Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eihän+mimmit+nyt+yleensä+mitään+200kg+nosta+penkistä,+kuten+tuskin+säkään+peris?+Ei+pahalla+siis.
Mut+tiedän+kyllä+tollaset+sunnuntaireenaajat,+jotka+tulee+salille+poseeraamaan+ja+ottamaan+kuvia,+tai+kaveri+ottaa+videota+kun+toinen+tekee+haukkaria+jollain+1,5+kg+käsipainolla.+No+eipä+se+multa+ole+mitenkään+pois,+mut+vähän+tulee+sellanen+myötähäpeän+tunne.+Sama+juttu+kun+jotkut+soijapojat+kovinkin+rehvakkaasti+luukuttavat+reenimusaa+ja+hifistelevät+palautusjuomiensa+kanssa.+
Mulla+on+mielestäni+ihan+hyvin+lihasta,+enkä+mä+ole+jaksanut+minkään+juomajauheiden+kanssa+säätää.+Yleensä+reenin+päätteeksi+syömme+Bickyn+kanssa+puoliksi+raa'an+hauen,+jonka+hän+on+pyydystänyt+Littoistenjärvestä+kuristamalla+penislihaksillaan.
21.01.2020 23:08
Kovin+eurooppalainen+valikoima+sun+mielessä.+Et+oo+harkinnut+mitään+jenkkiä?+Vaikkapa+Cadillac+Seville,+Chrysler+Sebring,+joku+90-luvun+Buick+tms.?
Ihan+omanlaisensa+ja+erilainen+fiilis+kuin+vaikkapa+jossain+kovin+kliinisessä+Audissa,+joka+on+pohjimmiltaan+Skoda+mihin+on+laitettu+nuo+olympiarinkulat+ja+tuplasti+hintaa.+
Mutta+makuasioita+🙂+Itse+tykkään+lähinnä+kunnon+jyystö-truckeista+ja+mulla+on+ollut+nyt+reilut+pari+vuotta+GMC+Sierra+eikä+ole+ollut+valittamisen+sanaa.
04.01.2020 15:18
Tammikuiseen+Daytona24h+kestävyyskisaan+minä,+Bicky+ja+Escuella+osallistumme+Chevroletilla+ja+helmikuussa+ajettavaan+Daytona500+Nascar-kisaan+mä+osallistun+todennäköisesti+Toyota+Camrylla.+Meinaan.+😊
29.12.2019 23:52
Siinähän+se+joulu+meni+ihan+mukavasti.+Yleensä+syön+sata+joulutorttua,+mutta+kun+on+tota+painoa+vähän+kertynyt+ja+tammikuussa+pitäisi+olla+tikissä+Daytona24h+kisaa+varten,+niin+söin+vain+50+:)))))))))))+Tosin+Bicky+ja+minä+kumpikin+söimme+14kg+kinkun+nahkoineen,+luineen+ja+läskeineen.+Sai+kato+hyvin+proteiinia+mitä+tarvitaan+jos+meinaa+pärjätä+penislihasreeneissä+:)
29.12.2019 23:08
Hienoa+peris+😃👍+Mä+jo+hieman+pelkäsinkin+että+jäät+tuleen+makaamaan+ja+surkuttelemaan+asioita,+mut+eipä+sellanen+mihinkään+johda.+Uutta+matoa+vaan+koukkuun,+niin+sitä+pitää!+Ja+turha+hei+jossitella+mitään+teiniromansseja,+sulla+on+nyt+ne+parhaat+nuoruusvuodet+meneillään+niin+otahan+ilo+irti!+😎
29.12.2019 22:16
Kannattaa+kattella+myös+Chevy+Vaneja,+Chevy+Astroja,+GMC-pakuja+yms.+Elämä+on+liian+lyhyt+tuhlattavaksi+jonkun+Hiacen+ratin+takana.+Tietty+kulutus+noissa+on+mitä+on+ja+osia+voi+joutua+tilaamaan+amerikkalaisista+nettikaupoista,+mutta+vastapainoksi+on+kyllä+hyvä+varustus,+tehokas+ja+vääntävä+kone,+mukavat+penkit+jne.+
Ainakin+toi+GMC-pikkubussi+mikä+meillä+on+JyystaXissa+on+tosi+letkeä+ajettava.+Ei+muuta+kunhan+istahtaa+pehmeälle+etusohvalle+ja+kuuntelee+vapari+V8-dieselin+murinaa+niin+työpäivä+sujuu+hymyissä+suin+:)
10.12.2019 16:22
Hyvä+peris+👍+Nyt+kannattaa+höylätä+ja+kairata+ja+vaikka+ottaa+noita+hampaanjälkiäkin+vähän+vastaan+niin+kauan+kun+muidu+ei+ole+vielä+täysin+mummoutunut.+Eikä+sitä+selvinpäin+kukaan+täysjärkinen+mies+mene+minkäänlaista+naista+tapaamaan,+hienoa+että+teillä+oli+jo+lähtökohtaisesti+yhteisymmärrys+siitä+että+olit+ottanut+muutaman+oluen.++👍
08.12.2019 02:34
Sori+Helmiina+ja+muut,+mutta+nyt+ei+ole+aikaa+tän+enempää+jankata.+Kohta+lähestyy+mun+kättelyvuoro+linnan+juhlissa.+Pitää+laittaa+puhelin+pois.+
Kun+tänä+vuonna+nappasin+Daytona500,+Indy500+sekä+Le+Mans+24h+voiton+niin+kutsuhan+se+tipahti+postiluukusta+tuossa+syksyllä.
06.12.2019 19:26
En+silti+ymmärrä+tuota+sun+katkeraa+asennetta.+Mitä+periksen+suhdejutut+on+sulta+pois?+Vai+onko+sun+mies+syönyt+niin+paljon+finasteridiä+tai+Lyricaa+että+teillä+ei+hommat+pelitä?
Ennenvanhaan+tuollaista+asennetta+kutsuttiin+palstalla+kurpparaivoksi.
06.12.2019 17:54
Sua+sen+tarkemmin+tuntematta,+niin+onkohan+sulle+kenties+kertynyt+raskauskiloja+tai+-arpia+ja+olet+sitten+jotenkin+katkera+kun+nuoret+miehet+näkee+jopa+sua+vanhempia+naisia+viehättävinä?
Ei+muuta+kun+tsemppii+perikselle+👍+Kyllä+sen+yleensä+huomaa+ja+pystyy+arvioimaan+jo+aika+varhaisessa+vaiheessa+että+onko+saantia+luvassa.
06.12.2019 17:44
Osuimme+samaan+pizzeriaan+kesällä+2017+ja+täytyy+sanoa+että+periksen+äiti+oli+aika+äijä+naiseksi.+Harmi+juttu+tosiaan+jos+on+nyt+noin+huonossa+kunnossa+tällä+hetkellä+😕
27.11.2019 03:49
Näinhän+se+yleensä+menee+että+Darkkiksen,+Periksen+sekä+muutaman+muun+turkulaisen+aloitukset+ovat+kaikinpuolin+asiallisia+ja+tasokkaita+eivätkä+sisällä+mitään+sääntöjenvastaista.+Mutta+sitten+tulee+lynkkauspartio+arvioimaan+DarkFearin+hiuksia+ja+Periksen+mielenterveyttä+tietämättä+näistä+sen+kummemmin+mitään+faktatietoa.+En+yhtään+ihmettele+ylläpidon+näkökulmasta+ajatellen,+että+on+vain+helpompi+poistaa+koko+ketju+kuin+tarkkailla+jatkuvasti+yksittäisiä+viestejä.
20.11.2019 11:31
Etköhän+säkin+sen+vaimon+löydä+jos+sellaisen+haluat,+mutta+sitä+etsiessä+voi+aina+pitää+kivaa+👍
Toi+on+muuten+hyvä+taktiikka+että+mustamaalaat+kilpailijoita.+Jos+sun+kaveri+on+yrittänyt+tehdä+vaikutuksen+leipomisillaan+niin+ei+tsiisus+🙈+Eiköhän+toi+sun+Hiace+toimi+ihan+hyvänä+käyntikorttina+sun+tapauksessa.+Enpä+tiedä+millaisia+miehiä+tää+nainen+on+käyttänyt+verrokkina+jos+katsoo+sua+kuin+koiranpentua,+mutta+sä+olet+kuitenkin+äijä+😎👍
15.11.2019 23:38
Kannattaa+mieluummin+pyytää+tarjous+Pasilta+eikä+Sasilta++https://keskustelu.suomi24.fi/t/11995462/pmm-oy-turku
02.11.2019 18:35
Ei+hullummin+peris!+Just+tolleen+niitä+naisia+saa+kun+sanoo+suoraan+mitä+on+mielessä+eikä+lähde+anelemaan+mitään+taikka+puhumaan+just+jostain+kissoista+ja+koirista.+
Ja+hei,+toihan+oli+taas+pirun+hyvä+"oppitunti"+naisista.+Kuhan+sulla+tulee+vastaan+tyttöystävämatskua+oleva+nainen,+olet+taas+tän+jälkeen+hitusen+kokeneempi+ja+varmaan+myös+itsevarmempi.+
Hienoa+että+hylkäsit+sen+typerän+incel-lahkon+ja+elät+parhaita+nuoruusvuosiasi+täysillä!
27.10.2019 00:27
Kyllä+tuo+on+ihan+mun+kuvaama+videopätkä.+Talvella+kun+yhden+työvuoron+aikana+voi+tulla+yhtäkkiä+pimeää+niin+mulla+oli+tuollainen+huomiovärinen+takki+päällä+ja+siihen+oli+tottakai+ommeltu+kalunmuotoinen+heijastin+:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
24.10.2019 20:03
No+juu+ala-arvoista+käytöstä+tosiaan.+Ainakin+meidän+moottoripyöräkerhossa+keskeisiä+periaatteita+ovat+vapaus,+veljeys+ja+tasa-arvo.+Tällä+palstalla+toi+veljeys+on+kaukana+jos+joku+sattuu+menestymään+naisasioissa+tai+elämässä+noin+ylipäätään.+
Mut+hei+tsemppiä+sun+mutsille!+👍+Kerro+terveisiä+jos+hän+muistaa+mut.+Silloin+pari+vuotta+sitten+oli+oikein+kiva+syödä+pizzaa+teidän+kanssa+samassa+pöydässä.+Yleensä+ton+ikäiset+naiset+ovat+melkoisia+kukkahattutätejä+mut+sun+mutsi+ei+paheksunut+mun+jengiliiviä+tai+tatuointeja+jne.+mikä+oli+mukava+yllätys+:)
08.10.2019 23:33
No+juu+ihan+hyvät+tienistit+ja+mukava+kuulla+että+sulla+naisia+pyörii+ympärillä+:)+Ens+kerralla+muista+sä+olla+se+joka+antaa+sen+pusun.+Mies+vie+ja+nainen+vikisee+😎
Muutenkin+hyvä+että+kirjoitit+noinkin+asiallisen+ja+tasokkaan+viestin+tälle+kaatopaikalle.+Noihin+iänikuisiin+incel,+ätmi,+ja+naisviha-juttuihin+alkaa+jo+vähitellen+kyllästymään.
02.10.2019 23:21
Miksi+Periksen+muka+pitäisi+hävetä?+Jos+hän+on+joskus+maininnut+vaikkapa+mun,+Bickyn,+Jorman+tms.+niin+ihan+itse+me+ollaan+profiilimme+luotu,+ladattu+profiilikuva+ja+mainittu+nimemme.+
Penetratorsin+tärkeimpiä+sääntöjä+ovat+esim.+se+että+kaveria+ei+vasikoida+eikä+kaverin+muijaan+tai+eksään+kosketa.+Tälle+palstalle+pitäisi+saada+myös+iskoistettua+sääntö+että+toisten+palstalaisten+perheenjäseniä+ei+sotketa+näihin+keskusteluihin+ja+jos+henkilö+haluaa+kirjoittaa+nimimerkin+takaa+niin+häntä+puhutellaan+silloin+kyseisellä+nimimerkillä.
23.09.2019 21:34
Niinpä,+suorastaan+ala-arvoista+käytöstä+sekoittaa+muiden+palstalaisten+perheenjäseniä+näihin+keskusteluihin.+Äkkiseltään+ei+tule+mieleen+mitään+yhtä+ala-arvoista+kuin+luoda+trollihahmo+ja+käyttää+sen+profiilikuvana+kuolleen+henkilön+kuvaa.+Onneksi+ei+sentään+tällaista+ole+tullut+vastaan+missään+keskustelupalstoilla.
Ja+tsemppiä+sun+mutsille.+Kiva+ja+rento+tyyppi,+ei+mikään+kukkahattutäti+joka+on+heti+tuomitsemassa+jos+mies+kantaa+mustaa+nahkaliiviä+johon+on+ommeltu+tatuoitu+kalu+-logo.
23.09.2019 21:24
7 / 17