mutta täysin eri arvomaailma. Millaisia ajatuksia tämä herättää?
Kuten palstalla kerroinkin, niin tapasin eksäni parisen viikkoa sitten kun tarvitsin häneltä apua kun oli ongelmia sen vedensaannin kanssa. Tapasimme sen jälkeen vielä kahdesti, viimeksi eilen illalla ja tulipa sitten tämäkin saaga päätökseensä, vaikka olimme varovaisen toiveikkaita että olisimme onnistuneet tällä kertaa paremmin kun olisimme puhuneet avoimemmin ja suoremmin asioista mitkä hiersivät. Noh niin teimmekin.
En nyt viitsi ihan yksityiskohtiin mennä, mutta juttelimme mm. eilen siitä millaista sinkkuelämä on ollut sen jälkeen kun vihelsin silloin pelin poikki. Ekalla kerralla kun tapasimme eron jälkeen, nainen kertoi tökeröistä treffeistä ja mä nauroin mukana että millainen incel (en käyttänyt tuota termiä) oli asialla. Eilen sitten kuulin vähän lisää ja eri treffeistä, mikä sai mut voimaan fyysisesti pahoin, ja poistuin naisen luota aika lailla välittömästi. En koe tulleeni petetyksi enkä koe että mua oltaisiin henkilökohtaisella tasolla loukattu, mutta iski taas kerran sellanen totuus päin näköä että parisuhdetta ajatellen ei ole mitään edellytyksiä. Mikä on toiselle normaalia, voi olla toiselle hyvinkin epänormaalia. Kotimatkalla mieleni oli ihan tyhjä ja jollain oudolla tavalla helpottunutkin. Tuijotin vain lasittuneella katseella maantietä ja poltin ketjussa tupakkaa mitä teen yleensä aika harvoin.
Myöhään illalla meillä oli vielä jotain juupas-eipäs vääntöä viesteillä, mutta sanoin että en jaksa riidellä enkä jankata, koska se ei enää muuta mitään, ja nainenkin siitä sitten rauhoittui.
Tyypillistä mun tuuria, että jos arvot ja elämäntilanne kohtaa jonkun naisen kanssa niin silloin ei ole mitään kemiaa, juttua tai aikaa. Ja nyt näinpäin että yhdessäolo, keskustelut, ihan tavalliset asiat arjessa yms. toimivat mainiosti, mutta jos en kykene täysin 120% kunnioittamaan toista ihmistä niin silloin suhde on tuhoon tuomittu ennemmin tai myöhemmin. Tai no tässä tapauksessa kolmannen ja viimeisen kerran 😂 Mutta en mä silti lannistu, masennu enkä syytä itseäni. Joskin pieni tauko deittailussa voisi tehdä ihan hyvää.
Ja vastaan jo etukäteen pariin aiheeseen: Nainen oli jo alkuvuodesta asti tietoinen mun mt-rajoitteista, lääkkeistä yms. ja oli varsin ymmärtäväinen asian suhteen eli siitä ei tarvitse mua erikseen muistuttaa. Ja mitään mielikuvitusystäviä mulla ei ole palstalla eikä pääni sisällä. Että jos joku muukin turkulainen tänne kommentoi, niin eiköhän jokainen tee sen ihan omalta koneeltaan tai puhelimellaan.
Hyvä keskusteluyhteys, mukavia ja hauskoja hetkiä,
127
924
Vastaukset
- Anonyymi
Nainen siis oli pannut jotain jännämiestä. Ei sellaisen naisen kanssa voi mitään alkaa kehittää.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Lämpenee... oot oikeilla jäljillä...
Nonnii tiesin. Muija ollut jonkun öyhöttäjän jännämiehen kanssa panosuhteessa, teki jotain pervoa sen kanssa oli ehkä kahden jännämiehen kanssa samaan aikaan. Sitten yritti vaihtaa sinuun mutta viisaana miehenä näet tilanteen että moraalisi ei kestä jos nainen just ollut monen miehen kanssa, hakee lohtua sinusta
Anonyymi kirjoitti:
Nonnii tiesin. Muija ollut jonkun öyhöttäjän jännämiehen kanssa panosuhteessa, teki jotain pervoa sen kanssa oli ehkä kahden jännämiehen kanssa samaan aikaan. Sitten yritti vaihtaa sinuun mutta viisaana miehenä näet tilanteen että moraalisi ei kestä jos nainen just ollut monen miehen kanssa, hakee lohtua sinusta
Polttaa... oikeilla jäljillä...
🟡 🟠 🔴- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Polttaa... oikeilla jäljillä...
🟡 🟠 🔴Kyllä, olen turkulainen myös.
- Anonyymi
No nii nyt en ole enää rehellinen sulle.
- Anonyymi
Nainen jätti sinut eikä päinvastoin.
Markku NäätäEiköhän oikea Näädän Make eli SUOMI-Make kirjoita ihan omalla tunnuksellaan ja kuvallaan, ja tuskin yrittäisi yhdessä lauseessa kääntää kaikkea kertomaani päälaelleen. Leppoisa ja mukava mies mitä olen hänet tavannut toisinaan.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Eiköhän oikea Näädän Make eli SUOMI-Make kirjoita ihan omalla tunnuksellaan ja kuvallaan, ja tuskin yrittäisi yhdessä lauseessa kääntää kaikkea kertomaani päälaelleen. Leppoisa ja mukava mies mitä olen hänet tavannut toisinaan.
No, aiotko kirjoittaa Suomi-make-profiilillasi jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, aiotko kirjoittaa Suomi-make-profiilillasi jotain?
Ei se varmaan ehdi kun sillä on kiire ajaa formulakisojen ykköseksi. Tai saada taksissaan maksu luonnossa. Tai pyöräytellä pitsoja olemattomassa ravintolassa. Ja mitä näitä nyt on.
- Anonyymi
Aika hauskoja juttuja on ollut ja minä olen iloinen kun tytötkin puhuvat omista tunteistaan palstalla, kun ei tarvitse pelätä että joku heti teilaa...
- Anonyymi
Jos kykenisit luopumaan mielikuvitusystävistäsi, naisetkin voisivat ottaa sut vakavammin. Ainakin kannattaisi lopettaa niiden väittäminen todellisiksi. Katsos kun esmes käymällä Varissuon liikekeskuksessa, kuten mä teen Vakkella asuvana säännöllisesti, selviää ettei siellä ole mitään ”Jyysteriaa” vaan ainoastaan yksi pitseria eli Natali :)
- Anonyymi
Sinänsä hupaisaa, että aina vedetään muut henkilöt mukaan, vaikka heillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinänsä hupaisaa, että aina vedetään muut henkilöt mukaan, vaikka heillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Herää epäilys, että ätmit ei osaa keskustella mistään muusta kuin Periksen kavereista. Sinänsä tuo on ymmärrettävää, koska eihän ätmeillä ole kokemusta naisista. Vaikeahan sitä on silloin heistä keskustella.
- Anonyymi
Näin se vaan on, vakken ostarissa on tasan yksi pitsapaikka ja se on Natali.
- Anonyymi
Tämä on suurin ongelmasi. Et vaan pysty lopettamaan satujesi inttämistä tosiksi. Melkosen kipeetä hommaa.
- Anonyymi
https://www.google.com/search?q=varissuon liikekeskus&client=firefox-b-e&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiw7Zqq47TsAhXmkosKHZDjDuwQ_AUoAnoECCUQBA&biw=1280&bih=607
Runsaasti kuvia eri puolilta Varissuon ostaria. Nou Jyysteria :D Anonyymi kirjoitti:
https://www.google.com/search?q=varissuon liikekeskus&client=firefox-b-e&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiw7Zqq47TsAhXmkosKHZDjDuwQ_AUoAnoECCUQBA&biw=1280&bih=607
Runsaasti kuvia eri puolilta Varissuon ostaria. Nou Jyysteria :DNo ehkä nuo kuvat on vain niin vanhoja, että sitä mainoslogoa ei oltu vielä laitettu seinälle tai koko ravintolaa avattu. Mistä mä tiedän 🙄 Mut näköjään joku vartijakin päässyt kuviin, onkohan ottanut Näädän Maken duunin tämän jäätyä eläkkeelle 😊
- Anonyymi
Sama juttu, ihme läppä tää jyysteria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, ihme läppä tää jyysteria
Tässä on liikekeskuksen linkki siellä olevista liikkeistä:
https://www.varissuonliikekeskus.fi/liikkeet-palvelut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on liikekeskuksen linkki siellä olevista liikkeistä:
https://www.varissuonliikekeskus.fi/liikkeet-palvelutP:n mielikuvitusmaailmassa on ihan erilaiset ostarit kuin reaalimaailmassa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P:n mielikuvitusmaailmassa on ihan erilaiset ostarit kuin reaalimaailmassa :D
Periksen mielikuvituspizzeriaan voi ajaa vaikka peltoautolla :)
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.
