Onkohan Porarin Makea

Kysytty koskaan kommentaattoriksi noihin kolmoskanavan F1-kisoihin ja studiolähetyksiin?

Tuli vaan tässä mieleen, kun onhan Makella kokemusta noista Amerikan eri autokisoista ja varmaan hän tietää myös jonkun verran noista formuloista, niin olisi tosiaan kiva kuulla niitä Maken kommentteja oikein noissa F1-lähetyksissäkin:)

Tosin Porarin Make taitaa olla tuolla Amerikassa selvästi tunnetumpi nimi, kun mitä täällä kotosuomessa, kun täällähän se ihmisten urheilun seuraaminen rajoittuu Amerikasta melkein pelkästään siihen NHL-lätkään ja siihen, että katsotaan noista Amerikan autokisoista oikeastaan vain se Amerikan F1 GP, jonka suomalaisten onneksi voittikin viime vuonna just Valtteri Bottas.

Mutta varmaan tuolla Amerikassa monet tietävät sen Porarin Maken jopa suomalaisia paremmin, jos miehellä on kertynyt joitakin ajettuja GP-kisoja tuolla IndyCar- ja Nascar-sarjassa.

Ajattelin että Makehan olisi ollut varmasti hyvä kommentaattori varsinkin tonne Amerikan F1 GP-kisaan, jos se vaan olisi tänä vuonna ajettu. Kun hän varmaan tuntee hyvin ton kyseisen radan,

Ja eikös Make ollut jollakin Amerikan radalla ajanut kilpaa just sillä Toyota Camrylla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

34

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitat vaan teksti-tv:stä sivun 666, niin siellähän se Make kommentoi ääneen moottoriurheilua ja kaikkea muutakin.

    • Eipä ole ollut kysyntää, enkä ollut tervetullut asiantuntija-kommentaattoriksi kun joskus laitoin sähköpostia viime vuonna. Epäilen, että se kulminoituu jälleen kerran siihen kysymykseen, että onko Penetrators mukamas joku laiton moottoripyöräjengi, vaiko moottoripyöräharrastajien kerho jonka jäsenet rassaavat prätkiä, kilpa-autoja, jyystö-truckeja ja jakavat keskenään kokemuksia esim. salireeneistä. Yritykset ovat tänä päivänä niin kauhean tarkkoja imagostaan ja ainakin Maikkari näköjään pitää hanakasti kiinni hieman sisäsiittoisesta studioporukastaan.

      Ylimääräistä ressiä on aiheuttanut myös pieni erimielisyys verottajan kanssa. Mun ansio- ja pääomatulot kun kilahtaa virolaisen yksityisen pankkiiriliikkeen tilille ja nyt mun on pitänyt todistella että olen viettänyt tarpeeksi aikaa Suomenlahden toisella puolella.

      Nyt elokuussa lähestyy Indianapolis 500, johon mulla on budjetti kunnossa ja lähiaikoina esittelen kilpurini ja pidän pressitilaisuuden tällä palstalla.

      Joo kahtena vuonna peräkkäin olen voittanut Daytona500 Nascar-kisan Toyota Camrylla. Se kun ajetaan 500 mailia kaasu pohjassa 340 km/h taulussa, niin luotettavuus on erittäin tärkeä juttu meinaan. 😊 Kummallakaan kerralla ei taulussa vilkkuneet mitkään varoitusvalot eikä kisainsinööri sanonut radion kautta mitään mikä aiheuttaisi kylmää pershikeä että kestääkö auto maaliin asti.

      • Anonyymi

        Morjesta peris. Miten menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Morjesta peris. Miten menee?

        Uskookohan peris ihan oikeasti että kukaan luulee hänen "kavereitaan" aidoiksi ihmisiksi? Tuo kirjoitustyylikin kun pysyy samana peris-tekstinä, vaikka hahmot vaihtuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Morjesta peris. Miten menee?

        Mitä sä oikein Peristä täällä morjestelet, kun eipä hän ole itse tätä koko aihetta edes kommentoinut?

