ajoin kuntosalin ohi

Anonyymi

ja mietitytti kun katsoin kuntosaliin ja siellä kuntolaitteet meni viuhaa vauhtia niin mietti tarvisko noidenkaan käydä salilla illaal kun tekisivät töissä oikeasti jotain edes vähän ruumiillista työtä

20

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä! Tyhjää vatkaamalla itsensä hikiseksi ja vielä maksaa siitä! Ulkona saa juosta itsensä hikeen ihan ilmaiseksi. Vaan kun ei ole älyä siunaantunut, niin siitä hikoilee koko kroppa.

• Anonyymi

Juoksu ja kuntosaliharjoittelu ovat keskenään ihan erilaisia treenejä. Juoksijankin on hyvä vahvistaa lihaksia, myös yläkroppaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoksu ja kuntosaliharjoittelu ovat keskenään ihan erilaisia treenejä. Juoksijankin on hyvä vahvistaa lihaksia, myös yläkroppaa.

Kyllä ilman saliakin voi punnertaa, vetää leukaa yms., sanotaan nyt sitten nykymuodin muokaisesti harrastaa kalisteniikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ilman saliakin voi punnertaa, vetää leukaa yms., sanotaan nyt sitten nykymuodin muokaisesti harrastaa kalisteniikkaa.

Niin, se oman kehon paino vaan lakkaa olemasta vastus jossain vaiheessa, pitää saada painavampaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, se oman kehon paino vaan lakkaa olemasta vastus jossain vaiheessa, pitää saada painavampaa.

Höpöhöpö, siihen voi kato vaikuttaa asennolla ja kulmalla. Harva sikaniska jaksaa vetää leukaa edes kerran.

• Töissä tulee herkästi samaa liikettä yksipuolisesti. Vastaliikkeet salilla tekee hyvää. Ei sillä että salilla kävisin.

• Anonyymi

mitä jos omaehtoisesti keittäis työpaikalla kahvit työkavereille vai onko se liian raskas työ monelle eli jos joutuis tekemään edes vähän töitä niin jaksaisiko moni salilla kävijä enään käydä saleilla ja kotitöitäkin joutuisi tekemään niin ei ole aikaakaan saleihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä jos omaehtoisesti keittäis työpaikalla kahvit työkavereille vai onko se liian raskas työ monelle eli jos joutuis tekemään edes vähän töitä niin jaksaisiko moni salilla kävijä enään käydä saleilla ja kotitöitäkin joutuisi tekemään niin ei ole aikaakaan saleihin

Jaa, että salilla kävijät ovat nyt sun kateutesi kohteena 😂

• Anonyymi

Käyn salil kauniitten naisten kanssa. Niitä on hyvä iskeä siellä.

• Mä olen salilla huomannut sen, että varsinkin naiset alisuorittavat ja siitä välittyy vaikutelma että treenin täytyisi olla ikäänkuin kivaa. Kyllä aikuisen, terveen, normaalipainoisen naisen pitäisi saada vedettyä enemmän ylätaljasta kuin joku 18kg tai tehdä jalkaprässiä isommalla kuin jollain 30kg painolla ja samalla selailla puhelinta. Vastaavasti joskus näkee miehiä, jotka riuhtovat liikkeitä pää punaisena aivan väärällä tekniikalla ihan vain siksi että on siistiä laittaa rautaa tietyn verran.

Mun on turha kertoa yhtään mitään paljonko mistäkin nousee, sillä sehän nyt on kuitenkin pelkkää valehtelua ja palstan incel-miehet tekevät itse tietenkin triplasti isommilla painoilla vaikka olisivat mua 15cm lyhyempiä ja 30kg kevyempiä tai vastaavasti 30kg läskimpiä.

• Anonyymi

En käy salilla, niin etten tiedä, mutta eikö kevyemmät painot ja sarjat ole siksi, ettei haluta isoja lihaksia ja massaa vaan kiinteyttä?

• Eihän mimmit nyt yleensä mitään 200kg nosta penkistä, kuten tuskin säkään peris? Ei pahalla siis.

Mut tiedän kyllä tollaset sunnuntaireenaajat, jotka tulee salille poseeraamaan ja ottamaan kuvia, tai kaveri ottaa videota kun toinen tekee haukkaria jollain 1,5 kg käsipainolla. No eipä se multa ole mitenkään pois, mut vähän tulee sellanen myötähäpeän tunne. Sama juttu kun jotkut soijapojat kovinkin rehvakkaasti luukuttavat reenimusaa ja hifistelevät palautusjuomiensa kanssa.