Oli vaan niin hyvin siinä sanottu, että piti kehua siinä tota kirjoittajaa, kuka lie sitten ikinä ollutkin.Anonyymi kirjoitti:
Periksen mielikuvituspizzeriaan voi ajaa vaikka peltoautolla :)
Eikä se ole mikään mielikuvituspizzeria. Onhan Peris kertonut itse siellä käyneensäkin, joten eiköhän se jo todista paikan ihan oikeaksi.
Kyllä sinne Jyysteriaan voi ajaa ihan vaikka Toyota Hiacella:)))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Amerikkalaiset ovat mukavia ja iloisia ystäviä aina.
- Anonyymi
Ymmärrät kai, että jos nainen kertoo sulle seksihurjasteluistaan muiden kanssa, olet sille niin menneen talven lumia kuin voi olla. Tarkoituksella kertoi, että sai sulta turhat luulot pois. Syy miksi eksistä kannattaa pysyä kaukana.
Kyllä ne luulot, tai toiveet, tuli kyllä enemmän tän naisen puolelta. Mä olen alusta asti ollut paljon varovaisempi. Hän sanoi silloin kesällä rakastavansa mua siitäkin huolimatta että pistin poikki, ja puhui tunteistaan edelleen. Mutta ne asiat mitä eilen kuulin, tapahtui kuitenkin loppujen lopuksi aika äkkiä eromme jälkeen joka on periaatteessa ristiriidassa sen suhteen mitä hän on tunteistaan mulle puhunut. Eikä mahdu mun maailmankuvaan muussakaan tilanteessa.
Mutta ihan hyvin sanottu, että eksistä kannattaa pysyä kaukana. Aina siihen eroamiseenkin jokin syy on ollut.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Kyllä ne luulot, tai toiveet, tuli kyllä enemmän tän naisen puolelta. Mä olen alusta asti ollut paljon varovaisempi. Hän sanoi silloin kesällä rakastavansa mua siitäkin huolimatta että pistin poikki, ja puhui tunteistaan edelleen. Mutta ne asiat mitä eilen kuulin, tapahtui kuitenkin loppujen lopuksi aika äkkiä eromme jälkeen joka on periaatteessa ristiriidassa sen suhteen mitä hän on tunteistaan mulle puhunut. Eikä mahdu mun maailmankuvaan muussakaan tilanteessa.
Mutta ihan hyvin sanottu, että eksistä kannattaa pysyä kaukana. Aina siihen eroamiseenkin jokin syy on ollut.7 mielisairautta ja lyrican pöhöttämät kasvot = ei naisia
Anonyymi kirjoitti:
7 mielisairautta ja lyrican pöhöttämät kasvot = ei naisia
Älähän nyt. Ei ne kaikki diagnoosit samaan aikaan ole päällä ja strategiset mitat on tällä hetkellä 185cm ja 78kg siinä missä painoin huhtikuussa 95kg.
Silloin kun kävin salilla ja mielestäni kehityin, ne oli palstaraadin mielestä manboobsit. Mutta entä nyt kun olen hoikistunut, oliko ne sittenkin lihaksia ja nyt olen vain tällainen narukäsi. Eikö niin ätmit? 😏
Ihmettelen sitä seikkaa, että miksi exäsi ylipäätään kertoi sinulle treffeistään..
Tulee fiilinki että yritti tehdä sinut mustasukkaiseksi tai muutoin rehvasteli asialla.
Tyyliin " ei tunnu missään" .
Esittää että vientiä on.. kummiskin haluaa sut.
On meinaan se yksi peruskikoista naisille, se mustasukkaiseksi tekeminen.
Se on kieltämättä halpamainen temppu, mutta toimii kuin junan vessa.
Tosin exäsi tapauksessa meni homma reisille...Missään nimessä ei kannata rehvastella seksihurjasteluilla. Sillä menettää välittömästi miehen kunnioituksen.
Ihan hyvä pointti, mitä en tullut itse ajatelleeksi. Mähän tässä olen pitkin vuotta enemmän jahkaillut ja ollut pidättyväisempi että kuinka vakavasta suhteesta on kyse. Nainen olisi alusta asti halunnut edetä nopeammin ja ilmaisi tunteitaan paljon avoimemmin ja voimakkaammin. Esimerkiksi hän olisi halunnut tavata mun sukulaisia ja mun olisi pitänyt viettää aikaa hänen perheenjäsenten kanssa jne. Ja taisipa hän joskus kesällä sanoa että pitää muakin ikäänkuin perheenjäsenenä mikä tuntui hieman oudolta.
Sitä en kylläkään käsitä että tuollainen kikka ilmeisesti toimii joihinkin miehiin 🙄 Ainakin mun kohdalla vihoviimeinen tapa yrittää sitouttaa enemmän.peris234 kirjoitti:
Ihan hyvä pointti, mitä en tullut itse ajatelleeksi. Mähän tässä olen pitkin vuotta enemmän jahkaillut ja ollut pidättyväisempi että kuinka vakavasta suhteesta on kyse. Nainen olisi alusta asti halunnut edetä nopeammin ja ilmaisi tunteitaan paljon avoimemmin ja voimakkaammin. Esimerkiksi hän olisi halunnut tavata mun sukulaisia ja mun olisi pitänyt viettää aikaa hänen perheenjäsenten kanssa jne. Ja taisipa hän joskus kesällä sanoa että pitää muakin ikäänkuin perheenjäsenenä mikä tuntui hieman oudolta.
Sitä en kylläkään käsitä että tuollainen kikka ilmeisesti toimii joihinkin miehiin 🙄 Ainakin mun kohdalla vihoviimeinen tapa yrittää sitouttaa enemmän.Oma suppea kokemus nopeasti etenevistä viittaa siihen, että useimmiten nopeasti etenemään pyrkivältä puuttuu jotain, mitä tavoitellaan pirun nopeasti etenevällä suhteella. Ja useimmiten se mikä puuttuu, on jotain itsessä, omassa persoonassa ja sitä tyhjiötä pyritään täyttämään sillä toisella, kun se on paljon nopeampaa ja kivuttomampaa, kuin etsiä itseään.
Ehkä sinun hitaudessa on juuri tuota varovaisuutta, ettei hukkaisi itseään matkalla jonnekin tai ehkä vaistoa siitä, että toisen kohdalla nopea eteneminen ei ehkä ole "vain" rakkautta, mene ja tiedä.peris234 kirjoitti:
Sitä en kylläkään käsitä että tuollainen kikka ilmeisesti toimii joihinkin miehiin 🙄 Ainakin mun kohdalla vihoviimeinen tapa yrittää sitouttaa enemmän.Jos kommunikaatio ei toimi kunnolla, turvautuu kikkoihin saadakseen haluamansa.
Olikohan mitään treffejä olemassakaan...
Eikä exäs kai sanonut menneensä sänkyyn kummankaan kanssa. Jos sanoi, se oli rehvastelua tai silkkaa tyhmyyttä.
Sinuna olisin enempi huolissani siitä helpotuksen tunteesta mitä tunsit, kuin exän treffeistä.
Noin ajatuksena..Partakaweri kirjoitti:
Missään nimessä ei kannata rehvastella seksihurjasteluilla. Sillä menettää välittömästi miehen kunnioituksen.
Ei pitäisi, ei todellakaan. Siis rehvastella.
Mutta ei nainen kunnioitusta mieheltä hae tälläissessä tilanteessa.
Haluaa miehen jakamattoman huomion itseensä.
Ja se onnistuu viittaamalla seksiin tai mahdolliseen seksiin toisen kanssa.
Ku ei osata/uskalleta oikeesti sanoa mitä haluaa ja odotetaan että toinen tajuaisi lukea rivien välistä...Pikku-pirpana kirjoitti:
Jos kommunikaatio ei toimi kunnolla, turvautuu kikkoihin saadakseen haluamansa.
Olikohan mitään treffejä olemassakaan...
Eikä exäs kai sanonut menneensä sänkyyn kummankaan kanssa. Jos sanoi, se oli rehvastelua tai silkkaa tyhmyyttä.
Sinuna olisin enempi huolissani siitä helpotuksen tunteesta mitä tunsit, kuin exän treffeistä.
Noin ajatuksena..No mitäpä sitä kiertelemään kun kerran aloitinkin tän keskustelun. Hän tosiaan loppukesästä tapasi entisen naisystävänsä, biseksuaali kun oli, mutta tämä nais-eksä oli hommannut heille mukaan jonkun pariskunnan. Tämän kuultuani sanoin että tästä eteenpäin en halua tietää ja poistuin. Ja uskon että tämä juttu piti paikkansa, sillä matkan varrella meillä oli välillä vähän eri mieltymyksiä ja erimielisyyksiä aihepiiriin liittyen.
peris234 kirjoitti:
No mitäpä sitä kiertelemään kun kerran aloitinkin tän keskustelun. Hän tosiaan loppukesästä tapasi entisen naisystävänsä, biseksuaali kun oli, mutta tämä nais-eksä oli hommannut heille mukaan jonkun pariskunnan. Tämän kuultuani sanoin että tästä eteenpäin en halua tietää ja poistuin. Ja uskon että tämä juttu piti paikkansa, sillä matkan varrella meillä oli välillä vähän eri mieltymyksiä ja erimielisyyksiä aihepiiriin liittyen.
Olitteko yhdessä vai erikseen loppukesästä?
Joo, sillä nii väliä.
Tämän asianhaaran luettuani olen ymmärtäväisempi. Arvot ei kohtaa...
Ja ymmärrän sen helpotuksenkin.
Varmaan kai olet "tiennyt" lopputuleman.
Sitä voi yrittää venyttää itsensä toiselle mieleiseksi, käy vaan niin raskaaksi jos muotti on liian pieni tai iso.
Ei kyll maksa vaivaansa - yleensä.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
No mitäpä sitä kiertelemään kun kerran aloitinkin tän keskustelun. Hän tosiaan loppukesästä tapasi entisen naisystävänsä, biseksuaali kun oli, mutta tämä nais-eksä oli hommannut heille mukaan jonkun pariskunnan. Tämän kuultuani sanoin että tästä eteenpäin en halua tietää ja poistuin. Ja uskon että tämä juttu piti paikkansa, sillä matkan varrella meillä oli välillä vähän eri mieltymyksiä ja erimielisyyksiä aihepiiriin liittyen.
Heh, että oli ihan ok bi-naisen hurjastella tyttökavereiden kanssa, mutta toisen miehen pipuli neljänkimpassa oli se mikä sun "moraaliin" ei mahtunu :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Olitteko yhdessä vai erikseen loppukesästä?
Joo, sillä nii väliä.
Tämän asianhaaran luettuani olen ymmärtäväisempi. Arvot ei kohtaa...
Ja ymmärrän sen helpotuksenkin.
Varmaan kai olet "tiennyt" lopputuleman.
Sitä voi yrittää venyttää itsensä toiselle mieleiseksi, käy vaan niin raskaaksi jos muotti on liian pieni tai iso.
Ei kyll maksa vaivaansa - yleensä.Heinäkuun alussa erosimme mun päätöksellä, koska olin silloin aivan loppuunpalanut. En jaksanut nähdä enkä panostaa suhteeseen tarpeeksi, kun taustalla oli se oma sairastelu ja sitä ennen äitini poismeno, sitä ennen eräs toinen myrkyllinen suhde jne. Mutta tämä tapahtui kai joskus elokuussa kun olimme sinkkuja eikä mulla ole lähtökohtaisesti syytä epäillä että hän olisi koskaan pettänyt, siitä ei ole ollut mitään merkkejä.
Täytyy sanoa, että juuri sen takia toisinaan jarruttelin suhdetta kun alitajuisesti ja ihan tietoisestikin tiesin että mä olin joissain asioissa hieman konservatiivisempi ihan vain sen perusteella mitä joskus talvella puhuimme asioista ihan yleisellä tasolla yksilöimättä ketään ihmisiä tai tiettyjä treffejä.
Toukokuussa kun pidimme parin viikon hengähdystauon ja heinäkuussa kun pistin poikki, tunnelma oli aika haikea. Nyt mun mieli on ihan tyhjä, en jossittele tai pyörittele mielessäni että mitä olisin itse voinut tai mitä toinen olisi voinut tehdä toisin enkä jaksa olla edes vihainen. Nyt vain mentiin tietyn rajan yli sen verran paljon, että päätös on nyt helpompi hyväksyä lopulliseksi.Anonyymi kirjoitti:
Heh, että oli ihan ok bi-naisen hurjastella tyttökavereiden kanssa, mutta toisen miehen pipuli neljänkimpassa oli se mikä sun "moraaliin" ei mahtunu :D
No jos hän sinkkuna ollessa olisi tavannut kahdestaan naispuolisen eksänsä kanssa, niin ehkä asian olisi voinut saada ratkaistua, mutta epäilen. Tai ainakin se olisi jäänyt taas kaivelemaan. Mutta kyllä se pariskuntajuttu oli tässä tapauksessa se piste i:n päälle.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
No jos hän sinkkuna ollessa olisi tavannut kahdestaan naispuolisen eksänsä kanssa, niin ehkä asian olisi voinut saada ratkaistua, mutta epäilen. Tai ainakin se olisi jäänyt taas kaivelemaan. Mutta kyllä se pariskuntajuttu oli tässä tapauksessa se piste i:n päälle.
Vallattomia satuja keksit :D
peris234 kirjoitti:
Heinäkuun alussa erosimme mun päätöksellä, koska olin silloin aivan loppuunpalanut. En jaksanut nähdä enkä panostaa suhteeseen tarpeeksi, kun taustalla oli se oma sairastelu ja sitä ennen äitini poismeno, sitä ennen eräs toinen myrkyllinen suhde jne. Mutta tämä tapahtui kai joskus elokuussa kun olimme sinkkuja eikä mulla ole lähtökohtaisesti syytä epäillä että hän olisi koskaan pettänyt, siitä ei ole ollut mitään merkkejä.
Täytyy sanoa, että juuri sen takia toisinaan jarruttelin suhdetta kun alitajuisesti ja ihan tietoisestikin tiesin että mä olin joissain asioissa hieman konservatiivisempi ihan vain sen perusteella mitä joskus talvella puhuimme asioista ihan yleisellä tasolla yksilöimättä ketään ihmisiä tai tiettyjä treffejä.
Toukokuussa kun pidimme parin viikon hengähdystauon ja heinäkuussa kun pistin poikki, tunnelma oli aika haikea. Nyt mun mieli on ihan tyhjä, en jossittele tai pyörittele mielessäni että mitä olisin itse voinut tai mitä toinen olisi voinut tehdä toisin enkä jaksa olla edes vihainen. Nyt vain mentiin tietyn rajan yli sen verran paljon, että päätös on nyt helpompi hyväksyä lopulliseksi.Mitä sitä suotta itseään kiusaamaan..
Aika tasapainoisesti tunnut asiaan suhtautuvan ja se on hyvä se.
Vaikuttaapi että olet jo sinut asian kanssa.
Mielestäni sinulla ei ole mitään syytä ollakkaan vihainen, hänelle tai itsellesi.
Teitä ei ollut tarkoitettu olemaan.. niin vaan käy joskus, mutta olet kasvanut ihmisenä hänen myötänsä - tarkoitan että ehkä opit jotakin itsestäsi ja omista rajoistasi.
Ja voisitko ajatella että ehkä teistä voisi kehkeytyä hyviä ystäviä - jopa rakkaita sellaisia.
Ystävyys ei rajoja tunne, kumpikin voi elää elämäänsä kuten tahtoopi. Vaatii tosin suuressa määrin sitä toisen kunnioittamista..
Jos ymmärsin oikein että tulette muutoin hyvin toimeen...
Ja sori kun jäi eilen kesken..
Mulla aikaiset herätykset..Pikku-pirpana kirjoitti:
Mitä sitä suotta itseään kiusaamaan..
Aika tasapainoisesti tunnut asiaan suhtautuvan ja se on hyvä se.
Vaikuttaapi että olet jo sinut asian kanssa.
Mielestäni sinulla ei ole mitään syytä ollakkaan vihainen, hänelle tai itsellesi.
Teitä ei ollut tarkoitettu olemaan.. niin vaan käy joskus, mutta olet kasvanut ihmisenä hänen myötänsä - tarkoitan että ehkä opit jotakin itsestäsi ja omista rajoistasi.
