Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jerzunposti
profiilit
jerzunposti
jerzunposti
Vapaa kuvaus
It-tradenomi vuosimallia 2017.
Aloituksia
165
Kommenttia
283
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kokeile,+epäilen,+että+ei+ole.+Lisää+se+sinne,+jos+se+on+jo+siellä,+kone+ilmoittaa+siitä.+En+lisää+käsin+palindromeja,+vaan+ohjelma+lisää+automaattisesti+uudet.
15.02.2019 16:58
Joo,+kiitti+vastauksesta,+kokeilin+uudestaan,+ja+vielä+lisäsin+headerin+php-tiedostoon+UTf8"+-koodauksella+ni+jo+toimii.+Nyt+tietokannassani+on+jo+540+palindromia!
15.02.2019 16:48
Kokeilin+jo,+ei+auttanut.
15.02.2019 15:54
Wrapper-käännetään+suomenkielisessä+kirjallisuudessa+"Kääre",+eli+Esim.+Java+5.0+versiosta+lähtien+on+ollut+käytössä+nk.+Wrapper-luokat,+eli+kääreluokat+primaarityyppisille+muuttujille,+esim+intille,+kokonaisluvulle,+ja+se+on+Integerin+kanssa+tasavertainen,+vaikka+tietokoneen+muistissa+on+viittaus+muistipaikkaan,+jossa+Integer-olio+sijaitsee,+ja+int+ilman+luokka-määrittelyä,+eli+primaarina+ohjelmoituna+kone+tallentaa+tallennetun+kokonaisluvun+fyysisen+sijainnin+tietokoneen+muistissa.
Merkkijonon+(Stringin,+joka+on+luku),+saa+käännettyä+int+kuusysi+=+Integer.parseInt(new+String("69));
10.02.2019 21:57
Lisäsin+Dropbox-kansioon+yhden+Eclipse-projektin+importoituna,+jossa+on+muutama+ydin+luokka,+ja+sitten+yksi+luokka,+jossa+BruteForcer-demo+ajetaaan+main-metodisa.+Oletan,+että+hyökkääjä+tietää+käyttäjätunnuksen+olevan+"jDoe",+ja+sen,+että+salasana+on+neljä+merkkiä+pitkä.+En+jaksanut+tuohhon+BruteForcer+luokkaan+ohjelmoida+enempää+sisäkkäisiä+for-lauseita,+kuin+neljä.
Ohjelma+on+vielä+vaiheessa,+eikkä+äkkiseltään+kokeiltuna+antanut+oikeita++tulosteita,+mutta+olio-perusteinen+lähestymistapa+kun+on,+niin+tuosta+eteenpäin+kehittelemälllä+voi+saada+jotain+uudelleenkäyttöarvoa,+niin+ei+tarvitse+itse+ohjelmoida+kaikkea+alusta.
Kaikilla+valuu+jo+se+kuola+suupielissä+valuu,+että+pääsee+kehittämään+Java-koodia.
Pistin+Dropboxiin+jakoon+kaikkien+nähtäville+"leluni",+joten+tässä+linkki!
https://www.dropbox.com/s/ozo67hdr35cpbgp/BruteforceDeny.zip?dl=0
04.02.2019 11:15
Juups,+Samoilla+linjoilla+"M-Kar"-nimimerkin+kanssa.+
Brute-forcea+nopeammat+ja+mahdollisesti+myös+taloudellisemmat+hyökkäysmetodit+on+tosiaan+Dictionary-Attack+tai+sitten+hajautustaulua+käyttäen+"Hash+Rainbowtable+attack".+Nekin+vielä,+kun+yhdistää,+niin+aika+tehokkaasti+voi+saada+salasanan+selville.
Toisaalta+jos+mikään+muu+ei+auta,+Brute-force+on+tosiaan+hitain+kaikista,+mutta+sillä+saa+100%+varmasti+auki+kaikki+salasanat,+jos+vain+löytyy+konetehoa+edestä+takaa+ja+verkkopalvelu+ei+ole+kehittänyt+mitään+suojausta+raa-an+konevoiman+käyttäjille.
04.02.2019 05:10
Ei+ole+kovin+tehokasta+blokata+ip+osoitetta+ja+se+on+sitäpaitsi+turhaa+koska+hyökkääjä+voi+käyttää+ja+hyödyntää+bottiverkkoa.
