Ilja Janitskin on näköjään kuollut https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc4e6be9-6a68-4cc1-b86f-7d3c9c6518f1
Yksi harvoja suomalaisia toimittajia, kenellä oli neutraali ja faktoihin perustuva suhtautuminen esim. maahanmuuttoon, Natoon, Trumpiin ja Venäjään liittyen. Ei sellaista punavihreiden värilasien läpi kirjoitettua puppua kuten vaikka Ylen toimittajilla.
Todella ikävä juttu, ja osui vielä lähes samaan ajankohtaan kun rehellinen huumekauppias ja hyväntekeväisyystoimija Janne Nacci pidätettiin 😕 Voisin sanoa että nämä kaksi henkilöä ovat suomalaisista julkkiksista sellaisia joita arvostan/arvostin eniten.
P234: Asiallinen ja tasokas journalisti
65
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sananvapautta yritetään jatkossa rajoittaa suomessakin aika paljon ja journalistien on syytä olla varoilaan. Siel on nyt akka hallitus eikä ne kestä kun puhutaan totta ja arvostellaan.
- Anonyymi
Huh, tämä palsta on kyllä masentava 😑😶🤐
Tulipa ikävä uutinen vastaan :/
Janitskinilla ei tosiaan ollut samanlaista kieroutunutta negatiivista suhtautumista just esimerkiksi Venäjään, Trumppiin ja PS-poliitikkoihin liittyen kuin valtamedioilla, ja MV-lehden artikkelit oli aina varsin asiallisia.
Hieno mies. Kevyet mullat. 🙏- Anonyymi
Hyvä peris, vuoden vitsi ”hieno mies” 😄
- Anonyymi
Ei ole Janitskinin elämäntyössä kehumista. Sen tietää periskin kun tarvii mielikuvitusystävälläkin edesmennyttä kehua :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Janitskinin elämäntyössä kehumista. Sen tietää periskin kun tarvii mielikuvitusystävälläkin edesmennyttä kehua :)
Kuka mielikuvitusystävä tässä muka on ketään missään kehunut? Eiköhän tähän keskusteluun ole osallistuneet vain kaikki ihan todelliset henkilöt omilla kirjautuneilla tunnuksillaan. Se on sitten ihan eri asia, että mitä jotkut kirjautumattomat huutelijat tänne kirjoittelevat.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Kuka mielikuvitusystävä tässä muka on ketään missään kehunut? Eiköhän tähän keskusteluun ole osallistuneet vain kaikki ihan todelliset henkilöt omilla kirjautuneilla tunnuksillaan. Se on sitten ihan eri asia, että mitä jotkut kirjautumattomat huutelijat tänne kirjoittelevat.
Hei sasi. Tuo ”make” on yksi periksen mielikuvitusolennoista, etkö tiennyt?
Anonyymi kirjoitti:
Hei sasi. Tuo ”make” on yksi periksen mielikuvitusolennoista, etkö tiennyt?
Mulla kyllä itselläni on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Enkä ole kyllä sellaista tiennyt, että se Make olisi mikään Periksen mielikuvitushahmo, kun Peris on itse asian aina kieltänyt ja kertonut usein Maken tavanneensa.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Mulla kyllä itselläni on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Enkä ole kyllä sellaista tiennyt, että se Make olisi mikään Periksen mielikuvitushahmo, kun Peris on itse asian aina kieltänyt ja kertonut usein Maken tavanneensa.
Peris valehtelee päätoimisesti :) Laita Porari Googleen tai henkikirjoitusrekisterin hakuun niin huomaat ettei mitään Poraria ole olemassakaan :):):)
Anonyymi kirjoitti:
Peris valehtelee päätoimisesti :) Laita Porari Googleen tai henkikirjoitusrekisterin hakuun niin huomaat ettei mitään Poraria ole olemassakaan :):):)
Ehkä hänestä ei jostain syystä löydy tietoja googlesta, jos ei ole vaikka mukana sosiaalisessa mediassa, kun Facebookistakin jostain kumman syystä poistivat hänen profiilinsa lisäksi myös Bicky Royal-miehen, Näädän Markun ja Timpan perheen jäsenten profiilit.
Ei kyllä meillä tavan kansalaisilla ole pääsyä noihin henkilötietorekistereihin, ellei sitten joku ole töissä jossain sellaisessa paikassa.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Ehkä hänestä ei jostain syystä löydy tietoja googlesta, jos ei ole vaikka mukana sosiaalisessa mediassa, kun Facebookistakin jostain kumman syystä poistivat hänen profiilinsa lisäksi myös Bicky Royal-miehen, Näädän Markun ja Timpan perheen jäsenten profiilit.
Ei kyllä meillä tavan kansalaisilla ole pääsyä noihin henkilötietorekistereihin, ellei sitten joku ole töissä jossain sellaisessa paikassa.😂😂😂😂 heikkotasoisin trolli, todellakin 😂😂😂
- Anonyymi
Noh, antaa Iljan levätä rauhassa, vaikka paljon pahaa saikin elämässään aikaiseksi. Yritys hyvä kutonen.
- Anonyymi
Pahantekijä-kiusaaja viimeisen päälle oli se mies.
Teitkö muuten oikeasti sen ilmoituksen poliisille silloin?
Tarkoitatko niitä törkyviestejä liittyen äitini terveydentilaan? Otin niistä kuvankaappaukset ja tein rikosilmoituksen poliisille. Laitoin aiheesta sähköpostia kuvien kera myös kaupunginsairaalan ylilääkärille. Sanotaanko näin että asia on vireillään.
Jollekin voi tipahtaa sakkolappu postiluukusta, tai jos on töissä terveydenhoitoalalla Turussa niin työpaikka voi olla aika tuulinen. Ja jälkimmäistä veikkaankin, sillä tapahtumien aikajana meni niin läpinäkyvästi että kyseessä ei todennäköisestikään ole pelkkä sattuma.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Tarkoitatko niitä törkyviestejä liittyen äitini terveydentilaan? Otin niistä kuvankaappaukset ja tein rikosilmoituksen poliisille. Laitoin aiheesta sähköpostia kuvien kera myös kaupunginsairaalan ylilääkärille. Sanotaanko näin että asia on vireillään.
Jollekin voi tipahtaa sakkolappu postiluukusta, tai jos on töissä terveydenhoitoalalla Turussa niin työpaikka voi olla aika tuulinen. Ja jälkimmäistä veikkaankin, sillä tapahtumien aikajana meni niin läpinäkyvästi että kyseessä ei todennäköisestikään ole pelkkä sattuma.Heh, ei genio/helmiä.sioille ole Turussa sairaalassa töissä. Myönsi trollanneensa ja arjatellensa humalaspäissään kyseisessä ketjussa. Trollailutyyli oli identtinen, mitä harrasti myös Miehen Logiikassa puskista, kun jollain oli jotain henkilökohtaista surua.
peris234 kirjoitti:
Jollekin voi tipahtaa sakkolappu postiluukusta, tai jos on töissä terveydenhoitoalalla Turussa niin työpaikka voi olla aika tuulinen. Ja jälkimmäistä veikkaankin, sillä tapahtumien aikajana meni niin läpinäkyvästi että kyseessä ei todennäköisestikään ole pelkkä sattuma.Ok. Mielenkiintoista. Pidä ajan tasalla.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ok. Mielenkiintoista. Pidä ajan tasalla.
Arvaan ja luulen että tuo Janitskin vain sotkeentui joihinkin niin vaarallisiiin ihmisiin että tappoivat hänet sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Heh, ei genio/helmiä.sioille ole Turussa sairaalassa töissä. Myönsi trollanneensa ja arjatellensa humalaspäissään kyseisessä ketjussa. Trollailutyyli oli identtinen, mitä harrasti myös Miehen Logiikassa puskista, kun jollain oli jotain henkilökohtaista surua.
Olen varmaan missannut tollasen viestin, mutta jos äitini tapauksessa yli 4,5 vuoden sairastelun jälkeen tehtiin päätös saattohoidosta eli aktiivisten hoitojen, ravinnon, nesteytyksen yms. lopettamisesta ja samana päivänä noin 12h lääkärin puhelun jälkeen palstalla puhuttiin hänen tuskallisesta kuolemasta tms. niin en usko että kyseessä on sattuma.
Olettaisin myös että nämä "kyllä saa taas hävetä t. Arja" viestit ovat eri trollin näppäimistöltä kuin hänen lähestyvää kuolemaa koskevat viestit toissa viikonloppuna.
Kuten sanottu niin asia on vireillä. Kannattaa miettiä mitä nettiin suoltaa. Potilastietojen vuotaminen nettiin on rikos, mutta esimerkiksi Hiacen kestävyyden kehuminen tai penislihasreeneistä kertominen ei ole.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Olen varmaan missannut tollasen viestin, mutta jos äitini tapauksessa yli 4,5 vuoden sairastelun jälkeen tehtiin päätös saattohoidosta eli aktiivisten hoitojen, ravinnon, nesteytyksen yms. lopettamisesta ja samana päivänä noin 12h lääkärin puhelun jälkeen palstalla puhuttiin hänen tuskallisesta kuolemasta tms. niin en usko että kyseessä on sattuma.
Olettaisin myös että nämä "kyllä saa taas hävetä t. Arja" viestit ovat eri trollin näppäimistöltä kuin hänen lähestyvää kuolemaa koskevat viestit toissa viikonloppuna.
Kuten sanottu niin asia on vireillä. Kannattaa miettiä mitä nettiin suoltaa. Potilastietojen vuotaminen nettiin on rikos, mutta esimerkiksi Hiacen kestävyyden kehuminen tai penislihasreeneistä kertominen ei ole.Mietipäs todella mitä sontaa tyyppiä make ja bicky-spammit nettiin suollat wink wink.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Kuten sanottu niin asia on vireillä. Kannattaa miettiä mitä nettiin suoltaa. Potilastietojen vuotaminen nettiin on rikos, mutta esimerkiksi Hiacen kestävyyden kehuminen tai penislihasreeneistä kertominen ei ole.Asia kiinnostaa muitakin palstalaisia. Pidä meidät ajan tasalla.
Anonyymi kirjoitti:
Mietipäs todella mitä sontaa tyyppiä make ja bicky-spammit nettiin suollat wink wink.
Miksi sä mulle sanot tollasta? Bicky ja Make kumpikin kirjoittavat ihan omalla profiilillaan palstalle, enkä mä liity heihin muuten kuin että ollaan kavereita ja Bicky on joskus ostanut Volvon osia multa. Niin ja olen mä toki toiminut sponsorina heidän kilpa-autoiluharrastuksissa, mutta en tosiaan ole mitenkään vastuussa siitä mitä Bicky Royal mies, Porarin Make tai Näädän Make kirjoittaa tänne.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Miksi sä mulle sanot tollasta? Bicky ja Make kumpikin kirjoittavat ihan omalla profiilillaan palstalle, enkä mä liity heihin muuten kuin että ollaan kavereita ja Bicky on joskus ostanut Volvon osia multa. Niin ja olen mä toki toiminut sponsorina heidän kilpa-autoiluharrastuksissa, mutta en tosiaan ole mitenkään vastuussa siitä mitä Bicky Royal mies, Porarin Make tai Näädän Make kirjoittaa tänne.
Niinpä niin peris. Samalla periaatteella vaan eteenpäin satuhahmojen viitoittamalla tiellä. Vaikka se on loputtoman lapsellista :)
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Kuten sanottu niin asia on vireillä. Kannattaa miettiä mitä nettiin suoltaa. Potilastietojen vuotaminen nettiin on rikos, mutta esimerkiksi Hiacen kestävyyden kehuminen tai penislihasreeneistä kertominen ei ole.Aika helppoa olisi itsellekin päätellä sun palstan viesteistä, että äitisi loppu on lähellä. Gentsu käyttää hyväkseen sun vainoharhaisuutta ja sitäkin, että tietää sun sivunikeistä. Vittumaista, mutta totta 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika helppoa olisi itsellekin päätellä sun palstan viesteistä, että äitisi loppu on lähellä. Gentsu käyttää hyväkseen sun vainoharhaisuutta ja sitäkin, että tietää sun sivunikeistä. Vittumaista, mutta totta 🤔
Väliäkö tuolla. Poliisit selvittää ja jos aihetta löytyy, niin oikrus antaa tuomiot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin peris. Samalla periaatteella vaan eteenpäin satuhahmojen viitoittamalla tiellä. Vaikka se on loputtoman lapsellista :)
Periksen vuosia jatkunut spämmäys valeprofiileilla pitäis myös tutkia 👮🏾♀️
Anonyymi kirjoitti:
Periksen vuosia jatkunut spämmäys valeprofiileilla pitäis myös tutkia 👮🏾♀️
Eikä siinä ole mitään tutkimista, jos sitä eräs hampurilaismainoksessakin esiintynyt mies tällä palstalla kirjoittelee.
Tai jos joku tavallinen turkulainen työmies laittaa oman kuvan profiiliinsa ja kirjoittaa täällä oikein asiallisia ja hyvätasoisia kirjoituksia, joissa hän kehuu sitä Toyotan luotettavuutta ja omia kokemuksia niistä eri Toyotan malleista.
On se hyvä kun tällä palstalla ei ole mitään valeprofiileita, vaan ainoastaan oikeita ja todellisia henkilöitä.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Eikä siinä ole mitään tutkimista, jos sitä eräs hampurilaismainoksessakin esiintynyt mies tällä palstalla kirjoittelee.
Tai jos joku tavallinen turkulainen työmies laittaa oman kuvan profiiliinsa ja kirjoittaa täällä oikein asiallisia ja hyvätasoisia kirjoituksia, joissa hän kehuu sitä Toyotan luotettavuutta ja omia kokemuksia niistä eri Toyotan malleista.