Ja voisitko ajatella että ehkä teistä voisi kehkeytyä hyviä ystäviä - jopa rakkaita sellaisia.
Ystävyys ei rajoja tunne, kumpikin voi elää elämäänsä kuten tahtoopi. Vaatii tosin suuressa määrin sitä toisen kunnioittamista..
Jos ymmärsin oikein että tulette muutoin hyvin toimeen...
Ja sori kun jäi eilen kesken..
Mulla aikaiset herätykset..Joo kyllä mä olen sinut sen asian kanssa, nyt kun tosiaan ylittyi tietynlainen raja sen verran paljon ettei jää jossittelulle juurikaan sijaa. Enkä ole kenellekään vihainen, kuten olen tässä ketjussa kertonutkin ja toissa iltana myös tälle naiselle suoraan. Ei tässä tapahtunut mitään henkilökohtaista, mutta tapahtuma muistutti jälleen kerran niistä toisen ihmisen piirteistä jotka ovat ristiriidassa omieni kanssa.
Ja opin kyllä paljon, monessakin mielessä. Mut tosiaan myöskin itsestäni.
No sen ystävyyden rakentaminen ottaisi ainakin oman aikansa, ja epäilen vähän että se ei onnistuisi. Aika näyttää, mutta en laskisi sen varaan. Todennäköisesti johtaisi vain vanhojen haavojen avaamiseen.peris234 kirjoitti:
Joo kyllä mä olen sinut sen asian kanssa, nyt kun tosiaan ylittyi tietynlainen raja sen verran paljon ettei jää jossittelulle juurikaan sijaa. Enkä ole kenellekään vihainen, kuten olen tässä ketjussa kertonutkin ja toissa iltana myös tälle naiselle suoraan. Ei tässä tapahtunut mitään henkilökohtaista, mutta tapahtuma muistutti jälleen kerran niistä toisen ihmisen piirteistä jotka ovat ristiriidassa omieni kanssa.
Ja opin kyllä paljon, monessakin mielessä. Mut tosiaan myöskin itsestäni.
No sen ystävyyden rakentaminen ottaisi ainakin oman aikansa, ja epäilen vähän että se ei onnistuisi. Aika näyttää, mutta en laskisi sen varaan. Todennäköisesti johtaisi vain vanhojen haavojen avaamiseen.Olet varmasti oikeassa jos haavoja on jäänyt.
Siinähän muuta kuin jatkaa elämässä etiäpäin.
Kivan oloinen kaveri sinä tunnut olevan, en muuta voi sanoa.
Eli uutta matoa koukkuun parisuhderintamalla
- tosin joskus tulee elämänvaiheita jolloin itsekunkunkin on parempi olla yksin. Sekin on ihan fine. Yksinolo siis. Saa olla rauhassa.
Sillä toi ystävyys tuli mieleen ku ymmärsin, että teillä oli tän exän kanssa hyviä keskusteluja ja muita mukavia hetkiä...
Jos kanssakäyminen menee haavojen nuolemiseksi, ei juuri ole mahkuja ystävyyteen, kuten totesit.
Sit taas toisaalta hyviä ystäviä ei voi koskaan olla liikaa...Pikku-pirpana kirjoitti:
Olet varmasti oikeassa jos haavoja on jäänyt.
Siinähän muuta kuin jatkaa elämässä etiäpäin.
Kivan oloinen kaveri sinä tunnut olevan, en muuta voi sanoa.
Eli uutta matoa koukkuun parisuhderintamalla
- tosin joskus tulee elämänvaiheita jolloin itsekunkunkin on parempi olla yksin. Sekin on ihan fine. Yksinolo siis. Saa olla rauhassa.
Sillä toi ystävyys tuli mieleen ku ymmärsin, että teillä oli tän exän kanssa hyviä keskusteluja ja muita mukavia hetkiä...
Jos kanssakäyminen menee haavojen nuolemiseksi, ei juuri ole mahkuja ystävyyteen, kuten totesit.
Sit taas toisaalta hyviä ystäviä ei voi koskaan olla liikaa...No mä pidän silmät auki, mutta en väkisin etsi uutta suhdetta. Se tulee vastaan jos sikseen on. Ja viihdyn kyllä yksin ollessa, oma rauha tekee ihan hyvää.
Sen verran voin kyllä sanoa, että kyseinen nainen oli kaikesta huolimatta hyvääkin seuraa ja osasi keskustella paljon eri asioista ja oli yleissivistykseltään ihan hyvää tasoa kuten mäkin. Siinä mielessä mulla ei ole pahaa sanottavaa hänestä, mutta mä luulen että se ystävyys olisi vaikeampaa tälle naiselle ja myönnettäköön että ei itselläni ole ainakaan tällä hetkellä kovinkaan suurta kiinnostusta pitää yhteyttä kavereina.peris234 kirjoitti:
No mä pidän silmät auki, mutta en väkisin etsi uutta suhdetta. Se tulee vastaan jos sikseen on. Ja viihdyn kyllä yksin ollessa, oma rauha tekee ihan hyvää.
Sen verran voin kyllä sanoa, että kyseinen nainen oli kaikesta huolimatta hyvääkin seuraa ja osasi keskustella paljon eri asioista ja oli yleissivistykseltään ihan hyvää tasoa kuten mäkin. Siinä mielessä mulla ei ole pahaa sanottavaa hänestä, mutta mä luulen että se ystävyys olisi vaikeampaa tälle naiselle ja myönnettäköön että ei itselläni ole ainakaan tällä hetkellä kovinkaan suurta kiinnostusta pitää yhteyttä kavereina.Näinhän se menee, kun on mennäkseen.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
No mä pidän silmät auki, mutta en väkisin etsi uutta suhdetta. Se tulee vastaan jos sikseen on. Ja viihdyn kyllä yksin ollessa, oma rauha tekee ihan hyvää.
Sen verran voin kyllä sanoa, että kyseinen nainen oli kaikesta huolimatta hyvääkin seuraa ja osasi keskustella paljon eri asioista ja oli yleissivistykseltään ihan hyvää tasoa kuten mäkin. Siinä mielessä mulla ei ole pahaa sanottavaa hänestä, mutta mä luulen että se ystävyys olisi vaikeampaa tälle naiselle ja myönnettäköön että ei itselläni ole ainakaan tällä hetkellä kovinkaan suurta kiinnostusta pitää yhteyttä kavereina.OoOoOoOo siis friendzonetit "kiltin ja kunnollisen" naisen??? Naisen joka oli mukavaa ja kivaa seuraa???? Naisen josta sulla ei ollut pahaa sanottavaa???
Nyt kaikki ätmit!!! Huomatkaa!! Jopa te ätmit laitatte naisia friendzonelle kun eivät olekaan juuri sitä mitä haettiin!
Turha siis jeesustella sitä että naiset eivät huoli ihan ketä tahansa semikivaa ja semimukavaa äijää suhteeseen :D Anonyymi kirjoitti:
OoOoOoOo siis friendzonetit "kiltin ja kunnollisen" naisen??? Naisen joka oli mukavaa ja kivaa seuraa???? Naisen josta sulla ei ollut pahaa sanottavaa???
Nyt kaikki ätmit!!! Huomatkaa!! Jopa te ätmit laitatte naisia friendzonelle kun eivät olekaan juuri sitä mitä haettiin!
Turha siis jeesustella sitä että naiset eivät huoli ihan ketä tahansa semikivaa ja semimukavaa äijää suhteeseen :DMieti asiaa toiselta kannalta. Olenko mä ätmi ikinä ollutkaan jos on varaa pistää nainen friendzonelle ja löytyy luottoa siihen etten loppuelämääni yksin joudu olemaan 🙄
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Mieti asiaa toiselta kannalta. Olenko mä ätmi ikinä ollutkaan jos on varaa pistää nainen friendzonelle ja löytyy luottoa siihen etten loppuelämääni yksin joudu olemaan 🙄
Ei se alempitasoisuus lähde satuilemalla pois :D
Anonyymi kirjoitti:
Ei se alempitasoisuus lähde satuilemalla pois :D
Mikä tekee mielestäsi musta ATM:n?
- Anonyymi
Juupas eipäs väännöt on naisen kanssa kamalia eikä kukaan voita siinä. Naiset ei osaa päättää, niillä voi olla montakin miestä keitä tapailee. Itse ainakin olen sanonut että en ala kilpailemaan toisten kanssa joten ei tavata enää. Enkä halua kuulla miten naisen tapailema mies petti.