        Peris nyt varmasti on vielä töissä näin päiväaikaan, eikä hän ole varmaan todenäköisesti edes vielä lukenut koko tätä keskustelua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskookohan peris ihan oikeasti että kukaan luulee hänen "kavereitaan" aidoiksi ihmisiksi? Tuo kirjoitustyylikin kun pysyy samana peris-tekstinä, vaikka hahmot vaihtuu.

        Miksi mainitset ton sanan "kavereita" noin lainausmerkeissä?

        Mikä ihmeen Peris-teksti? Eipä tässä ole mitkään hahmot mihinkään vaihtunut, kun tossa nyt vaan Make itse tätä keskustelua kommentoi, eikä hän ole mikään ihmeen hahmo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskookohan peris ihan oikeasti että kukaan luulee hänen "kavereitaan" aidoiksi ihmisiksi? Tuo kirjoitustyylikin kun pysyy samana peris-tekstinä, vaikka hahmot vaihtuu.

        Ilmeisesti uskoo kun jaksaa inttää satuhahmojensa olevan todellisia, vaikka on useasti itsekin kertonut että nämä maket ja bickyt ovat hänen mielikuvituksensa tuotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskookohan peris ihan oikeasti että kukaan luulee hänen "kavereitaan" aidoiksi ihmisiksi? Tuo kirjoitustyylikin kun pysyy samana peris-tekstinä, vaikka hahmot vaihtuu.

        Vähän surullista tietyllä tapaa että peris niin kovasti haluaa mielikuvitusystäviensä olevan todellisia :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskookohan peris ihan oikeasti että kukaan luulee hänen "kavereitaan" aidoiksi ihmisiksi? Tuo kirjoitustyylikin kun pysyy samana peris-tekstinä, vaikka hahmot vaihtuu.

        Trolli mikä trolli. Ei ihme että tulee Kangastolpan kanssa hyvin juttuun toisaalla :D


    • Anonyymi

      Vain todelliset henkilöt kelpaavat kommentaattoreiksi, joten ei ole kysytty.

      • Toisaalta voisihan se Bicky Royal-mieskin mennä noihin F1-lähetyksiin kommentaattoriksi, kun onhan hänelläkin kokemusta noista Amerikan autokisoista noin tallipäälikön roolista.

        Bicky voisikin olla siellä lähetyksessä pukeutuneena siihen Penetrators MC:n nahkaliiviin, jossa olisi näkyvillä iso Penis-logo:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Jos jengiliiviä ei hyväksyttäisi/haluaisi käyttää tuolla televisiolähetyksessä, niin silloin hän voisi käyttää vaikka sitä Maken tallin paitaa, jossa olisi myös näkyvillä se tatuoitu kalu-logo:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Anonyymi

      San Marinon kilpailu on hauska pelata tietokonepelilläkin, on kova rata tämä italialaisten, Ferrarin oma oikein.

    • Anonyymi

      Ei mielikuvitushahmoa voi kysellä mihinkään.

      • Eipä se Make ole mikään mielikuvitushenkilö, niin oikein hyvin häntä voi kysellä vaikka minne.

        Mutta Make nyt tossa itse jo selvittikin tilannettaan, että näillä näkymin häntä tuskin tullaan näkemään ainakaan noissa kolmosen F1-lähetyksissä.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä se Make ole mikään mielikuvitushenkilö, niin oikein hyvin häntä voi kysellä vaikka minne.

        Mutta Make nyt tossa itse jo selvittikin tilannettaan, että näillä näkymin häntä tuskin tullaan näkemään ainakaan noissa kolmosen F1-lähetyksissä.

        Ei siinä oikein ole mitään mieltä kysellä "makelta" mitään kun näppiksen äärellä vastauksia naputtelee sekava peris.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä oikein ole mitään mieltä kysellä "makelta" mitään kun näppiksen äärellä vastauksia naputtelee sekava peris.