On se hyvä kun tällä palstalla ei ole mitään valeprofiileita, vaan ainoastaan oikeita ja todellisia henkilöitä.Belgialaisessa hampurilaismainoksessa esiintynyt Omid Djalili ei osaa suomea. Eikä ole varmaan muutenkaan mikään spammiätmi kuten sinä ja peris =)
Anonyymi kirjoitti:
Belgialaisessa hampurilaismainoksessa esiintynyt Omid Djalili ei osaa suomea. Eikä ole varmaan muutenkaan mikään spammiätmi kuten sinä ja peris =)
Ei varmaan Omid Djalili osaakaan suomea, mutta kyllähän Bicky Royal-mies sitä hyvin osaa. Onhan hän sentään asunut Suomessa ja Turussa jo yli parikymmentä vuotta, kuten mies on itsekin tällä palstalla siitä kertonut.
Eikä mä ja Peris olla kumpikaan mitään trolliätmejä, että tiedoksesi vaan tämä.DarkFear kirjoitti:
Ei varmaan Omid Djalili osaakaan suomea, mutta kyllähän Bicky Royal-mies sitä hyvin osaa. Onhan hän sentään asunut Suomessa ja Turussa jo yli parikymmentä vuotta, kuten mies on itsekin tällä palstalla siitä kertonut.
Eikä mä ja Peris olla kumpikaan mitään trolliätmejä, että tiedoksesi vaan tämä.Näinpä juuri. Turha tähän on sotkea mitään näyttelijää, joka vain sattuu näyttämään Bicky Royal mieheltä.
Eikä Darkkis ja minä tosiaan olla mitään trolleja saati ätmejä. Tai no sen verran pitää myöntää että muutama vuosi sitten trollasin näitä väsähtäneitä suomityttö24v spämmejä mutta siihen se onkin sitten jäänyt.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Näinpä juuri. Turha tähän on sotkea mitään näyttelijää, joka vain sattuu näyttämään Bicky Royal mieheltä.
Eikä Darkkis ja minä tosiaan olla mitään trolleja saati ätmejä. Tai no sen verran pitää myöntää että muutama vuosi sitten trollasin näitä väsähtäneitä suomityttö24v spämmejä mutta siihen se onkin sitten jäänyt.Olet kyl ansainnut kaiken loan mitä on tullut, kun ei toi sairas spämmi ”bickyllä” ja kumppaneilla lopu.
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyl ansainnut kaiken loan mitä on tullut, kun ei toi sairas spämmi ”bickyllä” ja kumppaneilla lopu.
Jos palstan incel-miehiä ketuttaa se, että mulla ovat naisasiat olleet viimeiset melkein 1,5 vuotta aika hyvällä mallilla, niin olen melkeinpä imarreltu jos siitä hyvästä saa pskaa niskaan. Kertoo vain lähinnä näistä huutelijoista, että mun kirjoitukset ovat osuneet ja uponneet tunteisiin.
Mutta mitään spämmiä (poislukien suomityttö24v) en allekirjoita. Esim. Bicky Royal mies, Make, Jorma yms. kirjoittavat kukin ihan omalla profiilillaan enkä mä liity heihin mitenkään muuten kuin että ollaan tutustuttu palstan kautta ja ovat käyneet joskus asiakkaina.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Jos palstan incel-miehiä ketuttaa se, että mulla ovat naisasiat olleet viimeiset melkein 1,5 vuotta aika hyvällä mallilla, niin olen melkeinpä imarreltu jos siitä hyvästä saa pskaa niskaan. Kertoo vain lähinnä näistä huutelijoista, että mun kirjoitukset ovat osuneet ja uponneet tunteisiin.
Mutta mitään spämmiä (poislukien suomityttö24v) en allekirjoita. Esim. Bicky Royal mies, Make, Jorma yms. kirjoittavat kukin ihan omalla profiilillaan enkä mä liity heihin mitenkään muuten kuin että ollaan tutustuttu palstan kautta ja ovat käyneet joskus asiakkaina.Melko kipeetä jatkaa tota mielikuvitusystäviesi väittämistä todellisiksi ihmisiksi. Naistarinoistasi tuskin kukaan välittää mitään.
peris234 kirjoitti:
Näinpä juuri. Turha tähän on sotkea mitään näyttelijää, joka vain sattuu näyttämään Bicky Royal mieheltä.
Eikä Darkkis ja minä tosiaan olla mitään trolleja saati ätmejä. Tai no sen verran pitää myöntää että muutama vuosi sitten trollasin näitä väsähtäneitä suomityttö24v spämmejä mutta siihen se onkin sitten jäänyt.Niin onhan Bicky Royal-mies myös poikansa Bicky junnun OIKEA isä ja jos on itse miehen Turussa tavannut, niin silloin sitä kyllä tietää mistä puhuu.
Ei todellakaan me olla mitään ätmejä, sillä meidän mielestä tollainen itsensä joksikin "ätmiksi" alentaminen on vain pelkästään säälittävää ja kertoo jopa siitä, ettei mies ole valmis muuttumaan ja tekemään mitään sen oman elämänsä parantamiseksi.
Eikä ne Suomityttö24v:n jutut mitään huonoja olleet, vaan enemmänkin hauskoja sellaisia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Paha saa edes joskus palkkansa.
- Anonyymi
Onhan niitä vielä ketä ihailla: nuorille huumeita myyvä nacci, ”Eno”, Touko Tarkki jne
- Anonyymi
Huvittavan häijyjä amrikkalaisten tekemät sytyttimet, zippo, laitoin jotian noniiin nyt sellainen voi olla tankattu jollain lentokone-polttoaineella :D
- Anonyymi
Oot peris kyllä todella vainoharhainen kun luulet että joku vuotaisi palstalle näitä tietoja. Sun realiteettitestaus horjuu nyt niin pahasti että MIELISAIRAALA KUTSUU VARMASTI PIAN!
Mun todellisuudentaju on kunnossa, ja osaan kyllä laskea 1 1. Kuten sanoin niin jonkun työpaikka voi olla aika tuulinen. Tässä ceississä se olen muuten minä joka viimeisenä nauraa, vaikkakin naurunaiheet voi olla vähissä lähitulevaisuudessa.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Mun todellisuudentaju on kunnossa, ja osaan kyllä laskea 1 1. Kuten sanoin niin jonkun työpaikka voi olla aika tuulinen. Tässä ceississä se olen muuten minä joka viimeisenä nauraa, vaikkakin naurunaiheet voi olla vähissä lähitulevaisuudessa.
Olet pahasti väärässä, ei kukaan ole levitellyt mitään tietoja. Sinulle nauravat ne joille lähetit ne viestit!
Keskity vain nyt romujesi purkamiseen! Anonyymi kirjoitti:
Olet pahasti väärässä, ei kukaan ole levitellyt mitään tietoja. Sinulle nauravat ne joille lähetit ne viestit!
Keskity vain nyt romujesi purkamiseen!Sehän nähdään.
Jälkimmäiseen lauseeseen, niin ihan hyvä idea, ja niin olen tehnytkin. Ja lompakko kiittää 🤗 Voin halutessani joko käydä syömässä tai ostaa vaikkapa sisäfileepihvejä ja illalla nauttia laadukkaita pienpanimo-oluita yms. Eikä tarvii räntäsateessa pyöräillä kauppaan ostamaan jotain mikropizzoja kuten perus palstaätmien.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
No mulle poliisi ainakin soitti viime viikolla yhtenä päivänä ja olettaisin sen liittyvän viestiin, jonka kirjoitin viime viikon tiistain ja keskiviikon välisenä yönä, koska se on tämän lisäksi ainoa viesti, jonka olen sulle tän vuoden puolella kirjoittanut. En ole siis sama tyyppi, joka väitetysti on levittänyt sun äitisi terveystietoja ymv. enkä todellakaan ole töissä Tyksissä tai hoitoalalla.
Jotain se poliisi sanoi, ettei niin sellaista viestiä kuin minä kirjoitin, saa kuulemma kenellekään kirjoittaa jne. Ja kyllähän se aika asiaton ja mauton kieltämättä olikin (kirjoitin sen muuten päihtyneenä ja tilapäisen kiihtymyksen vallassa), mutta aika vaikea uskoa, että viesti, joka ei sisältänyt kenenkään nimeä vaan oli pelkästään nimimerkkiin kohdistuva solvausviesti, täyttäisi minkään asteen kunnianloukkauksen kriteerejä.
No perästä kuuluu jne. jos on aihetta. Joku vaatimaton taloudellinen menetys nyt ei itsessään pahemmin haittaa, mutta kertoo kyllä aika paljon suomalaisesta oikeusjärjestelmästä, jos tämän tason nettiperseily tulee poikimaan jotain tuomioita, varsinkaan kun solvauksen kohde itsekään ei ole tunnetusti mikään puhdas pulmunen tässä suhteessa.
Em. tasoista kieltä olen käyttänyt internetfoorumeilla jo viimeiset 10-15 vuotta ja aina olen kuitenkin pyrkinyt kirjoittamaan niin, että ainoat säännöt joita rikon ovat maksimissaan kyseisen sivuston omia. Kaikenlaiset mielensäpahoittajat ovat kyllä vuosien varrella uhkailleet kunnianloukkaussyytteillä, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun poliisi on perään soitellut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulle poliisi ainakin soitti viime viikolla yhtenä päivänä ja olettaisin sen liittyvän viestiin, jonka kirjoitin viime viikon tiistain ja keskiviikon välisenä yönä, koska se on tämän lisäksi ainoa viesti, jonka olen sulle tän vuoden puolella kirjoittanut. En ole siis sama tyyppi, joka väitetysti on levittänyt sun äitisi terveystietoja ymv. enkä todellakaan ole töissä Tyksissä tai hoitoalalla.