04.02.2019 04:39
Melkein+70+katselukertaa+tuossa+pastebiniin+lisäämässäni+koodissa.+Saiko+joku+laskurin+tuon+avulla+omalle+saitille?+Jos+sai,+niin+hienoa.+Pistäkää+vaikka+linkki+sivullenne,+jossa+käytätte+tuota,+niin+ihan+mielenkiinnosta+katsoisin+minkälaisen+tyyli-designin+olette+kehitelleet?
28.01.2019 17:49
https://pastebin.com/hJQysanJ+
Pistin+vieras-tilillä+Pastebiniin.
27.01.2019 15:17
No+sen+saa+luettavassa+muodossa+tuosta.Generaattori.html+-tiedostostakin,+kun+katsoo+selaimella+lähdekoodin.+Vai+pitäisikö+laittaa+Pastebiniin?
27.01.2019 15:09
Unohdetaan+maksut!+Pistin+Dropboxiin+jakoon+.ZIP-tiedoston,+jossa+on+aikalaskurin+demo,+joka+laskee+halutun+jäljellä+olevan+ajan+ottaen+ajan+syötteenä+HTML-lomakkeesta.
Lisäksi+paketissa+on+myös+ohje,+miten+koodin+saa+muokattua+mieleisekseen,+mitä+kohtia+pitää+muuttaa,+ja+miten.
Onnistuiko+aikalaskurin+lisääminen+sivuillesi?
https://www.dropbox.com/s/66alzx282d3ltvp/Aikalaskuri_Sumell.zip?dl=0
27.01.2019 14:51
Lähetän+zip-paketin,+jossa+on+kaikki+tarvittava,+sitten+sähköpostilla,+kun+suoritus+näkyy+tililläni.
27.01.2019 14:31
Nyt+olisi+koodigeneraattori+-webkäyttöliittymä+valmis.+Pistä+mulle+vaikka+sähköpostia,+jos+oot+kiinnostunut+maksamaan+35+euroa,+pistän+tilinumeroni+mailitse,+niin+saat+toimivan+koodin,+missä+pystyy+itse+päättämään+tekstin+ajan+päättymisen+jälkeen+ja+ajankohdan,+mihin+asti+laskuri+laskee.+Vai+oletko+enää+kiinnostunut+aikalaskurin+saamisesta?
27.01.2019 14:30
Voin+ohjelmoida+webbi-käyttöliittymällä+olevan+koodigeneraattorin,+jossa+valitaan+kuukausi,+päivä+ja+vuosi,+johon+laskuri+laskee+ajan+alaspäin,+ja+sitten+siinä+voi+määritellä+tekstin,+mikä+sitten+ilmestyy+ruudulle+laskurin+nollaan+päätymisen+jälkeen+ja+ohjelistuksen+kyseiseen+generaattoriin.
Hinta+laskulla+70+euroa,+suora+pankkisiirto+65+euroa.+Laskun+järjestämisestä+aiheutuu+itsellenikin+lisätöitä,+mutta+maksan+verot+myös+tuosta+suorasta+pankkisiirrosta.
Lähetä+sähköpostia,+jos+kiinnostaa+aikalaskuri-generaattori+web-käyttöliittymällä.
26.01.2019 08:34
En+kopioi+suoraan+netistä,+ja+laskuriskriptini+ei+lähde+pyörimään+alusta.+Lisäksi+pistän+ohjeet+mukana,+miten+sitä+käytetään+ja+asennetaan+sivuille.
26.01.2019 07:23
Ohjelmoin+sinulle+pari+kymmenen+euron+hintaan+Javascriptillä+toimivan+valmiin+koodin,+jossa+pystyy+ainoastaan+yhtä+muuttujaa+vaihtamalla+valitsemaan+ajankohdan,+milloin+aikalaskuri+päättyy,+ja+sitten+tulostaa+jonkin+halutun+tekstin+HTML-sivulle.
Minulla+ei+enää+ole+Y-tunnus+aktiivinen,+joten+joko+laskutan+laskutuspalvelun+kautta,+tai+sitten+jos+tilaat+koodin+minulta,+annan+tilinumeroni,+johon+tilität+kauppahinnan+,+sovitaan+vaikka+20+euroa.
Ota+yhteys+tähän+Suomi24-postiosoitteeseeni,+jos+kiinnostuit.
25.01.2019 18:13
No+joo,+kiitti+paljon+vastanneille!+Ongelmaksi+koitui,+että+mun+verkkoisännällä+ei+ollut+mysli-moduulia+tukena+Pythonissa.+Toteutin+verkkosovellukseni+PHP:llä+lopulta.+Julkaisin+Palindromikoneeni+ensimmäisen+version+yleisölle,+missä+oli+Palindromin+tarkastus+ja+muut+härpäkkeet+toteutettu+Pythonilla,+mutta+lisättyäni+tietokannan+tavoitteena+kerätä+Suomen+laajin+Palindromitietokanta,+toteutin+lopulta+kaiken+PHP:llä,+koska+verkkoisäntäni+tukee+sitä+pääsääntöisesti.