Mulla on mielestäni ihan hyvin lihasta, enkä mä ole jaksanut minkään juomajauheiden kanssa säätää. Yleensä reenin päätteeksi syömme Bickyn kanssa puoliksi raa'an hauen, jonka hän on pyydystänyt Littoistenjärvestä kuristamalla penislihaksillaan.

• Anonyymi
        paksuniska-make kirjoitti:

Eihän mimmit nyt yleensä mitään 200kg nosta penkistä, kuten tuskin säkään peris? Ei pahalla siis.

Mut tiedän kyllä tollaset sunnuntaireenaajat, jotka tulee salille poseeraamaan ja ottamaan kuvia, tai kaveri ottaa videota kun toinen tekee haukkaria jollain 1,5 kg käsipainolla. No eipä se multa ole mitenkään pois, mut vähän tulee sellanen myötähäpeän tunne. Sama juttu kun jotkut soijapojat kovinkin rehvakkaasti luukuttavat reenimusaa ja hifistelevät palautusjuomiensa kanssa.

Mulla on mielestäni ihan hyvin lihasta, enkä mä ole jaksanut minkään juomajauheiden kanssa säätää. Yleensä reenin päätteeksi syömme Bickyn kanssa puoliksi raa'an hauen, jonka hän on pyydystänyt Littoistenjärvestä kuristamalla penislihaksillaan.

Älä syö raakaa haukea, tulee kihokkimatoja.

• Anonyymi

Olen kans huomannut kun itse jalkaprässistä 300 kg 3 kertaa 10 toistoo niin naiset joku 30 kg painoilla leikkii. Ei siinä paljon kehity. Normaalin naisen pitäis taljalla 30 kg painoilla treenata kun itsellä tuplasti.

• Anonyymi

En ole juurikaan maximi painoilla kokeillut mutta penkistä 127 kg noussut. Itse rintaprässi 60 kg painoilla treenaan. Ylätaljalla 70 kg vähintään ja se on treeni paino.

• Anonyymi

Jätkät näemmä tykkää muskelimammoista, kun naisten pitäisi heidän mielestään treenata mahdollisimman kovilla painoilla.

Itse ainakin haluan nimenomaan välttää sellaista miesmäisen suurten lihasten muodostumista. Haluan pysyä naisellisen näköisenä, enkä siksi rehki millään maksimipainoilla.

Minä en sitten miellytä teidän silmäänne, mutta hyvä niin. En haluakaan miellyttää niiden miesten silmää, jotka tykkäävät miehiltä näyttävistä lihaskimppunaisista.

• Anonyymi

Naiset on huonokuntoisia, eivät jaksa edes 20 punnerrusta koska eivät osaa treenata. Sitten kun jaksatte 50 kilolla 50 toistoa ylätaljalla tai penkkipunnerruksessa 70 kg 10 toistoa ja 7 kertaa , sarjan välillä minuutin tauko niin voitte sanoa että teillä on lihaksia.

• Anonyymi

20 punnerrusta nyt menee melko helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

20 punnerrusta nyt menee melko helposti.

Ehkä kannattaisi tehdä vapailla painoilla eikä laitteilla sitten, kun ne laitteet muuttavat elimistön luuston jo kehittyneitä suuntia ja voi tulla epämuodostumia ja muuta ikävää.

Itse ehdottaisin levittäviä liikkeitä ja vapailla käsipainoilla, EI kahvakuulilla, vaan oikeilla käsipunteilla. Ja levittäviä liikkeitä käsillä selän taakse sekä eteen.

JA kannattaa muistaa välillä noin 40min rankan treenikierroksen jälkeen rentouttaa lihaksia esim. pelaamalla pingistä tai hakkaamalla nyrkkeilysäkkiä treenihanskoilla kevyesti, jonka jälkeen uusi täysi 40min treeni kaikille lihaksille, sitä jatkat 6 päivää viikossa, 3-4 tuntia vuorokaudessa, sunnuntain pidät vapaapäivänä.

Sitten kun saat tuollaisessa yhden käden vapaanoston suuntaan kuin suuntaan kädellä nousemaan siihen asti, jotta tuntuu että luusto ei kestä enää nostaa painoja enempää, niin lopeta, olet jo hyvässä kunnossa.

Itselläni tuollainen paino suuntaan kuin suuntaan yhdellä kädellä vapaasti yhdellä käsipainolla nostaessa oli 25-27kg. Jolloin luusto ei olisi enää kestänyt enempää, olisi alkanut tulemaan paljon murtumia.

• Anonyymi

Kaikki mikä tulee hauikseen on korvienvälistä pois. En oo nähny yhtään viisasta raudan nostajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241