Jotain se poliisi sanoi, ettei niin sellaista viestiä kuin minä kirjoitin, saa kuulemma kenellekään kirjoittaa jne. Ja kyllähän se aika asiaton ja mauton kieltämättä olikin (kirjoitin sen muuten päihtyneenä ja tilapäisen kiihtymyksen vallassa), mutta aika vaikea uskoa, että viesti, joka ei sisältänyt kenenkään nimeä vaan oli pelkästään nimimerkkiin kohdistuva solvausviesti, täyttäisi minkään asteen kunnianloukkauksen kriteerejä.
No perästä kuuluu jne. jos on aihetta. Joku vaatimaton taloudellinen menetys nyt ei itsessään pahemmin haittaa, mutta kertoo kyllä aika paljon suomalaisesta oikeusjärjestelmästä, jos tämän tason nettiperseily tulee poikimaan jotain tuomioita, varsinkaan kun solvauksen kohde itsekään ei ole tunnetusti mikään puhdas pulmunen tässä suhteessa.
Em. tasoista kieltä olen käyttänyt internetfoorumeilla jo viimeiset 10-15 vuotta ja aina olen kuitenkin pyrkinyt kirjoittamaan niin, että ainoat säännöt joita rikon ovat maksimissaan kyseisen sivuston omia. Kaikenlaiset mielensäpahoittajat ovat kyllä vuosien varrella uhkailleet kunnianloukkaussyytteillä, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun poliisi on perään soitellut.Tasokas kirjoitushan se oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Em. tasoista kieltä olen käyttänyt internetfoorumeilla jo viimeiset 10-15 vuotta ja aina olen kuitenkin pyrkinyt kirjoittamaan niin, että ainoat säännöt joita rikon ovat maksimissaan kyseisen sivuston omia. Kaikenlaiset mielensäpahoittajat ovat kyllä vuosien varrella uhkailleet kunnianloukkaussyytteillä, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun poliisi on perään soitellut.Nimimerkkiä ei voi koskaan loukata oikeudellisessa mielessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasokas kirjoitushan se oli.
Hyvä viesti oli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Em. tasoista kieltä olen käyttänyt internetfoorumeilla jo viimeiset 10-15 vuotta ja aina olen kuitenkin pyrkinyt kirjoittamaan niin, että ainoat säännöt joita rikon ovat maksimissaan kyseisen sivuston omia. Kaikenlaiset mielensäpahoittajat ovat kyllä vuosien varrella uhkailleet kunnianloukkaussyytteillä, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun poliisi on perään soitellut.Pitäisiköhän aikuisen osata olla kirjoittamatta, myöskin päissään, typeryyksiä julkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän aikuisen osata olla kirjoittamatta, myöskin päissään, typeryyksiä julkisesti.
Pitäisi toki ja samaa on moni suositellut myös ketjun aloittajalle. Samaa provoilemista ja trollaamista on kummiskin harrastanut täällä jo vuosikaudet ja sitten kerjätään sääliä ja itketään poliisille, jos joskus joutuu maistamaan omaa lääkettään.
Se, että täyttävätkö tämmöiset nettipalstasuusoitot oikeasti rikoksen tunnusmerkit tai tarviiko niiden takia aikuisen ihmisen alkaa kuormittamaan oikeusjärjestelmää, on sitten asia erikseen.
- Anonyymi
Laadukas ja asiallinen journalisti 🙄 Sama kuin sanoisi pedari Enoa lahjakkaaksi lastenkasvattavaksi.
- Anonyymi
Ilja Janitskin,
en koskaan tuntenut Sinua, en koskaan edes tavannut Sinua. Silti en voinut mitään sille, että kyyneleet vierivät poskillani kun kuulin, että olet mennyt pois.
Sillä tiesin, että joku hyvin rohkea ihminen on hävinnyt taistelunsa. Mutta Sinua eivät nujertaneet vihollisesi, vaan monivuotinen sairaus, jolle et antanut periksi. Mutta näin käy meille kaikille ennemmin tai myöhemmin: luonto ja sen lait tavoittavat viimein meistä sisukkaimmatkin. Mutta Sinun tiesi, Ilja, katkesi kovin nuorena. Mitä Sinulla olisikaan ollut edessäsi, jos olisit saanut jatkaa sisusi ja oikeudentuntosi viitoittamaa tietä?