- Anonyymi
Periksen naiset eivät ole tykänneet kun jäävät toiseksi mielikuvitusolennoille tyyppiä "bicky" ja "make"
Kai sitä on Peris halunnut myös viettää välillä sitä aikaa niiden omien kavereidensa, kuten Bickyn ja Maken kanssa. Luulisi sitä naisen senkin hyväksyvän, että antaa miehelle myös sitä omaa aikaa niiden hänen kavereidensa kanssa.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Kai sitä on Peris halunnut myös viettää välillä sitä aikaa niiden omien kavereidensa, kuten Bickyn ja Maken kanssa. Luulisi sitä naisen senkin hyväksyvän, että antaa miehelle myös sitä omaa aikaa niiden hänen kavereidensa kanssa.
Sulla on nolla kaveria. Onko kivaa? Noita periksen hahmoja ei lasketa.
On sulla käynyt kyllä pazka tsägä nais asioissa viime aikoina. Ja säkin kun tietääkseni joustit sun kriteereissä aikas paljon mut silti kävi tolleen. No eipä siinä, em ole itekään vähään aikaan edes käynyt treffeillä kun ei tunnu tinderissä tulevan osumia eikä tänä päivänä oikein missään muualla naisia tapaakaan.
Ei ainakaan oo mitään työpaikka romanssia ikinä tullut vastaan kun maan siirto virmassa ei pahemmin ole naisia duunissa. Kyllä se Volvo kaivurin käyttäminen ja Toyota Dynalla telaketjujen kuskaaminen työmaaalueelle on muutenkin miesten oikeaa työtä eikä mitään akkojen hommaa mistä maksetaan tyyliin 9e tunti. Että ihan totakin ajatellen niin on se kumma kun ei tällainen rehellinen hyvin tienaava nuori työmies kiinnosta mimmejä.- Anonyymi
Peris hei. Olisit uskottavampi kun jättäisit pois nuo jere ja muut kuvitteelliset hahmosi.
Anonyymi kirjoitti:
Peris hei. Olisit uskottavampi kun jättäisit pois nuo jere ja muut kuvitteelliset hahmosi.
Eipä Pääskyvuoren Jere liity muhun tai ketjun aiheeseen muuten kuin että me tunnetaan ja näköjään hänelläkin on ollut ilmeisen kuiva kausi naisasioissa mikäli oikein ymmärsin. Harmi hänen kannalta, kiva tyyppi joka ehdottomasti ansaitsisi naisseuraa, mut eiköhän hänkin jonkun löydä kunhan ei liikoja lannistu 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi uskottava siltikään, tällä palstalla ainakaan enää. Ihan päähahmonkin uskottavuus on jo aikaa sitten rapissut, näistä komppaus-hahmoista nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi uskottava siltikään, tällä palstalla ainakaan enää. Ihan päähahmonkin uskottavuus on jo aikaa sitten rapissut, näistä komppaus-hahmoista nyt puhumattakaan.
Totta, vuosikausia pelkkää potaskaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä ole ketään komppaushahmoja tukemassa Periksen kirjoituksia, vaan ihan todellisia henkilöitä jokaikinen kirjautunut henkilö on täällä ollut. Siinä nyt vaan kävi Pääskyvuoren Jerekin omat kommettinsa keskusteluun antamassa.
Jerehän se on tosiaan myös isänsä Jorman tavoin erittäin kova Toyota-mies:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Että semmonen iltasatu tänään sitte :D
Mikä ihmeen iltasatu? Kunhan kerroin aloituksessa ja muissa vastauksissani ihan totuudenmukaisesti miten tilanteet etenivät nyt tähän pisteeseen. Käsittämätöntä tuo että jos mulla on huonoa tuuria naisasioissa niin se on muka satuilua. Ja silloin kun olen käynyt mielestäni onnistuneilla treffeillä tai olen ollut suhteessa, niin sekin on ollut satuilua. Te ätmit puhutte itsenne pussiin.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Mikä ihmeen iltasatu? Kunhan kerroin aloituksessa ja muissa vastauksissani ihan totuudenmukaisesti miten tilanteet etenivät nyt tähän pisteeseen. Käsittämätöntä tuo että jos mulla on huonoa tuuria naisasioissa niin se on muka satuilua. Ja silloin kun olen käynyt mielestäni onnistuneilla treffeillä tai olen ollut suhteessa, niin sekin on ollut satuilua. Te ätmit puhutte itsenne pussiin.
Ainoa joka täällä itseään pussittaa oot sä ja sun kymmenet mielikuvituskaverit ja haavetyttöystävät :D Jätkä on kehitelly itelleen ihan oman fantasiamaailman missä siltikään ei onnistu saamaan pesää :D
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Haima-anan pitäisi yrittää löytää nainen, jolla on itselläänkin mielikuvitusystäviä niin olisi jotain yhteistäkin.
Maija Anonyymi kirjoitti:
Haima-anan pitäisi yrittää löytää nainen, jolla on itselläänkin mielikuvitusystäviä niin olisi jotain yhteistäkin.
MaijaKyllä taas saa hävetä silmät päästään 🤦♂️
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Kyllä taas saa hävetä silmät päästään 🤦♂️
Kyllä se onkin häpeällistä aikuiselle miehelle spammata satuhahmoilla palstaa ja väittää hahmojaan todellisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se onkin häpeällistä aikuiselle miehelle spammata satuhahmoilla palstaa ja väittää hahmojaan todellisiksi.
Noh kun tyyppi on mieleltään taaperon tasolla niin lapselliset mielikuvitusleikit eivät varsinaisesti yllätä :D
Anonyymi kirjoitti:
Noh kun tyyppi on mieleltään taaperon tasolla niin lapselliset mielikuvitusleikit eivät varsinaisesti yllätä :D
Kuka tyyppi täällä muka on jollain taaperon tasolla?? Eikä täällä mitään ihmeen mielikuvitusleikkejä edes ole, kun tällä palstalla kaikki kirjautuneena kirjoittelevat henkilöt ovat ihan oikeita ja todellisia ihmisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Peris se tossa jo itse sanoikin, että miten taas saa hävetä silmät päästään.
Onhan Peris nähnyt ihan itse mm. Porarin Maken Varissuolla, Näädän Markun vartijan työasussa, Timpan Prismassa ostoksilla ja vasta Pääskyvuoren Jormakin kävi ostamassa häneltä jotain auton varaosia siihen Kasipätkän Volvoonsa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ja Bicky Royal-mies on nähty usein siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Iltasatu :D Satu kuin Jennifer Anistonin rumuus ;:D
- Anonyymi
Riippumatta siitä mitä on tapahtunut, niin arvomaailma on oikeestaan se tärkein juttu missä tulee kohdata. Kovin erilaisilla arvomaailmoilla on tosi vaikee saada rakennettua mitään kestävää. Jokasella on toki siellä arvoissaan tosi tärkeitä asioita ja vähemmän tärkeitä asioita. Täysin samanlaista maailmankuvaa tuskin edes löytyy, mutta kyllä ne tärkeet pitää saada kohalleen.
- Anonyymi
Miksi kaikki yliopistossa arvailevat naiset ovat rumia ja rillipöäisiä tyhmiä, miten yliopisto poistaa siis naisten älykkyyttä?
- Anonyymi
Olet minusta aika tyhmä kun toteat jonkun arvomaailman ryhmäseksin perusteella toisenlaiseksi ja TÄYSIN erilaiseksi. Se ryhmäseksikö on se koko arvomaailma. Eiköhän teillä ole aika samanlaiset, keskinkertaisen ihmisen keskinkertaiset ja säälittävät arvot kuitenkin. Ei se että isompi mulkkuinen mies on tyydyttänyt hänet paremmin ole koko arvoimaailma vaikka haluat itsellesi niin selittää. Olet kyllä aika läpinäkyvä :D
- Anonyymi
Ahhaha, aika hyvin servattu tämä lööperinlaskija!
Ei siihen vaadita paljoakaan että luottamus karisee. En tietenkään määrittele koko ihmistä tän perusteella, mutta kun oli noin matala kynnys hypätä moiseen "kipeän" eron jälkeen ja muutenkin oli tiedossa hänen mieltymykset. Esim. alkuvuodesta nainen haaveili toisinaan että olisi samaan aikaan sängyssä mun ja tän hänen eksänsä (nainen) kanssa, mutta itse en lämmennyt asialle. Ja tiedostin itse että pitkällä aikavälillä en todennäköisesti olisi saanut pidettyä häntä tyytyväisenä tai olemaan tarpeeksi avarakatseinen.
Ei näissä ole mitään yhtä oikeaa totuutta paljonko ihmisen tarvii venyä, joustaa ja yrittää suhtautua suvaitsevaisesti. Mä lähdin tästä kuviosta nyt lopullisesti, mutta mitä olen lukenut niin palstalaisista ainakin Liljalaakson Timppa on kyennyt/joutunut katsomaan asioita aika paljon läpi sormien 😊 Tiedä sitten miten onnellinen liitto on kyseessä, mutta ei varsinaisesti kuulu mulle mitenkään.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ei siihen vaadita paljoakaan että luottamus karisee. En tietenkään määrittele koko ihmistä tän perusteella, mutta kun oli noin matala kynnys hypätä moiseen "kipeän" eron jälkeen ja muutenkin oli tiedossa hänen mieltymykset. Esim. alkuvuodesta nainen haaveili toisinaan että olisi samaan aikaan sängyssä mun ja tän hänen eksänsä (nainen) kanssa, mutta itse en lämmennyt asialle. Ja tiedostin itse että pitkällä aikavälillä en todennäköisesti olisi saanut pidettyä häntä tyytyväisenä tai olemaan tarpeeksi avarakatseinen.
Ei näissä ole mitään yhtä oikeaa totuutta paljonko ihmisen tarvii venyä, joustaa ja yrittää suhtautua suvaitsevaisesti. Mä lähdin tästä kuviosta nyt lopullisesti, mutta mitä olen lukenut niin palstalaisista ainakin Liljalaakson Timppa on kyennyt/joutunut katsomaan asioita aika paljon läpi sormien 😊 Tiedä sitten miten onnellinen liitto on kyseessä, mutta ei varsinaisesti kuulu mulle mitenkään.No hyvä että edes yksi sun komppaavista mielikuvitushahmoistasi on avomielisempi kuin päähahmo :D
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ei näissä ole mitään yhtä oikeaa totuutta paljonko ihmisen tarvii venyä, joustaa ja yrittää suhtautua suvaitsevaisesti. Mä lähdin tästä kuviosta nyt lopullisesti, mutta mitä olen lukenut niin palstalaisista ainakin Liljalaakson Timppa on kyennyt/joutunut katsomaan asioita aika paljon läpi sormien 😊 Tiedä sitten miten onnellinen liitto on kyseessä, mutta ei varsinaisesti kuulu mulle mitenkään.Ei todellakaan vaadita luottamuksen karisemiseen paljon. Ja se voi olla pelkkä ryhmäseksi. Itse pystyisin kyllä tietyissä tilanteissa ymmärtämään kumppanin syrjähypyn, jopa sivusuhteen... pelkkä ehdotus ryhmäseksistä sen sijaan tuhoasi suhteen perustan ja luottamuksen. Se kertoisi, ettei kumppani tunne minua, ei arvojani, ei kunnioita tunteitani - haluaa leikkiä niillä. Ei sellaisesta parisuhteesta mitään hyvää tule.
peris234 kirjoitti:
Ei näissä ole mitään yhtä oikeaa totuutta paljonko ihmisen tarvii venyä, joustaa ja yrittää suhtautua suvaitsevaisesti. Mä lähdin tästä kuviosta nyt lopullisesti, mutta mitä olen lukenut niin palstalaisista ainakin Liljalaakson Timppa on kyennyt/joutunut katsomaan asioita aika paljon läpi sormien 😊 Tiedä sitten miten onnellinen liitto on kyseessä, mutta ei varsinaisesti kuulu mulle mitenkään.Niin Timppahan se onkin varmaan joutunut joustamaan aika paljonkin sen oman parisuhteensa ylläpitämiseksi:)))))))))))))))))))))))))))))
Eikä taida Timppa edes olla niiden "omien" lastensa OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Kun eikös se Timpan vanhimman pojan OIKEA isä ollut eräs palstalta tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Niin Timppahan se onkin varmaan joutunut joustamaan aika paljonkin sen oman parisuhteensa ylläpitämiseksi:)))))))))))))))))))))))))))))
Eikä taida Timppa edes olla niiden "omien" lastensa OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Kun eikös se Timpan vanhimman pojan OIKEA isä ollut eräs palstalta tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))Mielikuvitushahmolla muitten mielikuvitushahmojen kalut vaan aina mielessä :D Kirjailija voisi vihdoin päästää D:n kaapista niin helpottuisi yhden mielikuvitushahmon elämä edes vähän :D
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitushahmolla muitten mielikuvitushahmojen kalut vaan aina mielessä :D Kirjailija voisi vihdoin päästää D:n kaapista niin helpottuisi yhden mielikuvitushahmon elämä edes vähän :D
Mikä ihmeen mielikuvitushahmo? Eiköhän tällä palstalla kaikki kirjautuneena kirjoittelevat henkilöt ole kaikki ihan oikeita ja todellisia ihmisiä, eikä ketään ihmeen mielikuvitushahmoja.
- Anonyymi
Sasi kehuu taas itseään kun kukaan muu ei tee muuta kuin nauraa räkästä naurua assburger-trollille:))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sasi kehuu taas itseään kun kukaan muu ei tee muuta kuin nauraa räkästä naurua assburger-trollille:))
Antaa Pirlon kehua jos haluaa.
- Anonyymi
Joku Lontoolainen sanoi että sinun palkkasi on varmaan aika suuri sitten kun tiedän mitä teet noin suurinpiirtein...
- Anonyymi
SChizof. Diganoosi = Palkkasi on 430 € kuussa, ahahahah eikun maassa,,, eikun siis kuussa hahahah
- Anonyymi
Ja kyllä meirän äite teirän äiten voittaa!
Onpas taas fiksua keskustelua "miesten" kesken.
Nämä ruudinkeksijät sitten vielä odottavat ja olettavat että hiukankaan terveellä järjellä ja arvostelukyvyllä varustettu nainen heihin päin sylkäisisikään.
Alkeellista lastentarhatason huutelua. Mutta kun resurssit ei muuhun riitä...En tiedä viittasitko muhun vaiko näihin vastauksiin, mutta täytyy sanoa että tällaista sekametelisoppaa vähän odotinkin. Palstalaiset osaa kyllä aina kääntää kaikki tilanteet mun viaksi 😂 Jos aiemmin tänä vuonna irvailtiin että mä olen atn:n, läskin etc. kanssa niin nyt sekin on sitten väärin kun koko kuvio tuli lopullisesti päätökseensä.
Mä nyt olen koittanut jotenkuten perustella kertomaani, mutta sitten iskee nämä yhden rivin huutelijat ja he varmasti erittäin hyvällä elämänkokemuksella osaavatkin kertoa miten pitäisi toimia ja miten ei 😂 Eikä kaikesta tarvitse edes olla samaa mieltä, mutta silloin voi jättää ihan vain kommentoimatta. Mutta tää nyt on tätä ajojahtia palstalla, eli ei varsinaisesti mitään uutta 🤦♂️
Muutamia asiallisiakin vastauksia on, eipä siinä 👍 Hienoa että tänä päivänä joku osaa kirjoittaa enemmänkin kuin yhden rivin Trump-tyylisiä solvauksia.- Anonyymi
"Nämä ruudinkeksijät sitten vielä odottavat ja olettavat että hiukankaan terveellä järjellä ja arvostelukyvyllä varustettu nainen heihin päin sylkäisisikään."
Sanoa muuta. Näiden mestareiden kohdalla voi vaan toivottaa hyvää loppuelämää poikamiehenä. Näkee jo netin läpi mistä homma kiikastaa.
Aloittajaa pitäisin harvinaisen tervepäisenä inttäjiin verrrattuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nämä ruudinkeksijät sitten vielä odottavat ja olettavat että hiukankaan terveellä järjellä ja arvostelukyvyllä varustettu nainen heihin päin sylkäisisikään."
Sanoa muuta. Näiden mestareiden kohdalla voi vaan toivottaa hyvää loppuelämää poikamiehenä. Näkee jo netin läpi mistä homma kiikastaa.
Aloittajaa pitäisin harvinaisen tervepäisenä inttäjiin verrrattuna.Kas, p:llä uusi komppaushahmo! Tervetuloa, millä nimellä uusin turkulainen tunnetaan?
Anonyymi kirjoitti:
Kas, p:llä uusi komppaushahmo! Tervetuloa, millä nimellä uusin turkulainen tunnetaan?