        Äläs nyt noin sano, kun onhan siitä Makesta olemassa myös videoita Youtubessa ja miehen nimi tunnetaan myös Amerikassa hänen autokisojensa takia. Siellä hän on Amerikassa mainetta niittänyt sen Toyota Camryn ratissa:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kyllä se Make kirjoittelee ihan omalta koneelta kaksiostaan Lausteelta, eikä se Peris liity hänen mitenkään, eikä Peris ole mitenkään sekava.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Äläs nyt noin sano, kun onhan siitä Makesta olemassa myös videoita Youtubessa ja miehen nimi tunnetaan myös Amerikassa hänen autokisojensa takia. Siellä hän on Amerikassa mainetta niittänyt sen Toyota Camryn ratissa:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kyllä se Make kirjoittelee ihan omalta koneelta kaksiostaan Lausteelta, eikä se Peris liity hänen mitenkään, eikä Peris ole mitenkään sekava.

        Niin on tunnettu rallitähti ettei google-haulla tule yhtään osumaa muuta kuin tälle palstalle :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on tunnettu rallitähti ettei google-haulla tule yhtään osumaa muuta kuin tälle palstalle :D

        No ei varmaan tuolta rallipuolelta hänestä tietoja löydykään, kun Makehan on ajanut noissa Amerikan IndyCar- ja Nascar-sarjoissa.

        Eipä sitä tiedä, jos vaikka joku kerta Make innostuisi koittamaan myös tuolla ralliautojen puolella. Siellä hän voisi ajaa vaikka Toyota Corollalla tai Yariksella:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        No ei varmaan tuolta rallipuolelta hänestä tietoja löydykään, kun Makehan on ajanut noissa Amerikan IndyCar- ja Nascar-sarjoissa.

        Eipä sitä tiedä, jos vaikka joku kerta Make innostuisi koittamaan myös tuolla ralliautojen puolella. Siellä hän voisi ajaa vaikka Toyota Corollalla tai Yariksella:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ei yhtään osumaa muuta kuin tälle palstalle mistään autourheilusta :) Melkoinen Indy-voittaja :))


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        No ei varmaan tuolta rallipuolelta hänestä tietoja löydykään, kun Makehan on ajanut noissa Amerikan IndyCar- ja Nascar-sarjoissa.

        Eipä sitä tiedä, jos vaikka joku kerta Make innostuisi koittamaan myös tuolla ralliautojen puolella. Siellä hän voisi ajaa vaikka Toyota Corollalla tai Yariksella:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sehän noissa kuvitteellisissa hahmoissa on ettei niistä löydy mitään tosielämän järjestelmistä kuten googlesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän noissa kuvitteellisissa hahmoissa on ettei niistä löydy mitään tosielämän järjestelmistä kuten googlesta.

        Kyllä se Maken nimi löytyi joskus myös jostain noista amerikan autosarjojen tulosluetteloistakin. Kysykää tätä vaikka Perikseltä, jos ette mua usko. Hän voi linkittää teille niiden kilpailujen tulokset.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä se Maken nimi löytyi joskus myös jostain noista amerikan autosarjojen tulosluetteloistakin. Kysykää tätä vaikka Perikseltä, jos ette mua usko. Hän voi linkittää teille niiden kilpailujen tulokset.

        Googlasin myös Porarin. Ei yhden yhtä osumaa muuta kuin tälle palstalle.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä se Maken nimi löytyi joskus myös jostain noista amerikan autosarjojen tulosluetteloistakin. Kysykää tätä vaikka Perikseltä, jos ette mua usko. Hän voi linkittää teille niiden kilpailujen tulokset.

        Periksen kyhäämät aijaa-kuvat eivät kiinnosta. Kumma kun kisajärjestäjien virallisilta nettisivuilta ei löydy koskaan Poraria. Mistähän johtuu?:))))))))))))))))))))))))))))))


    • Anonyymi

      Voitte mennä mika salon kanssa kommentoimaan formuloita .

    • Anonyymi

      Peris voisi muuttaa maken ja muut hahmonsa vaikka petankki-palstalle.

      • Minne ihmeen petankki-palstalle? Eipä sitä nyt todellakaan hyvien tyyppien kannata tältä palstalta mihinkään kadota, eikä kyllä Periksellä edes ole täällä mitään ihmeen hahmoja.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe