullut+säädettyä+ja+seurusteltua+plus+size+naisten+kanssa.+Pimppi+se+niilläkin+on,+ja+ovat+monesti+aika+helppoja+tapauksia.
11.03.2020 20:29
Tuo+se+skode+Penetrators+MC:n+kerhotalolle+Varissuolle+niin+me+viritetään+se+sun+koulun+nopeimmaksi+skootteriksi.+Suuttimet,+variaattorin+rullat+ja+hihnat,+pytty+ja+mäntä+uusiksi+jne.+Halutessasi+voi+liimata+katteisiin+myös+"Support+Penetrators+MC+1%"+tarroja+joissa+on+myös+kerhomme+logo.
11.03.2020 20:24
Ihan+hyvän+havainnon+se+muija+tehnyt,+jos+kehui+sua+rehelliseksi+mieheksi.+Ihan+arkisissa+asioissa+tälleen+äijien+kesken+olen+huomannut+saman,+että+sun+sanaan+voi+kyllä+luottaa+ja+oon+huomannut+että+sä+itekin+yleensä+tunnistat+jos+joku+puhuu+palturia.+Jos+nyt+ajatellaan+vaikka+tammikuista+Daytona24h+kestävyyskisaa,+minne+toimitit+meidän+Fordiin+varaosia+niin+ne+olivat+just+sellasia+kuin+pitikin,+eikä+hinnasta+venkoiltu+puolin+eikä+toisin.+Ja+sulla+vaikuttaisi+olevan+hyvä+sisälukutaito+kun+et+sokeasti+usko+kaikkia+Nato-+tai+EU-myönteisiä+artikkeleja+mitä+valtamedia+meille+syöttää+👍
Mut+hei,+kiva+että+teillä+oli+kivaa!+😊
11.03.2020 18:29
Saa+toki+valkoisella+kurkku-+tai+valkosipulimajoneesilla,+ja+Kuukerin+Nelliin+saa+halutessaan+reilulla+kädellä+sinappia+😊
03.03.2020 22:55
5 / 17