No en kyllä ole kompannut omia kirjoituksiani, joskin mulla on tapana aina painaa tuosta vihreästä nuolesta ja tykätä viestistä. Mutta en harrasta anonyyminä huutelua enkä multinikkailua.
Joku oli näköjään kanssani samaa mieltä siitä kuinka lapsellisia kommentteja tännekin on poikinut ja ilmeisesti ymmärsi mun ajatuksia liittyen ketjun aiheeseen. Se ilmeisesti tekee tästä henkilöstä automaattisesti jonkun trollin jos arvostelee muiden anonyymien lapsellisia huuteluja eikä ole heti lyttäämässä mun kirjoituksia.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
No en kyllä ole kompannut omia kirjoituksiani, joskin mulla on tapana aina painaa tuosta vihreästä nuolesta ja tykätä viestistä. Mutta en harrasta anonyyminä huutelua enkä multinikkailua.
Joku oli näköjään kanssani samaa mieltä siitä kuinka lapsellisia kommentteja tännekin on poikinut ja ilmeisesti ymmärsi mun ajatuksia liittyen ketjun aiheeseen. Se ilmeisesti tekee tästä henkilöstä automaattisesti jonkun trollin jos arvostelee muiden anonyymien lapsellisia huuteluja eikä ole heti lyttäämässä mun kirjoituksia.Kyllä kyllä te kaikki tuuheatukkaiset tervepäiset inttäjät ette tietenkään ole yksi ja sama tyyppi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas, p:llä uusi komppaushahmo! Tervetuloa, millä nimellä uusin turkulainen tunnetaan?
Ettäkö olen ihan oikein komppaushahmo ja suoraan suomen turusta? No johan lähti mestarilla laukalle 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettäkö olen ihan oikein komppaushahmo ja suoraan suomen turusta? No johan lähti mestarilla laukalle 😀
Älä peris jaksa edes vaivautua :D
- Anonyymi
Naisilla on aina joku eksä jonka kanssa ne käy pettämässä. Kerran menin yökerhoon ja näin muijani siellä eksänsä kanssa. Eksän piti olla töissä yövuorossa. Siellä ne pussali kun katselin yökerhon parvelta. Sit lähetin sille tekstarin että tiedän että se pettää ei tarvii tulla kotiin ja katselin kun se hermostui. Minua se ei nähnyt yäkerhossa.
Jos ei arvot kohtaa, niin sitten se on parempi tyytyä friendzoneen.
Totta, senkin olen kokenut monta kertaa. Tosin tän naisen kanssa tilanne oli käänteinen, eli mä pistin hänet tän vuoden aikana jo kahdesti ennenkin friendzonelle enkä usko että näemme jatkossa ainakaan ilman mitään pätevää syytä. Mulla ei ole kiinnostusta tavata ja nainen ainakin närkästyi mulle siitä kuinka olin sanonut että hyväksyn hänen biseksuaalisuuden mutta nyt kuulemma käänsin takkini tai että olen vain esittänyt ymmärtäväni. Yritin rautalangasta vääntää, että on ihan eri asia että hänellä on ollut naiskaveri joskus viime vuonna, kuin se että kesällä niiden kaikkien kyynelten ja järkytyksen jälkeen hän lähti varsin matalalla kynnyksellä tuollaisille treffeille. En tiedä eikä mua oikeastaan edes kiinnosta kuinka vihainen hän on, mutta yhtäkkinen totaalinen viestihiljaisuus pienen pohdinnan jälkeen voi tarkoittaa myöskin sitä että osui ja upposi kuten sanotaan.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Totta, senkin olen kokenut monta kertaa. Tosin tän naisen kanssa tilanne oli käänteinen, eli mä pistin hänet tän vuoden aikana jo kahdesti ennenkin friendzonelle enkä usko että näemme jatkossa ainakaan ilman mitään pätevää syytä. Mulla ei ole kiinnostusta tavata ja nainen ainakin närkästyi mulle siitä kuinka olin sanonut että hyväksyn hänen biseksuaalisuuden mutta nyt kuulemma käänsin takkini tai että olen vain esittänyt ymmärtäväni. Yritin rautalangasta vääntää, että on ihan eri asia että hänellä on ollut naiskaveri joskus viime vuonna, kuin se että kesällä niiden kaikkien kyynelten ja järkytyksen jälkeen hän lähti varsin matalalla kynnyksellä tuollaisille treffeille. En tiedä eikä mua oikeastaan edes kiinnosta kuinka vihainen hän on, mutta yhtäkkinen totaalinen viestihiljaisuus pienen pohdinnan jälkeen voi tarkoittaa myöskin sitä että osui ja upposi kuten sanotaan.
Että sinkkuna ei saisi tapailla muita ihmisiä?
Anonyymi kirjoitti:
Että sinkkuna ei saisi tapailla muita ihmisiä?
Saa toki, kävinhän mä itsekin kahdesti treffeillä loppukesästä/alkusyksystä. Ekalla kerralla sen kolmekymppisen tiukkapipon kanssa luontoretkellä ja pyöräilemässä ja toisella kerralla sen ikäiseni naisen luona katsomassa leffaa. Niin ja näin pariin otteeseen yhen kaveritytön kanssa kehen olin hieman yksipuolisesti ihastunut. Nämä tapaamiset eivät edenneet sen pidemmälle niillä kerroilla, eikä kummankaan tinder-naisen kanssa oikein kolahtanut silleen että olisi ollut kiinnostusta jatkaa tapailua. Mutta jos sulla on yhtään sisälukutaitoa tai edes tavallista lukutaitoa, niin treffiemme formaatti oli täysin eri ja se tässä oli se ongelma.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Saa toki, kävinhän mä itsekin kahdesti treffeillä loppukesästä/alkusyksystä. Ekalla kerralla sen kolmekymppisen tiukkapipon kanssa luontoretkellä ja pyöräilemässä ja toisella kerralla sen ikäiseni naisen luona katsomassa leffaa. Niin ja näin pariin otteeseen yhen kaveritytön kanssa kehen olin hieman yksipuolisesti ihastunut. Nämä tapaamiset eivät edenneet sen pidemmälle niillä kerroilla, eikä kummankaan tinder-naisen kanssa oikein kolahtanut silleen että olisi ollut kiinnostusta jatkaa tapailua. Mutta jos sulla on yhtään sisälukutaitoa tai edes tavallista lukutaitoa, niin treffiemme formaatti oli täysin eri ja se tässä oli se ongelma.
Aaa, eli sä saat sinkkuna tapailla muita, mutta muut ei saa. Selkis!
Anonyymi kirjoitti:
Aaa, eli sä saat sinkkuna tapailla muita, mutta muut ei saa. Selkis!
No hyvä että selkis 😘
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
No hyvä että selkis 😘
Juu tuo sun kaksinaismoralisointisi antaa vaan lisäviitteitä siihen miksi elät vain mielikuvituselämää :D
Anonyymi kirjoitti:
Juu tuo sun kaksinaismoralisointisi antaa vaan lisäviitteitä siihen miksi elät vain mielikuvituselämää :D
Ei mulla ole tähän enää mitään lisättävää. Jokainen lukutaitoinen ymmärtänee mun pointtini, mut kaikilta ei näköjään voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu kuten sanotaan.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ei mulla ole tähän enää mitään lisättävää. Jokainen lukutaitoinen ymmärtänee mun pointtini, mut kaikilta ei näköjään voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu kuten sanotaan.
Kyllä juu jokainen palstaa lukeva ymmärtää että spämmäilet vuodesta toiseen täällä miljoonilla mielikuvitushahmoillasi :D
- Anonyymi
Hyvää Eilispäivää ja Huomispäivää kaikille.
- Anonyymi
Niin tämä päivä taisi unohtua välistä, lipsahti, mutta hyvää viime vuottakin, kuitenkin.
- Anonyymi
Normisettiähän tuo. Parisuhteeseen tarvitaan ennen kaikkea samantyylinen arvomaailma - ainakin molempien tärkeimmistä jutuista, ihan kaikkihan harvoin kohtaa.
"kuulin vähän lisää ja eri treffeistä, mikä sai mut voimaan fyysisesti pahoin, ja poistuin naisen luota aika lailla välittömästi. "
Itse olisin sanonut suoraan, etten jaksa kuunnella mitään jorinoita toisen treffeistä. Mielestäni niistä kertominen on hyvien käytöstapojen vastaista - ja itsekästä, ei oteta huomioon toisen tunteita. Toisaalta - ehkä se juuri iskikin hyvään saumaan kohdallasi - et turhia enää jää haaveilemaan parisuhteesta tuon naisen kanssa.Mä en osannut siinä kohtaa sanoa oikein yhtään mitään. Olen mä joskus ärähtänyt joistain asioista, mut en tosiaan halunnut tietää yksityiskohtia enkä jaksanut riidellä. Pistin puhelimeni autossa äänettömäksi ja kuten kerroinkin niin se oli erikoinen tunne ajaa pimeässä tyhjiä teitä pitkin, pää ihan tyhjänä vaikka se on välillä käynyt täysin ylikierroksillakin.
Ja nimenomaan nappiin mennyt ajoitus mun kannalta kun puhuimme tunteista, pussailimme jne. Ja tunnelma oli muutenkin sellainen että olisimme aika suurella todennäköisyydellä päätyneet sänkyyn ilman tätä töksäytystä. Naisella paloi kynttilöitä makuuhuoneessa, hän oli nyt ekaa kertaa yksin kotosalla tän syksyn kolmen tapaamiskerran aikana jne.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Mä en osannut siinä kohtaa sanoa oikein yhtään mitään. Olen mä joskus ärähtänyt joistain asioista, mut en tosiaan halunnut tietää yksityiskohtia enkä jaksanut riidellä. Pistin puhelimeni autossa äänettömäksi ja kuten kerroinkin niin se oli erikoinen tunne ajaa pimeässä tyhjiä teitä pitkin, pää ihan tyhjänä vaikka se on välillä käynyt täysin ylikierroksillakin.
Ja nimenomaan nappiin mennyt ajoitus mun kannalta kun puhuimme tunteista, pussailimme jne. Ja tunnelma oli muutenkin sellainen että olisimme aika suurella todennäköisyydellä päätyneet sänkyyn ilman tätä töksäytystä. Naisella paloi kynttilöitä makuuhuoneessa, hän oli nyt ekaa kertaa yksin kotosalla tän syksyn kolmen tapaamiskerran aikana jne.Nainen koettelee rajojasi ja leikkii kanssasi. Unohda moinen tyyppi.
Anonyymi kirjoitti:
Nainen koettelee rajojasi ja leikkii kanssasi. Unohda moinen tyyppi.
No en nyt ihan noinkaan sanoisi. Ei se tarkoituksella halunnut loukata mua, eikä varsinaisesti edes loukannutkaan henkilökohtaisella tasolla, mutta kylläkin "hieman" yliarvioi mun suvaitsevaisuuden. Tällaisia yhteentörmäyksiä tulee väistämättä, jos valtaosa naisen aiemmista suhteista ja/tai treffeistä on ollut kaiketi samanhenkisten ihmisten kanssa, niin ehkä hän on tottunut siihen että niissä sateenkaaripiireissä tollasista asioista puhutaan suoremmin. Ja sinänsä ihan hyvä että puhuikin, vaikka emme samaa mieltä asioista olleetkaan. Tulipahan kaikki selväksi, niin eipähän tarvii kummankaan enää roikkua löysässä hirressä.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
No en nyt ihan noinkaan sanoisi. Ei se tarkoituksella halunnut loukata mua, eikä varsinaisesti edes loukannutkaan henkilökohtaisella tasolla, mutta kylläkin "hieman" yliarvioi mun suvaitsevaisuuden. Tällaisia yhteentörmäyksiä tulee väistämättä, jos valtaosa naisen aiemmista suhteista ja/tai treffeistä on ollut kaiketi samanhenkisten ihmisten kanssa, niin ehkä hän on tottunut siihen että niissä sateenkaaripiireissä tollasista asioista puhutaan suoremmin. Ja sinänsä ihan hyvä että puhuikin, vaikka emme samaa mieltä asioista olleetkaan. Tulipahan kaikki selväksi, niin eipähän tarvii kummankaan enää roikkua löysässä hirressä.
Hyvä jos ajattelet ettei kyse ollut loukkaamisesta tahallaan. Itse kyllä sanoisin, että jostain "omaan pussiin" puhumisesta oli kyse. Yleensähän silloin tulee tuollaisia yliarviointeja. Jos kertoo juuri "hauskoja" kohtauksia muiden miesten kanssa (tai naisten?), niin ihan väkisin tulee mieleen, että sillä halutaan osoittaa, ettei muut ole mitään.
- Anonyymi
Mutta niin kannattaa olla varovainen jotta ei saa naisia tahtomattasi ihastumaan itseesi sanomalla kohteliaisuutena vaikka: WOW You're really beautiful.
- Anonyymi
Naiset panee ympäriinsä ja sitten kertovat niistä jutuista kaveri miehille en ymmärrä miksi. Naiset hakee kai huonoon itsetuntoon buustia mutta sitä ei tule koska naiset ei opis huonoista suhteista eikä huonoista miehistä mitään. Exältä haetaan lohtua, itkevät ja haluavat hyväksyntää kun paska jännämies ei ollutkaan kunnollinen.
- Anonyymi
Eihän se noin yleistäen mene "naiset". Usein siihen kohdalle sopii myös "miehet". Yleisemmin on niin, ettei kukaan paneskele ympäriinsä - vain harvoja ja valittuja. Eikä niistä kerrota kenellekään.
Kyllä sulla on käynyt viime aikoina käsittämättömän huono tuuri että millaisiin naisiin oot tutustunut. Tai hyvillä naisilla huono tuuri kun eivät ole tutustuneet suhun. Mut pääasia että sulla on ilmeisesti ihan rauhallinen ja hyvä fiilis, ja säilytit kasvosi ja poistuit voittajana näyttämöltä 👍 Toista se olisi olla aisuri joko tietämättään tai hampaita kiristellen. Sellasiakin tapauksia on ihan omassa tuttavapiirissä ja muistaakseni myös tällä palstalla.
- Anonyymi
Niinpä peris! Hyvä komppi itsellesi! Tuli varmaan parempi mieli kun taputtelit itseäsi päälaelle mielikuvitushahmollasi?
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä peris! Hyvä komppi itsellesi! Tuli varmaan parempi mieli kun taputtelit itseäsi päälaelle mielikuvitushahmollasi?
Eipä mulla ole mitään mielikuvitushahmoja palstalla tai pääkopassa. Eiköhän Porarin Make aikuisena miehenä osaa itsekin kirjautua ja kirjoittaa palstalle kuten näköjään eilen illalla on tehnytkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän Porarin Make itse kirjoitti omalla profiilillaan kirjautuneena, että eipä hän liity mitenkään Perikseen.
Vaimoni Janica vaatii aina toisinaan että saa pitää tyttöjen viikonlopun, eli hän käy parilla lasillisella kaveriensa Saritan ja Caritan kanssa. Olen joskus kaverini Ekin kanssa ehdottanut että tulisimme mukaan, mutta jostain syystä Janica on varsin nihkeä pitämään mitään pariskuntatreffejä, joten minulla ei ole sellaisesta juurikaan kokemusta enkä oikein osaa auttaa. Yleensä nautimme Ekin kanssa kahdestaan pari ykkösolutta ja saunomme kun tytöt lähtevät pitämään hauskaa.
- Anonyymi
Tää oli hyvä peris 👌😂
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli hyvä peris 👌😂
Eiköhän Timppa ihan itse ole vastauksensa kirjoittanut, mutta vähän luulen että hän ei aivan ollut kärryillä mistä täällä puhutaan 😃
- Anonyymi
Laitan kaupallisen mainoksen: Philips 5000 Series hair-cutter :D On komea peli, aina nojatuolin vieressäkin akku ladattuna voi pöristellä hiuksia jos sille tuntuu.
Ei kutittele karvat korvien takansa kovinkaan helposti silloin. - Anonyymi
Minulla on kaveri naisia jotka ei säädä monien miesten kanssa ja ollaan hyviä kavereita. Myös olen eksäni kanssakin hyvin läheinen, joskus mennään terassille kesällä ja oltiin festareilla yhdessä ja joskus istutaan iltaa toisen kotona ja ryypätään. Puhutaan kaikesta muusta kuin exä kumppaneista, eksät ei ole hyvä aihe puhua känni- iltoina.
Tuli vastaan tällainen artikkeli:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7b7d1107-42ef-40a0-8f87-f9f2fed9ef81
Mene ja tiedä, mutta ehkä nainen yritti pohjustaa jotain. Tai sitten on vain sattumaa että nämä asiat nyt osuivat samalle viikolle.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125