Suora+osoite+sovellukseeni+on+https:\\www.tuntikirjuri.net/Palindromikone
Meille+pimeän+puolen+pitkän+linjan+nettikäyttäjille,+joilla+ei+ole+mitään+elämää+netin+ulkopuolella,+lisää+haastetta,+eikö?
23.01.2019 18:53
Minulla+on+noin+5+vuoden+kokemus+Suomen+Hostingpalvelusta.+Aloituspaketti+-+hotelli+ja+kaksi+Domain+Parking+-uudelleenohjausosoitetta+ja+pelkkää+positiivista+sanottavaa,+ja+tuki+toimii+erinomaisesti,+ja+palvelimet+sijaitsee+Suomessa.+Olen+useasti+ottanut+tukipyynnön+firmaan,+ja+jopa+soittanut+pari+kertaa+sinne,+ja+aina+on+apu+tullut.+Ylläpidän+WordPress+-pohjaista+sivua+hotellipaketissa+sen+lisäksi,+että+jotain+yksittäisiä+tiedostoja+heiltä+vuokratussa+pilvessä.
Tein+1,5+vuotta+toiminimenllä+responsiivista+verkkosuunnittelua+Turkulaisille+yrityksille,+ja+yhä+teen+niitä,+tosin+laskutan+nykyään+laskutuspalvelun+kautta,+mutta+kaikki+firmani+ulkopuoliset+verkkosivustot,+joissa+olen+ollut+puuhamiehenä,+olen+suositellut+Suomen+Hostingpalvelua+isännäksi,+ja+heilläkin+on+pelkkää+positiivista+sanottavaa+firmasta.
16.01.2019 13:37
Googlaa+"freeware+pdf+joiner"+-ni+löydät+laillisesti+ilmaiseksi+jaossa+olevan+pdf-tiedostojen+yhteenliittämiseen+tarkoitetun+ohjelman.+Vaikea+uskoa,+että+sellaista+ei+olisi+jo+olemassa.
09.12.2018 22:01
Mulla+on+ainoastaan+GMail-osoite+tämän+suomi24-osoitteen+lisäksi.+GMaililla+hoidan+kaiken+virallisen+asioinnin,+ja+suomi24+osote+on+lähinnä+treffit+ja+keskusteluosiota+varten.+GMailia+pidän+tällä+hetkellä+parhaana+vaihtoehtona+pitää+lopun+elämän+kestävää+sähköpostitiliä.+Ainakin+Brute-Force-tekniikalla+kukaan+ei+saa+salasanaa+selvitetyksi.
Roskapostilta+välttyy,+kun+ei+syötä+omaa+sähköpostiosoitetta+kaikkiin+spämmisivuihin.+Itse+käytän+vähäkään+epälyttävissä+paikoissa,+tai+jos+jonkun+ohjelman+lataus+vaatii+sähöpostiosoitteen,+tai+muuten+vain+ei+huvita+mitään+tietoa+antaa+itsestä,+jolla+voi+yhdistää+toimijan+itseeni,++käytän+kertakäyttöistä+katoavaa+sähköpostiosotetta.+Googlesta+löytyy+kun+pistät+hakutermiksi+vaikka+"Dispoasble+email".
Muistan+joskus+1997-1998+Hotmailin+turvallisuus+oli+mitä+oli.+Silloin+ei+tarvinnut+tietää,+kuin+hotmail-sähköposti+osoite+käytännössä+-periaate+,+ni+pääsi+lukemaan+sähköposteja.+muistaakseni.+Netistä+löytyi+pilvin+pimein+artikkeleita,+miten+pääsee+tarkistamaan+kaverin+taustoja+sähköpostien+osalta+silloin.
Varmaan+Microsoft+on+kehittänyt+hotmailista+melko+turvallisen+nykypäivän+standardit+huomioiden,+se+kun+on+yksi+maailman+suurimmista+teknologia-yrityksistä.+Ainakin+sen+avulla+on+luotu+ihmisen+historian+toistaiseksi+suurin+omaisuus,+vaikka+Amazonin+perustaja+nousi+pariksi+tunniksi+Bill+Gatesin+ohi,+mutta+Bill+is+the+man,+mitä+varallisuuteen+tulee.
09.12.2018 21:56
4 / 15