Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nimimerkix
profiilit
Nimimerkix
Nimimerkix
Vapaa kuvaus
Rahako ratkaisee...
-muut saa selittää-
Aloituksia
18
Kommenttia
133
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+tuosta+hiilipankista+sen+verran,+että+kait+sitten+hiilipankkiirin+pitää+olla+musta+ollakseen+edustava...+Ja+mites+se+rekrytointi,+valkoihoista+sortavaa+rasismia+olisi+se,+siis+rekrytoida+mustaa+hiilipankkiiria...
31.10.2019 00:06
Voe+mahoton,+nyt+veit+rahat+puustani...+Eikun+siis+sanat+suustani.
31.10.2019 00:01
Pitää+myydä+enemmän+kuin+6+sinistä+ankanpoikasta+tai+tulee+kassavaje+ja+poliisi.
https://www.kilroy.fi/blogi/25-hullunhauskaa-ja-hammentavaa-lakia-usa-ssa
30.10.2019 23:58
Oon+lueskellunna+siun+aivopierujas+ja+olen+meleko+varma+siitä,+että+sie+ja+mie+ollaan+yks+ja+sama+henkilö.+Voitko+kiistää+?
30.10.2019 21:36
Olen+samaa+mieltä+siinä+että+Kekkonen+oli+merkillinen,+suorastaan+esimerkillinen,+ei+mikä+tahansa+nahka,+vaan+suorastaan+esinahka+koko+mies.
30.10.2019 16:11
Ei+niin+mitenkään,+pikemminkin+päinvastoin.+Ja+lisäksi+aktiivimalli+vei+kymmeniltä+tuhansilta+riistetyltä+loputkin+työhalut,+sillä+kun+minimistä+nipistetään,+ei+monikaan+enää+elä+ihmisarvoista+elämää;+osa+syrjäytyy+lopullisesti+ja+osa+radikalisoituu.+Tällöin+kaikki,+koko+yhteiskunta+kärsii,+ja+ainut+syyllinen+on+kapitalistinen+ihmisarvoaa+polkeva+Sipilismi..
Teollisuuden+investointien+sijaan+koettiinkin+pääoman+massiivinen+pako+sinne,+mihin+ei+valo+paista,+eli+nyt+ei+yrityksillä+sitten+edes+ole+varaa+investointeihin.
Tulevaisuutta+tuhottiin+leikkaamalla+koulutuksesta.+Heikoimmilta+vietiin+kertaalleen+käytetyn+vessapaperin+rippeetkin+eli+ei+pysty+edes+sille+puhtoiselle+puolelle+pyyhkiä.+Köyhälistön+selkänahka+on+jo+niin+hiton+ruvella,+että+paitakin+tahriintuu.
30.10.2019 16:07
Niin+on+miehellä+suu+mutrussa.+Niin+niin+kovin+minäkin+nyt+mieleni+myötäpahoitin.+Juu+hamppia+polttavat.+Niin+ja+kuseksivat+postilaatikoihin.+Ja+ahkera+se+olen+minäkin+ollut,+ahkerasti+katsellut+työntekoa+ja+hoputtanutkin+välillä.+Kaikki+on+niin+väärin,+ennen+oli+kaikki+paremmin.+On+nyt+niin+kyllä+minullakin,+että+suivauttaa+taas+pahemman+kerran.
19.12.2018 14:29
Samaa+mieltä.
19.12.2018 13:37
Nyt+on+tärkeä+selvittää,+mistä+tipi+pissii,+vai+pissiikö+ensinkään,+ja+jollei,+niin+miksi+ei,+sekä+se,+että+mitä+se+hiton+tipi+edes+kuuluu+tälle+agraariälykköjen+ylivertaiselle+keskustelufoorumille,+sillä+tipihän+on+elukka,+pieni,+mitätön+rääpäle+luontoäidin+siivekkäitten+kirjossa.
-muut+saa+selittää-
19.12.2018 12:39
Simo+hoi,+demari+on+yhteiskunnan+suola,+ei+hapatus.+Porvarius+on+hapatus,+se+pilaa+koko+pannukakun.