Teit monta vuotta työtä, johon uskoit. Ja sait monia vihollisia. Sillä on niin, että totuudenpuhujia ei juuri rakasteta, vaan vainotaan sitäkin enemmän. Ja Sinua, jos ketään, tässä maassa vainottiin, maalitettiin, uhkailtiin, demonisoitiin. Sinun suusi haluttiin tukkia, eikä siinä kaihdettu juuri mitään keinoja. Laki, oikeus, kohtuus ja moraali heitettiin nurkkaan, jotta Sinun kimppuusi päästäisiin vaientamaan totuutta ja tietoa. Helvetinkoirat olivat alituiseen kintereilläsi. Sinua vähäisempi mies olisi luovuttanut jo vuosia sitten. Mutta et Sinä.
Moni luuli Sinua pahaksi. Mutta ei Sinua pahuus ajanut eteenpäin, vaan rakkaus. Sitä vain eivät ymmärtäneet he, joiden sisuksissa asui viha eikä rakkaus. Sinä rakastit totuutta, Sinä rakastit oikeutta. Sinä rakastit vapaata tietoa ja demokratiaa. Ja ennenkaikkea Sinä rakastit Suomea ja suomalaisia. Sinun rakkautesi oli niin suuri, että annoit itsesi sen kaiken edestä. Et kumartanut valheita tai valheiden levittäjien hovia, heidän temppeleitään ja heidän myrkyllisiä kyniään, kaunaansa totuutta vastaan. Et kaihtanut koviakaan sanoja, sillä asia oli vakava ja ihmisiä piti herätellä, asioista puhua oikeilla nimillä, vaikka se usein sattuikin niihin, jotka tahtoivat valehdella meille kaikille.
Ilja Janitskin, Sinä olit ainutlaatuinen ja erityinen ihminen. Sinun rakkautesi totuuteen ja tietoon on esimerkkinä meille kaikille. Monille vähäisimmillekin miehille ja naisille on valettu patsaita. Sinun rohkeutesi oli sellaista luovuttamatonta laatua, että sellaista harvoin tavataan missään. Sinä olit rohkea, koska et voinut muuta, se oli sisäinen tiesi. Et voinut valehdella itsellesi, et ihmisille. Sielusi syvyyksistä sinä nousit puolustamaan sitä, mihin uskoit ja mihin Suomen kansa uskoi - suomalaisuutta ja meidän sukupolvien perintöämme ja oikeutta omaan maahan, omaan kulttuuriin ja omaan tulevaisuuteen, lastemme huomiseen.
Ja sekin pikkupirujen halveksittava loislauma, joka sinua vainosi, tavallaan tunnusti Sinun suuruutesi: ne eivät olisi vainonneet säälimättä ja vihaten Sinua, ellet Sinä olisi ollut valonkantaja. Elämäsi jäi lyhyeksi, mutta sinä aikana teit enemmän kuin useimmat meistä koskaan tekevät. Sinä et jäänyt julistamaan, vaan tartuit toimeen. Sinä et pelännyt, vaan menit eteenpäin. Sinä et pyytänyt anteeksi, koska olit oikeassa.
Kiitos tästä ajasta, Ilja, jona olit meidän kanssamme. Kiitos siitä, että palvelit eurooppalaisia arvoja ja että rakastit niitä niin paljon, että olit valmis jopa saattamaan itsesi vaaraan niitä puolustaessasi.
Ja vaikka Sinä olet nyt poissa, vihollisesi, demokratian viholliset eivät voittaneet. Sinä olet valanut tietoa, toivoa, rohkeutta ja uskoa tuhansiin, kymmeniin tuhansiin ja satoihin tuhansiin. Työsi jatkuu Suomen kansassa ja jokaisessa, syntyvässä suomalaisessa. Sinä olet nyt liittynyt suureen merkkimiesten ja -naisten ketjuun, suuriin Suomen kansan sankareihin, jotka nyt Taivaasta katsovat meidän suomalaisten kamppailua petoja ja valheita vastaan.
Kansamme on pieni joukko tässä suuressa maailmassa, mutta niin kauan kuin meillä on Ilja Janitskinin kaltaisia ihmisiä, meillä on toivoa säilyttää olemassaolomme. Ilja näytti meille kaikille, että yksi ihminen voi ylittää itsensä antaessaan kaiken totuudelle, demokratialle, kansojen moninaisuudelle, sananvapaudelle, länsimaisille arvoille, rohkeudelle ja vapaalle lehdistölle.
Kiitos siitä, Ilja, että annoit epätavallisen ja epätavallisen suuren panoksen Suomen hyväksi, sellaisen panoksen, jota on rauhan oloissa ja aikoina vaikea ylittää. Vain sodan aikana on mahdollisuus ja pakko suurempiin uhrauksiin. Sinä olit soturi, ja sellaisena me Sinut muistamme!