-muut+saa+selittää-
19.12.2018 12:23
Sarkasmia,+sarkasmia+:-)
19.12.2018 12:20
Pidä+tuo+ilme,+se+pukee+sinua+;-)
T.+uskonveljesi
19.12.2018 12:17
Väärin,+väärin.+Jokaisella+esteettömällä+oli+mahdollisuus+asettua+ehdolle,+mutta+harva+asettui.+Kyllä+tässäkin+toteutui+demokratia.
Suomen+eduskunta+EI+ole+demokraattisesti+valittu+elin+siitäkin+syystä,+että+vain+varakas+tai+taustatuettu+voi+päästä+läpi.+Oikeampi+tapa+olisi+valita+eduskunta+arvalla+koko+esteettömästä+väestöstä+ja+kieltäytyjien+tilalle+uusi+arvonta,+kunnes+pääluku+tulee+täyteen.+Tällöin+kansanedustuslaitoksemme+vastaisi+kansan+tahtoa+niin+hyvin+kuin+mahdollista.+Tai+no,+100+kansanedustajaa+riittäisi+hyvin.
19.12.2018 12:14
Älä+ota+enää.
19.12.2018 11:51
Nyt+on+tullut+aika+kerrata+aloittajalle,+että+mikä+on+sosiaaliturva.
Sosiaaliturva+on+se+viimeinen+apu,+johon+turvaudutaan+silloin,+kun+on+äärimmäinen+tarve.+Ennen+sosiaalituen+myöntämistä+on+henkilön+tilanne+kartoitettu+tarkkaan.+Sosiaalituki+on+se,+joka+pitää+kurjimmankin+hengissä.+Se,+että+sosiaaliturvaa+yleensä+tarvitaan,+johtuu+pääsääntöisesti+epäonnistuneesta+hallinnosta+ja/tai+epäonnistuneesta+hallinnon+säännösten+toimeenpanosta.
Sosiaaliturvan+vastikkeellisuus+on+lähtökohtaisesti+mieletön,+pois+suljettu+ajatus.+Jos+joku+pelastaa+sinut+hukkumiselta,+tuleeko+sinun+palvella+pelastajaa+orjan+asemassa+lopun+ikääsi,+tahi+onko+velvoite+peräti+periytyvää+?+Hädänalaisen+pelastaminen+on+velvollisuus,+velvollisuus,+joka+palkitsee+auttajan+hyvällä+mielellä.+Ja+juuri+näin+toimii+sosiaaliturva+kansallisella+tasolla.+Kattava+sosiaaliturvamme+on+mannaa+yhteiskuntamme+yleiselle+oikeustajulle.
Mitä+tulee+sosiaaliturvan+väärinkäytöksiin,+puhutaan+rikoksista+ja+rikollisuudesta,+josta+kuuluu+rangaista,+olipa+väärintekijä+saaja+tahi+antaja.
19.12.2018 11:49
MUTTA+PÄÄMINISTERIÄ+ON+TOTELTAVA+!
19.12.2018 10:57
Älä+solvaa+Junckeria,+suurta+parlamentaarikkoa.+Jos+hän+hieman+Kekkostelee,+niin+keneltä+se+on+pois+?
19.12.2018 10:51
Mikä+ihmeen+mielikuvitusmatka+?+Se+on+virtuaalimatka.
Itse+olen+ajatellut+ryhtyä+virtuaalimatkanjohtajaksi.+Helppoa+ja+hulvattoman+hauskaa.+Jos+ei+heti+pääse+lentoon,+voi+käyttää+tajunnanlaajentimia,+virtuaalisia+tai,+tai,+tai+....+mistä+olinkaan+puhumassa,+hajatus+katkesi.
Aikaisempi+pestini+kunnan+johtavana+harhaanjohtajana+päättyi+juuri+suoritelisien+maksuissa+ilmenneisiin+epäselvyyksiin.+Pudotin+++oitis+kesken+lennon+kaikki+virtuaalimatkustajat+Tyyneen+Valtamereen.+Nyt+niillä+ressukoilla+lienee+jo+virtuaalikidukset.+Sipilän+vika.
19.12.2018 10:47
Anteeksi,+mistä+mahtoikaan+olla+kysymys+?
18.12.2018 11:04
Ennen+Plutokin+oli+planeetta,+ja+Väyrynen+älykäs.+Vanhuus+ei+tule+yksin.+Tällä+menolla+hänestäkin+kehkeytyy+kaltaiseni+sohvan+nurkassa+hihittelevä+pösilö.
18.12.2018 10:42
3 / 7