Kunniaa tehden- Anonyymi
😂 joku on suuri humoristi ja MV-”lehden” kestotilaaja 😄
- Anonyymi
Sairaan ihmisen kirjoitus!
- Anonyymi
Karma.
- Anonyymi
Eikö se sitruuna ja ruokasooda parantanutkaan syöpää?? MV kirjoitti 2014 " Sitruuna voi parantaa syövän. Sitä on testattu kaikkiin eri syöpiin ja jos vielä lisäät ruokasoodaa, on tulos vielä parempi. " https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjZ18j7uMHnAhUSiIsKHZs0CFgQFjADegQIBBAB&url=https://mvlehti.net/2014/08/29/laakeyhtiot-eivat-halunneet-sinun-tietavan/&usg=AOvVaw0oDuNDIA_pqHVk_Yw6_4VS
Janitskinin MV (alkuperäiseltä nimeltään Mitä vittua??!! ) oli törkylaatikko jo perustamisvuonnaan 2014. Sen keskeinen funktio silloin oli tuoda perustajalleen, entiselle pikkurikolliselle ja tunariyrittäjälle Ilja Janitskinille rahaa nettimainosten kautta.
Pahimmillaan, turvapaikanhakukriisin talvena 2015-2016 sivusto keräsi arviolta toistakymmentä miljoonaa sivulatausta kuukaudessa. Sillä oli reippaasti minkä tahansa maakuntalehden lukijamääriä suurempi yleisö.
Sen huonolla suomella kirjoitetut Putin-ylistykset, salaliittohörhöilyt ja koulukiusaamista muistuttava vihankylvö alkoivat näyttää siltä mitä se onkin: oikeaa verkkolehteä muistuttavaan ulkoasuun käärityltä paskalta.- Anonyymi
Näin. Ja tuota sontaa Venäjä-trollit kuten peris ja harmis ylistävät.. kertoo kaiken oleellisen heistä.
- Anonyymi
Ketjussa 7.07 kirjoitetun viestin on kirjoittanut sairas natsi ja rasisti. Tuon Hommafoorumi/SKE/Odin/PS/SVL skeidan tuntee VÄLITTÖMÄSTI!
- Anonyymi
Jep! Eli kyseessä on Eino P Keravalta Hommafoorumilta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep! Eli kyseessä on Eino P Keravalta Hommafoorumilta!
Eino Porkkakoskiko? Tiukka jätkä!
- Anonyymi
Rikolliset saa aina huomiota lahdissä ja palstoilla. tuollaisia jännämiehii ihaillaan ja ne saa naisiltakin paljon huomioo.
- Anonyymi
Täytyy vain toivoa ettei kenenkään lapsi kuollut huumeisiin ...
- Anonyymi
Ilja Natsiskinin hautajaissatoon etunenään sopisi Marco de Witt marssimaan, olisi upeaa, kun hän aika ajoin hypähtelusi maahan nytkyttämään itseään katrapuliikkeitä tavoitellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilja Natsiskinin hautajaissatoon etunenään sopisi Marco de Witt marssimaan, olisi upeaa, kun hän aika ajoin hypähtelusi maahan nytkyttämään itseään katrapuliikkeitä tavoitellen.
Bäckman voisi paidattomana kanniskella Ilan hautajaissaaton ensimmäisenä venäläistä pronssista perseenpäristintintään.
Olisi somaa, jos Bäckman värisyttelisi miestissejään samassa tahdissa maassa nytkyttelevän Manuel de Wittin kanssa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bäckman voisi paidattomana kanniskella Ilan hautajaissaaton ensimmäisenä venäläistä pronssista perseenpäristintintään.
Olisi somaa, jos Bäckman värisyttelisi miestissejään samassa tahdissa maassa nytkyttelevän Manuel de Wittin kanssa!Ripaska-Tiina voisi pläryytellä Johanin vasenta imetintä ja Pershka-Panu oikeata ( joka sekin on väärää).
Njutinistit kuolinmarssilla! Ou ou ou!
- Anonyymi
Saisikohan tässä ketjussa keskustella Periksennpeppuseksikokemuksita, koska Periksen oma ketju aiheesta sensuroitiin
- Anonyymi
Palsta ei ole kai kovin masentava.... professori on masentavampi jos sellaiseksi yrittää jostain sihteeriopistosta valmistua.
Masentava kuin Ferrari-1 moottorin viallinen sylinterin mäntä. - Anonyymi
on kyllä video kun oikein muskeli jysäyttää: https://www.youtube.com/watch?v=Z_uIzzPhF4c
Hirveä auto jätti tehoilla...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426